A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Problémák, megoldásaik
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Mindent az elektromos csomagról!
Oldal:       >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Ez a téma zárolva
Szerző Üzenet
Indy
2006 július 09 vasárnap - 11:40:10
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Fedcomp, elektromos bizgentyűk és tekerentyűk topikja...

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
kincsleső
2006 július 09 vasárnap - 13:35:15
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Merpróbálom itt összefoglalni a fedélzeti computerrel kapcsolatban felmerült problémákat (eddig többnyire a "fogyasztásról" szóló fórumban volt szó errõl).
A következõ hibákat, rendellenes működést észleltük:

1., A fed.comp által mutatott fogyasztási értékek nem minden esetben egyeznek a tankoláskor mért benzinmennyiségbõl adódó adatokkal. A tapasztalatok szerint sok esetben kevesebb fogyasztást mutat a fed.comp, mint a tankolás szerinti érték.
DE: sokaknál alig van eltérés!!!
(Itt nem vesszük figyelembe a km-számláló hibájából adódó eltéréseket, azok ezen felül vannak!)
Ez egy elég nehezen "megfogható" probléma, mert jelentõs eltérések lehetnek a tankolási szokások, továbbá az egyes benzinkutak pontossága között!

2., A fedélzeti computer idõnként, "önkényesen" lenullázódik. Többnyire a benzinmennyiség (és ennek következtében az ebbõl számított értékek) nullázódik le, de többeknél elõfordult már, hogy a napi számláló, vagy mindkettõ nullázódott le! Errõl a jelenségrõl az eutiches által beküldött, romániai tapasztalatokat összesítõ hibajegyzékben is szó van!
Az eddigiekbõl úgy tűnik (de nem 100%-os a megállapítás!), hogy a lenullázódás közvetlenül az indítás után (közben???) következik be...
Az információink szerint a hiba okát nem találták meg, néhány esetben úgy orvosolta a szerviz a problémát, hogy kicserélte a fed.compot... Miki klubtársunknál van folyamatban egy fed.comp-szervizelés: kontakthibára gyanakodott a szerviz, ennek megfelelõen végezte a javítást a közelmúltban. Az eredményt még nem tudhatjuk, mert ahhoz több idõ kellene, hogy lehessen látni, nem jön újra elõ a hiba... Másrészt a "kezelést" követõen a világítás kapcsolásával lett gond az autónál, így ismét szervizelés lesz belõle, ami e pillanatban még nem történt meg...
Néhányan próbálkozunk "gondosabb" megfigyelés alatt tartani a fed.comp működését, azzal a céllal, hogy összeszedjünk olyan tapasztalatokat, amelyek alapján a szervizek is könnyebben boldogulnak (tudomásunk szerint a tesztelõ eljárásuk nem tudja ezt a hibát kimutatni). A maximálisan elérni kívánt cél persze az, hogy bármikor elõ tudjuk "szándékosan" is állítani a meghibásodást: adott esetben tehát a szerviznek be tudjuk mutatni, hogy "íme, ilyenkor áll elõ a hiba". No, és ezzel azt is elérnénk, hogy tudja bárki ellenõrizni a saját computerét, azáltal, hogy ugyanazon műveletek, körülmények között vajon nála is elõáll-e az önkényes nullázódás, vagy nem?
A gondosabb megfigyelés abban merül ki, hogy meglehetõsen gyakran (pl. naponta, ill. akár 50km-enként) ellenõrizzük a fed.comp által mutatott összes értéket és minden alkalommal fel is írjuk. Itt egy egyszerű számítást is végzünk: összeszorozzuk az eddigi átlagfogyasztás kijelzett értékét a tankolásig még megtehetõ kilométerek század-részével - ez adja (helyes működés esetén) a tankban levõ benzin mennyiségét. Ehhez aztán hozzáadjuk az eddig elfogyasztott benzinmennyiség kijelzett értékét: ez az összeg kellene, hogy kiadja azt a benzinmennyiséget , ami a korábbi, pl. tankoláskori, nullázás pillanatában volt a tankban... No, itt is jelentkezik egy pontatlanság: a valóságban ugye ez az érték két tankolás között nem változik (utólag hogyan is változna?), a fenti számításból pedig más-más értékek jönnek ki, ahogy fogynak a kilométerek... (közben pl. olyasmi is, hogy 54 liter volt a tankban!?)

[ Módosítva 2006 júl 09 v, 13:48 ][ Módosítva 2006 júl 09 v, 14:06 ]
Vissza az elejére
kekek
2006 július 10 hétfő - 07:53:37
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3524
kincslesõ írta ...
Fed.comp!

Indítókulcs a gyújtáskapcsoló 1-es állásában: ilyenkor a kijelzõ sötét, a rádió és a szellõzõventilátor működik. Ilyen állapotban "tartottam" kb. 20-25 percig, majd, anélkül, hogy visszafordítottam volna, ráadtam a gyújtást és indítóztam - na, ekkor lenullázódott!
Pár napja volt egy ilyen szituáció, akkor is nullázódott, csak akkor egy várakozás miatt nem szándékosan csináltam... Most "direkt" ezért csináltam... Kérlek, próbáljátok ki, mert ha bejön, akkor vszleg a szerviz is többet tud csinálni...


Elég sokszor kellett már várakoznom valakire kb. ennyi ideig, mindig 1-es állásban hallgattam a rádiót, Cd-t. Utána egybõl gyújtás, ebben az állásban kivártam a lámpát. és indítottam, egyszer sem nullázódott.
Próbánál kivárjam a lámpa elalvását? (ma valószínűleg ismét várakozhatok)
Vissza az elejére
kincsleső
2006 július 10 hétfő - 08:36:17
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Nálam úgy jött elõ, hogy nem vártam ki a lámpák elalvását és úgy indítottam... Az elõzménye ennek a tkp. "szabálytalan" eljárásnak, hogy ráálltam arra, hogy a rádió akkor szólal meg, amikor a lámpák kialszanak. Mostanában derült ki, hogy ez nem mindig így van.... Mind a két legutóbbi nullázódásnál megszólalt a rádió szinte azonnal, ahogy gyújtás helyzetbe fordítottam a kulcsot, így aztán indítóztam is - és nullázódott.
Csak az a baj, hogy tegnap mindezt nem tudtam megismételni: a rádió, akárhányszor próbálkoztam, csak akkor szólalt meg, amikor "kell" és akármikor indítóztam, nem nullázódott...
Vissza az elejére
Sanca
2006 július 10 hétfő - 15:50:25
Duster Urban Explorer 2016 06 24


Regisztrált tag #91
Regisztrált: 2005 október 28 péntek - 16:39:53

Üzenetek: 1470
Én már indítóztam igy is ugy is de még soha nem nullázódott le.Nekem a rádió állandóra van kötve az az kulcs nélkül is szól.

Szívünk zöld fehér e két szín mindennél többet ér.
Talis képek Fónagyság Mezőkövesd
Pincehely
Vissza az elejére
kincsleső
2006 július 10 hétfő - 16:33:26
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Hm...
eutiches említette, hogy arra is gyanakodnak, a rádió okozza a zűrt...
Nálad viszont - az állandóra való bekötés miatt - nincs indításközbeni rádió-bekapcsolódás... Elgondolkodtató...
Vissza az elejére
macilka
2006 július 10 hétfő - 18:01:54
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Kincs,útmutatásaid alapján próbálkoztam a lenullázással,de nam akarja!Pedig egyszer nekem is csinálta,kéretlenül.Úgyho gy felhagyok a további próbákkal.Egy azonban biztos,van alapja a francia autóelektronikus vezérléssel kapcsolatos elõítéleteknek.
Vissza az elejére
kekek
2006 július 10 hétfő - 21:43:57
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3524
Délután próbálgattam, nem jött a nulla.
Így a mai eredmény 0. (majd máskor újra próbálom)
Vissza az elejére
kincsleső
2006 július 10 hétfő - 22:17:55
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Nálam is "0".
(Most meg az a bajunk, hogy nem nullázódik...)
Vissza az elejére
oTo
2006 július 11 kedd - 00:53:43
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
..hogy nektek mennyi bajotok van!


Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
macilka
2006 július 11 kedd - 07:26:31
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Kincs,nekem nem baj.Egyszer kb.10 hónapja nullázott,azóta nem.Nem volt esõs,nem volt párás,pont ilyen meleg volt.A fene se érti.
Vissza az elejére
hobby2
2006 július 15 szombat - 21:47:30
ÜT Laureate1,4 2004.12.02 Gyöngyszürke


Regisztrált tag #42
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 21:00:53

Üzenetek: 2416
Egy ismerõsöm, azt mesélte, hogy ha a gyújtást több mint 10 másodpercig rajthagyjuk indítás nélkül, akkor a fedkomp lenullázodik. Sajnos ezt a jelenséget elõidézni még egyszer nem tudtuk, vártunk többet is, mégsem, sõt még akkor sem, ha csak az elsõ helyzetbe forgattuk a kulcsot, rádió működik, szellõzõ is, egyéb nem: a hiba nem jött elõ
Vissza az elejére
kincsleső
2006 július 15 szombat - 21:51:44
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Kedves ismerõsödnél korábban ez többször elõfordult? Rendszeresen?
Vissza az elejére
oTo
2006 július 18 kedd - 16:41:33
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Ööö...
Ha véletlenül valakinek a kezébe kerül egy nem elektro-csomagos Logan villanybekötéses robbanós ábra, az sikítson!

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
macilka
2006 július 18 kedd - 16:48:49
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Feltétlenül.
Vissza az elejére
Ervin
2006 július 18 kedd - 18:11:10
ervin


Regisztrált tag #279
Regisztrált: 2006 május 19 péntek - 21:52:50

Üzenetek: 256
Vevõ lennék én is!

Vissza az elejére
oTo
2006 július 18 kedd - 19:38:21
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Há Ervin, pedig pont egy picit rátok gondótam ám! Hátha onnan közelrõl izééé, hát szóval... érted.


Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
macilka
2006 július 18 kedd - 19:39:05
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Ez meglep Ervin,hiszen valószínüleg román oldalakról hamarabb hozzá lehet jutni.Ide még javító stiftet sem voltak hajlandók szállítani.
Vissza az elejére
Ervin
2006 július 18 kedd - 21:01:56
ervin


Regisztrált tag #279
Regisztrált: 2006 május 19 péntek - 21:52:50

Üzenetek: 256
Ertem en a dolgot de oroszul meg franciaul inkabb kapni. .. a szervizekben meg nagyon onzoek nem nagyon akarnak kotelnek allni pedig mar probalkoztam megfozni oket de nem sok sikerrel...

Vissza az elejére
Duvall
2006 július 19 szerda - 20:56:35
Vendég

Itt folytatva az ablakemelõs témát, az enyémben egyik oldali sem impulzusos! Ezt szervíznél meg fogom említeni.
Vissza az elejére
kincsleső
2006 július 19 szerda - 22:35:08
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Gondolom, nem ezt keresitek:
Klikk!

(elektromos rendszer , már régen megvan mindenkinek....?)
Vissza az elejére
oTo
2006 július 19 szerda - 22:47:19
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
kincslesõ,
ez nekem is megvan, de maga a robbantott ábra, hogy milyen színű vezeték hova van kötve... ...ez köllene nekem (is).

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
macilka
2006 július 24 hétfő - 06:58:59
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
oTo ahogy elnézem robbantott csirke hamarabb lesz...
Vissza az elejére
loganos
2006 július 28 péntek - 14:05:11
Vendég

Ma észrevettem,hogy a meleg sztem nem igazán tesz jót a fedkomp kijelzõjének...Kinn állt a napon az autó,amikor beleültem meglepõdve tapasztaltam,hogy a fedkomp kijelzõje"kivilágosodott" mert azt is lehet látni,amit éppen akkor nem "aktívan" mutat.
Vissza az elejére
macilka
2006 július 31 hétfő - 08:17:15
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Valószinüleg rásütött közvetlenül a nap,nem?
Vissza az elejére
loganos
2006 július 31 hétfő - 09:24:40
Vendég

De az lehetett !
Vissza az elejére
Yaska
2006 augusztus 08 kedd - 13:32:43
yaska


Regisztrált tag #128
Regisztrált: 2006 január 14 szombat - 20:22:24

Üzenetek: 132
Kincslesõ!
egy kis adalék a fedcomp lenullázódáshoz:
a rádióval ill. a rádiószereléssel biztos hogy szoros összefüggésben van a nullázódás, a múltkor megcsináltam ezt a rádió tápellátásos "nem elhallgatós" módszert;
mikor kész voltam a szereléssel, akkor vettem észre hogy totálisan lenullázott a fedcomp, vagyis minden nulla lett, egyedül az összkilóméter nem. Ez persze adódhatott egyéb dolgoktól is, pl. az hogy mikor és hogyan kapcsoltam vissza a gyújtást elsõ ízben, stb...
Nekem ez volt a második nullázás, az elsõ akkor volt amikor újonnan beszereltem a rádiót. Esetleg amikor rákötöm a rádiót a hálózatra (?)
Vissza az elejére
oTo
2006 augusztus 08 kedd - 14:33:49
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Valakinek lehet, hogy el kellene ugrania egy ampervadászhoz, aki azért ért némileg a fedkompokhoz is, és megtudakolni, kiméretni, hogy valóban okozhat-e nullázós gondokat egy rádiós egység.
Nem 1-2 perces meló, tehát akinek van haverja, vagy jó ismerõse, aki sörben mérné az árat, és nem pénztárcában, ócsóbb lehet(ne).
Hm?
Mitet dzsamáztok erre?

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
kincsleső
2006 augusztus 08 kedd - 14:36:04
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Hm..., visszatérõen elõjön a rádió, mint lehetséges "zavarkeltõ".....
Egyébként épp készülõdtem rákérdezni, hogy mostanában senkinek nem nullázódik? - vagy csak ráúntunk a témára... (nem írt senki már rég errõl....)
Vissza az elejére
Miki
2006 augusztus 08 kedd - 18:20:30
miki

Regisztrált tag #88
Regisztrált: 2005 október 21 péntek - 19:28:32

Üzenetek: 76
Nekem voltak ily tapasztalatok a fed .komp lenullázódással ,de a szervizlátogatás után megszüntek. Azóta a müszerfal lámpák közül egy eddig nem látottszinbólum világit / benzinkutra emlékeztet/Ez a lámpa két napja mutatja magát
Vissza az elejére
hobby2
2006 augusztus 08 kedd - 18:23:56
ÜT Laureate1,4 2004.12.02 Gyöngyszürke


Regisztrált tag #42
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 21:00:53

Üzenetek: 2416
Talán nem ártana felkeresni egy benzinkutat
Vissza az elejére
Miki
2006 augusztus 08 kedd - 18:47:25
miki

Regisztrált tag #88
Regisztrált: 2005 október 21 péntek - 19:28:32

Üzenetek: 76
Köszönöm , értem akkor most már tudom , hogy ott javitják a müszerfal lámpát.
Vissza az elejére
hobby2
2006 augusztus 08 kedd - 21:18:03
ÜT Laureate1,4 2004.12.02 Gyöngyszürke


Regisztrált tag #42
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 21:00:53

Üzenetek: 2416
Bocsi, akkor félre értettelek, azt kittem póénbol írtad, hogy világít a benzinkút ikonod, és ezért ajánlottam a benzinkút felkeresését, szintén poénból!
Vissza az elejére
Krogergo
2006 augusztus 08 kedd - 23:09:41
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6476
Néha mosolyra derítetek
[ Módosítva 2006 aug 08 k, 23:11 ]

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
kekek
2006 augusztus 09 szerda - 07:10:19
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3524
Krogergo írta ...
Néha mosolyra derítetek

Csak néha?
Vissza az elejére
Indy
2006 augusztus 09 szerda - 08:56:49
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Én ezen 10 percet röhögtem tegnap este.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
kincsleső
2006 augusztus 09 szerda - 09:04:29
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Az én fed.compom sem nullázódott már jó ideje... Viszont múltkor nálam is kigyulladt múltkor a műszerfalon az a benzinkútra emlékeztetõ lámpa: elmentem a benzinkútra és ott megjavult nálam is....
Vissza az elejére
Yaska
2006 augusztus 09 szerda - 09:11:47
yaska


Regisztrált tag #128
Regisztrált: 2006 január 14 szombat - 20:22:24

Üzenetek: 132
hát ez különös... az én kis benzinkutas lámpám egyre gyakrabban világít, tavasszal havonta egyszer, most meg mán kétszer is... hmm.. szervíz lesz belõle...;-)
Vissza az elejére
kincsleső
2006 augusztus 09 szerda - 09:31:25
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Jobb, ha kihívod az "Assistance"-t....
Vissza az elejére
Krogergo
2006 augusztus 09 szerda - 11:24:40
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6476
Yaska ez olyan mint a viccben:

Öreg bácsi panaszkodik az orvosnak, hogy gond van a sex-el. Az elsõ menetnél nagyon fázik, a másodiknál pedig izzad, szakad róla a víz. A doki azt mondja neki, örüljön, hogy ennyi idõsen még tud valamit kezdeni a szerszámával. Gondolkodik is egy kicsit, de nem tudja mi okozza a páciens baját. Aztán megszólal a bácsika felesége: hát valószínű azért mert az elsõ menet télen van, a második pedig nyáron 35 fokban.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Yaska
2006 augusztus 09 szerda - 12:03:21
yaska


Regisztrált tag #128
Regisztrált: 2006 január 14 szombat - 20:22:24

Üzenetek: 132
Azért nem szeretnék ilyen "gyakran" sem nem szexelni, sem nem pedig tankolni...
Vissza az elejére
Miki
2006 augusztus 09 szerda - 19:12:17
miki

Regisztrált tag #88
Regisztrált: 2005 október 21 péntek - 19:28:32

Üzenetek: 76
Szánom - bánom halgatok a vének tanácsára elmegyek a logannal tankolni . megigérem uttörõ becs szó
Vissza az elejére
Sanca
2006 augusztus 09 szerda - 19:33:37
Duster Urban Explorer 2016 06 24


Regisztrált tag #91
Regisztrált: 2005 október 28 péntek - 16:39:53

Üzenetek: 1470
Hál istennek több szex mint tank.

Szívünk zöld fehér e két szín mindennél többet ér.
Talis képek Fónagyság Mezőkövesd
Pincehely
Vissza az elejére
hobby2
2006 augusztus 09 szerda - 22:08:13
ÜT Laureate1,4 2004.12.02 Gyöngyszürke


Regisztrált tag #42
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 21:00:53

Üzenetek: 2416
Krogergo írta ...
Néha mosolyra derítetek
[ Módosítva 2006 aug 08 k, 23:11 ]


Még mindig jobb mintha sírnod kéne
Indy Krogeronak nyitni kéne egy vicces topikot, legyen amin mosolyogjon.
[ Módosítva 2006 aug 09 sze, 22:11 ]
Vissza az elejére
Indy
2006 augusztus 10 csütörtök - 08:46:54
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Ödi, nem úgy gondolta õ azt...

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Krogergo
2006 augusztus 10 csütörtök - 21:54:05
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6476
A vicces rovat azért jól jönne. Ma bepöccentem. Gyõrben úgy találtam a parkolóban a kocsim, hogy az ablaktörlõ lapátokra és a motorháztetõre jó pár marék murva volt szórva. Szedegethettem le egyesével, mert ha lesöprõm vagy megmozdul, csupa karc lesz minden. Elment vele majdnem fél órám. Otthon alapos kocsimosás. Szerencsére sehol semmi nyom vagy sérülés. Csak azt tudnám mi a jó ebben egyeseknek!

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:       >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!