A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Problémák, megoldásaik
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Mindent a légkondiról!
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
macilka
2006 július 18 kedd - 20:23:28
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Sõt,nagy emelkedõnél pl.érdi ki is kapcsolom.Utána vissza.
Vissza az elejére
légfék
2006 július 18 kedd - 21:03:07
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Cylon!
Mivel nekem nem klímás,azt hittem a frigóval már nem is kell vezetni..../hátulról kiadod a parancsot,aztán GO

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Sanca
2006 július 18 kedd - 21:20:16
Duster Urban Explorer 2016 06 24


Regisztrált tag #91
Regisztrált: 2005 október 28 péntek - 16:39:53

Üzenetek: 1470
macilka írta ...
Sõt,nagy emelkedõnél pl.érdi ki is kapcsolom.Utána vissza.


Érdi emelkedõ elött nagy lendület és a tetején is 120 km/h sebességgel mész.Meg pakolva kevesebb.

Szívünk zöld fehér e két szín mindennél többet ér.
Talis képek Fónagyság Mezőkövesd
Pincehely
Vissza az elejére
oTo
2006 július 20 csütörtök - 21:10:55
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Urak,
tik is gondolom, amikor eszetekbe jut - vagy kell -, akkor menet közben bekapcsoljátok.
Én is így teszek, de egyre jobban féltem a motort, mert pl. gyorsulás közben bekapcsolva van, hogy megrángatja az egészet.
Úgy döntöttem, hogy ha be akarom kapcsolni, akkor kupplung ki, bekapcs, majd normálisan kupplung vissza.
Lüke dolog, de asszem maradok ennél a metódusnál...

Persze ezt 130-nál nem fogom megjátszani, de ügye ennél a sebességnél adott folyamatos fordulatszámnál nem érezni annyira a bekapcsolást.
Hm?

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
macilka
2006 július 24 hétfő - 06:54:28
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Köszi a tippet Sanca,25 éve járok arra.Igaz,nem rendszeresen.
Vissza az elejére
Sanca
2006 július 24 hétfő - 16:51:18
Duster Urban Explorer 2016 06 24


Regisztrált tag #91
Regisztrált: 2005 október 28 péntek - 16:39:53

Üzenetek: 1470
Nincs mit macilka. Ott jól lehet gyorsítani a három sáv miatt.

Szívünk zöld fehér e két szín mindennél többet ér.
Talis képek Fónagyság Mezőkövesd
Pincehely
Vissza az elejére
Sheme
2006 augusztus 02 szerda - 08:42:16

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1000
Sziasztok!

A klímáról csak annyit, nálam is van ez a rezonáló hang 2000-2500-as fordulat között. Valaki írta, hogy nem hűti le az utasteret: Solution: lehúzod az ablakokat és bekapcsolod a klímát, addig a ventillátora kifújja a meleg levegõt és a menetszél meg ezt "elviszi". Amikor érzed, hogy hűl, átváltasz belsõ keringtetésre és felhúzod az ablakot.

Nem javaslom senkinek sem, hogy az arcába nyomja a klímát, tavaly nagyon megfáztam miatta. A legjobb, ha vagy a szélvédõre, vagy ha már magadra akarod nyomatni, akkor a szellõzõrostélyokat felfelé fordítod, a külsõket meg az oldalsó ablakokra.

Sajnos hiába 75ló és 112Newton, ez van, megfogja a klíma elég alaposan. A dCi-nél nem éreztem ezt ennyire - jó, ahol mondjuk nem érezni, az egy 2.5 literes V6-os motor, ott fel sem tűnik, hogy pár lovacska a klímával van elfoglalva.

Kíváncsi leszek, vajon ez a szegény 1.4-es hogyan fog elboldogulni a kombiban, megpakolva 5n, klímával? Hát türelmesnek kell lenni...

Nem tudom, hogy itt olvastam-e, de mintha majd lenne belõle 1.9-es dCi 105-Le-vel - sztm legalább 250Nm forgatónyomatékkal - és összekerék-hajtással.
Az már kirááály lesz!

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Indy
2006 augusztus 02 szerda - 09:16:19
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Ajánló: Klíma az autóban

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Krogergo
2006 augusztus 07 hétfő - 22:59:34
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6476
Nekem az 1.5 DCI motoros Logannál klímával kb. 2-3 decivel eszik többet. Ami az erõt illeti, valamennyire azért észrevenni a hiányzó pacikat. Alapjárati fordulatszám majdnem 100-al több, gyorsításkor észrevételem szerint klímával 200-al magasabb fordulatszám kell ugyanakkora erõkifejtéshez, mint klíma nélkül. A gyakorlatban azonban csak autópájás elõzéseknél 5. fokozatban jelent problémát. Fõúton elõzéskor (ha megy a klíma) visszakapcsolok 4.-be és akár több autót is megelõzök egyszerre könyedén. Az autó leállítása elõtt mindig ajánlatos pár perccel elõbb kikapcsolni a klímát. Én is ezt teszem, habár sehol sem írják (sajnos!). Ha idõben kikapcsoljuk, akkor a rendszernek van ideje kiszáradni. Ellenben ha nem, akkor a kondenzvíz kicsöpög az autó alá, tócsát hagyva.Gondolom ilyet már többen is láttak. A probléma viszont nem ez, hanem hogy belülrõl is vizes, nyirkos lesz a rendszer és megtelepednek a baktériumok, gombák. Sok ember ezért van rosszul tõle, allergiás rá, tüsszög, tüdõgyulladáast kap stb. Ezért kell a klímákat 2 évente tisztítatni.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
oTo
2006 augusztus 08 kedd - 09:49:06
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Biony, a klímabakterek tudják tenni a dolgukat... (
Lehet kapni tisztító cuccokat, olvastam is egy-két szerrõl.

Klikk

Viszont, tudomásom szerint évente illik tisztítani a klímákat.
Na meg... télen is egyszer-egyszer be kell kapcsolni, hogy a következõ nyáron ne meglepetten keljen konstatálni, hogy esetleg vagy nem müx, vagy nagyon nehezen hűt, vagy bármi...

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
Yaska
2006 augusztus 08 kedd - 12:48:11
yaska


Regisztrált tag #128
Regisztrált: 2006 január 14 szombat - 20:22:24

Üzenetek: 132
Köszi Krogergo!
Rávilágítottál a lényegre, ugyanis itt valahol az elõzõekben éppen én dobtam fel egy olyan kérdést hogy kikapcsoljátok-e a klímát a motor leállítása elõtt, és akkor ilyen szempontból nem volt megvilágítva a kérdés. így most már természetesen nem kérdéses, hogy mi a teendõ...
Vissza az elejére
Krogergo
2006 augusztus 08 kedd - 13:14:17
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6476
OTO jól teszed, hogy télen is bekapcsolod a klímát. Ha a fútéskapcsolót legmelegebb állásra tekered és úgy kapcsolod be, elõbb fűt és párátlanít mint anélkül.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
oTo
2006 augusztus 08 kedd - 14:24:23
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Krogergo,
jaja, teszem is! ...és majd az utasok ájulni fognak, hogy micsoda óutóm is van!

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
macilka
2006 augusztus 12 szombat - 06:55:49
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
És igazuk lesz oTo!Tényleg klassz autónk van!
Vissza az elejére
Indy
2006 augusztus 17 csütörtök - 14:32:33
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Az alábbi megoldás állítólag sokat segít hogy a klíma ne vegyen fel hõt a motortérben:

A fémcsöveket szigetelte le a tulaj...
[ Módosítva 2006 aug 17 cs, 14:58 ]

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
oTo
2006 augusztus 17 csütörtök - 16:33:55
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Ezt a megoldást én is láttam már nem egy fotón.. (nem ebbõl kifolyólag).
Nézegettem is, hogy hogyan lehetne szebben kivitelezni. (ami a fotón látszik, az igénytelen )

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
Indy
2006 augusztus 17 csütörtök - 16:39:27
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Nehezen tudok ennél sokkal szebb megoldást elképzelni. Te nyitott motorháztetõvel közlekedsz?

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
kincsleső
2006 augusztus 17 csütörtök - 17:07:25
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Ha sokkal nem is, de valamennyivel szebb persze lehetne a kivitelezés (pl. ha a fűtéscsöveknél használatos poliuretán csõhéjat használja, aki szigetel). De ne bántsuk az ötletadót: lehet, hogy ez csak egy elõzetes kísérlet.... A lényeg: vajon miért nem a gyárban szigetelték le a fémcsöveket? Ekkora hõmérséklet-különbségnél már igazán elvárható lenne... (Vagy még mindig nem elég drága a benzin???)
Vissza az elejére
oTo
2006 augusztus 17 csütörtök - 17:08:46
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Te Indy!
Ne izmózzá itten, mert ihhaj-csuhaj! 1
Tudod, néha ki szokásom nyítani a motorháztetõt, hogy ellenõrizzem a szintezéseket...
...és akkor szeressem látni, hogy minden remekül néz ki.
Vágod?

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
carlieapa
2006 augusztus 17 csütörtök - 22:55:52


Regisztrált tag #233
Regisztrált: 2006 április 09 vasárnap - 17:32:20

Üzenetek: 1091
Kicsit fura ez a motor 1.4 -es lenne? Mintha a motortaró bak az én kocsimban nem ijen lenne. Nem is Logan ugye!?
[ Módosítva 2006 aug 18 p, 08:16 ][ Módosítva 2006 aug 18 p, 08:19 ]

Képeim
Vissza az elejére
kincsleső
2006 augusztus 18 péntek - 08:24:44
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
carlieapa írta ...
Kicsit fura ez a motor 1.4 -es lenne? Mintha a motortaró bak az én kocsimban nem ijen lenne. Nem is Logan ugye!?
[ Módosítva 2006 aug 18 p, 08:16 ][ Módosítva 2006 aug 18 p, 08:19 ]


Szerintem sem Logan...
Vissza az elejére
oTo
2006 augusztus 18 péntek - 09:16:33
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Lehet, hogy Solenza...


Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
Huba
2006 augusztus 18 péntek - 09:49:16
Vendég

Ez nem Logan gyerekek! Nem mintha bármi jelentõsége lenne az ügy szempontjából. Akár egy VW motorja is le lehetne fényképezve, ott is csupaszak a csövek. Tök jól tud deresedni...
[ Módosítva 2006 aug 18 p, 09:55 ]
Vissza az elejére
oTo
2006 augusztus 18 péntek - 15:04:47
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Na ma vezettem a fõnököm Hondáját... 160LE... na abban nem lehetett érezni, hogy a légkondi működik-e, vagy sem... hááát igen, azaz 1-2 LE.

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
Miki
2006 augusztus 18 péntek - 21:20:34
miki

Regisztrált tag #88
Regisztrált: 2005 október 21 péntek - 19:28:32

Üzenetek: 76
Az akku sem loganos és a gyujtáselosztó sem loganos helyzetben van --- szerintem :MIKI
Vissza az elejére
Indy
2006 augusztus 21 hétfő - 16:22:13
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Ez egy SuperNova motortere. Itt megnézhetitek milyen volt eredetileg. Szóval Daciának Dacia.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Indy
2006 augusztus 24 csütörtök - 09:38:48
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
oTo írta ...
Ezt a megoldást én is láttam már nem egy fotón.. (nem ebbõl kifolyólag).
Nézegettem is, hogy hogyan lehetne szebben kivitelezni. (ami a fotón látszik, az igénytelen )


Remélem az alábbi kivitel megfelel a kényes izlésednek:



Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Huba
2006 augusztus 24 csütörtök - 09:46:20
Vendég

Látom Fõni ráértél elszöszmötölni vele. De jó lett!
Vissza az elejére
Indy
2006 augusztus 24 csütörtök - 09:53:45
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Nem az enyém, de valahogy így fog kinézni. Csak ötletet próbáltam meg adni.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
oTo
2006 augusztus 24 csütörtök - 10:02:51
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Na látjátok, emmá megfelelõ odafigyeléssel és kellõ idõ ráfordításával készült.
Überweltmester!

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
Yaska
2006 augusztus 24 csütörtök - 11:00:39
yaska


Regisztrált tag #128
Regisztrált: 2006 január 14 szombat - 20:22:24

Üzenetek: 132
Király! Hamarosan én is meccsinálom...
Vissza az elejére
Krogergo
2006 augusztus 25 péntek - 21:30:21
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6476
Valóban szép munka! Viszont valaki beszámolhatna az eredményrõl is, hogy van e értelme. Ha igen én is nekilátok, legalább lesz valami a kocsimban, ami a szembeszomszéd 9 millás Audiában nincs

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
macilka
2006 szeptember 01 péntek - 22:57:53
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Például egy keveset fogyasztó,megbízható motor.
Vissza az elejére
Indy
2006 december 06 szerda - 16:07:46
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
A svédek klímáznak télen?

Naná, hogy klímáznak. A kérdés ugyanakkor érthetõ, hiszen náluk elég hűvös tud lenni nyáron is, télen meg fűteni kell az autót, mint az állat, mert azért a Golf-áramlat sem csinál kánikulát Svédországban. De most akkor minek a klíma télen?


Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
oTo
2006 december 06 szerda - 16:22:28
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Faja írás!
...ma hazafelé nyomatom is a cuccost... és veszek már valamikor olyan gombaszedõ sprét is.

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
oTo
2006 december 07 csütörtök - 15:55:59
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Megint csak azt írom...
ÁLDOM azt a napot, amikor azt mondtam magamnak "Te kölök, légkondi... kell az! E nélkül óutót nem veszel!"

Komolyan 10mp alatt 1-es 2-es fokozatban járatva a légkondit még a legnagyobb pára is megszűnik létezni!
Én balga meg csak azt írtam anno, hogy jaja, be fogom kapcsolni néha, hogy el ne lustuljon az kompreszor! ...dehogy most már szinte minden ilyen párás idõben, indulás után tutti, hogy használni fogom.... !
[ Módosítva 2006 dec 07 cs, 15:58 ]

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
macilka
2006 december 08 péntek - 06:40:41
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Hát ezt a tapasztalatom írtam meg én is,de a nagyérdemű tojt rá...
Vissza az elejére
Öreg
2006 december 08 péntek - 19:52:41
öreg


Regisztrált tag #605
Regisztrált: 2006 november 26 vasárnap - 21:55:40

Üzenetek: 137
Ma elõször -az írásaitok hatására - kipróbáltam reggel a kondit és tök igazatok van. Aztán orszáúzon is jtszottam veel. A teljesítménybõl se 2, 3, 4, 5 -be nem éreztem visszaesést. Igaz, 1,6-os mtorom van. Ment , mint a golyó. a hecc kedvéért még az asszonyt is sikerült lefagyasztani .
Addig is csend volt.
Vissza az elejére
macilka
2006 december 08 péntek - 20:10:02
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Nekem 1.4 MPI van,a folyamatos légkondizás 0.5 l plusz fogyasztást jelent 100-ra.Annyit meg bõven megér télen-nyáron.
Vissza az elejére
Öreg
2006 december 08 péntek - 20:15:08
öreg


Regisztrált tag #605
Regisztrált: 2006 november 26 vasárnap - 21:55:40

Üzenetek: 137
Látod, a fogyasztást nem néztem. Majd bepótolom.
Vissza az elejére
Bivay
2006 december 08 péntek - 22:50:35
Vendég

Öreg írta ...

Addig is csend volt.

Nagy kutya vagy te öreg Nagyon komoly ez
Addig is csend volt lol
Vissza az elejére
Öreg
2006 december 08 péntek - 23:34:03
öreg


Regisztrált tag #605
Regisztrált: 2006 november 26 vasárnap - 21:55:40

Üzenetek: 137
............de aztán kiolvadt!!!!!
Vissza az elejére
carlieapa
2007 február 16 péntek - 12:15:03


Regisztrált tag #233
Regisztrált: 2006 április 09 vasárnap - 17:32:20

Üzenetek: 1091
oTo említette a chat -en hogy klíma tisztítót vett. Ezt a "szert" a szellõzõ renszer takarítására kell használni?

Képeim
Vissza az elejére
Indy
2007 április 05 csütörtök - 20:11:09
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Arra bizony, a szagok elkerülése érdekében van rá szükség, meg az ott megtelepedõ gombák ellen. Rendszeres használattal (télen is!) megelõzhetõ, tessék kéthetente legalább egy órára bekapcsolni!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
mcv tomi
2007 április 17 kedd - 21:00:36


Regisztrált tag #706
Regisztrált: 2007 március 20 kedd - 18:29:46

Üzenetek: 126
Indy! ha beburkolod a klimacsövet lehet hogy kevesebb höt vesz fel a motorbol ,de mivel a pára ugyan ugy lecsapodik a csövön elrohasztja !Tudom hogy furcsálod mert azt gondolod az a csö ellenáll a nedvességnek,sajna nem pl:thalia ahol a kaszniba bemegy, a szivacs alatt is képes elrohadi ! akkor lenne jo, ha mint az utángyártott klimáknál ,gumicsö van csak a vége fém!
Vissza az elejére
mcv tomi
2007 április 17 kedd - 21:05:58


Regisztrált tag #706
Regisztrált: 2007 március 20 kedd - 18:29:46

Üzenetek: 126
Ja egyébként beszereltem az mcv-be a pollenszüröt,mühelykörülm ények között 15-20perc (igényesen) clio3 tökéletes bele ! teljesen zár ,nincs farslevegõ! 77 01 062 227
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!