A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Dacia Logan, Logan MCV, Sandero (az új típus)
Oldal:   <<      
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
gylaci
2019 augusztus 12 hétfő - 09:20:19

Regisztrált tag #2997
Regisztrált: 2018 május 28 hétfő - 15:19:24

Üzenetek: 71
Valakinek van már gyakorlati tapasztalata hogy a Blue dCi egy töltet AdBlue-val hány km-t fut le? Valós értékeket sehol nem találok, csak a 'sacc' 8000-től 20000 km-ig.
Vissza az elejére
Sheme
2019 augusztus 12 hétfő - 10:16:42

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1064
bati írta ...

.
Mert ha részeg vagy, attól még engedhetnéd a józan, futó barátodat vezetni.
.


Hát ez az!

Attól, h valaki be van szabva, még hagyhatná a - nem ittas - haverját vezetni!




A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Sheme
2019 augusztus 13 kedd - 09:56:22

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1064
Páran emlékezhettek rá, írtam, a légkondimmal van egy aprócska gond: kb 25 fok felett nem hűt.

Nos, azóta már 25 fok alatt sem hűtött, ezért először elvittem egy klímáshoz nyomáspróbára és ha kell, hűtőközeg-feltöltésre.

A nyomáspróbából kiderült, ohne probleme, viszont először csodálkoztam, miért nem találja a "gépben", mennyi hűtőközeg kell a Logan II klímájába. A csóka masszírozta a mobilját, majd kisvártatva a MaCiVé-t állította be és vagy még félórát vártam a "feltöltésre".

Frankón hűtött, majd a következő héten abba szaladtam bele, h megint nem hűt, ezért az RH-tól időpontot kértem és bizony kerek egy hónapig ohne Klimaanlange.

A szervizben a talicskám átvizsgáltatott és kiderült, valamilyen jegesedés figyelő szenzor megadta magát, újat kell rendelni, mehet-e? Minden mindegy alapon, úgysem tudok mint tenni, hajrá.

Majd a rákövetkező héten reggel leadtam a szekeret, h majd este felé érte megyek.

Szóval az a jegesedés-gátló (figyelő) szenzor kicseréltetett. A tag elmondta, fel kellett tölteni , mert csak 220g hűtőközeg volt benne 500g helyett.

Egy forradalmi x 1000 forint kifizetése után átvehettem a talicskámat és azóta beletoltam vagy 1200km-t.

És a poén? Az nincs.

Viszont azóta is hűt, egyszer sem(!) kapcsolt le, folyamatosan ment a klíma, ÉREZHETŐ hűtéssel úgy, h pl most szombaton a 37 fokban az első pirosra állítva a hőfokot, beengedve a külső levegőt is hűtött.

Más kérdés, h a klímakompresszor lepkepú, nem képes áthűteni az utasteret, így az arcom lederesedik, hátul meg szaunában érezheti magát az ember. Bár hátra is megy a hűvös, felülről kéne bemennie, nem alulról. És hgy miért nem lehetett betenni az MaCiVé I kompresszorát és hőcserőljét? Rejtély.

A lényeg az, h hűt, pláne, ha négyes fokozaton tolom, akkor meg szinte fázom - megfázni nem fogok, mint a Logan I-ben, anno. Na, vagy ennek a klímáját kéne áttenni, de 99%, h sajnos nem lehet, ilyen-olyan okból. Ez az előbbivel ellentmondásos, de feloldom: 2-es fokozaton nem annyira, de halk, viszont nem annyira hűt, mint négyesen. Az meg nagyon hangos. Ha nagyobb lenne a hőcserélő, a klímakompresszor és hátul felülről - mondjuk a "B" oszlopból - menne be a klímatizált - levegő, gyorsan lejjebb hűthetné az utasteret.

Összefoglalva : feltöltve és kicserélve azt a nyavalyás jegesedés-figyelőt, most folyamatosan és érezhetően hűt a klímám.

[ Módosítva 2019 augusztus 13 kedd - 10:03:53 ]

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
macilka
2019 augusztus 17 szombat - 08:45:11
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2917
Nem éppen a legjobb reklám...
Vissza az elejére
bernhaft
2019 augusztus 17 szombat - 14:49:51
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 359
Sheme írta ...

Páran emlékezhettek rá, írtam, a légkondimmal van egy aprócska gond: kb 25 fok felett nem hűt.

Nos, azóta már 25 fok alatt sem hűtött, ezért először elvittem egy klímáshoz nyomáspróbára és ha kell, hűtőközeg-feltöltésre.

A nyomáspróbából kiderült, ohne probleme, viszont először csodálkoztam, miért nem találja a "gépben", mennyi hűtőközeg kell a Logan II klímájába. A csóka masszírozta a mobilját, majd kisvártatva a MaCiVé-t állította be és vagy még félórát vártam a "feltöltésre".

Frankón hűtött, majd a következő héten abba szaladtam bele, h megint nem hűt, ezért az RH-tól időpontot kértem és bizony kerek egy hónapig ohne Klimaanlange.

A szervizben a talicskám átvizsgáltatott és kiderült, valamilyen jegesedés figyelő szenzor megadta magát, újat kell rendelni, mehet-e? Minden mindegy alapon, úgysem tudok mint tenni, hajrá.

Majd a rákövetkező héten reggel leadtam a szekeret, h majd este felé érte megyek.

Szóval az a jegesedés-gátló (figyelő) szenzor kicseréltetett. A tag elmondta, fel kellett tölteni , mert csak 220g hűtőközeg volt benne 500g helyett.

Egy forradalmi x 1000 forint kifizetése után átvehettem a talicskámat és azóta beletoltam vagy 1200km-t.

És a poén? Az nincs.

Viszont azóta is hűt, egyszer sem(!) kapcsolt le, folyamatosan ment a klíma, ÉREZHETŐ hűtéssel úgy, h pl most szombaton a 37 fokban az első pirosra állítva a hőfokot, beengedve a külső levegőt is hűtött.

Más kérdés, h a klímakompresszor lepkepú, nem képes áthűteni az utasteret, így az arcom lederesedik, hátul meg szaunában érezheti magát az ember. Bár hátra is megy a hűvös, felülről kéne bemennie, nem alulról. És hgy miért nem lehetett betenni az MaCiVé I kompresszorát és hőcserőljét? Rejtély.

A lényeg az, h hűt, pláne, ha négyes fokozaton tolom, akkor meg szinte fázom - megfázni nem fogok, mint a Logan I-ben, anno. Na, vagy ennek a klímáját kéne áttenni, de 99%, h sajnos nem lehet, ilyen-olyan okból. Ez az előbbivel ellentmondásos, de feloldom: 2-es fokozaton nem annyira, de halk, viszont nem annyira hűt, mint négyesen. Az meg nagyon hangos. Ha nagyobb lenne a hőcserélő, a klímakompresszor és hátul felülről - mondjuk a "B" oszlopból - menne be a klímatizált - levegő, gyorsan lejjebb hűthetné az utasteret.

Összefoglalva : feltöltve és kicserélve azt a nyavalyás jegesedés-figyelőt, most folyamatosan és érezhetően hűt a klímám.


És még mindig vannak akik azzal hitegetik magukat ( és másokat is) , hogy a ki-bekapcsoló , nem túl acélos klíma minden autóban ilyen ... és nem szimplán egy alul méretezett , rossz konstrukció.
Nem találkoztam hasonlóval más autókban függetlenül , hogy mennyire zöld vagy sem.
Az pedig , hogy menetközben is érezni lehet a ki-bekapcsolást már kifejezetten problémás
megoldás.


Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<       

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2019 E-mail: -Email- Klikk!