A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Dacia Logan, Logan MCV, Sandero (az új típus)
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
bernhaft
2019 június 25 kedd - 13:44:30
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 359
Sheme írta ...

Halihó Urak!

Az autópályázásról annyit, h részemről azért tartom inkább a 110-et, mint a 130-at, mert:
- szinte mindig zsúfolt az út
- valaki nem meri lepadlózni, amikor "elcsigázik" pl egy kamion mellett
- a sofőrök 99.999%-nak fogalma sincs róla, mit jelent a gyorsítósáv és hogyan KELL használni
- a 120-125-tel menőt is 130-cal előzik, szóval elvánszorognak mellette, pedig nem ártana hamarabb befejezni a manővert
- kevesen sorolnak vissza jobbra, többnyire a belsőben "töcskölik" a rezet

Akkor meg mindek idegesítsem magam? Ha pl ledzsalok a talicskámat ellenőriztetni A kollégával, 10 percet sem nyerek - egy helyen bizony 140-150 közé teszem én is a mutatót, ahol a jobb sáv annyira tré', h a balban kell menni, de nem akarom feltartani azokat, akik jobban tolják neki. (Nem nagyon akad ilyen, ha mégis, kisorolok, hadd menjen.)

Aztán visszaalszom... sajnos még mindig nagyon balesetveszélyes pl az úthibák miatt az M1. Az M7 is tré', Siófoktól Bp felé a 90-es km kő környékén, van a jobb sáv bal belső részén egy jókora gödör, ami nem látszik, csak érzed, amikor zöttyensz egy jókorát.

Szóval a 110 inkább a futómű kímélése és a baleset elkerülése végett van.


Részemről nem akartam senkit felidegesíteni , lelki világában megbántani.
Menjen mindenki úgy ahogy csak szeretné, de azért legyünk tekintettel másokra.
Bár ez az ország nem erről ismerszik meg , és sajnos ennek tökéletes lenyomata
a közlekdési morálunk.
Simán lehet , hogy rám is anyáznak sokszor , ismerek olyan embert aki
nyugodt tempóban autókázik , én pedig csak azt látom hogy ahányszor elhaladnak mellettünk
elég csúnyán néznek ránk.
Két kényszerképzetet itt már megfogalmaztak , de nem cikázok veszélyesen a sávok között, nem tudok és nem is szoktam meginni 8 sört egy óra alatt .. bár a matekozás jó volt.
Az első kettő megy csak gyorsan .
Azzal viszont nem értek egyet , hogy valaki azért megy csak 100-110 -el az autópályán
mert azt " érzi " csak biztonságosnak /komfortosnak ( vagy az autója miatt )
Szerintem ilyen esetben nem kellene az autópályán közlekedni , lehet menni
elkerülő utakon .




Vissza az elejére
RayD
2019 június 25 kedd - 17:54:27
RayD


Regisztrált tag #2659
Regisztrált: 2016 március 07 hétfő - 12:52:10

Üzenetek: 560
bernhaft írta ...
Azzal viszont nem értek egyet , hogy valaki azért megy csak 100-110 -el az autópályán
mert azt " érzi " csak biztonságosnak /komfortosnak ( vagy az autója miatt )

Pedig ebben még a gyorshajtók jó része is egyetért. Mert máskülönben nem látnám azt, hogy amint hívása érkezik lelassít 80-90-re és úgy telefonál; vagy telefonnal a kezében vagy kihangosítóval de gesztikulálva a kezével.

Meg ugye a sokak által reklamált hiányos hangszigetelés és rossza alaktényező miatt is jobban nő a szélzaj 110 + + + felett, ami egyeseket annyira zavar, hogy már csak azért picit lassabban mennek. Sok oka lehet.

Vissza az elejére
Szita
2019 június 25 kedd - 20:56:33
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 297
[quote]
bernhaft írta ...
Azzal viszont nem értek egyet , hogy valaki azért megy csak 100-110 -el az autópályán
mert azt " érzi " csak biztonságosnak /komfortosnak ( vagy az autója miatt )

Pedig azt hittem ez egy szabad ország, és ha 110-el akarok pályázni, akkor annyival megyek. Próbálom elképzelni a gyorshajtókat, (említett 200-asok) hogy szidhatják márkatársunkat, hogy mit araszolgat 140-el a pályán. Egyébként a rohadt pályán vannak 110-es, vagy még lassabb szakaszok is.
Vissza az elejére
ex-xm
2019 június 25 kedd - 21:04:59


Regisztrált tag #2658
Regisztrált: 2016 március 02 szerda - 13:50:32

Üzenetek: 165
Aki nem akar 130-al menni (bármilyen okból) autópályán, az húzzon ki a külső sávba, vagy ne pályázzon!

MCV 2 0,9 TCe Arctic (2016/06)
Vissza az elejére
DQM
2019 június 25 kedd - 21:37:54


Regisztrált tag #2471
Regisztrált: 2014 július 23 szerda - 09:08:34

Üzenetek: 209
Szerintem mindenki megszívleli bernhaft kartárs nevelõ jellegű jótanácsát, vagy inkább intését, holnaptól megtisztulnak az autópályák. És a nyomi, szerencsétlen, akadály alakok a fõutakra pöfögnek át. Javaslok egy Parlament elõtti népünnepélyt (zászlófelvonással) ebbõl az alkalomra, ahol mindenki megiszik kêt sört negyedóra alatt, ês egy óra alatt legalább törekszik 8 sört elfogyasztani.
Vissza az elejére
bernhaft
2019 június 25 kedd - 22:40:59
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 359
DQM írta ...

Szerintem mindenki megszívleli bernhaft kartárs nevelõ jellegű jótanácsát, vagy inkább intését, holnaptól megtisztulnak az autópályák. És a nyomi, szerencsétlen, akadály alakok a fõutakra pöfögnek át. Javaslok egy Parlament elõtti népünnepélyt (zászlófelvonással) ebbõl az alkalomra, ahol mindenki megiszik kêt sört negyedóra alatt, ês egy óra alatt legalább törekszik 8 sört elfogyasztani.


Ne zavarjon hogy azzal kezdtem : " Menjen mindenki úgy ahogy csak szeretné "
Véleményem pedig csak lehet : aki nem érzi biztonságosnak az autópálya tempót
( ahol nem 130-al , hanem jóval magasabb sebességgel is repesztenek) talán jobb ha alternatív megoldást keres .. ha van.
Semmi nem fog változni attól hogy ezt leírtam , csak egy vélemény volt ...ahogy írtam
nem kell egyetérteni velem .
Nem dolgozunk egy munkahelyen , nem vagyok sörnagykövet... és nem szoktam
senkivel sem itt személyeskedni .





Vissza az elejére
Cobalt
2019 június 26 szerda - 11:11:35


Regisztrált tag #2752
Regisztrált: 2016 október 06 csütörtök - 12:43:14

Üzenetek: 235
Szita írta ...

Próbálom elképzelni a gyorshajtókat, (említett 200-asok) hogy szidhatják márkatársunkat, hogy mit araszolgat 140-el a pályán. Egyébként a rohadt pályán vannak 110-es, vagy még lassabb szakaszok is.



Off

Nekem nem kell elképzelnem, többször is volt "szerencsém" az anyósülésről megtapasztalni pontosan azt amit írtál, nem egy kellemes élmény (mielőtt valaki kérdezné miért ültem be mellé, azért mert kellett és valószínűleg még fog is kellen. Remélem a hamarosan születendő gyereke mellett kicsit majd visszafogottabb lesz a volánnál). Az adott 130-al a belsőben előző egyén lehet hogy rendszeresen használja a tükröt, indexel, és míg egyik pillanatban még csak egy távoli foltot lát, a következőben már beért a nyakába 2 kilóval. Egyszer velem is megesett egy Passat képében, és bevallom eléggé megilletődtem tőle, de szerencsére nem rántottam el reflexből jobbra a kormányt, hogy meneküljek előle. De lehet más nem így reagált volna, és már kész is a baj.
Nem vagyok álszent, én se tartom be a 130-at legtöbbször (mint azt említettem is, de nem is megyek 200-at, nem mintha a Tce tudna annyit ), én csak annyit várnék el mástól, mint írtam is korábban. Használd a tükröt, indexelj, ne vágj be elém, kicsit lépj oda előzésnél, pláne ha vannak mögötted, aztán ha végeztél, akkor takarodjál a külső sávba. Ezen kívül felőlem annyival megy, amennyivel csak akar.

Logan MCV 2 Facelift, 0.9 Tce, Arctic
Vissza az elejére
Sheme
2019 június 26 szerda - 12:41:58

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1064
bernhaft írta ...

Sheme írta ...

Halihó Urak!

Az autópályázásról annyit, h részemről azért tartom inkább a 110-et, mint a 130-at, mert:
- szinte mindig zsúfolt az út
- valaki nem meri lepadlózni, amikor "elcsigázik" pl egy kamion mellett
- a sofőrök 99.999%-nak fogalma sincs róla, mit jelent a gyorsítósáv és hogyan KELL használni
- a 120-125-tel menőt is 130-cal előzik, szóval elvánszorognak mellette, pedig nem ártana hamarabb befejezni a manővert
- kevesen sorolnak vissza jobbra, többnyire a belsőben "töcskölik" a rezet

Akkor meg mindek idegesítsem magam? Ha pl ledzsalok a talicskámat ellenőriztetni A kollégával, 10 percet sem nyerek - egy helyen bizony 140-150 közé teszem én is a mutatót, ahol a jobb sáv annyira tré', h a balban kell menni, de nem akarom feltartani azokat, akik jobban tolják neki. (Nem nagyon akad ilyen, ha mégis, kisorolok, hadd menjen.)

Aztán visszaalszom... sajnos még mindig nagyon balesetveszélyes pl az úthibák miatt az M1. Az M7 is tré', Siófoktól Bp felé a 90-es km kő környékén, van a jobb sáv bal belső részén egy jókora gödör, ami nem látszik, csak érzed, amikor zöttyensz egy jókorát.

Szóval a 110 inkább a futómű kímélése és a baleset elkerülése végett van.


Részemről nem akartam senkit felidegesíteni , lelki világában megbántani.
Menjen mindenki úgy ahogy csak szeretné, de azért legyünk tekintettel másokra.
Bár ez az ország nem erről ismerszik meg , és sajnos ennek tökéletes lenyomata
a közlekdési morálunk.
Simán lehet , hogy rám is anyáznak sokszor , ismerek olyan embert aki
nyugodt tempóban autókázik , én pedig csak azt látom hogy ahányszor elhaladnak mellettünk
elég csúnyán néznek ránk.
Két kényszerképzetet itt már megfogalmaztak , de nem cikázok veszélyesen a sávok között, nem tudok és nem is szoktam meginni 8 sört egy óra alatt .. bár a matekozás jó volt.
Az első kettő megy csak gyorsan .
Azzal viszont nem értek egyet , hogy valaki azért megy csak 100-110 -el az autópályán
mert azt " érzi " csak biztonságosnak /komfortosnak ( vagy az autója miatt )
Szerintem ilyen esetben nem kellene az autópályán közlekedni , lehet menni
elkerülő utakon .




Elmondjuk a véleményünket, ezzel senkit sem idegesítünk fel - remélem.

A 130 tartása ideális LENNE, ha csak egy jármű használná a pályát. De ilyen nincs.

Rettenetesen sok a jármű, a 2 sáv ezt már nem tudja elvezetni.

Mint mondtam, nem fog mindenki 130-cal menni, mert képtelenség, h MINDEN jármű 130-cal haladjon. Egyszerűen kizárt. Ott vannak a kamionok, aztán azok, akik képtelenek a gyorsítósávot rendeltetsésszerűen használni, ott vannak azok, akik vontatnak, stb.

Az, h a jobbra tartási kötelezettséget sokan nem tartják be, már magában hordozza a belső sáv megtelítődését.

Aztán ott vannak azok, akik nem tartják be az előzés szabályait; például amikor engem gyök kettővel megelőznek, úgy sorolnak be elém, h a rendszámtábláját nem látom, aztán ott "tötymörög" velem.

Balesetveszélyes? Igen! Miért csinálja? Fogalmam sincs, talán úgy érzi, ha lenyomott egy Dacia-t, ő már valaki. Passz...

A másodrendű utak nem játszanak - bár szeretek ott is menni, de a részeg biciklisek, a fa takarásából előugró-átszaladó gyalogosok a frászt hozzák rám. Sokkal biztonságosabbnak tartom az autópálya használatát, mégha nem is a megengedett legnagyobb sebességgel történik az.

Mivel nem lehet folyamatosan 130-cal menni, felveszem a többség ritmusát - lásd M5, ott perfekt a 110, valahogy nem sok ember tolja neki. És hiába van kamion előzési tiltás a 2 sávos pályán, 100%, h mindig lesznek olyan kamionosok, akik 89 helyett 90.3-mal "előzik" a másik kamiont... és már nem is tartható a 130.

Az meg, h sokan képtelenek a visszapityuból felbecsülni a belsőben "tépő" tempóját és az utolsó pillanatban kivágnak elé, majd akkor gyorsítanak, megint csak magában hordozza, h nem lehet pl Bp-Siófok vonalon tartani a 130-at.

(Az M6 ebből a szempontból egy álom: olyan kevesen vannak rajta, h ott a 130 már kevésnek érződik.)

Én már beletörődtem abba, h mindenhol a megengedett tempóval menjek. Aki akar, menjen, engem nem fog megtalálni a belsőben - milyen vicces, Szfv-tól Bp felé az M7-n a három sávból a jobb szélső szinte üres, ott simán lehet 130-cal hajtani, míg a középsőben vonatoznak.
Viszont az is igaz, h a jobb szélső jobb széle olyan botrányosan rossz, h felakasztanám a kivitelezőt és a meóst, aki átvette és engedélyezte rajta a forgalmat.
Remegnek, zöttyennek a jobb oldali kerekek, gondolom nem rongyolnál ott végig 130-cal, ugye?

Vagy van valami futóműves haverod?


A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
bernhaft
2019 június 26 szerda - 15:12:08
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 359
Sheme írta ...

bernhaft írta ...

Sheme írta ...

Halihó Urak!

Az autópályázásról annyit, h részemről azért tartom inkább a 110-et, mint a 130-at, mert:
- szinte mindig zsúfolt az út
- valaki nem meri lepadlózni, amikor "elcsigázik" pl egy kamion mellett
- a sofőrök 99.999%-nak fogalma sincs róla, mit jelent a gyorsítósáv és hogyan KELL használni
- a 120-125-tel menőt is 130-cal előzik, szóval elvánszorognak mellette, pedig nem ártana hamarabb befejezni a manővert
- kevesen sorolnak vissza jobbra, többnyire a belsőben "töcskölik" a rezet

Akkor meg mindek idegesítsem magam? Ha pl ledzsalok a talicskámat ellenőriztetni A kollégával, 10 percet sem nyerek - egy helyen bizony 140-150 közé teszem én is a mutatót, ahol a jobb sáv annyira tré', h a balban kell menni, de nem akarom feltartani azokat, akik jobban tolják neki. (Nem nagyon akad ilyen, ha mégis, kisorolok, hadd menjen.)

Aztán visszaalszom... sajnos még mindig nagyon balesetveszélyes pl az úthibák miatt az M1. Az M7 is tré', Siófoktól Bp felé a 90-es km kő környékén, van a jobb sáv bal belső részén egy jókora gödör, ami nem látszik, csak érzed, amikor zöttyensz egy jókorát.

Szóval a 110 inkább a futómű kímélése és a baleset elkerülése végett van.


Részemről nem akartam senkit felidegesíteni , lelki világában megbántani.
Menjen mindenki úgy ahogy csak szeretné, de azért legyünk tekintettel másokra.
Bár ez az ország nem erről ismerszik meg , és sajnos ennek tökéletes lenyomata
a közlekdési morálunk.
Simán lehet , hogy rám is anyáznak sokszor , ismerek olyan embert aki
nyugodt tempóban autókázik , én pedig csak azt látom hogy ahányszor elhaladnak mellettünk
elég csúnyán néznek ránk.
Két kényszerképzetet itt már megfogalmaztak , de nem cikázok veszélyesen a sávok között, nem tudok és nem is szoktam meginni 8 sört egy óra alatt .. bár a matekozás jó volt.
Az első kettő megy csak gyorsan .
Azzal viszont nem értek egyet , hogy valaki azért megy csak 100-110 -el az autópályán
mert azt " érzi " csak biztonságosnak /komfortosnak ( vagy az autója miatt )
Szerintem ilyen esetben nem kellene az autópályán közlekedni , lehet menni
elkerülő utakon .




Elmondjuk a véleményünket, ezzel senkit sem idegesítünk fel - remélem.

A 130 tartása ideális LENNE, ha csak egy jármű használná a pályát. De ilyen nincs.

Rettenetesen sok a jármű, a 2 sáv ezt már nem tudja elvezetni.

Mint mondtam, nem fog mindenki 130-cal menni, mert képtelenség, h MINDEN jármű 130-cal haladjon. Egyszerűen kizárt. Ott vannak a kamionok, aztán azok, akik képtelenek a gyorsítósávot rendeltetsésszerűen használni, ott vannak azok, akik vontatnak, stb.

Az, h a jobbra tartási kötelezettséget sokan nem tartják be, már magában hordozza a belső sáv megtelítődését.

Aztán ott vannak azok, akik nem tartják be az előzés szabályait; például amikor engem gyök kettővel megelőznek, úgy sorolnak be elém, h a rendszámtábláját nem látom, aztán ott "tötymörög" velem.

Balesetveszélyes? Igen! Miért csinálja? Fogalmam sincs, talán úgy érzi, ha lenyomott egy Dacia-t, ő már valaki. Passz...

A másodrendű utak nem játszanak - bár szeretek ott is menni, de a részeg biciklisek, a fa takarásából előugró-átszaladó gyalogosok a frászt hozzák rám. Sokkal biztonságosabbnak tartom az autópálya használatát, mégha nem is a megengedett legnagyobb sebességgel történik az.

Mivel nem lehet folyamatosan 130-cal menni, felveszem a többség ritmusát - lásd M5, ott perfekt a 110, valahogy nem sok ember tolja neki. És hiába van kamion előzési tiltás a 2 sávos pályán, 100%, h mindig lesznek olyan kamionosok, akik 89 helyett 90.3-mal "előzik" a másik kamiont... és már nem is tartható a 130.

Az meg, h sokan képtelenek a visszapityuból felbecsülni a belsőben "tépő" tempóját és az utolsó pillanatban kivágnak elé, majd akkor gyorsítanak, megint csak magában hordozza, h nem lehet pl Bp-Siófok vonalon tartani a 130-at.

(Az M6 ebből a szempontból egy álom: olyan kevesen vannak rajta, h ott a 130 már kevésnek érződik.)

Én már beletörődtem abba, h mindenhol a megengedett tempóval menjek. Aki akar, menjen, engem nem fog megtalálni a belsőben - milyen vicces, Szfv-tól Bp felé az M7-n a három sávból a jobb szélső szinte üres, ott simán lehet 130-cal hajtani, míg a középsőben vonatoznak.
Viszont az is igaz, h a jobb szélső jobb széle olyan botrányosan rossz, h felakasztanám a kivitelezőt és a meóst, aki átvette és engedélyezte rajta a forgalmat.
Remegnek, zöttyennek a jobb oldali kerekek, gondolom nem rongyolnál ott végig 130-cal, ugye?

Vagy van valami futóműves haverod?



Lehet rosszul fogalmaztam , eredetileg csak azt akartam , még anno a legelején ,
leírni hogy pont a megengedett 130 km/óra körüli tempó az amellyel nem nagyon lehet
menni autópályán .
Te is ezt írtad .
100-110 km/óra mert erre állnak be, belső sáv pedig az örülteké.
Ők tényleg lenyomnak 140-nél is ha jön a manager a céges Octaciával ,
Nem is szeretek autópályán közlekedni , családilag ez évi max egy-két alkalom akkor
egyébként én sem sietek sehova , gyerekek hátul .. van hogy én is 120-al megyek csak ha
a forgalom engedi...azért nekem a 110 akkor kevés...mondom nekem.
Céges ügyek intézésénél más a helyzet ott határidőre kell oda és visszaérnem.
Ráadásul a céges kocsikban a 130-140 nem is érezhető , nagyon komfortosak .
Néha becsúszik magasabb tempó is , nem szívesen , mondjuk az óra szerinti 150 is
"csak " 142-143 lehet valós .
M1 .
Ismerem az útak állapotát , és azt ahogy közlekednek ott.
Igazad van az ember félti a kocsiját is , én mások céges autóit is
Személyes véleményem hogy szinte tök mindegy hogy 110-el vagy 130-al kapod el az
úthibát.
Markolod a kormányt hogy ki ne rántsa , és anyázások között imádkozol.
A futómű így is és úgy is megkapja a magáét , sőt egyszer nekem azt mondták hogy
az a jó ha minnél nagyobb sebességgel szaladsz át rajta .
Nyilván azért ilyenkor én is automatikusan lassítok .
Viszont ha lehet menni akkor megyek , nem többel mint amennyit megengednek .
Ahogy Te is írtad ez lehetetlen , mert vagy 100-110 max. vagy az örültek sávja
ahonnan menekül az ember.
Részemről ennyi , túl is beszéltük ezt a dolgot , szerintem ma is pontosan
úgy fog közlekedni mint egy héttel ezelőtt vagy tegnap.









Vissza az elejére
vondra
2019 június 27 csütörtök - 12:46:47

Regisztrált tag #3110
Regisztrált: 2019 június 27 csütörtök - 11:21:24

Üzenetek: 3
Tiszteletem a forumtagoknak!
Remélem jó helyre írok a kérdésemmel. A kérdésem az lenne megéri e venni még a mai napon is használtan dacia logant? Tudtommal eléggé rozsdásodnak (persze megbízható motorikusan, jó a futómű). Olvasgattam itt a forumot de nem jöttem rá hogy az első szériát végig érintette ez a rozsdásodás dolog vagy csak az elsőket? Egy 2006 os példányt néztem ki, az még érdemes lehet? Vagy minél későbbi annál jobb?
Az 1,6 meg az 1,4 között nem sok külömbség van úgy olvastam, de érdekelnének gyakorolott emberek tapasztalatai is. Fogyasztás, karbantartás mindenféle.
Meg úgy általánosságban is akár, hogy mire érdemes figyelni, illetve érdemes e egyátalán használtan nézni logant

Előre is köszönöm a választ.
Vissza az elejére
Indy
2019 június 27 csütörtök - 13:46:25
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9722
vondra írta ...

Az 1,6 meg az 1,4 között nem sok külömbség van úgy olvastam, de érdekelnének gyakorolott emberek tapasztalatai is.


Klikk!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
DQM
2019 június 27 csütörtök - 16:08:29


Regisztrált tag #2471
Regisztrált: 2014 július 23 szerda - 09:08:34

Üzenetek: 209
Érdemes. És olvasgatni a fórumot, ott van minden válasz a kérdéseidre.
Vissza az elejére
bati
2019 június 27 csütörtök - 17:50:46


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 856
vondra írta ...

A kérdésem az lenne megéri e venni még a mai napon is használtan dacia logant?


Felejtős.
Gazdaságilag nem éri meg.Mi lesz 4 év múlva?
A kasztni munka nem olcsó. 800-ból már újba lehet ülni.


.



"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
bicajos
2019 június 27 csütörtök - 21:51:19
bicajos

Regisztrált tag #1291
Regisztrált: 2009 augusztus 09 vasárnap - 15:29:45

Üzenetek: 65
Milyen újba lehet ülni 800-ból? Persze meg kell nézni, mit vesz az ember, meg mennyi időre kell. Ha csak egy építkezéshez kell melós kocsinak, akkor akár rozsdás is lehet, csak olcsó legyen. Az enyémen még endoszkóp-kamerával sem találsz rozsdát. Eladó is lesz. Nézd meg az online szervízkönyvben (2. oldal), ha érdekel.

MCV
Vissza az elejére
bati
2019 június 28 péntek - 07:03:18


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 856
Csak egy apróság! Loganról volt szó.

Olvastam,neked is volt kalandod meki mesterrel(vezérműszíj)

.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
bicajos
2019 június 28 péntek - 10:39:24
bicajos

Regisztrált tag #1291
Regisztrált: 2009 augusztus 09 vasárnap - 15:29:45

Üzenetek: 65
bati írta ...

Csak egy apróság! Loganról volt szó.

Olvastam,neked is volt kalandod meki mesterrel(vezérműszíj)

.

Vezérműszíjat cserélni nem nagy mutatvány, magam is csináltam már más autókon. A Logant csak a Herzben megadott szíjfeszesség miatt vittem el olyan emberhez, akinek van ehhez műszere, nem gondolnám, hogy szerelési hiba volt.

MCV
Vissza az elejére
vondra
2019 június 28 péntek - 13:24:53

Regisztrált tag #3110
Regisztrált: 2019 június 27 csütörtök - 11:21:24

Üzenetek: 3
Köszönöm szépen a hozzászólásokat.
Igyeksze m itt olvasgatni, bár eddig is azt tettem. Hogy milyen célra kell? Építkezésre is de a családot (2 picigyerek+anya) elvinni A-B között tetszés szerint
Sajnos 800 ból én se értem milyen újba lehet ülni... max 800 + 10 év hitel, mihez nincs kedvem. 800 am van rá mondjuk, de hitel nélkül szeretném.
Jó autó, tetszik is nem is nyűgös, de tény a rozsda az visszatart rendesen.
Vissza az elejére
bati
2019 június 28 péntek - 18:11:56


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 856
.
Érthető,ha a hitel nem opció.
Nálam, olyan 10 éves kora körül ,szinte egyik napról a másikra kiverte az ajtók alját a rozsda.Garázsban állt,nem volt sérült és volt visszahívásos üregvédelmen is.
Sajnos bele van építve a rozsdamanó. Ha meg hirtelen vállalhatatlanul néz ki,akkor repkednek a 40 ezrek.

.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
vondra
2019 június 29 szombat - 13:55:33

Regisztrált tag #3110
Regisztrált: 2019 június 27 csütörtök - 11:21:24

Üzenetek: 3
Az üregvédelem után mennyivel kezdte ujra csocsálni a mano? Nem lehetett valahogy gétat szabni neki?
Ha már lakatolni kell akkor van hozzá javito iv? Csak a kerékjérat megmeg az ajtok alja vészes vagy szerkezetileg is máshol is?
Vissza az elejére
bati
2019 június 29 szombat - 15:06:54


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 856
..

2006-os volt az autó és 2008-ban volt a visszahívás.

Klikk!

.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
tuzolto1981
2019 június 30 vasárnap - 14:19:50


Regisztrált tag #2983
Regisztrált: 2018 április 20 péntek - 07:10:06

Üzenetek: 15
'Napot!


Na, most van egy kis időm... néhány tapasztalat így kocsiról, 14 hónap használat után (Dacia Logan MCV, 1.2 16V, 2015 végi gyártás):
- Előző tulaj 26 hónap alatt belerakott ~ 22 000 km.-t, én 14 hónap alatt ~41 000 km.-t vagyis van használva!
- Voltam vele Németország, Ausztria, volt Jugoszlávia, Magyarország keresztbe - hosszába, télen nyáron
- A csomagtartó a legjobb, kb. mindent elnyel, ami kell. Komplett költözést oldottam meg néhány kanyarral vele
- Az 1.2 motor nem egy erőművész, de amire nekem kell bőven megfelel
- Óra szerint 5,9 - 6,2 átlagfogyasztás jön ki nekem
- Sajnos a szellőztető ventilátor néhány hete elkezdett néha kattogni, majd meg kell nézetni
- A hátsó ablaktörlő automata üzemmódja idegesítő, tervezem kikapcsoltatni
- A fel és leváltásra figyelmeztető piktogramot el kell szerintem felejteni... max szétgyilkolni lehet vele a motort, szerintem túl alacsony fordulaton kéri a következőt (én 2000 ford felett váltok csak)
- Az oldalsó tükrök és az oldalablak gyűjti a koszt, néha látni nem lehet benne, főleg télen. Van egy csomag nedves törlő bent, meg kell állni és letörölni
- Érdekes, hogy 120 km/h körül nagyon hangos, 135 km/h felett sokkal halkabb (ekkor forog olyan 4000 - 4200 fordulatot)
- Nekem a fényszórók jók, nem tudok rosszat mondani
- Az MP3 lejátszónál idegesítő, hogy nincs igazából "mix" funkció, ha leállítom kikapcsol és kb. fent lévő kb. 500 számból mindig kb. 100-at pörget.
- Az ajtón lévő műanyag karcolódik eléggé... ez az ami nem érdekel. Használati tárgy
- A klíma nekem kicsit gyengének tűnik (gáz rendben), de low cost autó, így elfogadható

Kb. ennyi

Egy kérdés... Budapesten tud valaki jó / vállalható szervizt? Megint benne lesz lassan a 15 000 km.


Vissza az elejére
Cobalt
2019 június 30 vasárnap - 23:23:17


Regisztrált tag #2752
Regisztrált: 2016 október 06 csütörtök - 12:43:14

Üzenetek: 235
Feltennék egy valószínűleg buta kérdést, kerülte kérlek nézzétek el nekem. A verda tanksapka nyílásánál ott van egy matrica, miszerint 95 és 98-as benzint lehet tankolni bele. Adott esetben rakhatok bele 100-as maxxmotiont, vagy nem? Nem az kérdezem, mert ezt akarnék tankolni rendszeresen, de a hétvégén a váci omw-nél nem volt 95 maxxmotion, csak 100, amit a 95 árában adtak, de nem mertem beletenni.

Logan MCV 2 Facelift, 0.9 Tce, Arctic
Vissza az elejére
Sheme
2019 június 30 vasárnap - 23:33:23

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1064
Valahol mintha írtam volna, pár napja klímásnál voltam - nyomáspróba és utántöltés.

No a lényeg, most a hétvégén egész nap járattam a klímát és mit ad Isten, egyszer sem kapcsolt ki, frankón tolta a hideget.

Igaz, nem húztam le tökig, de a lényeg, h nem kapcsolgatott ki és be.

A másik, h "csak" 18,68 liter tankoltam 449km-re. Ez rettentő pazarlás !


Nagyjából 4.19 liter / 100 km a fogyasztás, de ami a döbbenetes, h a fedélzeti tizedre pontosan írta ki: 4.1.

Hát ilyet se látott nemhogy Európa, de én sem. Mindig, kb 10%-kal többre számoltam ki a fogyasztásomat, de most úgy tűnik, jól számolt. (Hogy lehet-e vele a kerekítés szabálya szerint számoltatni, passz.)

Ja és még mindig a jól bevált MaxxMotion Diesel-t tankolom bele. Lehet, placebo, de valamiben nekem is hinnem kell.

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Sheme
2019 június 30 vasárnap - 23:35:27

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1064
Cobalt írta ...

Feltennék egy valószínűleg buta kérdést, kerülte kérlek nézzétek el nekem. A verda tanksapka nyílásánál ott van egy matrica, miszerint 95 és 98-as benzint lehet tankolni bele. Adott esetben rakhatok bele 100-as maxxmotiont, vagy nem? Nem az kérdezem, mert ezt akarnék tankolni rendszeresen, de a hétvégén a váci omw-nél nem volt 95 maxxmotion, csak 100, amit a 95 árában adtak, de nem mertem beletenni.


Semmi baja nem lehet. A Logan I-be - 1.4, benya - töltöttem MxxM 100-ast, nem is egyszer, pláne, mikor a sógoréknál jártam.

Egy tanknyitól nagy változást nem fogsz tapasztalni, 3-4 tankolás kell. Állítólag tisztítja a befecskendezőt, a szelepeket, fene tudja.

Mindenesetre telente nem árt, mert nincs benne biokomponens, mint a 95-ben, aminek kb 5%-a ehtanol, ami meg - a nagyok szerint - gyűjti a vizet.

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Cobalt
2019 július 01 hétfő - 09:53:05


Regisztrált tag #2752
Regisztrált: 2016 október 06 csütörtök - 12:43:14

Üzenetek: 235
ahogy írtam is nem tervezem azt tankolni, maradok a 95 Maxxmotion-nél, de legalább most már tudom, hogy ha ilyen helyzet alakulna ki megint, akkor beletehetem azt is.

Logan MCV 2 Facelift, 0.9 Tce, Arctic
Vissza az elejére
macilka
2019 július 01 hétfő - 10:22:03
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2917
Igen,tankolhatod! Én is megtettem párszor.
Vissza az elejére
Cobalt
2019 július 01 hétfő - 12:35:46


Regisztrált tag #2752
Regisztrált: 2016 október 06 csütörtök - 12:43:14

Üzenetek: 235
Köszi!

Bejelentkeztem szervízbe (két hét múlva van csak kora reggeli időpont...), van egy szép hosszú karcom, amit eltűntetnék, meg a klímát én is meg akarom nézetni, de van még egy nyavalyám, ami sokkal fontosabb. Szombat este hazafelé haladtam már sötétben, amikor indexelni kezdtem. Ahogy kattintottam a kapcsolót, hirtelen minden koromsötét lett előttem, elment a világításom. Ez volt asszem a második alkalom, van egy olyan hajszálvékony pont a világításkapcsolónál, ahová ha pont odatekerem, akkor mindent lekapcsol. Annyira nem vicces a dolog, persze ha az ember épp hogy csak kb hozzáér a kapcsolóhoz, akkor már jó is, de nem annyira jó móka ez sötétben. A fickó azt mondta nem ismeretlen számára a dolog, úgyhogy rendelnek is hozzá alkatrészt.

Karchoz visszatérve, nincs valaki esetleg, aki a Lidl (vagy akár Aldi) féle karceltűntetőt használta már esetleg, vagy kipróbálta volna? Szabad próbálkozni vele, vagy érdemes egyáltalán? Én annó az Aldis verzióról láttam a Totalcaros videót, de nem tudom érdemes-e vele próbálkozni kisebb karcoknál.

Logan MCV 2 Facelift, 0.9 Tce, Arctic
Vissza az elejére
Hoplita3001
2019 július 01 hétfő - 13:28:56


Regisztrált tag #2883
Regisztrált: 2017 augusztus 01 kedd - 10:06:48

Üzenetek: 34
Cobalt írta ...

Karchoz visszatérve, nincs valaki esetleg, aki a Lidl (vagy akár Aldi) féle karceltűntetőt használta már esetleg, vagy kipróbálta volna? Szabad próbálkozni vele, vagy érdemes egyáltalán? Én annó az Aldis verzióról láttam a Totalcaros videót, de nem tudom érdemes-e vele próbálkozni kisebb karcoknál.


Miért nem próbálod ki a turtle wax karceltávolítót ? https://autofejlesztes.hu/image/cache/catalog/products/karceltavolito-paszta-100ml-turtle-wax-52790af100480-7353-1000x1000.jpg
Szinte bárhol lehet venni a "madaras teszkótól" bármelyik autós boltig.
Ha kavics vagy mély karc miatt kis helyen kell pótolni a festéket akkor nagyobb festékboltokban lehet venni autó karosszéria festéket és ott színkódra kb 1000-2000 hufért kikevernek kicsi ecsetelőt , amivel kitudod javítani a hibát.
Vissza az elejére
Hoplita3001
2019 július 01 hétfő - 13:58:48


Regisztrált tag #2883
Regisztrált: 2017 augusztus 01 kedd - 10:06:48

Üzenetek: 34
Valaki van Loganhez (2018 vagy utáni) szervíz leírása/javítási kézikönyve??
Nagyon jól jönne.
Linkelek kettőt is, hogy lássátok mire gondolok

Klikk!

Klikk!
Vissza az elejére
Hoplita3001
2019 július 01 hétfő - 14:28:38


Regisztrált tag #2883
Regisztrált: 2017 augusztus 01 kedd - 10:06:48

Üzenetek: 34
Krogergo írta ...

Na vajon ebből mi lett?
Télen meleg, nyáron hideg, a hátul ülőknek is csoporttárs MCV-jében







Gergő, ilyet honnan lehet beszerezni?
Vissza az elejére
lajo
2019 július 01 hétfő - 16:28:55


Regisztrált tag #2958
Regisztrált: 2018 február 19 hétfő - 13:21:55

Üzenetek: 101
Cobalt írta ...
Szombat este hazafelé haladtam már sötétben, amikor indexelni kezdtem. Ahogy kattintottam a kapcsolót, hirtelen minden koromsötét lett előttem, elment a világításom. Ez volt asszem a második alkalom, van egy olyan hajszálvékony pont a világításkapcsolónál, ahová ha pont odatekerem, akkor mindent lekapcsol. Annyira nem vicces a dolog, persze ha az ember épp hogy csak kb hozzáér a kapcsolóhoz, akkor már jó is, de nem annyira jó móka ez sötétben. A fickó azt mondta nem ismeretlen számára a dolog, úgyhogy rendelnek is hozzá alkatrészt.

Annyira nem ismeretlen, hogy ez az egyik leggyakoribb Dacia-hiba... Amire cserélik, elvileg már egy átdolgozott verzió lesz, talán tovább tart.

MediaNav Evolution 1.0.13.1, külsőhőmérséklet- kijelzés, Eco2-képernyő, tolatókamera, Wake, Renault színséma | korrigált fogyasztás- és üzemanyagszint-kijelzés, hűtővízhőmérséklet- kijelzés a műszeregységben | külső/belső csomagtartóperemvédő LZP | 4 x Osram Night Breaker Unlimited | 4 x Osram Diadem Chrome | fekete LED-es oldalsó indexek | LED-es 3. féklámpa | 2 x 3 lámpás belső világítás + 6 x Osram 2850WW | rendszámtáblatartó LZP Neutral + 2 x Osram Cool Blue Intense | 2. csomagtérvilágítás + 2 x Osram 2850WW | 4 x Sinuslive SL-135c | első ablaktörlő: porlasztó fúvókák, Bosch Aerotwin 60/50 cm lapátok, 2 x 55 cm törlőkar, bajuszkapcsoló 4 törlési intervallummal | hátsó ablaktörlő: Bosch Aerotwin 39 cm lapát, VW törlőkar, Xantia fúvóka, automatikus törlés kikapcsolva | Mercedes B-osztály 20 cm-es antenna | köpenyes ajtózárnyelvek | Scénic rugós kapaszkodók | gumikéder a szélvédő és a tető között | toronycsapágyvédő sapkák | állandó műszeregység- és kesztyűtartó-világítás | motortérszigetelés | visszapillantó tükör magasabban rögzítve | Lodgy szemüvegtartó
Vissza az elejére
Szita
2019 július 01 hétfő - 21:46:34
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 297
Cobalt írta ...

Feltennék egy valószínűleg buta kérdést, kerülte kérlek nézzétek el nekem. A verda tanksapka nyílásánál ott van egy matrica, miszerint 95 és 98-as benzint lehet tankolni bele. Adott esetben rakhatok bele 100-as maxxmotiont, vagy nem? Nem az kérdezem, mert ezt akarnék tankolni rendszeresen, de a hétvégén a váci omw-nél nem volt 95 maxxmotion, csak 100, amit a 95 árában adtak, de nem mertem beletenni.

Én Kb. minden 5. tankolásnál MOL100-at nyomok bele. (sajnos nem járok OMV felé, + van MOL kedvezményem) Lehetőleg úgy szoktam, hogy minél üresebb legyen a tank. Bízok a tisztító hatásban!
Vissza az elejére
Krogergo
2019 július 15 hétfő - 22:33:07
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6681
Na, találjátok ki kinek az autója?



REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos, minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Vissza az elejére
DQM
2019 július 15 hétfő - 23:04:29


Regisztrált tag #2471
Regisztrált: 2014 július 23 szerda - 09:08:34

Üzenetek: 209
Egy izompólósé?
Vissza az elejére
bati
2019 július 15 hétfő - 23:12:33


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 856
.
Trikóhuzat,kartámasz, ráadásul kátránymotoros.
Kinek kell ez?


.

[ Módosítva 2019 július 15 hétfő - 23:13:03 ]

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
csaszy80
2019 július 16 kedd - 08:23:06

Regisztrált tag #2953
Regisztrált: 2018 február 07 szerda - 11:15:03

Üzenetek: 16
Kedves fórumozók!
Gondolkodom az 1,2Logan mcv gázosításán aki így vette, vagy utólagosan beszereltette szeretném kikérni véleményeket motorról, gáztartályról minden ami problémát jelenthet előre is köszönöm mindenkinek a segítséget!
Vissza az elejére
bati
2019 július 16 kedd - 11:28:01


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 856
.
A problémát a megtérülés okozza.
Közel 40ekm kell,hogy nullán legyen a befektetés. Megéri?
Használtam,amikor megérte.Tudom,hogy mai árakon nincs rajta nagy haszon.
Amikor 430 volt a benzin, 189Ft volt a gáz.Ma 387 a benzin és 205 a gáz.
Számold ki,gázból 7,5 l/100km lesz a fogyasztásod.


.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
csaszy80
2019 július 16 kedd - 12:38:10

Regisztrált tag #2953
Regisztrált: 2018 február 07 szerda - 11:15:03

Üzenetek: 16
Igazad lehet, 30000km kell, hogy megtérüljön, de én hosszú távon gondolkozom, és a motor, hogy bírja, olyan fórumozó véleménye lenne jó aki több tízezer km-t ment gázzal neki mik a tapasztalatai.

Köszönök minden újabb észrevételt!!

[ Módosítva 2019 július 17 szerda - 21:57:51 ]
Vissza az elejére
Sheme
2019 július 16 kedd - 22:24:18

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1064
Csak jelzem, ha valaki az M1-en - nem, nem a TV-n - jön Bp felé, akkor úgy Tatabánya-Óbarok térségében heveny anyázásba fog kezdeni - nagyjából a Shell kúttól fog feltorlódni a sor.
(Ha mázlid van, akkor nem.)

Úgy 30 perc és át lehet jutni rajta, mert egy sávra szűkül, az ember meg szűköl, hogy miért? Azért, mert így is elég trágya az M1-es, inkább örvendek, h itt-ott karbantartják - addig sem a stadiont meg a kisvasutat építgetik.

Szóval csak nyugi. Bár nem tudom, h a Semir és csapata hol volt, mert egyre-másra húztak el a leállósávban, főleg négykarikás emblémával megfejelt talicskák és néhány nem H-s rendszámot viselő egyed. (Az audis pont H-s volt.)

De ha egyszer a padlóba nyomom a pedált, jön a bírság - M7-es, rulez!

Ja, 35.2 litert tankoltam 815 km-re. Elképesztő ez a pazarlás!


A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Sheme
2019 július 16 kedd - 22:26:21

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1064
Krogergo írta ...

Na, találjátok ki kinek az autója?




Ez az ablaktörlő alá-törlő ablaktörlő!

És milyen hasznos!


A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Sheme
2019 július 17 szerda - 09:35:13

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1064
Kedves Gyerekek!

Esti / nappali (nem) mese következik.

Koncz Zsuzsa szerint is rohan az idő, évek múlnak el és bizony a talicskám is iskolaéretté vált.

Ennek örömére gonodoltam meglepem - magam is - néhány újdonsággal, hiszen a régi dologok is hasznosak, de nem az üzembiztos működés érdekében, ezért az alábbi apróságok lettek cserélve (hadd ne reklámozzam még hol, mert Dear Adminunk az alfelemhez illeszti a bakancsát) :
- összes folyadék / olaj, úgymint:
- szervó-
- motor-
- fék-
- hűtő-,
- összes szűrő - olaj-, pollen-, gázolaj

valamint vezérléscsere, bordásszíj, Valami még lehetett, passz, a fejem nem káptalan.

És persze szokáshoz híven megint volt egy hasfájásom, köszönhetően a tervezőmérnöknek, aki fogott mondjuk 50 centet a gyártási költségen, engem meg ez a hallatlan hanyagság már a kezdetektől zavart.

Ugye először az az ablaktörlő- intervallumkapcsoló hiánya okozott nekem álmatlan éjszakakákat - ez orvosoltatott -, aztán a hátsó légbeömlők lettek betéve és végül, de nem utolsó sorban az az apróság is kiokosíttatot, hogy a jobb oldali ablaktörlő törlési íve rövid volt, így a törlés utáni nyugalmi állapotban bizony végigfolyt az esővíz a szélvédőn.

Ez engem zavart, ezért megidéztettem egy varázslót, aki csiribí-csiribá - a varázslatot nincs módomban feltárni, de egy-két helyen rá lehet bukkanni - ez az apróság, mint szoknyán a ránc, kivasaltatott.

Mit ne mondjak, szerencse, h nem voltak madarak a közelben, annyira megörültem neki!

Azt már meg sem említem, h a hűtőközeg is légtelenítésre került - a fékfolyadék is -, a próbakörön kiderült, nem véletlen teszem meg az utat évente egyszer az oltárhoz.

Szóval hat év múlva ugyanott!

Itt a vége, vissza kettőt és hajts el végre!

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
bati
2019 július 17 szerda - 15:37:57


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 856
.
A számlát viszont nem mered közhírré tétetni

Így volt, nem így volt, ez egy ilyen mese volt?
vagy
Fele igaz, fele álom, ha elhiszed, azt se bánom?
vagy
Máig is élnek, akik meg nem haltak


.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Krogergo
2019 július 17 szerda - 23:28:42
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6681
Ha közzé tenné, utána bezárhatnának a márkaszervizek Munkámra ha jól emlékszem a 10-en év alatt nem volt panasz, áraim meg mint a környékbeli szervizeknek/szerelőknek (márkaszerviz óradíjának fele se, holott ugyan azzal a technológiával dolgzom)
Amúgy semmi mese, álom ahogy fogalmaztál, 6év/120ezer km-es nagyszervíz elvégezve, kiszámlázva, szervizkönyvbe bepecsételve-beírva. Csinálhatja utánam/mellettem bárki, munkaerő hiány van. De ha valaki unja a gyári fizetését, szakképesítéssel nálam, vagy Győr-Moson-Sopron megyében bárhol megkeresheti teljesítménytől függően a 1.5-2 szeresét. Ideje úgy sem lesz elkölteni

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos, minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Vissza az elejére
bati
2019 július 18 csütörtök - 00:26:01


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 856
.
Krogergo írta ...

Ha közzé tenné, utána bezárhatnának a márkaszervizek

Na ez a mese
Csak a közösség tájékoztatása miatt gondoltam....
Én is felraktam / rakom. Még ha jön is egy hazudós,fikázós balu troll



.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Sheme
2019 július 19 péntek - 07:52:58

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1064
bati írta ...

.
A számlát viszont nem mered közhírré tétetni

Így volt, nem így volt, ez egy ilyen mese volt?
vagy
Fele igaz, fele álom, ha elhiszed, azt se bánom?
vagy
Máig is élnek, akik meg nem haltak


Vannak intim dolgok, de ha nagyon akarod, az egyik talin szívesen megmutatom.

Mellesleg a kocsi könyvébe beíratott és bepecsételtetett, h mi történt vele.

Mindenesetre, ha mese, ha nem, talán nem véletlenül bumlizom ~260km-t, h gondos kezekre bízzam a talicskámat. Nekem minden költségestül megéri - sztrádamatrica, szállás, stb...

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Attis
2019 július 20 szombat - 01:02:30
Attis


Regisztrált tag #3091
Regisztrált: 2019 május 02 csütörtök - 10:51:33

Üzenetek: 16
Egy hete, hogy egy Logan 0.9Tce Techroad izzó vörös autó büszke tulajdonosának mondhatom magam. Nagyon tetszik az autó, nem csalódtam. Találtam festési hibát de csak belső nem látható felületen. Menetzaj nem hangosabb az általam cégesként használt Passat 6 -nál. Mondjuk a motorháztetőn, az oldaldoboknál, minden lehetséges helyen ki van tömve a kaszni hangszigetelő szivaccsal. A teljes alváz, a fékcsövek, még a nagy hatsó rugók is vastagon le vannak fújva bitumenes rücsivel. A motort szokni kell a 2 lityis sport injektorors szívó után, de nem rosszabb, csak más. 200km után már tudok ugyanúgy gyorsulni vele, a fordulatot szigorúan 3000 alatt tartva. A kuplung vaj, a váltókar mozog kicsit fokozatban gáz es motorfék között, azaz közvetlen, és eszembe juttatja az oktatóm úgy negyed évszázaddal ezelőttrôl, hogy bánjak úgy vele, mint egy szép nővel, símogassam, és csak akkor piszkáljam ha akarok is tőle valamit, különben el a kezekkel. És az illat belül... nos remélem még sokáig megmarad, és nem kell illatosító, mert ez az igazi "new car fragrance", ez amolyan autóbaba illat (A szilikon gumiszőnyegeknek semmi szaga.) Az utólagos könyök támasz a székbe csatlakozik, tárolós, töltőkábelnek és tollnak is van kialakítva benne hely, és 30°-ban állítható a dőlésszöge. Tökéletes, a szegedi autószalon jó választás volt minden szempontból. A fogyasztás országúton most 5.6, és azóta vegyesben 6.4. Számomra ez is egy csoda, a nagybenzines 10-12-t simán beharapott óvatosan vezetve. (OMV100-al kezdtem most a bejjáratást+Spuri) Vettem régebben Szabadkán rászabott üléshuzatot, tökéletesen illeszkedik, jó az anyaga, de persze nem éri el az eredeti szövet minőségét A székek rögzítése egyszerű, a pur hab amin ül az is, de kellően sűrű és erős. Tolatóradar csak háromérzékelős a horog ellenére, de nem szokott hamisan jelezni ,úgy hogy a közepső is aktív... Olvastam itt a fényszórók rossz beállításáról,.hát nekem is az orrom elé vetített, de lenyúltam az állító csavarhoz felfelé állítottam maxra, és pont tökéletes lett. Ha terhelem hátul, úgyis lefelé kell majd csavarni, azaz tökéletes a gyári beállítás csak rossz helyen van hagyva az állító csavar. A motorháztető zörög ha lökdösöm, állítási lehetőség nincs tovább, de a gázrugó feszesen tartja, ezért gyakorlatilag nem zörög használat közben. Navi frissített fél éven belüli fájlokra, meglepett, hogy a gyári progi által fellmásolt fájlok mellé ellenőrző össszeget igen, de titkosítást nem alkalmaznak, ez így egy fapados hackernek sem nagy ügy... Amúgy IGO... a legjobb... Teló tükrözés Androiddal flottul megy, Maps, Spotify is, Vaze kifagy az útvonal elindításakor, háromszor frissítették az elmúlt hetekben emiatt, mégis. FAT32 rendszeren kívül semmit nem ismer fel USB-n, sebaj a korlát csak annyi, hogy egy file nem lehet 4GB-nál nagyobb, és a Windows nem is tud FAt32-re formázni 32GB felett. Ez megoldható ősi módszerekkel, így egy 64Gb-os pent tele is dobtam zenével, itt elöjött, hogy úgy bő tízezer fájl felett meg már figyelmen kívül hagy a rendszer. Érthető korlát. Ezekkel még majd tökölni kell.... Többen kérdezték tőlem mi a negatívum, mi az amiben csalódtam. Nos előre is jó lenne radar, de ennyi az az extra ami hiányzik egyedül. A középkonzolon levő hátsó ablak irányításának ott a helye. Tudja az asszony a gyerekekkel együtt kezelni azt is. Még a kipufogó hang is tetszik kívülről, belül nem hallom. De van egy valami mégis ami... csak sofőrként hallottam eddig, de a duda... Az a Simson Schwalbe-mat idézte fel bennem amikor először tenyereltem rá köszönésképpen. Nem tudom kívülről.milyen a hangja de már megkerestem és felmértem a helyét a motortérben. H7 LED-et mindenki felejtse el a fényszórókba, Valeo gyártmányú a világító egység, minősége kifogástalan, de ügyesen el van tolva a fogalalat, hogy a ventillátoros LED ne férjen be. Anélkül meg fityfenét se ér, túl fog melegedni, vagy keveset világít. Szóval... bárki bármit mondhat, nekem, egyenlőre, álmaim új autója, és ezt nektek, a fórumnak is köszönhetem, és köszönöm is!
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2019 E-mail: -Email- Klikk!