A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Problémák, megoldásaik
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Mindent a váltóról!
Oldal:       >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
Indy
2005 szeptember 06 kedd - 10:31:18
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
JH1 és JH3 sebességváltó.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Hermes01
2005 szeptember 07 szerda - 08:39:54

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Én peugeot 306 után vettem Logant. A váltója sokkal kezelhetõbb.Igaz, újonnan nyikorgott, amit szilikonzsírral orvosoltak.
Vissza az elejére
Hermes01
2005 szeptember 07 szerda - 08:46:21

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Nekem 1.4-es van, tehát JH1-es váltóval szerelt.Furcsa volt megszokni az elsõ három fokozatban a rövid áttételeket.
Vissza az elejére
Indy
2005 szeptember 07 szerda - 08:50:00
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Igen, valóban furcsa a fokozatkiosztás, én leginkább az elsõ kettõt találom nagyon rövidnek, hamar elpörög vele az autó. Én nem igazán fogok vele nehéz terheket cipelni, de sokan meg igen és ehhez alkalmazkodott a gyártó. Érdekes, hogy pl. minden Loganban 70Ah-ás aksi van, ez sem lenne indokolt a hazai körülmények között, de Szibériában nélkülözhetetlen lenne. Egy verziót kap mindenki.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Hermes01
2005 szeptember 07 szerda - 09:03:01

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Igazad van. Sokat vontatok utánfutót. Mint mondottam, elötte "pözso"-m volt. Relatíve mindig nagy gázzal kellett elindulni, mert különben az elektronika egyszerre leállította a motort- tévesen-gondolva, hogy túl akarom terhelni. Ez nagyon zavaró volt. A Logannál nincs ilyen problémám.
Vissza az elejére
Samu Misi
2005 szeptember 07 szerda - 09:25:21
Fiat Bravo 1.4 (volt Loganom is)


Regisztrált tag #13
Regisztrált: 2005 szeptember 02 péntek - 10:40:04

Üzenetek: 34
Az üresben kinyomott kuplung kontra nem kinyomott kuplung között fellépõ zajforrásra van valakinek magyarázata vagy hasonló tapasztalata? Olyan dízeles remegés hallatszik a sebváltóból. Ha közelteszed a füled a váltóbothoz szabályosan hallani hogy jön át a rezonancia a váltóműbõl.
Vissza az elejére
Hermes01
2005 szeptember 07 szerda - 09:40:26

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Nekem is megvan ez a zaj, de mint modottam ez nem hiba. Van amikor kifejezetten zajosabb, mint általában. A peugeot váltója is csinált ilyeneket. Próbálok nem odafigyelni rá.
Vissza az elejére
maszületett
2005 szeptember 07 szerda - 11:13:18

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
Sziasztok!

Igen a fokozatok rövidek, de még röviddebbek annál, mint gondolnánk.
Tegnap néztem a tényleges sebességet a km-óra szerintihez viszonyítva. Akkora eltéréseket mutatott a mérésem, hogy el sem mertem hinni. Nem írtam fel, ezért lehet, hogy tévedek, de ilyesmikre emlékszem:

km óra ------- ennyi az ön sebessége műszer

60 ------ valami 52 körüli
80 ------- 73 erre emlékszem
100 ------- 83 erre is emlékszem

Szóval cca. 55km/h-nál már váltom a négyest ezek szerint, és amikor azt írom, hogy országúti 100-110-nél 6,1 a fogyim, akkor valójában 85-90-el száguldozom???

Mit lehetne tenni, hogy reálisabb értékekekt mutasson a km óra???

<span class='smallblacktext'>[ Módosítva 2005 sze 07 sze, 12:14 ]</span>
Vissza az elejére
maszületett
2005 szeptember 07 szerda - 11:18:39

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
Tényleg!

A km számláló mennyire pontos? Gondolom az sokkal pontosabb, mint a km-óra, mert akkor egy csomó adat értékelhetetlen volna!

Vissza az elejére
Indy
2005 szeptember 07 szerda - 11:57:09
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
A tényleges sebességrõl hamarosan korrekt méréseket fogunk végezni Leo-val, kis cikk vagy hír keretében tájékoztatlak benneteket.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Hermes01
2005 szeptember 07 szerda - 20:38:01

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
4-5 km eltérést én is tapasztaltam, de biztos hogy 100-as tempónál nem 83 körül megy az autó. Ekkora eltérést egy tapasztaltabb pilóta minden műszer nélkül is észrevenne!
Vissza az elejére
igi71
2005 szeptember 07 szerda - 21:07:12
Vendég

Hát én ezzel a zajjal már 3x vittem vissza, a szervízbe, de mindig azt mondták, hogy ez természetes. A tesztautót is megnéztük a szerelõvel, és abban is megvolt a zaj, talán még erõsebben mint az enyémben.
Egyébként megnéztünk egy tháliát is, és abban is megvolt ugyanez a különbség kinyomott és felengedett kuplung között!
Úgy döntöttem, hogy hagyom a dolgot, ha 3 év alatt nem jön elõ semmi váltóhiba, akkor tényleg elhiszem, hogy természetes jelenség.
Vissza az elejére
Hermes01
2005 szeptember 07 szerda - 21:38:23

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
A peugeot-m 4.5 évig volt meg ezzel a "váltózajjal", de nem romlott el soha.
<span class='smallblacktext'>[ Módosítva 2005 sze 07 sze, 22:38 ]</span>
Vissza az elejére
maszületett
2005 szeptember 08 csütörtök - 10:29:45

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
Hermes01 írta ...
A peugeot-m 4.5 évig volt meg ezzel a "váltózajjal", de nem romlott el soha.


Nem nagyon értek hozzá, de ezt a zajt a kinyomószerkezet (villa, csapágy és egyáltalán) adja szerintem a kuplungban. A váltóhoz nem sok köze van.

SZERINTEM!!!!

üdv

maszületett
Vissza az elejére
Hermes01
2005 szeptember 09 péntek - 20:57:32

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Tudom. Azért tettem idézõjelbe.
Vissza az elejére
tildy
2005 október 02 vasárnap - 20:03:25
Vendég

Azt meg tudnátok mondani, hogy mekkora sebességnél szoktatok kettesbõl hármasba váltnai, ha nagyon akartok gyorsulni?
Üdv: Tildy
Vissza az elejére
SANK
2005 október 02 vasárnap - 21:51:22
Ambiance,torreádorpiros


Regisztrált tag #24
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 12:24:27

Üzenetek: 108
tildy írta ...
Azt meg tudnátok mondani, hogy mekkora sebességnél szoktatok kettesbõl hármasba váltnai, ha nagyon akartok gyorsulni?
Üdv: Tildy

Olyan 50-60*ig, 3-ban 90-100 -ig, negyedikben 140-ig (150-ig megy) utánna jöhet az ötödik. DE CSAK HA NAGYONSIETSZ .


István
Vissza az elejére
tildy
2005 október 02 vasárnap - 21:54:46
Vendég

SANK írta ...

Olyan 50-60*ig, 3-ban 90-100 -ig, negyedikben 140-ig (150-ig megy) utánna jöhet az ötödik. DE CSAK HA NAGYONSIETSZ .


Na ez nekünk nagyon jó:D Köszi:D Kiváncsi vagyok mikortól lehet már itthon is rendelni diesel logant, a románok mar rendelik...


Vissza az elejére
SANK
2005 október 04 kedd - 21:01:40
Ambiance,torreádorpiros


Regisztrált tag #24
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 12:24:27

Üzenetek: 108
tildy írta ...
SANK írta ...

Olyan 50-60*ig, 3-ban 90-100 -ig, negyedikben 140-ig (150-ig megy) utánna jöhet az ötödik. DE CSAK HA NAGYONSIETSZ .


Na ez nekünk nagyon jó:D Köszi:D Kiváncsi vagyok mikortól lehet már itthon is rendelni diesel logant, a románok mar rendelik...




Hát, ha lehetett volna kapni, én is inkább azt rendeltem volna, nem mintha ezzel nem lennék elégedett. Azóta sokat hallottam a diesel motor vezethetõségérõl, ami állítólag nagyon kellemes, az alacsony fordulataon adódó magas nyomaték miatt. Annak ellenére, hogy csak 65 LE (de lehet hogy hozzánk az erõsebb fog jönni) rugalmasabb, nem is beszélve a kis fogyasztásról. De rosszat is olvastam, nevezetesen az ilyen tipusú motoroknál sokszor kell cserélni porlasztófejet. Na, mindegy, az enyém már benzines lett, majd a következõmék meglátom, talán egy combi diesel LOGAN.


István
Vissza az elejére
Indy
2005 október 05 szerda - 09:07:16
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
tildy írta ...

Na ez nekünk nagyon jó:D Köszi:D Kiváncsi vagyok mikortól lehet már itthon is rendelni diesel logant, a románok mar rendelik...


Információink szerint jõvõ év elejétõl (február-március) lesz kapható a dízel változat. Egyetlen negatívumra készüljetek fel, az pedig a megnövekedett motorzaj. Sajnos a tűzfal szigetelése maradt az eredeti, de ugye a dCi motor zajosabb mint a benzinesek... Ha sikerül felhajtani egy dízelt tesztre, lesz belõle cikk.


Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
kozsi
2005 október 06 csütörtök - 11:57:13
Vendég

igi71, Samu Misi üdvözöllek benneteket és másokat is.

Csak most kapcsolódtam be. Éppen ma véleményeztem "Gyöngymetál gyöngy" címet a Loganomat a totalcar népítéletén. Ott is megemlítettem, hogy a zörgés amit hallani lehet, valóban a váltóból jön (és nem a kinyomócsapágytól). A vátó fogaskerekei adják a hangot. Kérdeztem független szerelõt, aki szintén azt mondta, hogy nem hiba, csak van aki észreveszi és bántja a fülét. Opelnél állítólag törvényszerűen jelentkezik. A sűrűbb váltóolaj orvosolja a problémát, de a garancia ideje alatt a Renault-on kívűl senki sem nyúlhat bele (nem engedem). Egyébként ha erõsödik, nem hagyom magam, mégis csak egy új autóról van szó. Nem tudom a tietek mennyire hangos, de az enyémet a ventillátor 2-es állása teljesen elnyomja, akár mennyire akarom, nem hallom. Az enyémben 4300km van. Az öcsémében 16000 és az övéjóval halkabb, inkább surlódó, mintsem zörgõ.
Szervizekrõl: Jól betanult módszer a tesztautóval való példálózás. Velem is így volt. Amikor telefonon jeleztem a hibát, a felvevõ hátra szólt: "már megint zörög egynek a váltója" Ennek ellenére igyekeztek kissé hülyének nézni és értetlenkedtek, hogy ezért hoztam vissza. Azért kértem egy munkalap másolatot, hogy ott voltam és ezt késõbb bizonyítani tudom. Ezután mentem független szerelõhöz, aki megnyugtatott, nem lesz belõle baj, és azért igyekeznek lerázni, mert csak váltócserével lehet orvosolni az ügyet. Még 2 év a garancia, ha erõsödik, csere lesz, ez biztos...
Vissza az elejére
Indy
2005 október 06 csütörtök - 13:27:32
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Üdv kozsi!

Az általad leírtakat erõsítették meg a romániai Logan tulajdonosok. Tehát elvileg nem probléma hanem típus-sajátosság. Ha így van és nem rosszabodik, én el tudom viselni. Viszont érdekes kérdés a dízel Logan váltója, ugyanis ahhoz elvileg egy szabvány dízeles Renault váltóját kellett volna társítani, de nem így történt, mert ugyanazt a váltót kapta mint az 1.4-es Logan. Önmagában ez nem baj, sõt, a dízelhez jobban passzolnak a rövidebb fokozatok.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
willmenn
2005 október 11 kedd - 00:49:49



Regisztrált tag #75
Regisztrált: 2005 október 08 szombat - 11:02:19

Üzenetek: 2297
Én nem tudom, lehet hogy kifogtam, de nálam a váltónak semmi oda nem illõ hagja nincs. Lehet hogy a fülemmel van baj?

Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Vissza az elejére
Tpe
2005 október 11 kedd - 07:09:45
Torreádor piros Laureate 2005.06.09.


Regisztrált tag #67
Regisztrált: 2005 október 06 csütörtök - 10:10:22

Üzenetek: 387
Semmi baj a füleddel, az enyém sem zörög.
<span class='smallblacktext'>[ Módosítva 2005 okt 11 k, 07:10 ]</span>

Vágvölgyi László - JND-193 - 1.4 MPI
Vissza az elejére
kozsi
2005 október 11 kedd - 14:41:43
Vendég

Tpe, Willmenn:

Az öcsémmel egy napon hoztuk el az autót. Az övében 16e km van, az enyémben 4300. Az õ váltója nem zörög, az enyém igen. Az bal elsõ ajtajában (nyitást határoló) csavar nem lazult meg, pedig milliószor nyitja naponta. Én csak egy héten átlag egyszer használom az autót az enyém mégis.
Vissza az elejére
Indy
2005 október 11 kedd - 15:03:52
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Ha valaki visszavitte már a váltózajjal az autót és sikerült azt megszüntetni, okvetlen írja le mi volt a gond! Köszi.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
kozsi
2005 október 12 szerda - 16:44:46
Vendég

Indy, nálam hozzáértõbbek mondták, a váltózörgésre egyetlen megoldás a csere. Persze igyekeznek is lerázni emiatt mindenkit. "Piti" dolgok miatt nem akarnak váltót cserélni. Illetve átmenetileg a viszkózusabb olaj használata is megoldás lehet. Ha nagyon dünnyög az ügyfél azt fogják tenni.
Vissza az elejére
Indy
2005 október 13 csütörtök - 12:22:56
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Vajon a zörgés elegendõ indok a cserére? Mert amúgy most rendben van. Ha meghal, remélem a garanciaidõn belül teszi meg.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
kozsi
2005 október 13 csütörtök - 14:08:25
Vendég

Indy:

Ha úgy vesszük, igen. Végülis ugyan annyi pénzért vettem, mint más a nem zörgõset. Sõt, amikor eladom, az avatottak kifogásolni fogják, alku tárgya lesz. De ha típushiba, és elõbb-utóbb mind zörögni fog, akkor is mi a garancia arra, hogy 10 év vagy 120 000 km után nem lesz olyan, mint egy légkalapács? Persze nem szívesen cseréltetném a váltót. Nekem ez az elsõ saját autóm, és amikor szervízbe vittem, úgy készültem, hogy ott alszok vele )) Van, hogy nem bírok mgammal és 6000-ig pörgetem, ettõl függetlenül vigyázok rá, és szeretem ha rendben van. Nem szívesen adnám ki a kezembõl, annak ellenére, hogy biztos nem én kezelem leg... (kíméletesebben, körültekintõbben stb)
<span class='smallblacktext'>[ Módosítva 2005 okt 13 cs, 14:11 ]</span>
Vissza az elejére
SANK
2005 október 18 kedd - 14:06:00
Ambiance,torreádorpiros


Regisztrált tag #24
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 12:24:27

Üzenetek: 108
Én sem hallom hogy zörögne a váltó, de az én fülem nem a legjobb. Igaz még a feleségem sem vett észre ilyet. Viszont tegnap a váltó elkezdett 2-esnél nyikorogni, ma reggelre abbahgyta. EZ nem a motorból jött, "helyi" zaj volt, mintha a váltó gömbcsuklója lett volna. Persze ha úgy maradna nagyon cikis, amikor váltok nyikorgás hallatszik

István
Vissza az elejére
Hermes01
2005 október 18 kedd - 23:04:15

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Szia Sank! Én már ezen átestem. Vidd vissza a szervízbe, mert a hideg beálltával csak rosszabb lesz. De mond meg Nekik, hogy alul-felül kenjék meg, nehogy kétszer vidd majd, mint Én.
Vissza az elejére
SANK
2005 november 06 vasárnap - 09:07:20
Ambiance,torreádorpiros


Regisztrált tag #24
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 12:24:27

Üzenetek: 108
Hermes01 írta ...
Szia Sank! Én már ezen átestem. Vidd vissza a szervízbe, mert a hideg beálltával csak rosszabb lesz. De mond meg Nekik, hogy alul-felül kenjék meg, nehogy kétszer vidd majd, mint Én.

Köszi ! Nagyon ki van számolva az idõm, remélem kibírja az egyéves (és 15 ezres) átvizsgálásig, ami januárban lesz.
Majd látom rosszabodik-e?


István
Vissza az elejére
Hermes01
2005 november 19 szombat - 09:48:34

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Nincs mit. Ott segítsünk egymásnak, ahol tudunk.
Vissza az elejére
koroland
2005 november 22 kedd - 07:19:46


Regisztrált tag #32
Regisztrált: 2005 szeptember 15 csütörtök - 11:24:35

Üzenetek: 268
Sziasztok!
Nekem is nyikorog a váltó 2-ben, de csak adig míg be nem melegszik a motor. Utánna abbahagyja.
Szerintetek a szervízben csak annyit csinálnak, hogy be zsírozzák és kész???
Hermes01 és Sank!
Nektek a zsírozástól megjavult???? Biztos, hogy csak ennyi a baj??



koroland
Vissza az elejére
Köhike
2005 november 22 kedd - 13:15:03
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
Fontos! Most lehet hogy hülyénak fogotk tartani, de én se gondoltam, hogy megtörténhet. Üresbõl akartam 4-be rakni akocsit, és nem voltam benne biztos, hogy sikerült, és nem 2-es lett-e belõle (közben el voltam mással foglalva) és gondoltam mielõtt ráengedem a kuplungot, még egyszer inkább üres majd megint sebesség. És kicsit erõteljesebben jobbra huztam a váltókart....... Szóval itt sikerült majdnem rükibe tennem....... Simán beveszi, még szerencse, hogy még mindig másra is figyeltem és nem vágtam rá a kuplungot, hanem hamar észrevettem, hogy nem ok. Azért ezt nem gondoltam volna, hogy engedi a váltó!!!!!! Tanulság. Amikor vezettek , és váltani kell, csak arra figyeljetek, mert ilyen is elõfordulhat. Sose gondoltam volna ilyet........

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
légfék
2005 november 22 kedd - 16:34:28
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Csaó!Csak azért írom ide,mert beleszaladtam a problémába magam is.A váltó a többetek által leírt nyiszorgó hangot adta /csillaggarázsban áll/.Telefont ragadtam,a szervízvezetõ nagyon korrekt volt,hétfõre adott idõpontot.Remélem,ha megkapja a zsíradagját,akkor újra a szokott csendes módon viselkedik majd.Mindenesetre leírom majd a tapasztaltakat.Sziasztok

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
koroland
2005 november 23 szerda - 07:14:24


Regisztrált tag #32
Regisztrált: 2005 szeptember 15 csütörtök - 11:24:35

Üzenetek: 268
Sziasztok!
Ma viszem szervízbe a kocsit. Rem,hogy jó lesz du-ra váltó!
Holnap leírom, hogy mit csináltak.

koroland
Vissza az elejére
Hermes01
2005 november 23 szerda - 08:39:22

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Szia Koroland! Nekem a zsírzás óta semmi gond, pedig már lassan egy éve történt a "dolog".
<span class='smallblacktext'>[ Módosítva 2005 nov 23 sze, 08:41 ]</span>
Vissza az elejére
Hermes01
2005 november 23 szerda - 08:46:29

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Szia légfék! Ez a hiba kifejezetten a hideg beálltával szokott elõjönni! Csak kérdezz rá, hogy alul-felül megtörtént-e a szilikonzsírzás, mert különben kétesélyes a dolog.
Vissza az elejére
Köhike
2005 november 23 szerda - 09:37:31
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
Egyébként ez a zsírozás úgy nézem egy kényes pontja az autónak..... Szinte mindenhol kispórolták a megfelelõ adagot. Nekem már nyikorgott a bal ablakemelõ, és a kilincs is ez miatt.

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
koroland
2005 november 23 szerda - 10:24:17


Regisztrált tag #32
Regisztrált: 2005 szeptember 15 csütörtök - 11:24:35

Üzenetek: 268
A bal ablakemelõt nekem is be kellett már zsíroztatnom.


<span class='smallblacktext'>[ Módosítva 2005 nov 23 sze, 10:39 ]</span>

koroland
Vissza az elejére
koroland
2005 november 24 csütörtök - 07:14:01


Regisztrált tag #32
Regisztrált: 2005 szeptember 15 csütörtök - 11:24:35

Üzenetek: 268
Szaisztok!
Tegnap elvittem a kocsit szervízbe a váltó nyikorgás miatt!
kb két perces munkával meg is csinálták. A váltórudazatnál valamiféle perselyek voltak kiszáradva ezért nyikorgott.
Most meg az ajtó kilincsek nyikorognak.
Miért spórolják ki a zsírt az autóból?

koroland
Vissza az elejére
Köhike
2005 november 24 csütörtök - 10:52:21
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
))) Ha elsõ ajtóról van szó, akkor azt egyszerű orvosolni. (Nekem is csinálta kb 1 hónapja.) Ha kiszeded az elsõ hangszórót, akkor a helyén keresztül egy zsír-spray+ hosszú csõvel be lehet zsírozni. 5 perces munka, és jó lesz. Nem kell szervízbe menni, és leszedetni a teljes kárpitot.

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
Hermes01
2005 november 25 péntek - 22:16:01

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
A kilincs Nekem is nyikorog. Majd "szóvá teszem," ha cserélik a sérült gumiharangot. Én a nyikorgást annak tudtam be, hogy elég poros helyen lakom, magyarán nincs aszfalt elõttem.
Amúgy bátorításként mondom, hogy a "pözsómmal" sokkol-sokkal több problémám volt az elsõ évben, mint a Logannal.
Vissza az elejére
Hermes01
2005 november 25 péntek - 22:19:01

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Köhike!
Most olvasom a zseniális "technikádat", majd ha jobb idõ lesz, kipróbálom.
Vissza az elejére
légfék
2005 november 28 hétfő - 19:59:19
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Szevasztok!
Ma átestem a váltó zajossága miatti szervízlátogatáson,persze Murphy,hogy ma kb +6-fok volt,és a váltó éppen nem produkálta az ominózus nyiszorgó hangját!11-re voltam berendelve,elõbb érkeztem,sajnos igazából nem nyertem vele semmit,mert csak 11 után 4-5 perccel vitték be a vasamat a műhelybe.Egy üvegezett ügyfélvárójuk van,így követtem mi történik.Kb. fél órásra ígérték a mutatványt mindenestõl,ezzel együtt 50-perc után adták vissza a gépet,bezsírozva,és a szalon körüli próbakörrel ellenõrizve az elvégzett beavatkozást.Becsületessé gükhöz az is hozzátartozik,hogy a szemem láttára ellenõriztek minden egyébb folyadékszintet,valamint az összes elektromos berendezést,de persze minden rendben találtatott,remélem ez még sokáig így is marad.A kocsit ráadásul letörölt ablakokkal kaptam vissza,és mikor a mutatvány anyagi vonzata után tudakozódtam,mereven tartották magukat ahhoz,hogy ingyenes,és a garanciába beletartozó dolgok ezek.Nem írom ide a szervíz nevét,mert nem reklámozom õket,de elégedetten távoztam,még ha az ígértnél több idõm bánta is.Viszont a kocsi váltója túl azon,hogy eddig is kellemesen váltogatott,érezhetõen finomabbá vált a zsírtól!Nos ezzel vége is,remélem nem jön újból a hang!


Csaó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:       >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!