A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Problémák, megoldásaik
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Mindent a motorról! II.
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Ez a téma zárolva
Szerző Üzenet
kincsleső
2007 október 30 kedd - 12:06:08
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
dhrbikes írta ...

Szerintem ezek a motorok gyakrabban igényelnek szelephézag állítást, én most készülök elvinni a szokásos autószerelő barátomhoz megcsináltatni a dolgokat. Megkérem, hogy az előírás alapján a lehető legkisebbre vegye a hézagot, és veszek fel motorhangot a beavatkozás előtt és után, hogy mi hallható.


Nagyon hasznos info lenne a többiek számára (is), ha rá tudnád venni a szerelőt, hogy állítás előtt mérje is meg a szelephézagot (és írjátok is föl...., tudom, ez egy plusz bibelődés, de sokat mondanának az adatok... )
Vissza az elejére
dhrbikes
2007 október 30 kedd - 13:19:33
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
Szerintem nem lesz gond, belepróbálgatunk pár hézagmérő lapot szerelés előtt!

Lehet olyan szerintetek, hogy lerakódások miatt nem zár rendesen a szelep és emiatt nő meg a hézag?

Vissza az elejére
Indy
2007 október 30 kedd - 13:22:12
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Ha jó olajat használsz, szinte kizárt a te futásteljesítményednél. Üzemanyagról nem beszélek, hiszen neked tisztább a motorod mint a benyásoké, a dízelekről nem is beszélve. Én azt remélem, hogy vagy semmit, vagy igen minimálisat kell majd állítanod rajta.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Huba
2007 október 30 kedd - 13:37:48
Vendég

Bár ezt így nem írod most, de ezek szerint Nálad is csattog Gábor. Megvárom a tiédnek a beállítását, attól okosabbak leszünk.
(Szelepfedéltömí tésnek utánanéztél? Hol? Milyet? )
Vissza az elejére
dhrbikes
2007 október 30 kedd - 13:42:18
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
Elf Evolution SXR-t használok, bár volt benne más is (Opel, Mol, Mindkettő API SL vagy SJ), de a legutóbbi két csere ezzel történt.

Nem fogalmaztam pontosan, a szelep nyilván zár, mivel van a hengerben égéskor elég nomás ahhoz, hogy a szelepet beszorítsa a helyére, a kérdés inkább az, hogy nem alakul-e ki a záródási felületen pár tizednyi-századnyi koromréteg, ami befolyásolhatja a hézagot?

Hallani egy kis csattogást, de nem tudom, hogy szelephang-e, a szervizesek lehet, hogy csak nem akartak foglalkozni vele

Gázzal tisztább az égés, de azért érdekelne, hogy hogy néz ki a motor belülről. Eredetvizsgáló állomásokon van száloptikás kamera, annak a képét kellene valahogy lefényképezni.

Vissza az elejére
dhrbikes
2007 október 30 kedd - 13:43:21
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
A tömítésből a legújabb infóim alapján lehet hogy acél kell, az 4000 Ft körül van, ha mégsem, akkor 1000 Ft, és a haverom 5000-ért állítja be.




[ Módosítva 2007 október 30 kedd - 14:12:24 ]

Vissza az elejére
Huba
2007 október 30 kedd - 14:14:19
Vendég

Csak azért vagyok szkeptikus, mert nálam a szelepfedéltömítés cseréjénél beállították a szelephézagokat is és hááááááát... nem sokminden változott. Ha nálad tényleg eredményt ér el a haverod, akkor benevezek majd hozzá...
Vissza az elejére
légfék
2007 október 30 kedd - 14:16:33
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
A szelep esetlegesen zárhat rosszul lerakódástól,esetleg" beverődés"-től is.Bár eddigi kérdéseimre a Renaultosok mindig azt mondták,nem nagyon igényel a motor ilyen beavatkozást,azért legkésőbb 50 000-nél szerintem nem árt egy ellenőrzés-beállítás szükség esetén

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
kincsleső
2007 október 30 kedd - 14:22:21
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Ha egy hosszú csavarhúzó (vagy egy néhány mm átmérőjű fémrúd) egyik végét a hengerfejhez teszed, a másikat a füledhez, szinte minden egyes szelep zaját külön-külön meg tudod hallgatni... (én bezzeg beszereZtem egy autós fonendoszkópot erre a célra..., használtam is már vagy háromszor egy félév alatt... )

[ Módosítva 2007 október 30 kedd - 14:35:47 ]
Vissza az elejére
kincsleső
2007 október 30 kedd - 14:24:03
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
dhrbikes írta ...

A tömítésből a legújabb infóim alapján lehet hogy acél kell, az 4000 Ft körül van, ha mégsem, akkor 1000 Ft, és a haverom 5000-ért állítja be.


Hova kellene az acéltömítés?

[ Módosítva 2007 október 30 kedd - 14:24:44 ]
Vissza az elejére
Indy
2007 október 30 kedd - 14:39:42
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Acél alapú a tömítés ami kell hozzá, nekem már cserélték. Kincsleső, ez acéllemezre húzott valamilyen anyag (azbeszt?).

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
dhrbikes
2007 október 30 kedd - 15:56:07
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
Nem örülök neki, viszont akkor ez egy olyan alkatrész ami ismét csak a Renault-nál a legolcsóbb!!

Indy, a kódja 77 01 471 719 (1,4 benzines) és 4162 Ft-ért lehet kapni a Márkaszervizekben (Alkatrészbázis!) Helyette lehet még Elring 773.700-ast is használni, de az pár száz forinttal drágább.

Vissza az elejére
maszületett
2007 október 30 kedd - 17:02:54

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
Köhike írta ...

Maszületett! Eredmény????


Sajnos nem volt még időm, egy laza interjúra sem egyenlőre. Még egy kis türelmet kérek. + ebben a melegebb időben nem volt gondom a bemelegedéssel. Remélem két héten belül lesz időm pontot tenni a végére!

üdv,

maszületett
Vissza az elejére
Huba
2007 október 31 szerda - 06:53:25
Vendég

Az online szervizkönyvben találtam egy érdekes bejegyzést, történetesen az utolsót. A kollégának 120.000-nél már két helyen van elrepedve a kipufogó leömlője, ami azért felettébb érdekes!
Remélem ha legközelebb erre jár kifejti ezt bővebben is, mert azért ennél a futásteljesítménynél még nem szabadna csak úgy előjönnie ilyen hibáknak.
Ui: Pü-ben megkértem, hogy fejtse ezt itt ki bővebben...

[ Módosítva 2007 október 31 szerda - 06:57:46 ]
Vissza az elejére
légfék
2007 október 31 szerda - 08:34:54
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Huba!
Majd inkább ittaz oldalon nyilatkoztasd meg a klubtársat,mert ez valóban mindenkinek fontos lehet.Akár a futástelítettség nélkül is kialakulhat,az időtényező hatására

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Huba
2007 október 31 szerda - 08:57:07
Vendég

Inkább itt? Hisz erre kértem...
Vissza az elejére
Dávid
2007 október 31 szerda - 09:51:53
dávid


Regisztrált tag #832
Regisztrált: 2007 augusztus 05 vasárnap - 13:38:58

Üzenetek: 115
Sziasztok!Szóval a leömlő.A két szélső hengertől jövő cső felső része repedt el az autó hossztengelye irányában,ott,ahol összejönne a két
középső henger csövével.Először csak a hangja változott meg,de már a szagát is érzem hideg motornál az utastérben.Melegedésre elmúlik.
A kipufogós szaki azt mondja,hogy feszültséggel rakták össze,vagyis nem síkolták le.Meg még azt is mondta,hogy nem egy Renault-nál látott ilyet.
Vissza az elejére
Huba
2007 október 31 szerda - 09:59:30
Vendég

Hangosabb lett akkor ezek szerint, gondolom szép mélyen, nagyobb fordulatnál. Le kellett venni a hővédőt is. Kiványcsi lennék ezt hogyan távolítják el, mert, hogy őszinte legyek annak a csavarjai nálam már csak rozsdagolyók...
Vissza az elejére
Indy
2007 október 31 szerda - 10:07:54
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Hogy lehet az? Nálam egy szem rozsdát nem találsz a motortérben!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Huba
2007 október 31 szerda - 10:11:18
Vendég

Nálam egy merő rozsda ott elől minden. Én télen is autópályázom ám! Tudi só, latyak, mosva meg akkor volt utoljára a motortér amikor átvettem.
A lényeg:
Az a leömlő ami repedt nem öntvény?
Vissza az elejére
Huba
2007 október 31 szerda - 10:46:49
Vendég

Megnéztem, az! Azon az ominózus két ponton még taraja is van, gondolom, pont ez hivatott ott megerősíteni. Meglesem majd egyszer az enyémet is milyen állapotban van, csak arra kell valahogy rájönnöm, hogy hogy a francba szedjem le a hővédő csavarjait...
Vissza az elejére
dhrbikes
2007 október 31 szerda - 11:18:36
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
Fogóval, nekem is tiszta rozsda minden, kb 20e után kezdte, de a menet része nem olyan gázos, inkább csak a csavar külső része. Majd egyszer kicserélem rozsdamentes csavarra ezeket is. Nekem azért kellett levenni, mert a hővédő lemez megrepedt és berezonált, most mindkét oldalán egy-egy alátét fogja a lemezt

Vissza az elejére
Huba
2007 október 31 szerda - 11:27:37
Vendég

Ezek szerint te is fogóval szedted le? Van valami olyan fogóm otthon ami áttétes, tehát jó erősen lehet vele fogni, kipróbálom majd, hogy műki-e. Kulccsal igazából már feleslegesnek is tartom nekiesni, csak még jobban szétnyírná...
Mikor (km) repedt meg nálad? Mert most hétvégén néztem és az ottani hajlításnál már sztem csak a rozsda fogja oda, lehet ha a csavart nem is tudom megoldani akkor is leesik gyorsan... ain
Vissza az elejére
dhrbikes
2007 október 31 szerda - 11:27:37
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
Amúgy érdemes néha legalább nagynyomásúval itt-ott kitakarítani a motorteret. Én speciel havonta vagy kéthavonta autómosó kefével is átszaladok rajta. Nekem már az aluöntvények is kezdenek kifehéredni, szóval oxidálódik ott azért minden

De megnyugtatásul közlöm, hogy én sem kímélem, meg járok is vele minden nap sokat, szóval akinek nagyrészt garázsban áll, annak 5-7 évig is újszerű lesz a motortere.

Vissza az elejére
dhrbikes
2007 október 31 szerda - 11:30:02
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
60e környékén volt azt hiszem, de le fog jönni! Én kettőt a rozsda ellenére dugókulccsal szedtem le, csak drótkefével adtam nekik előtte

Vissza az elejére
Huba
2007 október 31 szerda - 12:06:34
Vendég

Megkűddöm
Egyébként dávidnak: van aki nem cserélteti, hanem javítja
Szerintem érdeklődhetsz ilyen irányban is, biztos olcsóbb...
Vissza az elejére
Huba
2007 október 31 szerda - 12:57:03
Vendég

Végigolvastam a népítéletekben szinte az összes százezer km-es futásteljesítmény fölötti Megane, Thalia, Clio... népítéletét, amit 1,4-es mocival szereltek. Én nem találtam olyat, hogy bárkinek a leömlővel gondja lett volna, pedig nemegy van 200.000-es futásteljesítmény felett --> tehát szerintem no para!
A flexivel volt többeknél lyukadás-ilyen nálunk valamiért nincs ain , meg hát a teljes kipuff rendszer gyors rozsdásodásáról panaszkodnak mindenütt. Ezt szerintem nálam is cserélni kell valahol 100.000 felett, hátul a hajlításoknál már levelesen potyogó rozsda is van, lassan gondolom majd átég...
Ettől függetlenül hétvégén vizualizálok...
Vissza az elejére
dhrbikes
2007 október 31 szerda - 13:34:20
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
Ma nincs melód?

Vissza az elejére
Dávid
2007 október 31 szerda - 16:52:34
dávid


Regisztrált tag #832
Regisztrált: 2007 augusztus 05 vasárnap - 13:38:58

Üzenetek: 115
Sziasztok!Újra itt vagyok.
Huba!Köszönöm a linket,megnézem.Úgy hírlik,hogy bontva is kb.36 E
Ft a leömlő,viszont a puffszaki szerint ha lyukacsos az öntvény,nem hegeszthető.
A hővédő símán lejött,nem voltak rozsdásak a csavarok,pedig nálam télen-nyáron megy a szekér olyan helyeken is,ahova ép ésszel nem vinném a kocsit.Nem vagyok épeszű.
A hangja csak egy kicsit lett más,nem mélyebb,inkább sziszegősebb.

[ Módosítva 2007 október 31 szerda - 16:56:56 ]
Vissza az elejére
kincsleső
2007 október 31 szerda - 17:55:03
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Ha netán ez a puffszaki úgy találja, hogy nem hegeszthető, keressél meg egy másik szakit nyugodtan.... Csak az a baj, hogy ezt akkor szándékozik megállapítani - ha jól értem -, amikor már leszerelte, szóval én máris keresnék egy másikat is, aki azt mondja: elvállalom ("ha" nélkül...)
Vissza az elejére
jena
2007 október 31 szerda - 20:49:47


Regisztrált tag #774
Regisztrált: 2007 június 16 szombat - 19:11:19

Üzenetek: 121
Huba

Óvatosan azzal a csavar leszedéssel,én már megjártam más típussal, ha beletöröd már nem tudod kiszedni csak ha az egész leömlőt leszereled.
Semmiképp se erőből próbáld!
A tetemes hőingadozás és a nedvesség csúnyán elbánik a hagyományos csavarokkal.
Szóval először bőséges áztatás csavarlazítóval, várakozás, kis kalapáccsal óvatos kocogtatás,újra áztatás, majd ezután próbálhatod valamilyen fogóval vagy kulccsal. Ha nem indul meg, addig kell ismételni a csavarlazítós-áztatásos kocogtatást, míg siker nem koronázza tetted.
Visszaszerelésnél semmiképp se használj hagyományos csavart.
Rozsdamentes vagy max. réz jöhet szóba!!
Sok sikert.

Te is, fiam Bluetooth ?
Vissza az elejére
willmenn
2007 november 01 csütörtök - 14:02:23



Regisztrált tag #75
Regisztrált: 2005 október 08 szombat - 11:02:19

Üzenetek: 2297
Én rezet nem tennék! Más a hőtágulása, na meg a szakítószilárdsága is.

Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Vissza az elejére
légfék
2007 november 01 csütörtök - 14:19:39
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
És lehetőleg nagy talpú rugósalátét is kerüljön a csavarok alá

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Indy
2007 november 01 csütörtök - 19:09:08
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Szancsi küldte nekünk a K9K sorozatú dízelmotorok (1.5 dCi) angol nyelvű szerelési útmutatóját. /download.php?view.29

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
kincsleső
2007 november 03 szombat - 23:21:34
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Köhikének (és másoknak) találtam egy talán jó (?) információt egy szervizkönyvben: az ECU is és a hőm.kijelző is ugyanarról a hőm.-érzékelőről kapja a jelet, DE: külön vezetéken... Két vezeték megy az ECU-hoz és egy db a kijelzőhöz. Ez persze csak nagyon feltételesen jó hír, de van egy pici esélye, hogy amikor a kijelző rosszul mutat, akkor még nem biztos, hogy az ECU is... (Csak éppen nem tudjuk, mi van akkor... )
Vissza az elejére
szancsi
2007 november 04 vasárnap - 12:42:55
Vendég

Vízhőfokkal kapcsolatban teszteltem az 1.5 dci-t egy wow műszerrel, szinte minden érték lehívható a ECU-ról, és a vízhőfok 80 fokról nem megy feljebb akárhogy zavartam a gépet ( persze nem alapjáraton ). Tehát a négy vonás sem azt jelenti hogy már 90 fokos a vízünk. És még egy furcsa dolog, a külső hömérsékletet is figyeli a vezérlőegység, de ez csak akkor ad normális informáciot ha megyünk az autóval mert álló helyzetben akár 45 fokra felment az érték. Biztosan integrálva van a vez. egységbe az érzékelője,és ez így nem valami jó megoldás.
Vissza az elejére
kincsleső
2007 november 04 vasárnap - 15:22:21
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
És közben - nyilván - nyitva volt a termosztát.... (Megnézted, melegedett a hűtő közben?) Pedig, úgy tudom, a dCi termosztátjának is csak 89 foknál kellene nyitnia.... ???????
Vissza az elejére
szancsi
2007 november 04 vasárnap - 15:53:54
Vendég

78 fok körül nyitott, ezt is direkt figyeltem. Addig tökéletesen zárt.
Vissza az elejére
kincsleső
2007 november 04 vasárnap - 16:10:31
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Akkor pedig:

1., Az én infóm rossz és nem 89foknál kell nyitnia a termosztátnak,
vagy
2., Ez a termosztát nem jó, vagy nem belevaló...., és akkor persze, hogy ugrál a hőm.kijelző a a 2 -4 vonás között, mert pont 80 foknál kellene 2-ről 4-re ugrania...
(És persze, hogy - sokkal - rosszabb a fűtés a dCi-ben és persze, hogy lassan melegszik be a motor...)

(Szerintem több variáció nincs...)
Vissza az elejére
trucsi
2007 november 04 vasárnap - 17:16:12


Regisztrált tag #874
Regisztrált: 2007 szeptember 22 szombat - 18:40:31

Üzenetek: 419
Több diesel motoros tulajdonossal beszéltem és márkától függetlenül mind lassan melegszik. OK. Ez eddig rendben van, de tudja valaki mi az ideális hőmérséklet ezeknek a motoroknak? Mert ha 80 fok körül van akkor végülis nincs gond.De ha 90-950 akkor gondolom aki rövid távokon használja jóval nagyobb kopással számolhat. vagy nem?

MCV 1.5dci
Vissza az elejére
Indy
2007 november 04 vasárnap - 17:38:33
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
Az 1.4-es és az 1.6-os MPI motor termosztátja 89 C-on kezd kinyitni és 99 C-on éri el a teljes nyitási állapotát. (+- 2 fok). A dízelről sajnos nem találtam eddig adatot.

[ Módosítva 2007 november 04 vasárnap - 17:52:10 ]

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
kincsleső
2007 november 04 vasárnap - 17:53:35
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Pedig, ha sikerül kideríteni - megbízhatóan - hol nyit a dCi termosztátja, akkor az is tiszta lesz, mit tart a gyártó optimális üzemi hőmérsékletnek (ami alapján a vezérlést is "belőtte"...).
Vissza az elejére
bandi
2007 november 04 vasárnap - 19:06:05
Vendég

Én bevizsgáltattam a márkaszervízzel és 77-80 fok között játszott a termosztát. 2 vonásnál nem ment feljebb a műszer.
A "SZAKEMBEREK" szerint így normális! Vannak kétségeim!!!
Vissza az elejére
szancsi
2007 november 04 vasárnap - 20:10:41
Vendég

Az biztos hogy ez nem jó sem a motornak sem a fogyasztásnak. Majdnem ugyanezzel a motorral a clioknak és tháliáknak azért felmegy a vízük legalább 90fokra.
Vissza az elejére
rebele
2007 november 04 vasárnap - 20:23:06
Kiskunhalas

Regisztrált tag #31
Regisztrált: 2005 szeptember 11 vasárnap - 17:16:49

Üzenetek: 92
Nekünk szerdán cserélték a hőmérséklet érzékelőt de csak autópálya tempóban megy fel 4 csíkra.
A szervízben elég sokáig járatták, kerülgetek vele úgy hogy rajta volt számitógép és szerinte minden tökéletes. Érdekesség képpen a cégnél van egy Ford Transit melynek télen 1 órás alapjáratnál megsem mozdul a hőmérsélet visszajelző műszerje.
Vissza az elejére
Köhike
2007 november 05 hétfő - 08:39:18
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
Mert a csatlakozó rossz nem a szenzor. Kincslesöő! Azt tudom, hogy 2 vezeték van, de mindkettö rossz.

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!