Kekek : igazad van,a motorina = gazolaj,de a dizel autora itt ugy mondjak,hogy diesel,sot a benzinkutaknal is ugy van kiirva a gazolaj,hogy diesel.A benzines autokra altalaban pedig masina pe benzina a kifejezes,azaz benzines auto(szabad forditasban).
Csati! Sokszor megfordulok/tam/ kint,és sokan a dízel autót "motorinás"-ként emlegetik .Legalábbis megmaradt a fülemben mint jelzõ.... [ Módosítva 2007 jan 12 p, 14:12 ] Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Sziasztok! A 7végén betelt a pohár. A családi kupaktanács eldöntötte, hogy amint lehet megszabadulunk a Loganunktól. Utánajárok, hogy milyen lehetõségeink vannak. Az új autónk egy nálam már sokszorosan bevált gép lesz: Skoda Fabia. Remélem az üzletet még a héten nyélbe tudom ütni. Ennyi! Üdv: Huba
Huba! A felmerült problémák miatt értem,és tiszteletben tartom a döntésed,de valahol sajnálom..... Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Huba, szomorú... Találd meg az elképzelésed a majdani új autódban, és csak örömöd leld benne. Azért annyit ajánlok, ne hamarkodd el a dolgot, járd jól körül a lehetõségeidet! És kíváncsian várom a fejleményeket, különös tekintettel, miként tudsz "megszabadulni" a Logantól. Remélem ez a
Ennyi! Üdv: Huba
nem azt jelenti, aminek tűnik, nem így szoktad befejezni hozzászólásaidat! [ Módosítva 2007 jan 15 h, 10:09 ]
Huba, okulásunk-épülésünk önös érdekei által vezérelve, hadd kérdezzem: az online-szervizkönyved nagyjából teljes? (Mégiscsak, talán, a Te autódban van a legtöbb megtett km...)
Az onlány szervizkönyvem nagyjából teljes, bár nem írtam bele minden egyes szervizlátogatást és azt sem, hogy van olyan hiba ami a 15ezredik km óta megvan, de senki sem tudta érdemben orvosolni. Ez a toronycsapágy mizéria meg tényleg az utolsó csepp volt. Az autót még a napokban leállítom és 58800-59000 km körül fogom továbbadni. A 60ezres szervizt meg csináltassa meg a következõ tulaj, én nem szeretnék már erre áldozni. Egy két hiba: -a hátsó fékerõszabályzó 2-3 hetet bír ki némán egy zsírzás után, utána éktelen nyekergésbe kezd, alá kell másznom újra megkenni. Ezzel talán 8x voltam szervizben, aztán feladtam. -a váltó zajos, ráadásul egyre jobban, a szerviz szét akarja szedni- ismét? Lévén már egy hibafeltárást és kinyomócsapágycserét megélt -a középkonzol izzója 15 ezrenkénti cserére szorul, túl van egy kicsit terhelve az az egy izzó? -az ajtók illesztése és a gumiszigetelés olyan gyatra, hogy hidegben befúj a szél, utánállítás után is. -állítólag csak az enyém, DE NAGYON zajos így hangszigetelés nélkül, ami napi 130 km-t autópályázva fárasztó és bosszantó -a fékbetéteim (gyári) a csere után is hihetelen tempóban kopnak, talán 40ezret fut el a második garnitúrával -elsõ futómű környékérõl folyamatosan zörgések, rezonanciák vannak, amit idõnként a márkaszervizek részben orvosolnak -a bal oldali gumiharangjaim már 2x voltak cserélve gariban Ez a lista csak egy-két bosszantó dolgot tartalmaz. Elegem lett belõlük. Az autót imádom, de nincs rá ennyi idõm. Azért remélem továbbra is szívesen láttok itt és a talikon is!
Mivel a Renault márkakereskedések nem igazán szerettek volna nekem új autót eladni, illetve a régit bevenni így máshol próbálkoztam. A hitelek pedig szinte mindenhol jobbak. Ami miatt meg már soxor kaptam a buktámra: a Fabia valahogy jobban hozzámnõtt. Pedig kisebb is, drágább is, de akkor is...
Huba írta ... Sziasztok! A 7végén betelt a pohár. A családi kupaktanács eldöntötte, hogy amint lehet megszabadulunk a Loganunktól. Utánajárok, hogy milyen lehetõségeink vannak. Az új autónk egy nálam már sokszorosan bevált gép lesz: Skoda Fabia. Remélem az üzletet még a héten nyélbe tudom ütni. Ennyi! Üdv: Huba
Hú, de online a téma... Ez a bevevés, nemadás dolgo érdekelne. Sztem töbeket érdekel majd amikor megjelenik az MCV, ezért lszi részletesebben is számolj majd be ha idõd engedi!
Tisztelt Sipka úr, meg ha lehet dolgoztasson ki a kollégákkal, egy konstrukciót a Logantulajoknak, a MCV-re való lecserélés lehetõségével. Szerintem legjobb reklám az utcákon futkosó Loganáradat. Nameg az sem volna baj szerintem ha használtban is tudnának biztosítani közös választékot a Dacia szalonok. Anno ilyenek voltak az o.k. opelek, vagy mi a fene volt, de lehet még mindig van ilyen... Átvizsgálva, 1 és garival árulták õket. Szerintem kellõképpen tálalva, eladható volna a használt Logan is. Bocsi mindenkitõl csak elgondolkoztam...
Röviden: A konkrétumok ismerete után sokan nem fognak cserélni. Sõt! Ha akar sem tud megszabadulni az autójától! Zsebbenyúlós játék lesz ez! Vagy ügyeskedünk mint ahogy én próbálom... A többit holnap...
Az tény, hogy a hitellehetõségekben nagyon vacak a Dacia. Nekem nemrég egy Peugeot 207-est ajánlottak, az autó ára 50%-kal volt magasabb és így is csak 6000-rel lett volna több a havi részlet (természetesen a kezdõbefizetés és a futamidõ azonos) Csak most már azt hiszem kifizetem és majd ha már teljesen az enyém az autó, akkor cserélem le. Jó lenne egy kombi, de azt az 500e-t inkább majd nyaralásra költöm el.
Nem értem hogy hol alternatíva egy Logannak a PUG 207? Lehet hogy csak 6 rugóval lett volna magasabb a havi részlet, de azt is nézni kell hogy mennyin áll a végén a számla! Én alig vettem fel hitelt, kevesebbet mint az autó fele, mégis ~200k-val többet fizetek vissza mint hitel. Ja, és a Dacia meghibásodási mutatója a többi márka átlaga alatt van. Logan 2.0BLOGolok
Szeptemberben, mikor a 15 ezresen voltam, amíg a munkát végezték átsétáltam a kereskedésbe, és tettem egy próbát. Kapásból beszámolták volna a Logant minden gond nélkül, ráadásul látatlanban. Dynamic után érdeklõdtem akkor. Igaz csak kb. két nap múlva hívott vissza a hölgy a konkrét összeggel, de ment volna a dolog. Huba, kapásból elutasították, hogy bevegyék, vagy az autó ismeretében, vagy csak olyan keveset ajánlottak, hogy ...
maszületett írta ... Hú, de online a téma... Ez a bevevés, nemadás dolgo érdekelne. Sztem töbeket érdekel majd amikor megjelenik az MCV, ezért lszi részletesebben is számolj majd be ha idõd engedi!
Tisztelt Sipka úr, meg ha lehet dolgoztasson ki a kollégákkal, egy konstrukciót a Logantulajoknak, a MCV-re való lecserélés lehetõségével. Szerintem legjobb reklám az utcákon futkosó Loganáradat. Nameg az sem volna baj szerintem ha használtban is tudnának biztosítani közös választékot a Dacia szalonok. Anno ilyenek voltak az o.k. opelek, vagy mi a fene volt, de lehet még mindig van ilyen... Átvizsgálva, 1 és garival árulták õket. Szerintem kellõképpen tálalva, eladható volna a használt Logan is. Bocsi mindenkitõl csak elgondolkoztam...
Nagyon jó dolgokat feszegettél, lassan azért majd kiderül milyen piacképes a használt Logan. A mi autóink viszont még mind garanciálisak, azt hiszem!
Én tisztában voltam vele hogy a Logan nem az értéktartásáról lesz híres, de legalább 5-6 évig meg szeretném tartani! Amikor egy éves volt, maximum 1.8-at ajánlottak volna érte a szervizbe, jelenleg 1.7 körül lehetne eladni szabadpiacon. A kereskedõk mindig kevesebbet adnának érte... Logan 2.0BLOGolok
Az utóbbi pár hétben lépett be olyan új tag,aki ha jól vettem ki az írásaiból használtan vett egy-két éves,átlagos futástelítettségű autót.Szívesen tájékozódnánk szerintem,hogyan jutott erre a döntésre,és milyen áron tudta megvenni a kocsit.Ez a boncolgatott témára is adna némi konkrét választ Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Mint sok esetben, most is irányadó lehet egy autó beárazásánál a használtautó.hu adatbázisa. Klikk ide a friss árakhoz! Használható Logan 1.38-tól van, 2005 novemberi évjárat, Ambiance felszereltség. Logan 2.0BLOGolok
Nem feltétlenül és kizárólag az ár érdekelne,hanem a motiváció,és a körülmények is.Valahogy úgy,mint ahogyan az utazásaink a Logannal topik működik.Lehet,hogy nem jól fogalmaztam meg a gondolataimat..... Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Én megértem Hubát. Egyrészt nekem is volt Fábiám. Nagyon jó, nekem tetszett. De a Logannal nem lehet összehasonlítani. Most már nagy autóra van szükségem, akkoriban nagyrészt egyedül, extrém állatul hajtottam. Másfelöl ha valamiben csalódok, soha az életben nem vennék még egyszer ugyan olyat, még ha több ezer db. hibátlanul is működik. Én a Fiat Punto II-vel sz*ptam be elég rendesen, többet fiatom soha nem lesz. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Indy, hogy lehet, hogy 200eFt a kamat annyi hitelen...? Nekem az induló havi törlesztéssel számolva alig több (214 eFt), pedig én a 80%-át hitelbõl vettem, 7 éves törlesztéssel... (Szóval 100eFt-ra kb 11700Ft jön ki összesen)
kincslesõ írta ... Indy, hogy lehet, hogy 200eFt a kamat annyi hitelen...?
Hát ami a pénzügyeimet illeti, szóval eléggé szétszórt vagyok (meg figyelmetlen). Utánanézek pontosan. Bevallom nem vagyok egy nagy pénzügyi májer. Mintha ennyi rémlene abból az idõbõl, amikor megvettem az autót.
Hát rendesen leszedik róla a keresztvizet, pedig úgy emlékszem eddig mindig csak jókat olvashattunk:
"nem sok örömünk volt benne. Ennek a motornak sajnos egyetlen jó tulajdonsága sincs. Vagyis egy azért van: az alap Roomster hárommillió alatt elvihetõ. Doszt. A motortér szigetelése gyenge, a motor hangos és csúnya a hangszíne. Ereje sem alul, sem felül nincs, minden fordulatszám-tartományban kiegyensúlyozottan lagymatag, és mivel nagyon küszködik a közel 1,2 tonnával, még a fogyasztása sem kedvezõbb" Ráadásul alaphelyzetben csak 450 l a csomagtartó, és a belsõ teret is szűkösre írja keresztben.
Azért szólítottam meg Sipka urat ilyen "nyílt levél" stílusban, mert nekünk, akik Loganosok vagyunk, azon belül klubtagok, azon belül eljátszunk az MCV-re való áttérés gondolatával, ráadásul a bevezetéséhez közeli idõpontban... Hát, hogy is mondjam... Nem vagyunk túl sokan! Véleményem szerint a Dacia mint márka, vagy akár a hazai forgalmazó is elbírná anyagilag, ha pl. azt mondaná: Egy Dacia tulajdonoson csak 3 évente akarunk keresni, ezért az MCV megvásárlását kedvezõbb feltételekkel biztosítjuk azoknak, akik Loganjukat újonnan vették és beszámíttatják egy új modellvariáns megvásárlásakor. Szóval nem azt mondtam, hogy legyen felel annyi az MCV ára, hanem azt, hogy a bevezetés idõszakában kedvezményesen bár, de nem veszteségesen az utcára lehetne lökni 10-15 autót országosan, aminek reklámértéke meghaladná az "elmaradt haszon" mértékét véleményem szerint.
+ Nem volna rossz reklám szerintem úgy kínálni a használt Loganokat, hogy: "a tulaj nagyobb Daciara váltott!" + Nem ismeretlen ez a hozzáállás már márkáknál sem. Bátyámnál sikerült elérnie a suzukinak. A 3. új autóját vette meg és szépen halad felfelé. (SWIFT 1.3, WAGON R+ 1.3, IGNIS DDIS) 3 évente cseréli újra kb 60-70.000 km-el...
Tehát nem azt támogatná a Dacia, hogy a tulaj a Loganját újra cserélje, hanem mintegy jutalmazná azokat, akik a felmerült új igényeik ellenére (mondjuk esetünkben kombit szeretnének) ismételten a Dacia márkát választják.
Esetemben: + SNOOPY-ban most van 52.000 km mire kijön az MCV lesz benne 80.000 km, tehát z értékvesztés pl. nálam ennyi futott km-re oszlik, ami megint csak a csere létjogosultságát erõsíti.
Persze ez csak egy felvetés, elgondolkoztam... A Dacianal uralkodó helyzettel semmilyen szinten nem vagyok tisztában, ezért lehet, hogy a felvetés irreális, mivel a magyar piac nem is annyira fontos a márka számára...
Én, de szerintem a többség is támogatja a dolgot. Sõt, ha már így felmerült, lehetne akár nem nyílt levél formájában is megtámadni vele Sipka Urat a klub nevében. Indy?
Megkérdezték azt is a kereskedõktõl, hogy az emelést érvényesíteni fogják-e az új autók árában. Persze konkrét választ nem adnak, de van remény, hogy a Logan nem drágul emiatt: "A Renault, a Peugeot és a Citroën sem döntött még a kérdésben. Két francia márkánál is hallottunk olyan - nem hivatalos - álláspontot, miszerint a kisebbeknél elengedik, a nagyobb hengerűrtartalomnál pedig felszámolják majd az emelést." (már persze, ha a Logant ilyen szempontból a kis kategóriába sorolják)
Szerintem a Dacia forgalmazóknak elég gondot jelent az elõitéletek miatt az uj autók értékesitése és nem fognak még egy gondot a nyakukba venni hogy az esetleg visszavásárolt autók eladásával is foglalkozzanak. A Huba esete még bizonytalanabbá teszi a vásárolni szándékozókat,pláne egy ilyen elõéletű autó esetében. Mennyire is jó ez az autó?A fórumban csak a hibákró beszélünk.Ez csak pár autó , a klubtagok birtokában lévõ autókhohz képest.És mi van atöbbi 300-nál több autóval? Én szeretném megkérni Indit hogy rakjon fel egy kérdéssort a klubtagoknak szavazási lehetõséggel hogy az õ autójukon jelenkezett e valami hiba és mi vot az?
Motor futómű sebességvál
tó karosszéria fényezés elektromos eddig hibátlan
Ha minden klubtag venné a fáradságot és válaszolna a kérdésre tisztábban látnánk. Kérem hogy támogassátok a felvetésem.
kekek írta ... Én, de szerintem a többség is támogatja a dolgot. Sõt, ha már így felmerült, lehetne akár nem nyílt levél formájában is megtámadni vele Sipka Urat a klub nevében. Indy?
Részemrõl nincs akadálya, csak azt ne felejtsük el, hogy a Dacia (mint minden más márka) független, profitorientált kereskedések láncolatából áll. Õket pedig nagyon nehéz lenne egy ilyen akcióra rábírni, lévén hogy minden terhét nekik kellene viselniük! Valljuk be, használt Logant manapság eladni senkinek nem üzlet, ebben egyetértek WKOVACS-al.
Kekek, WKOVACS javaslatával egyetértek, te vagy a legprofibb a szavazás kialakításában, segítenél most is összehozni a kérdéseket? Logan 2.0BLOGolok
Persze, hogy a fórumokban a hibákról beszélünk. Nem is élhetett volna meg egyik sem ennyit hibák nélkül. Naponta mindenki egyszer leírná, hogy megint minden rendben. Elég uncsi is lenne, no meg inkább álom. Az viszont szintén igaz, hogy ha valaki 2 év alatt még mondjuk 10ezer km-t sem tett meg az nem tudja objektíven megítélni, hogy az autója jó-e vagy sem. Ennyi km alatt aligha lehet problémája bárkinek is. Mondhatjuk, hogy 30ezer km-en belül azért a mai autókkal szinte semmi gond nincs. Az igazi teszt csak utána jön. Tehát statisztikát készíteni ebbõl értelmetlen, mert SOHA nem adhat valós képet. Szerintem Csak egy adatkupac lesz. (...most kapok a buktámra) [ Módosítva 2007 jan 16 k, 12:02 ]
Nem volt szerencséd, valahogy egy selejtes Logan-t kaptál - szerintem aki még 2004-ben hozzá tudott jutni a szekeréhez, az marha mákos, hiszen akkor biztosan a francia mérnökök szigorú tekintete és minõség-ellenõrzése gyõzedelmeskedett.
Azért kíváncsi lennék 100 Logan tulajból mennyinek voltak olyan problémái, mint Neked?
Az MCV egyáltalán nem lesz olcsó - tekintve a regadó 3k körül lesz, arról nem is beszélve, hogy legfeljebb az 1.4-es motorú változat lenne az, ami megérné. Kérdés, a kényelmén ki a túró szeretne megalkuvásokba menni? SENKI.
Nézd, elõször én is a fapad Logan-ra szavaztam, ugye az ára miatt, de inkább bankhitelbõl megoldottam - szerencsére! -, hogy Laureate változat lett belõle metállal+légkondival.
Ha nem cseszik el nagyon az MCV árát - mert egymás között: a Dyna egyáltalán NEM ÉRI MEG, arról nem is beszélve, hogy a Dacia honlapon el van szúrva a fed.comp. leírása is el van szúrva.
Engem nem nagyon hat meg a színrefújt lökös/visszapillantó/
kilincs, ezek nem érik meg a százezreket, teljesen fölöslegesek ezek a gagyiextrák.
Nem érdekel, hogy optikailag mennyivel néz ki jobban - ennek persze ellentmondok -, egyszerűen parasztvakításnak és pénzkihúzásnak tartom.
Amiben a Logan 2-nek jobbnak kell lenni: - minden irányban állítható kormány - osztottan is dönthetõ hátsó ülés - hátsó ablaktörlõ - nem háromszög alakú kesztyűtartó - mert a mostani nem jó, túl erõsen lejt a teteje... - kicsit nagyobb tengelytáv, nagyobb utastér és legalább 60-90 literrel nagyobb csomagtartó - 75 Le/112Nm helyett erõsebb motor, ami az EURO IV-et teljesíti
Ezeket kellene egy Dyna Light változatnak tudni, de az sem Dyna árban, mondjuk 200eFt-tal alatta. Úgy már nagyon megéri... megérné! A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
A szavazás tényleg jó dolog, mert egy ismeretlen mindig csak a hibákat látja a kluboldalon. WKOVACS szavazati listája jó, de ki lehetne még egészíteni. A Loganom eddig nagyon jónak tartom, nem csalódtam benne. Két apró hiba jött közbe (kilazult ajtóhatároló csavar, néha recsegõ indexkar) emiatt elvileg a hibátlant nem x-elhetném be, pedig ezek apró semmiségek. Örülne egykét Citroen-Peugeot vagy VW tulaj, ha csak ennyi gondja lenne. Szóval az ilyenre kellene kitalálni még egy kategóriát. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
nos a hibátlan kategóriába beneveznék, vagy az is hibának minõsül, hogy 36.500 km alatt kiégett egyik fényszóróizzóm? mert szerencsére eddig más meghibásodásom nem volt. nem mozog, recseg, zizeg,stb semmi az AUTÓ-n az enyém lenne a tökéletes logan, vagy botfülem lenne? \"Egyiptom őslakói a múmiák\". !
Igazából a legbosszantóbb mechanikus hibák nálam is csak most, kb. az 55.000. km után jöttek elõ. Elõtte csak anyaghibák és összeszerelési hiányosságok jelentkeztek többnyire. Ergo az autóm "tökéletes"-nek volt mondható. Én nem akarok (SÕT) senkinek rosszat, de tényleg kíváncsi leszek arra, ha már sokaknak meglesz a 60-80.000 km körüli futásteljesítmény. Mi lesz a toronycsapágyakkal, a gázbowdennel, a futõművel, a motor- és váltótartó bakokkal... Möglátjuk.
pedig ahogy látom a te autód még a sokkal jobban megfigyelt szériából való, hiszen a nyilt nap 2004 október 16-17 volt, ha jól emlékezem,tehát akkor mutatták be az autót az országban. én is akkor irattam. remélem nem jutok a sorsodra, hogy minden ami rossz lehet elõjön. NEM szeretném, jobb lenne ezzel a szájizzel ami most van tovább használni a "vigyori"-t \"Egyiptom őslakói a múmiák\". !
Ezt elsõsorban Hubának ajánlom. Egyébként mióta lehet színre fújt hűtõrácsot rendelni? REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!