A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Botoxot kap a Logan-Sandero páros
Várhatóan jövőre nézhetjük meg teljes valójában a közelgő Dacia Logan (MCV is) és Sandero ráncfelvarrást, talán éppen az őszi frankfurti autószalonon. Nagy változásokra nem kell számítani, a képek alapján a frontrész és a popsi kaphat újdonságokat. A farrészen lehet a kevesebb ezekből, talán csak egy átrajzolt vonalú lámpatesteket kapunk, az orrészen is hasonlatos átrajzolások lehetnek majd, esetleg egy nagyobb embléma. A modell formája most is jól eltalált, de pár év után jól kommunikálható lesz egy ilyen frissítés is. Ami viszont ezeknél fontosabb, az az új motorvariáns érkezése: megkaphatja végre az 1.2 literes turbós benzinest is a Dacia belépőkínálata. A várhatóan 125 lóerős teljesítményű erőforrás az MCV-nek fog a legjobban jönni, esetleg egy sportosabb Sandero is feltűnhet a márka háza táján. Grátiszként minden bizonnyal az utastérhez is hozzányúlnak majd, ha mást nem, új kárpitokat biztosan kapunk.




Írta Indy - 2016 június 16 csütörtök - 09:40:12 Nyomtatóbarát változat
Fickós lett a Sandero RS!
Már kapható Brazíliában a Renault Sandero-nak az RS változata amit a Renault Sport dolgozott át. Kapott egy komoly optikai tuningot, na meg persze egy 2,0 literes 16 szelepes, 150 lóerős motort ami 8,0 másodperc alatt gyorsítja 100 km-es sebességre. Végsebessége 202 km/h, rugalmassága (80-120 km/h) negyedikben 5,9, míg ötödikben 7,3 másodperc. A sportosságra utalva nagyon jó a súly-lóerő aránya. Míg a Sandero RS-nek 7,74, addig pl. egy Scenicnek 12 kilogramm/LE! Igen ám, de a Sanderonak valahogy meg is kell tudni állnia, ezt segíti az elöl lévő 280 és a hátul lévő 240 mm-es féktárcsa. A külső extrákat említve kapott egy LED-es nappali menetfényt, 17 colos felnit 205/45R17-es Continental SportContact abroncsokkal és persze nem maradhatott ki a 26 mm-es leültetés és a dupla csövű kipufogónyílás sem. Felkerült az index a visszapillantóra és kapott hátulra egy jó kis spoilert is. A belső teret illetően kapott egy zongoralakkot idéző fekete műanyagot, bőrkormányt RS felirattal és maradt a már régebben extraként kérhető, 7 colos érintőképernyős kijelző. Kapott jó kis szövetüléseket szép varrással (a varrás színe a külső fényezés szerint változik). Ezen kívül a beltérben található egy RS és egy Eco gomb (noooormális, Maaaargit?!) is. Ami az árát illeti, az jóval magasabb mint egy sima modellé: 58.800 reál ami átszámolva 4.224.000 Ft. Remélem, hogy egyszer majd Dacia emblémával ez lesz az első saját új autóm!




Írta R.S.Misi - 2016 január 17 vasárnap - 09:20:47 Nyomtatóbarát változat
Célegyenesben a Duster pickup!
A Daciának a Logan Pick Up kimúltával valamivel be kell töltenie a hátrahagyott űrt. Még akkor is, ha az az űr nem is volt túl nagy, hiszen a platós Logan soha nem volt igazán kapós. Azóta nagyot fordult a világ a márkánál is, a másodig generáció sokkal trendibb lett, a gyár azonban ennek ellenére sem a Logan II-őt, hanem a Dustert választotta a platósítás alanyául. Való igaz, hogy jelenleg még mindig a Duster a húzómodell, így kézenfekvő volt a nagyobb méretű bázist átalakítani. A tesztüzem már javában folyik, a közutakon is, de a hivatalos bemutató még várat magára, arról nem is beszélve, hogy mikor kerül majd a szalonokba az aktív szabadidő eltöltését nagyban segítő jármű...

Írta Indy - 2015 május 22 péntek - 09:24:27 Nyomtatóbarát változat
Tesztajánló - Dacia Logan MCV a Lóerő Magazin hasábjain
Az új modell még mindig meglehetősen fapados, de azért érezhető a fejlődés, az ár pedig már-már arcpirítóan alacsony. Sima kombivá alakult a második generációs Logan MCV. Az előd jóval nagyobb és magasabb is volt. De kellett is a tér és a méret, mivel azt hétüléses kivitelben is lehetett rendelni. Az első Logan kombi azon kevés autó közé tartozott, amelyben hét személy is normálisan el tudott férni, leghátul nem kellett összegubózni és összeragadni a szomszéddal a nyári kánikulában.



A teljes cikkért klikk ide!
Írta Indy - 2015 május 07 csütörtök - 09:45:42 Nyomtatóbarát változat
Továbbra is emelkedik Dacia eladások száma
Az ACEA által kiadott eladási adatok alapján elmondható, hogy továbbra is több Daciát adnak el, mint a megelőző években. Márciusban 7,5, míg az első negyedévben összesen 5,1%-kal több Dacia fogyott az Európai Unióban, mint a 2014. évben. Negyedéves szinten így már megközelítette a darabszám a 100ezret (96 734 db). A tendencia így továbbra is pozitív, viszont elmondható, hogy megtört az elmúlt évek dinamizmusa, amikor a Dacia abszolút az élen járt a fejlődésben. Különösen annak a tükrében, hogy teljes EU-s járműeladás még nagyobb emelkedést produkált, 8,6%. Magyarországon átlag felett nőtt a járműeladás: 10,1%. Úgy néz ki, hogy az elmúlt évek hatalmas zuhanása után a Renault is kezd magára találni, hiszen +12,4%-os az eredménye.
Írta kekek - 2015 április 16 csütörtök - 08:58:03 Nyomtatóbarát változat
Úton felfelé
2014-ben Magyarországon 67.476 db személygépkocsit értékesítettek, ami még mindig nagyon elmarad a válság előtti szinttől. Az előző évhez képest ez 20,19% növekedést jelent. Az emelkedés dinamikusnak mondható, hiszen 2013-ban 5,8% volt a növekedés. A gyártók rangsorában a Dacia ismét előre lépett egyet a Toyotát megelőzve immár a 6. helyen található a 2014. évben eladott 3.832 db járművel. Az most már nem elmondható, hogy a legnagyobb növekedést a Dacia produkálja, azonban a 27,73% emelkedés továbbra is átlag feletti. Ennek megfelelően a piaci részesedést is kis mértékben feljebb tornászta a Dacia, ami így 5,68%. Tavaly év elején még azt írhattuk, hogy a Renault és a Dacia egy szinten van. Hát most már nincs. 2014. évben 42,77%-kal több Dacia fogyott, mint Renault. Utóbbi az 5%-os visszaesésével 9. helyen zárt, de még így is a legjobb francia gyártó nálunk. Azért érdemes megjegyezni, hogy milyen rosszul teljesítettek a franciák, hiszen a Peugeot 12. 5,6%, míg a Citroën 15. 4,6% visszaeséssel. Az említett három francia gyártón kívül csak a Chevrolet, a Lancia és az Alfa Romeo esetében csökkentek az eladások.


A Dusterből 2014. évben 1.960 db fogyott, ami 4,3% növekedést jelent, ennek ellenére a modellek versenyében lecsúszott a dobogóról és a 4. helyen végzett. Megelőzte a korábban mögötte lévő Astra, az első két helyen nem volt változás: 1. Octavia, 2. Focus. Az jól látszik, hogy továbbra is a Duster a Dacia húzó modellje, azonban ez már nem olyan mérvű mint korábban. 2013-ban a Dacia eladások közel két harmada volt a Duster, 2014-ben viszont éppen több mint a fele. A Logan és a Sandero is sikeresnek mondható, hiszen előbbiből 743, utóbbiból 732 db-ot vásároltak tavaly. Ez nagy ugrás a 2014-es 276, illetve 536 darabtól!

Írta kekek - 2015 január 07 szerda - 10:00:18 Nyomtatóbarát változat
Oldal:   <<        >>  
Hírarchívum
Új prototípust lőttek a kémek Indy @ (2014 november 19 szerda - 10:49:50) (Vegyes)
Rosszalkodik a Logan a németeknél Indy @ (2014 november 07 péntek - 11:07:57) (Ajánló)
10 év, 3 millió Dacia kekek @ (2014 október 20 hétfő - 09:42:28) (Vegyes)
Fejlesztik a Sandero Sportot? Indy @ (2014 október 17 péntek - 15:03:46) (Vegyes)
Legújabb fórumüzenetek
  Téma Beküldő Megtekintések Válaszok Utolsó üzenet
Dacia Logan, Logan MCV, Sandero (az új típus) (Vélemények az autóról) Indy 588887 7540 bati
2018 szeptember 24 hétfő - 17:23:35 
Bolhapiac (Adok-veszek) Indy 193512 1860 Waquarnew
2018 szeptember 24 hétfő - 09:40:55 
Vélemények az autóról, nem csak Loganosoktól III. (Vélemények az autóról) Indy 177967 2961 Hermes01
2018 szeptember 22 szombat - 16:49:04 
Dacia Lodgy (Vélemények az autóról) Indy 252691 2914 Krogergo
2018 szeptember 21 péntek - 22:24:31 
Dacia Duster (Vélemények az autóról) Indy 177665 1347 Iszy56
2018 szeptember 21 péntek - 21:41:18 
Logant adok-veszek (Adok-veszek) Bajcee 98157 1039 Waquarnew
2018 szeptember 17 hétfő - 15:51:52 
Mindent az elektromos csomagról! II. (Problémák, megoldásaik) Indy 128187 1507 Basic
2018 szeptember 17 hétfő - 11:23:17 
Mindent a gumikról! II. (Problémák, megoldásaik) Indy 94769 1224 77Gabesz
2018 szeptember 16 vasárnap - 22:40:36 
Utazásaink Logannal (Vélemények az autóról) dhrbikes 71840 640 Basic
2018 szeptember 08 szombat - 10:41:02 
Mindent a motorról! III. (Problémák, megoldásaik) Indy 355833 4543 DQM
2018 szeptember 04 kedd - 21:09:48 
Mindent a fogyasztásról! II. (Problémák, megoldásaik) Indy 107405 1157 Vasi
2018 szeptember 03 hétfő - 16:54:17 
Mindent az utastérről! II. (Problémák, megoldásaik) Indy 68068 572 Mazsola
2018 augusztus 30 csütörtök - 08:06:38 
Mindent a karosszériáról! II. (Problémák, megoldásaik) Indy 165038 2348 Jim74
2018 augusztus 21 kedd - 19:18:01 
Honnan? (alkatrészbeszerzés) (Problémák, megoldásaik) Huba 64782 706 Basic
2018 július 21 szombat - 11:15:28 
Dacia Dokker (Vélemények az autóról) Indy 19113 128 Surranó
2018 július 13 péntek - 08:34:40 
Általános eszmecsere (RETRO) Indy 59774 462 R.S.Misi
2018 május 12 szombat - 18:56:45 
Mindent a futóműrõl! (Problémák, megoldásaik) Indy 105580 1640 candi11
2018 április 27 péntek - 06:35:53 
Daciák a határokon túl (Vélemények az autóról) Indy 11738 57 blcd
2018 április 13 péntek - 11:09:55 
Mindent a biztonságról! (Problémák, megoldásaik) oTo 88118 1674 RayD
2018 április 08 vasárnap - 22:41:06 
Dacia Sandero (Vélemények az autóról) Indy 80094 829 Zsolt
2017 november 20 hétfő - 14:31:06 
Gyakori típushibák és megoldásaik (Problémák, megoldásaik) Indy 96334 1127 Suprax
2017 október 23 hétfő - 21:11:10 
Mindent a légkondiról! (Problémák, megoldásaik) renegade 88756 999 Ghostdog
2017 október 12 csütörtök - 15:22:25 
Autógáz (Problémák, megoldásaik) dhrbikes 44760 397 Krogergo
2017 szeptember 13 szerda - 19:22:28 
Paragrafus (Problémák, megoldásaik) Indy 76597 1257 Iszy56
2017 június 08 csütörtök - 14:50:00 
Mindent a váltóról! (Problémák, megoldásaik) Indy 89203 1198 Imre
2017 június 02 péntek - 20:05:02 
Lakókocsik, utánfutók - vontatás Daciával (Problémák, megoldásaik) Indy 25162 111 SzemikeJunior
2014 március 29 szombat - 22:29:41 
Dacia Logan változatok (Vélemények az autóról) Indy 68449 877 Lecso
2013 augusztus 04 vasárnap - 07:33:49 
Hol vegyek Daciát, avagy finanszírozás és ajánlatok Loganra (Problémák, megoldásaik) karoly 50876 536 Basic
2011 október 06 csütörtök - 17:41:55 
Indy bolhája (Adok-veszek) Indy 33446 170 Basic
2011 augusztus 09 kedd - 14:21:37 
Mindent az elektromos csomagról! (Problémák, megoldásaik) Indy 157184 2698 Indy
2010 október 06 szerda - 08:01:21 
Mindent a fényezésrõl! (Problémák, megoldásaik) Ambiance 37149 321 matzy
2010 augusztus 19 csütörtök - 01:42:53 
Mindent az utastérrõl! (Problémák, megoldásaik) Indy 128876 2703 Indy
2010 május 11 kedd - 15:25:34 
Mindent a motorról! II. (Problémák, megoldásaik) Indy 133853 2702 Indy
2009 szeptember 14 hétfő - 08:46:09 
Mindent a gumikról! (Problémák, megoldásaik) Indy 94266 2699 Indy
2009 május 13 szerda - 09:15:16 
Mindent a fogyasztásról! (Problémák, megoldásaik) Indy 99607 2687 Indy
2009 április 06 hétfő - 09:32:22 
Vélemények az autóról, nem csak Loganosoktól II. (Vélemények az autóról) Indy 112603 2692 Indy
2008 május 28 szerda - 16:27:54 
Mindent a karosszériáról! (Problémák, megoldásaik) Indy 131254 2682 Indy
2008 április 28 hétfő - 21:23:44 
Logankölkök topikja (Vélemények az autóról) Indy 4744 11 kondorbp
2008 február 16 szombat - 16:04:35 
Mindent a motorról! (Problémák, megoldásaik) Indy 124863 2691 Indy
2007 október 25 csütörtök - 09:36:57 
Vélemények az autóról, nem csak Loganosoktól I. (Vélemények az autóról) Indy 122851 2711 légfék
2007 január 11 csütörtök - 14:01:11 
Témák: 71 | Válaszok: 94358 | Megtekintések: 5063400
RSS hírforrások
Hírek átvehetőek ezen rss hírforrások használatával.
rss1.0
rss2.0
rdf
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!