A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Tesztajánló - Dacia Logan MCV Automata
Lehet egy pedállal kevesebb? Lehet! Az más kérdés, hogy milyen áron. A Dacia kézi váltóját sok dicséret érte, a daciásan olcsó, mindössze 170 ezer forintért adott robotizált váltóról az árán túl már nem sok jó mondható el. Nagyon lassú, ami sokat ront a menetdinamikán. Ahogy írtam, a motoron nem múlik, a váltón annál inkább. Óvakodjunk a meredekebb helyzetektől, mert biztos, hogy a legrosszabbkor akar majd kapcsolni, az pedig ilyenkor egy örökkévalóságnak tűnik. Lehet persze, hogy ennek is kell a bejáratás. Idővel ugyanis a váltó is egyre gyorsabban kapcsolt, és hozzá lehet szokni a lassúsághoz.



A teljes cikkért klikk ide!
Írta Indy - 2016 augusztus 12 péntek - 15:06:47 Nyomtatóbarát változat
Tesztajánló - Lada Granta vs. Dacia Logan
Anand Mahindra híres tézisével értek egyet: a használt autó az olcsó autó, nem az új, bármennyibe is kerül. Magyarországon ráadásul ha olcsó autót emlegetünk, nem 2,5-3 millió forintra gondolunk. Mégis valahol itt van az újautó-piac alja, még ha egy átlagembernek nincs is sok reménye befizetni egy ilyenre. Be kell látni, a fő csapáshoz képest ezek bizony extra olcsó autók. Aki ennyiért szeretne újat, nem mehet el a Lada Granta és a Dacia Logan mellett.



A teljes cikkért klikk ide!
Írta Indy - 2016 június 22 szerda - 11:20:14 Nyomtatóbarát változat
Botoxot kap a Logan-Sandero páros
Várhatóan jövőre nézhetjük meg teljes valójában a közelgő Dacia Logan (MCV is) és Sandero ráncfelvarrást, talán éppen az őszi frankfurti autószalonon. Nagy változásokra nem kell számítani, a képek alapján a frontrész és a popsi kaphat újdonságokat. A farrészen lehet a kevesebb ezekből, talán csak egy átrajzolt vonalú lámpatesteket kapunk, az orrészen is hasonlatos átrajzolások lehetnek majd, esetleg egy nagyobb embléma. A modell formája most is jól eltalált, de pár év után jól kommunikálható lesz egy ilyen frissítés is. Ami viszont ezeknél fontosabb, az az új motorvariáns érkezése: megkaphatja végre az 1.2 literes turbós benzinest is a Dacia belépőkínálata. A várhatóan 125 lóerős teljesítményű erőforrás az MCV-nek fog a legjobban jönni, esetleg egy sportosabb Sandero is feltűnhet a márka háza táján. Grátiszként minden bizonnyal az utastérhez is hozzányúlnak majd, ha mást nem, új kárpitokat biztosan kapunk.




Írta Indy - 2016 június 16 csütörtök - 09:40:12 Nyomtatóbarát változat
Fickós lett a Sandero RS!
Már kapható Brazíliában a Renault Sandero-nak az RS változata amit a Renault Sport dolgozott át. Kapott egy komoly optikai tuningot, na meg persze egy 2,0 literes 16 szelepes, 150 lóerős motort ami 8,0 másodperc alatt gyorsítja 100 km-es sebességre. Végsebessége 202 km/h, rugalmassága (80-120 km/h) negyedikben 5,9, míg ötödikben 7,3 másodperc. A sportosságra utalva nagyon jó a súly-lóerő aránya. Míg a Sandero RS-nek 7,74, addig pl. egy Scenicnek 12 kilogramm/LE! Igen ám, de a Sanderonak valahogy meg is kell tudni állnia, ezt segíti az elöl lévő 280 és a hátul lévő 240 mm-es féktárcsa. A külső extrákat említve kapott egy LED-es nappali menetfényt, 17 colos felnit 205/45R17-es Continental SportContact abroncsokkal és persze nem maradhatott ki a 26 mm-es leültetés és a dupla csövű kipufogónyílás sem. Felkerült az index a visszapillantóra és kapott hátulra egy jó kis spoilert is. A belső teret illetően kapott egy zongoralakkot idéző fekete műanyagot, bőrkormányt RS felirattal és maradt a már régebben extraként kérhető, 7 colos érintőképernyős kijelző. Kapott jó kis szövetüléseket szép varrással (a varrás színe a külső fényezés szerint változik). Ezen kívül a beltérben található egy RS és egy Eco gomb (noooormális, Maaaargit?!) is. Ami az árát illeti, az jóval magasabb mint egy sima modellé: 58.800 reál ami átszámolva 4.224.000 Ft. Remélem, hogy egyszer majd Dacia emblémával ez lesz az első saját új autóm!




Írta R.S.Misi - 2016 január 17 vasárnap - 09:20:47 Nyomtatóbarát változat
Célegyenesben a Duster pickup!
A Daciának a Logan Pick Up kimúltával valamivel be kell töltenie a hátrahagyott űrt. Még akkor is, ha az az űr nem is volt túl nagy, hiszen a platós Logan soha nem volt igazán kapós. Azóta nagyot fordult a világ a márkánál is, a másodig generáció sokkal trendibb lett, a gyár azonban ennek ellenére sem a Logan II-őt, hanem a Dustert választotta a platósítás alanyául. Való igaz, hogy jelenleg még mindig a Duster a húzómodell, így kézenfekvő volt a nagyobb méretű bázist átalakítani. A tesztüzem már javában folyik, a közutakon is, de a hivatalos bemutató még várat magára, arról nem is beszélve, hogy mikor kerül majd a szalonokba az aktív szabadidő eltöltését nagyban segítő jármű...

Írta Indy - 2015 május 22 péntek - 09:24:27 Nyomtatóbarát változat
Tesztajánló - Dacia Logan MCV a Lóerő Magazin hasábjain
Az új modell még mindig meglehetősen fapados, de azért érezhető a fejlődés, az ár pedig már-már arcpirítóan alacsony. Sima kombivá alakult a második generációs Logan MCV. Az előd jóval nagyobb és magasabb is volt. De kellett is a tér és a méret, mivel azt hétüléses kivitelben is lehetett rendelni. Az első Logan kombi azon kevés autó közé tartozott, amelyben hét személy is normálisan el tudott férni, leghátul nem kellett összegubózni és összeragadni a szomszéddal a nyári kánikulában.



A teljes cikkért klikk ide!
Írta Indy - 2015 május 07 csütörtök - 09:45:42 Nyomtatóbarát változat
Oldal:   <<        >>  
Hírarchívum
Továbbra is emelkedik Dacia eladások száma kekek @ (2015 április 16 csütörtök - 08:58:03) (Gyorshírek)
Úton felfelé kekek @ (2015 január 07 szerda - 10:00:18) (Vegyes)
Új prototípust lőttek a kémek Indy @ (2014 november 19 szerda - 10:49:50) (Vegyes)
Rosszalkodik a Logan a németeknél Indy @ (2014 november 07 péntek - 11:07:57) (Ajánló)
Legújabb fórumüzenetek
  Téma Beküldő Megtekintések Válaszok Utolsó üzenet
Dacia Dokker (Vélemények az autóról) Indy 31832 211 Vasi Zsolt
2019 május 21 kedd - 08:47:47 
Bolhapiac (Adok-veszek) Indy 242443 1892 Plömplöm
2019 május 20 hétfő - 18:32:47 
Dacia Logan, Logan MCV, Sandero (az új típus) (Vélemények az autóról) Indy 798870 8195 laci1967
2019 május 19 vasárnap - 09:11:54 
Mindent az elektromos csomagról! II. (Problémák, megoldásaik) Indy 171075 1541 Nagya21
2019 május 17 péntek - 06:41:40 
Mindent a motorról! III. (Problémák, megoldásaik) Indy 446682 4601 Krogergo
2019 május 14 kedd - 09:16:55 
Dacia Lodgy (Vélemények az autóról) Indy 343589 3144 andrej
2019 május 13 hétfő - 17:34:50 
Vélemények az autóról, nem csak Loganosoktól III. (Vélemények az autóról) Indy 226486 2995 Basic
2019 május 11 szombat - 07:49:40 
Mindent a gumikról! II. (Problémák, megoldásaik) Indy 128781 1261 bati
2019 május 06 hétfő - 12:10:59 
Mindent az utastérről! II. (Problémák, megoldásaik) Indy 88397 584 bati
2019 április 30 kedd - 20:30:41 
Dacia Duster (Vélemények az autóról) Indy 222208 1446 Sheme
2019 április 15 hétfő - 09:14:40 
Utazásaink Logannal (Vélemények az autóról) dhrbikes 89438 657 Waquarnew
2019 március 18 hétfő - 09:00:09 
Mindent a váltóról! (Problémák, megoldásaik) Indy 116254 1204 Basic
2019 március 13 szerda - 11:37:30 
Mindent a karosszériáról! II. (Problémák, megoldásaik) Indy 215870 2358 Krogergo
2019 március 10 vasárnap - 19:38:57 
Általános eszmecsere (RETRO) Indy 95366 469 Basic
2019 március 03 vasárnap - 18:41:52 
Mindent a fogyasztásról! II. (Problémák, megoldásaik) Indy 145096 1185 bati
2019 február 26 kedd - 14:29:03 
Lakókocsik, utánfutók - vontatás Daciával (Problémák, megoldásaik) Indy 35658 121 sanyinak
2019 február 23 szombat - 20:58:17 
Logant adok-veszek (Adok-veszek) Bajcee 124851 1046 Nagya21
2019 február 18 hétfő - 22:06:47 
Autógáz (Problémák, megoldásaik) dhrbikes 62685 407 Kolomisi
2019 január 10 csütörtök - 17:41:20 
Daciák a határokon túl (Vélemények az autóról) Indy 16483 60 macilka
2018 december 24 hétfő - 09:29:20 
Mindent a futóműrõl! (Problémák, megoldásaik) Indy 137358 1651 Krogergo
2018 november 24 szombat - 07:03:58 
Honnan? (alkatrészbeszerzés) (Problémák, megoldásaik) Huba 85267 708 Cobalt
2018 október 30 kedd - 15:14:18 
Mindent a biztonságról! (Problémák, megoldásaik) oTo 118813 1674 RayD
2018 április 08 vasárnap - 22:41:06 
Dacia Sandero (Vélemények az autóról) Indy 100242 829 Zsolt
2017 november 20 hétfő - 14:31:06 
Gyakori típushibák és megoldásaik (Problémák, megoldásaik) Indy 124977 1127 Suprax
2017 október 23 hétfő - 21:11:10 
Mindent a légkondiról! (Problémák, megoldásaik) renegade 116861 999 Ghostdog
2017 október 12 csütörtök - 15:22:25 
Paragrafus (Problémák, megoldásaik) Indy 103997 1257 Iszy56
2017 június 08 csütörtök - 14:50:00 
Dacia Logan változatok (Vélemények az autóról) Indy 89126 877 Lecso
2013 augusztus 04 vasárnap - 07:33:49 
Hol vegyek Daciát, avagy finanszírozás és ajánlatok Loganra (Problémák, megoldásaik) karoly 72550 536 Basic
2011 október 06 csütörtök - 17:41:55 
Indy bolhája (Adok-veszek) Indy 47816 170 Basic
2011 augusztus 09 kedd - 14:21:37 
Mindent az elektromos csomagról! (Problémák, megoldásaik) Indy 214912 2698 Indy
2010 október 06 szerda - 08:01:21 
Mindent a fényezésrõl! (Problémák, megoldásaik) Ambiance 59282 321 matzy
2010 augusztus 19 csütörtök - 01:42:53 
Mindent az utastérrõl! (Problémák, megoldásaik) Indy 169099 2703 Indy
2010 május 11 kedd - 15:25:34 
Mindent a motorról! II. (Problémák, megoldásaik) Indy 170893 2702 Indy
2009 szeptember 14 hétfő - 08:46:09 
Mindent a gumikról! (Problémák, megoldásaik) Indy 125102 2699 Indy
2009 május 13 szerda - 09:15:16 
Mindent a fogyasztásról! (Problémák, megoldásaik) Indy 129072 2687 Indy
2009 április 06 hétfő - 09:32:22 
Vélemények az autóról, nem csak Loganosoktól II. (Vélemények az autóról) Indy 142842 2692 Indy
2008 május 28 szerda - 16:27:54 
Mindent a karosszériáról! (Problémák, megoldásaik) Indy 177654 2682 Indy
2008 április 28 hétfő - 21:23:44 
Logankölkök topikja (Vélemények az autóról) Indy 8837 11 kondorbp
2008 február 16 szombat - 16:04:35 
Mindent a motorról! (Problémák, megoldásaik) Indy 156648 2691 Indy
2007 október 25 csütörtök - 09:36:57 
Vélemények az autóról, nem csak Loganosoktól I. (Vélemények az autóról) Indy 156610 2711 légfék
2007 január 11 csütörtök - 14:01:11 
Témák: 71 | Válaszok: 96083 | Megtekintések: 6547904
RSS hírforrások
Hírek átvehetőek ezen rss hírforrások használatával.
rss1.0
rss2.0
rdf
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!