A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Problémák, megoldásaik
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Mindent az elektromos csomagról!
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Ez a téma zárolva
Szerző Üzenet
kincsleső
2006 augusztus 24 csütörtök - 13:39:54
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Valóban, városi dugók, rövid utak stb., között jött ki a 9,0 liter. Ennél több is szokott lenni, adalékként még egy adat: ilyenkor nem fordul elõ, hogy 20 km/h fölöttire jöjjön ki az erre a távra kijött átlagsebesség.
De, én ezt nem tartom soknak: elõzõ autóm egy 1,3-as Toyota Corolla volt, annak a városi fogyasztása ilyen körülmények között inkább több volt... (igaz, az még egy "öreg" autó volt...)
A fed.comp nullázódás talán(?) mégsem ettõl van, tkp. nem is volt nekem olyan sokszor (4-5 ször a 12500 km alatt..., ebben benne a próbák is). De, sokat írtam róla, mert elvállaltam az infó-gyűjtést ebben a témakörben... (azért gondolom, hogy nem, mert talán kimondható, hogy valamikor az indítás környékén szokott nullázódni, amikor még hideg minden..., persze, lehet, hogy a korábbi melegedések valami maradó hatással voltak...)
Az utastér melegedésével kapcsolatos "morgásaim" viszont egyértelműen ezért (is) vannak: amikor dugóban áll az ember az amúgy is meleg aszfalt fölött, nyilván minden jobban átmelegszik, tehát minden hõszigetelési elégtelenség fokozottan elõjön. De van ennek személyes oka is: sosem bírtam a meleget, most pedig eléggé ki vannak az izületeim, a huzatot, erõs légáramlást nehezen viselem, tehát ilymódon nehezen tudom "eltűntetni" a meleget (ha láttok a városban egy "õrültet", aki 35 fokos melegben kesztyűben vezet, az én vagyok - különben úgy megfájdulnak a kezeim, hogy alig bírom mozgatni... Télen nem is nagyon hordok kesztyűt egyébként - vszleg ez utóbbit nem kellett volna...).
Vissza az elejére
eutiches
2006 augusztus 25 péntek - 13:51:34
Vendég

Na, ha már "hivatalos fordító" lettem, hadd háláljam meg a bizalmat
Íme.
A Loganban használt izzók típusa:

Elõl:

- Fényszóró (kétszálas) H4 anti U.V.
- helyzetjelzõ W5W
- Irányjelzõ = PY21W
- Ködlámpa = H11

Hátul:

- Helyzetjelzõ és féklámpa (kétszálas) = P21/5W
- Irányjelzõ = P21W
- Rükverc izzó = P21W
- Ködlámpa = P21W
- Középsõ féklámpa = P21W

Többi:

- Oldalsó irányjelzõ = WY5W (vagy W5W)
- Utastérvilágítás = W5W
- Számtábla megvilágítás = W5W
- Csomagtérlámpa = C5W
- Kesztyűtartó = C5W
Vissza az elejére
Indy
2006 augusztus 25 péntek - 14:06:53
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Ez még jól jöhet bárkinek eutiches... Köszönjük!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
oTo
2006 augusztus 25 péntek - 14:40:15
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Na figyi csak Indy...
Pont ilyen infókra gondoltamtunk, amikor írottuk a "központi tanácsok, infók" dógot!

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
Indy
2006 augusztus 25 péntek - 14:44:25
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Hehe, ez pont bennevan a kezelési útmutatóban is... Nem ezért köszöntem meg.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
oTo
2006 augusztus 25 péntek - 14:48:38
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Na eeelmééészteeeaaaaa.....


Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
loganos
2006 augusztus 25 péntek - 16:03:26
Vendég

Én tudom,mire gondolt Indy
-ha valaki szeretne játszani is-
Vissza az elejére
kincsleső
2006 augusztus 25 péntek - 16:05:23
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
oTo írta ...
Na eeelmééészteeeaaaaa.....


Nem tiltakozni, OLVASNI! (Ahogy - épp tegnap - elszántad magad... )
Vissza az elejére
oTo
2006 augusztus 25 péntek - 16:28:04
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
kincslesõ,
bátyám, 7végén még a wc-n is azt fogom!


Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
Krogergo
2006 augusztus 25 péntek - 20:54:00
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Megvan az új játékom! K...a jó ez a teszter funkció. Nincs fedcompom. A mutatók valóban mentek össze vissza. Mutatta hogy 50L gázolaj van a tankban (éppen ma tankoltam tele). Viszont egy valamit nem értettem, ehhez segírséget kérnék. A 6001 utáni funkcónál nálam nagy összevisszaság volt. Valószínű azért, mert szokás szerint púpra tankoltam. Ez a funkció mit ír ki? Nálam csupa 8-as volt minden, alatta sok nyomtatott nagybetű/100 és még valamik, nem jegyeztem meg.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
légfék
2006 augusztus 25 péntek - 21:12:16
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Ha a mai többszörös allergiarohamot túlélem,holnap kipróbálom ezt a teszter játékot!Ha már olyan tutti játék,nekem is muszály babrálnom....

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Krogergo
2006 augusztus 25 péntek - 21:24:45
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Szerintem ne halaszd holnapra, mi van ha mégsem éled túl! Nagyon jó játék! Ez kicsit morbid volt bocs, én is allergiás vagyok (de már van pollenszűrõm )

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
kincsleső
2006 augusztus 25 péntek - 23:13:23
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Krogergo! Nézd meg jobban azokat a nagybetűket, "olvasd el", rá fogsz jönni...
Vissza az elejére
légfék
2006 augusztus 26 szombat - 00:38:46
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Kincs!
Azért igazán súghatnál is,azzal egyszerűbbé válna.....NAAAAAAAAAAAAAA

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
légfék
2006 augusztus 26 szombat - 16:44:25
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
No ma azért játszadoztam vele lábadozás gyanánt.Pár dolog még nem tiszta,amikor a mutatók vitustáncba kezdenek,ott nem mindent bírtam lereagálni.Az viszont érdekes,hogy 180-km-et mentem a legutóbbi tankolásom után,és a "játékszer"szerint még van 43 liter naftám hátra.Gyanítom néhányunk naponta fogja ellenõrizni a dolgokat,elkezdek jegyzetelgetni magam is,aztán meglátjuk,hátha így hitelesebb adatok jönnek ki....De valóban hasznos info,Eutichesnek hála

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
hobby2
2006 augusztus 26 szombat - 21:51:57
ÜT Laureate1,4 2004.12.02 Gyöngyszürke


Regisztrált tag #42
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 21:00:53

Üzenetek: 2416
Egy ismerõs Loganostól tudom, hogy nem olyan egyszerű egy kijelzõ cseréje, ugyanis, nem csak a kijelzõt cserélik, hanem egyben az egész műszerfalat. Neki is olyan gondja volt, hogy nem megfelelõ üzemanyag szintet jelzett a fedkomp, sokszori szervíz után a végeredmény ez lett. A végén kiderült, hogy nem is ez volt a hiba, az autója még most sem jó!
Vissza az elejére
kekek
2006 augusztus 26 szombat - 23:37:04
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3525
Tegnap megtankoltam, és "jókedvében" volt, magától megjavult az üzemanyagszint jelzés, nem kellett a teszter.
Persze utána én is eljátszadoztam vele, nem hagyhattam ki.
Meg tudom erõsíteni, púposan teletöltve 50litert mutatott.
Így nem hagyhattam ki, ma is megtankoltam. Közben mentem 220 km-t, a teszter 44 litert mutatott (milyen jó fogyi lenne, ha csak 6 l fogyott volna), a fedcomp szerint 13,4 l fogyott. Ténylegesen 13,18 l-t tudtam beletölteni erõteljes púpozással. Teszter ismét 50 literen, tehát ez a maximum amit mutat.
Bár nem ide való, de leírom: közben a fogyasztás pedig 5,99 l/100 km. azért ez se olyan rossz.
Vissza az elejére
légfék
2006 augusztus 27 vasárnap - 08:20:59
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Egyelõre az látszik valósínűnek,hogy rövid úton képesek leszünk meghatározni,hogy mekkora dózis benyával lehet túltankolni a kocsijainkat

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
légfék
2006 augusztus 27 vasárnap - 08:26:18
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Zolika!
Tudom,hogy fiatal autók,de ha nincs folyton tele a tank,akkor akár a jeladó-lamella a benzinben lévõ nem odavaló anyagoktól villámsebesen oxidosodik ,ettõl is lehetett,hogy nem akarta telemutatni a tankodat.De persze ez is csak találgatás
[ Módosítva 2006 aug 27 v, 08:32 ]

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
kekek
2006 augusztus 27 vasárnap - 12:18:54
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3525
Nem tudom, mi történt, de annak nagyon örülök, hogy nem kell cserélni. Fõleg annak fényében amit Ödi írt, egyben cserélik az egész műszerfalat.
És akkor nem is az volt a hibás, lehet, hogy itt nálunk is kellene járnia és tanulnia a szerelõknek!?
[ Módosítva 2006 aug 27 v, 12:19 ]
Vissza az elejére
kincsleső
2006 augusztus 27 vasárnap - 13:07:17
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Igen, nálam is ez jött ki: ha több van a tankban, mint 50 liter, egész addig 50-et mutat, amig nem csökken ez alá. (Ez elég logikus is sztem...). Így, amikor többet tankolunk 50 liternél, akkor valami bonyolultabb dolog következik a fed.compos műveleteknél, amit érdemes lesz végiggondolnunk: a már meglevõ, korábban gyűjtögetett rész-adatokból is valami ilyesni jön ki, ugye, Zoli? (Bocs a többiektõl, ez az utolsó mondat, lehet, hogy nem mindenki számára érthetõ, most nem tudom hosszabban kifejteni...).
Én azt feltételezem, hogy van átfolyásmérõ is a pill. fogy.méréshez, tehát tkp. 2 műszer méri az üz.anyagfogyást, de az egyik így csak 50 litertõl kezdve: no, ha így van, nem is olyan kézenfekvõ, hogy milyen megoldással hozták össze a két "kör" adatait, ráadásul - felteszem- a két műszer pontossága sem azonos, nyilván....
[ Módosítva 2006 aug 27 v, 13:10 ]
Vissza az elejére
légfék
2006 augusztus 27 vasárnap - 16:08:46
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Ahogy Kincs is írja....
Arra gondoltam,hogy ilyenkor,ha tudom,hogy épp mennyi benzin van a géppben,rátankolom azt a konkrét litert,ami az 50-hez kell,aztán megyek vele óra szerint valamennyit,megint ellenõrzök,és akkor kapok végre egy nem csak viszonylagos,hanem valós fogyasztási adatot.De ez csak elmélet,mert mi is van a fél literekkel,urambocsá'a deciliterekkel....De legalább viszonyításnak nem rossz.És ha volna fedkompim,akkor már 3 módszerem lenne egy célra

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
kincsleső
2006 augusztus 27 vasárnap - 16:15:32
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Miért írod, hogy mi van a deciliterekkel? Lehet, hogy csak egész litereket ír ki a teszter-program? (Akkor nem épp 10,0 liter volt a tankomban a teszteléskor? No, ezt megnézem, csak nehogy megint "pont" valami egész liter legyen....)
Vissza az elejére
légfék
2006 augusztus 27 vasárnap - 16:18:32
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Jani!
Lehet,hogy pont rosszkor nézegettem,de csak kerek literkéket láttam rajta!Viszont tényleg súghatnál,mi egyebet kellene látnom,meg olyankor mi van,mikor a fordulatszámmérõ jóval feljebb ugrál a 6000-nél...Az az igazság,hogy ma is zömmel lakáshozkötött voltam,még addig sem tudtam a parkolóba lejutni,hogy játszadaozzak vele kedvemre....

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
kincsleső
2006 augusztus 27 vasárnap - 16:38:56
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
No, megnéztem: tizedesjegyeknek nincs is hely, tehát "nem pont akkor" néztük, hanem ennyit tud, magyarul csak egész litereket ír ki. Kár...

A "nyolcsasok" alatta kijelzõn ez látszik (nálam), mielõtt jönne benzinmennyiség:

MPHKM/ HL/100MPG
Írjuk le mégegyszer, kicsit máshogy:

MPH KM/H L/100 MPG

vagy ahogy "szoktu"k:

M/h Km/h lit/100 M/G

M/h - mérföld/óra
Km/h - ?
L/100 - lit/100km

M/G - méter/gallon

Én ezt tippelem, elvileg ezeket tudja kijelzõ kijelezni, ha úgy van beállítva műszer, vagy valami hasonló ...

[ Módosítva 2006 aug 27 v, 16:40 ]
Vissza az elejére
légfék
2006 augusztus 27 vasárnap - 16:54:04
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Köszi Kincs!
Valami hasonló értelmezésen merengtem,csak nem igazán értem,hogy gallonnal,meg mérfölddel mikor lesz dolgunk.Viszont az továbbra is talány,hogy a két műszeróra ugrálása mit is kellene hogy eláruljon.De jussak el addig,hogy belemélyedjek...

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
kincsleső
2006 augusztus 27 vasárnap - 21:15:28
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Gondolom a gallonok és mérföldek azért kerültek bele, mert a Logan egy világautó

A műszermutatók mászkálása lehet, hogy a teszt része: pl. hogy nem akadnak-e el, de mittudomén, találgatok: azt talán érdemes lenne megnézni, hogy amikor megállnak, a ford.szám és a sebesség összetartozó értékeit mutatják-e?
Vissza az elejére
légfék
2006 augusztus 27 vasárnap - 23:51:31
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Rendben,ezeket megpróbálom átfogóan kielemezni majd

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
hopofo
2006 augusztus 28 hétfő - 17:32:04

Regisztrált tag #162
Regisztrált: 2006 február 15 szerda - 12:23:18

Üzenetek: 133
Hogy mik vannak. Ezt Én is kiprószálom!
Vissza az elejére
sattila
2006 augusztus 28 hétfő - 18:35:09
sattila

Regisztrált tag #344
Regisztrált: 2006 augusztus 22 kedd - 11:56:05

Üzenetek: 369
Emberek! én is kizongoráztam, tettszik, sõt tovább is léptem, beinditottam a motort, majd... a kilométernullázóval lépegettem... s egy érték lépett fel: 2,0 majd lassan lefelé 1,3 ig, ki tudja mi ez, vagy kit érdekel?

ex: 1,4 MPi Laureate volt, 92000 km-ig
Volvo V70 I TDi Black
VW Sharan 1,9TDI
Volvo S80 TDI
BMW E39 525D
Citroen Evasion 2,0HDI
Volvo V70R AWD
Volvo V70 TDI

most: Logan MCV 0,9TCe
Vissza az elejére
Krogergo
2006 augusztus 28 hétfő - 19:39:32
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Na ez a ráindítás jó dolog lehet, még nem próbáltam, de legközelebb megnézem. A fordulatszámmérõ és a sebességmérõ nem összetartozó értékeket mutat. Szerintem amit csinálnak a mutatók, az valami kalibráció vagy hasonló lehet. Abból vonom le ezt a következtetést, hogy a sebességmérõ mutatója 50, 90, és 130km/h-nál áll meg egy pillanatra.
VAN VISZONT EGY PROBLÉMÁM!!! Többször elõfordult már vezetés közben, hogy a sebességmérõ mutatója mintha beragadt volna, majd hirtelen feljebb ugrott 3-4 km/h-t a valós értékre kigyorsításkor. Ez több sebességtartományban is elõfordul néha. Nem akkor késik amikor a gázra lépek, hanem menet közben találomra valamikor. Volt már valakinek közületek hasonló?
KINCSLESÕ-nek köszönöm a leírást.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
loganos
2006 augusztus 28 hétfő - 22:11:51
Vendég

Nekem volt,de már régen nem ,szerencsére.Nekem a seb.mérõ mutatója 170 körül is megáll,nem néztem meg pontosan,hol...
Vissza az elejére
kincsleső
2006 augusztus 28 hétfő - 22:38:11
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
sattila írta ...
Emberek! én is kizongoráztam, tettszik, sõt tovább is léptem, beinditottam a motort, majd... a kilométernullázóval lépegettem... s egy érték lépett fel: 2,0 majd lassan lefelé 1,3 ig, ki tudja mi ez, vagy kit érdekel?


Hogy a csudába ne érdekelne egy ilyen jó játék! Természetesen én is kipróbáltam (megint bénáztam is egyet, sikerült is nullázást produkálnom, megint túl sokáig nyomtam a gombot - no nem baj...).
Ugye, hideg motorral kezdted a próbát, Attila? Én azt tippelem (tényleg csak tipp!), hogy ezek a 2,0-ról induló, majd csökkenõ értékek az óránkénti benzinfogyasztást mutatják: ahogy melegszik a motor, csökken az elektronika által vezérelt üresjárati ford. szám, csökken a fogyasztás.... Én azt tapasztaltam, hogy 1,2 alá nem nagyon megy a kijelzett érték: régebben mértem, hogy alapjáraton mennyit fogyaszt az autó - akkor 1,2 lit/óra jött ki... Ha közben gázt adunk, megugrik a kijelzett érték... No, ebbõl "tippeltem". (Majd egyszer megcsinálom üzemmeleg motorral indítva ugyanezt a mókát...)

Krogergõ! Ne nekem köszönd a leírást: azt eutichestõl kaptuk!
[ Módosítva 2006 aug 28 h, 22:40 ][ Módosítva 2006 aug 28 h, 22:47 ]
Vissza az elejére
Huba
2006 augusztus 29 kedd - 08:30:09
Vendég

Krogergo írta ...
Na ez a ráindítás jó dolog lehet, még nem próbáltam, de legközelebb megnézem. A fordulatszámmérõ és a sebességmérõ nem összetartozó értékeket mutat. Szerintem amit csinálnak a mutatók, az valami kalibráció vagy hasonló lehet. Abból vonom le ezt a következtetést, hogy a sebességmérõ mutatója 50, 90, és 130km/h-nál áll meg egy pillanatra.
VAN VISZONT EGY PROBLÉMÁM!!! Többször elõfordult már vezetés közben, hogy a sebességmérõ mutatója mintha beragadt volna, majd hirtelen feljebb ugrott 3-4 km/h-t a valós értékre kigyorsításkor. Ez több sebességtartományban is elõfordul néha. Nem akkor késik amikor a gázra lépek, hanem menet közben találomra valamikor. Volt már valakinek közületek hasonló?
KINCSLESÕ-nek köszönöm a leírást.
Igen! Már többen és többször is leírtuk ezt, néha elõferdül! Nincs jelentõsége...
Vissza az elejére
kincsleső
2006 augusztus 29 kedd - 09:52:03
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Mai "teszter-játék"-om tapasztalatai: üzem-meleg motornál, ha nem adok gázt, csak alapjáraton működik a motor, "0,0" értéket mutat a kijelzõ, csak gázadásnál jelennek meg értékek. Szóval nem jött be a tipp: ez nem lehet az óránként fogyi, de akkor mi?
Vissza az elejére
Indy
2006 augusztus 29 kedd - 09:52:15
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
légfék írta ...
Fõni!
A szimpla izzó nem sokat ad,inkább csak látvány,olyat érdemes csak,amiben van 2 28 000-voltos trafó is.Ennek legalább 3 szor akkora a fénye,szélesebb spektrumban látsz jól éjjel is,messzebbre,és nem fáraszt a sötétben vezetés,biztonságot ad


Ezek milyen árkategóriában vannak és mekkora a várható élettartamuk? Pénzem nemnagyon van most az igazi szettre, de ha kiégnek a gyári égõk, szívesen cserélnék valami jobbra, hogy jobban lássak és hogy engem is jobb(nak)ann lássanak.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
kincsleső
2006 augusztus 29 kedd - 09:58:47
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Nem ezek azok a bizonyos 2500Ft-os izzók amelyek a "xenonizzó.hu" kezdõ-oldalán vannak???
Vissza az elejére
légfék
2006 augusztus 29 kedd - 10:08:14
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
A csak izzó 2500-6-7000-ig megy,az élettartamáról nincs infóm.A szettek pedig nagyjából 8-10 évet bírnak,és akkor is csak izzócsere van,akár másik autóban is alkalmazhatóak,eladáskor átszereled,mert a gyári csatikkal kompatibilis egészen.
Kincs!Ha akarod,most már korábbn sötétedik,megajánlok egy személyes tapasztalást Neked!

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
sattila
2006 augusztus 29 kedd - 10:09:40
sattila

Regisztrált tag #344
Regisztrált: 2006 augusztus 22 kedd - 11:56:05

Üzenetek: 369
Teszter játék témára:
nem lehet, hogy a keverék gazdagságát mutatja, azaz a normálhoz mért keverék gazdagságának szorzóértékét?
Érti ezt valaki? Szakkifejezésben nem biztos, hogy otthon vagyok...bocsánat

ex: 1,4 MPi Laureate volt, 92000 km-ig
Volvo V70 I TDi Black
VW Sharan 1,9TDI
Volvo S80 TDI
BMW E39 525D
Citroen Evasion 2,0HDI
Volvo V70R AWD
Volvo V70 TDI

most: Logan MCV 0,9TCe
Vissza az elejére
kincsleső
2006 augusztus 29 kedd - 10:10:49
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
légfék! Azért leírhatnád, mit kell érteni a szélesebb spektrum alatt...., légyszi (vagy rajzold le...)
[ Módosítva 2006 aug 29 k, 10:12 ]
Vissza az elejére
légfék
2006 augusztus 29 kedd - 10:11:45
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Lehet,hogy a hidegüzemi dúsítás plusz aránya,ahogy írod is.....

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
légfék
2006 augusztus 29 kedd - 10:15:12
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Az utat szélesebben,laposabban,és sokkal "fehéresebben" mutatja,távolabbról észlelhetsz országúton egy jelzést,akár egy átfutó nyulat- vadat.Messzebbrõl,és tisztábban olvashatod sötétben az útjelzéseket,és ködben is helyettesíti,sõt szerintem felül is múlja a ködlámpát,bár konkrétan ködlámpákhoz is van ilyen trafószettes cucc.Az emberi szem számára érzékelhatõ fénytarományban jóval közelebb van a nappali világításhoz,mint az ehhez képest gyengébb és sárgább normál fényszórók fénye

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
sattila
2006 augusztus 29 kedd - 10:15:31
sattila

Regisztrált tag #344
Regisztrált: 2006 augusztus 22 kedd - 11:56:05

Üzenetek: 369
Ez az, ahogy mondod, és ahogy gondolom... kösz erre gondoltam


ex: 1,4 MPi Laureate volt, 92000 km-ig
Volvo V70 I TDi Black
VW Sharan 1,9TDI
Volvo S80 TDI
BMW E39 525D
Citroen Evasion 2,0HDI
Volvo V70R AWD
Volvo V70 TDI

most: Logan MCV 0,9TCe
Vissza az elejére
Huba
2006 augusztus 29 kedd - 10:51:45
Vendég

légfék írta ...
A csak izzó 2500-6-7000-ig megy,az élettartamáról nincs infóm.A szettek pedig nagyjából 8-10 évet bírnak,és akkor is csak izzócsere van,akár másik autóban is alkalmazhatóak,eladáskor átszereled,mert a gyári csatikkal kompatibilis egészen.
Kincs!Ha akarod,most már korábbn sötétedik,megajánlok egy személyes tapasztalást Neked!

Nekem is! Lszi-lszi! Most vagyok éppen gépcsere elõtt, az újba gondoltam tennék ilyet is! Mehetnék?
Vissza az elejére
Indy
2006 augusztus 29 kedd - 11:05:55
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Nocsak, van már vevõd? Milyen lesz az új verda?

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Huba
2006 augusztus 29 kedd - 11:10:34
Vendég

Persze becserélem egy másik tesztautóra ugyanott ahol ez is tesztautó volt. Az új ha minden jól megy egy 1,5 dci-s lau lesz+ugyanez a metálfény+utasoldali lufi jelentõs árengedménnyel! És akkor már nekem is lesz gondom a fed.comppal...
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!