A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Online
vendég: 22, tag: 0 ...

legtöbb 161
(tag: 0, vendég: 161) - 2014 augusztus 20 szerda - 19:24:58

Tagok: 1018
Legújabb tag: KNIGHT797
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Problémák, megoldásaik
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Mindent a futóműrõl!
Oldal:   <<      
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
Jumperman82
2016 december 29 csütörtök - 10:34:50
Dacia Logan MCV 0,9 Tce


Regisztrált tag #2445
Regisztrált: 2014 március 18 kedd - 11:11:26

Lakóhely: Vaskút
Üzenetek: 115
Sziasztok! Van egy kis gondom. Kb 2-3 hete fékezéskor a fékpedál visszaengedésekor valami nyikorog. Odáig eljutottam, hogy a bal hátsó fékdobból jön a hang. Gondolom kéne neki egy kis zsír. Nem szedtem még szét. Mennyire nagy munka? A kerék levétele után simán le lehet húzni a dobot, vagy az egész (kerékaggyal) együtt jön le? Kell hozzá valami speciális szerszám? Logan MCV 2014-es. Köszönöm! Üdv
Vissza az elejére
Köhike
2016 december 29 csütörtök - 10:53:46
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Lakóhely: 943487
Üzenetek: 1113
A fékpofák mennek a helyükre. Igazából természetes jelenség én nem foglalkoznék vele. Valószínűleg a párás csapadékos időjárás miatt kicsit megrozsdásodott, elkoszolódott belül. De ha zavar akkor szét lehet szedni a dobot és át lehet takarítani. Egy anya fogja az egészet, ha azt leszeded akkor lejön az egész. A pofákat vissza kell előtte nyomni alaphelyzetbe egyébként attól nem fog lejönni.

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
Ghostdog
2016 december 31 szombat - 09:42:20
Logan MCV II. Supreme dCi 90


Regisztrált tag #2522
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:06:06

Lakóhely: Kecskemét
Üzenetek: 328
Nálam konkrétan a fékpedál tetejéről jön a hang. Gyanítom a mechanika, vagy a fékrásegítőbe csúszó rudazat hangja. Elsőre nemnagyon férek hozzá, hát nem abajgatom. majd a 60ezres szemlén megnézetem.
Vissza az elejére
Jumperman82
2017 január 01 vasárnap - 18:40:21
Dacia Logan MCV 0,9 Tce


Regisztrált tag #2445
Regisztrált: 2014 március 18 kedd - 11:11:26

Lakóhely: Vaskút
Üzenetek: 115
Köszönöm szépen
Vissza az elejére
gorgyan
2017 március 05 vasárnap - 18:59:15

Regisztrált tag #1546
Regisztrált: 2010 november 27 szombat - 13:25:48

Lakóhely: 3574 Bőcs
Üzenetek: 8
Sziasztok nekem is van egy gondom,jobb első kerékcsapágy csere után is ugyan olyan zúgást halain mint elölte, balos kanyarban kifejezetten hangos valami tippetek esetleg?

Vissza az elejére
Köhike
2017 március 05 vasárnap - 19:35:22
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Lakóhely: 943487
Üzenetek: 1113
gorgyan írta ...

Sziasztok nekem is van egy gondom,jobb első kerékcsapágy csere után is ugyan olyan zúgást halain mint elölte, balos kanyarban kifejezetten hangos valami tippetek esetleg?

Vagy rosszat cseréltek ki, vagy nem csak egy volt rossz.

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
gorgyan
2017 március 06 hétfő - 14:37:13

Regisztrált tag #1546
Regisztrált: 2010 november 27 szombat - 13:25:48

Lakóhely: 3574 Bőcs
Üzenetek: 8
Csapágyak jók,hanem ha hiszitek ha nem váltó szinkron gyűrűvel van baj.

Vissza az elejére
Köhike
2017 március 06 hétfő - 14:38:49
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Lakóhely: 943487
Üzenetek: 1113
Búgásnak nincs köze hozzá.

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
gorgyan
2017 március 06 hétfő - 14:39:23

Regisztrált tag #1546
Regisztrált: 2010 november 27 szombat - 13:25:48

Lakóhely: 3574 Bőcs
Üzenetek: 8
felemelt állapotban is morog mint az állat és a váltóból jönnek a hangok.

Vissza az elejére
gorgyan
2017 március 06 hétfő - 14:40:26

Regisztrált tag #1546
Regisztrált: 2010 november 27 szombat - 13:25:48

Lakóhely: 3574 Bőcs
Üzenetek: 8
Még gumit is cseréltem de nem változott semmi.

Vissza az elejére
Köhike
2017 március 06 hétfő - 17:44:34
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Lakóhely: 943487
Üzenetek: 1113
Semmi köze a búgáshoz a szinkrongyűrűnek. Még csak meg se említsd szervizben ezt a teóriát mert hülyének fognak nézni. Eleve nem is tud búgni. Egy réz vagy bronz gyűrű ami a fokozat fogaskerekeinek a sebességét szinkronizálja váltáskor a tengelyhez rögzített szinkronagyhoz ezért nem reccsen váltáskor. Nincs benne csapágy, semmi. Nézd meg a kerékcsapágyakat, ott lesz a baj valamelyikkel. Esetleg a féltengely csuklókat, hogy ott nincs-e kiszakadva egy porvédő és nem azok futnak-e kenés nélkül. Bár azok inkább kopognának.

szinkrongyűrű

[ Módosítva 2017 március 06 hétfő - 18:06:38 ]

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
Köhike
2017 március 06 hétfő - 17:47:53
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Lakóhely: 943487
Üzenetek: 1113
A váltóban esetleg a diffi csapágy lehet rossz, de én még nem hallottam róla, hogy tönkrement volna. Emeljétek meg rendesen az autót és nézzetek át mindent aprólékosan.

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
Köhike
2017 március 06 hétfő - 17:48:38
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Lakóhely: 943487
Üzenetek: 1113
gorgyan írta ...

Még gumit is cseréltem de nem változott semmi.

Ha a kerékcsapágy a rossz attól nem is fog. Kb annyi köze van hozzá mint mondjuk az olajcserének a motorban.


[ Módosítva 2017 március 06 hétfő - 17:49:23 ]

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
Krogergo
2017 március 06 hétfő - 23:28:35
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Lakóhely: Győr
Üzenetek: 5965
Ennél az első kerékcsapágy viszgálatnál szinte minden laikus elköveti azt a hibát, hogy megemeli az autót, és úgy forgatja a kereket. A futómű meg lóg közben, a féltengely is ,,szögben áll".

Első futómű vizsgálatakor a lengőkarnál kell megemelni, nem a küszöbnél.
Aztán ha fentiek szerint egyik első kerék a levegőben van, nyugodtan lehet indítani, sebességbe tenni, had pörögjön.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb, nincs időm írni) vagy telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Weboldal
Köhike
2017 március 07 kedd - 08:56:08
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Lakóhely: 943487
Üzenetek: 1113
Krogergo írta ...

Ennél az első kerékcsapágy viszgálatnál szinte minden laikus elköveti azt a hibát, hogy megemeli az autót, és úgy forgatja a kereket. A futómű meg lóg közben, a féltengely is ,,szögben áll".

Első futómű vizsgálatakor a lengőkarnál kell megemelni, nem a küszöbnél.
Aztán ha fentiek szerint egyik első kerék a levegőben van, nyugodtan lehet indítani, sebességbe tenni, had pörögjön.

Én is jártam már úgy, hogy meg mertem volna esküdni, hogy a jobbos a rossz, aztán kiderült a balos volt a hibás. Valahogy a bölcső teljesen átvezette a hangját.
Ami meg a váltót illeti te nyilván több Logannal találkozol mint én de szerintem még te sem nagyon találkoztál rossz váltóval.

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
Basic
2017 március 15 szerda - 18:31:28
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 2467
Felraktam ma a nyári gumikat, és észrevettem, hogy a jobb első lengéscsillapító enyhén olajos (fél éve még porszáraz volt).
160 ezer van az autóban, szóval nem vacakolok, veszek bele négy új lengéscsillapítót meg új toronycsapágyakat.
Tuti, hogy egy év múlva meg majd eltörik valamelyik rugója...
Kicsit rozsdásak az első rugók... Na mindegy, azokat még nem cserélem le...

Amúgy ma kicsit megküldtem az autópályán (160 km/h-ig), és mintha tényleg kicsit szélérzékenyebb lenne, mint régen.

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Krogergo
2017 március 15 szerda - 18:49:22
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Lakóhely: Győr
Üzenetek: 5965
Köhike írta ...

Ami meg a váltót illeti te nyilván több Logannal találkozol mint én de szerintem még te sem nagyon találkoztál rossz váltóval.


De bizony találkoztam, nem is eggyel, szerencsére nem sajáttal.
Tudna innen a klubról jó pár szomorú tulaj (nem csak az én ügyfeleim) mesélni, akiknek cserélni kellett.
JH1 és JH3 váltó halála, amikor a bal oldali féltengely belső gumiharang elöregszik, kiszakad, és elfolyik az olaj. Pár km alatt beáll a váltó. Mára eléggé rohad pár db-on maga a lemezdekni is, ha elfolyik az olaj, ugyan úgy beáll.
JR5 váltók szeretnek megragadni. Többségénél elég leszedni az oldaldeknit, belepiszkálni, és ,,örökre" jó marad (fogalmam sincs miért). Van, aminél úgy befeszül, hogy vége.
Korábbi balesetes példányok, amiknek a kereke, így közvetve a differenciál műve kapott nagy ütést, rá pár hónapjára rendszerint váltócserés lesz.
Van a 4. kategória, a trehány tulaj, aki a széteső félben lévő kuplunggal sem foglalkozik. Ennek is váltó csere szokott a vége lenni.


REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb, nincs időm írni) vagy telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Weboldal
Basic
2017 március 15 szerda - 19:34:50
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 2467
Krogergo írta ...

Mára eléggé rohad pár db-on maga a lemezdekni is, ha elfolyik az olaj, ugyan úgy beáll.


Ajaj, az az enyémen is rozsdás... A műanyag dobbetét surlódik hozzá, ami lekoptatta a festéket, és most 12 év után már eszi a rozsda.
Akkor tűnt fel, amikor az üregvédelem miatt kiszedtem a dobbetétet.
PS: Ha kiszakad a baloldali gumiharang, akkor tényleg kiömlik az olaj, vagy csak pár hét alatt kiizzadja?

[ Módosítva 2017 március 15 szerda - 19:36:20 ]

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Köhike
2017 március 15 szerda - 23:23:13
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Lakóhely: 943487
Üzenetek: 1113
Krogergo írta ...

Köhike írta ...

Ami meg a váltót illeti te nyilván több Logannal találkozol mint én de szerintem még te sem nagyon találkoztál rossz váltóval.


De bizony találkoztam, nem is eggyel, szerencsére nem sajáttal.
Tudna innen a klubról jó pár szomorú tulaj (nem csak az én ügyfeleim) mesélni, akiknek cserélni kellett.
JH1 és JH3 váltó halála, amikor a bal oldali féltengely belső gumiharang elöregszik, kiszakad, és elfolyik az olaj. Pár km alatt beáll a váltó. Mára eléggé rohad pár db-on maga a lemezdekni is, ha elfolyik az olaj, ugyan úgy beáll.
JR5 váltók szeretnek megragadni. Többségénél elég leszedni az oldaldeknit, belepiszkálni, és ,,örökre" jó marad (fogalmam sincs miért). Van, aminél úgy befeszül, hogy vége.
Korábbi balesetes példányok, amiknek a kereke, így közvetve a differenciál műve kapott nagy ütést, rá pár hónapjára rendszerint váltócserés lesz.
Van a 4. kategória, a trehány tulaj, aki a széteső félben lévő kuplunggal sem foglalkozik. Ennek is váltó csere szokott a vége lenni.



Legyünk őszinték, ezek nem igazán konstrukciós problémák, hanem leginkább trehányságnak betudható dolgok. Mindegyiket lehet előre látni, hogy baj lesz belőle.


R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
Krogergo
2017 április 03 hétfő - 16:43:17
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Lakóhely: Győr
Üzenetek: 5965
Öregszek (35év ) vagy romlik a hallásom. Tegnap este munkás Loganra feltettem a nyári kerekeket új Goodyear Duragrip gumikkal, és ,,benézett" egy bal hátsó kerékcsapágy csere is. Autóban ülve még nem hallatszott, megemelve kézzel pörgetve már igen. Kottyanása még nem volt, kezdeti stádium. Kezdem unni, minden évben kell a 4 kerék közül 1-nél minimum cserélni. Az SKF, FAG, SNR sem egy örökkévalóságnak készül, az olcsóbbakról meg kár beszélni. Pedig hány 20éves autó szaladgál még hibátlan gyári alkatrészekkel az úton.


REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb, nincs időm írni) vagy telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Weboldal
Köhike
2017 április 03 hétfő - 17:27:38
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Lakóhely: 943487
Üzenetek: 1113
Én a féktárcsákkal és dobokkal vagyok így. Mind rossz. Vagy alapból üt, vagy rövid időn belül elkezdi. Amelyik meg nem az meg a pára gondolatától is rohad, vakrozsdásodik, majd idővel a rozsda miatt ütni kezd. Úútálom, hogy minden ilyen ócska. A régi Daciankban a dobok 280 ezernél köszönték szépen jól voltak, a tárcsákat 240-nél cseréltem, akkor sem ütöttek még csqk el voltak már nagyon kopva. Kerékcsapágyat sem kellett elöl cserélni, ha jól emlékszem hátul volt egy rossz..... A talicskán a fékkel meg folyton szarakodni kell mert mindig van vele valami az alkatrészk minősége miatt.

[ Módosítva 2017 április 03 hétfő - 17:28:11 ]

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
Köhike
2017 április 03 hétfő - 17:30:27
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Lakóhely: 943487
Üzenetek: 1113
Hátsó csapágyat már nem is veszek drágát mert teljesen felesleges. Utoljára Moog-ot vettem kíváncsi leszek mit bír. Viszonylag normálisan nézett ki, egy extra porvédő is volt rajta.

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
Basic
2017 április 03 hétfő - 20:10:05
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 2467
Érdekes, én hosszú-hosszú évekkel ezelőtt cseréletem egy bal hátsó kerékcsapágyat (egy SKF került az autóba), de a jobb hátsó és a két első még eredeti, illetve a cserélt SKF is köszöni, jól van.
Mondjuk a 35 éves bácsi gondolom, sokkal többet autózik a Logannal, mint én.

Féktárcsában nekem a Brembo nagyon bejött. Minden autóra azt szoktam venni, és nem volt még gondom.


Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
DQM
2017 április 03 hétfő - 20:15:49


Regisztrált tag #2471
Regisztrált: 2014 július 23 szerda - 09:08:34

Lakóhely: Erdőkertes
Üzenetek: 119
Nekem mind a négy csapágy eredeti.
Vissza az elejére
Basic
2017 április 03 hétfő - 20:18:14
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 2467
DQM írta ...

Nekem mind a négy csapágy eredeti.


Mennyi van benne? Az enyémben 160 ezer. Kérdés, hogy a Krogergo nyúzóautójában mikor makkantak el az eredeti csapágyak...

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
DQM
2017 április 03 hétfő - 20:32:01


Regisztrált tag #2471
Regisztrált: 2014 július 23 szerda - 09:08:34

Lakóhely: Erdőkertes
Üzenetek: 119
Kerek 124000 km. Olyan 6-7 éves koráig nem igazán kímélő módban vezettem.
Vissza az elejére
Basic
2017 április 03 hétfő - 20:47:44
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 2467
Visszakerestem, kereken 6 éve (2011 áprilisában) cseréltem azt a bizonyos hátsó kerékcsapágyat, és az alkatrész FAG és nem SKF volt.
Az autóban akkor szűk 80 ezer volt (most meg bő 160 ezer).

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Krogergo
2017 április 03 hétfő - 21:50:52
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Lakóhely: Győr
Üzenetek: 5965
Basic írta ...

Féktárcsában nekem a Brembo nagyon bejött. Minden autóra azt szoktam venni, és nem volt még gondom.


Múlt hétig nekem sem volt gondom vele. Azóta már van a Brembo-val is, de főleg a Láng Kft. Bp.-i garanciális ügyintézőjével! Megmagyarázta (pontosabban nem fizették vissza az árát, több mint 30ezer Ft-ot, és nem is cserélték ki!) hogy a 4 hónapos, 4ezer km-t futott barátom régebbi AudiA4-ére vett féktárcsa jó, és biztos nem azzal van a gond. Mindezt egyértelmű fékmérési jegyzőkönyv mellett! Az autó már 50km/h-ról történő enyhe lassításnál is széjjel akart rázkódni. A szemre szinte nem is kopott féktárcsát végül fel kellett szabályoztatnom esztergályossal. Rögtön jó lett.

Daciáknál maradok a Brembo-nál ezek után is, mert ott nem volt probléma. Csak a vásárlás helye változott meg, jó lesz másik nagykertől is.


REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb, nincs időm írni) vagy telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Weboldal
Basic
2017 április 04 kedd - 08:07:48
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 2467
Nagyvonalú cég ez a Láng...



Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Waquarnew
2017 június 19 hétfő - 10:41:08
Logan 1,6 Lauréate Plus, Atlantisz zöld, JXB-151


Regisztrált tag #1110
Regisztrált: 2008 szeptember 16 kedd - 20:55:46

Lakóhely: Mezőkövesd, Károly u. 5.
Üzenetek: 456
Sziasztok! Egy ideje búgást hallok menet közben Kb. 60 körüli tempónál már kezdi és csak fokozódik, ahogy nő a sebesség. Kipróbáltam kinyomott kuplunggal gurulva is, akkor is búgott. Gyanítottam, hogy valamelyik kerékcsapágy. Ma megemeltük, megforgattuk, és - MEGLEPETÉÉÉS!!! - a jobb hátsó rendesen hangos volt. Szerdán csere. 2004.-es 1,6-os szedán ~109000 kilométerrel.


Two Beer or not two Beer (Shakesbeer: Ham-Out-Let)
Vissza az elejére
Basic
2017 június 20 kedd - 08:27:29
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 2467
A hátsót nem nagy ügy cserélni, mert ugyebár a fékdobban van.
Fékdob le, csapágy cs, fékdob vissza.


Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Waquarnew
2017 június 26 hétfő - 10:08:27
Logan 1,6 Lauréate Plus, Atlantisz zöld, JXB-151


Regisztrált tag #1110
Regisztrált: 2008 szeptember 16 kedd - 20:55:46

Lakóhely: Mezőkövesd, Károly u. 5.
Üzenetek: 456
Múlt héten megvolt a csere. Most már szépen csendben gurul. Tettünk is vele egy jó 800 km-es kört a hétvégén.OFF => 52 liter benzint kortyolt el klímával, javarészt autópályán.


Two Beer or not two Beer (Shakesbeer: Ham-Out-Let)
Vissza az elejére
Krogergo
2017 június 26 hétfő - 16:17:53
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Lakóhely: Győr
Üzenetek: 5965
Waquarnew írta ...

Tettünk is vele egy jó 800 km-es kört


Jó nagy próbakör volt. Csak nem úgy jártál mint a néni a hírekben? Elment a boltba, aztán pár száz km-el arrébb találtak rá, ahol kifogyott az üzemanyag.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb, nincs időm írni) vagy telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Weboldal
Waquarnew
2017 június 28 szerda - 07:46:16
Logan 1,6 Lauréate Plus, Atlantisz zöld, JXB-151


Regisztrált tag #1110
Regisztrált: 2008 szeptember 16 kedd - 20:55:46

Lakóhely: Mezőkövesd, Károly u. 5.
Üzenetek: 456
[/quote1498486597]

Jó nagy próbakör volt. Csak nem úgy jártál mint a néni a hírekben? Elment a boltba, aztán pár száz km-el arrébb találtak rá, ahol kifogyott az üzemanyag.
[/ quote1498628708]

Nem, csak elmentünk hétvégére Sikondára, volt egy utalványunk, amit "le kellett nyaralni"


Two Beer or not two Beer (Shakesbeer: Ham-Out-Let)
Vissza az elejére
Basic
2017 szeptember 01 péntek - 20:51:31
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 2467
Szűk 175 ezer km-nél elköszönt a jobb hátsó kerékcsapágy.
Béke poraira, az új alkatrész már évek óta a polcon hever.

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Lecso
2017 szeptember 11 hétfő - 05:47:02
lecso


Regisztrált tag #909
Regisztrált: 2007 november 04 vasárnap - 10:49:19

Lakóhely: 401952
Üzenetek: 289
Sziasztok.
138100 km van a járgányba. Úgy döntöttem hogya fékrendszert lecserélem. Igyhát első tárcsa+betét csere hátul komplett pofarendszer +kerékcsapágy. Szerintem megérett rá.

Vissza az elejére
Zolkabacsi
2017 szeptember 11 hétfő - 09:40:22
Zolkabacsi

Regisztrált tag #1851
Regisztrált: 2012 július 20 péntek - 01:00:36

Lakóhely: Kecskemét
Üzenetek: 394
Egy Audinál nem tennéd meg.
Szerintem jól teszed, nem kell feltétlen megvárni, míg valami kifingik.
Fékolajat is szerintem!
Vissza az elejére
Lecso
2017 szeptember 11 hétfő - 12:12:38
lecso


Regisztrált tag #909
Regisztrált: 2007 november 04 vasárnap - 10:49:19

Lakóhely: 401952
Üzenetek: 289
Nem csak fékolaj ,hűtőfolyadék, motorolaj,gyertya,szűrők. Kicserélve.

Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<       

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2017 E-mail: -Email- Klikk!