A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Problémák, megoldásaik
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Mindent a futóműrõl!
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
Huba
2007 január 02 kedd - 11:33:59
Vendég

Ez gyenge pont lehet, a népítéletekben is olvastam már, hogy valakinek cseréltek...
Vissza az elejére
Krogergo
2007 január 02 kedd - 12:56:03
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6476
A dieselben is ugyan az van? Másnak kopott már el a klubtagok közül?

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
légfék
2007 január 02 kedd - 13:14:55
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Bármilyen típusú autód lehet,ritka amelyik elszalad 100 000-km-et a szélsõ kormányösszekötõgömbfej cseréje nélkül.Mert ha jól veszem ki a szavaitokból,errõl van szó.Rossz hír Huba,de vagy nem veszik garisra,vagy komoly csatára számíthatsz,mert ez kopó alkatrésznek minõsül.Remélem megcáfolsz a tapasztalataiddal.....

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Huba
2007 január 02 kedd - 13:18:54
Vendég

Ilyen alapon az egész futómű az lehet...majd meglátjuk. Remélem nem csinál s*gget a szájából senki. Ha nem megy akkor a Romániában élõ barátaink segítségével alkatrészbeszerzés, és home made by hand csere...
Vissza az elejére
légfék
2007 január 02 kedd - 13:27:27
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Az összekötõ-pár nem lehet vészesen drága,ha teheted renault gyártásút válassz,és a belgiumi készítésűt hanyagold.És ami lehet,hogy húzósabb a cserénél,futóműállítással jár./a gömbfej darabja2500-6000-Ft közt lehet,a munkadíj is megáll darabonként 2000-körül,a futóműállítás helyfüggõ,kb 5-6000-bõl kijön/

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Huba
2007 január 02 kedd - 13:51:18
Vendég

Én utoljára valahol 28000 Ft-ot olvastam darabjára. Remélem nem ennyi, aki írta biztos tévedett. De ha igen... nos... A futóműállítást megoldom óccsón ha minden jól megy. Egyébként sem árt már így 60ezer körül.
( 28 rugóértb már gömbcsuklót kapsz komplett szettben, nemhogy gömbfejet... )
[ Módosítva 2007 jan 02 k, 13:54 ]
Vissza az elejére
légfék
2007 január 02 kedd - 13:55:24
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Mondjuk ha a kétoldali cserére,anyaggal munkadíjjal állítással értené,akkor ez egy profi műhelyár.De egyetlen darabért írtó húzós...

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
oTo
2007 január 02 kedd - 14:41:18
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Az nem írtó húzós, hanem egyenesen rablás!
A mercihez/bmw-hez olcsóbban meg lehet szerezni!

Huba, ha nem megy gariban, akkor hallgass légfékre. Én is ezt tanácsolom.
..de a futóműállítás ügye nem lesz majd "óccsó húsnak híg a leve!"!? ...mert aztán a gumijaid bánják.

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
Huba
2007 január 02 kedd - 14:53:42
Vendég

Merdzsó meg bömös. Persze! Mert ahhoz mindenki gyárt alkatrészt mindenhol. De ehhez az átokhoz... A futóműállítást pedig csak profi műhelyre bízom. Már csak abban nem vagyok biztos, hogy lesznek hozzá értékek a számítógépjükben. Ezért folytattam már háttérdiskurzust légfék kollégával is, hogy több címem is legyen...
Vissza az elejére
oTo
2007 január 02 kedd - 15:06:37
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Huba,
ha kellenek futóműállítási adatok, szólj, és megírom neked! ..de elõtte hívd fel a kiszemelt műhelyt, és kérdezz rá, nehogy akkor derüljön ki, hogy "jaaa, aszittük régi dácsija!".

ui: figy, add má el szegényt... látom nagyon nem vagytok egymással kibékülve. ... így csak az idegeidet kell majd hónolni idõ elõtt!
[ Módosítva 2007 jan 02 k, 15:08 ]

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
dhrbikes
2007 január 02 kedd - 16:59:18
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
Hogy adná már el, még nem kapható a dízel kombi

Vissza az elejére
légfék
2007 január 02 kedd - 17:13:26
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Skacok!
Magára valamit is adó futóműves nem teheti meg,hogy egy több mint 2 éve futó modell adatai ne legyenek meg neki.Évente megjelenõ katalógus és cd melléklete segíti a munkájukat.
Huba!
Ha gondolod az egyik általam említett műhellyel kapcsolatbalépek,és referálok

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
willmenn
2007 január 02 kedd - 18:46:04



Regisztrált tag #75
Regisztrált: 2005 október 08 szombat - 11:02:19

Üzenetek: 2297
Légféknek igaza van! Azért 60000 alatt bármelyik járgányban megadja magát ilyen utakon. Csak az nem bíztos hogy mindenki figyel rá. Bíztató hogy ennyit kibir! Szerintem.

Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Vissza az elejére
Krogergo
2007 január 02 kedd - 19:59:08
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6476
Már nem azé, de ti hol közlekedtek, szántóföldön vagy Bp.-en? Nem mintha felénk olyan jó utak lennének, de apám elõzõ autója ( Citroen Xsara 1.9D) 6 évesen, 140000km-el semmi hibát nem produkált. Egy pár fékbetétcsere volt elöl (110000km-nél!!! ) Azonkívül az egész autón semmi, a futóműve is tökéletes volt.
Ezért én nagyon sajnálnám, ha a Loganom futóművét már 60000km környékén baszirgálni kellene.
[ Módosítva 2007 jan 02 k, 20:00 ]

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Bivay
2007 január 02 kedd - 20:10:05
Vendég

ja ilyen utakon, gyere majd le felénk mindenhol csatornáznak, és basszák szét az utat, ahol meg xar az út azt meg azért nem csinálják mert majd csatornáznak
Vissza az elejére
oTo
2007 január 02 kedd - 20:40:44
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Fiatalok,
nyugi... nem eszik olyan forrón a csuklót.
Nem lehet két más régióban közlekedõ óutót csak úgy összehasonlítgatni.
Az tutti, hogy aki túlnyomó részt városokban közlekedik, elõbb tönkremennek a cuccok. (sok1000 kanyar, patkázásos parkolás, útfelboncolások mindenhol, aztán ha visszacsinázzák rosszabb, mint vót, stb..)

Sógorom II-es Golf-jában is van, vagy 250ezer km, annak sincs baja... de a kocsikázása egyenlõ Ausztria és BP. közötti ingázással, 90%-ban autópályázva.

Bivay,
10 percre menj csak sarokba! Üss a szádra! Szebben beszélni ám, kölök!

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
légfék
2007 január 02 kedd - 20:52:58
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Gergõ!
Bocsi,de az az igazság,hogy kedves fõvárosunk olyan útjai,amiket fél éve aszfaltoztak újra,nem járhatóak,csak úgy,hogy 50 méterenként döccen rajta a kocsi!/3-at-4-et is/Lehet,hogy felétek korrektebben javítják,vagy jobb anyaggal dolgoznak,vagy jobban tudtok rá vigyázni.De tény,hogy ha jó úton járnék a Logannal,vagy bármelyik autómmal,akkor ritkábban kellene bármit is cserélni.No most pedig várjuk meg,mi lesz Hubi kocsijával

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
kekek
2007 január 02 kedd - 22:13:57
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3524
Járva a vidéket, úgy látom ott se épp biliárdasztal minõségűek az utak, sõt!
De várnék erre egy friss EU-s referálást is. Ott már lehetnek olyan Loganok, melyek bõven 100 ezer felett futottak, és az utak minõsége sokkal targikusabb, mint nálunk. Vannak ilyen vagy hasonló tapasztalatok!
Vissza az elejére
Bivay
2007 január 02 kedd - 22:56:27
Vendég

megvolt a sarok oto vagyis oTo
Vissza az elejére
Indy
2007 január 03 szerda - 08:51:42
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
kekek írta ...

De várnék erre egy friss EU-s referálást is. Ott már lehetnek olyan Loganok, melyek bõven 100 ezer felett futottak, és az utak minõsége sokkal targikusabb, mint nálunk. Vannak ilyen vagy hasonló tapasztalatok!


Ha minden igaz van egy soproni taxis aki már bõven átléphette a 100.000-ret! Fel kellene hajtani...

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Huba
2007 január 03 szerda - 09:04:44
Vendég

Bp-en a kökinél is áll mindig egy dci-s. Szerintem õ sem 2 km-t tett már bele. Minden reggel ott áll 8 óra körül. Sajna már nem arra dolgozom, pedig a futóműrõl megkérdeztem volna...
Vissza az elejére
kekek
2007 január 03 szerda - 09:10:25
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3524
Én is látok itt pesten "rendszeresen" Logan taxit, de mindig csak mozgolódva!

"Friss EU"-sban, mint új EU tagokra, a román tapasztalatokra gondoltam.
Vissza az elejére
Hermes01
2007 január 13 szombat - 09:09:16

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Sziasztok!
Ha az isten is úgy akarja, akkor a jövõ pénteken megnézik a már régebben emlegetett kopogást, ami a meghibásodott jobb gömbcsukló és a bal féltengelycsere után jelentkezett .(Lehet, hogy megsajnáltak?!)
Vissza az elejére
hobby2
2007 január 13 szombat - 21:15:47
ÜT Laureate1,4 2004.12.02 Gyöngyszürke


Regisztrált tag #42
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 21:00:53

Üzenetek: 2416
Az minden esetre kellemetlen, ha csak sajnálatból nézik meg, én úgy gondolom, hogy ez lenne a természetes.
Vissza az elejére
Hermes01
2007 január 14 vasárnap - 09:01:26

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Nem akarom elkiabálni, de nagyon szeretném, ha megtalálnák és kijavítanák a hibát, mert rettenetesen zavar. Azóta több 1.4-est próbáltam ki és egyiknél sem hallottam olyan hagokat, mint az én kocsimnál. Sõt ki is próbáltattam a kocsimat több Logantulajjal és Õk is megállapították, hogy valami nagyon nem OK. No meg azóta egy kicsit emelkedett az átlagfogyim is.
Vissza az elejére
macilka
2007 január 14 vasárnap - 10:05:17
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Te valami nullszériás elõtti darab gazdája vagy...
Vissza az elejére
Hermes01
2007 január 20 szombat - 19:42:24

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
macilka írta ...
Te valami nullszériás elõtti darab gazdája vagy...

Viccnek szántad, de lehet benne valami.
Egyébként megnézték,szétszedték és nem változott semmi. Maradt a kopogó hang, amit a váltókaron is érzek.
Vissza az elejére
bxes
2007 január 20 szombat - 22:32:28
Vendég

olvastam,hogy van némi probléma a kormányösszekötõkkel..Ajá nlom nektek a LEMFÖRDER gyártmányt.Sok gyártónak ez a márka a gyári beszállitója.Nagyon jó a minõsége.A saját autómban is ilyenek vannak,igaz én szereltem rá zsirzógombot.Elég fél évente kicsit utántölteni.A kormányerõn is észrevenni azonnal...
Vissza az elejére
kincsleső
2007 január 20 szombat - 22:48:10
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Van a Loganhoz? (Igazából pedig nem tudok róla, hogy eddig lett volna ezekkel több gond: maszületett kálváriájának egyik fázisában merült föl, aztán végül cserélték, a kormányművel együtt..., de többrõl én nem tudok.) No, mindegy, elõbb-utóbb úgyis lesz gond, jó ezt tudni, kösz!
Vissza az elejére
légfék
2007 január 20 szombat - 23:43:04
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Az összekötõt még Huba járta körül,mielõtt elkapta a hév a Logantól való szabadulni vágyás okán

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
maszületett
2007 január 22 hétfő - 10:50:55

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
Hello kincs!

Jól emlékszel. Hogy n kelljen visszaolvasni...

Az én esetmebõl annyit lehetne tanulni, hogy a kopogó hang megszűntetéséhez nem volt elég a külsõ összzekötõk (axiálok) cseréje, mert a kopogó hang megmaradt. kor került sor a komplett kormánymű cseréjére ismételten axiálokkal együtt. A kopogó nag megszűnt és azóta sem jelentkezett újra.
A tudásbázisba volt egy régebbi cikk/statisztika a hibalistáról, melyet maga a gyár állított össze. Asszem nem voltam egyedül a komplett kormánymű cseréjével az össze legyártott darabszámot figyelembe véve.
Szóval az én esetemben pont nem az összekötõkkel volt a gond, hanem ami hez kapcsolódnak...

üdv

mas zületett
Vissza az elejére
maszületett
2007 január 22 hétfő - 10:52:08

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
Azért sem javítok vissza, szidjatok csak... (:-)))
Vissza az elejére
Huba
2007 január 22 hétfő - 10:59:16
Vendég

...hááááát, lehet, hogy nálam sem oldja majd meg a toronycsapágy csere. Elég tanácstalannak tűntek, hogy honnan jön a hang. Csüt. du. meglátjuk! (Sztem nem a torocsapágy kopog nálam. Ha megmozgatjuk a kormányösszekötõt onnan jön a jellegzetes hang.)
Vissza az elejére
maszületett
2007 január 22 hétfő - 11:44:29

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
ÁJJÁJ...
Sajnos ahhoz nekem is vidékre kellet mennem, hogy elmondhassam sztem mi is a baj.
(+ kiderült, hogy talált, sűllyedt!) Ezt így kell írni egyáltalán??? Sztem még sohasem írtam le ezt a szót, pedig...
Addig jó, amíg nem te fizeted a próbálgatásaikat...

Kívá ncsi leszek mi lesz a vége. Remélem nem olyan mint az én budapesti diagnózisom, miszerint:
"Úgylátszik hangosabb, mint egy Renault. Ez ilyen!"
Vissza az elejére
Huba
2007 január 22 hétfő - 12:34:37
Vendég

Én már legalább odáig eljutottam, hogy elismerték ez így nem jó! Végülis ez is vidéki szerviz. Remélem megoldák, de beszámolok...
Vissza az elejére
qwert60
2007 január 22 hétfő - 17:25:44
Renault Magane Classic 1,4 16v


Regisztrált tag #54
Regisztrált: 2005 szeptember 24 szombat - 20:01:39

Üzenetek: 737
Van más példa is, Romániából áttelepült kollégáim mesélték, hogy a Ro honban maradt barátikörben van LOGAN, 225 000km és fékbetét, meg elsõ tárcsa csere. S az autó kifogástalan, pedig cuccolnak vele rendesen.
A zsírzógomb, kvjó ötlet, sok szaki pártolja hogy milyen szuper a tapasztalat.

Eddy
Tegyük jobbál!!
Már amit lehet....
1,4 16V Full
Vissza az elejére
kincsleső
2007 január 22 hétfő - 20:07:49
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Hogyan kerül bele utólag a zsírzógomb? Szétszedik a gömbcsuklót...., vagy hogyan fúrják ki a házat?
Vissza az elejére
macilka
2007 január 22 hétfő - 21:18:46
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
És már érzem a Trabi szellemét...
Vissza az elejére
légfék
2007 január 22 hétfő - 21:59:49
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Azért a 2,5 év alatt a 225 000-km...Ha ez igazolható valóság,és nem csak tódítva sok sör után,akkor nagyon is érdekelne.Nem lehetne konkrétan utánajárni valahogyan?

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Huba
2007 január 23 kedd - 06:55:18
Vendég

Nekem ez amolyan urbánus legendának tűnik.
1. ha valakinek annyit kell az autó nem egy Daciat vesz
2. ha valakinek ennyi pénze van üzemanyagra nem Daciat vesz
3. 225000-nél az elsõ fékbetét és tárcsacsere? Sztem meg legalább a 2. tárcsacsere és kb az 5. vagy 6. fékbetétcsere elõl, hátul mondjuk a 2.
Vissza az elejére
qwert60
2007 január 24 szerda - 08:48:33
Renault Magane Classic 1,4 16v


Regisztrált tag #54
Regisztrált: 2005 szeptember 24 szombat - 20:01:39

Üzenetek: 737
Pontosabbat nem tudok, hogy hány betét, meg hány tárcsa. De ez a kolléga egy igazán becsületes, és korrekt ember. Három éve imerem, még sohasem vert át. Huba a 3-pont, az pont három marhaság. Én találkoztam Zamárdiban Lengyelekkel. lakókocsival, kisPolival. Na azon én is szétestem, de van ilyen.
Én nem tartom a 225-öt inreálisnak, és ne feledd, kinn hamarabb volt Logan. Arra meg hogy ki mit vesz, az a kényelemtõl, és igénytõl függ. Nem akarlak meg sérteni, de ahány ember, annyi szokás.

Eddy
Tegyük jobbál!!
Már amit lehet....
1,4 16V Full
Vissza az elejére
légfék
2007 január 24 szerda - 08:55:55
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Romániában 2004 szeptemberében kezdõdött a Logan árusítása,így nem olyan sokkal volt több idejük "nyüstölni"Ettõl függetlenül persze nem irreális ekkora futás,de nem is szokásos.Viszont ha ettõl a forrástól tudnánk némi további infót kapni,az jó hatással lenne a lelkünkre,és további elõre tervezhetõ javítási és karbantartási mutatókat adhatna.Ha beszélsz az illetõvel,csábítsd be a klubba,aztán majd jól kikérdezzük

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
qwert60
2007 január 24 szerda - 08:58:30
Renault Magane Classic 1,4 16v


Regisztrált tag #54
Regisztrált: 2005 szeptember 24 szombat - 20:01:39

Üzenetek: 737
A gömfej? Szerintem elsõ cserénél olyat kell beszerelni.

Eddy
Tegyük jobbál!!
Már amit lehet....
1,4 16V Full
Vissza az elejére
qwert60
2007 január 24 szerda - 09:50:57
Renault Magane Classic 1,4 16v


Regisztrált tag #54
Regisztrált: 2005 szeptember 24 szombat - 20:01:39

Üzenetek: 737
Megteszem amit tudok.

Eddy
Tegyük jobbál!!
Már amit lehet....
1,4 16V Full
Vissza az elejére
légfék
2007 január 24 szerda - 09:52:10
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
qwert60 !
Köszi elõre is

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
kincsleső
2007 január 24 szerda - 11:10:06
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
qwert60 írta ...
A gömfej? Szerintem elsõ cserénél olyat kell beszerelni.


bxes írta korábban, hogy utólag szerelt rá zsírzógombot..., erre kérdeztem rá ...
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!