A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Problémák, megoldásaik
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Mindent a futóműrõl!
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
Huba
2006 szeptember 29 péntek - 13:06:46
Vendég

Javaslom, hogy ne a futóműben keresd a hibát!!!!!!! Én is annak hittem, de egy lelkiismeretesebb szervizben kiderült, hogy a motor-váltófelfüggesztés meglazolt csavarjai, meg a kartelvédõ lemez felcsvarozása volt a hibás. Én meg azt hittem, hogy a futómű./de még a váltóra, meg a difire is gyankodtam a hangja miatt/ NÉZESD MEG MÁSHOL.
[ Módosítva 2006 szept 29 p, 13:13 ]
Vissza az elejére
macilka
2006 szeptember 29 péntek - 16:32:36
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Szegény Hermes01 most nem viszi sehova.Jobbulást! A szervízes rokon meg
[ Módosítva 2006 szept 29 p, 16:33 ]
Vissza az elejére
oTo
2006 szeptember 29 péntek - 18:39:20
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Hermesnek szvsz féltengely problémája van. (így láttatlanban)
A féltengelyt ilyenkor illik megnyaggatni terhelten. Fogadok, hogy felemelték az óutódat, aztán... vagy még ezt sem?

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
Hermes01
2006 szeptember 29 péntek - 19:47:54

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
A másik pedig. Ha összetörik az autó a rossz futómű miatt, majd rád kenik az egészet. Azt mondják a baleset során sérült a futómű is. Így nem csak hogy a futóművet nem fogják gariban javítani, de a karosszériát sem.
[ Módosítva 2006 szept 29 p, 12:32 ][/quote
]
Ja! Benne van a pakliban ez is! No meg nem szeretném, ha a hó végén adná meg magát, hiszen az utolsó héten keresem meg a 2.-ik félévi fizetésemet.(Krizantémozo k)Kocsi nélkül meg KO! Akkor jobban teszem, ha: !
[ Módosítva 2006 szept 29 p, 19:48 ]
Vissza az elejére
macilka
2006 szeptember 29 péntek - 19:54:29
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Akkor másik szervíz a megoldás.Nincs aki elvigye a kedves rokontól?
Vissza az elejére
Hermes01
2006 szeptember 29 péntek - 19:55:56

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Huba írta ...
Javaslom, hogy ne a futóműben keresd a hibát!!!!!!! Én is annak hittem, de egy lelkiismeretesebb szervizben kiderült, hogy a motor-váltófelfüggesztés meglazolt csavarjai, meg a kartelvédõ lemez felcsvarozása volt a hibás. Én meg azt hittem, hogy a futómű./de még a váltóra, meg a difire is gyankodtam a hangja miatt/ NÉZESD MEG MÁSHOL.
[ Módosítva 2006 szept 29 p, 13:13 ]

Szia Huba!

Leírnád pontosan, hogy milyen hangokat is hallottál a futómű felöl?! És egyenes úton, vagy csak kanyarban, fékezéskor, vagy inkább gyorsításkor?
Vissza az elejére
Hermes01
2006 szeptember 29 péntek - 20:07:03

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
macilka írta ...
Akkor másik szervíz a megoldás.Nincs aki elvigye a kedves rokontól?

Sajna nincs. De felvetem a Krogergo által felvetett hibalehetõséget, hátha hajlandóak még egy pillantást vetni a kocsira.
Ja majd elfelejtem! Ma reggel szóltam Nekik, hogy járóképtelen vagyok. Megígérték, hogy hazahozzák(az ablakomból látni a kereskedést), de nem tették. Holnap a feleségem hazahozza.Tegnap egyébként 8-ra vittem a kocsit,15.00-kor még hozzá sem nyúltak, 1/2 5-kor meg már egy Thalia ablakemelõt cseréltek ki. Beleszámítva a motor hibáját is(kihagy gázadáskor egy pillanatra)nem sok idõt fordíthattak hibakeresésre.
[ Módosítva 2006 szept 29 p, 20:08 ]
Vissza az elejére
carlieapa
2006 szeptember 29 péntek - 20:12:33


Regisztrált tag #233
Regisztrált: 2006 április 09 vasárnap - 17:32:20

Üzenetek: 1091
Ez aztán idegesítõ látni,hogy rá se bagóznak a járgányra!

Képeim
Vissza az elejére
Hermes01
2006 szeptember 29 péntek - 20:12:52

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
oTo írta ...
Hermesnek szvsz féltengely problémája van. (így láttatlanban)
A féltengelyt ilyenkor illik megnyaggatni terhelten. Fogadok, hogy felemelték az óutódat, aztán... vagy még ezt sem?

Felemelték, de a szerelõ szerint semmi baja.Azért az a hang csak jön valahonnan?
Vissza az elejére
légfék
2006 szeptember 29 péntek - 20:30:26
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Ilyen unokatesóm lenne csak fenéken rúgnám!Idegennek többet segítek,mint õ neked,a rokonnak...

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
macilka
2006 szeptember 29 péntek - 20:49:06
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Ez azért tényleg-már...Ha felgyógyulsz,a k. rokonnak esetleg
Vissza az elejére
Hermes01
2006 szeptember 29 péntek - 20:50:10

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Ha már tudok vezetni, akkor elviszem valszeg Gyõrbe.
Vissza az elejére
macilka
2006 szeptember 29 péntek - 20:52:50
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Amennyire emlékszem,jókat olvastam róla!
Vissza az elejére
Hermes01
2006 szeptember 30 szombat - 08:28:05

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Sziasztok Jó reggelt!

Ma végre megtudtam valamit. Egy soproni 1.6-os taxisnak voltak hasonló panaszai, mint most nekem. Fél évig tartott a vesszõfutása, mire a Renault Hungária rábólintott a gariban kicserélhetõ féltengelyre!!!
Neki olyan 70000km körül van a kocsiban.
Úgyhogy csak finoman vezessetek, mert az a sanda gyanúm, hogy jópárunkat érinteni fog még ez a probléma, de akkor már csak nosztalgiával fogunk gondolni a rég elmúlt 3 év garanciára.
Vissza az elejére
Hermes01
2006 szeptember 30 szombat - 08:33:47

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Még valami! Az unokaöcsém ezt nekem nem mondta, azért javasolta-gondolom- hogy hajtsam rendesen és ha jobban zörög a féltengely, akkor talán hamarabb zöld utat kap a garis cseréje.
Azért most még ránéznek a motor-és váltótartó bakok állapotára, mint azt Huba is javasolta.

[ Módosítva 2006 szept 30 szo, 08:34 ]
Vissza az elejére
légfék
2006 szeptember 30 szombat - 09:00:31
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Hermes!
Megvolt az eredménye a farbarúgásnak?

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
oTo
2006 szeptember 30 szombat - 10:01:40
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Hermes,
igen, van abban valami, hogy hajtani kell, de ésszel! Ha versenytempósan kanyarogsz, az nem üzemszerű használat, ami más egyébnek is árthat. Ennek a "jótékony" hatását nem most fogod majd észrevenni a futómű különbözõ alkeszein, hanem sajnos majd a gari lejárta után.

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
Huba
2006 október 02 hétfő - 07:39:53
Vendég

Hermes01 írta ...
Sziasztok Jó reggelt!

Ma végre megtudtam valamit. Egy soproni 1.6-os taxisnak voltak hasonló panaszai, mint most nekem. Fél évig tartott a vesszõfutása, mire a Renault Hungária rábólintott a gariban kicserélhetõ féltengelyre!!!
Neki olyan 70000km körül van a kocsiban.
Úgyhogy csak finoman vezessetek, mert az a sanda gyanúm, hogy jópárunkat érinteni fog még ez a probléma, de akkor már csak nosztalgiával fogunk gondolni a rég elmúlt 3 év garanciára.

Szomorú, de ez lehet így még sok alkatrésszel... Legyünk optimisták!
Vissza az elejére
Hermes01
2006 október 04 szerda - 11:25:26

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Sziasztok!

Még nem vittem vissza a kocsit a szervízbe, majd ha mankó nélkül is tudok közlekedni, akkor megteszem.Ha szétszedik, akkor azt látni akarom!
Majd beszámolok a fejleményekrõl.
Vissza az elejére
kekek
2006 október 04 szerda - 11:29:56
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3524
Szóval értesülünk róla, ha a Te fútóműved is rendbejön. Megértem, hogy az az elsõ.
De úgy legyen az autóéval is!
Vissza az elejére
macilka
2006 október 04 szerda - 13:19:14
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Vissza az elejére
Hermes01
2006 október 08 vasárnap - 12:55:45

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
kekek írta ...
Szóval értesülünk róla, ha a Te fútóműved is rendbejön. Megértem, hogy az az elsõ.
De úgy legyen az autóéval is!


Szellemes vagy! Türelem, mindent megírok, ha eljön az ideje.
Vissza az elejére
Hermes01
2006 október 15 vasárnap - 13:31:21

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Sziasztok!
Végre akadt egy szerelõ a márkaszervízben, akinek nincs baj a hallásával és hallotta mellettem ülve a tipikusan féltengelymeghibásodásra utaló hangokat. Ezután kicserélték.
A kanyarban eddig hallható zajok megszüntek. Csakhogy most menet közben folyamatosan hallani lehet alulról valami olyan, mély morgó hangot - amit elismertek, de vagy nem tudnak vele mit kezdeni(vagy nem akarnak?!) - ami valahol, netán a váltóban csapágymeghibásodást jelenthet. Másra nem tudok(nak) gondolni.Az biztos, hogy a motorral minden rendben van. Na most lehet elmélkednem, hogy ez volt-e az alaphiba, ami a féltengely meghibásodásához vezetett, vagy éppen fordítva. Remélem nem írtam hülyeséget. Úgyhogy most így hajtom a kocsit, igaz nem nagy kedvvel. Egy "csatát" ugyan megnyertem, de folytathatom tovább a "háborút" a márkaszervízzel!!
Vissza az elejére
macilka
2006 október 15 vasárnap - 18:20:36
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Nem irígyellek Hermes01.Remélem a háborút is megnyered,minél hamarabb.Hogy vagy,gyógyul a lábad?
Vissza az elejére
WKOVACS
2006 október 15 vasárnap - 20:17:55

Regisztrált tag #61
Regisztrált: 2005 október 01 szombat - 15:38:21

Üzenetek: 224
Az én tapasztalatom szerint ez a morgó hang a diferenciál műbõl szokott származni !
Valószinüleg cspágy adja ezt a hangot.Figyeld a hangot ,ha erõsödik akkor zserviz és sebváltó csere,mert nem hiszem hogy szét mernék szedni a váltót.
Vissza az elejére
Hermes01
2006 október 16 hétfő - 09:20:59

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
macilka írta ...
Nem irígyellek Hermes01.Remélem a háborút is megnyered,minél hamarabb.Hogy vagy,gyógyul a lábad?

Köszi az érdeklõdést, javulgatok, igaz gipsz nélkül.
Vissza az elejére
Hermes01
2006 október 16 hétfő - 09:23:17

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
WKOVACS írta ...
Az én tapasztalatom szerint ez a morgó hang a diferenciál műbõl szokott származni !
Valószinüleg cspágy adja ezt a hangot.Figyeld a hangot ,ha erõsödik akkor zserviz és sebváltó csere,mert nem hiszem hogy szét mernék szedni a váltót.


Én is jobban örülnék a komplett fõdarab cserének, mert attól tartok, ha szétszedik a váltót, utána rendszeresen gondom lesz vele.
Vissza az elejére
oTo
2006 október 16 hétfő - 10:13:59
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Ha értõ kezek közé kerül, akkor még jobb is lehet, mint volt. ..de ez a drágábbik megoldás, és nem hiszem, hogy megmaradna a gari.


Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
oTo
2006 november 17 péntek - 19:26:17
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Hm..
A napokban azt vettem észre, hogy a hátsó futóműbõl kisebb kattanás hallatszik, ha amolyan épített fekvõrendõrön hajtok keresztül, de akkor is csak abban az esetben, ha féloldalasan hajtok keresztül rajt.
Ha mindegyik kerékkel felcuppanok az emelkedõre - tengelyenként egyszerre másznak fel a kerekek -, akkor nincs katt.
Asszem szerelõakna bejátszik a 7végén...

Volt/van valakinek hasonló "élménye"?

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
Bivay
2006 november 17 péntek - 23:05:43
Vendég

Nekem volt vmi recsegés de amikor beülnek háturra nagy lendulettel
Vissza az elejére
Huba
2006 november 20 hétfő - 07:52:31
Vendég

oTo! A hátsó fékerõszabályzó a ludas! Nekem 15ezer óta szinte folyamatos a zaj. Feküdj alá és nyomd össze kézzel. Ahogy a rugó tekeredik a fémen az recseg-belülrõl hallgatva koppan, kattan. Ha megkened zsírral egy darabig néma, én már megtömtem zsírral mint a libát. Azóta viszonylag csendes, de ez az alkatrész utálja az alvázmosást. Sztem ennek a problémának nincs gyógyszere...
Vissza az elejére
Huba
2006 november 20 hétfő - 07:53:00
Vendég

Bivay! Nálad is ez van!
Vissza az elejére
Huba
2006 december 07 csütörtök - 07:05:51
Vendég

Már több autómon is tapasztaltam, hogy a gyári dísztárcsák bizony eléggé rázzák az autót autópályatempónál. Leellenõrzésére a legegyszerűbb módszer az, ha ugyanazt a tempót kipróbálod nélküle is. Ez sajna a Dacianál is így van. Amióta megszabadultam tõle, teljesen rázásmentes a kormány bármekkora tempónál. Azt javaslom mindenkinek aki sokat jár autópályán, hogy a saját érdekében vegye le, mert a folyamatos rázás biztosan tönkre fogja vágni elõször a kerékcsapágyat, aztán szépen lassan-de annál biztosabban -mindent.
Vissza az elejére
Ervin
2006 december 07 csütörtök - 08:06:12
ervin


Regisztrált tag #279
Regisztrált: 2006 május 19 péntek - 21:52:50

Üzenetek: 256
Ezt a razasi menetet autopalyan en is tapasztaltam! Es az az erdekes, hogy mastol is hallottam ezt a dolgot, es megsem jutott eszembe, hogy megprobaljam disztarcsa nelkul

Vissza az elejére
kekek
2006 december 07 csütörtök - 08:35:51
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3524
Én nem vettem észre különösebb változást, miután levettem.
Miután kicseréltem télire a gumit, még mentem dísztárcsával együtt vagy 400 km-t autópályán, csak utána szabadultam meg tõle.
Igaz, amíg fenn volt addig se éreztem rázósnak a helyzetet.
[ Módosítva 2006 dec 07 cs, 08:36 ]
Vissza az elejére
Huba
2006 december 07 csütörtök - 08:41:49
Vendég

Ráz az hidd el! Valószínűleg nem figyeltél rá, így meg nem biztos, hogy feltűnik, különösen ha egyébként a centírozás király. De ha nem mész naponta pályán akkor lehet, hogy tök mind1. Ha jól tudom Te is többnyire csak városban használod. Én 3 hónap alatt mentem most több mint 10ezer km-t 90%-ban autópályán. Itt már jobb hanyagolni...
De ráz apám Audiján is, az elõzõ két Skodámon is, a Mazdámon is, meg még a 7 millás céges Passaton is. Amint levettem róluk megszűnt.
[ Módosítva 2006 dec 07 cs, 08:43 ]
Vissza az elejére
kekek
2006 december 07 csütörtök - 08:51:49
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3524
A téli idõszakban valóban, többnyire a nagy városi forgatag, de ha elhagyom többségében hosszan autópályán járok.

A 3 nyári hónapban kb. 6-9 ezer km-t beletettem autópályán, pontosan nem tudom.
Vannak olyan szakaszok, ahol egyébként érezni, hogy ráz. Az M3 és M7-esen már lassan pontosan tudom, hol jön a rázósabb szakasz. És itt nem pár száz méteresrõl beszélek, hanem 5-10-20 km-rõl. Van ahol meg csak siklunk!
Vissza az elejére
Huba
2006 december 07 csütörtök - 09:08:33
Vendég

Ez így van! Nem is biztos, hogy ezek a dísztárcsák úgymond kiegyensúlyozatlanok, lehet, hogy a levegõt keverik valahogy rosszul és ezek a turbulenciák okozzák a gondot. Ezt támasztja alá az általad leírt jelenség is. Valószínű, hogy ott az uralkodó szélirány is befolyásolja ezt (a rosszabb minűségű aszfalttal együtt). Tehát úgymond felerõsíti. De ha konkrétan azon a szakaszon legközelebb szinte 100%-osan kiegyensúlyozott (neves, drága műhely, sok pénzért) kerekekel mész, természtetesen tárcsa nélkül, eléggé jól érezhetõ különbséget fog produkálni. A fizikáját nem ismerem, csak a tapasztalatok alapján találgattam...
Vissza az elejére
kincsleső
2006 december 07 csütörtök - 09:28:51
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Nekem a "csúcs" mostanában az M5 és a 4-es út közötti "elkerülõ út": ott bizony még a 80-90 km/h-s sebességnél is olyan érzése van az embernek, mintha öntöttvas dísztárcsái lennének, bár ide is jobban illik talán a "pattogás" (?) szó....
(Normális minõségű úton nem érezni nagy sebességnél sem...)
Vissza az elejére
oTo
2006 december 07 csütörtök - 12:00:09
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Ülnétek terepmotorra!!!
Na az aztán ráz a puklikon!

Nekem semmiféle rázás nem van. ...vagy csak már nincs annyi idegvégzõdés az ujjaimban, tenyereimben, mint Hubának...


Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
Huba
2006 december 07 csütörtök - 12:05:45
Vendég

...Te oTo! Hányszor jártál már az M5, M7, M3, M1-en? Mennyivel? Mert ha 100-110-el megyek nekem sem rázott ám. Illetve rázott, csak ott még nem üt akkorát, hogy érezd a kormányon. 140-150-160-nál viszont már igen csúnya rezgéseket tud produkálni.

[ Módosítva 2006 dec 07 cs, 12:20 ]
Vissza az elejére
oTo
2006 december 07 csütörtök - 12:43:32
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Huba,
gyõztél tezsvírem!
Bár most nyáron gurigáztam szinte a Balatonig az M7-esen utazóban 120-130-al, elõzésnél 140-el! Hoppá! érted...

..nade akkor is próbálj meg egy terepmotorral akár csak egy földes úton 1-2 kanyarintást egy 4T 1hengeressel! Tezsvírem, visszaülsz óutóba, asziszed masszíroznak!



Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
Huba
2006 december 07 csütörtök - 12:57:40
Vendég

Azért tartottam fontosnak megemlíteni, mert szerintem van itt még olyan klubtag több is aki rendszeresen pályázik. És mint ahogy Te is írtad nagyon helyesen a gumis topicban: "Annyi van, hogy mivel az elsõ kerekek kapják a legnagyobb terheléseket, és kvázi fordulnak is, ezért minden centírozási problémát átvisznek a futóműre- kormányszerkezetre, kormánykerékre.
Egy idõ múlv szétrázzák a csapágyakat, gömbfejeket, és ez balesetveszélyes. Nem kell nagy rázásra gondolni, elég a kicsi is, amit az ember nem érez pl. a szervó miatt, viszont ez hosszú távon tönkretesz alkatrészeket." Jól idéztem?
Vissza az elejére
oTo
2006 december 07 csütörtök - 13:09:12
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Huba,
Te milyen figyelmes egy kölök vagy!
Jól idézted! ...tehát nálad müki a ctrlC ctrlV?



Vicc félre: igen. igaz. Sajnos a centírozásnál nem lehet rátenni a tárcsákat pluszban... pedig valóban, a tárcsák is bűnösek tudnak lenni.

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
Huba
2007 január 02 kedd - 10:57:57
Vendég

Rájöttem végre mi kluttyog az elsõ futóművemben. A kormányösszekötõ gömbfejek adták meg magukat így a 60ezredik km-re. Megyek szervizbe vele, garis csere lesz. Remélem...
(Nem hiszem, hogy ez egyedi eset lesz. Sorry, tudom, hogy ez rossz hír azoknak akik 3 éven belül nem érik el a 60ezret... )
[ Módosítva 2007 jan 02 k, 11:07 ]
Vissza az elejére
oTo
2007 január 02 kedd - 11:29:25
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Hm...
Õszintén szólva már akkor sem hittem 100%-osan abban, hogy annak ellenére amit mondanak-írnak, hogy ez a futómű rossz utakra termett...
Persze az út kacifántjait szépen elnyeli, de ennek vannak árai is.


Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!