A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Dacia Dokker
Oldal:       >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
Indy
2015 április 23 csütörtök - 08:55:27
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Minden, ami Dacia Dokker!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Jim74
2015 április 23 csütörtök - 06:15:46

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 278
Sziasztok!

Mivel Dokker topik nincs, és talán a Lodgy-hoz van a legközelebb a típus, ezért ide írok.

Tegnap láttam végre a decemberben megrendelt autót, megérkezett a szalonba. Nagyon szép
A kérdések végére pont került külső hőmérséklet és fedélzeti kompi témában. Külsp hőmérséklet kijelzés van, és nagy valószínűséggel kompi is, mert a jobb oldali bajuszkapcsoló végén lévő gombot nyomogatta a kereskedő és a műszerfalon 4-5 különböző kijelzés váltakozott. Csak futtában néztük meg, ezért is nem vagyok ebben biztos. A külső hőmérséklet kijelzést viszont egyértelműen láttam.
LPG-s modellt rendeltem és meg kell, hogy mondjam, hogy nagyon korrektül van beszerelve. Előző kocsim utólagosan lett átalakítva és egyértelműen látszik a Dokkeren, hogy már a gyárban LPG-sre rakták össze és nem utólagos beszerelés.
A motortető nyitási mechanizmusa nagyon meglepett. Ez a teleszkópos szinte magától nyitódó megoldás, nagyon menő

Egyetlen negatívum, hogy azt hittem, hogy Continental gumikkal lesz szerelve, de számomra valami ismeretlen márka volt rajta. Nekken, vagy Nexen. De hát ez legyen a legnagyobb baj. Végül is az abroncs típusa nem lett előre megbeszélve

Remélem, hogy 1-2 héten belül már én is autóval rendelkező klubtag lehetek

Rezaw márkájú csaomagtér tálcáról van tapasztalata valakinek? Esetleg jó gumiszőnyeget áruló boltot tudtok ajánlani?
Szatuna ablak légterelőről mi a véleményetek?

Köszönöm.

[ Módosítva 2015 április 23 csütörtök - 06:17:29 ]
Vissza az elejére
Jim74
2015 április 24 péntek - 18:54:58

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 278
Sziasztok!

Ma ismét megnéztem az autót, mert alá kellett írnom egy-két papírt. Szerintem nincs benne kompi, hiába Arctic felszereltség. Végignyomkodtam a jobb oldali bajuszkapcsolón a gombot, ami a kijelzéseket állítgatja és kétszer kilométer kijelzés volt (gondolom napi és összes), külső hőmérséklet és idő. Ettől több kijelzés nem volt, ebből gondolom, hogy nincs kompi, mert fogyasztásra utaló kijelzések nem voltak. Bár az is lehet, hogy nem járó motornál nem jelzi csak a fenti négy funkciót és beindításra előjön a többi is. Bár ez utóbbit erősen kétlem, inkább azt gondolom, hogy nincs kompi.
Vissza az elejére
Indy
2015 április 28 kedd - 08:28:50
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Jim74 írta ...

Sziasztok!

Ma ismét megnéztem az autót, mert alá kellett írnom egy-két papírt. Szerintem nincs benne kompi, hiába Arctic felszereltség. Végignyomkodtam a jobb oldali bajuszkapcsolón a gombot, ami a kijelzéseket állítgatja és kétszer kilométer kijelzés volt (gondolom napi és összes), külső hőmérséklet és idő. Ettől több kijelzés nem volt, ebből gondolom, hogy nincs kompi, mert fogyasztásra utaló kijelzések nem voltak. Bár az is lehet, hogy nem járó motornál nem jelzi csak a fenti négy funkciót és beindításra előjön a többi is. Bár ez utóbbit erősen kétlem, inkább azt gondolom, hogy nincs kompi.


Szia!

Szerintem van benne, és már a gyújtás ráadásakor is elő kellene jönni a fogyasztási adatoknak. Kérdezz rá még egyszer!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Jim74
2015 április 28 kedd - 17:35:00

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 278
Indy írta ...

Jim74 írta ...

Sziasztok!

Ma ismét megnéztem az autót, mert alá kellett írnom egy-két papírt. Szerintem nincs benne kompi, hiába Arctic felszereltség. Végignyomkodtam a jobb oldali bajuszkapcsolón a gombot, ami a kijelzéseket állítgatja és kétszer kilométer kijelzés volt (gondolom napi és összes), külső hőmérséklet és idő. Ettől több kijelzés nem volt, ebből gondolom, hogy nincs kompi, mert fogyasztásra utaló kijelzések nem voltak. Bár az is lehet, hogy nem járó motornál nem jelzi csak a fenti négy funkciót és beindításra előjön a többi is. Bár ez utóbbit erősen kétlem, inkább azt gondolom, hogy nincs kompi.


Szia!

Szerintem van benne, és már a gyújtás ráadásakor is elő kellene jönni a fogyasztási adatoknak. Kérdezz rá még egyszer!
Azért gondolom, hogy nincsen, mert a Dokker árlistában külön meg van csillagozva, hogy az Arctic felszereltségnél nem alapfelszereltség a fedélzeti kompi az 1,6MPI motor esetén.
Mondjuk nem leszek öngyilkos, ha nem lesznek fogyasztási adatok, más hátránya meg gondolom nincsen a kompi hiányának. Vagy de?
Vissza az elejére
Jim74
2015 április 29 szerda - 21:00:56

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 278
Úgy néz ki ezen a héten se lesz meg az autónk...
Kiderült, hogy helyben nem tudják vizsgáztatni az LPG miatt, ezért traileren át kell vinni egy másik vizsgaállomásra... (Jó reggelt kívánok...)
Pedig már május 8-ra szabadságot vettem ki, és be van jelentve fóliázásra a jármű. Az a durva, hogy az adásvételiben május 10 tervezett átadásnak írva, de természetesen az is ott van, hogy ezt a határidőt átléphetik egyedi felszereltségű kocsiknál 2 hónappal is...
Ahhoz képest, hogy megrendeléskor 16. hétről beszélgettünk még, már jócskán késésben van a dolog...

Annyira felhúztam ma magam ezen, hogy már ott tartok lassan, hogy nem is kell az autó

Már kifizettem több, mint 1,5 milliót, de autó még sehol

[ Módosítva 2015 április 29 szerda - 21:04:48 ]
Vissza az elejére
Mike
2015 április 29 szerda - 21:33:15


Regisztrált tag #2450
Regisztrált: 2014 április 22 kedd - 09:14:01

Üzenetek: 286
Jim74 írta ...

Úgy néz ki ezen a héten se lesz meg az autónk...
Kiderült, hogy helyben nem tudják vizsgáztatni az LPG miatt, ezért traileren át kell vinni egy másik vizsgaállomásra... (Jó reggelt kívánok...)
Pedig már május 8-ra szabadságot vettem ki, és be van jelentve fóliázásra a jármű. Az a durva, hogy az adásvételiben május 10 tervezett átadásnak írva, de természetesen az is ott van, hogy ezt a határidőt átléphetik egyedi felszereltségű kocsiknál 2 hónappal is...
Ahhoz képest, hogy megrendeléskor 16. hétről beszélgettünk még, már jócskán késésben van a dolog...

Annyira felhúztam ma magam ezen, hogy már ott tartok lassan, hogy nem is kell az autó

Már kifizettem több, mint 1,5 milliót, de autó még sehol


Nekem hat hetet késtek, pedig semmiféle egyedi felszerelés nincs benne. Ne húzd fel magad, sajnos ez így megy néha. Én is őrjöngtem, ma meg már csak egy régi emlék. Hidd el, neked se lesz más. A mostani Daciák meg nagyon jó autók, élvezni fogod vele az autózást. Könnyű lesz felejteni.


Logan MCV II 1.5 dCi 90 Arctic
Vissza az elejére
zrubeckonel
2015 április 30 csütörtök - 06:32:06
zrubeckonel


Regisztrált tag #2498
Regisztrált: 2014 november 14 péntek - 07:58:08

Üzenetek: 71
Jim74 írta ...

Annyira felhúztam ma magam ezen, hogy már ott tartok lassan, hogy nem is kell az autó


Hidd el, amint bele ülsz a kocsiba az átvételkor, ki sem akarsz majd szállni...
Nálunk a keréknyomás ellenőrző rendszer miatt volt csúszás, mert "nem tudták", hogy már 1 hete csak azzal adhatnak el új autót.
Vissza az elejére
Zabhegyező
2015 április 30 csütörtök - 14:11:10
Zabhegyező

Regisztrált tag #2552
Regisztrált: 2015 március 23 hétfő - 12:39:51

Üzenetek: 62
Jim74 írta ...

[..] be van jelentve fóliázásra a jármű.


Csak ablak, vagy teljes? Nagyságrendileg mennyiért csinálják?
Vissza az elejére
Jim74
2015 április 30 csütörtök - 20:12:23

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 278
zrubeckonel írta ...

Jim74 írta ...

Annyira felhúztam ma magam ezen, hogy már ott tartok lassan, hogy nem is kell az autó


Hidd el, amint bele ülsz a kocsiba az átvételkor, ki sem akarsz majd szállni...
Nálunk a keréknyomás ellenőrző rendszer miatt volt csúszás, mert "nem tudták", hogy már 1 hete csak azzal adhatnak el új autót.
Köszönöm a biztató szavakat. Remélem legkésőbb jövő hét csütörtök délután már elgurulhatok a szalonból vele. Elvileg a vizsgáztatáshoz szükséges papírok már megvannak. Szerintem csak le kellene vizsgáztatni, kitakarítani és vihetném is.
Azért vagyok igazán pipa, mert akkor derül ki, hogy nem tudnak LPG-s autót vizsgáztatni, amikor már itt a járgány. Ezt azért már körül lehetett volna járni decembertől áprilisig....
De ahogy elnézem jó néhány kereskedés nincs a helyzet magaslatán

Zabhegyező: Csak ablak és csak a jogszabályoknak megfelelően. Az előző kocsim B oszloptól előre is le volt fóliázva. Nem gengszter feketére, csak nagyon halványan a tűző nap miatt, de 9 év használat után ez év elején megbüntettek érte. Erről egy egy oldalas értekezést tudnék írni, hogy mennyire ez volt a legnagyobb probléma a jelenlegi közlekedési viszonyok között, de nem szeretném felhúzni magam ).
Gondolkodtam a lámpák és a lökhárítók, valamint a karosszéria alsó részének is fóliázásán, de nagyon sokra jött volna ki 3M fóliával.
Az üveget egy ismerős fogja csinálni, akinek kb. 8 éve szívességet tettem és akkor megígérte, hogy jön egy ingyen fóliázással. Most mikor szóba került a Dokker, csak kacsintott és azt mondta, hogy majd kitalálunk valami jó árat . Szóval nem tudom mennyi lesz
Vissza az elejére
Jim74
2015 május 06 szerda - 19:20:44

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 278
Sziasztok!

Halkan merem csak mondani, hogy talán péntek délutánra meglesz az autó MA vizsgázott, úgyhogy már semmi sem menthet meg egy Dacia-tól.
Vissza az elejére
Krogergo
2015 május 07 csütörtök - 07:16:00
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Azért átvételkor majd ellenőrizd le alaposan a papírokon és az autón lévő alvázszám, motorszám azonosságát!!! Nehogy ebben a nagy ,,kapkodásban" összekeverjék más autóéval.
Van ügyfelem, akinek a 4 éves műszaki vizsgán derült ki, hogy az autó új korában összekevertek valamit. Nem volt egyszerű történet, hiteles autó, törzskönyv a banknál (és ugye ilyen esetben ez is csere) meg mindezt ,,lezongorázni" a Nemzeti Közlekedési Hatóságnál. Az autó szalonnak meg még lett volna képe lerázni_fizettetni vele az okmány cserékért. Aztán persze -jogosan- addig reklamált, amíg mindent helyreállítottak. (motorkódos lett az autó a motorszám helyett)

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Jim74
2015 május 07 csütörtök - 18:42:46

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 278
Krogergo írta ...

Azért átvételkor majd ellenőrizd le alaposan a papírokon és az autón lévő alvázszám, motorszám azonosságát!!! Nehogy ebben a nagy ,,kapkodásban" összekeverjék más autóéval.
Van ügyfelem, akinek a 4 éves műszaki vizsgán derült ki, hogy az autó új korában összekevertek valamit. Nem volt egyszerű történet, hiteles autó, törzskönyv a banknál (és ugye ilyen esetben ez is csere) meg mindezt ,,lezongorázni" a Nemzeti Közlekedési Hatóságnál. Az autó szalonnak meg még lett volna képe lerázni_fizettetni vele az okmány cserékért. Aztán persze -jogosan- addig reklamált, amíg mindent helyreállítottak. (motorkódos lett az autó a motorszám helyett)
Köszönöm, mindenféleképpen leellenőrzöm. Meg megnézem, hogy folyadékszintek (olaj, fékolaj, stb.) rendben vannak-e, megvan minden tartozék-e, minden működik-e, sérülésmentes a karosszéria, üvegek, kárpitok, belső elemek. Hirtelen ennyi jut eszembe.
Kicsit be vagyok tojva, hogy valami geb*sz lesz, bár már hívott a kereskedő, hogy beszélt az okmányirodával és minden rendbe van, úgyhogy délután 3-ra vár, hogy átadja az új "paripát"
Vissza az elejére
Zabhegyező
2015 május 08 péntek - 00:13:26
Zabhegyező

Regisztrált tag #2552
Regisztrált: 2015 március 23 hétfő - 12:39:51

Üzenetek: 62
Jim74 írta ...

[..] sérülésmentes a karosszéria [..]

Nem akarom a paranoiát fokozni csak egy érdekes történet:
Édesapám a tízen pár éves családi kocsit a reménybeli vevővel szervizi átvizsgálásra vitte, ahol az egyik elemen 3x-os festékvastagságot mértek. Nagy volt a meglepetés, mert első tulajdonos volt, és biztosan tudja/tudjuk, hogy ott sosem sérült az autó... és pláne nem lett javíttatva.
Úgyhogy két kézenfekvő lehetőség adódott. Vagy valaki meghúzta a parkolóban a járgányt, és betétlap helyett glettelte, fényezte... a másik kicsit meredek...
Egyébként egy másik cégcsoport termékéről van szó...

Neked pedig őszintén kívánom, hogy minden rendben legyen, leljed felhőtlen örömöd az új vasban, és sok baleset mentes km-t !
Vissza az elejére
Jim74
2015 május 08 péntek - 04:44:15

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 278
Zabhegyező írta ...

Jim74 írta ...

[..] sérülésmentes a karosszéria [..]

Nem akarom a paranoiát fokozni csak egy érdekes történet:
Édesapám a tízen pár éves családi kocsit a reménybeli vevővel szervizi átvizsgálásra vitte, ahol az egyik elemen 3x-os festékvastagságot mértek. Nagy volt a meglepetés, mert első tulajdonos volt, és biztosan tudja/tudjuk, hogy ott sosem sérült az autó... és pláne nem lett javíttatva.
Úgyhogy két kézenfekvő lehetőség adódott. Vagy valaki meghúzta a parkolóban a járgányt, és betétlap helyett glettelte, fényezte... a másik kicsit meredek...
Egyébként egy másik cégcsoport termékéről van szó...

Neked pedig őszintén kívánom, hogy minden rendben legyen, leljed felhőtlen örömöd az új vasban, és sok baleset mentes km-t !
Köszönöm a jókívánságokat
Igen, hallottam ilyen történeteket én is. Viszont nézd a pozitív oldalát. Ha tízen-akárhány év után sem kezdett rozsdásodni, akkor rendesen meg volt csinálva
Már csak pár óra...
Vissza az elejére
Jim74
2015 május 08 péntek - 20:59:14

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 278
Sziasztok!

Megvan végre a verda!

Kicsit lassan menta z átvétel, mert szegény kereskedő srác, már hetek óta egyedül húzza az igát, de mivel célegyenesben voltunk, nem türelmetlenkedtem.

Elősz ör kezdeném a negatívumokkal (nem sok van szerencsére):

- a Marokkó-i srácoknak még van mit tanulniuk lemezmegmunkálás és fényezés területén... Két helyen találtam fényezési hibát. Egyik egy gombostűfejnyinél kicsit kisebb buborék a lökhárítón, a másik pedig a motorháztetőn egy az előzőtől kisebb, szennyeződés került a festékbe... Ez van. Kis pénz, kis foci . Szerintem ennyi hiba a sokkal drágább autókon is előfordulhat. Illetve az egyik tolóajtó ívprofiljában (nem tudom máshogy megfogalmazni) az élben van egy minimális benyomódás, de valószínűleg fényezés előtti történet, mert a fényezés nincs megsérülve. De továbbra is azt mondom, hogy ennyi pénzért belefér.
- A fénykürttel is barátkoznom kell még. Kehet, hogy megszokás kérdése, de szerintem elb*szott egy megoldás, hogy egy húzásra bekapcsol, a második húzásra meg kikapcsol. A hagyományos megoldást jobban szerettem, hogy húzásra villoghat vele az ember, ha meg be akarja folyamatosan kapcsolni, akkor előre nyomja.
- Az ablaktörlő szakaszoló kapcsolója számomra kicsit csalódás, hogy nem állítható. Tudom, ez sok autóban így van, csak reménykedtem, hogy ebben már intelligensebb lesz.
- az ajtókat kicsit izmosabban kell csukni, olyan "furgonosan"
- az ablakemelők nem automaták (tehát nyomni kell végig, ha teljesen le, vagy fel szeretném húzni őket)

De ezek csak nüansznyi szőrözések részemről, mert a pozitívumok sokkal, de sokkal nagyobbak.

- hatalmas belső tér, rengeteg pakolási lehetőséggel
- számomra egyáltalán nem spártai a kialakítás, van oldaltartása az ülésnek és teljesen rendben vannak a belső térben használt anyagok. Ezt csak azért írom, mert rengeteg autós újságíró tollából lehetett az említett dolgokról lehangoló sorokat olvasni.
- "furgon" kialakítása ellenére nagyon csendes a belső tér.
- a gyerekek nagyon jól kilátnak az oldalsó ablakokon,
- első szélvédő csodálatosan nagy kilátást tesz lehetővé. Már szinte olyan, mintha nem lenne semmi az ember előtt mert a periférikus mezőbe kerül az A oszlop,
- egyáltalán nem fent fog a kuplung,
- a kormányzás, mint a vaj,
- a futómű már már zavarba ejtően nyeli el az út egyenetlenségeit....
- simán elég az 1,6-os MPI motor teljesítménye számomra (Egy 95 lovas Lacettit használtam jelenleg és ahol az 5-ik sebességben nem ment el, ez simán elmegy. Berakom 65 körül ötödikbe és ha odalépek érezhetően el kezd gyorsulni. A Lacetti gyakorlatilag meg sem moccant...) Ráadásul ezt megerősíti az is, hogy apukámnak 1,6-os 16V-s Dustere van, ami ugye 100 lóerő fölötti, ha jól tudom és azt mondta, mikor kipróbálta, hogy szerinte a Dokker jobban megy. Ja és LPG üzemben volt, mikor ezt mondta, ami ugye egy hangyányit gyengébb, mint a benzin üzem.
- váltó nagyon rendeben van, szintén jobb szerintem, mint a Dusteré. Sokkal pontosabb.
- ülések szerintem nagyon kényelmesek,
- napellenző hatalmas, már szinte túl nagy

Hirtelen ennyi. Ja a kompi butított, nem jelzi a fogyasztást, csak a megtett össz és napi kilométert, az időt és a külső hőmérsékletet.


[ Módosítva 2015 május 08 péntek - 21:01:02 ]
Vissza az elejére
Mike
2015 május 08 péntek - 21:51:27


Regisztrált tag #2450
Regisztrált: 2014 április 22 kedd - 09:14:01

Üzenetek: 286
Szia Jim74!

Gratula az új autóhoz. A fényezésben ennyi bőven belefér, főleg hogy a mindennapi használat során sajnos elkerülhetetlen a kis sérülés, karcolódás. Már nekem is van jónéhány. Nem is beszélve az évi átlag egy kőfelverődésről. Sajna ezt nem lehet kikerülni, "vele jár".

Logan MCV II 1.5 dCi 90 Arctic
Vissza az elejére
blueteeth
2015 május 09 szombat - 08:05:29

Regisztrált tag #2432
Regisztrált: 2013 szeptember 09 hétfő - 11:44:52

Üzenetek: 97
Sziasztok!

Bővült a szélesebb értelemben vett családban a Dacia flotta egy Dokkerrel.
Gondos mérlegelés és a Lodgy-s saját tapasztalat után döntöttünk úgy, hogy egy Arctic dízel mellett tesszük le a voksot.

Az első tapasztalatok rendkívül pozitívak:

Csendes, már most is nagyon alacsony fogyasztású, és csak megerősíteni tudjuk, hogy kiválóan simítja ki az úthibákat - már-már németes futóműhöz hasonlatosan. Dízelhang gyakorlatilag nincs, a belső térből egy halk benzineshez hasonló, de komolyabb gázadáskor sem tolakszik be a hangja.
Szerintünk komoly (Dacia) összeszerelési minőség, a kárpitok sehol nem mozognak, nem recsegnek, nyöszörögnek.
(Ezt azért írom, mert hajdanán pl. a Duster-nél próbakörön tapasztaltam, hogy a középkonzolnál, ahol a gyári rádió található, iszonyatosan nyöszörgött a műszerfal, minden döccenésnél. A Lodgy-nál és a Dokkernél egy darabban van, tehát ott nemigen tud mi mozgolódni.)

- Dokkereseknek fontos hír lehet még, hogy a HEKO Lodgy-ra való oldalablak légterelők (méretre teljesen egyformák az első ajtók a Lodgy-éval) kiválóak az első ajtókra (ezek még nincsenek a képeken, de azóta már felrakásra kerültek).

Képek:

















Vissza az elejére
Krogergo
2015 május 09 szombat - 13:15:59
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Szép!
A képeket elnézve 9 napig titkoltad

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Mike
2015 május 09 szombat - 18:24:04


Regisztrált tag #2450
Regisztrált: 2014 április 22 kedd - 09:14:01

Üzenetek: 286
De szépek ezek az új Daciák!

Logan MCV II 1.5 dCi 90 Arctic
Vissza az elejére
Jim74
2015 május 09 szombat - 20:40:34

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 278
blueteeth írta ...

Sziasztok!

Bővült a szélesebb értelemben vett családban a Dacia flotta egy Dokkerrel.
Gondos mérlegelés és a Lodgy-s saját tapasztalat után döntöttünk úgy, hogy egy Arctic dízel mellett tesszük le a voksot.

Az első tapasztalatok rendkívül pozitívak:

Csendes, már most is nagyon alacsony fogyasztású, és csak megerősíteni tudjuk, hogy kiválóan simítja ki az úthibákat - már-már németes futóműhöz hasonlatosan. Dízelhang gyakorlatilag nincs, a belső térből egy halk benzineshez hasonló, de komolyabb gázadáskor sem tolakszik be a hangja.
Szerintünk komoly (Dacia) összeszerelési minőség, a kárpitok sehol nem mozognak, nem recsegnek, nyöszörögnek.
(Ezt azért írom, mert hajdanán pl. a Duster-nél próbakörön tapasztaltam, hogy a középkonzolnál, ahol a gyári rádió található, iszonyatosan nyöszörgött a műszerfal, minden döccenésnél. A Lodgy-nál és a Dokkernél egy darabban van, tehát ott nemigen tud mi mozgolódni.)

- Dokkereseknek fontos hír lehet még, hogy a HEKO Lodgy-ra való oldalablak légterelők (méretre teljesen egyformák az első ajtók a Lodgy-éval) kiválóak az első ajtókra (ezek még nincsenek a képeken, de azóta már felrakásra kerültek).
Szia!
Gratula
Pont ilyet vettem át tegnap, csak 1,6 MPI/LPG verzióban.
Nagyon elégedett vagyok vele. Ma volt egy kis bénázásom, tolatva álltam be a garázsba, ami kicsit emelkedős és kb. 3-szor lefullasztottam a kocsit . Még szoknom kell a dolgot...

Kérdeznék is: a tolóajtó utáni ablakokon, illetve a hátsó ajtók üvegeinél Neked belül van gumikéder?

[ Módosítva 2015 május 09 szombat - 20:52:43 ]
Vissza az elejére
Krogergo
2015 május 09 szombat - 22:32:55
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Nem tőlem kérdezted, de.......
Ragasztott üvegek, tehát belül nincs gumi kéder.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
blueteeth
2015 május 10 vasárnap - 06:58:30

Regisztrált tag #2432
Regisztrált: 2013 szeptember 09 hétfő - 11:44:52

Üzenetek: 97
Jim74 írta ...

blueteeth írta ...

Sziasztok!

Bővült a szélesebb értelemben vett családban a Dacia flotta egy Dokkerrel.
Gondos mérlegelés és a Lodgy-s saját tapasztalat után döntöttünk úgy, hogy egy Arctic dízel mellett tesszük le a voksot.

Az első tapasztalatok rendkívül pozitívak:

Csendes, már most is nagyon alacsony fogyasztású, és csak megerősíteni tudjuk, hogy kiválóan simítja ki az úthibákat - már-már németes futóműhöz hasonlatosan. Dízelhang gyakorlatilag nincs, a belső térből egy halk benzineshez hasonló, de komolyabb gázadáskor sem tolakszik be a hangja.
Szerintünk komoly (Dacia) összeszerelési minőség, a kárpitok sehol nem mozognak, nem recsegnek, nyöszörögnek.
(Ezt azért írom, mert hajdanán pl. a Duster-nél próbakörön tapasztaltam, hogy a középkonzolnál, ahol a gyári rádió található, iszonyatosan nyöszörgött a műszerfal, minden döccenésnél. A Lodgy-nál és a Dokkernél egy darabban van, tehát ott nemigen tud mi mozgolódni.)

- Dokkereseknek fontos hír lehet még, hogy a HEKO Lodgy-ra való oldalablak légterelők (méretre teljesen egyformák az első ajtók a Lodgy-éval) kiválóak az első ajtókra (ezek még nincsenek a képeken, de azóta már felrakásra kerültek).
Szia!
Gratula
Pont ilyet vettem át tegnap, csak 1,6 MPI/LPG verzióban.
Nagyon elégedett vagyok vele. Ma volt egy kis bénázásom, tolatva álltam be a garázsba, ami kicsit emelkedős és kb. 3-szor lefullasztottam a kocsit . Még szoknom kell a dolgot...

Kérdeznék is: a tolóajtó utáni ablakokon, illetve a hátsó ajtók üvegeinél Neked belül van gumikéder?


Gratulálok!

-Egyébként az autó valójában nem az enyém, hanem a szüleimé, ezért írtam a "tágabb értelemben vett családot".

-Ugyanakkor én is megerősítem, hogy nincs a hátsó ajtók üvegeinél, és a tolóajtók utáni részen sem kéder, de ez nem gond, mert ettől biztosan nem kell beázástól tartani, vagy ilyesmi...

-Majd tölts fel képeket Te is, és természetesen várjuk a tapasztalatokat!
Vissza az elejére
Jim74
2015 május 10 vasárnap - 12:46:08

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 278
Köszönöm a válaszaitokat!
Nem félek a beázástól, szerintem az első szélvédő is ilyen ragasztott megoldású, ha jól sejtem szinte mindenhol ezt alkalmazzák már. Csak biztos akartam lenni, hogy nem az enyémből felejtették ki a borítást

Az emelkedőn tolatást még mindig gyakorolnom kell... Pedig nem vagyok béna higgyétek el...

Valahogy más a karakterisztikája a gázpedálnak, mint az eddigi autóknál, amiket vezettem. Azoknak olyan logaritmikus (a nyomás nagyságával az egységnyi pedálútra vetített gázadás csökken) volt, a Dokkernak pedig exponenciális (a nyomás nagyságával az egységnyi pedálútra vetített gázadás csökken) jellegű. Nem tudom máshogy megfogalmazni. Még gyakorolnom kell.

A raktér fenomenális. A nagyobb osztású hátsó ülést ledöntve beraktam ma egy talicskát, meg egy felnőtt mountain bike-ot

Eddig bárki megnézte a családból és az ismeretségi körből, nem talált kivetnivalót az autón. Van egy-két dolog, amit meg lehetett volna kulturáltabban oldani (pl hátsó ablakok, illetve ködlámpa köré is rakhattak volna valami peremezést), de amikor rágondolok, hogy a vételárért mit kaptam cserébe, csak fülig ér a szám és elfelejtem ezeket az apróságokat.

Gyakorlatil ag maximálisan rendben van az autó, most már csak a megbízhatóság a kérdés, de ez hosszú távon fog kiderülni. Illetve a fogyasztás, de azzal még pár ezer km-ig biztos nem fogok foglalkozni.

[ Módosítva 2015 május 10 vasárnap - 12:46:47 ]
Vissza az elejére
macilka
2015 május 17 vasárnap - 11:30:36
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Kulturáltabb megoldások vannak ezekre az apróságokra,Renaultnak hívják ezeket. És természetesen vastagon drágábbak.de nem adnak akkora teret.Vagy ha mégis akkor még drágábbak!
Vissza az elejére
samoth
2015 június 06 szombat - 22:40:41

Regisztrált tag #2573
Regisztrált: 2015 május 21 csütörtök - 15:21:13

Üzenetek: 2
SZiasztok!
Laci vagyok, ez az első próbálkozásom a forumon.
3 hete van egy dokkerem,újonnan vettem, tulajdonképpen fullos felszereltségű, 1,5 d 90 lovas.
Olyan kérdésem van,hogy van e itt a forumon valaki akinek van beszerelve tolatókamra? tolatóradarom van,de szeretnék kamerát is. Ha igen akkor tudna e feltenni egy képet a felszerelt kameráról?
Valamint a beépített medianav-ot lehetne bővíteni kamerafunkcióval. Az lenne a legegyszerűbb.
ha nem akkor vezetéknélküli tolatókamera rendszert akarok rendelni az ebayről,olyat ahol a monitor a visszapillantó tükörbe van szerelve.
köszi ha válaszol valaki.
Egyébként nagyon tetszik az autó, 2000 km-t mentem vele, nagyon szuper.
Vissza az elejére
Indy
2015 június 11 csütörtök - 08:52:54
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Szerintem neked egy ilyenre van szükséged:

Klikk!



Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Indy
2015 június 11 csütörtök - 08:54:03
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Sheme írta ...

Thx annak a kollégának, aki levajazta a BKV Üdülőt. Nagyon pöpec a hely, kellemes a környezet. Illetve thx azoknak is, akik megszervezték a bulit - hadd ne soroljam fel, kik azok, mert sértődés esik, ha valakit kihagyok.

A Dokker Stepway érdekes szerkezet, ha már ugye testközelből ki lehetett próbálni, megtapogatni, megszagolgatni.

Először is, az igénytelenség oltárára helyezték az autót a spórolás gyanánt. Ezt bárki felfedezheti, aki kinyitja a gépháztetőt és megnézi a kábeleket; szigszalaggal slendriánul átkötögetett kábelkorbácsok, itt-ott szigszalag helyett leukoplaszt használata is visszaköszönt, arról nem is beszélve, hogy a kábelek a papucsuk közé semmilyen szigetelés nem jutott.
Ezúton 50Ft-ot fel is ajánlhatunk a gyárnak, mert kb ennyibe került volna, ha ezt az apróságot megteszik.

A hátsó asszimetrikus ajtó nem rossz, csak két baja van:
- a jobb szárnya a kisebb, ennek pont fordítva kell lennie: ugyanis mivel jobbra tarts van hazánkban és 90%-ban jobb hátra parkolunk be egyrészt a jobb oldali osztott üveget kell törölnie a hátsó ablaktörlőnek, nem a baloldalit.
- másrészt a belső visszapityuba pillantva jelentős részt kitakar az ajtók szárnya. Engem nem zavart volna, ha ez a kitakarás balra esik, lásd tolatás közben azért nem árt, ha nem vagy a tetőkárpitig pakolva a középső tükörben is ellenőrizni, hátha egy tini épp a kocsi mögött van...
- a hátsó ablakok belső szigetelése botrány: miért nem került belülre gumi kéder? Ott van a csupasz fém felület, látszik, h ragasztott az üveg. Gondolom ezen meg 90Ft-ot spóroltak.

Az ülések valahogy puhábbak elöl, de ugyan olyan rövidek. Viszont a támlát egy kar meghúzásával sokkal könnyebb állítgatni - így ha gerincre akarod vágni a csajt, csak egy mozdulat és nem kell csuklóból tekerni, ugyebár...

Temérdek hely mindenütt, hogy elkeverd a papírokat. Jó mély a műszerfalba húzott mélyedés, semmi sem fog kicsúszni belőle. Szintén praktikus a kesztyűtartó feletti nyitott rekesz, nem beszélve a fejed felett lévő tartóról. Ennek egy apró hibája van: ne itt tárold a csavarokat, alátéteket, mert ha a napellenzőt lenyitod, mind az öledbe hullik.

A kormány bőr nélkül ugyan úgy izzasztja a tenyeret. A kormányszervó mintha egy leheletnyivel többet segítene, de lehet, tévedek. A gázpedál nem remeg, jól elválasztották a motor remegésétől, áll, mint Katiban a gyerek.

A fékpedál finom, puha, van pedálút - jobban szeretem, ha rá gondolok, már fog is, de ez egyéni megítélés és beidegződés kérdése. Jól adagolható, szerintem kissé középen-lent fog.

A kuplung könnyebb, mint egy héliummal töltött luftballon. Könnyebb benyomni, mint a Loganban lévőt, így nem is érződik teherautósnak a Dokker. A váltó is puhábban jár, azonban a fokozatba tolva szinte beszippantja oda magát. A kapcsolási érzet remek, rövid úton jár a kis kar - mivel nem vagyok egy gyilkológép, nem próbáltam egyik fokozatból a másikba rángatni, bocs.

A motorról: állítólag 90Le-t és 220Nm-t tud. Nos ezt nem éreztem, pedig hárman ültünk a szekérben. A váltó áttételek vagy rövidebbek, vagy a végáttételt nyesték meg, mert 50-nél 3-ban már 2000-t mutatott a fordulatszámmérő, így a négyest már kapcsoltam is és a váltássegéd nem tiltakozott ellene.

Az autópályára kiérve kiderült, hogy 5-ben 2500-nál csak 120-at mutat a km csász, 140-nél már 3000-nél van. Ez bizony rövid végáttételt sejtet. Motorfék természetesen nincs, a "Classic"-ban lévő 1.4 benyás hozzá képest satugép. A külső tükrök körül kialakuló turbulencia 80-90 környékén kezd felerősödni, alatta hangtalanul suhanhatunk.

A rövid végáttételt nyugodtan írja mindenki a páratlan belmagasság számlájára. A fejtér páratlan, szinte távcső kell, cilinderben is beülhetsz, vagy ha jobban tetszik, a zselézett hárét nem nyomja le a tetőkárpit. Emiatt ugye nagyobb a szekér homlokfelülete is és bizony a légellenállás nevű kolléga kíméletlenül betart, ahogy növeled a sebességed - négyzetesen, még mielőtt valaki kötne...
Ja, az egyes rövidebb, mint a Logan-ban, alapjáraton is lassabb a kocsi.

A dobozformának vannak előnyei: például a rakodásnál nem kell Sokobant játszani, behányhatsz mindent - vodkát, sört -, izé, ami kell a családnak. Ha ügyibb vagy, akkor egy jobb első ajtó helyett egy egész kocsit is berakhatsz...

Viszont a doboz forma egyben felerősíti a menetzajt. Kellemetlenül dobog, dübög, olyan frekvencián, hogy kissé bántja a fület. A légkondi elöl príma, kár, hogy hátra nem jutott egy-egy befúvó belőle, mert kétlem, hogy ebben a kánikulában a hátul utazók is jól érzik magukat. megint spóroltak mondjuk úgy egy ezrest a gyárban.

A külső tükrök formája kicsit más: belül konkáv. Nyújtja a kocsi hosszát, a belső tükörben pedig rövidebbnek tűnik a talicska, mert a két hátsó ablak nagyít egy kicsit. Ja, a jobb oldali kisebb ablakon nincs fűtőszál, hajrá télen...

A tolatóradart feltétlenül kérd, itt bizony indokolt a szerepe, ha csak nem kérsz meg valakit, álljon be mögéd és szóljon, ha éppen koccolnál vele - hogy érezd a kocsi hosszát.

Széltében mintha nagyobb lenne a Logannál. Indy és köztem vállszélességben vagy 20cm volt és a könyökeink sem súrolták a belső ajtókárpitot. Tehát jó szellős a szekér.

Ez egy igényesebb melós autó. Aki sokat szállít és dolgozik is a szállított anyagokkal, ennél drágább kocsira teljesen felesleges költenie, hacsak nincs kisebbségi érzése és emiatt átmeneti impotenciája, mert Dacia-ban ül.

Ez NEM Dacia, csak egy olyan jelvény van rajta. Ez egy direkt igénytelenebbre és jóval olcsóbbra szabott Renault. Márpedig a férfit két helyen lehet megfogni: a tökénél és a pénztárcájánál. Ha van eszed, nem veszel 1-1.5mFt-tal drágábban "igazi" Renault jeles Renault-t, mert ugye jóval olcsóbban szinte ugyan azt megkapod.



Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
blueteeth
2015 június 13 szombat - 10:08:08

Regisztrált tag #2432
Regisztrált: 2013 szeptember 09 hétfő - 11:44:52

Üzenetek: 97
No, akkor csak a tárgyilagosság kedvéért...

A Dokkerben és a Lodgyban is van az első ülések alatt hátulra fújó légbeömlő.
Sok "szuper" autós újságíró is megírta annak idején, hogy ez olyan egy sz.r autó, hogy hátulra nem is jut levegő...

Ehhez képest az igazság, hogy jut, és doboz autók ide-oda, teljesen jól kihűti a klíma, a fűtés pedig gyorsan kifűti...

A hétszemélyes Lodgy-ban még a leghátsó üléssorhoz is van a 2. üléssor alatt két légbeömlő.
Megfelelő irányba állítva a légterelő gombot, tolja is szépen hátulra a levegőt.

Ha ez nem lenne elég simán kibuktathatók a hátsó ablakok.

A Dokker kapcsán az a személyes tapasztalatom, hogy sokkal szerencsésebb, hogy a jobb oldali hátsó ajtón ér lejjebb az üveg, ez tolatáskor sokkal jobban jön.

Összességében: akárki, akármit mond, jól összerakott autók, vannak sokkal igénytelenebb, spórolósabb megoldások ennél sokkal nagyobb presztízsű márkáknál...
Vissza az elejére
blueteeth
2015 június 13 szombat - 16:24:19

Regisztrált tag #2432
Regisztrált: 2013 szeptember 09 hétfő - 11:44:52

Üzenetek: 97
Indy írta ...

Szerintem neked egy ilyenre van szükséged:

Klikk!




Szerintem meg egy menavrus-os okosításra, és kb. 10E Ft-nak megfelelő devizáért kapható jó minőségű tolatókamerára van szükséged...!

-De ha sok pénzed van, akkor a linken található összeg feléből megcsinálom Neked...
Vissza az elejére
tabbycat
2015 október 16 péntek - 14:19:26
tabbycat

Regisztrált tag #1890
Regisztrált: 2012 november 12 hétfő - 12:29:04

Üzenetek: 57
Na, nővérem a mi Lodgynk hatására tegnap beinvesztált a családjának egy Dokkert.
1.6-os benzines Arctic, fehér színűt. 7 hetet mondtak a szállításra. És ez volt a legrövidebb idő! Volt olyan modell, ahol 5 hónap a várakozási idő!
Kíváncsi leszek, milyen. Megyek vele majd az átadásra.
Vissza az elejére
Jim74
2015 október 16 péntek - 18:15:22

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 278
tabbycat írta ...

Na, nővérem a mi Lodgynk hatására tegnap beinvesztált a családjának egy Dokkert.
1.6-os benzines Arctic, fehér színűt. 7 hetet mondtak a szállításra. És ez volt a legrövidebb idő! Volt olyan modell, ahol 5 hónap a várakozási idő!
Kíváncsi leszek, milyen. Megyek vele majd az átadásra.
7 hét? Csak?
Tavaly december végén rendelt Dokkert idén május elején vehettem át. Na az már sok....
Vissza az elejére
Losy
2015 október 20 kedd - 02:06:47


Regisztrált tag #2618
Regisztrált: 2015 szeptember 29 kedd - 08:17:56

Üzenetek: 1
Mi május végén rendeltünk dokker celebration 1.6-ot, de sehol... közbe augusztusban kiderült, hogy hamubézs már nem lesz így a színt is módosítani kellett. a fluence meg volt anno 3 hét alatt...
Vissza az elejére
Dino
2015 december 09 szerda - 18:56:14
Dino

Regisztrált tag #2616
Regisztrált: 2015 szeptember 23 szerda - 13:13:32

Üzenetek: 5
Én szeptemberben rendeltem. 51. hétre igazolták vissza.Ma csörgött a telefon ,hogy megérkezett:)
Kellemesen csalódtam azok után amiket olvastam a várakozásról.
Hát most már alig várom,hogy átvegyem még pár nap,de azért ma már mentem is és megnéztem és jól bele is ültem
Vissza az elejére
Ironman
2016 január 05 kedd - 11:30:40


Regisztrált tag #2636
Regisztrált: 2016 január 05 kedd - 10:44:39

Üzenetek: 2
Sziasztok!

Zoli vagyok! December közepe óta én is egy Dacia Dokker büszke tulaja vagyok. Viszonylag sokat vártam rá, mivel június 30-án rendeltem meg. Végül az 1.6-os benzines Celebration kivitelt választottam. Gyorsan az ünnepek alatt beleraktunk 2000 km-t, eddig nagyon meg vagyok elégedve, nem is tudnék nagyon negatívumot említeni, esetleg azt, hogy az ajtókat viszonylag erősen be kell húzni, hogy záródjanak.

Valaki esetleg rendelt már hozzá könyöktámaszt? Hol érdemes venni és milyet? Illetve bár szép a kárpit, de lehet vennék rá plusz huzatot, ehhez tudna valaki tanácsot adni.

Olvastam, hogy a navit meg lehet buherálni, hogy több mindenre képes legyen, ha ehhez van valahol valami útmutató, akkor ne tartsa senki magában.

Végezetül pedig két kép a járgányról.





Vissza az elejére
Zolkabacsi
2016 január 05 kedd - 13:26:09
Zolkabacsi

Regisztrált tag #1851
Regisztrált: 2012 július 20 péntek - 01:00:36

Üzenetek: 404
Druszám egy napon születtünk, csak én korábban!
Gratula a verdához. Húha, Navi buhera...
Vissza az elejére
robagnuk
2016 január 05 kedd - 14:55:50


Regisztrált tag #2625
Regisztrált: 2015 november 02 hétfő - 16:46:01

Üzenetek: 65
Szia!

Gratula az autóhoz!
A könyöktámasz vásárlásnál nagyon figyelj oda: én a Lodgy-ra próbáltam beszerezni, de mivel az enyém már (gondolom a Tiéd is) EURO6-os így annak kardánboxa más mint az euro5-ös modelleké, ezért a webshopokban kapható könyöklők sem szerelhetőek fel rá. Amit én rendeltem, azt vissza is kellett küldenem és a Baumgarnernél is azt mondták, hogy tavaszig várjak vele, mert még nekik sincs az új modellhez való... Mondjuk az enyém diesel, de gondolom ez a benzineseket is érinti.
Ha jutsz valamire, azért tájékoztass

Lodgy 1.5 dCi 90 Arctic
Vissza az elejére
Ironman
2016 január 07 csütörtök - 09:57:24


Regisztrált tag #2636
Regisztrált: 2016 január 05 kedd - 10:44:39

Üzenetek: 2
Zolkabacsi írta ...

Druszám egy napon születtünk, csak én korábban!
Gratula a verdához. Húha, Navi buhera...


Valóban , Sajnos menthetetlenül közeledik a szülinapunk, ami esetemben a 3. x-be való belépés lesz idén . Gáz szerinted a navit megbolygatni?

robagnuk írta ...

Szia!

Gratula az autóhoz!
A könyöktámasz vásárlásnál nagyon figyelj oda: én a Lodgy-ra próbáltam beszerezni, de mivel az enyém már (gondolom a Tiéd is) EURO6-os így annak kardánboxa más mint az euro5-ös modelleké, ezért a webshopokban kapható könyöklők sem szerelhetőek fel rá. Amit én rendeltem, azt vissza is kellett küldenem és a Baumgarnernél is azt mondták, hogy tavaszig várjak vele, mert még nekik sincs az új modellhez való... Mondjuk az enyém diesel, de gondolom ez a benzineseket is érinti.
Ha jutsz valamire, azért tájékoztass


Szia! Igen EURO6-os. Próbálkozom azért még itt ott, de lehet akkor nekem is tavasz előtt nem lesz könyöktámaszom, de ha bármi van, akkor szólok.
Vissza az elejére
Jim74
2016 április 16 szombat - 18:18:45

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 278
Sziasztok!

Dacia Dokker 1.6 8V autóval kapcsolatban szeretnék kérdezni.
11 hónapos az autó, kb. 25ezer km van benne. Üresben alapjáraton járó motornál halk csattogó hang jön a motortérből. Ha kinyomom a kuplungot, akkor megszűnik ez a zaj.
Mi lehet ez?

Előre is köszönöm a segítséget.
Vissza az elejére
Indy
2016 április 21 csütörtök - 09:35:50
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Jim74 írta ...

Sziasztok!

Dacia Dokker 1.6 8V autóval kapcsolatban szeretnék kérdezni.
11 hónapos az autó, kb. 25ezer km van benne. Üresben alapjáraton járó motornál halk csattogó hang jön a motortérből. Ha kinyomom a kuplungot, akkor megszűnik ez a zaj.
Mi lehet ez?

Előre is köszönöm a segítséget.


Ez a hangot a váltóban lévő nyelestengely adja. Konstrukciós jelenség, van akinek cserélték, de hamar ugyanilyen hangot adott. "Ős" loganosok gyakran feltett kérdése ez.


Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Jim74
2016 április 21 csütörtök - 19:32:41

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 278
Indy írta ...

Jim74 írta ...

Sziasztok!

Dacia Dokker 1.6 8V autóval kapcsolatban szeretnék kérdezni.
11 hónapos az autó, kb. 25ezer km van benne. Üresben alapjáraton járó motornál halk csattogó hang jön a motortérből. Ha kinyomom a kuplungot, akkor megszűnik ez a zaj.
Mi lehet ez?

Előre is köszönöm a segítséget.


Ez a hangot a váltóban lévő nyelestengely adja. Konstrukciós jelenség, van akinek cserélték, de hamar ugyanilyen hangot adott. "Ős" loganosok gyakran feltett kérdése ez.

Köszönöm szépen a választ.
Akkor nem sok értelme van foglalkozni vele. Ha ugyanilyen hangot fog adni, ha kicserélek nem sokkal utána is, akkor kár megbontatni. Abból mindig csak újabb probléma keletkezik
Majd felhangosítom a rádiót


[ Módosítva 2016 április 21 csütörtök - 19:33:10 ]
Vissza az elejére
smartin
2016 július 17 vasárnap - 20:15:07
Dacia Dokker

Regisztrált tag #2418
Regisztrált: 2013 május 14 kedd - 11:57:37

Üzenetek: 3
A találkozó óta kapott egy kis törődést a kicsike....

ami még jön, az a vonó, LED utastérbe és csomagtérbe.



Vissza az elejére
Indy
2016 július 18 hétfő - 10:06:08
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
smartin írta ...

A találkozó óta kapott egy kis törődést a kicsike....

ami még jön, az a vonó, LED utastérbe és csomagtérbe.


Szép a Verda!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
DokkerVan
2016 augusztus 18 csütörtök - 18:39:35
DokkerVan


Regisztrált tag #2630
Regisztrált: 2015 november 23 hétfő - 09:29:58

Üzenetek: 33
Megérkezett az Új dokkerem 2 és fél hónap volt rendelésből, 3nap alatt megvolt a forgalmi.
Vissza az elejére
Jim74
2016 augusztus 21 vasárnap - 08:57:08

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 278
Sziasztok!

Van valaki, akinek 1,6 16V motorral szerelt Dokkere van? Fogyasztásról tudna írni infókat. A katalógus adatoknak nem hiszek
Köszönöm.
Vissza az elejére
Vasi
2016 augusztus 21 vasárnap - 09:31:45


Regisztrált tag #2709
Regisztrált: 2016 június 28 kedd - 07:14:39

Üzenetek: 552
DokkerVan írta ...

Megérkezett az Új dokkerem 2 és fél hónap volt rendelésből, 3nap alatt megvolt a forgalmi.



Nyugaton a helyzet változatlan!
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:       >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!