A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Dacia Logan, Logan MCV, Sandero (az új típus)
Oldal:   <<      
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
Nagya21
2018 november 16 péntek - 09:14:02
Székesfehérvár


Regisztrált tag #2547
Regisztrált: 2015 március 16 hétfő - 09:02:22

Üzenetek: 213
bati írta ...


Ezek szerint még nem csináltatok számítást.
Az a helyzet,hogy most szándékosan magas a gáz ára.Amikor 450 volt a benzinár ,akkor
195-ért tankoltam.
Most a gáz 225 a kúton vagy 200 otthon, a benzin pedig 371 volt legutóbb..Ez nem jó arány ,az lpgnek 160 körül kellene lennie.
A gyári rendszer továbbra is buta és kicsi a tankja.
Ha a megtérülést számolom, akkor az egy átlagos autónál a beletett 200000 Ft , 35000 km után van nullán. Tehát kb. 70 ekm után fogtunk két kilót.
Ezt országosan alacsony árakkal számoltam, nekem ennyi lenne.
A lényeg,hogy mennyiért tudsz tankolni és mennyi a futásteljesítmény.



HAli!!
Számolást csináltam, azért döntöttem a gázos mellet.
MIt takar az: a gyári gázos rendszer buta.....
Nagyobb tartály 45L 24K.
Üdv Nagya

A telefonoknak 2 nagy ellensége van:
Gravitáció
H2O
Vissza az elejére
RayD
2018 november 16 péntek - 09:25:01
RayD


Regisztrált tag #2659
Regisztrált: 2016 március 07 hétfő - 12:52:10

Üzenetek: 487
bernhaft írta ...

Kb azonos felszereltség mellett :
Sandero 0.9 Artic 3029000 HUF.-
Duster 1.6 Essential ( klimával , ködfénnyel ) 3.679.000

és akkor Sandero mínusz 1 henger , 2 légszák ,stb...

Az autók fentartásan nyilván egy másik kérdés, itt most az árakról beszélünk ...

Az Arctic valamivel több, mint az Essential, valahol az Essential és a Comfort között fekszik, de tényleg előbbihez közel.

De ez a durva a Daciakban (gondolom máshol is azért megvan ez), hogy amikor minden modellből azonos levű lépcsőfokok voltak akkor is modellről modellre 1-2 dologban eltértek, de pont annyira azért megegyeztek, hogy ezt nehéz legyen elsőre kiszúrni. Akkor jött a feketeleves, hogy megjött mondjuk az MCV-jük, de tempomat nem volt benne, mert nem kérték pluszba pedig szerttek volna, mert ugye Lodgy esetén benne lett volna alapból az Arcticban, amin még vacilláltak. (ez 2015 vége 2016 elejére igaz, nem tudom most is így van-e).

De így valóban már nem milliós szintű az eltérés. Kérdés, hogy ez is olyan halk-e, mint a Prestige, amiben ültél. Mert motortól, felszereltségtől függően változhat a szigetelés megléte is. De még a szín is belejátszhat, ezt te tudod a legjobban, mert nekem legalább alapozva van pirosan az MCV-m a csomagtér alján (szőnyeg alatt) és motortérben, neked pedig szürke és nem a karosszéria színe.
Ezt talán Krogergo tudná megmondani, persze nem tudom látott-e már annyit/annyifélét az új Dusterekből, hogy pontosabb infója legyen ezzel kapcsolatban.

Vissza az elejére
Cobalt
2018 november 16 péntek - 10:09:00


Regisztrált tag #2752
Regisztrált: 2016 október 06 csütörtök - 12:43:14

Üzenetek: 196
Nekem pl egyébként nem is a liter az ami igazán számít, hanem maga az alapterülete a csomagtartónak. Ezért vagyok bajba sok gyártónál, mert nagyon kevés az, aki megadja ezeket a számokat, és sok esetben kb lehetetlen a neten összevadászni.

Logan MCV 2 Facelift, 0.9 Tce, Arctic
Vissza az elejére
bernhaft
2018 november 16 péntek - 11:29:12
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 309
RayD írta ...

bernhaft írta ...

Kb azonos felszereltség mellett :
Sandero 0.9 Artic 3029000 HUF.-
Duster 1.6 Essential ( klimával , ködfénnyel ) 3.679.000

és akkor Sandero mínusz 1 henger , 2 légszák ,stb...

Az autók fentartásan nyilván egy másik kérdés, itt most az árakról beszélünk ...

Az Arctic valamivel több, mint az Essential, valahol az Essential és a Comfort között fekszik, de tényleg előbbihez közel.

De ez a durva a Daciakban (gondolom máshol is azért megvan ez), hogy amikor minden modellből azonos levű lépcsőfokok voltak akkor is modellről modellre 1-2 dologban eltértek, de pont annyira azért megegyeztek, hogy ezt nehéz legyen elsőre kiszúrni. Akkor jött a feketeleves, hogy megjött mondjuk az MCV-jük, de tempomat nem volt benne, mert nem kérték pluszba pedig szerttek volna, mert ugye Lodgy esetén benne lett volna alapból az Arcticban, amin még vacilláltak. (ez 2015 vége 2016 elejére igaz, nem tudom most is így van-e).

De így valóban már nem milliós szintű az eltérés. Kérdés, hogy ez is olyan halk-e, mint a Prestige, amiben ültél. Mert motortól, felszereltségtől függően változhat a szigetelés megléte is. De még a szín is belejátszhat, ezt te tudod a legjobban, mert nekem legalább alapozva van pirosan az MCV-m a csomagtér alján (szőnyeg alatt) és motortérben, neked pedig szürke és nem a karosszéria színe.
Ezt talán Krogergo tudná megmondani, persze nem tudom látott-e már annyit/annyifélét az új Dusterekből, hogy pontosabb infója legyen ezzel kapcsolatban.


Hát az Artic összesen egy belső elektromos tükörállítással több viszont az Essential
2 légzsákkal . Nekem az utóbbi fontosabb és bele sem számoltam .
Klimát, ködfényszórót hozzáadtam az Essential árához.
Szerintem így stimmel és a különbség csak 600.000 ami messze nem fedi a két autó közötti
különbséget ( én ezzel csak ennyit akartam mondani )
Ez a zajszigetelés pedig túl van misztifikálva , mert az Artic-ban pont ugyanúgy nincs semmi
zajszigetelés ( egy 0 értékű filc+ hungarocell ) mint az Accessben.


Vissza az elejére
RB65
2018 november 16 péntek - 12:08:56


Regisztrált tag #2718
Regisztrált: 2016 július 18 hétfő - 13:56:14

Üzenetek: 439
Cobalt írta ...

Nekem pl egyébként nem is a liter az ami igazán számít, hanem maga az alapterülete a csomagtartónak. Ezért vagyok bajba sok gyártónál, mert nagyon kevés az, aki megadja ezeket a számokat, és sok esetben kb lehetetlen a neten összevadászni.


Ezzel én is így vagyok mert úgysem plafonig pakolom. Bár van amikor azért kell a hely felfelé is. Az MCV-be például belefér az összecsukható rekeszből egymás mellé kettő keresztben is. Meg ami még számomra fontos az ajtónyílás mérete. Thaliánál megfogadtam, hogy soha többé sedánt, Ott volt egy jókora csomagtartó de cipőkanállal kellett beszuszakolni az ajtón a cuccokat.

[ Módosítva 2018 november 16 péntek - 12:09:32 ]

A szél, a levegő azon része amelyik siet
Logan MCV 0,9TCE

Vissza az elejére
kopygege
2018 november 16 péntek - 14:22:00
Budapest

Regisztrált tag #3044
Regisztrált: 2018 november 13 kedd - 14:31:16

Üzenetek: 3
Ezt nem minden bírja, vagy ha igen akkor nem mindegy hogyan. Pl. tegnap ment el előttem egy kereszteződésben egy 8 év körüli MCV, hát az ajtóknak már nem nagyon volt alja.
Az én Loganom 3 évesen már úgy rügyezett, hogy láttam azonnal el kell adjam.


Ha jól értem, ez az előző generáció. legalábbis ami az MCV-t illeti. A Loganod is még az előző széria? Ebben sikerült minőségileg javulnia a típusnak? Mi is keveset használnánk, de utcán parkolna, ezért valószínűbb, hogy a karosszériának kellene jobban bírnia (bár az alumíniumból készülő motor sem tűnik az örök élet garanciájának...)
Vissza az elejére
RayD
2018 november 16 péntek - 15:27:17
RayD


Regisztrált tag #2659
Regisztrált: 2016 március 07 hétfő - 12:52:10

Üzenetek: 487
bernhaft írta ...

Ez a zajszigetelés pedig túl van misztifikálva , mert az Artic-ban pont ugyanúgy nincs semmi
zajszigetelés ( egy 0 értékű filc+ hungarocell ) mint az Accessben.

Arra is gondoltam, hogy például a facelift előtti 1.2-es motoroknál úgy tudom például nem volt szigetelés a motorházfedél alján (TCe és dCi esetén igen), illetve a motortér és utastér között (az a hővédő lemez/anyag).

Csak arra gondoltam ezzel, hogy a legfurább helyeken tudnak spórolni, lásd hátsó lábtér légbeömlő, ahol csak a cső hiányzik, de a középkonzolban ott a végződés fedél nélkül, vagy nálad a(és még talán 1-2 másik szín esetén) a festés belül, vagy hogy a hátsó sor 3 fejtámlája hiányzott régebben Access esetén (ha jól tudom mostanában már legalább ezen nem spórolnak).

Vissza az elejére
bernhaft
2018 november 16 péntek - 16:31:51
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 309
RayD írta ...

bernhaft írta ...

Ez a zajszigetelés pedig túl van misztifikálva , mert az Artic-ban pont ugyanúgy nincs semmi
zajszigetelés ( egy 0 értékű filc+ hungarocell ) mint az Accessben.

Arra is gondoltam, hogy például a facelift előtti 1.2-es motoroknál úgy tudom például nem volt szigetelés a motorházfedél alján (TCe és dCi esetén igen), illetve a motortér és utastér között (az a hővédő lemez/anyag).

Csak arra gondoltam ezzel, hogy a legfurább helyeken tudnak spórolni, lásd hátsó lábtér légbeömlő, ahol csak a cső hiányzik, de a középkonzolban ott a végződés fedél nélkül, vagy nálad a(és még talán 1-2 másik szín esetén) a festés belül, vagy hogy a hátsó sor 3 fejtámlája hiányzott régebben Access esetén (ha jól tudom mostanában már legalább ezen nem spórolnak).



Mondok valamit : a Rapidnak sincs belül a motorházfedelén semmilyen burkolat ennek ellenére
belül szó szerint nem hallható a motor alapjáraton , de kivül is alig .
Ez annak köszönhető hogy jó erős és vastag lemezből van , alig lehet felemelni a motorháztetőt
olyan súlya van.
Ezért ezek a " szigetelések " nem érnek semmit ha vékonyak egyébként lemezek , a szélvédő.
Ahogy mondtam én is próbáltam " zajt csillapítani '' ( home üzemmódban ) de semmi értelme
nem volt. Inkább elíttam volna azt a pénzt ,annak lett volna értelme .
Megnézte egy autó-hifi bolond ismerősöm is , de olyan összeget mondott amiből egy kis használt
autót is lehetne venni ( azzal kezdte hogy a teljes tetőt le kell szigetelni , plusz az összes
üvegfelületet is , ajtókat, mindent )
Valószínűleg az új Dustert azért éreztem megfelelően csendesnek mert nem spóroltak már
annyit a lemezek , üvegek vastagságán .

Vissza az elejére
Plömplöm
2018 november 16 péntek - 18:48:05
plömplöm

Regisztrált tag #961
Regisztrált: 2008 január 14 hétfő - 11:17:58

Üzenetek: 147
te most összehasonlítottál egy 3milliós autót egy 4millióssal? komolyan?

"Mondok valamit : a Rapidnak..."

---
1.6-16v 7személy
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<       

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!