A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Dacia Logan, Logan MCV, Sandero (az új típus)
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
András
2020 január 27 hétfő - 15:46:44
Logan MCV 1.2 75 LE

Regisztrált tag #892
Regisztrált: 2007 október 18 csütörtök - 17:40:18

Üzenetek: 357
Halihó....Sheme@: majdnem olyan jó mint a Micheline Cross Climate +....tudom mert korábban nekem is az volt
Vissza az elejére
Sheme
2020 január 30 csütörtök - 12:51:44

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1137
András írta ...

Halihó....Sheme@: majdnem olyan jó mint a Micheline Cross Climate +....tudom mert korábban nekem is az volt


Köszönöm szépen az infót! Ilyet szeretnék venni, mert a 3-as bevált, gondolom az 5-ös talán egy kicsit jobb nála. Mondjuk halkabb.

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.

Mielőtt átveszed az új autód, pár apróságot talán nem ártana ellenőrizned. Katt ide!
Vissza az elejére
Sheme
2020 január 30 csütörtök - 15:20:57

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1137
Ez az egyik különbség, ha itthon, vagy ha a showgoréknál vennél Dáliát.

No, mutatok még egyet ennek örömére.

Nálunk, valamint

a sógoréknál.

Na, ki veszi észre a különbségeket?

[ Módosítva 2020 január 30 csütörtök - 15:21:39 ]

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.

Mielőtt átveszed az új autód, pár apróságot talán nem ártana ellenőrizned. Katt ide!
Vissza az elejére
macilka
2020 január 30 csütörtök - 22:47:08
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2997
Aki tud németül...
Vissza az elejére
RayD
2020 január 31 péntek - 08:29:31
RayD


Regisztrált tag #2659
Regisztrált: 2016 március 07 hétfő - 12:52:10

Üzenetek: 585
Sheme írta ...

Ez az egyik különbség, ha itthon, vagy ha a showgoréknál vennél Dáliát.

No, mutatok még egyet ennek örömére.

Nálunk, valamint

a sógoréknál.

Na, ki veszi észre a különbségeket?


Én tudok németül, de nem tudom mire gondolsz, mert linkek engem 2 eléggé eltérő helyre visznek országtól függően.

Az osztrák aktuálisabbnak tűnik, hiányzik néhány szín pl. a két bézs árnyalat és a tavalyi Techroad piros, cserébe megjelent az idei Techroad felszereltség és hozzá tartozó kék szín, amit osztrákoknál nem Techroadnak, hanem Stepway Celebrationsnek neveznek (2015 óta, akkor volt valami 10 éves a Logan év és limitált széria, ha nem tévedek).
Illetve a TCE90 mögött áll, hogy PF, de nem vagyok biztos benne, hogy ez már utalás-e a gázosításra, bár írni, nem írja, csak azt, hogy üzemanyag Benzin (és nem Benzin/(Auto)Gas)

De mire gondoltál?


[ Módosítva 2020 január 31 péntek - 08:31:27 ]

Vissza az elejére
Sheme
2020 január 31 péntek - 11:26:39

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1137
RayD írta ...

Sheme írta ...

Ez az egyik különbség, ha itthon, vagy ha a showgoréknál vennél Dáliát.

No, mutatok még egyet ennek örömére.

Nálunk, valamint

a sógoréknál.

Na, ki veszi észre a különbségeket?


Én tudok németül, de nem tudom mire gondolsz, mert linkek engem 2 eléggé eltérő helyre visznek országtól függően.

Az osztrák aktuálisabbnak tűnik, hiányzik néhány szín pl. a két bézs árnyalat és a tavalyi Techroad piros, cserébe megjelent az idei Techroad felszereltség és hozzá tartozó kék szín, amit osztrákoknál nem Techroadnak, hanem Stepway Celebrationsnek neveznek (2015 óta, akkor volt valami 10 éves a Logan év és limitált széria, ha nem tévedek).
Illetve a TCE90 mögött áll, hogy PF, de nem vagyok biztos benne, hogy ez már utalás-e a gázosításra, bár írni, nem írja, csak azt, hogy üzemanyag Benzin (és nem Benzin/(Auto)Gas)

De mire gondoltál?



Jó helyen jársz! Egyrészt a színek száma csökkent a sógoréknál, másrészt érdekes módon, a motor adatainál ami nálunk be van írva, náluk nincs és vica versa.

Úgy látszik, ott nincs akkora igény a sokszínűségre.

(Mellesle g engem segít nyelvtanulásban is...viccen kívül!)

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.

Mielőtt átveszed az új autód, pár apróságot talán nem ártana ellenőrizned. Katt ide!
Vissza az elejére
77Gabesz
2020 január 31 péntek - 22:20:41


Regisztrált tag #2987
Regisztrált: 2018 május 03 csütörtök - 13:50:06

Üzenetek: 30
Sziasztok!

Ma valahogy nem megy a visszakeresés: belinkelnétek azokat a hozzászólásokat, amelyek arról szólnak, hogy mire figyeljünk új autó vásárlásakor/átvételekor. 2 éve biztos volt ilyen téma, most meg nem találom.

Köszi:
Gabesz

Dacia Logan MCV 2 1.0 Arctic (2018/06) 4,9-5,2 l/100 km nyáron, télen +1 l .
Dacia Sandero 2 1.0 Arctic (2020/02) -.- l/100 km nyáron, télen 5,4 l/100 km
Vissza az elejére
Jim74
2020 február 01 szombat - 07:40:10

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 329
77Gabesz írta ...

Sziasztok!

Ma valahogy nem megy a visszakeresés: belinkelnétek azokat a hozzászólásokat, amelyek arról szólnak, hogy mire figyeljünk új autó vásárlásakor/átvételekor. 2 éve biztos volt ilyen téma, most meg nem találom.

Köszi:
Gabesz

Szia!

Alvázszám, motorszám egyezzen a forgalmi engedélyben szereplővel. Karosszéria sérülésmentes legyen. Emelő (ha nem jár hozzá, akkor kerékjavító szett), vonószem megléte. Folyadékok (hűtő, fék, szervo, motorolaj,ablakmosó) megfelelő mennyisége.
Én kipróbálnám az összes lámpát, kürtöt, ablakmosót, ablaktörlőt (felemelt lapátokkal) is a biztonság kedvéért.
Az ajtókat is érdemes lehet megnézni, hogy normálisan záródnak-e.

Ha nagyon parás vagy, akkor vihetsz rétegvastagság mérőt, hogy nem javított-e a karosszéria, de én ezt a dolgot már elengedtem

Hirtelen ennyi jutott eszembe.


[ Módosítva 2020 február 01 szombat - 07:40:59 ]
Vissza az elejére
macilka
2020 február 02 vasárnap - 19:05:03
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2997
Nem semmi!Klikk!
Vissza az elejére
Sheme
2020 február 02 vasárnap - 19:12:48

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1137
77Gabesz írta ...

Sziasztok!

Ma valahogy nem megy a visszakeresés: belinkelnétek azokat a hozzászólásokat, amelyek arról szólnak, hogy mire figyeljünk új autó vásárlásakor/átvételekor. 2 éve biztos volt ilyen téma, most meg nem találom.

Köszi:
Gabesz


Mit meg nem tesz az ember, hogy segítse márkatársát!

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.

Mielőtt átveszed az új autód, pár apróságot talán nem ártana ellenőrizned. Katt ide!
Vissza az elejére
77Gabesz
2020 február 05 szerda - 22:48:11


Regisztrált tag #2987
Regisztrált: 2018 május 03 csütörtök - 13:50:06

Üzenetek: 30
Köszi Jim74 és Sheme!

Dacia Logan MCV 2 1.0 Arctic (2018/06) 4,9-5,2 l/100 km nyáron, télen +1 l .
Dacia Sandero 2 1.0 Arctic (2020/02) -.- l/100 km nyáron, télen 5,4 l/100 km
Vissza az elejére
Sheme
2020 február 06 csütörtök - 09:25:15

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1137
77Gabesz írta ...

Köszi Jim74 és Sheme!


Nincs mit! A kisdobos / úttörő / Dacia-s ott segít, ahol tud!

Ugorjunk!

Gondolom olvastátok ezt a cikket.

Ha nem nagyon röviden összefoglalom: János nevű userünk vett egy használt Fóka S-Max-ot az aaaautótól. A gépben óra szerint 105eKm volt, később derült csak ki, hogy már törve is volt a szerkezet. A lényeg, hogy autópályázás közben megállt a technika, a befecskendezők és a nagynyomású szivattyú lapátjai is elkoptak - Diesel autóról beszélünk. Az autóért 4 milliót fizetett.

János ezt megjavíttatta, később azzal is szembesült, hogy a részecskeszűrőt is cserélni kell, így a javítás 1 misis költségére még 300k hozzáadódott.

Perelt a szerencsétlen, évek teltek el, folyt a pénze, mire végül 850eFt-ot tudott kisajtolni az aaaautóból. Nyilván nem fedezi a javítási és egyéb költségeit, de ez is több a semminél.

Sovány vígasz, ha János beszédül egy Dacia kereskedésbe, újonnan, null km-es Loncsit választva árban kb ugyan annyit fizetett volna egy új autóért, melynek minden alkatrésze új, megspórol egy rakás idegeskedést és párszázezer forintot is. Plusz öröm, hogy 5 év garanciát is vásárolhatott volna.

A másik, amit sohasem fogok megérteni: a TC-n nem ez az első cikk az aaaautóról. Nem egy ember égette már meg magát velük, de mindig van egy következő veréb, akire rá lehet sózni a ... szemetet. Mikor tanulják már meg végre, hogy nem a szomszéd elismerő pillantásaiért vesz az ember autót?

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.

Mielőtt átveszed az új autód, pár apróságot talán nem ártana ellenőrizned. Katt ide!
Vissza az elejére
kekek
2020 február 06 csütörtök - 09:54:32
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3623
Egyáltalán nem védve őket, mert én sem szeretem őket, sőt. Ráadásul az egyik telephelyük mellett hetente többször elmegyek, és elképedve látom az ottani állapotokat.

Szóval, amit meg akartam osztani, az azóta már nyugdíjas munkatársam náluk vett vagy három éve egy MCV-t. Elképedtem, mikor előadta nekem, hogy hol vette, de a mosolyát és örömét nem akartam letörni, így inkább nem mondtam semmi negatívumot. És láss csodát azóta is minden gond nélkül használja, nagyon elégedett vele.
U.i.:Azért az jellemző, főleg az internet "világában", hogy csak a negatívumok jönnek át rajta.
Vissza az elejére
bati
2020 február 06 csütörtök - 11:49:31


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 892
Volt már a kezemben onnan vásárolt autó,igaz azt bennfentes infó alapján vették meg.
Az első lökös volt koccos,de azóta is hibátlan.
Tudom, talán 1000-ből ha van 1 amit érdemes megvenni, de amikor megláttam a rendszámkeretet....


.


"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
bernhaft
2020 február 06 csütörtök - 14:32:29
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 388
Sheme írta ...

77Gabesz írta ...

Köszi Jim74 és Sheme!


Nincs mit! A kisdobos / úttörő / Dacia-s ott segít, ahol tud!

Ugorjunk!

Gondolom olvastátok ezt a cikket.

Ha nem nagyon röviden összefoglalom: János nevű userünk vett egy használt Fóka S-Max-ot az aaaautótól. A gépben óra szerint 105eKm volt, később derült csak ki, hogy már törve is volt a szerkezet. A lényeg, hogy autópályázás közben megállt a technika, a befecskendezők és a nagynyomású szivattyú lapátjai is elkoptak - Diesel autóról beszélünk. Az autóért 4 milliót fizetett.

János ezt megjavíttatta, később azzal is szembesült, hogy a részecskeszűrőt is cserélni kell, így a javítás 1 misis költségére még 300k hozzáadódott.

Perelt a szerencsétlen, évek teltek el, folyt a pénze, mire végül 850eFt-ot tudott kisajtolni az aaaautóból. Nyilván nem fedezi a javítási és egyéb költségeit, de ez is több a semminél.

Sovány vígasz, ha János beszédül egy Dacia kereskedésbe, újonnan, null km-es Loncsit választva árban kb ugyan annyit fizetett volna egy új autóért, melynek minden alkatrésze új, megspórol egy rakás idegeskedést és párszázezer forintot is. Plusz öröm, hogy 5 év garanciát is vásárolhatott volna.

A másik, amit sohasem fogok megérteni: a TC-n nem ez az első cikk az aaaautóról. Nem egy ember égette már meg magát velük, de mindig van egy következő veréb, akire rá lehet sózni a ... szemetet. Mikor tanulják már meg végre, hogy nem a szomszéd elismerő pillantásaiért vesz az ember autót?



Fogalmam sincs , hogy emberek miért gondolják azt , hogy mindenki úgy gondolkozik és
aszerint él , ahogy Ő teszi .
Lehet , hogy Neked a kocsi csak Dacia lehet , de nem értem miért gondolod , hogy mindenki
így gondolkodik . Ha meg szarul járt az legyen Ő problémája .
( elég egyértelmű a sok TC cikk , kezdettől fogva harcban állnak , talán a Jóutók.hu
versenypiaci ellenfele valahol az AAA)
Az ürge egy S-Max biztonsági és komfort szintű autót akart venni , amelyet egy új Lodgy
nem tud produkálni.
Hiába adnak új és olcsó LCD tv-t , ha én egy Panasonic minőséget szeretnék.

Kár ezen az embernek felizgatnia magát .



Vissza az elejére
licsa
2020 február 06 csütörtök - 17:40:40
Logan MCV

Regisztrált tag #762
Regisztrált: 2007 június 03 vasárnap - 13:32:41

Üzenetek: 68
"Hiába adnak új és olcsó LCD tv-t , ha én egy Panasonic minőséget szeretnék."

A képet azért árnyalja, ha pénzem csak az olcsó LCD tv-re van, ezért az igényeim miatt, csak egy használt/kidobott (kinek mi jön össze) Panasonicot tudok venni.
Nincs ezzel semmi gond, ha neked az jó vedd azt, de akkor tudomásul kell venni, hogy nincs gari és lehet, kidobott pénz volt az egész. Ha így is a használt Panasonic kell, akkor rajta! Lehet, hogy összejön.
Vissza az elejére
Szita
2020 február 06 csütörtök - 21:22:20
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 337
Sheme írta ...

77Gabesz írta ...

Köszi Jim74 és Sheme!


Nincs mit! A kisdobos / úttörő / Dacia-s ott segít, ahol tud!

Ugorjunk!

Gondolom olvastátok ezt a cikket.

Ha nem nagyon röviden összefoglalom: János nevű userünk vett egy használt Fóka S-Max-ot az aaaautótól. A gépben óra szerint 105eKm volt, később derült csak ki, hogy már törve is volt a szerkezet. A lényeg, hogy autópályázás közben megállt a technika, a befecskendezők és a nagynyomású szivattyú lapátjai is elkoptak - Diesel autóról beszélünk. Az autóért 4 milliót fizetett.

János ezt megjavíttatta, később azzal is szembesült, hogy a részecskeszűrőt is cserélni kell, így a javítás 1 misis költségére még 300k hozzáadódott.

Perelt a szerencsétlen, évek teltek el, folyt a pénze, mire végül 850eFt-ot tudott kisajtolni az aaaautóból. Nyilván nem fedezi a javítási és egyéb költségeit, de ez is több a semminél.

Sovány vígasz, ha János beszédül egy Dacia kereskedésbe, újonnan, null km-es Loncsit választva árban kb ugyan annyit fizetett volna egy új autóért, melynek minden alkatrésze új, megspórol egy rakás idegeskedést és párszázezer forintot is. Plusz öröm, hogy 5 év garanciát is vásárolhatott volna.

A másik, amit sohasem fogok megérteni: a TC-n nem ez az első cikk az aaaautóról. Nem egy ember égette már meg magát velük, de mindig van egy következő veréb, akire rá lehet sózni a ... szemetet. Mikor tanulják már meg végre, hogy nem a szomszéd elismerő pillantásaiért vesz az ember autót?

Én nem a kereskedésről, hanem a Ford-ról írnék. 0 Km-el vettem egy 1.4TDCI Fusiont. 9 év és 147E Km után egy ipari hulladékká vált. (jelenleg a 7. tulajnál van, mert ha megtudják menyit kéne rá költeni, inkább szabadulnak tőle) Mindíg kímélve volt, mindent időben megkapott. Rövid hibalista: szervó szivattyú, porlasztók, zárvezérlő modul, kettőstömegű lendkerék, bal első ajtózár (nem lehet mikrokapcsolót cserélni) Szerelő szerint a turbó se volt 100-as. Ehez jött volna még a 10-éves karbantartás. + elkezdte enni a rozsda rendesen. Szerelő alsó hangon misi fölé tette a lécet. Inkább átültem egy 1.2-es MCV-be, amit a mai napig se bántam meg. Remélem nem is fogom.
Vissza az elejére
Sheme
2020 február 07 péntek - 22:28:28

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1137
bernhaft írta ...

Sheme írta ...

77Gabesz írta ...

Köszi Jim74 és Sheme!


Nincs mit! A kisdobos / úttörő / Dacia-s ott segít, ahol tud!

Ugorjunk!

Gondolom olvastátok ezt a cikket.

Ha nem nagyon röviden összefoglalom: János nevű userünk vett egy használt Fóka S-Max-ot az aaaautótól. A gépben óra szerint 105eKm volt, később derült csak ki, hogy már törve is volt a szerkezet. A lényeg, hogy autópályázás közben megállt a technika, a befecskendezők és a nagynyomású szivattyú lapátjai is elkoptak - Diesel autóról beszélünk. Az autóért 4 milliót fizetett.

János ezt megjavíttatta, később azzal is szembesült, hogy a részecskeszűrőt is cserélni kell, így a javítás 1 misis költségére még 300k hozzáadódott.

Perelt a szerencsétlen, évek teltek el, folyt a pénze, mire végül 850eFt-ot tudott kisajtolni az aaaautóból. Nyilván nem fedezi a javítási és egyéb költségeit, de ez is több a semminél.

Sovány vígasz, ha János beszédül egy Dacia kereskedésbe, újonnan, null km-es Loncsit választva árban kb ugyan annyit fizetett volna egy új autóért, melynek minden alkatrésze új, megspórol egy rakás idegeskedést és párszázezer forintot is. Plusz öröm, hogy 5 év garanciát is vásárolhatott volna.

A másik, amit sohasem fogok megérteni: a TC-n nem ez az első cikk az aaaautóról. Nem egy ember égette már meg magát velük, de mindig van egy következő veréb, akire rá lehet sózni a ... szemetet. Mikor tanulják már meg végre, hogy nem a szomszéd elismerő pillantásaiért vesz az ember autót?



Fogalmam sincs , hogy emberek miért gondolják azt , hogy mindenki úgy gondolkozik és
aszerint él , ahogy Ő teszi .
Lehet , hogy Neked a kocsi csak Dacia lehet , de nem értem miért gondolod , hogy mindenki
így gondolkodik . Ha meg szarul járt az legyen Ő problémája .
( elég egyértelmű a sok TC cikk , kezdettől fogva harcban állnak , talán a Jóutók.hu
versenypiaci ellenfele valahol az AAA)
Az ürge egy S-Max biztonsági és komfort szintű autót akart venni , amelyet egy új Lodgy
nem tud produkálni.
Hiába adnak új és olcsó LCD tv-t , ha én egy Panasonic minőséget szeretnék.

Kár ezen az embernek felizgatnia magát .



Nem izgattam, egyszerűen nem értem az embereket. Ha csak x összeg van az autóra, akkor miből gondolja bárki is, hogy pont annál a cégnél, melyről szinte lexikonnyi negatív tapasztalat összegyűlt, szóval nem fut bele a késbe? (Azt nem állítom, hogy 100%-ban minden autójukkal gáz van!)

Úgy érzem, hogy az "igények" és a pénztárca néha nem korrelál egymáshoz és inkább bevállal valaki egy 5-10 éves használt vasat, melyről halvány púja sincs, mi van, ha behal benne valami? Mibe fog ez kerülni?
Minthogy - és most igen, bevallom, elvakult vagyok - szétnézzen az új autók között, vajon azért a pénzért, amit a használt sz.ra költene, mit lehet újonnan, 3-5 év garival megvásárolni?

Ha már derogál egy Dacia, még mindig van Suzuki - kicsit többért, na. Az új autóban az a jó, hogy jóval kisebb a rizikód arra, hogy valami egy-két éven belül behal, ami bedönti a családi költségvetést / idegeskedést, utánjárást, hadakozást, ügyvédet generál.

A fenti példában Jánosnak volt bőven pénze, ideje erre, mert az "igénye" és a megfelelési kényszere 51%-os valószínűséggel nem csak önmaga, hanem a szomszéd irányába is mutatott - milyen fitymáló lehetett volna számára, hogy csak egy Dacia?

Helyette évekig pereskedett, a 4 misis kocsija alsó hangon 6 millióba került - utánjárás, ügyvéd, gázolaj, stb., ha helyette akár egy Suzukit vett volna.

Mindegy, az ügyvédnek is kell élni valakiből, mert ha "igénytelenebb" emberek lennének, felkopna az álluk.;)

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.

Mielőtt átveszed az új autód, pár apróságot talán nem ártana ellenőrizned. Katt ide!
Vissza az elejére
Sheme
2020 február 07 péntek - 22:44:15

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1137
@Bati, @Kekek!

Nyilván ki lehet fogni jó vételeket is, csak például nekem, aki olvassa a TC ilyen cikkeit is, tele lenne a gatyám, ha ott "kéne" vásárolnom.
Vajon mivel akarnának átb.szni?

Nem értek az autókhoz. Nyilván nem lehet felemeltetni, alánézni, mondjuk a nem reklámozható kollégával odamenni, mert üvöltözés és fenyegetőzések közepette penderítenének ki minket.

De csak a ti kedvetekért pár videó:

Ennyit ért neki a "szerelem", gondolom azóta is csak szerelem...

Gondolom sokba került volna két-három szakműhelyt felkeresni még a vétel előtt.

Miért nem szeretnék, ha alánéznél?

Itt meg szívlapáttal csapnám tarkón a "szerelőket".

Még egy szerencsétlen...

Ebbe is bele lehet lapátolni pár darab "százast".

És ami mindent visz...

Ennyire hülye nem lehet valaki, hát mégis!

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.

Mielőtt átveszed az új autód, pár apróságot talán nem ártana ellenőrizned. Katt ide!
Vissza az elejére
Basic
2020 február 08 szombat - 13:35:14
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2771
Rengeteg új fotó a felismerhetetlenségig összematricázott Sandero 3-ról



Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
macilka
2020 február 09 vasárnap - 13:02:37
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2997
KLIKK !
Vissza az elejére
Sheme
2020 február 09 vasárnap - 17:40:24

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1137
macilka írta ...

KLIKK !


Nem akarok prejudikálni, de lesz itt csodálkozás a mildhibrid vonatkozásában, hogy csak na!

Először érdemes ezt a cikket elolvasni.

Kiemelem a lényeget:

GL és GL+ szinten, első és összkerékhajtással is 200 000 forint a 12V Hybrid Swiftek felára a sima benzinesekhez képest. A GLX-ből nincs is sima benzines az árlistán. A vásárláskor jelentkező többletköltség nem arányos azzal a plusszal, amit a hibridesített hajtáslánc nyújt. A 3 év/100 000 kilométeres garanciánál számos márka kínál kedvezőbb jótállási feltételeket.

És ezt írtam be valakinek a FB posztja alá, amikor a Suzuki viccridet - ejtsd: mildhibridet reklámozta:

Az egész egy átverés.

Eleve eléggé takarékos az autó, semmi gyakorlati haszna nincs ennek a mildhibrid baromkodásnak. Mert hogy ezt nem hibrid, az 100%.

Annyi van, hogy egy kicsit besegít a motornak egy 1,2kWh-s akkumulátor, de önerejéből, tisztán elektromosan NEM képes egy métert sem menni.

Nézzük a rögvalóságot:

1. Az alapmodell, melyben nincs "hibridesítés", mostani kedvezményes ára: 3 190 000 Ft

A "hibrid" szintén kedvezményes ára: 3 390 000 Ft

2. Ez "csekély" 200eFt különbség!

3. Nézzük a tüzelőanyag- fogyasztásukat - népiesen: üzemagyag. Csak halkan megsúgom, nem üzemanyag az, hanem tüzelőanyag.
Szóval a manuális váltós GL+ felszereltségű, NEM "hibrid" kombinált tüzelőanyag, pardon: üzemanyag fogyasztása: 5,09 liter / 100 km.

A szintén maunális váltós GL+ felszereltségű, "hibrid" kombinált tüzelőanyag, pardon: üzemanyag fogyasztása: 5,008 liter / 100 km.

Itt ellenőrizheted: https://auto.suzuki.hu/swift/pdf/muszaki.pdf

Nos, Dr. Obádovics segítségével sikerült kiszámolnom a két változat kombinált fogyasztáskülönbségét 100km-re vetítve: ‭0,082‬ liter a "hibrid" javára.

4. Nézzük a városi tüzelőanyag-fogyasztást:
- NEM "hibrid": 6,09 liter / 100 km
- "hibrid": 5,94 liter / 100 km

Megint Dr. Obádovicsot segítségül hívva a különbség: 0,15 liter / 100km. Ez tesók között másfél (!!!) deciliter(!!!) különbség.

Hoppá!
Vajon mennyi km-t kell autóznod, hogy a 200.000 Ft felárat behozd a 100 km-kénti másfél deci tüzelőanyag-spóroláson?

Segítek egy kicsit. Tegyük fel, hogy 380 Ft / liter a benzin ára - és konstans. Ez azt jelenti, hogy másfél decit spórolva 100 km-en nyersz: 0,15 * 380 Ft = 57 Ft-ot minden 100 km-en.

A felárat elosztod ezzel az 57-tel:
200.000 / 57 ~ 3508. Ezt megszorzod 100 km-rel, így megkapod, hogy durván 350.800 km-t kell autóznod, hogy behozd a "hibrid" felárát a tüzelőanyag- spórolásodon.
Ha évi 25 000 km-rel számolunk, akkor ez több, mint 14 év alatt térül meg, feltéve, hogy csak tankoltad a kocsit, és minden évben 25 000 km-t tettél bele.

Szerintem nagy biznisz!

....................... ......................... ..

Valós alternatíva akkor lenne, ha elektromosan, önerőből WLTP szerint 70-80 km-t el tudna menni. Addig csak viccelődnek...

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.

Mielőtt átveszed az új autód, pár apróságot talán nem ártana ellenőrizned. Katt ide!
Vissza az elejére
Sheme
2020 február 09 vasárnap - 17:43:34

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1137
Szita írta ...

Sheme írta ...

77Gabesz írta ...

Köszi Jim74 és Sheme!


Nincs mit! A kisdobos / úttörő / Dacia-s ott segít, ahol tud!

Ugorjunk!

Gondolom olvastátok ezt a cikket.

Ha nem nagyon röviden összefoglalom: János nevű userünk vett egy használt Fóka S-Max-ot az aaaautótól. A gépben óra szerint 105eKm volt, később derült csak ki, hogy már törve is volt a szerkezet. A lényeg, hogy autópályázás közben megállt a technika, a befecskendezők és a nagynyomású szivattyú lapátjai is elkoptak - Diesel autóról beszélünk. Az autóért 4 milliót fizetett.

János ezt megjavíttatta, később azzal is szembesült, hogy a részecskeszűrőt is cserélni kell, így a javítás 1 misis költségére még 300k hozzáadódott.

Perelt a szerencsétlen, évek teltek el, folyt a pénze, mire végül 850eFt-ot tudott kisajtolni az aaaautóból. Nyilván nem fedezi a javítási és egyéb költségeit, de ez is több a semminél.

Sovány vígasz, ha János beszédül egy Dacia kereskedésbe, újonnan, null km-es Loncsit választva árban kb ugyan annyit fizetett volna egy új autóért, melynek minden alkatrésze új, megspórol egy rakás idegeskedést és párszázezer forintot is. Plusz öröm, hogy 5 év garanciát is vásárolhatott volna.

A másik, amit sohasem fogok megérteni: a TC-n nem ez az első cikk az aaaautóról. Nem egy ember égette már meg magát velük, de mindig van egy következő veréb, akire rá lehet sózni a ... szemetet. Mikor tanulják már meg végre, hogy nem a szomszéd elismerő pillantásaiért vesz az ember autót?

Én nem a kereskedésről, hanem a Ford-ról írnék. 0 Km-el vettem egy 1.4TDCI Fusiont. 9 év és 147E Km után egy ipari hulladékká vált. (jelenleg a 7. tulajnál van, mert ha megtudják menyit kéne rá költeni, inkább szabadulnak tőle) Mindíg kímélve volt, mindent időben megkapott. Rövid hibalista: szervó szivattyú, porlasztók, zárvezérlő modul, kettőstömegű lendkerék, bal első ajtózár (nem lehet mikrokapcsolót cserélni) Szerelő szerint a turbó se volt 100-as. Ehez jött volna még a 10-éves karbantartás. + elkezdte enni a rozsda rendesen. Szerelő alsó hangon misi fölé tette a lécet. Inkább átültem egy 1.2-es MCV-be, amit a mai napig se bántam meg. Remélem nem is fogom.



Szerelő alsó hangon misi fölé tette a lécet. Inkább átültem egy 1.2-es MCV-be, amit a mai napig se bántam meg. Remélem nem is fogom.

Jajj! Másfél misi??? Azt hitte, hogy az ötös lottó nyerteséhez van szerencséje?



A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.

Mielőtt átveszed az új autód, pár apróságot talán nem ártana ellenőrizned. Katt ide!
Vissza az elejére
Szita
2020 február 09 vasárnap - 20:05:10
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 337


Szerelő alsó hangon misi fölé tette a lécet. Inkább átültem egy 1.2-es MCV-be, amit a mai napig se bántam meg. Remélem nem is fogom.

Jajj! Másfél misi??? Azt hitte, hogy az ötös lottó nyerteséhez van szerencséje?


[/quote1581274877]
Nem másfél! Misi fölé. 11 hónapig ült a kereskedés rajta, 1 misiért tudták eladni. (Nekem 870-ért számolták be, utólag úgy érzem jól jártam)
Vissza az elejére
bernhaft
2020 február 10 hétfő - 11:26:24
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 388
Sheme írta ...

bernhaft írta ...

Sheme írta ...

77Gabesz írta ...

Köszi Jim74 és Sheme!


Nincs mit! A kisdobos / úttörő / Dacia-s ott segít, ahol tud!

Ugorjunk!

Gondolom olvastátok ezt a cikket.

Ha nem nagyon röviden összefoglalom: János nevű userünk vett egy használt Fóka S-Max-ot az aaaautótól. A gépben óra szerint 105eKm volt, később derült csak ki, hogy már törve is volt a szerkezet. A lényeg, hogy autópályázás közben megállt a technika, a befecskendezők és a nagynyomású szivattyú lapátjai is elkoptak - Diesel autóról beszélünk. Az autóért 4 milliót fizetett.

János ezt megjavíttatta, később azzal is szembesült, hogy a részecskeszűrőt is cserélni kell, így a javítás 1 misis költségére még 300k hozzáadódott.

Perelt a szerencsétlen, évek teltek el, folyt a pénze, mire végül 850eFt-ot tudott kisajtolni az aaaautóból. Nyilván nem fedezi a javítási és egyéb költségeit, de ez is több a semminél.

Sovány vígasz, ha János beszédül egy Dacia kereskedésbe, újonnan, null km-es Loncsit választva árban kb ugyan annyit fizetett volna egy új autóért, melynek minden alkatrésze új, megspórol egy rakás idegeskedést és párszázezer forintot is. Plusz öröm, hogy 5 év garanciát is vásárolhatott volna.

A másik, amit sohasem fogok megérteni: a TC-n nem ez az első cikk az aaaautóról. Nem egy ember égette már meg magát velük, de mindig van egy következő veréb, akire rá lehet sózni a ... szemetet. Mikor tanulják már meg végre, hogy nem a szomszéd elismerő pillantásaiért vesz az ember autót?



Fogalmam sincs , hogy emberek miért gondolják azt , hogy mindenki úgy gondolkozik és
aszerint él , ahogy Ő teszi .
Lehet , hogy Neked a kocsi csak Dacia lehet , de nem értem miért gondolod , hogy mindenki
így gondolkodik . Ha meg szarul járt az legyen Ő problémája .
( elég egyértelmű a sok TC cikk , kezdettől fogva harcban állnak , talán a Jóutók.hu
versenypiaci ellenfele valahol az AAA)
Az ürge egy S-Max biztonsági és komfort szintű autót akart venni , amelyet egy új Lodgy
nem tud produkálni.
Hiába adnak új és olcsó LCD tv-t , ha én egy Panasonic minőséget szeretnék.

Kár ezen az embernek felizgatnia magát .



Nem izgattam, egyszerűen nem értem az embereket. Ha csak x összeg van az autóra, akkor miből gondolja bárki is, hogy pont annál a cégnél, melyről szinte lexikonnyi negatív tapasztalat összegyűlt, szóval nem fut bele a késbe? (Azt nem állítom, hogy 100%-ban minden autójukkal gáz van!)

Úgy érzem, hogy az "igények" és a pénztárca néha nem korrelál egymáshoz és inkább bevállal valaki egy 5-10 éves használt vasat, melyről halvány púja sincs, mi van, ha behal benne valami? Mibe fog ez kerülni?
Minthogy - és most igen, bevallom, elvakult vagyok - szétnézzen az új autók között, vajon azért a pénzért, amit a használt sz.ra költene, mit lehet újonnan, 3-5 év garival megvásárolni?

Ha már derogál egy Dacia, még mindig van Suzuki - kicsit többért, na. Az új autóban az a jó, hogy jóval kisebb a rizikód arra, hogy valami egy-két éven belül behal, ami bedönti a családi költségvetést / idegeskedést, utánjárást, hadakozást, ügyvédet generál.

A fenti példában Jánosnak volt bőven pénze, ideje erre, mert az "igénye" és a megfelelési kényszere 51%-os valószínűséggel nem csak önmaga, hanem a szomszéd irányába is mutatott - milyen fitymáló lehetett volna számára, hogy csak egy Dacia?

Helyette évekig pereskedett, a 4 misis kocsija alsó hangon 6 millióba került - utánjárás, ügyvéd, gázolaj, stb., ha helyette akár egy Suzukit vett volna.

Mindegy, az ügyvédnek is kell élni valakiből, mert ha "igénytelenebb" emberek lennének, felkopna az álluk.;)


Most is csak annyit tudok erre mondani hogy azért döntött egy használt S-.Max mellett mert neki ez tetszett , és kellett , és a Lodgy nem. ( meg Suzuki sem )
Egyébként is nincs egy kategóriában a két autó , biztonsági szempontból főleg.
Ez a " szomszédnak veszünk autót " sima kényszerképzet, már 10 éve sem volt így igaz , mára meg konkrétan nem igaz.
A nagy ingyen pénz óta viszik a nagycsaládosok a Lodgy-t mint a cukrot , persze elsősorban azért mert szinte ingyen van nekik .
Én imádom az órákat , és ha tehetős lennék vásárolnék egy minőségi karórát.
Magamnak , nem a kollégák miatt.
Nekem hiába mondják , hogy egy 8 ezer forintos Q&Q óra az Auchanban is jó arra ,hogy megnézd
az időt rajta , aki ért hozzá azt tudja mi a különbség a két óra között.

A Totálcar pedig , szerintem , a legbunkóbb társaság, ( Indexről szemlézve főleg )
Olvasd el mit írtak a Logan 2 -ről úgy 5 éve ( mennyire kell akarni egy új autót ahhoz ,hogy megvegyed ezt a szart ) majd pár év és hirtelen teljesen vállalható lett ugyanaz .
Negatív hír mindig hír .
Egy sebészorvos sem azzal fog bekerülni a hírekbe mert sikeres műtéteket hajtott végre, hanem azzal ha egyszer műhíbát követ el .
A Jóautók.hu a Totalcar biznisze , szerződésben állnak a legnagyobb hazai , márkás( importőri )
használautó cégekkel ( Welt autó ,stb )
Az AAA autó a közvetlen konkurencia .
Nem védem az AAA-t , de tisztességtelen amit a Totalcar csinál .











Vissza az elejére
macilka
2020 február 10 hétfő - 11:40:55
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2997
Van benne valami...
Vissza az elejére
Sheme
2020 február 10 hétfő - 13:28:37

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1137
Szita írta ...



Szerelő alsó hangon misi fölé tette a lécet. Inkább átültem egy 1.2-es MCV-be, amit a mai napig se bántam meg. Remélem nem is fogom.

Jajj! Másfél misi??? Azt hitte, hogy az ötös lottó nyerteséhez van szerencséje?


[/quote1581274877]
Nem másfél! Misi fölé. 11 hónapig ült a kereskedés rajta, 1 misiért tudták eladni. (Nekem 870-ért számolták be, utólag úgy érzem jól jártam)


Köszönöm, bocs, eltévesztettem a számokat.

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.

Mielőtt átveszed az új autód, pár apróságot talán nem ártana ellenőrizned. Katt ide!
Vissza az elejére
Sheme
2020 február 10 hétfő - 13:37:31

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1137
bernhaft írta ...

Sheme írta ...

bernhaft írta ...

Sheme írta ...

77Gabesz írta ...

Köszi Jim74 és Sheme!


Nincs mit! A kisdobos / úttörő / Dacia-s ott segít, ahol tud!

Ugorjunk!

Gondolom olvastátok ezt a cikket.

Ha nem nagyon röviden összefoglalom: János nevű userünk vett egy használt Fóka S-Max-ot az aaaautótól. A gépben óra szerint 105eKm volt, később derült csak ki, hogy már törve is volt a szerkezet. A lényeg, hogy autópályázás közben megállt a technika, a befecskendezők és a nagynyomású szivattyú lapátjai is elkoptak - Diesel autóról beszélünk. Az autóért 4 milliót fizetett.

János ezt megjavíttatta, később azzal is szembesült, hogy a részecskeszűrőt is cserélni kell, így a javítás 1 misis költségére még 300k hozzáadódott.

Perelt a szerencsétlen, évek teltek el, folyt a pénze, mire végül 850eFt-ot tudott kisajtolni az aaaautóból. Nyilván nem fedezi a javítási és egyéb költségeit, de ez is több a semminél.

Sovány vígasz, ha János beszédül egy Dacia kereskedésbe, újonnan, null km-es Loncsit választva árban kb ugyan annyit fizetett volna egy új autóért, melynek minden alkatrésze új, megspórol egy rakás idegeskedést és párszázezer forintot is. Plusz öröm, hogy 5 év garanciát is vásárolhatott volna.

A másik, amit sohasem fogok megérteni: a TC-n nem ez az első cikk az aaaautóról. Nem egy ember égette már meg magát velük, de mindig van egy következő veréb, akire rá lehet sózni a ... szemetet. Mikor tanulják már meg végre, hogy nem a szomszéd elismerő pillantásaiért vesz az ember autót?



Fogalmam sincs , hogy emberek miért gondolják azt , hogy mindenki úgy gondolkozik és
aszerint él , ahogy Ő teszi .
Lehet , hogy Neked a kocsi csak Dacia lehet , de nem értem miért gondolod , hogy mindenki
így gondolkodik . Ha meg szarul járt az legyen Ő problémája .
( elég egyértelmű a sok TC cikk , kezdettől fogva harcban állnak , talán a Jóutók.hu
versenypiaci ellenfele valahol az AAA)
Az ürge egy S-Max biztonsági és komfort szintű autót akart venni , amelyet egy új Lodgy
nem tud produkálni.
Hiába adnak új és olcsó LCD tv-t , ha én egy Panasonic minőséget szeretnék.

Kár ezen az embernek felizgatnia magát .



Nem izgattam, egyszerűen nem értem az embereket. Ha csak x összeg van az autóra, akkor miből gondolja bárki is, hogy pont annál a cégnél, melyről szinte lexikonnyi negatív tapasztalat összegyűlt, szóval nem fut bele a késbe? (Azt nem állítom, hogy 100%-ban minden autójukkal gáz van!)

Úgy érzem, hogy az "igények" és a pénztárca néha nem korrelál egymáshoz és inkább bevállal valaki egy 5-10 éves használt vasat, melyről halvány púja sincs, mi van, ha behal benne valami? Mibe fog ez kerülni?
Minthogy - és most igen, bevallom, elvakult vagyok - szétnézzen az új autók között, vajon azért a pénzért, amit a használt sz.ra költene, mit lehet újonnan, 3-5 év garival megvásárolni?

Ha már derogál egy Dacia, még mindig van Suzuki - kicsit többért, na. Az új autóban az a jó, hogy jóval kisebb a rizikód arra, hogy valami egy-két éven belül behal, ami bedönti a családi költségvetést / idegeskedést, utánjárást, hadakozást, ügyvédet generál.

A fenti példában Jánosnak volt bőven pénze, ideje erre, mert az "igénye" és a megfelelési kényszere 51%-os valószínűséggel nem csak önmaga, hanem a szomszéd irányába is mutatott - milyen fitymáló lehetett volna számára, hogy csak egy Dacia?

Helyette évekig pereskedett, a 4 misis kocsija alsó hangon 6 millióba került - utánjárás, ügyvéd, gázolaj, stb., ha helyette akár egy Suzukit vett volna.

Mindegy, az ügyvédnek is kell élni valakiből, mert ha "igénytelenebb" emberek lennének, felkopna az álluk.;)


Most is csak annyit tudok erre mondani hogy azért döntött egy használt S-.Max mellett mert neki ez tetszett , és kellett , és a Lodgy nem. ( meg Suzuki sem )
Egyébként is nincs egy kategóriában a két autó , biztonsági szempontból főleg.
Ez a " szomszédnak veszünk autót " sima kényszerképzet, már 10 éve sem volt így igaz , mára meg konkrétan nem igaz.
A nagy ingyen pénz óta viszik a nagycsaládosok a Lodgy-t mint a cukrot , persze elsősorban azért mert szinte ingyen van nekik .
Én imádom az órákat , és ha tehetős lennék vásárolnék egy minőségi karórát.
Magamnak , nem a kollégák miatt.
Nekem hiába mondják , hogy egy 8 ezer forintos Q&Q óra az Auchanban is jó arra ,hogy megnézd
az időt rajta , aki ért hozzá azt tudja mi a különbség a két óra között.

A Totálcar pedig , szerintem , a legbunkóbb társaság, ( Indexről szemlézve főleg )
Olvasd el mit írtak a Logan 2 -ről úgy 5 éve ( mennyire kell akarni egy új autót ahhoz ,hogy megvegyed ezt a szart ) majd pár év és hirtelen teljesen vállalható lett ugyanaz .
Negatív hír mindig hír .
Egy sebészorvos sem azzal fog bekerülni a hírekbe mert sikeres műtéteket hajtott végre, hanem azzal ha egyszer műhíbát követ el .
A Jóautók.hu a Totalcar biznisze , szerződésben állnak a legnagyobb hazai , márkás( importőri )
használautó cégekkel ( Welt autó ,stb )
Az AAA autó a közvetlen konkurencia .
Nem védem az AAA-t , de tisztességtelen amit a Totalcar csinál .



A TC-s megállapításoddal 100%-ban egyetértek: először semmi sem jó, aztán meg kiderül, a legőszintébb autó.

És azzal is egyetértek, vannak az érzelmi döntések. Részemről az érzelmeimet a hozzá nem értésem, az időm és a pénztárcám befolyásolja.

Nem értek már ezekhez a modern csodálkhoz - a karburátorosoknál leragadtam. A mai autók túlbonyolítottak: szakértelmet, felszerelést, időt, türelmet és pénzt igényelnek. Ezek közül egyikben sem dúskálok, hogy utána járkáljak, idegeskedjek, szkanderozzak a használtautó kereskedővel - 10telet a kivételnek.

Arra szerettem volna rávilágítani, nem biztos, hogy azzal jár az ember a legjobban, ami tetszik. János példája fényesen demonstrálta ezt. Neki volt ideje, ereje, pénze ügyvédhez, másik szervizhez, stb.

Lelke rajta.

Vajon mennyivel lenne bejjebb, ha nem igényeskedik, hanem a realitások talaján áll? Ezt már sohasem tudjuk meg.

Azért az is elgondolkodtató, a GVH pont az aaaautót büntetgeti. De lehet, más használtautó kereskedőt is büntetget, csak az infó nem ér el hozzánk, földi halandókhoz.

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.

Mielőtt átveszed az új autód, pár apróságot talán nem ártana ellenőrizned. Katt ide!
Vissza az elejére
RayD
2020 február 10 hétfő - 14:51:37
RayD


Regisztrált tag #2659
Regisztrált: 2016 március 07 hétfő - 12:52:10

Üzenetek: 585
bernhaft írta ...
A nagy ingyen pénz óta viszik a nagycsaládosok a Lodgy-t mint a cukrot , persze elsősorban azért mert szinte ingyen van nekik

Lehet, hogy tényleg rossz autót vettél, ha neked 2-2,5 millió forint nem számít. Mert a támogatás 50%, max. 2,5 millió Ft, azaz mindenkinek legalább az autó árának a felét ki kell perkálnia; akár zsebből, akár hosszan részletekben kinyögni. Tehát nincs az ingyen, még ha a marketingesek ezt is kívánják elhitetni a 0 Ft beugrós konstrukcióval.

Bár szerintem aki már az előlegen és az üzembehelyezésen+kötelező +casco húzza a száját, mert nincs annyi megtakarítása, az nem tudom hogyan fogja utána az önrészt részletekben kiperkálni. Ebből lesznek majd a válság előtti, később visszaadott, 0 Ft-os Suzukikhoz hasonló visszaadott Lodgyk, főleg ha van abban igazság, hogy közeleg a következő válság.

[ Módosítva 2020 február 10 hétfő - 14:53:18 ]

Vissza az elejére
77Gabesz
2020 február 10 hétfő - 20:58:31


Regisztrált tag #2987
Regisztrált: 2018 május 03 csütörtök - 13:50:06

Üzenetek: 30
Helló!

Szombaton vettem át a 2019.10.19-én rendelt Sanderonkat Gyöngyösön. A 20 éves Swiftünk utódja lett. Mától Szandi visz munkába

Tapasztalatok 200 km után:
-minden folyadékszint OK, megjárattam, akkor is. (Téli szélvédőmosó cégajándék volt.)
-kédergumik a helyükön,
-ablaktörlő elől, hátul nagyon faja, szépen töröl, legyen is így még jó sokáig,
-motorháztető stabilan rögzített, nem kotyog,
-ellenben a vezetőülés az utolsó 2 hátsó fokozatba tolva pár millimétert mozog-Ha megyek vele nem érzem, csak ha állok és fészkelődök Ezt még meg kell nézzem, mit is lehet kezdeni vele. Maga az ülés kényelmes, tart.
-Beltér rendben, térdem is elfér és nem verem be semmibe, kormány-, ülésmagasság OK.
-Start-stop nem a barátom.- Megszokom, vagy .....
-Fényszóró magasságot legfelső állásba kellett tennem, mert érzésem szerint középállásban közelre vetített. Ezzel a manőverrel már rendben van, szépen látok és látszok.
-Klíma megy, most piszok hideget fúj, de majd a szezonjában meglátjuk, mit tud...,
-2 első ajtóban van hangszóró, hátul csak a helye van-Másnak is?
-minden lámpa működik (beltérben is)
-nyári Giti Sinergy papucsokkal jött, a pótkerék meg GT radial Champiro VP1 volt. Korábban már elvittem a felnireszerelt télieket a szalonba, így azzal vettem át (grátisz volt a le-, felszerelés)
-első tankolás a kereskedés után 60 m-re: 36,96 l. Még egy ideig bejáratósak vagyunk, a fogyasztást még nem tudom hivatalossá tenni, mert minél többet megyek vele, annál hosszabb hatótávot ír ki a fedcomp (bárcsak így lenne tényleg). 5,4 l-t látok most, fog ez még változni.

Üdv:
Gabesz

Dacia Logan MCV 2 1.0 Arctic (2018/06) 4,9-5,2 l/100 km nyáron, télen +1 l .
Dacia Sandero 2 1.0 Arctic (2020/02) -.- l/100 km nyáron, télen 5,4 l/100 km
Vissza az elejére
Hoplita3001
2020 február 10 hétfő - 21:30:03


Regisztrált tag #2883
Regisztrált: 2017 augusztus 01 kedd - 10:06:48

Üzenetek: 45
Sziasztok!
Úgy nézz ki, hogy a bal oldali gyári tompítottam "kikönyökölt" , a mai jó esős időben nem volt túl sok kedvem kiszedni. (2018-as Logan MCV )
Olyan kérdéseim lennének ezzel kapcsolatban , hogy:
1, Ti mit ajánlotok helyette?
2, Valaki próbált már a gyári halogén izzó helyére beaplikálni led-es izzót ? Lehetséges-e és ha igen akkor kell -e hozzá can-bus-szos elenállás vagy sem ?

Köszi a válaszokat !
Vissza az elejére
bati
2020 február 10 hétfő - 22:24:09


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 892
.
1: csütörtöktől lesz izzó a ferde i betűs boltban
2: valakik próbáltak, de nem gondolták át... /ráfaragtak/


.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Nagya21
2020 február 11 kedd - 08:20:40
Székesfehérvár


Regisztrált tag #2547
Regisztrált: 2015 március 16 hétfő - 09:02:22

Üzenetek: 306
Hoplita3001 írta ...

Sziasztok!
Úgy nézz ki, hogy a bal oldali gyári tompítottam "kikönyökölt" , a mai jó esős időben nem volt túl sok kedvem kiszedni. (2018-as Logan MCV )
Olyan kérdéseim lennének ezzel kapcsolatban , hogy:
1, Ti mit ajánlotok helyette?
2, Valaki próbált már a gyári halogén izzó helyére beaplikálni led-es izzót ? Lehetséges-e és ha igen akkor kell -e hozzá can-bus-szos elenállás vagy sem ?

Köszi a válaszokat !


Hali!!
Tungsgram emeltfényü izzó +130-150%-ost ajánlanám.
Majdnem olyan jó mint az Osram nightbreaker Laser
Ledet felejtsd el, megb@ccnak érte.
Üdv Nagya

[ Módosítva 2020 február 11 kedd - 08:21:28 ]

A telefonoknak 2 nagy ellensége van:
Gravitáció
H2O
Vissza az elejére
Attis
2020 február 11 kedd - 17:12:24
Attis


Regisztrált tag #3091
Regisztrált: 2019 május 02 csütörtök - 10:51:33

Üzenetek: 34
El van tolva oldalra az izzó nyílása, nem megy bele ventilátoros LED, a többi meg keveset világít. A LED alapvető baja, hogy a fényforrás nem ott van ahol a halogén izzószál, és nem körbe világít. Így a vetített fény széle elmosódik és rossz helyre vetül. A szembejövőket vakítod, miközben kevesebbet látsz mint egy jó izzóval. Osram nightbreaker silvert használok, nagyon jó fénye van ennek is, bár nem olyan hideg fehér mint a laser, de feleannyiba kerül és elméletileg dupla annyi ideig tart is. Nem tudom mi az igaz, fél éve használom, de volt aki nem akarta elhinni, hogy halogén. Az új foncsor és búra a jó izzóval jobban világított mint az ő híres 10 éves kanyarkövetős xenonja.
Vissza az elejére
bernhaft
2020 február 12 szerda - 15:11:57
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 388
RayD írta ...

bernhaft írta ...
A nagy ingyen pénz óta viszik a nagycsaládosok a Lodgy-t mint a cukrot , persze elsősorban azért mert szinte ingyen van nekik

Lehet, hogy tényleg rossz autót vettél, ha neked 2-2,5 millió forint nem számít. Mert a támogatás 50%, max. 2,5 millió Ft, azaz mindenkinek legalább az autó árának a felét ki kell perkálnia; akár zsebből, akár hosszan részletekben kinyögni. Tehát nincs az ingyen, még ha a marketingesek ezt is kívánják elhitetni a 0 Ft beugrós konstrukcióval.

Bár szerintem aki már az előlegen és az üzembehelyezésen+kötelező +casco húzza a száját, mert nincs annyi megtakarítása, az nem tudom hogyan fogja utána az önrészt részletekben kiperkálni. Ebből lesznek majd a válság előtti, később visszaadott, 0 Ft-os Suzukikhoz hasonló visszaadott Lodgyk, főleg ha van abban igazság, hogy közeleg a következő válság.


Nyilván nem szó szerint értettem , de végül is úgy is lehet érteni
Használt autóhoz kell önerő.
Nagycsaládos támogatással még ez sem szükséges mert beforgatható annak
a támogatás, a maradék meg havi törlesztéssel ,,,...
2-3 millióért új autó valóban szinte " ingyé van " .. úgy értem " normális " esetben
nem is kapsz új autót ennyiért , és még kell hozzá lenni önerődnek is .

Akinek meg nincs pénze , az valóban ne vegyen autót , sem újat , sem használtat ,
erről kár is beszélni,

Én csak a korábbi megjegyzésre utaltam ezzel , vagyis , hogy a támogatással a Lodgy messze
a legkeresettebb tehát nem a " szomszédnak vásárolnak " autót , ez egy hülyeség.







Vissza az elejére
bernhaft
2020 február 12 szerda - 15:35:10
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 388


Arra szerettem volna rávilágítani, nem biztos, hogy azzal jár az ember a legjobban, ami tetszik. János példája fényesen demonstrálta ezt. Neki volt ideje, ereje, pénze ügyvédhez, másik szervizhez, stb.

Lelke rajta.

Vajon mennyivel lenne bejjebb, ha nem igényeskedik, hanem a realitások talaján áll? Ezt már sohasem tudjuk meg.

Azért az is elgondolkodtató, a GVH pont az aaaautót büntetgeti. De lehet, más használtautó kereskedőt is büntetget, csak az infó nem ér el hozzánk, földi halandókhoz.
[/ quote1581516836]

Én új Dacia-t vettem , nem használt autót , mégis kellett az ügyvéd segítsége.
Számomra ez nem volt őszinte autó.
A saját példám alapján úgy döntöttem , hogy kb. 30 év " új autózás " után egy használtat vettem.

Az igényeit nem teheti félre az ember mert akkor nem lesz elégedett , erre is jó a saját példám.

Őszinte leszek de ha van 4 millióm egy nagy autóra én sem vennék Lodgy-t mert sosem tudnék maradéktalan örömmel kitekinteni az udvarra .
Nem azért mert rossz autó , csak egyszerűen az anyagiakon kívül nem szólna nekem semmi mellette , hogy megvegyem .

Hozzáteszem én vettem már Dacia-t , újat .. szóval nem válasz a fentiekre ,hogy a " sznobizmus " miatt vagy mert a " szomszédnak akarok megfelelni " .

Nem védem az AAA autó , sosem vettem ott autót , és nem is fogok.
Ettől még áll a véleményem , hogy nem korrekt így " beleállni " a lehetőségekbe , és
nekimenni a konkurenciának







Vissza az elejére
djhans
2020 február 13 csütörtök - 08:14:38


Regisztrált tag #3132
Regisztrált: 2019 október 16 szerda - 10:49:34

Üzenetek: 19
Én egy 20 éves 146-os Alfát cseréltem le egy Loganra. Az alját kikezdte már az idő. Egy rendes lakatolás benne lett volna 300-500 ezer Forintba. Egyébként az autóval más probléma nem volt. Hitelt nem akartam és ennyi pénzből csak a Logan jöhetett szóba mint nagy autó. Giuliettát szerettem volna de egy új Logan árából csak egy 8 éves jött volna ki. Inkább elengedtem. Főként a gyerekek vannak vele helyben fuvarozva óvodába. Ritkán van nagyobb utakra használva. Ami feltűnt hogy sokkal vékonyabb lemezből van mint az előző autó. 300 kilval könnyebb ezért a menetteljesítmény érzetre nem sokkal kevesebb. Egyébként A-ból B-be elmenni teljesen jó. Ami tetszik az előzőhöz képest hogy 2-3 literrel kevesebbet eszik.
Vissza az elejére
Sheme
2020 február 13 csütörtök - 09:49:55

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1137
bernhaft írta ...



Arra szerettem volna rávilágítani, nem biztos, hogy azzal jár az ember a legjobban, ami tetszik. János példája fényesen demonstrálta ezt. Neki volt ideje, ereje, pénze ügyvédhez, másik szervizhez, stb.

Lelke rajta.

Vajon mennyivel lenne bejjebb, ha nem igényeskedik, hanem a realitások talaján áll? Ezt már sohasem tudjuk meg.

Azért az is elgondolkodtató, a GVH pont az aaaautót büntetgeti. De lehet, más használtautó kereskedőt is büntetget, csak az infó nem ér el hozzánk, földi halandókhoz.
[/ quote1581516836]

Én új Dacia-t vettem , nem használt autót , mégis kellett az ügyvéd segítsége.
Számomra ez nem volt őszinte autó.



Kérlek fejtsd ki ezt egy kicsit bővebben, már ha lehet...

Más: előbb-utóbb - inkább utóbb! - elkerülhetetlen lesz az elektromos talicskára váltás.

Nos a kis Zoé számomra nagyon szimpatikus autó!

Hogy miért? Ezért:

Autópályás használathoz az alap 22 kW-os AC töltés mellé immár elérhető az 50 kW-os, CCS csatlakozós DC villámtöltés is.

Na ez az! Alap: 22kW-os AC töltés. A döntő többségnél NEM, de a Renault Zoe-nál igen! Na nem azért, mintha olyan olcsó lenne otthonra 230 V x 32 A x 3 ~ 22kW-os gyors töltőt kiépítettni, de az viszonylag sok helyen még mindig 22kW-os töltő van és azok max teljesítményét.

Bár lesz vagy 10 év, mire a Logan-ba is leszivárog a technika... de szintén a 9-10 millás ársávban?!

ON

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.

Mielőtt átveszed az új autód, pár apróságot talán nem ártana ellenőrizned. Katt ide!
Vissza az elejére
bernhaft
2020 február 13 csütörtök - 12:41:12
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 388
Sheme írta ...

bernhaft írta ...



Arra szerettem volna rávilágítani, nem biztos, hogy azzal jár az ember a legjobban, ami tetszik. János példája fényesen demonstrálta ezt. Neki volt ideje, ereje, pénze ügyvédhez, másik szervizhez, stb.

Lelke rajta.

Vajon mennyivel lenne bejjebb, ha nem igényeskedik, hanem a realitások talaján áll? Ezt már sohasem tudjuk meg.

Azért az is elgondolkodtató, a GVH pont az aaaautót büntetgeti. De lehet, más használtautó kereskedőt is büntetget, csak az infó nem ér el hozzánk, földi halandókhoz.
[/ quote1581516836]

Én új Dacia-t vettem , nem használt autót , mégis kellett az ügyvéd segítsége.
Számomra ez nem volt őszinte autó.



Kérlek fejtsd ki ezt egy kicsit bővebben, már ha lehet...

Más: előbb-utóbb - inkább utóbb! - elkerülhetetlen lesz az elektromos talicskára váltás.

Nos a kis Zoé számomra nagyon szimpatikus autó!

Hogy miért? Ezért:

Autópályás használathoz az alap 22 kW-os AC töltés mellé immár elérhető az 50 kW-os, CCS csatlakozós DC villámtöltés is.

Na ez az! Alap: 22kW-os AC töltés. A döntő többségnél NEM, de a Renault Zoe-nál igen! Na nem azért, mintha olyan olcsó lenne otthonra 230 V x 32 A x 3 ~ 22kW-os gyors töltőt kiépítettni, de az viszonylag sok helyen még mindig 22kW-os töltő van és azok max teljesítményét.

Bár lesz vagy 10 év, mire a Logan-ba is leszivárog a technika... de szintén a 9-10 millás ársávban?!

ON


Mit is fejtsek ki bővebben ? : - ) A " nem öszinte " részét ?

A Zoe nekem is tetszik de az összes kedvezménnyel együtt is bőven 6 millió felett van .
Hát ez nem a mi budget kategóriánk sajna .
Most olvastam , hogy a cseh CitiGo összeg magyaroszági kontingensét egy nap alatt eladták.
Az egyékbént becsúszott 5 millió alá.
Ismerőssel akartunk közösen beruházni egyre , utána kiadni cégeknek , igénylőknek .




Vissza az elejére
macilka
2020 február 13 csütörtök - 13:03:53
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2997
Új LOGAN
Vissza az elejére
bernhaft
2020 február 13 csütörtök - 14:12:08
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 388
bernhaft írta ...

Sheme írta ...

bernhaft írta ...



Arra szerettem volna rávilágítani, nem biztos, hogy azzal jár az ember a legjobban, ami tetszik. János példája fényesen demonstrálta ezt. Neki volt ideje, ereje, pénze ügyvédhez, másik szervizhez, stb.

Lelke rajta.

Vajon mennyivel lenne bejjebb, ha nem igényeskedik, hanem a realitások talaján áll? Ezt már sohasem tudjuk meg.

Azért az is elgondolkodtató, a GVH pont az aaaautót büntetgeti. De lehet, más használtautó kereskedőt is büntetget, csak az infó nem ér el hozzánk, földi halandókhoz.
[/ quote1581516836]

Én új Dacia-t vettem , nem használt autót , mégis kellett az ügyvéd segítsége.
Számomra ez nem volt őszinte autó.



Kérlek fejtsd ki ezt egy kicsit bővebben, már ha lehet...

Más: előbb-utóbb - inkább utóbb! - elkerülhetetlen lesz az elektromos talicskára váltás.

Nos a kis Zoé számomra nagyon szimpatikus autó!

Hogy miért? Ezért:

Autópályás használathoz az alap 22 kW-os AC töltés mellé immár elérhető az 50 kW-os, CCS csatlakozós DC villámtöltés is.

Na ez az! Alap: 22kW-os AC töltés. A döntő többségnél NEM, de a Renault Zoe-nál igen! Na nem azért, mintha olyan olcsó lenne otthonra 230 V x 32 A x 3 ~ 22kW-os gyors töltőt kiépítettni, de az viszonylag sok helyen még mindig 22kW-os töltő van és azok max teljesítményét.

Bár lesz vagy 10 év, mire a Logan-ba is leszivárog a technika... de szintén a 9-10 millás ársávban?!

ON


Mit is fejtsek ki bővebben ? : - ) A " nem öszinte " részét ?

A Zoe nekem is tetszik de az összes kedvezménnyel együtt is bőven 6 millió felett van .
Hát ez nem a mi budget kategóriánk sajna .
Most olvastam , hogy a cseh CitiGo összeg magyaroszági kontingensét egy nap alatt eladták.
Az egyékbént becsúszott 5 millió alá.
Ismerőssel akartunk közösen beruházni egyre , utána kiadni cégeknek , igénylőknek .







Most olvastam a cikket és 8-9 milliót írnak .
Az viszont extra drága , hiába jó
Vissza az elejére
sanyinak
2020 február 13 csütörtök - 21:56:37

Regisztrált tag #2838
Regisztrált: 2017 április 07 péntek - 15:26:04

Üzenetek: 131
Szerintetek mi lehet az oka, hogy a vontatható fékezett utánfutó maximális tömege az utóbbi időben 840 kg-ról 1110 kg-ra emelkedett?
Vissza az elejére
Sheme
2020 február 14 péntek - 07:21:17

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1137
bernhaft írta ...

bernhaft írta ...

Sheme írta ...

bernhaft írta ...



Arra szerettem volna rávilágítani, nem biztos, hogy azzal jár az ember a legjobban, ami tetszik. János példája fényesen demonstrálta ezt. Neki volt ideje, ereje, pénze ügyvédhez, másik szervizhez, stb.

Lelke rajta.

Vajon mennyivel lenne bejjebb, ha nem igényeskedik, hanem a realitások talaján áll? Ezt már sohasem tudjuk meg.

Azért az is elgondolkodtató, a GVH pont az aaaautót büntetgeti. De lehet, más használtautó kereskedőt is büntetget, csak az infó nem ér el hozzánk, földi halandókhoz.
[/ quote1581516836]

Én új Dacia-t vettem , nem használt autót , mégis kellett az ügyvéd segítsége.
Számomra ez nem volt őszinte autó.



Kérlek fejtsd ki ezt egy kicsit bővebben, már ha lehet...

Más: előbb-utóbb - inkább utóbb! - elkerülhetetlen lesz az elektromos talicskára váltás.

Nos a kis Zoé számomra nagyon szimpatikus autó!

Hogy miért? Ezért:

Autópályás használathoz az alap 22 kW-os AC töltés mellé immár elérhető az 50 kW-os, CCS csatlakozós DC villámtöltés is.

Na ez az! Alap: 22kW-os AC töltés. A döntő többségnél NEM, de a Renault Zoe-nál igen! Na nem azért, mintha olyan olcsó lenne otthonra 230 V x 32 A x 3 ~ 22kW-os gyors töltőt kiépítettni, de az viszonylag sok helyen még mindig 22kW-os töltő van és azok max teljesítményét.

Bár lesz vagy 10 év, mire a Logan-ba is leszivárog a technika... de szintén a 9-10 millás ársávban?!

ON


Mit is fejtsek ki bővebben ? : - ) A " nem öszinte " részét ?

A Zoe nekem is tetszik de az összes kedvezménnyel együtt is bőven 6 millió felett van .
Hát ez nem a mi budget kategóriánk sajna .
Most olvastam , hogy a cseh CitiGo összeg magyaroszági kontingensét egy nap alatt eladták.
Az egyékbént becsúszott 5 millió alá.
Ismerőssel akartunk közösen beruházni egyre , utána kiadni cégeknek , igénylőknek .



Most olvastam a cikket és 8-9 milliót írnak .
Az viszont extra drága , hiába jó



Igen, a nem őszintét.

Mondom, nagyon drágállom a kis Zoé-t, mert egyelőre ahhoz, hogy a városban bohóckodjon az ember, ahhoz sokba kerül. Nagyobb távot megtenni - kifejtem: búvárcuccokkal többed magammal pl Pag-ra, Vis-re, stb. - menni, ahhoz meg a röhej kategóriája. Nem azért, mert kicsi, hanem azért, mert órákkal megnöveli az utazási időt, hogy örökké a töltőre kell dugni, ha a pályán tolja neki az ember.

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.

Mielőtt átveszed az új autód, pár apróságot talán nem ártana ellenőrizned. Katt ide!
Vissza az elejére
Sheme
2020 február 14 péntek - 07:24:59

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1137
macilka írta ...

Új LOGAN


Ezt nem értem:

Egyelőre maradnak a dízelváltozatok is, a gyengébb 85, az erősebb 115 lovas lesz.

Itthon egyelőre a 95 Le / 220 Nm tudó DönCIvel lehet megvenni a talicskát. Honnan van a kétféle teljesítményérték? Mellesleg lefogadom, h az erősebbikben mindenki naaaagy kedvence, a kettős tömegű is benne lesz, de biztosan "megoldható", hogy valaki kicserélje a megszokottra.

Ja, a 130Le- turbós benzines nem rossz választás, mondjuk a váltófokozatokat / végáttételt úgyis elcseszik: pörögni fog, mint a búgócsiga, de az is igaz, ez a karosszéria nem a száguldozásra termett. Ha a Dusi belekarcol a 200-ba, akkor ez meg leforgatná az órát?!

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.

Mielőtt átveszed az új autód, pár apróságot talán nem ártana ellenőrizned. Katt ide!
Vissza az elejére
lovas
2020 február 14 péntek - 09:18:38

Regisztrált tag #3096
Regisztrált: 2019 május 07 kedd - 09:20:43

Üzenetek: 7
Mindenkit üdvözlök!

A fórumot olvasom, követem a hozzászólásokat, de beírni nem nagyon szoktam.
2019 áprilisban vásároltam stepway techroad 09 TCE-t és azt hiszem ennyi idő elteltével tudok véleményt mondani.
A vételnél hirtelen döntés volt,/ jó akkor vegyük meg/, de a próbaút több mint 60 km. volt Nem bíztam a véletlenre kiakartam próbálni, hogy mit tud és mivel gerincproblémám van, tudok e benne hosszabb távon ülni.
A garázsom a lakás része, mérete típusterves és nem nagy, ezért a próbaúton kitudtam próbálni. hogyha beállok a kiszállás milyen.
Mikor a próba volt már úgy ültem be, hogy előtte beindították tehát meleg motor volt, mikor indultam így nem derült ki, hogy melegíteni kell mert hidegen rángat.
Munkakörömből adódóan többször előfordul, hogy a településen autózni kell és több épületnél megállni, ezen idő alatt nem melegszik be a motor és lehűlik mire indulok.
Most persze mondhatja mindenki, hogy azt a pár percet ki lehet bírni a melegítést. De engem zavar.
Szomszédomnak dízel autója van nem mai darab, főleg télen reggel 5 órától járatja 6-ra megy dolgozni, én 6-kor kelnék, de így 5-kor. Most én is így teszek járatom az autót.
Melegen jól megy nincs vele gond, bár a váltásjelzőt nem kell figyelni csak a motor hangját és jól lehet vele autózni.
Az óra szerint 1500 fordulatig gyenge, ezt garázsba álláskor és a futó húzásakor érzem. Az önkormányzat járdát csináltatott és a bejáró és a járda között szintkülönbség van, persze ferde de kicsi gázzal nem megy fel, ha gázt adok akkor rendben csak akkor félős, hogy felakadok az ajtóban mert úgy belendül.
Én úgy látom a technika fejlődik, de nem tud többet mint 20 éve, gondolván az 1-je swiftre
A futót alapjáraton üresen is nehezen bírja, a tolatás meg borzasztó.
Az én vezetési stílusommal a fogyasztás 6.1. re állt be.
Az ülésbeállításom miatt az útkereszteződésben a jobb oldali A oszlopnál nem látok ki tökéletesen, tehát benne van a látótérben erre figyelni kell./gyalogost kerékpárost takar/De ez valószínű egyedi nem mindenkinek okozhat gondot.
Nálunk nagyon rossz rázós az út, sok a gödör sok helyen 40-el lehet menni és vigyázok rá újonnan csendes volt a kárpit, már most ennyi idő után több részen zörög, sőtt még a felhúzott ablakok is.

Ezt azért írtam le, hogy ha valaki most akar venni és olvassa lehet a döntésében segíthet.
Vissza az elejére
bernhaft
2020 február 14 péntek - 09:20:29
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 388
Sheme írta ...

bernhaft írta ...

bernhaft írta ...

Sheme írta ...

bernhaft írta ...



Arra szerettem volna rávilágítani, nem biztos, hogy azzal jár az ember a legjobban, ami tetszik. János példája fényesen demonstrálta ezt. Neki volt ideje, ereje, pénze ügyvédhez, másik szervizhez, stb.

Lelke rajta.

Vajon mennyivel lenne bejjebb, ha nem igényeskedik, hanem a realitások talaján áll? Ezt már sohasem tudjuk meg.

Azért az is elgondolkodtató, a GVH pont az aaaautót büntetgeti. De lehet, más használtautó kereskedőt is büntetget, csak az infó nem ér el hozzánk, földi halandókhoz.
[/ quote1581516836]

Én új Dacia-t vettem , nem használt autót , mégis kellett az ügyvéd segítsége.
Számomra ez nem volt őszinte autó.



Kérlek fejtsd ki ezt egy kicsit bővebben, már ha lehet...

Más: előbb-utóbb - inkább utóbb! - elkerülhetetlen lesz az elektromos talicskára váltás.

Nos a kis Zoé számomra nagyon szimpatikus autó!

Hogy miért? Ezért:

Autópályás használathoz az alap 22 kW-os AC töltés mellé immár elérhető az 50 kW-os, CCS csatlakozós DC villámtöltés is.

Na ez az! Alap: 22kW-os AC töltés. A döntő többségnél NEM, de a Renault Zoe-nál igen! Na nem azért, mintha olyan olcsó lenne otthonra 230 V x 32 A x 3 ~ 22kW-os gyors töltőt kiépítettni, de az viszonylag sok helyen még mindig 22kW-os töltő van és azok max teljesítményét.

Bár lesz vagy 10 év, mire a Logan-ba is leszivárog a technika... de szintén a 9-10 millás ársávban?!

ON


Mit is fejtsek ki bővebben ? : - ) A " nem öszinte " részét ?

A Zoe nekem is tetszik de az összes kedvezménnyel együtt is bőven 6 millió felett van .
Hát ez nem a mi budget kategóriánk sajna .
Most olvastam , hogy a cseh CitiGo összeg magyaroszági kontingensét egy nap alatt eladták.
Az egyékbént becsúszott 5 millió alá.
Ismerőssel akartunk közösen beruházni egyre , utána kiadni cégeknek , igénylőknek .



Most olvastam a cikket és 8-9 milliót írnak .
Az viszont extra drága , hiába jó



Igen, a nem őszintét.

Mondom, nagyon drágállom a kis Zoé-t, mert egyelőre ahhoz, hogy a városban bohóckodjon az ember, ahhoz sokba kerül. Nagyobb távot megtenni - kifejtem: búvárcuccokkal többed magammal pl Pag-ra, Vis-re, stb. - menni, ahhoz meg a röhej kategóriája. Nem azért, mert kicsi, hanem azért, mert órákkal megnöveli az utazási időt, hogy örökké a töltőre kell dugni, ha a pályán tolja neki az ember.



Korábban már leírtam a kálváriámat , nem akarom újra kinyitni Pandora szelencéjét .
Javítottak ( bár helyenként gányoltak , ez pontos kifejezés ) , pénzt is kaptam vissza.
Lemondtam volna a pénzről is , ha azt kapom amiért fizettem . ( új autó volt )
Nálam továbbra is a karosszéria anyag és kidolgozás minősége ami "nem öszinte" abszolút
gyenge pont . ( ez a fő bajom a Lodgy-val is , ezért értem meg én ha valaki inkább helyette
használtat vesz , de azt is értem ha valaki meg Logdy-t )




Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2019 E-mail: -Email- Klikk!