A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Dacia Logan, Logan MCV, Sandero (az új típus)
Oldal:   <<      
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
djhans
2019 december 11 szerda - 07:35:26


Regisztrált tag #3132
Regisztrált: 2019 október 16 szerda - 10:49:34

Üzenetek: 16
Nagya21 írta ...

gurdihun írta ...




Hali.
Nekem jelenleg az mcv-m 7.8l/100km-t mutat. Ez vegyes fogyasztás de sok sok város. Sok megallás - elindulás. Lassú menet mert elöttem 30al mennek pedig okuk nincs rá... Ha csak várost nézném leget h 9l/100km-t mutatna.


HI!
8,4 csak város 3-5km utak.
Ha bemelegedett és úgy város, akkor már kijön 7,5-ből.
Ha van benne némi közút, akkor benéz 7 alá.
Üdv Nagya
UI: MCV Sanyi változat



Nekem 7,4l/100Km és 90% város.
Vissza az elejére
gurdihun
2019 december 11 szerda - 10:09:41

Regisztrált tag #3095
Regisztrált: 2019 május 07 kedd - 08:34:19

Üzenetek: 26
7,4l elég jónak tűnik. Kb ezt szeretném én is elérni.
Előző autóm egy Suzuki Swift 1.3 (2007) volt az 7,3-at mutatott ugyan ilyen használat mellett.


Vissza az elejére
Sheme
2019 december 11 szerda - 15:27:58

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1117
Nagya21 írta ...

gurdihun írta ...


Hali.
Nekem jelenleg az mcv-m 7.8l/100km-t mutat. Ez vegyes fogyasztás de sok sok város. Sok megallás - elindulás. Lassú menet mert elöttem 30al mennek pedig okuk nincs rá... Ha csak várost nézném leget h 9l/100km-t mutatna.


HI!
8,4 csak város 3-5km utak.
Ha bemelegedett és úgy város, akkor már kijön 7,5-ből.
Ha van benne némi közút, akkor benéz 7 alá.
Üdv Nagya
UI: MCV Sanyi változat



Pont nektek lenne jó az ilyen hibrid autó! Viszonylag kevés városi használat mellett talán be sem kapcsolna a motor - mondjuk a spórolás jegyében 100%, h nem lehet plug-in tölteni, csak a motor / lendület / fékenergia-visszanyerés fogja tölteni. (Bocs, h az eredeti hozzászólásomba nem ezt írtam.)

Persze még mindig nem válaszolt egy lélek sem arra az egyszerű kérdésemre, ha hajnalban, hideg, álló motorral indul az ember, mert ugye az árammal csak lehet(ne) 5-10km-t megtenni, szóval addigra kiér az autópályára és lepadlózza, akkor ugyan mit fog szólni hozzá a motorblokk?

Ez pont olyan, h úgy mennél le futni, h előtte órákig ültél, majd hirtelen teljes erődből rohanni kezdesz. Az izületeid bizonyára kitörő örömmel fogják tudtodra adni, h hidegen nem kéne ezt tenned.

De mi a helyzet a motorral? Hideg a motorolaj, közben járnak a dugattyúk, mint a motolla, gyorsan felforrósodik a hengerfej, a motorblokk nem képes elvezetni a hirtelen keletkezett hőt.

Vajon mennyiért hegesztenek motorblokkot?

(Bocs, ha túlspilázom a dolgot.)

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Krogergo
2019 december 27 péntek - 22:30:51
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6787
Facebook csoportból kerestek meg, hogy 2019-ben gyártott Logan MCV Stepway felszereltségben állítólag többeknek nincs benne a hátsó ajtóban a hangszóró, se az előkészítése, és a fejegység is 2 hangszóróra van gyárilag konfigurálva. Nincs benne a az első-hátsó hangszórók állítása ( FADER )
Én magam ugyan nem találkoztam ilyennel, vagy legalább is nem figyeltem. Azonban viszonylag mindenki könnyen leellenőrizheti magának. Először mindenki hallgassa meg szól e. Ha ne, utána nézze meg a fejegység menüjét. A Bluetooth rádió menüjében a képen nyíllal bejelölt FADE látható e. Ha ne, akkor a biztos, hogy csak 2 első hangszórós a rendszer. A Medianav fejegységeknél a képernyőn egyszerűbben ellenőrizhető a beállítások menüben.
Ami viszont fontosabb, megvan az ,,orvosság" rá gyári szinten, így a garanciát sem befolyásolja. Van raktáron több gyári hangszóró szettem is. Ehhez nem kell speciális kiemelő-átalakító keret mint az univerzálishoz. A gyári 3 ponton van rögzítve az ajtóba, míg az univerzálisak 4 pontos felfogatásúak, és önmagukban nem passzolnak. Gyári márkaszervizes diagnosztikai műszerrel mindegyik fajta fejegységben be tudom állítani a 4 hangszórós konfigurációt, így a menüben is megjelenik. Ezt követően ajtónként már csak 1-1 hangszóró kábelt kell befűznöm a fejegységtől, és kész is. Kb. 2 órát vesz igénybe. Hideg időben azonban meg kell várni, amíg a 20-24 fokos műhelyben felmelegszenek a műanyagok.
Nem érhető el leírás a fényképhez.



REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos, minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Vissza az elejére
djhans
2019 december 29 vasárnap - 18:43:54


Regisztrált tag #3132
Regisztrált: 2019 október 16 szerda - 10:49:34

Üzenetek: 16
Ma megjártam a Dunaharaszti-Kunadacs távot oda-vissza. Fogyasztás 4,9 liter/100km
Vissza az elejére
gurdihun
2020 január 04 szombat - 20:37:12

Regisztrált tag #3095
Regisztrált: 2019 május 07 kedd - 08:34:19

Üzenetek: 26
Sziasztok.
Mcv-be valami jóféle rolós napellenzőt a hátsó ajtókra nem tudtok ajánlani? Lesz még tavasz meg nyár utazások és a gyerekeknek jó jöhet esetlegesen.
Előre is köszi.
Vissza az elejére
RayD
2020 január 04 szombat - 20:55:10
RayD


Regisztrált tag #2659
Regisztrált: 2016 március 07 hétfő - 12:52:10

Üzenetek: 580
gurdihun írta ...

Sziasztok.
Mcv-be valami jóféle rolós napellenzőt a hátsó ajtókra nem tudtok ajánlani? Lesz még tavasz meg nyár utazások és a gyerekeknek jó jöhet esetlegesen.
Előre is köszi.

Én az Aldiban vettem (de szerintem a Lidl is kb. ugyanazt árulja) 2-3 éve, emlékeim szerint 1799-ért. 2db-os 50 vagy 53 cm széles(a szélesebbik), lényeg, hogy szinte teljesen lefedi a lehúzható nagy ablakrészt, pont passzentos. Szerintem minden tavasszal akciózzák azóta is. Én az ablak tetejébe akasztva használom. Ami rossz, hogy az alján a tapadókorongok nekem nem maradnak az ablakon, így rendszerint picit befele lóg és kiszállásnál vigyázni kell, hogy bele ne akadjon az ember (az alján végigfutó vékony fémrúdba).

Tavaly vettem "ablakzoknit" is, de az annyira nem jött be. 70 felett hallani, ahogy lobog a szélben és már túl is jól sötétít: míg a rolóknál jól kilátok, bizonyos forgalmi szituációkban bal oldalt a zokninál már zavart, hogy nem látok ki a hátsó ablak elején.

[ Módosítva 2020 január 04 szombat - 20:57:16 ]

Vissza az elejére
Attis
2020 január 05 vasárnap - 08:23:00
Attis


Regisztrált tag #3091
Regisztrált: 2019 május 02 csütörtök - 10:51:33

Üzenetek: 32
Ezzel vége szakad a nekem mennyit fogyaszt köznépi hosszméregetésnek de a robbanómotoroknak ez egy újabb koporsószeg sajnos.

[/link Klikk!]

[ Módosítva 2020 január 05 vasárnap - 08:28:18 ]
Vissza az elejére
Cobalt
2020 január 07 kedd - 23:57:01


Regisztrált tag #2752
Regisztrált: 2016 október 06 csütörtök - 12:43:14

Üzenetek: 249
Gondoltam kirakom ide is, hátha eljut valahogy az illetőhöz, aki érintett lett, vagy lesz benne. Novemberben beszámították az MCV-t, amikor is 45242 km volt az órájában. Ma rákerestem a hirdetésre, és mivel nem találtam meg sem a hahu-n, se a szalon saját oldalán, így éltem a gyanúperrel, hogy eladták. Gondoltam megnézem a JSZP-n, és valóban már plusz egy tulajdonos szerepel az adatlapon. Mivel 01.02-én volt egy eredetvizsga, ezért gondoltam megnézem a képeket is. Na, ott ért az első meglepetés, ugyanis a km óra képen már csak 29273 km szerepel... Ezután megnéztem a pdf-ben szereplő, rögzített értékeket, és érdekes módon 01.02-nél a valós 45242 km szerepel. Hogy ezt most a szalon hozta-e össze ahol bevették, vagy sem, azt nem tudom, de feltételezem, hogy igen, bár nem tudom eladáskor ki csinálja az eredetvizsgát.
Egyrészt nem értem hogy sikerült ezt így összehozni, hogy itt ennyi, ott annyi másrészt baromira felbosszantott a dolog, hogy az én volt autómat tekergették (nyilván már semmi közöm hozzá, de mégis).
Másrészt nem értem, hogy erre mi szükség volt (tudom naív kérdés). Most komolyan olyan rohadt sokat számított az a 15 ezer km, egy, a jelenlegi használt benzines logan mcv kínálat között alapvetően egyedinek
(szín, extrák) mondható autó mellett?

Mivel nem tudom, hogy a rendszámot szabad-e kitenni nyilvános fórumra ilyen esetben, így egyelőre csak néhány adatot adnék meg hozzá, ha valaki ráismer. Ha valakit meg érdekel a dolog, az keressen privátban.

2016.12. havi autó, már faceliftes verzió, 0.9 Tce, korallpiros metál szín, az Arctic felszereltségen felül van még benne tolatóradar, tempomat, hátsó elektromos ablak, pótkerék, könyöktámasz.

[ Módosítva 2020 január 07 kedd - 23:58:48 ]

Logan MCV 2 Facelift, 0.9 Tce, Arctic
Vissza az elejére
Sheme
2020 január 08 szerda - 11:40:35

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1117
Cobalt írta ...

Gondoltam kirakom ide is, hátha eljut valahogy az illetőhöz, aki érintett lett, vagy lesz benne. Novemberben beszámították az MCV-t, amikor is 45242 km volt az órájában. Ma rákerestem a hirdetésre, és mivel nem találtam meg sem a hahu-n, se a szalon saját oldalán, így éltem a gyanúperrel, hogy eladták. Gondoltam megnézem a JSZP-n, és valóban már plusz egy tulajdonos szerepel az adatlapon. Mivel 01.02-én volt egy eredetvizsga, ezért gondoltam megnézem a képeket is. Na, ott ért az első meglepetés, ugyanis a km óra képen már csak 29273 km szerepel... Ezután megnéztem a pdf-ben szereplő, rögzített értékeket, és érdekes módon 01.02-nél a valós 45242 km szerepel. Hogy ezt most a szalon hozta-e össze ahol bevették, vagy sem, azt nem tudom, de feltételezem, hogy igen, bár nem tudom eladáskor ki csinálja az eredetvizsgát.
Egyrészt nem értem hogy sikerült ezt így összehozni, hogy itt ennyi, ott annyi másrészt baromira felbosszantott a dolog, hogy az én volt autómat tekergették (nyilván már semmi közöm hozzá, de mégis).
Másrészt nem értem, hogy erre mi szükség volt (tudom naív kérdés). Most komolyan olyan rohadt sokat számított az a 15 ezer km, egy, a jelenlegi használt benzines logan mcv kínálat között alapvetően egyedinek
(szín, extrák) mondható autó mellett?



Hát ezt is megértük!

Sohasem gondoltam volna, hogy a szemetesvödörbe - hazánkba - áramló levetett külfödli triumvirátus szintjét elérjük.

A magyar népléleknek sokkal megnyugtatóbb egy 19 éves lerúgott bontószökevény km/órájában olvasni a 189eKm-t - a valós meg mit számít, hogy ennél 340eKm-rel több? -, mert ugye a többség a kevesett futott, alig használt masinákra bukik.

És tessék, már egy Dacia is bekerült ebbe a - szerintem megalázó és hazug - körbe. Cirka 3 éves kocsinál mit számít, hogy 45 vagy 30eKm van benne? Szerintem semmit.

Mivel a használtautó vásárlója magából indul ki, feltételezi, amelyiket nem használták, arra még nem kell költenie.

Pedig de.

Nem egészen ide kapcsolódik, de azt hiszem érdemes meghallganotok. Nem lövöm le a poént.

Kattintás előtt fel a fülest és aztán katt ide!

(Egyébként néha én pörgetem 3000 fölé is, naná, de csak ha üzemmeleg. Ugye ki kell égetni azt a nyavalyás részecskeszűrőt.)

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
bati
2020 január 08 szerda - 13:37:36


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 880
Azért egy 3 éves 30e-t sem futott autó hoz egy kicsit a konyhára.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Krogergo
2020 január 08 szerda - 23:19:22
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6787
Az emberek többsége olyan tudatlan, hogy fogalma sincs, hogy ingyen le tudná kérdezni egy magyarországi autó adatait, előzményeit, és képet is láthat róla. A többség sem szerelőt nem visz magával, sem átvizsgálásra nem viteti el. Sőt, többségük a kereskedőknél ki sem próbálja. Megtetszik neki a színe, meghallgatja a kereskedő meséjét, és már ész nélkül dobja is ki a milliókat a többség! A vásárlók nagy része a garanciális jogokkal, stb. sincs tisztában.
Amíg ilyen tudatlan országban élünk (hiába harsogja a Totalcar, stb. naponta, hogy vigyázz, mert átb@sznak!) addig a tisztességtelen kereskedők/nepperek vígan tevékenykednek.
Akkor lenne rend, ha a tulajdonosnak (cég képviselőjének) és a vevőnek együtt kellene bemennie a kormányablakba az átírást intézni. Ha a rendszerben az látszik, hogy ,,tekerve" volt a km óra, vagy az adásvételi szerződésen nem szerepel a korábbi sérült állapot, kivonatnám a forgalomból! Aztán ha minden rendben volt, akkor kellene a helyszínen kifizetni vagy átutalni a vételárat a vevőnek az eladó részére. Így nem a vevő szívná meg, ha korábban manipuláltak.
Vagy mindezt intézhetnék akár az eredetvizsgával egybekötve is. Ott lényegében úgy is kb. a semmiért fizet az ember.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos, minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Vissza az elejére
Cobalt
2020 január 09 csütörtök - 06:54:43


Regisztrált tag #2752
Regisztrált: 2016 október 06 csütörtök - 12:43:14

Üzenetek: 249
Krogergo írta ...

Vagy mindezt intézhetnék akár az eredetvizsgával egybekötve is. Ott lényegében úgy is kb. a semmiért fizet az ember.


Azt hiszem, hogy az általam vázolt eset is gyönyörűen alátámasztja ezt. Semmi értelme nincs az egésznek, pedig már ott kiderült, hogy gázos a gép. Csak vagy leszarták, vagy ők is benne voltak.

Logan MCV 2 Facelift, 0.9 Tce, Arctic
Vissza az elejére
macilka
2020 január 10 péntek - 18:15:16
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2964
Lehet találgatni
Vissza az elejére
Nagya21
2020 január 14 kedd - 07:50:07
Székesfehérvár


Regisztrált tag #2547
Regisztrált: 2015 március 16 hétfő - 09:02:22

Üzenetek: 299
HAli!!
Megvolt a kötelező 1 éves szerviz.(balaton melletti szervice Sió-hoz közel)
Alojt én vittem, castrol 5w-30 AceaA3-B4, 4liter, így a számla végösszeg 30505huf.
Decemberben a márkatárs 47K fizetett ott, az alojt a szerviz adta.
0.9 Tce.
Üdv Nagya

A telefonoknak 2 nagy ellensége van:
Gravitáció
H2O
Vissza az elejére
Nagya21
2020 január 14 kedd - 19:40:05
Székesfehérvár


Regisztrált tag #2547
Regisztrált: 2015 március 16 hétfő - 09:02:22

Üzenetek: 299
Hali!!
Na ehhez mit szóltok????:
Klikk!
Üdv Nagya

A telefonoknak 2 nagy ellensége van:
Gravitáció
H2O
Vissza az elejére
gurdihun
2020 január 14 kedd - 20:36:11

Regisztrált tag #3095
Regisztrált: 2019 május 07 kedd - 08:34:19

Üzenetek: 26
Nagya21 írta ...

Hali!!
Na ehhez mit szóltok????:
Klikk!
Üdv Nagya


Hali.
Olvastam én is. Hát... Jó az nekünk? Fogyasztás hogy alakul? Gondolok itt arra h egy tele tankolással mennyit tudunk elmenni és mi pénzbe jön az ki... Jobban járunk?
Vissza az elejére
bati
2020 január 14 kedd - 22:18:22


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 880
.
Én számoltam.Nekem -450 Ft/100 km lenne a megtakarítás.Legolcsóbb gázzal.
Akinek van "gyári" gázos tce-je az viszont panaszkodik,hogy a ménes egy része csak békésen legelészik.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Krogergo
2020 január 15 szerda - 17:09:01
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6787
Nekem is piszkálja a fantáziámat. Amikor próbáltam az 1.0Tce-t erősebbnek és komfortosabbnak tűnt picivel mint a 0.9Tce-m. Igaz a Sanderomba mindössze 6ezer km-t tettem bele 1 év alatt. Nem megyek már annyit mint régen (tehát a fogyasztás már sokadrangú lett), a műhelyben töltöm az időm nagy részét. Ha meg messzebb kell menni, arra ott a Dci. Én annyira nem szeretem a 0.9Tce-t, hogy jó időben inkább robogózok 15km-es körzetben.
Az ember eljátszik a gondolttal, hogy jó lenne az új. Másrészt félek tőle, hogy ezekkel a parányi turbós motorokkal mi történne LPG esetén. Az is igaz, hogy a =részemről) várttal ellentétben a 0.9Tce-vel semmi műszaki probléma nincs sem benzines, sem LPG-s kivitelben, szóval akár az új is lehet jó. Én mindenesetre visszasírom a régi 1.6MPI Loganomat ami utólagos LPG-s volt, meg chiptuningos is. Részemről a belső égésű motoroknak befellegzett. Ha sok év múlva eljön az autó csere ideje, az már vagy tisztán elektromos, vagy valami nagyon jó konnektoros hybrid lesz.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos, minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Vissza az elejére
Attis
2020 január 16 csütörtök - 16:36:11
Attis


Regisztrált tag #3091
Regisztrált: 2019 május 02 csütörtök - 10:51:33

Üzenetek: 32
Jogos! Egyetértek, ez a motor csak időhúzás. 2021-től 4.1 liter lehet a benzines 3.6 liter a diesel fogyasztás maximum az összes eladott autó átlagában. Mivel az eladott autók nagy része SUV, vagy jelen esetben Duster, a büntetés kikerülése jövőre nem fog menni ezzel a motorral sem. Én már akár most is vennék egy városi elektromos kisautót 50km-es hatótávolsággal olcsón, mint egy elektromos bicaj burkolatokkal, de ilyesmi nincs is, pedig a mindennapokban nekem elegendő lenne.
Vissza az elejére
RayD
2020 január 16 csütörtök - 18:27:15
RayD


Regisztrált tag #2659
Regisztrált: 2016 március 07 hétfő - 12:52:10

Üzenetek: 580
Attis írta ...

Jogos! Egyetértek, ez a motor csak időhúzás. 2021-től 4.1 liter lehet a benzines 3.6 liter a diesel fogyasztás maximum az összes eladott autó átlagában. Mivel az eladott autók nagy része SUV, vagy jelen esetben Duster, a büntetés kikerülése jövőre nem fog menni ezzel a motorral sem. Én már akár most is vennék egy városi elektromos kisautót 50km-es hatótávolsággal olcsón, mint egy elektromos bicaj burkolatokkal, de ilyesmi nincs is, pedig a mindennapokban nekem elegendő lenne.

Dettó. "Másodautónak" jó eséllyel nekünk is megtenné.

Vissza az elejére
Jim74
2020 január 17 péntek - 06:40:18

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 326
Nagya21 írta ...

Hali!!
Na ehhez mit szóltok????:
Klikk!
Üdv Nagya

Szerintem ez zsákutca.
Nagyon sokan idegenkednek az LPG-től. Macerásabb tankolni, vizsgáztatni, kevésbé biztonságosnak gondolják, mint a tisztán benzines megoldást. Ráadásul a gyári rendszer legjobb tudomásom szerint nem finomhangolható, így sosem lesz olyan jó, mint egy utólag beépített.
Arról nem is beszélve, hogy egy új autónál a kötelező szervizelést sem tudja elvégezni bármelyik szakszerviz.
Nekem egy G Astra-ban volt utólagosan beépített rendszer, nagyon szerettem. Ezen felbuzdulva a Dokkeremet LPG-sben vettem, de számomra csalódás volt. Azután az 1.2 Tce felüdülés volt.
Nálam ezzel azt érik el, hogy vagy nem fogok a közeljövőben autót cserélni, vagy másik márka felé fogok nézelődni

[ Módosítva 2020 január 17 péntek - 06:43:00 ]
Vissza az elejére
Krogergo
2020 január 17 péntek - 07:56:52
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6787
Attis írta ...

Én már akár most is vennék egy városi elektromos kisautót 50km-es hatótávolsággal olcsón, mint egy elektromos bicaj burkolatokkal, de ilyesmi nincs is, pedig a mindennapokban nekem elegendő lenne.

Renault Twizy
Klikk!


REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos, minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Vissza az elejére
Krogergo
2020 január 17 péntek - 08:08:01
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6787
[/quote1579239423]
Szerintem ez zsákutca.
Nagyon sokan idegenkednek az LPG-től. Macerásabb tankolni, vizsgáztatni, kevésbé biztonságosnak gondolják, mint a tisztán benzines megoldást. Ráadásul a gyári rendszer legjobb tudomásom szerint nem finomhangolható, így sosem lesz olyan jó, mint egy utólag beépített.
Arról nem is beszélve, hogy egy új autónál a kötelező szervizelést sem tudja elvégezni bármelyik szakszerviz.
Nekem egy G Astra-ban volt utólagosan beépített rendszer, nagyon szerettem. Ezen felbuzdulva a Dokkeremet LPG-sben vettem, de számomra csalódás volt. Azután az 1.2 Tce felüdülés volt.
Nálam ezzel azt érik el, hogy vagy nem fogok a közeljövőben autót cserélni, vagy másik márka felé fogok nézelődni
[/quote1579244263]

Érdekes ez az idegenkedés az emberek részéről. Talán azért, mert sosem volt divat, és a mai ember túl kényelmes. Bezzeg az elektromosért szinte mindenki odavan (én is ) pedig azzal aztán lehet szívni, ha tölteni kellene, de nem tudsz, mert a tahók parkolónak használják, vagy csak kamuból dugja rá.

A gyári LPG rendszer valóban elég buta. Azonban működésileg legalább stabil, ellenben az utólag rosszul beépítettekkel szemben. Már kezdenek kikopni a Logan1-ek és MCV-k, korábban sok ügyfelem volt ilyennel, ami utólag volt átalakítva LPG-sre. Nagy részükön nem, hogy a program nem volt jó, hanem alapvető szerelési konstrukciós dolgokkal is probléma volt. És bizony min az ország különböző nevesebb műhelyeiben készült, amiket agyon dícsérnek a neten, fórumokon. Persze az átlag ember nem ért hozzá, így mire gondja lett, már késő. Meg nem csak az átlag ember nem ért hozzá, hanem az autószerelők se, nem is szívesen vállalnak LPG_s autót. Kb. ezért is él a legtöbb ember fejében tévhit az LPG-vel kapcsolatban. Pedig ha rendesen meg van csinálva, nagyon jó dolog lenne. Visszakanyarodva a gyári rendszerre, ami itt a klubbon is le lett szólva, Hídvégi Sanyi fórumtárs még is elment vele több mint 200ezer km-t gond nélkül a Lodgval, amíg le nem cserélte az autót. Ebből a legtöbb autópálya volt, mégsem égtek el a szelepek, nem sült be a benzines injektor rész, stb.


REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos, minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Vissza az elejére
Jim74
2020 január 17 péntek - 20:59:51

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 326
Nem azt mondom. hogy rossz volt a gyári, de nekem az utólag beépített után csalódás volt. Lehet, hogy szerencsém volt és az Astrába jól építették bele.
Aztán meglátjuk... Hogyha az 1,33 turbó-benzines jól fog muzsikálni gázzal, akkor akár meggyőzhető leszek újra.

[ Módosítva 2020 január 17 péntek - 21:00:58 ]
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<       

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2019 E-mail: -Email- Klikk!