A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Dacia Logan, Logan MCV, Sandero (az új típus)
Oldal:   <<      
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
TG18
2018 szeptember 14 péntek - 09:16:27
Somogy

Regisztrált tag #3025
Regisztrált: 2018 szeptember 12 szerda - 14:20:49

Üzenetek: 3
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, de nemsokára én is tulajdonosa leszek a családommal egy Dacia Sandero autónak. Július közepén fizettünk be 10%-ot és október-november hónapot mondott a kedves értékesítő.
Olvasgatom a fórumot és már többször is észrevettem, hogy az Elf olajjal kapcsolatban van valamilyen ellenszenv. Van ennek valami kézzelfogható oka? Mert eddig én jó minőségű olajnak ismertem ezt a márkát, ami persze csak az én személyes ismereteimen alapul.

[ Módosítva 2018 szeptember 14 péntek - 09:20:14 ]
Vissza az elejére
Basic
2018 szeptember 14 péntek - 10:43:01
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2710
Érdekes cikk:

Mennyit drágultak 10 év alatt az új autók?




Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
bati
2018 szeptember 14 péntek - 11:46:22


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 782
TG18 írta ...

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, de nemsokára én is tulajdonosa leszek a családommal egy Dacia Sandero autónak. Július közepén fizettünk be 10%-ot és október-november hónapot mondott a kedves értékesítő.
Olvasgatom a fórumot és már többször is észrevettem, hogy az Elf olajjal kapcsolatban van valamilyen ellenszenv. Van ennek valami kézzelfogható oka? Mert eddig én jó minőségű olajnak ismertem ezt a márkát, ami persze csak az én személyes ismereteimen alapul.

Itt fogalmi zavarok vannak.
Az Elf a Renault ajánlása.Lehet egyet tippelni,hogy ha lenne magyar autógyártás mi lenne az ajánlott olaj.
Az elf nem a kenèstechnika csúcsa ,ami nem baj mert megfelelő olaj.
A másik dolog a minőség,lehet ajánlani vacsorára mákos tésztát vagy pacalt de a többség tud dönteni,hogy mi a jó neki.Egy magas teljesítmény szintű motorolaj csak jó lehet.
Most nem találom,de a 6 éve megjelenő tce motornál csak az 5w40 szerepelt.
Persze mindenki azt csinál amit akar.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Mikee
2018 szeptember 14 péntek - 14:28:52


Regisztrált tag #2621
Regisztrált: 2015 október 13 kedd - 09:02:00

Üzenetek: 94
Sziasztok!

Szeretném elmesélni, hogy jártam a Dacia Logan MCV-mel!

Minden tavaly kezdődött, elkezdett világítani a motorkontroll lámpa!
Irány a szerviz, és hát lambaszonda csere lett belőle!
Kb. fél évig minden happy volt ment az autó rendesen semmi nyűg nem volt!
Aztán egyszer csak ismét motorkontoll lámpa és hát ismét lambaszonda csere!
Jön a csavar a sztoriban, mikor a feleségem elhozta az autót alig ment vele ki a Békési Fót szervizből az M2-re mikor is az autó átkapcsolt vészüzemmódba, mely szerencsésen elmúlt újra indítás után!
Ekkor azonnal hívtam a szervizt és kértem az azonnali javítást, mert hétvégén mentünk volna Hajdúszoboszlóra!
Kapatam is időpontot másnapra, mikor is motorvezérlőt frissítettek és cseréltek gyertyát és gyújtáselosztót!
Azóta eddig minden rendben van!
Menetközben állítottak motorháztetőt, cseréltek hátsó gázrugókat az ajtónál!
Továbbá egy tartó fül alatti lyukas klímacsövem, állítottak fényszórót, most már rendben van az is!
Jelenleg az üléscseréért harcolok, mert eddig alsó állásban előre hátra billeget, most már felső állásban is billeg!
Ezt egy gumibak beszerelésével akarják orvosolni, hogy legalább az egyik irányba ne billegjen!
Ez szerintem nem garanciális javítás, csak kókányolás!

Próbáltam kiharcolni garancia hosszabbítást, de az RH hajthatatlan!

Köszönöm figyelmetek!
Esetleg ha valakinek van tanácsa mit csináljak, azt szívesen meghallgatom!

Üdv
M


Egy áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt, csak más a fogása.
Vissza az elejére
bernhaft
2018 szeptember 14 péntek - 18:23:43
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 267


Amit említenek az induló árak , jól mutatnak a reklámban ( 2 milla alatt autó , huha )
Itt van előttem egy 2014-es autósújság :
Sandero 0.9 tce 2014 2.690.000 HUF.-
Sandero 0.9 tce 2018 2.979.000 HUF
A felszereltség semmit nem változott.

Logan MCV árak 2013-ban :

Klikk!

Most 2.17 helyett 2.38 millió az induló Access

Amúgy hogy lehet összehasonlítani egy 2008-as SX4-et egy 2018 SX4 SCross-al ??
SX4 talán kisebb volt mint egy Sandero , jelenkor SX4 SCross-a nagyobb (vagy akkora )mint egy Duster , tízszer jobb biztonsági felszereltséggel ,mint 10 éve , új motorokkal ( meg 10 év garanciával )

Egy megszokott felszínes cikk mint kb amikor az értéktartásról írtak


Vissza az elejére
Basic
2018 szeptember 14 péntek - 20:34:56
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2710
A cikk lényege szerintem inkább az, hogy rengeteg 10 éve egy jobban kereső átlagember számára még elérhető tömegautó-típus (Focus, Octavia, stb.) mára már legfeljebb szolgálati autóként elérhető, saját zsebből egy (épeszű, számolni tudó) jobban kereső polgár számára is alig.

Egy fapad Octavia 6.2 milla, minimális extrával 7, az sok pénz...

10-12 éve magánemberek tömegesen vettek 1.4-es Focusokat meg Octaviákat, manapság ezek szerintem már inkább csak flottaautók.

A Dacia drágulása egy vicc, szerintem infláció alatti.

Egyébként egy örök rejtély marad számomra, hogy te miért vettél Sandero-t, ha pillanatok alatt bármilyen irányból részletesen le tudod vezetni, hogy ez a létező legidiótább döntés, de mindenki úgy ostorozza magát, ahogy szeretné. Nekem a Logan nemrég elérte a 200 ezret, és szinte tökéletes, szóval sajnos kénytelen leszek 300 ezerig megtartani. Előbb-utóbb csak letérdel ez a mocsok.;)

[ Módosítva 2018 szeptember 14 péntek - 20:40:49 ]

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
bernhaft
2018 szeptember 15 szombat - 08:02:00
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 267
Basic írta ...

A cikk lényege szerintem inkább az, hogy rengeteg 10 éve egy jobban kereső átlagember számára még elérhető tömegautó-típus (Focus, Octavia, stb.) mára már legfeljebb szolgálati autóként elérhető, saját zsebből egy (épeszű, számolni tudó) jobban kereső polgár számára is alig.

Egy fapad Octavia 6.2 milla, minimális extrával 7, az sok pénz...

10-12 éve magánemberek tömegesen vettek 1.4-es Focusokat meg Octaviákat, manapság ezek szerintem már inkább csak flottaautók.

A Dacia drágulása egy vicc, szerintem infláció alatti.

Egyébként egy örök rejtély marad számomra, hogy te miért vettél Sandero-t, ha pillanatok alatt bármilyen irányból részletesen le tudod vezetni, hogy ez a létező legidiótább döntés, de mindenki úgy ostorozza magát, ahogy szeretné. Nekem a Logan nemrég elérte a 200 ezret, és szinte tökéletes, szóval sajnos kénytelen leszek 300 ezerig megtartani. Előbb-utóbb csak letérdel ez a mocsok.;)


[quote1536987892=Basic

Én csak annyit írtam hogy értelmetlen egy cikk ,ráadásul pontatlan.
Annyit írtam hogy 10 év alatt annyit fejlődött az autóipar hogy egy ugyanazon típus alatt már más kategóriába tartozó , teljesen új , autók születtek ezért sok esetben értelmetlen összehasonlítani ezeket.
Ebből sikerült megint azt megismételni hogy a Sandero felett kesergek.
Csak annyit írtam le hogy mennyit emelkedett az áruk bevezetésük, 2013 , óta.

Hogy a Dacia-k ára nem emelkedett 50-60 %al , nem tudom kinek meglepetés
Mindig is az volt a terv hogy a lehető legolcsóbban adják őket, a lehető legkevesebb változtatással
Tény az hogy egy 2008-as és egy mai Sandero között nincs jelentős különbség műszaki , technikai
, biztonsági szempontból ...nem azt mondom , hogy semmi , hanem messze nem annyi mint amennyit egyébként fejlődött az autóipar.
Aki akar vitatkozhat ezzel is , de ne az legyen az érv hogy megint fikázom az autómat.


Ma egy fapad nem azt jelenti mint 10 éve ( a legtöbb gyártónál )

Kérlek ne Te döntsd el hogy valaki "épeszű-e" egyáltalán ha nem Daciát-vásárol.
Ezt itt többen és folyamatosan leírják.. reméljük ez nem került bele a Sargentini jeletésbe...
Ismerek olyan embert aki nem hülye csak azért mert mint magánember megengedhet magának és a családjának egy Octavia-t például.

Leírtad már többször hogy a Logan egyesed kifut majd a világból de a szakértő kolléga is leírta hogy a mai autóktól ne várjunk el ilyen futásteljesítményeket ,ilyen értelemben ezt a példát ide citálni
felesleges .








Vissza az elejére
Basic
2018 szeptember 15 szombat - 08:30:21
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2710
A fapad Loganom 2005-ben teljesen mezítlábasan (=fehér ablakok, 1 légzsák, no ABS, 165-ös gumik, kis fékek) 1.799.000,- Ft volt. 2018-ban megkapod ugyanezt szervokormánnyal, övfeszítőkkel, 4 légzsákkal, ABS/ESP/BAS-al, színezett üvegekkel szélesebb kerekekkel, nagyobb fékekkel 1.990.000,- Ft-ért, szóval a belépő Dacia listaára a pénzromlással és felszereltséggel tisztítva látványosan csökkent. Tény, hogy az akkori 4-hengeres motort én többre tartom, de szinte az összes alsó középkategóriásig méretű autónál bevezették a nálam (valós tapasztalat nélkül) sikítófrászt kiváltó 3-hengereseket.

2002-ben vettem egy új klímás focus 1.4-et ha jól emlékszem, 2.8 millióért, és az apám egy évvel rá egy klímás Octavia I-et picit 3 feletti akciós áron. Lusta vagyok a két típus jelenértékét kiszámolni, de nekem úgy tűnik, hogy ezek az autók azóta feljebb lettek pozícionálva, viszont a flottavásárlások miatt ugyanúgy tömegautók maradtak, szóval biztos, hogy egy mondjuk 100 lóerős alap Octavia valami orbitális értékvesztésen fog 4-5 év alatt átesni, és ennél én jobban szeretem a megtakarított pénzem, mert szerintem akkorát nem dob egy Skoda vagy Ford az ember életminőségén, mint amennyibe éves szinten kerül(ne)…
Nekem amúgy erősen gyanús, hogy a flottában erős típusoknál (Octavia, Mondeo, Focus, Passat, stb) ezek a csillagászati listaárak erősen virtuálisak, és a céges flottavásárlásoknál teljesen más számok hangozhatnak el.

[ Módosítva 2018 szeptember 15 szombat - 08:45:25 ]

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Basic
2018 szeptember 15 szombat - 09:22:10
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2710
bernhaft írta ...

Kérlek ne Te döntsd el hogy valaki "épeszű-e" egyáltalán ha nem Daciát-vásárol.
Ezt itt többen és folyamatosan leírják.. reméljük ez nem került bele a Sargentini jeletésbe...
Ismerek olyan embert aki nem hülye csak azért mert mint magánember megengedhet magának és a családjának egy Octavia-t például.


Véleményem azért remélem, lehet.

Egy 6-7-8 milliós autót (illetve annak értékvesztését) a hasamra ütve szerintem önbecsapás nélkül az engedhet meg magának, akinek a havi jövedelme nettó 1 millió körül van, és/vagy a likvid vagyona a fenti összeg kb. tízszerese. Mindenki másra nagy az a kabát (=rám is).

A fenti autó az első években éves szinten értékvesztéssel biztos benne lesz 2,5 millióba...

Na ennyiért lehet egy (amúgy biztos praktikus) autóval járni, amit random területi képviselők ingyen megkapnak a munkájukhoz, és mindenki megkérdezi, hogy céges e.




[ Módosítva 2018 szeptember 15 szombat - 09:23:02 ]

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
bati
2018 szeptember 15 szombat - 09:57:31


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 782
Basic írta ...

Tény, hogy az akkori 4-hengeres motort én többre tartom, de szinte az összes alsó középkategóriásig méretű autónál bevezették a nálam (valós tapasztalat nélkül) sikítófrászt kiváltó 3-hengereseket.

De az autód még Euro3-as,ami sokkal élhetőbb,mint a 4-es.
Akinek volt vagy van 2006 utáni az tudja miről van szó és megérti miért lettek "csaló" szoftverek.
A 0.9 egy jó motor és lesz belőle "legendás" nem úgy, mint az Euro4 MPI- ből.
Ez van ma már,ezt kell szeretni.A renaultnál lehet is.
Akinek ez nem tetszik az továbbra is "pörgős "motorozhat,meg " f@$"túrbózhat.


.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Basic
2018 szeptember 15 szombat - 10:15:42
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2710
Ja igen, már el is felejtettem, hogy az EURO4 anno kiherélte a 8V-t...

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Krogergo
2018 szeptember 15 szombat - 16:31:54
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6413
Az Euro5 herélte ki, nem a 4 az 1.4-est. Az 1.6MPI meg még euro5-ösként is ment pl. a Dokker/Lodgy-kban.
Nem tudom miért írja bati, hogy ezekből nem lesz legendás motor. Pedig legendásan gyengék, 0 gázreakcióval de legalább magas fogyasztással. Viszont élettartamban épp oly elnyűhetetlen, mint az elődjei.
Nekem a 0.9TCE a járás kultúrája miatt nem tetszik. Az is egy dolog, hogy alólam kb. 2-3 év alatt kihullana. De az átlag munkába járó embernek az évi 10-15 ezer km-hez 10+ évig egy takarékos, és viszonylag jó erőben lévő motor lesz. Megfelelő karbantartás mellett persze, ami a magyaroknak nem az erőssége. Aki az MPI-re se költött, az ha erre se fog, akkor nem fogja díjazni a motor. De ez minden műszaki dologra igaz.


REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Krogergo
2018 szeptember 15 szombat - 16:37:45
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6413
TG18 írta ...

Olvasgatom a fórumot és már többször is észrevettem, hogy az Elf olajjal kapcsolatban van valamilyen ellenszenv. Van ennek valami kézzelfogható oka?


10+ éve mióta Daciákat szerelek, motor típustól függően a bele való ELF olajakat használom. Soha senkinél nem okozott problémát, nem koptak meg, nem kartergázosodnak, nem lett tele a motor olajsárral, stb. Egy középkategóriása olaj, ami ezeknek a motoroknak bőven megfelel. A saját és ügyfelek autóiba is ezt rakom.
Más dolog, hogy pl. egy kihegyezett modern változó szelepvezérlésű, hengerlekapcsolós stb. motorba én se ezt tenném. De mire addigra a Renault eljut, addigra lesz ahhoz is ELF olaj.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Krogergo
2018 szeptember 15 szombat - 16:40:18
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6413
77Gabesz írta ...

2018 májusban majd júniusban kérdeztem rá erre a miskolci szervízben. 1.0 szívó benzinesembe 10w40-et töltenek 10 000 km-nél. A miértre a válaszuk: 5w30 vs 5w40 viták miatt. Hozott olajról itt borsodban pedig szó sem lehet.


Miskolciak voltak azok a jóképességűek, akik beletették barátom 1.2TCE-jébe is a 10W40-et. És a füllel hallható rendellenesség se hatotta meg őket, csak RH-s reklamációra voltak hajlandóak kicserélni. Akkor is kannába eresztették le, tehát valaki autójába azt még beletöltötték.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
TG18
2018 szeptember 15 szombat - 19:40:48
Somogy

Regisztrált tag #3025
Regisztrált: 2018 szeptember 12 szerda - 14:20:49

Üzenetek: 3
Köszönöm batinak és Krogergonak is a korrekt választ. Ezek szerint nem történt semmi extra bonyodalom az Elf olajokkal, csak kinek a pap kinek a papné történet áll fenn. Igen én is úgy tudom és alkalmaztam eddig mindig, hogy a gyári előírásoknak, teljesítményszintnek feleljen meg a motorolaj és onnantól már csak "vallás" kérdése, hogy ki melyik gyártó olaját használja. Jelenlegi autónkba (19 éves ibiza) már használtam Midland olajat, majd nehéz lett rendelni, aztán volt Q8, Elf, és most az utolsó kettő Mannol. évente cserélem átlag 10000 km vagy alatta. Semmi különbséget nem tapasztalni a márkák között. Egyszer kellett a motorhoz nyúlni pár éve hidrotőkéket cserélni. Szakemberek is azt vallják, hogy ha megvan az előírt teljesítmény minőség akkor a km /év szisztémát kell betartani és nem lehet nagy baj. Tehát ha rendszeresen az előírt paraméterekkel rendelkező Elf olajat fogja kapni, akkor hosszú életű lehet a motor, ezt leszögezhetjük ?
Vissza az elejére
Hoplita3001
2018 szeptember 16 vasárnap - 14:39:41


Regisztrált tag #2883
Regisztrált: 2017 augusztus 01 kedd - 10:06:48

Üzenetek: 21
Egyébként számomra továbbra is érthetetlen, hogy a lambdaszonda csere miért befoláysolná a motorba tehető olaj minőségét, mikor a legjobb tudomásom szerint a lambdaszonda az üzemanyag adagoláshoz kell (egyik visszajelző adója). Da javítsatok ki ha tévedek, illetve volt már arra precedens itt a fórum társak között, hogy bevitte az autót kötelezőre és se szó se beszéd nélkűl kicserélték a lambdaszondát, úgy hogy semmi problémája nem volt a motorral ?
Vissza az elejére
Basic
2018 szeptember 16 vasárnap - 18:35:38
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2710
TG18 írta ...

Tehát ha rendszeresen az előírt paraméterekkel rendelkező Elf olajat fogja kapni, akkor hosszú életű lehet a motor, ezt leszögezhetjük ?


Igen. Főleg, ha majd gari után kicsit lerövidíted az amúgy elég hosszú olajcsere- intervallumokat.

Hoplita3001 írta ...

Egyébként számomra továbbra is érthetetlen, hogy a lambdaszonda csere miért befolyásolná a motorba tehető olaj minőségét...


Én sem értem, hiszen az egy a kipufogógáz oxigéntartalmát mérő szonda, és köze nincs a kenéshez.




[ Módosítva 2018 szeptember 16 vasárnap - 18:43:20 ]

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
bernhaft
2018 szeptember 17 hétfő - 09:39:26
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 267
Basic írta ...

A fapad Loganom 2005-ben teljesen mezítlábasan (=fehér ablakok, 1 légzsák, no ABS, 165-ös gumik, kis fékek) 1.799.000,- Ft volt. 2018-ban megkapod ugyanezt szervokormánnyal, övfeszítőkkel, 4 légzsákkal, ABS/ESP/BAS-al, színezett üvegekkel szélesebb kerekekkel, nagyobb fékekkel 1.990.000,- Ft-ért, szóval a belépő Dacia listaára a pénzromlással és felszereltséggel tisztítva látványosan csökkent. Tény, hogy az akkori 4-hengeres motort én többre tartom, de szinte az összes alsó középkategóriásig méretű autónál bevezették a nálam (valós tapasztalat nélkül) sikítófrászt kiváltó 3-hengereseket.

2002-ben vettem egy új klímás focus 1.4-et ha jól emlékszem, 2.8 millióért, és az apám egy évvel rá egy klímás Octavia I-et picit 3 feletti akciós áron. Lusta vagyok a két típus jelenértékét kiszámolni, de nekem úgy tűnik, hogy ezek az autók azóta feljebb lettek pozícionálva, viszont a flottavásárlások miatt ugyanúgy tömegautók maradtak, szóval biztos, hogy egy mondjuk 100 lóerős alap Octavia valami orbitális értékvesztésen fog 4-5 év alatt átesni, és ennél én jobban szeretem a megtakarított pénzem, mert szerintem akkorát nem dob egy Skoda vagy Ford az ember életminőségén, mint amennyibe éves szinten kerül(ne)…
Nekem amúgy erősen gyanús, hogy a flottában erős típusoknál (Octavia, Mondeo, Focus, Passat, stb) ezek a csillagászati listaárak erősen virtuálisak, és a céges flottavásárlásoknál teljesen más számok hangozhatnak el.


Értem amit ísz és igazad van .
Ahogy írtam a cikkel annyi bajom van hogy nincs sok értelme.
Kiragad egy-két árat és ezekből levon egy általános következtetést
Például szerintem egy dizel Sandero azért nem 3,5 millió volt 2008-ban , tehát nem biztos hogy
az induló árakból érdemes messz menő következtetést levonni.
A cikk pedig figyelmen kivül hagyott olyan apróságokat mint hogy a két összehasonlított autó
már annyit változott hogy nem is egy kategóriába tartoznak , vagy hogy az emelkedés oka alapvetően annyi hogy már nem Magyaroszágon gyártják , hanem Japánból kell importálni.
A listaárak pedig alku árak.
Az új autó piac úgy működik mint a használtautó piac
A szerződések 99.9 %-ban nem a listaár szerepel.
Nekem sajnos nem volt opció az Octavia ( nem volt sem 6 millám sem 8 ) de a családban ( megbízható forrás ból van az infó ) 6,5 milláért hozott el magánember egy digit klimás , 150 lőerős
12 légszákos ilyen autót ( nem bemutató , nem tesztautót )
Listaáron az is 8 millió felett volt
Ha majd ennek kiszámolják az okos újságírok az értékvesztését , nyilván a 8 milliót veszik alapul
és nem azt az összeget amennyiért a tulajdonos elhozta az autót .

Amiért én bosszús vagyok hogy én sem kaptam megfelelő tájékoztatást az autó vásárlásnál.
Konkrét eset :
Szerettem volna Clio-t venni.
Értékesítő kiszámolta hogy a tce motorral és kb hasonló ( Clio-ban mondjuk ráadásul több minden volt ) 3,6 millió lenne az autó . Én már bekalkuláltam kb további 200.000 engedményt de a különség így majd fél millió volt.
Döntöttünk a Sandero mellett.

Miután megkötöttem a szerződést , minden le volt már papírozva kiderült hogy a Clio-ra van egy
ügyesen meghírdetett kedvezmény ami egyébkénet azóta is érvényben van
A neve " használtautó beszámítás "
Nem írom le ez mit jelent , de gyakorlatilag semmi nem kell hozzá.
Akkor ez 300.000 ezer volt alapból.
Amikor erre rákérdeztem csak hebegtek-habogtak .
Amúgy a szalonban mindenhol a lista ár volt kírva ami egy 1,2 Clio-nál is (klima nélkül )
3 millió forint.
Egyszer felmentem a Clio fórumra.
3 millióért akkor kilmás , tempomatos Cliokat vettek a tulajok .
Ennyit a listaárról és arról hogy mikor mit akarnak eladni az értékesítők.
Aki új autót akar venni , annak alkudnia kell , és rákérdezni ha kell többször is
hogy milyen lehetőségek vannak esetleg megvenni egy olyan autót amelyet nem a pénztárcája
hanem az igényei , vágyai szerint szeretne vásárolni.
Én bevallom nem volt élelmes , de ugyanakkor nem is tájékoztattak teljes körűen.







Vissza az elejére
bernhaft
2018 szeptember 17 hétfő - 10:01:45
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 267
Basic írta ...

bernhaft írta ...

Kérlek ne Te döntsd el hogy valaki "épeszű-e" egyáltalán ha nem Daciát-vásárol.
Ezt itt többen és folyamatosan leírják.. reméljük ez nem került bele a Sargentini jeletésbe...
Ismerek olyan embert aki nem hülye csak azért mert mint magánember megengedhet magának és a családjának egy Octavia-t például.


Véleményem azért remélem, lehet.

Egy 6-7-8 milliós autót (illetve annak értékvesztését) a hasamra ütve szerintem önbecsapás nélkül az engedhet meg magának, akinek a havi jövedelme nettó 1 millió körül van, és/vagy a likvid vagyona a fenti összeg kb. tízszerese. Mindenki másra nagy az a kabát (=rám is).

A fenti autó az első években éves szinten értékvesztéssel biztos benne lesz 2,5 millióba...

Na ennyiért lehet egy (amúgy biztos praktikus) autóval járni, amit random területi képviselők ingyen megkapnak a munkájukhoz, és mindenki megkérdezi, hogy céges e.





Lehet, sőt , ha hiszed ha nem , még érdekel is : - )
Az sem kell hogy mindenben egyetértsünk , unalmas lenne a világ.
Viszont ez mások is leírták már , többször is , nekem inkább már egyfajta ténymegállapításnak
tűnik /tűnt így ..
A Skoda itthon nem titkoltan az Ocatvia és Super B-t is mint állami és céges flottaautónak
pozicionált a be , ennek megfelelően az árát is .
Ennek ellenére ismerek nem egy olyan magánembert akik mostanában vettek Octavia-t
és elvileg nem keresnek milliókat .( és nem is politikusok bár azok is milliókat " keresnek " )

Azt mondjuk nem értem hogy csinálják , de egyebként ezeknél az autóknál a magánvásárló
csak bónusz , extra ... sokat nem oszt vagy szoroz.



Vissza az elejére
Basic
2018 szeptember 17 hétfő - 11:20:19
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2710


Én amúgy azt figyeltem meg, hogy páran a tágabb környezetemben átültek "villantós" autókból Superbekbe, mert az nem olyan feltűnő. A volt főnököm pl. mióta ismertem, 7-es BMW-vel járt, és most utoljára egy (rommá extrázott) Superbbel láttam.
Szerintem annak az autónak itthon az a "titka", hogy ideális rejtőzködő autó, mert az átlagembereknél nem veri annyira ki a biztit, mint egy BMW, vagy Lexus, "csak" egy Škoda, bár lazán el lehet rá egy "igazi" luxusautó árát költeni. Bizonyos politikában vagy állami megrendelések körül mozgó embereknek ez most fontos lehet.
Na mindegy, ez a probléma engem sajna nem érint, mert egy közepes Superb is 10 milla...


Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
bernhaft
2018 szeptember 17 hétfő - 13:49:41
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 267
Basic írta ...



Én amúgy azt figyeltem meg, hogy páran a tágabb környezetemben átültek "villantós" autókból Superbekbe, mert az nem olyan feltűnő. A volt főnököm pl. mióta ismertem, 7-es BMW-vel járt, és most utoljára egy (rommá extrázott) Superbbel láttam.
Szerintem annak az autónak itthon az a "titka", hogy ideális rejtőzködő autó, mert az átlagembereknél nem veri annyira ki a biztit, mint egy BMW, vagy Lexus, "csak" egy Škoda, bár lazán el lehet rá egy "igazi" luxusautó árát költeni. Bizonyos politikában vagy állami megrendelések körül mozgó embereknek ez most fontos lehet.
Na mindegy, ez a probléma engem sajna nem érint, mert egy közepes Superb is 10 milla...



Én kerülném a "villantós" autókat főleg a rendőrautóban !

Neked van egy Mercid is ha jól sejtem .
Azért az sem lehet rossz.
Nem vagyok egyálatalán prémium autó *** , nehezen tudom elképzelni hogy egyszer
BMW-t , Audit vegyek , vagy a lent említett luxus szintű Skodát akár.
De egyik ismerősöm E osztályú Mercedesében volt szerencsém párszor utazni ( kb
15-18 éves lehet , mármint az autó , de nagyon rendben van tartva ) és azért az nagyon jó érzés
abban ülni mintha nem is létezne a külvilág.
Nem csinálom össze amgam ha elmegy egy vasút vagy kamion mellettem , mert észre sem veszem.
Abban tényleg nullához közelit a gördülési zaj , persze ez is költői túlzás.

Megtudnám szokni , de mindig felébredek ...

Vissza az elejére
andrisms
2018 szeptember 17 hétfő - 14:50:13


Regisztrált tag #2914
Regisztrált: 2017 november 06 hétfő - 15:37:36

Üzenetek: 46
Mikee írta ...


Jelenleg az üléscseréért harcolok, mert eddig alsó állásban előre hátra billeget, most már felső állásban is billeg!
Ezt egy gumibak beszerelésével akarják orvosolni, hogy legalább az egyik irányba ne billegjen!
Ez szerintem nem garanciális javítás, csak kókányolás!



Pont ugyanez a problémám, szintén eleinte csak legalsó állásban billegett, (ezt anno itt meg is írtam), most meg már minden állásban.
Egyszer cseréltek sínt, teljesen ugyanolyan rossz maradt. (szalonba beültem egy Stepwaybe, plusz a másik Outdoorunkban is mozog. Bár ugye ez nem segít a helyzeten.)

Elvileg jövő héten megyek szemlére, nem fűzök hozzá nagy reményeket. "valamit megnéznek, utána léphetek feljebb a RH felé..." Bosszantó, sosem ültem még olyan autóban, ahol mozgott volna előre-hátra az ülés, munkafelvevő azt mondta "az összes autó ilyen, nem csak a Dacia..." Több autónk van itthon, plusz cégesek, semelyik még csak meg sem mozdul, csak a loganek (XC60, Hilux, Land Cruiser, Camry, Mondeo mk3, de még a régi '96-os swift sem, stb..)

Más: fék lenyomásakor nyikorog a hátsó dob környékéről valami. (felvettem ha kíváncsi valaki rá) Szervizes szerint fékpor, nem garanciális, hanem fizetős javítás. Ezt meg tudja indokolni nekem valami? 10 hónapos az autó, 22e km-el, szóval nem hiszem hogy kopó alkatrész probléma lenne
Vissza az elejére
Krogergo
2018 szeptember 17 hétfő - 23:50:41
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6413
Hátsó fékednél nem a ,,kopó alkatrész" miatt van a gond. Nem fékezéskor nyekereg, hanem amikor lelépsz a fékpedálról. Nagyon régóta ismert jelenség, még is csesznek rá. a fékpofa fém széle (már nem a ferodolos részen) beleér a fék alaplapba (fém lemez). Tartósan nem lehet vele mit kezdeni, mert ugye dobféket nem illik kenni.
Mond meg továbbá a szervizesnek, hogy a gyári előírás szerint 80zer km-nél kell lebontani tisztítani a Logan2-nél a hátsó fékdobot, szóval 22 ezer km-nél ne ,,rizsáljon" ilyeneket.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
andrisms
2018 szeptember 18 kedd - 10:42:08


Regisztrált tag #2914
Regisztrált: 2017 november 06 hétfő - 15:37:36

Üzenetek: 46
Krogergo írta ...

Hátsó fékednél nem a ,,kopó alkatrész" miatt van a gond. Nem fékezéskor nyekereg, hanem amikor lelépsz a fékpedálról. Nagyon régóta ismert jelenség, még is csesznek rá. a fékpofa fém széle (már nem a ferodolos részen) beleér a fék alaplapba (fém lemez). Tartósan nem lehet vele mit kezdeni, mert ugye dobféket nem illik kenni.
Mond meg továbbá a szervizesnek, hogy a gyári előírás szerint 80zer km-nél kell lebontani tisztítani a Logan2-nél a hátsó fékdobot, szóval 22 ezer km-nél ne ,,rizsáljon" ilyeneket.


Igazad van, félrebeszétem, lelépésnél van a hang.
Nagyon úgy érzem, hogy tök felesleges volt megvennem a plusz 2 év garit, mindent kimagyaráznak, szétteszik a kezüket...

Ülésemet nemrég mutattam meg egy független szervizvezetőnek, azt mondta egy buzgóbb vizsgabiztos műszakin át sem engedné így. Nyilván a 100-ból 1, de azért érzékelteti hogy így nem okés. Egy 10 hónapos, 22e km-t futott autót....
Amúgy tényleg katasztrófa, fékezéskor kb előre-hátra dől.
Néha nagy hibának érzem az egész kocsiválasztást, az ilyen nemtörődöm hozzáállás annyira elveszi a kedvem az egész autótól... Nyilván fizetősen mindent meg lehet oldani, de nehogymár az 5év garim mellé fizessek is...
Vissza az elejére
bernhaft
2018 szeptember 18 kedd - 11:17:49
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 267
andrisms írta ...

Krogergo írta ...

Hátsó fékednél nem a ,,kopó alkatrész" miatt van a gond. Nem fékezéskor nyekereg, hanem amikor lelépsz a fékpedálról. Nagyon régóta ismert jelenség, még is csesznek rá. a fékpofa fém széle (már nem a ferodolos részen) beleér a fék alaplapba (fém lemez). Tartósan nem lehet vele mit kezdeni, mert ugye dobféket nem illik kenni.
Mond meg továbbá a szervizesnek, hogy a gyári előírás szerint 80zer km-nél kell lebontani tisztítani a Logan2-nél a hátsó fékdobot, szóval 22 ezer km-nél ne ,,rizsáljon" ilyeneket.




Igazad van, félrebeszétem, lelépésnél van a hang.
Nagyon úgy érzem, hogy tök felesleges volt megvennem a plusz 2 év garit, mindent kimagyaráznak, szétteszik a kezüket...

Ülésemet nemrég mutattam meg egy független szervizvezetőnek, azt mondta egy buzgóbb vizsgabiztos műszakin át sem engedné így. Nyilván a 100-ból 1, de azért érzékelteti hogy így nem okés. Egy 10 hónapos, 22e km-t futott autót....
Amúgy tényleg katasztrófa, fékezéskor kb előre-hátra dől.
Néha nagy hibának érzem az egész kocsiválasztást, az ilyen nemtörődöm hozzáállás annyira elveszi a kedvem az egész autótól... Nyilván fizetősen mindent meg lehet oldani, de nehogymár az 5év garim mellé fizessek is...


Arra emlékeztem hogy több tesztben is írták már a lötyögő üléseket mint típushiba.

Klikk!

Otthon megnézem az enyémet.
Legalsó helyzetbe nem szoktam állítani , de este kipróbálom
Nekem olyan szokott előfordulni hogy átálllítom ( hátratolom ) az ülést és annak tudatában elindulok hogy rögzítette is .
Majd néhány méter után megmozdul az ülés , és akkor kattan be .
Először rendesen meg is ijedtem , és szerintem kicsit balesetveszélyes.
De nem csinálja menetközben , ezért nem is foglalkoztam ezzel , volt más helyette .

Egy lötyögő ülés elég komoly dolog amellyel sürgősen foglalkozni kellene.
Viszont nem értenek hozzá .








Vissza az elejére
kisiza
2018 szeptember 20 csütörtök - 10:57:16

Regisztrált tag #3028
Regisztrált: 2018 szeptember 19 szerda - 13:47:30

Üzenetek: 2
Új tag vagyok. Nem látom/találom, hogyan lehet új témáról írni ezen a helyen (új topikot nyitni), pedig gyors segítségre lenne szükségem. Előre is köszönöm, ha valaki segít.

A téma a következő:
2015. februárjában vettem egy új Logant, tengerész kékben. A tavasz beköszöntével a szennyeződések is beköszöntek, amit lelkisimeretesen le is takarítottam, szinte minden nap. No itt kezdődtek a gondok, mert a szennyeződéssel a festés/szinezés is lejött, ill lepattogott, karcolódott. Majd folytatódott a karcolódás a küszöbön, ill. a csomagtartóban . RH elutasított.
Kérdésem, hogy van-e másnak is ilyen gondja? Van-e valakinek információja, hogy ez mennyire tipikus jelenség, ill. az utóbbi 3-4 évben a környezetében mennyien vitték e miatt fényezésre az autójukat?

[ Módosítva 2018 szeptember 20 csütörtök - 11:03:44 ]
Vissza az elejére
bernhaft
2018 szeptember 20 csütörtök - 11:18:42
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 267
baro32 írta ...

Ma megtörtént a motorolaj cserém a sandero 1.0-án a gyár 3litert ír de a nívó alapján ~3,3L kellett bele bedig a szűrőm 9mm-el még kisebb is volt a gyári mérettől érdekes na mindegy házilag lett cserélve minden nem ütköztünk problémába esetleg annyi hogy a fedélzetiből nem tudtuk kiütni a jelzést de októberben az is meg lessz

A féltengelyek , féknyergek , csavarok , kipufogó stb. ezeket már eléggé megfogta a rozsda hihetetlen egy 1éves kocsinál az előző Spark-om 12-évesen nem nézett így ki!


Szervízt " megjártam " , bár az " márka" volt.
Udvariasak voltak , de gyakorlatilag megoldást nem találtak a kormányszervóra .
Megnézték , de nem találtak rendellenességet .

Mi viszont érezzük hogy nehezebben tekerhető , köze nincs ahhoz amit eddig tapasztaltam más autókban , és a feleségem is egyből jelezte hogy valami nem baba , nehezebb lett a kormány
Kipróbálta egy ismerősöm azt mondta ez nem is szervós .szerinte .

Klimából "elszökött " harmadrésznyi gáz ( alig több mint egy éves az autó )
Ezt utánatöltötték , de megint vissza kell(ene ) mennem ellenőrzésre , saját benzinpénzből
és időből.
Nekem is végig rozsdás a kipufogó rendszer , de elég csak átmenni más Duster / Lodgy
fórumokra, sok kép van fent pár hónapos autókról.
Garancia úgy sincs rá , hacsak valaki nem kezdi el ütni a témát már a legelején.
Meg sem mutattam nekiik , mert sejtem mi lett volna a válasz.








Vissza az elejére
bati
2018 szeptember 20 csütörtök - 14:50:16


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 782
kisiza írta ...

Új tag vagyok. Nem látom/találom, hogyan lehet új témáról írni ezen a helyen (új topikot nyitni), pedig gyors segítségre lenne szükségem. Előre is köszönöm, ha valaki segít.

A téma a következő:
2015. februárjában vettem egy új Logant, tengerész kékben. A tavasz beköszöntével a szennyeződések is beköszöntek, amit lelkisimeretesen le is takarítottam, szinte minden nap. No itt kezdődtek a gondok, mert a szennyeződéssel a festés/szinezés is lejött, ill lepattogott, karcolódott. Majd folytatódott a karcolódás a küszöbön, ill. a csomagtartóban . RH elutasított.
Kérdésem, hogy van-e másnak is ilyen gondja? Van-e valakinek információja, hogy ez mennyire tipikus jelenség, ill. az utóbbi 3-4 évben a környezetében mennyien vitték e miatt fényezésre az autójukat?

.
.
Daciat csak metál festéssel szabad venni.Az alap szín mindig gyenge volt.Ez ilyen.

.
.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Krogergo
2018 szeptember 20 csütörtök - 23:53:19
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6413
Nekem van egy olyan érzésem, hogy ezeken már a lakk is vékonyabb, kevésbé karcálló mint régen. Biztos ez is valami szuper cucc, ami védi a környezetet és az esőerdők tovább zöldelnek tőle.
A Logan1 metálfényezése, lakkozása szerintem strapabíróbb olt. (igaz ott meg a kaszni mállik szét 14 évesen)

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
DQM
2018 szeptember 21 péntek - 00:03:39


Regisztrált tag #2471
Regisztrált: 2014 július 23 szerda - 09:08:34

Üzenetek: 170
Senkit nem vigasztal, de nagybátyjám 3 éves, 43E km-es suzukijáról is több helyen lepattogzott a festék. Swift.
Vissza az elejére
Krogergo
2018 szeptember 21 péntek - 00:10:14
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6413
Az a megújuló fényezés. Ahogy nő az autó, pár évente ledobja a régit, aztán majd újat növeszt (remélhetőleg garanciában).

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
bernhaft
2018 szeptember 21 péntek - 13:59:12
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 267
bati írta ...

kisiza írta ...

Új tag vagyok. Nem látom/találom, hogyan lehet új témáról írni ezen a helyen (új topikot nyitni), pedig gyors segítségre lenne szükségem. Előre is köszönöm, ha valaki segít.

A téma a következő:
2015. februárjában vettem egy új Logant, tengerész kékben. A tavasz beköszöntével a szennyeződések is beköszöntek, amit lelkisimeretesen le is takarítottam, szinte minden nap. No itt kezdődtek a gondok, mert a szennyeződéssel a festés/szinezés is lejött, ill lepattogott, karcolódott. Majd folytatódott a karcolódás a küszöbön, ill. a csomagtartóban . RH elutasított.
Kérdésem, hogy van-e másnak is ilyen gondja? Van-e valakinek információja, hogy ez mennyire tipikus jelenség, ill. az utóbbi 3-4 évben a környezetében mennyien vitték e miatt fényezésre az autójukat?

.
.
Daciat csak metál festéssel szabad venni.Az alap szín mindig gyenge volt.Ez ilyen.

.
.


Azt ugye Te sem gondolod azért komolyan hogy egy alig több mint 3 éves autónál " normális " hogy
lepattogzik , lejön a fényezés.
Mert ezt írja .
Az egy dolog hogy karcolódik , ennél a színnél ez más autóknál sincs másképp ,tudom.
De azt is írta hogy lejött , " lepattogott ".
Ilyen alapon a fehér sem bírná , az sem metál.
A felára is inkább azért lehet mert " divatszín " lett , bár lehet tévedek ,bár nem gondolnám hogy
más technológia lenne .

Az RH elutasítása már csak azért sem meglepő , két év van csak a fényezésre .
Vissza az elejére
Waquarnew
2018 szeptember 21 péntek - 18:35:42
Logan 1,6 Lauréate Plus, Atlantisz zöld, JXB-151


Regisztrált tag #1110
Regisztrált: 2008 szeptember 16 kedd - 20:55:46

Üzenetek: 479
Sziasztok! Legújabb info (tegnapi): az autó úton van (szállítás alatt), az érkezés várható időpontja szeptember 26 - október 02. között... Ez azért leheletnyivel hamarabb van a 40. hétnél, amit a megrendeléskor jeleztek...



Two Beer or not two Beer (Shakesbeer: Ham-Out-Let)
Vissza az elejére
Krogergo
2018 szeptember 21 péntek - 22:27:37
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6413
A régit sikerült eladni?

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Waquarnew
2018 szeptember 22 szombat - 08:24:09
Logan 1,6 Lauréate Plus, Atlantisz zöld, JXB-151


Regisztrált tag #1110
Regisztrált: 2008 szeptember 16 kedd - 20:55:46

Üzenetek: 479
Krogergo írta ...

A régit sikerült eladni?

Még megvan, telefonos érdeklődők már voltak, de személyesen még senki . De legalább addig is van mivel járni, amíg nem érkezik az új


Two Beer or not two Beer (Shakesbeer: Ham-Out-Let)
Vissza az elejére
Basic
2018 szeptember 22 szombat - 11:24:20
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2710
Meg kell tartani téli autónak

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Hermes01
2018 szeptember 22 szombat - 14:00:57

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 278
Krogergo írta ...

Nekem van egy olyan érzésem, hogy ezeken már a lakk is vékonyabb, kevésbé karcálló mint régen. Biztos ez is valami szuper cucc, ami védi a környezetet és az esőerdők tovább zöldelnek tőle.
A Logan1 metálfényezése, lakkozása szerintem strapabíróbb olt. (igaz ott meg a kaszni mállik szét 14 évesen)

Vissza az elejére
Hermes01
2018 szeptember 22 szombat - 14:05:15

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 278
Krogergo írta ...

Nekem van egy olyan érzésem, hogy ezeken már a lakk is vékonyabb, kevésbé karcálló mint régen. Biztos ez is valami szuper cucc, ami védi a környezetet és az esőerdők tovább zöldelnek tőle.
A Logan1 metálfényezése, lakkozása szerintem strapabíróbb olt. (igaz ott meg a kaszni mállik szét 14 évesen)
keményviasz nem segít megvédeni a festést?
Vissza az elejére
Waquarnew
2018 szeptember 23 vasárnap - 09:40:26
Logan 1,6 Lauréate Plus, Atlantisz zöld, JXB-151


Regisztrált tag #1110
Regisztrált: 2008 szeptember 16 kedd - 20:55:46

Üzenetek: 479
Basic írta ...

Meg kell tartani téli autónak


Azért még nem megy olyan jól, hogy egyszerre két autót tartsak fenn


Two Beer or not two Beer (Shakesbeer: Ham-Out-Let)
Vissza az elejére
Sheme
2018 szeptember 23 vasárnap - 21:00:25

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 988
Klubtag az eladója?

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
kisiza
2018 szeptember 24 hétfő - 09:48:44

Regisztrált tag #3028
Regisztrált: 2018 szeptember 19 szerda - 13:47:30

Üzenetek: 2
A metált nem ajánlották fel. A fényezés már két hónap használat után elindult, és ekkor utasított el az RH, csak a helyzet a bíróságon most fokozódik.
Ezért van szükségem az információra, hogy van-e másnak is súlyos problémája a fényezéssel és kb. mi az esetszám ( egy fényező mesternél).
Vissza az elejére
bernhaft
2018 szeptember 24 hétfő - 14:36:24
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 267
kisiza írta ...

A metált nem ajánlották fel. A fényezés már két hónap használat után elindult, és ekkor utasított el az RH, csak a helyzet a bíróságon most fokozódik.
Ezért van szükségem az információra, hogy van-e másnak is súlyos problémája a fényezéssel és kb. mi az esetszám ( egy fényező mesternél).


Nem tudsz esetleg képeket feltenni ?
Két hónap minden szempontból határidőn belül van , kötelességük lett volna orvosolni
a problémát... gondolom irásban is van nyoma hogy jelezted.
Mire hivatkoztak ? ..kőfelverődésekre ?


Vissza az elejére
bati
2018 szeptember 24 hétfő - 17:23:35


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 782
kisiza írta ...

A metált nem ajánlották fel. A fényezés már két hónap használat után elindult, és ekkor utasított el az RH, csak a helyzet a bíróságon most fokozódik.
Ezért van szükségem az információra, hogy van-e másnak is súlyos problémája a fényezéssel és kb. mi az esetszám ( egy fényező mesternél).

.
Milyen módon tisztítottad? Gépi mosó vagy kézi kefe?
Akkor ez most a 'szokásos' festékvékonyodás,ahol előjön az alapozó?
Az a baj,hogy a festést csak festékkel lehet helyrehozni,ez meg nem olcsó...

.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<       

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!