A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Dacia Logan, Logan MCV, Sandero (az új típus)
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
Szita
2018 június 12 kedd - 21:26:48
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 255
Krogergo írta ...

Az a 77ezer Ft-os költség kicsit lehúzás, alkudj még rá.
Műszaki vizsgát felénk legtöbb helyen 24000Ft körül csinálják. A 0 revízió és a gyári vonóhorog, elektronika felszerelése megvan 3 óra alatt, szorozva 14000Ft-os órabérrel =42000Ft. Amin megvan a tisztességes hasznuk is (nem ezt vitatom, hanem az e feletti összeget)

A gyári horog felszerelése benne van a horog árában! Ha sikerült olcsóbb horog árat kialkudni, akkor ne tegye be máshol eldugva az árat. Nekem az árajánlaton csak annyi szerepelt, hogy forg.-ba helyezés 100E.
Volt az autó listaára,+ a horog ára (amiből alkudtunk), Pótkerék, gumiszőnyeg 0Ft, + forg.-ba helyezés 100E. Meg a Hülye szöveg az ajándék égőkészlet, elsősegély csom. elakadásjelző háromszög-ről, ami kötelező tartozék, muszály hozzá adni!


[ Módosítva 2018 június 12 kedd - 21:36:11 ]
Vissza az elejére
Szita
2018 június 12 kedd - 21:30:03
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 255
A másik meg a spórolás, ami látványos: artic szint alatt nincs rendes gumi az autókon csak a kínai
Giti.
Nem tudtam, hogy Conti, és GoodYear gumin kívül mással is szerelik.
Vissza az elejére
zoocmr
2018 június 12 kedd - 23:54:14

Regisztrált tag #2915
Regisztrált: 2017 november 07 kedd - 14:04:54

Üzenetek: 11
Üdv! Nekem Kumho-val szerelték MCV Arctic. Összeszerelési hiba nálam is volt. Jobb első ajtó zsanércsavarjai fellazultak. Kezdeti fázisban nem akarták észrevenni, csak amikor már teljesen fellazultak, ezért a hátsó ajtó felső sarkát fényezni kellett. Azzal védekeztek, hogy a RH kifizeti. Az első ajtók élei beleértek a sárvédő visszahajtott részébe, fényezés lejött. Bal hátsó ajtón a vízlehúzó nem volt a helyén, a fekete díszfólia fel volt hójagosodva. Ezt már másik szervíz szó nélkül javította. Szóval az összeszerelési minőségben nagy visszalépés volt a Marokkóba költözéssel. A márkaképviselet hozzáállását, és a tangeri gyár trehányságát leszámítva maga az autó nagyon jó.
"0" revízióról annyit, hogy német márka márkaszervízében dolgoztam, ahol annyiból állt, hogy kicsomagolás, keréknyomás beállítása, nyomatékolás, folyadékokat szükség esetén feltölteni, multimédia üzembe helyezése diagnosztikai műszerrel.
Vissza az elejére
Krogergo
2018 június 13 szerda - 09:58:16
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6427
Nálam a legdúrvább eset az volt, amikor jött ügyfél aznap átvett autóval. Udvaron ülnék be bal elől. Kinyitom az ajtót teljesen, amit előttem még biztosan nem tett meg senki. Sem a gyárban, sem a fuvarozók, sem a márkaszervizben, és a tulaj sem. Ugyanis kb. 3cm hosszan letolta alul az ajtó oldaláról a festéket a sárvédő, és úgy benyomta, hogy az csak lakatolással javítható. Nem volt boldog ő se, én se. Aznap visszament, persze másik autót nem adnak helyette. Sem új autót. Lakatoltak és fényeztek hetekkel később
(kiváncsi vagyok a törvényben erre mi vonatkozik, mert a hibás hűtőszekrényt, mosógépet, stb. 72 órán belül kicserélik, vagy visszaadják az árát, online vásárlás esetén 14 nap, utána garanciában javítják amire 30 napjuk van, ha ez nem megoldható cserélik újra vagy visszafizetik az árát. Autónál ezt miért nem lehet????? Vagy lehet???)

Ha mindent leírnék, ami hibákról szól, már egy vastag könyv lenne belőle. De próbálok optimista lenni, van egy új(szerű) garanciális autóm, ami legalább műszakilag megbízható, és elvisz mindenhova (meg remélem haza is hoz )

Azonban nekem szerelőként kezd a hócipőm tele lenni az összeszerelési minőséggel, és a trehánysággal. Lassan nem lesz olyan autó, amin ne lenne valami hiba! Lehet csak egy 3Ft-os patent hiányzik, vagy nincs a helyére rakva valami rendesen, nagyobb a hézag, ezek csak apróságok, de, hogy valami hiba minden van, az tuti. És ezek csak a kisebbek. A nagyobbakból meg pl. kijutott nekem is bőven.

Trehányságról: aki még pl. sosem hajtotta fel a hátsó ülés lapját, az nézzen alá. Tuti lesz ott pár db. ott hagyott/bedobott befőttes gumi. A gyárban gondolom ezzel vannak összefogatva a beszerelésre váró övcsatok. Beszerelés után pedig nemes egyszerűséggel ott hagyják.
Tudom, ez csak egy apróság, és lehet rajta mosolyogni. Ha viszont erre nem képesek, hogy kidobják, akkor mi van a többi dologgal? Egy autógyárban (pl. a győri Audi) szigorú követelmények vannak (kellene lenniük), mindennek van norma ideje, az összes cselekmény, esemény sor papíron is le van írva, meg van ,,konfigurálva" hogyan kell behajolni, melyik kezével mit fogjon (milyen kesztyűben), milyen szögben tartsa, milyen irányból tegye be stb. stb. Tök egyszerűnek tűnő mozdulatokat is, pl. az 1000 soron dolgozó emberből mindnek ugyan úgy kell csinálni, mert magkapták rá az oktatást. És közben ellenőrzik is, hogy úgy csinálják e. Ezek után pedig még az elkészült terméket is ellenőrzik.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
bernhaft
2018 június 13 szerda - 11:26:45
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 286
zoocmr írta ...

Üdv! Nekem Kumho-val szerelték MCV Arctic. Összeszerelési hiba nálam is volt. Jobb első ajtó zsanércsavarjai fellazultak. Kezdeti fázisban nem akarták észrevenni, csak amikor már teljesen fellazultak, ezért a hátsó ajtó felső sarkát fényezni kellett. Azzal védekeztek, hogy a RH kifizeti. Az első ajtók élei beleértek a sárvédő visszahajtott részébe, fényezés lejött. Bal hátsó ajtón a vízlehúzó nem volt a helyén, a fekete díszfólia fel volt hójagosodva. Ezt már másik szervíz szó nélkül javította. Szóval az összeszerelési minőségben nagy visszalépés volt a Marokkóba költözéssel. A márkaképviselet hozzáállását, és a tangeri gyár trehányságát leszámítva maga az autó nagyon jó.
"0" revízióról annyit, hogy német márka márkaszervízében dolgoztam, ahol annyiból állt, hogy kicsomagolás, keréknyomás beállítása, nyomatékolás, folyadékokat szükség esetén feltölteni, multimédia üzembe helyezése diagnosztikai műszerrel.


Az összerelési híbák , minőség romlás után írod hogy egyébként nagyon jó az autó .
Tényleg csak érdeklődöm hogy mitől , tudjam mit kell nézni... persze leszámítva hogy eszméletlen nagy mert azt már tudjuk


Vissza az elejére
zoocmr
2018 június 13 szerda - 15:43:55

Regisztrált tag #2915
Regisztrált: 2017 november 07 kedd - 14:04:54

Üzenetek: 11
bernhaft írta ...

zoocmr írta ...

Üdv! Nekem Kumho-val szerelték MCV Arctic. Összeszerelési hiba nálam is volt. Jobb első ajtó zsanércsavarjai fellazultak...


Az összerelési híbák , minőség romlás után írod hogy egyébként nagyon jó az autó .
Tényleg csak érdeklődöm hogy mitől , tudjam mit kell nézni... persze leszámítva hogy eszméletlen nagy mert azt már tudjuk




Akkor a nagyot már nem írom. Egyszerű kezelhetőség, jó menetteljesítmény városban 6 litert fogyaszt, egy tankkal el tudok menni több, mint 800 km-t, magasabban ülök, mint a hasonló autókban, hasonló belső anyagminőség, mint a Fabia II-nél. Tehát maga a típus egy nagyon jó termék, csak nem kellett volna elköltöztetni gyártást. Szerintem. Pont akkor rendeltem, amikor ez megtörtént.
Vissza az elejére
bernhaft
2018 június 13 szerda - 16:23:41
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 286
zoocmr írta ...

bernhaft írta ...

zoocmr írta ...

Üdv! Nekem Kumho-val szerelték MCV Arctic. Összeszerelési hiba nálam is volt. Jobb első ajtó zsanércsavarjai fellazultak...


Az összerelési híbák , minőség romlás után írod hogy egyébként nagyon jó az autó .
Tényleg csak érdeklődöm hogy mitől , tudjam mit kell nézni... persze leszámítva hogy eszméletlen nagy mert azt már tudjuk




Akkor a nagyot már nem írom. Egyszerű kezelhetőség, jó menetteljesítmény városban 6 litert fogyaszt, egy tankkal el tudok menni több, mint 800 km-t, magasabban ülök, mint a hasonló autókban, hasonló belső anyagminőség, mint a Fabia II-nél. Tehát maga a típus egy nagyon jó termék, csak nem kellett volna elköltöztetni gyártást. Szerintem. Pont akkor rendeltem, amikor ez megtörtént.


Szia

Nekem többet fogyaszt inkább vegyesben 6 litert persze a computer 5,4 litert mutat konzekvensen.
Amiket írtál azokkal nagyjából egyetértek de kb ennyi a pozítivum nálam ..azért az hogy ez egy " nagyon jó termék" azért az egy erős túlzás de ha Te így érzed akkor nem fogunk ezen vitatkozni : -)


Vissza az elejére
Szita
2018 június 13 szerda - 21:30:19
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 255
"Üdv! Nekem Kumho-val szerelték MCV Arctic."
Hát akkor már a gumival is spórolnak rendesen.

[ Módosítva 2018 június 13 szerda - 21:36:27 ]
Vissza az elejére
Cobalt
2018 június 13 szerda - 23:19:54


Regisztrált tag #2752
Regisztrált: 2016 október 06 csütörtök - 12:43:14

Üzenetek: 188
Én 2016 decemberében Continental EcoContact 5-tel kaptam meg, úgyhogy nem panaszkodhatok.

Logan MCV 2 Facelift, 0.9 Tce, Arctic
Vissza az elejére
Kiskrampusz
2018 június 14 csütörtök - 06:52:03
Kiskrampusz

Regisztrált tag #2779
Regisztrált: 2016 november 30 szerda - 08:44:42

Üzenetek: 49
Cobalt írta ...

Én 2016 decemberében Continental EcoContact 5-tel kaptam meg, úgyhogy nem panaszkodhatok.


2017. május (Stepway 0.9): Michelin Energy Saver.
Már marokkói gyártás, de nincs negativ tapasztalatom.

[ Módosítva 2018 június 14 csütörtök - 06:52:43 ]

Vissza az elejére
andrisms
2018 június 14 csütörtök - 08:29:19


Regisztrált tag #2914
Regisztrált: 2017 november 06 hétfő - 15:37:36

Üzenetek: 53
Úgy látszik elég eltérő gumikkal szállították. Nekem Conti Ecocontact
(MCV Outdoor 2017.nov 1,5dci)

Összeszerelési minőség nálam is rossz:
- Eleinte gyakran nem csukódott a csomagtartóm, harmadik szervizlátogatással megcsinálták.
- elkezdett leválni a fekete fényezetlen műanyag a küszöbnél és a jobb hátsó sárvédőmnél. Ezt annyira szakszerűen javították, hogy kilátszik a fekete ragasztó, így újra cserélik az egészet
- legalsó állásban néha nyikorog az ülés
- csomagtér nyitó gombot megette valami (én sóra tippelek), azt is most fogják cserélni, de ezt anyagminőségre mondanám inkább, nem összeszerelésire
- kihangosító és radar+horog kombó meg tervezési hiba

Fogyasztásom meg 6,30 liter pontosan a 16e km-re, végig vezetve, valamit rosszul csinálhatok, mert úgy nézem a TCe is kevesebbet eszik. Eléggé ingadozó, 1-másfél literek vannak néha, és kb ugyanott megyek, ugyanúgy klímázok. Mondjuk nálam szerintem a pálya dobja meg, kicsit vissza is vettem a tempóból. 110nél szépen eszik, 130 vagy afelett már eléggé éhes lesz. De ki az, aki 110-el megy pályán...
Vissza az elejére
bernhaft
2018 június 14 csütörtök - 09:27:25
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 286
andrisms írta ...

Úgy látszik elég eltérő gumikkal szállították. Nekem Conti Ecocontact
(MCV Outdoor 2017.nov 1,5dci)

Összeszerelési minőség nálam is rossz:
- Eleinte gyakran nem csukódott a csomagtartóm, harmadik szervizlátogatással megcsinálták.
- elkezdett leválni a fekete fényezetlen műanyag a küszöbnél és a jobb hátsó sárvédőmnél. Ezt annyira szakszerűen javították, hogy kilátszik a fekete ragasztó, így újra cserélik az egészet
- legalsó állásban néha nyikorog az ülés
- csomagtér nyitó gombot megette valami (én sóra tippelek), azt is most fogják cserélni, de ezt anyagminőségre mondanám inkább, nem összeszerelésire
- kihangosító és radar+horog kombó meg tervezési hiba

Fogyasztásom meg 6,30 liter pontosan a 16e km-re, végig vezetve, valamit rosszul csinálhatok, mert úgy nézem a TCe is kevesebbet eszik. Eléggé ingadozó, 1-másfél literek vannak néha, és kb ugyanott megyek, ugyanúgy klímázok. Mondjuk nálam szerintem a pálya dobja meg, kicsit vissza is vettem a tempóból. 110nél szépen eszik, 130 vagy afelett már eléggé éhes lesz. De ki az, aki 110-el megy pályán...



A TCe sem eszik kevesebbet főleg ha autópályázol is vele.
Nem a fedélzeti számítógépet kell nézni mert kb. tájékoztató jellegű
A gyári értékék közelében sincsenek a valós adatok mint tudjuk, még a csalóka kompjúterhez képest sem.
Miénk ibenyel 6 litert pedig szinte csak elővárosi / országúti használatban van , gyakorlatilag 0 városi használattal.


Vissza az elejére
Sheme
2018 június 14 csütörtök - 12:59:52

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 989
Milyen most a 9 hónapos Dacia-k alja?

Van ilyen? Vagy rosszabb / jobb / pontosan ilyen?

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
gylaci
2018 június 14 csütörtök - 14:53:07

Regisztrált tag #2997
Regisztrált: 2018 május 28 hétfő - 15:19:24

Üzenetek: 30
Csak érdekességből kérdezem, aki új autót rendelt és már megkapta mennyi időt várt rá? Mekkora szórás lehet az évekkel ezelőtti és a jelenlegi leszállítási idők között?
Vissza az elejére
andrisms
2018 június 14 csütörtök - 15:43:07


Regisztrált tag #2914
Regisztrált: 2017 november 06 hétfő - 15:37:36

Üzenetek: 53
bernhaft írta ...


A TCe sem eszik kevesebbet főleg ha autópályázol is vele.
Nem a fedélzeti számítógépet kell nézni mert kb. tájékoztató jellegű
A gyári értékék közelében sincsenek a valós adatok mint tudjuk, még a csalóka kompjúterhez képest sem.
Miénk ibenyel 6 litert pedig szinte csak elővárosi / országúti használatban van , gyakorlatilag 0 városi használattal.



nekem pár deci van a fedélzeti és a valós közt, szóval aránylag jól mér. Nálam a 6,30 valós, a tankolásokat vezetem. nem rossz, de kevesebbre számítottam.

[ (tesóm 2,0 tdci mondeója 4,7be megáll, az automata meg 5,5be... és van kis teljesítménybeli/ súlykülönbség. barátom 2,0 ~170le-s dsg superbje 3,9 volt legutóbb, bár szerintem az már nem egészséges...)) mindegy, tudom hogy tulaj és tulaj közt is van különbség, szóval ezt nem vitaindítónak szántam]
Vissza az elejére
bernhaft
2018 június 14 csütörtök - 16:00:41
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 286
gylaci írta ...

Csak érdekességből kérdezem, aki új autót rendelt és már megkapta mennyi időt várt rá? Mekkora szórás lehet az évekkel ezelőtti és a jelenlegi leszállítási idők között?



Szia
Én 9 hónapja rendeltem egy Bentley Continental GT-t és most kaptam meg
Ja és rohad az alja
Vissza az elejére
Krogergo
2018 június 14 csütörtök - 16:10:45
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6427
Valószínű a tiéden már rajta van az Euro6B-khez kiadott szoftver módosítás is, a környezetvédelmi norma miatt. Ezektől ügyfél elmondások alapján aki engedte megcsinálni (vagy tudta nélkül megcsinálták és utólag közölték! ) kb. 0.5L-el többet fogyaszt, és nem húz annyira mint eddig.
Az 1.5DCI motor pedig elég híres a takarékosságáról. Mondjuk a Dacia meg a rossz légellenállásáról. Ezért az autópályás fogyasztása magasabb mint társai. Normál oszágutas tempónál azonban egész szép értékek jönnek ki.
Én pl. tegnap mentem egy Győr-Veszprém-Győr távot. 4.5L/100km-es átlag lett a vége. Igaz egyedül, klíma nélkül, főúton 100-110km/h között, lakotton óra szerinti 70km/h-val (ezért még nem büntetnek, mert valójában kb. csak 66 és 69-től számláznak). Akit utolértem, általában rögtön tudtam előzni, és Veszprémben is csak 1 lámpánál volt dugó. Ez az ideális körülmény. Amikor nem az, +klíma is megy, akkor 1-1.5L-el több. Pályán 150-160km/h-nál folyamatosan 8L körül eszik, de mire kifogy 1 tank üzemanyag, a többi város és országút miatt általában 5.3-5.8L között szokott lenni a vegyes fogyasztás. Ekkora batártól és a ,,lábam méretét" ismerve ez nekem tökéletes. Inkább az 50L-es tankot kedvelem, más ekkora autókban (Lodgy) általában van min.60L-es.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
bati
2018 június 14 csütörtök - 16:44:51


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 787
gylaci írta ...

Csak érdekességből kérdezem, aki új autót rendelt és már megkapta mennyi időt várt rá? Mekkora szórás lehet az évekkel ezelőtti és a jelenlegi leszállítási idők között?

.
Rendelèstől 5-6 hó.Gyártástól 1,5-2 hó.Tavaly kevesebb volt,jövőre több lesz..Felszereltsègtől is függ.A "rekord" 11 hó.

.

.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Janika66
2018 június 14 csütörtök - 17:19:43
Halimba Vörösmarty köz 2


Regisztrált tag #2978
Regisztrált: 2018 március 26 hétfő - 15:24:35

Üzenetek: 6
Szita írta ...

"Üdv! Nekem Kumho-val szerelték MCV Arctic."
Hát akkor már a gumival is spórolnak rendesen.

Nekem Logan Acces van alaptípus és Good Year abroncsokkal szerelték.Ma volt e
lső tankolásom 960 Km után, 46 liter ment bele! A fogyasztás 4,79 l/ 100 Km! Ez az ezres motor erőssége! 1.0 Sce alapmotor, vegyes használat, kevés város több országút. Tágas kényelmes sedan, egy dieselt megszégyenítő fogyasztással, turbó és kettőstömegű para nélkül, olcsón.

Az idő csupán egy folyó, mely múltunkból hömpölyög.
Vissza az elejére
licsa
2018 június 14 csütörtök - 18:10:04
Logan MCV

Regisztrált tag #762
Regisztrált: 2007 június 03 vasárnap - 13:32:41

Üzenetek: 63
2017. novemberi MCV-met (Arctic, 90 lovas dci) Continental EcoContact gumikkal kaptam.
Most éppen 9750 km van benne, városban nem nagyon használom, de egyébként átlagosan vezetek. (Értsd: nem nagypapásan, de nem is vagyok egy versenyző típus.) 9114,9 km-rel ezelőtt nulláztam utoljára (és először) a fedcompot, ami most 4,6-os átlagfogyasztást mutat. Töltögetős, számítgatós módszerrel nem ellenőriztem, de érzésre nagy eltérés nem lehet. Említésre méltó összeszerelési hibát én eddig (kopp-kopp) nem tapasztaltam. A vonóhorog-radar kombó időnként nálam is szórakozik, de az sem mindig.






Vissza az elejére
bernhaft
2018 június 15 péntek - 12:23:01
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 286
Janika66 írta ...

Szita írta ...

"Üdv! Nekem Kumho-val szerelték MCV Arctic."
Hát akkor már a gumival is spórolnak rendesen.

Nekem Logan Acces van alaptípus és Good Year abroncsokkal szerelték.Ma volt e
lső tankolásom 960 Km után, 46 liter ment bele! A fogyasztás 4,79 l/ 100 Km! Ez az ezres motor erőssége! 1.0 Sce alapmotor, vegyes használat, kevés város több országút. Tágas kényelmes sedan, egy dieselt megszégyenítő fogyasztással, turbó és kettőstömegű para nélkül, olcsón.


Megkezdődött a számháború .

Vissza az elejére
Sheme
2018 június 15 péntek - 13:45:06

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 989
bernhaft írta ...

Janika66 írta ...

Szita írta ...

"Üdv! Nekem Kumho-val szerelték MCV Arctic."
Hát akkor már a gumival is spórolnak rendesen.

Nekem Logan Acces van alaptípus és Good Year abroncsokkal szerelték.Ma volt e
lső tankolásom 960 Km után, 46 liter ment bele! A fogyasztás 4,79 l/ 100 Km! Ez az ezres motor erőssége! 1.0 Sce alapmotor, vegyes használat, kevés város több országút. Tágas kényelmes sedan, egy dieselt megszégyenítő fogyasztással, turbó és kettőstömegű para nélkül, olcsón.


Megkezdődött a számháború .



Akkor sem fogok besétálni...


A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Sheme
2018 június 15 péntek - 13:52:16

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 989
Két apróság mára:

1. Voltam a szakszervizben a gázolajszűrőt kicseréltetni. Kb 32k-ba fájt, munkadíjjal, ÁFÁ-val, gázolajszűrővel együtt. Érik egy vezérléscsere, mondjuk arról fogalmam sincs, mibe fájhat. DönCI-m van, valaki tud mondani egy árat? Komplett vezérlés, ékszíj, vízpumpa...

2. Bár a dacia.hu honlapon keresztül NEM lehet rendelni MaCiVé Sztyeppvéjt, érdekes módon akkor is lehet kapni, igaz, csak türkiszkék színben - Svejcban vagy 8 féle színnel is kérheted.

Vajon a svejci MCV Sztyepp minőségben u.a., mint amit nálunk lehet kapni?

Összeteszem a két kezem, h 2013-ban vettem a masinát, mert ilyen gondjaim nem voltak - most sincsenek! -, mint amit feljebb írtak páran.

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Firka
2018 június 15 péntek - 13:58:30
Firka


Regisztrált tag #2603
Regisztrált: 2015 augusztus 15 szombat - 11:42:09

Üzenetek: 81
Tegnapi nap eredménye:
Kaposzsekcsőre viszem vissza az autót 25-én, berendeltek egy kormányművet...(elvileg ugye a Nyitrainál cseréltek szervószivattyút, de mivel nem hozott eredményt, visszaépetették az eredetit (?) - kérdem én, ilyen van? Vagy hozzá sem nyúltak, és ez csak a fedősztori?)

Persze nyoma sincs a rendszerben semmilyen beavatkozásnak...

[ Módosítva 2018 június 15 péntek - 13:59:08 ]
Vissza az elejére
sanyinak
2018 június 15 péntek - 14:21:46

Regisztrált tag #2838
Regisztrált: 2017 április 07 péntek - 15:26:04

Üzenetek: 85
Sheme írta ...

bernhaft írta ...

Janika66 írta ...

Nekem Logan Acces van alaptípus és Good Year abroncsokkal szerelték.Ma volt e
lső tankolásom 960 Km után, 46 liter ment bele! A fogyasztás 4,79 l/ 100 Km! Ez az ezres motor erőssége! 1.0 Sce alapmotor, vegyes használat, kevés város több országút. Tágas kényelmes sedan, egy dieselt megszégyenítő fogyasztással, turbó és kettőstömegű para nélkül, olcsón.


Megkezdődött a számháború .



Akkor sem fogok besétálni...



és egyből rekorder a többiekhez képest
Klikk!

Vissza az elejére
RB65
2018 június 15 péntek - 15:36:28


Regisztrált tag #2718
Regisztrált: 2016 július 18 hétfő - 13:56:14

Üzenetek: 433
Én besétálok de teszek egy csavart. MVC 0.9 TCE utánfutóval megtett 180 km, ennek fele üresen és tempósan, másik fele egy konyhaszekrénnyel megpakoltan nyugodtabb tempóban országúton 6,7 L/100km.
Szintén utánfutós 220 km fele üresen másik fele rakottan de nem túl nagy terheléssel (4db fenyő beltéri ajtó) mindkét irányban nyugodt kényelmes tempóval 5,9 L/100km
Országút utánfutón 5 mázsa cementtel 6,5 L/100km
Ez azt jelenti, hogy futóval kb 1-2 liter a többletfogyasztás, súly-tempó és rakomány magassága szerint. na meg a futó magassága sem mindegy. Nekem a magasító kerete az autó fölé ér ami biztos nem tesz jót a légellenállásnak. Annó azt tanították, hogy a fennhagyott tetőcsomagtartó + 1 liter fogyasztás, a futó keresztmerevítője az autó felett hasonló lehet.
Ja és futóval pörgetni kell a motort. Nem szabad a fordulatot 2000 alá ejteni. Ha az alá esik csak szenved.




[ Módosítva 2018 június 15 péntek - 15:42:54 ]

A szél, a levegő azon része amelyik siet
Logan MCV 0,9TCE

Vissza az elejére
77Gabesz
2018 június 15 péntek - 17:52:40


Regisztrált tag #2987
Regisztrált: 2018 május 03 csütörtök - 13:50:06

Üzenetek: 14
Janika66 írta ...

Szita írta ...

"Üdv! Nekem Kumho-val szerelték MCV Arctic."...

Nekem Logan Acces van alaptípus és Good Year abroncsokkal szerelték....



Ma megnéztem:Giti Synergy lesz rajta. (MCV Arctic)





[ Módosítva 2018 június 15 péntek - 17:53:16 ]

Dacia Logan MCV 2 1.0 Arctic (2018/06) 4,9-5 l/100 km.
Vissza az elejére
Basic
2018 június 15 péntek - 22:05:39
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2710
A Giti weboldalán azt írják, hogy VW Polo és SEAT Ibiza, Arona típusokra gyári beszállítók, szóval reménykedjünk, hogy nem is egy olyan szörnyű gumiabroncs ez.

Klikk!




Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Basic
2018 június 16 szombat - 08:09:50
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2710
Elkezdett ez a Giti gumiabroncs érdekelni, mert feltűnt, hogy a fenti képen a betűtípus, a feliratok nagyon a Continentalra hajaznak (a German Engineering" felirat pont ugyanilyen betűtípussal rajta van a Conti csoport abroncsain is, stb.), illetve nem értettem, hogy egy ilyen noname gumi hogyan lehet máris VW meg Rönó csoport beszállító.

Na, megtaláltam a választ, a Giti Tire egy szingapúri központú cég, amit kínai pénzzel a Contitól leugrott Managerek csináltak. Ugyanaza a csoport, mint a "GT Radial", csak a magasabbra pozicionált, új márkája (levadászott németekkel ).

Itt a német cikk:
Klikk!




Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
bernhaft
2018 június 16 szombat - 13:34:02
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 286
Basic írta ...

Elkezdett ez a Giti gumiabroncs érdekelni, mert feltűnt, hogy a fenti képen a betűtípus, a feliratok nagyon a Continentalra hajaznak (a German Engineering" felirat pont ugyanilyen betűtípussal rajta van a Conti csoport abroncsain is, stb.), illetve nem értettem, hogy egy ilyen noname gumi hogyan lehet máris VW meg Rönó csoport beszállító.

Na, megtaláltam a választ, a Giti Tire egy szingapúri központú cég, amit kínai pénzzel a Contitól leugrott Managerek csináltak. Ugyanaza a csoport, mint a "GT Radial", csak a magasabbra pozicionált, új márkája (levadászott németekkel ).

Itt a német cikk:
Klikk!





Árban van különbség a kettő között ( pl Continental vs Giti )
Ha igen ( szerintem van elég jelentős ) akkor ez nem más mint megint szimpla költségcsökkentés
gyártói oldalon

Vissza az elejére
Basic
2018 június 16 szombat - 15:58:06
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2710
Persze, bár a Daciákat már tizenéve is szerelték mindenféle másodvonalas gumival. Az enyémen pl. Barum volt gyárilag, de volt valami annál is gagyibb, amit mindenki pánikban cserélt le (Debica talán... Nem is tudom már...).

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Szita
2018 június 16 szombat - 21:32:42
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 255
bernhaft írta ...

Basic írta ...

Elkezdett ez a Giti gumiabroncs érdekelni, mert feltűnt, hogy a fenti képen a betűtípus, a feliratok nagyon a Continentalra hajaznak (a German Engineering" felirat pont ugyanilyen betűtípussal rajta van a Conti csoport abroncsain is, stb.), illetve nem értettem, hogy egy ilyen noname gumi hogyan lehet máris VW meg Rönó csoport beszállító.

Na, megtaláltam a választ, a Giti Tire egy szingapúri központú cég, amit kínai pénzzel a Contitól leugrott Managerek csináltak. Ugyanaza a csoport, mint a "GT Radial", csak a magasabbra pozicionált, új márkája (levadászott németekkel ).

Itt a német cikk:
Klikk!





Árban van különbség a kettő között ( pl Continental vs Giti )
Ha igen ( szerintem van elég jelentős ) akkor ez nem más mint megint szimpla költségcsökkentés
gyártói oldalon



Klikk!
Vissza az elejére
Tibibacsi
2018 június 16 szombat - 21:36:53

Regisztrált tag #3004
Regisztrált: 2018 június 11 hétfő - 07:55:00

Üzenetek: 2
Sziasztok!

Két hete vagyunk egy új Dacia Sandero 1.0 tulajdonosai. Ez az első új autónk. Először a turbós változatot néztük ki, de nem akartunk várni 6 hónapot, ezért elkezdtünk barátkozni a szívó háromhengeres motorral. A neten kb minden létező tesztet és videót megtekintve úgy döntöttünk hogy elég lesz nekünk az alapmotor. Eddig nem csalódtunk, városba és országúti használatra nem tűnik gyengének, tetszik. Összeszerelési hibát eddig nem tapasztaltunk, váltója rendben van, finoman kapcsol (az egyes fokozat nagyon rövid, megszokást igényel). Jó kis Giti gumikkal szerelve.

[ Módosítva 2018 június 16 szombat - 21:38:17 ]
Vissza az elejére
Szita
2018 június 16 szombat - 21:40:18
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 255





Árban van különbség a kettő között ( pl Continental vs Giti )
Ha igen ( szerintem van elég jelentős ) akkor ez nem más mint megint szimpla költségcsökkentés
gyártói oldalon


[/quote1529177542]
Klikk!
[/quote1529177728]
Ugyanezen oldalon a GoodYear: Klikk!
És a Conti: Klikk!
Vissza az elejére
Basic
2018 június 17 vasárnap - 10:29:24
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2710
A Giti most piacot vásárol (mert egy még ismeretlen gyártónak iszonyatos marketingérték, ha új VW Polokon, stb. ilyen gumikat lát a nép), szóval simán lehet, hogy szinte ingyen adja a gyártóknak a gumiabroncsokat.

Nekem is akkor ment végleg át a Hankook, amikor láttam, hogy új Mercedeseken és Volkswageneken gyárilag az (is) van.



[ Módosítva 2018 június 17 vasárnap - 10:30:01 ]

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
bernhaft
2018 június 17 vasárnap - 11:57:25
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 286
Basic írta ...

A Giti most piacot vásárol (mert egy még ismeretlen gyártónak iszonyatos marketingérték, ha új VW Polokon, stb. ilyen gumikat lát a nép), szóval simán lehet, hogy szinte ingyen adja a gyártóknak a gumiabroncsokat.

Nekem is akkor ment végleg át a Hankook, amikor láttam, hogy új Mercedeseken és Volkswageneken gyárilag az (is) van.




Én meg azt mondom hogy itt a látszatát sem adják meg a költség spórolásnak ( pedig spórolnak eleget a trehány arabokon ) a kocsid használt értéke innentől kezdve alapból csökken , a '' jó kis Giti " gumikat senki nem ismeri , legalább a Goodyear és a Continental ismert és jóval drágább márkák.

Max. van akiket ez nem zavar vagy észre sem veszik.

Vissza az elejére
bernhaft
2018 június 17 vasárnap - 13:30:25
BERNHAFT

Regisztrált tag #2833
Regisztrált: 2017 március 30 csütörtök - 13:33:24

Üzenetek: 286
Basic írta ...

A Giti most piacot vásárol (mert egy még ismeretlen gyártónak iszonyatos marketingérték, ha új VW Polokon, stb. ilyen gumikat lát a nép), szóval simán lehet, hogy szinte ingyen adja a gyártóknak a gumiabroncsokat.

Nekem is akkor ment végleg át a Hankook, amikor láttam, hogy új Mercedeseken és Volkswageneken gyárilag az (is) van.



Egy picit túlzás azért hogy a Giti a VW beszállítója.
Bizonyos modellekre/ bizonyos piacokra , mint p.l R14 méretben Polonál/Ibizánál lettek kiválasztva.
Itthon ezzel a mérettel nem is forgalmazzák , lehet tévedek , de gyanítom nálunk nem nagyon
találkoznánk ilyen gumikkal Polokon , Fabián , stb,

Azt írják hogy a Renault is szerződött a Gitivel , de csak a Dacia modellekre , mint az új Duster-t is.

Rőnókat nem Gitivel szerelik , nyilván nem véletlenül.



Vissza az elejére
norby88
2018 június 17 vasárnap - 13:45:30

Regisztrált tag #2945
Regisztrált: 2018 január 26 péntek - 15:23:17

Üzenetek: 5
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy ha medianavot kicsit okositom a Micom beállításoknál elbukom a kocsira a garanciát? Köszönöm előre is a segítséget
Vissza az elejére
Krogergo
2018 június 17 vasárnap - 20:15:41
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6427
Sheme írta ...

Érik egy vezérléscsere


6 éves korában kell, tehát majd jövőre.
Ha jót akarsz, akkor meg nem csak ezeket, hanem az összes folyadékot is az autóban. váltóolaj, servo folyadék, fékfolyadék, fagyálló.
Ha nem a pecsét számít, hanem a korrekt munka, gyári anyaggal, akkor meg tudom csinálni, mint ahogy már sokaknak. És akkor nem jársz úgy, mint klubtárs, akinek tákolt szerszámmal csinálták (maszeknál).

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
gylaci
2018 június 18 hétfő - 06:48:35

Regisztrált tag #2997
Regisztrált: 2018 május 28 hétfő - 15:19:24

Üzenetek: 30
Egy új autó vásárlásakor érdemes pénzt áldozni a kiterjesztett garanciára? Vagy a 3 év használat alatt kijön rajta ami akar, utána pedig úgyis elhajtanak valami mondvacsinált indokkal.
Vissza az elejére
Krogergo
2018 június 18 hétfő - 09:11:50
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6427
Az autó forgalomba helyezését követően 1 éved van amig megvásárolhatod a kiterjesztett garanciát.
Akkor van értelme, ha keveset mész, és csak 5 éves korára lesz benne 80ezer km. Mai világban ha lerohad az ember autóval valahol, 1-1 trélerezés árva, vagy valamilyen elektromos szenzor stb. alkatrészé többe kerül, mint a kiterjesztett garancia. Tehát adott esetben megérheti. Márpedig valószínű sokan éltek is a lehetőséggel, mert tavaly a Renault Hungária csúnyán felemelte az árát ennek a szolgáltatásnak, és a korábbi 100ezer km-t visszavette 80ezer km-re. Nekem szerencsém volt, még az olcsóbb és 100ezer km-ig szóló lett megkötve. De van itt a klubbon olyan is, aki sok éve valami akció keretében még 6 évre tudta kötni.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
gylaci
2018 június 18 hétfő - 10:21:36

Regisztrált tag #2997
Regisztrált: 2018 május 28 hétfő - 15:19:24

Üzenetek: 30
Köszönöm a választ, még nem igazán érdeklődtem ennek utána de az 1 éven belüli megvásárlási lehetőség nagyon jó információ. Ha jól értem az alap garancia 3 év v. 100 000 km, a kiterjesztett pedig 5 év v. 80 000 km. Ennek tényleg érdemes lesz utánajárnom.
Vissza az elejére
Sheme
2018 június 18 hétfő - 15:54:40

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 989
Krogergo írta ...

Sheme írta ...

Érik egy vezérléscsere


6 éves korában kell, tehát majd jövőre.
Ha jót akarsz, számít, a korrekt munka, gyári anyaggal, akkor meg tudom csinálni, mint ahogy már sokaknak. És akkor nem jársz úgy, mint klubtárs, akinek tákolt szerszámmal csinálták (maszeknál) .

...

Valószínű a tiéden már rajta van az Euro6B-khez kiadott szoftver módosítás is, a környezetvédelmi norma miatt. Ezektől ügyfél elmondások alapján aki engedte megcsinálni (vagy tudta nélkül megcsinálták és utólag közölték! ) kb. 0.5L-el többet fogyaszt, és nem húz annyira mint eddig.


Nos, úgy fest, nem szakszerviz lesz...

(Na vajon...? Aki nem tudná, hátrébb belinkeltem egy fényképet, nem reklámozom, ki vette észre: valahogy nem jól csavarták vissza az olajleeresztő csavarját és tenyérnyi foltot hagyott maga után a kinyomott/kiszivárgott olaj.
De még mesélhetnék a 4 csavar helyett kettővel megfogatott, cserélt pollenszűrőről is, ami szintén szakszervizben történt. Ezek után vajon miért megyek 260km-t? Na, valakinek dereng már valami?)

Megkérdeztem ezt az Euro 6-os dolgot. Szóval akinek Euro6a-val volt a vezérlése a gyárban felprogramozva, annak a szakszervizben, kötelezően 6b-re frissítik a környezetvédelmi norma miatt.

Mindenesetre a fentiek alapján, amit az egyik klubtárs írt az összeszerelés minőségéről, talán az utolsó DCI-k esetén becserélem egy újra, mert nagy valószínűséggel addigra a Logan-ba is "lecsorog" az AdBlue-s utókezelés. Természetesen ez csak a feltételezésem, de úgy fest, h rövidesen AB-vel lesz kapható a Duster, így gondolom, h hamarosan a Logan-ban is megjelenik.

Mondjuk valahol olvastam, kb 200C fokon múlik az egész mizéria, de AdBlue kell hozzá. Itt van az erről szóló cikk.

Aztán érdemes ezt a hosszú cikket is átfutni, de majd a Bosch-os résztől jön a lényeg.

[ Módosítva 2018 június 18 hétfő - 16:15:31 ]

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Krogergo
2018 június 18 hétfő - 17:35:19
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6427
Alapvetően az AdBlue-val nincs gond szerintem.
Sok más gyártó már korábban beépítette, hogy tudja az előírt károsanyag kibocsátást. A Dacia/Renault meg nem építette be, aztán, hogy most ki ne boruljon a bili, új softvert akarnak rakni az euro6-os motorokra. ezáltal több ,,ganét" visszaeregetve a motorba, fojtva azt.
Tehát ha e helyett a fojtás helyett lenne ősztől az erősebbik dci-ben az Adblue, az akár még jót is tehetne a menetdinamikának, rugalmasságnak. Csak tartok tőle, hogy mivel folyamatosan szigorodnak a kibocsátási értékek, a folytás is épp úgy meg fog maradni, és ezt fejelik még meg az ammónimumos löttyel.
Tehát jó nekem a tavalyi Euro6-os Energy 110dci-m úgy, ahogyan kijött a gyárból, ne piszkáljanak bele utólag. Szerencsére itthon (még) van választásom, hogy nem engedem. Németeknél pl. a botrány után a VW-eket kötelező volt, különben kivonják a forgalomból.
Megboldogult Rudolf bácsi meg forog a sírjában, hogy a találmányára menyi kötelező kacatot kell rászerelni, és próbálják elsöpörni a föld felszínéről.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Krogergo
2018 június 18 hétfő - 17:40:45
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6427
Sheme szerintem azzal az autó cserével bőven ráérsz még, annyira jó diesel motorod már úgy sem lesz, mint az az alap 75LE-s Euro5-ös. Szóval amíg a kaszni bírja, meg csak karbantartani kell, addig egy nagyon gazdaságos autó. Jövőre nagy karbantartás, ha meg annyira strapálod, mint most, lehet 10 év múlva még féket is kell cserélni rajt
10 év múlva meg majd besétálunk együtt elektromos autót venni, hátha úgy kapunk kedvezményt. Az nyomatékban veri a dci-t is

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
ex-xm
2018 június 19 kedd - 09:11:01


Regisztrált tag #2658
Regisztrált: 2016 március 02 szerda - 13:50:32

Üzenetek: 158
Sziasztok!

Van egy kétkamerás menetrögzítőm. A hátsó kamerája kihalt.
Betennék helyette egy tolató kamerát. Tud-e valaki rendszámtábla világításba épített kamerát ajánlani, mert a neten nem találtam ami MCV-hez való. Esetleg rendszámtála keretbe épített is szóba jöhet (ebből van választék) de nem tudom, melyik a viszonylag megbízható.
Köszi

MCV 2 0,9 TCe Arctic (2016/06)
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!