A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Dacia Logan, Logan MCV, Sandero (az új típus)
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
Sheme
2014 január 27 hétfő - 08:39:05

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1002
Ezt gondolom mindenki olvasta:

Klikk!

Van pár ellentmondás a cikkben, például - nem sorrendben írom, bocs.

1. De akkor ki fog MCV-t venni? Nem tudom, mert családi autónak megfelel jó egy sima Logan limuzin, de megkockáztatom, hogy egy Sandero is, a kisebb csomagtartójával.

Emléke im szerint lehúzták a limót, mint a WC-t:

Klikk!

2. A 90Le-s DönCI a gyár szerint 220Nm-rel csavarja a forgattyús tengelyt, nem 200-zal.

3. Imádom az ilyen túlzásokat:

Vagy a haloványan pislákoló, cirka 18 méterre elvilágító első lámpán?

Ha tényleg csak "pislákolna" és csak 18m-re, úgy vágnák ki a műszaki vizsgáról, mint náthás orrból a taknyot; nem is lehetne forgalomba helyezni pislákolós fényszóróval szerelt járművet.

4. Azonban mégis durva csalódásokra kell felkészülnie annak, aki az előző MCV-ből kiindulva közelít ehhez a kocsihoz. Ugyan négy centivel hosszabb, mint volt, de valahogy eltűnt belőle két ülés.

A vak is látja, vagy 15 cm-rel alacsonyabb belül a régi MaCiVénél. Ugyan, hol férne el hátul még két ülés és miért? Ott a Loncsi, az arra van.

5. Erőből nincs is hiány, már 1200-ról kidolgozza magát a motor, ami dicséretes teljesítmény, még azt is elbírja, hogy viszonylag hosszúra áttételezték az ötgangos váltót. Virgonc módon elpörög közel ötezerig, ...

Tudod mikor adnék nektek a kezetekbe autót?! Egy Diesel-en mit kell húzatni? Úgy 2500-nál "elfogy" a szufla, nem tud több levegőt nyomni a turbó, kár húzatni. De hát mindig van egy-két marha, aki üvegre tolja...

6. Az MCV hatalmas teste, amikor a motor 1100-1500 között dolgozik, úgy begerjed, mintha egy üstdobban ülnénk, amikor a dobos jól megpörgeti az ütőivel.

Ez talán még igaz is lehet. Mindenesetre ki fogok próbálni egy DönCIs MaCiVét, szeretném a saját fülemmel hallani az üstdobos gerjedést.

7. Én inkább visszaváltottam, hogy 1500 fölött pörögjön a motor. Városban ez azt jelenti, hogy hármas fölé nem érdemes kapcsolni, noha a motor elbírná.

Például 5-be 40-nél. Vagy 4-be... majd a kettős tömegű kirugózza...

8. Ötödikben úgy 85 km/óránál szűnik meg a borzalmas mély hang.

Ott pontosan 1500-at mutat a fordulatszámmérő 5-ben.

9. Gergő! Más is tapasztalta:

Kipróbáltam, egy kis szerencsével, amikor nincs dugó és halad a forgalom, akár négy litert alig meghaladó fogyasztással is tudna közlekedni városban a Dákó.

Majd lefényképezem és feltöltöm az átlagfogyit és az utolsó tankolástól megtett utat, bár most már 3.6-ot mutat, mert fűtöttem.

10. Ez a kedvencem:

Az MCV továbbra sem a világ legjobb autója, csak egy végtelenül ésszerű és funkcionális használati tárgy, egyetlen nagyobb hibával, 3,3 millióért. Rohadtul megéri, de csakis akkor, ha pont erre van szüksége az embernek, amúgy van jobb nála.

Mindegyiknél van jobb, erősebb, tágasabb, gyorsabb - csak nem egy kati pölö a Mondeo kombival, vagy a Superb kombival, bár azoknál is van erősebb, nagyobb csomagterű, pölö a Scania nyerges.

Egyszerűen gyerekes ez a javaslok jobbat, szebbet, színesebbet...

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Krogergo
2014 január 27 hétfő - 22:22:50
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Sheme írta ...

Például 5-be 40-nél. Vagy 4-be... majd a kettős tömegű kirugózza...


Nagyon nem szeretnék az autód lenni. (meg a következő tulaj sem)
Az összes 1.5 dci-nek 1400-1500 között elég durva rezonanciája van. Ha eszt nem veszed észre, akkor mit? Szerintem alap dolog, ha valami nem jól vagy zavaróan működik, akkor másképp használom. (a mérnökök nem a mazoistáknak gyártanak autókat )Így van ez a fordulatszámmal is. Már nagyon sokan elmondták, én is, hogyan kellene helyesen használni. Nem így.
Azért szerencséd van, az autódban nincs kettőstömegű lendkerék. Az megmarad a legerősebb 1.5dci-vel szerelt Duster és Lodgy tulajoknak.
Mindenki ismeri márt a ,,hóbortodat". Én nem azért írom, hogy cseszegesselek, csak jó tanács ként. Míg azonban az 1.4 MPI-vel max. forgalmi akadály voltál a többi autósnak, abban nem lehetett ezzel kárt okozni. A DCI-nek viszont nagyon. Hidd el én már jó párat láttam/szereltem , nem csak a fórumokon ,,nevelkedtem". Ha van rá pénzed, akkor nem ragozom tovább, az autószerelőknek is meg kell élni valamiből. Azonban hidd el a szerelő sem boldog olyankor, mikor azt látja, hogy 1-1 komolyabb hiba miatt családok (több)éves költségvetése ,,úszik" el, vagy maradnak hónapokig autó nélkül az anyagiak miatt. És mindezt pár éves autójuknál, amit anno újan vettek.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
bubuc
2014 január 28 kedd - 05:51:06

Regisztrált tag #763
Regisztrált: 2007 június 05 kedd - 21:21:22

Üzenetek: 176
Nálam is felvetődött a kérdés:Van-e olyan "marha",aki tartósan 1000-1500 közötti fordulaton használ ilyen kicsi turbós dízelmotort?.....Hát van!
Sebaj,amit megspórol az üzemanyagon,majd otthagyja a szerelőnél.:)
Vissza az elejére
Sheme
2014 január 28 kedd - 08:21:53

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1002
Krogergo írta ...

Sheme írta ...

Például 5-be 40-nél. Vagy 4-be... majd a kettős tömegű kirugózza...


Nagyon nem szeretnék az autód lenni. (meg a következő tulaj sem)
Az összes 1.5 dci-nek 1400-1500 között elég durva rezonanciája van. Ha eszt nem veszed észre, akkor mit? Szerintem alap dolog, ha valami nem jól vagy zavaróan működik, akkor másképp használom. (a mérnökök nem a mazoistáknak gyártanak autókat )Így van ez a fordulatszámmal is. Már nagyon sokan elmondták, én is, hogyan kellene helyesen használni. Nem így.


Azt hiszem elkerülte a figyelmed, h viccből írtam a 4/5-ket 40-nél. Valahol írtam, h hosszúak a fokozatok, városban nem is kapcsolok fel 4-be, marad 3-ban a masina 50-nél. kb 80-90-ig nem is kap 5-ket, mert felesleges, csak küszködne a motor.

Sztm azzal senkit sem tartok fel, h nem játszom gyorsulási versenyt lámpától-lámpáig. Most mi abban a pláne, h gyorsulgatunk- satuzgatunk? Felesleges, egyszerűbb gurulgatni, a lehető legkevesebbszer megállni.
Például a Közraktár u - Soroksári vonalon (is) borzasztó rosszul vannak beállítva a lámpák. Ha felveszem a többiek "ritmusát", akkor szinte minden lámpánál meg kell állnom - a Boráros térnél, a Hámán Katónál, a Közraktárnál 1000%. Ellenben, ha "csorgok" a magam 40-45-ös tempójával, érdekes módon, mindig zöldet kapok és kuncogok, h aki leelőzött, az még mindig áll a belsőben, miközben elsasszézok mellette megállás nélkül. ... és a játék kezdődik elölről... a köv. lámpánál megint áll.

Ki tudnék én is hozni 6--8-10 litert ebből a DönCI-ből városban, de hadd ne tegyem.

(Sztm rám "ne számíts", bár talán hátra be kéne vezetni a légbefúvót. Nekem nincsenek szerszámaim, helyem, egyszer felkereslek vele, ha nem gond.)

/Egyébként meg lehet, rosszul fogalmazok, nem az megy át, amit szerettem volna./

[ Módosítva 2014 január 28 kedd - 08:22:47 ]

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Zolkabacsi
2014 február 01 szombat - 10:39:16
Zolkabacsi

Regisztrált tag #1851
Regisztrált: 2012 július 20 péntek - 01:00:36

Üzenetek: 404
Azért egy autó amelyiknek a maximális nyomatéka 1750-nél van csak nem hal ki 1500-as használattól. Persze nem hegynek főőőfele 14 fokos motorolajjal kell érteni. De ha egy körforgalomban át tudok csorogni hármasban 1200 körül, én sem dobom vissza kettőbe. Viszont nem kell padlózni utána! Alacsony fordulat+terhelés+(hideg olaj) = kopás.
Vissza az elejére
Roppy
2014 február 05 szerda - 16:16:42


Regisztrált tag #561
Regisztrált: 2006 szeptember 11 hétfő - 18:26:30

Üzenetek: 154
Klikk! <- Renault Logan, hány érdekességet vettek rajta észre?
Vissza az elejére
Krogergo
2014 február 05 szerda - 21:38:41
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Roppy írta ...

Klikk! <- Renault Logan, hány érdekességet vettek rajta észre?



Ilyen sokáig nem tanítottak számolni az iskolában
Van jó pár részlet, ami mifelénk is elkélne. Pár a számomra fontosak közül: MPI motor, digit klíma, minőségibb beltér és színek, szebb spoileros és tolató radaros farrész, sárvédő helyett tükör index, stb. stb. stb.

[ Módosítva 2014 február 05 szerda - 21:40:01 ]

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Sheme
2014 február 06 csütörtök - 12:07:24

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1002
Mondjuk az analóg műszerek rajzolata kellemesebb a szemnek, viszont az, h egy pengét kivettek a hűtőrácsból, az nem tetszik.

Ami a legdurvább, h a honlapon horribilis összegbe kerül a talicska:

Klikk!

~29e$ ~ 6.3-6.4mFt

Megnéztem tavaly mennyi volt a minimálbér Brazíliában. Kemény havi 622R$.
Ez €-ban kevesebb, mint 200€ / hónap.

Így az ottani talicska ára ~8800€-nak felel meg. 310Ft/€-val számolva kb annyiba kerül, mint nálunk az 1.1-es Logan: ~2.7-2.800eFt.

Ha jól csalódom, akkor az ottani keresetekhez képest nagyon drága.

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
András
2014 február 09 vasárnap - 16:59:43
Logan MCV 1.2 75 LE

Regisztrált tag #892
Regisztrált: 2007 október 18 csütörtök - 17:40:18

Üzenetek: 314
Egyre többet tudok meg a leendő autómról, mert az UJ MCV (kombi) annyira új, hogy a szalonban még semmi nem volt róla (prospektus, leirás, szóró anyagok stb.) Internetről kinyomtatott anyagai voltak a kereskedő (eladó) srácnak. Majdnem ugy nézett ki, hogy én többet tudok róla mint Ő. (tekintettel arra, hogy én sokkal több ismertetetőt-tesztet olvastam az autóról nemcsak a Renault-Dacia honlapot.)
Szerencse, hogy engem nem kellett rábeszélni az MCV kombira, mert kifejezetten emiatt mentem az autószalonba............. ...
Vissza az elejére
Sheme
2014 február 10 hétfő - 09:04:36

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1002
@András

Kicseréled a MaCiVé I-et II-re? Benzines / Diesel-t veszel? Színe? Felszereltsége?

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Sheme
2014 február 10 hétfő - 09:06:26

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1002
OFF:

Egyszerűen nem értem magam: a fedélzeti szerint 779km-t mentem az utolsó tankolás óta és 28.9 liter gázolaj fogyott.
Nem értem, nálam miért nem iszik a talicska? Mit rontok el? Hol hibázom?


ON

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Krogergo
2014 február 10 hétfő - 10:00:40
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Sheme írta ...

Mit rontok el? Hol hibázom?


Nem törekedsz a megengedett sebesség elérésére.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
András
2014 február 10 hétfő - 10:55:05
Logan MCV 1.2 75 LE

Regisztrált tag #892
Regisztrált: 2007 október 18 csütörtök - 17:40:18

Üzenetek: 314
Igen, cserélem az MCV I-et az MCV kombi-ra. De a másik is a családban marad a fiamnál mivel hamarosan érkezik az unoka és a nagy csomagtér (magas) szükséges lesz és annak ellenére, hogy a fiaim nem rajongtak a Daciáért, azt viszont elismerik, hogy az elmult 6 évben kiválóan teljesitett az MCV. Igy aztán sikerült megygözni, hogy használt egyterüben nem talál jobbat. Ezt ráadásul ismeri is, jópárszor vezette,
A kombi MCV Arctik kivitelü plusz tempomat, könyöklő, teljes értékü pótkerék. Tekintettel arra, hogy én már csak évi 6-8000 kmt használom (egész nyáron hajón vagyok a Tiszán) ennek is 70-80%-a város, ezért a benzines mellett döntöttem, habár a döncivel is nagyon elégedett voltam
Vissza az elejére
Sanyi
2014 február 10 hétfő - 17:19:24
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Üzenetek: 1142
Gratulálok András a verdához!!! Látom kinőttél a duhaj lakókocsis csapatásból! Lenyugodtál. és ezentúl az 1.2-essel bankkártya a zsebbe, némi tisztaruha, és irány az éggalja. Vagy marhára nem értem az egészet.....

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
Sheme
2014 február 11 kedd - 08:29:37

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1002
Hirtelen nem találtam a topikot, melyben a menavrus-os fw-ről esik szó. A lényeg, h írtam a csókának, mert érdekel a vezeték nélküli kamerás megoldás.

Nos, a legfontosabb, éppen új fw-n dolgozik a srác. Megemlítettem neki, h nekem jobban tetszik a gyári fw-ben lévő hangszóró beállításos rész grafikája, mint az új fw-ben és ha lehet, tegye át a régit.

Kértem még infót arról, mikor lehet elérni a legújabb fw-t. Ha válaszol, írok.

@RSDönCI:
Pedig betartom, pl az M0-n is - inkább az lehet a "megoldás", h nem nagyon használom a féket, hagyom kigurulni a talicskát.

"Lenyugodtál. és ezentúl az 1.2-essel bankkártya a zsebbe, némi tisztaruha, és irány az éggalja. Vagy marhára nem értem az egészet..... "

Nos, most már én sem.

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
bati
2014 február 11 kedd - 12:00:13


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 795
Sheme írta ...

OFF:

Egyszerűen nem értem magam: a fedélzeti szerint 779km-t mentem az utolsó tankolás óta és 28.9 liter gázolaj fogyott.
Nem értem, nálam miért nem iszik a talicska? Mit rontok el? Hol hibázom?


ON

.
Lehet fogyasztási rekordot felállítani? Lehet! pl.: Klikk!
Napi használat során lehet fogyasztási rekordot felállítani?

.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Krogergo
2014 február 11 kedd - 15:27:28
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Ja, erre mondják, hogy akadályozza a forgalmat.
..Néhol elkérte a 110-et" Tök jó, hogy 130-al lehet menni, az adott útvonalon a Németországi szakaszon meg még vannak korlátozás nélküli szakaszok is.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
jony79
2014 február 12 szerda - 19:45:23
jony79

Regisztrált tag #2425
Regisztrált: 2013 július 04 csütörtök - 08:37:30

Üzenetek: 37
Èn le teszteltem a kicsikèmet ismèt. 1 hèt alatt belevertünk ujjab 1300 km-t 80% ban pálya 130-140 es tempo fogyi 7.0-7.3. Ma. volt a rekord 240 km ebböl 60 km nem pályán mind ezt 2óra 10 perc alatt.sorra aláztam a W. Ès bmw-ket.Tolni kellet hogy be èrjek a meloba

Gupcsi József
Vissza az elejére
Sheme
2014 február 13 csütörtök - 10:26:06

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1002
jony79 írta ...

Èn le teszteltem a kicsikèmet ismèt. 1 hèt alatt belevertünk ujjab 1300 km-t 80% ban pálya 130-140 es tempo fogyi 7.0-7.3. Ma. volt a rekord 240 km ebböl 60 km nem pályán mind ezt 2óra 10 perc alatt.sorra aláztam a W. Ès bmw-ket.Tolni kellet hogy be èrjek a meloba


Csak ésszel, nehogy az árokban landolj, mert tolni kellett. Legfeljebb egy órával korábban indulj el otthonról.

Egyébként meg kár támogatni a gyorshajtási bírsággal a ... - csak nem írom ki, nehogy bannoljanak.

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
agocspeti
2014 február 25 kedd - 15:33:45
agocspeti

Regisztrált tag #2442
Regisztrált: 2014 február 14 péntek - 13:33:14

Üzenetek: 9
Ahoj poplacsek!

Új Logan user manual magyarul fellelhető a neten?

Válasz:
igen, Klikk!

Elbizonytalanodtam, akkor most ez az új vagy a régi leírása?
Klikk!
(


[ Módosítva 2014 február 25 kedd - 15:45:15 ]
Vissza az elejére
Krogergo
2014 február 25 kedd - 21:58:07
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
a régebbié

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
willmenn
2014 február 28 péntek - 13:18:02



Regisztrált tag #75
Regisztrált: 2005 október 08 szombat - 11:02:19

Üzenetek: 2297
Akkor nekem még régebbi van!

Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Vissza az elejére
Krogergo
2014 március 06 csütörtök - 22:42:07
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Sógoréknál is szeretik.



REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
jony79
2014 március 08 szombat - 00:43:41
jony79

Regisztrált tag #2425
Regisztrált: 2013 július 04 csütörtök - 08:37:30

Üzenetek: 37
Szerintem ki*s**tt jól nèz ki ez az új Mcv!



Gupcsi József
Vissza az elejére
András
2014 március 24 hétfő - 19:39:32
Logan MCV 1.2 75 LE

Regisztrált tag #892
Regisztrált: 2007 október 18 csütörtök - 17:40:18

Üzenetek: 314
Halihó...........Sheme klikk-jére kattintva akadtam rá a "totalcar"-on az első két UJ LOGAN MCV "népitéletére.
Igen tanulságos, ajánlom olvassátok el.

Az egyik: 1.2-es benzines. Visszaigazolta az én próbautas tapasztalatomat a 0.9 TcE motorral (elindulási gondok), továbbá,hogy a döntően városi rövid utakra, éves szinten kevés km teljesitményre csakis az 1.2 16v benzines való!!!

A másik: 1.5 dCi (66 kw): tanulság: aki kényszerből vesz Daciát soha nem fogja megszeretni. (ez az ürge a főnökétől céges autónak csak használt Skoda Octavi-át, VW-t kapott volna, de 3 milláért sem talált megfelelőt) ezután "ráfanyalodott" az uj Dacia Logan MCV-re és 300 km megtétele után a 10-es skálán 3.7-re értékelte.
Remélem, hogy nem jelentkezik klubtagnak...............
Vissza az elejére
jony79
2014 március 25 kedd - 09:25:12
jony79

Regisztrált tag #2425
Regisztrált: 2013 július 04 csütörtök - 08:37:30

Üzenetek: 37
András írta ...

Halihó...........Sheme klikk-jére kattintva akadtam rá a "totalcar"-on az első két UJ LOGAN MCV "népitéletére.
Igen tanulságos, ajánlom olvassátok el.

Az egyik: 1.2-es benzines. Visszaigazolta az én próbautas tapasztalatomat a 0.9 TcE motorral (elindulási gondok), továbbá,hogy a döntően városi rövid utakra, éves szinten kevés km teljesitményre csakis az 1.2 16v benzines való!!!

A másik: 1.5 dCi (66 kw): tanulság: aki kényszerből vesz Daciát soha nem fogja megszeretni. (ez az ürge a főnökétől céges autónak csak használt Skoda Octavi-át, VW-t kapott volna, de 3 milláért sem talált megfelelőt) ezután "ráfanyalodott" az uj Dacia Logan MCV-re és 300 km megtétele után a 10-es skálán 3.7-re értékelte.
Remélem, hogy nem jelentkezik klubtagnak...............


Vegyen maganak akkor ecoteches corsat!

Gupcsi József
Vissza az elejére
zsotee
2014 március 25 kedd - 09:58:00

Regisztrált tag #1103
Regisztrált: 2008 szeptember 01 hétfő - 08:45:54

Üzenetek: 49
András írta ...

Halihó...........Sheme klikk-jére kattintva akadtam rá a "totalcar"-on az első két UJ LOGAN MCV "népitéletére.
Igen tanulságos, ajánlom olvassátok el.

Az egyik: 1.2-es benzines. Visszaigazolta az én próbautas tapasztalatomat a 0.9 TcE motorral (elindulási gondok), továbbá,hogy a döntően városi rövid utakra, éves szinten kevés km teljesitményre csakis az 1.2 16v benzines való!!!

A másik: 1.5 dCi (66 kw): tanulság: aki kényszerből vesz Daciát soha nem fogja megszeretni. (ez az ürge a főnökétől céges autónak csak használt Skoda Octavi-át, VW-t kapott volna, de 3 milláért sem talált megfelelőt) ezután "ráfanyalodott" az uj Dacia Logan MCV-re és 300 km megtétele után a 10-es skálán 3.7-re értékelte.
Remélem, hogy nem jelentkezik klubtagnak...............



Eddig az összes MCV dízel tesztben, illetve a dízeles népítéletben is szót ejtenek a fokozottnál magasabb vibrációról....Ezzel kapcsolatban valakinek van valami tapasztalata?
Vissza az elejére
Krogergo
2014 március 25 kedd - 14:46:21
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Valamibe bele kell kötni neki, mert még a végén a saját anyja is hülyének nézné az ,,újságírót" , meg kitagadnák a kollégái. Ha valaki egy tizen pár milliós prémium autóból ül át a 3.5 milliósba persze, hogy mindenbe beleköt, meg feltűnik neki, amit az átlag ember észre sem vesz. Az átlag ember csak azt veszi észre, hogy más gyártónál ugyan az a tudás/műszaki tartalom min. másfélszer ennyibe kerül mint a Daciánál.
A motor ugyan az mint a Renault-é, a tartó bakok másak.
Aki kritizálja, annak javaslom összehasonlításra az Audi A3 1.6TDI-t és a Logan 1.5DCI-t. Hidegen a VW konszern motorja szó szerint mint a traktor, belül is hallani rendesen! Hidegen a vibrációja nagyobb, üzem melegen kb. azonos. Alapjáraton helyben HALKABB A DACIA!!! Menet közben persze már nem, mert a futómű és szél zajokat jobban szűri.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Sheme
2014 március 26 szerda - 14:32:48

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1002
zsotee írta ...

András írta ...

A másik: 1.5 dCi (66 kw): tanulság: aki kényszerből vesz Daciát soha nem fogja megszeretni. (ez az ürge a főnökétől céges autónak csak használt Skoda Octavi-át, VW-t kapott volna, de 3 milláért sem talált megfelelőt) ezután "ráfanyalodott" az uj Dacia Logan MCV-re és 300 km megtétele után a 10-es skálán 3.7-re értékelte.
Remélem, hogy nem jelentkezik klubtagnak...............



Eddig az összes MCV dízel tesztben, illetve a dízeles népítéletben is szót ejtenek a fokozottnál magasabb vibrációról....Ezzel kapcsolatban valakinek van valami tapasztalata?


Van. Például a Thököly úton olyan a vibráció, h nem illik sietni az asszonnyal a kórházba, mert előbb lebabázik, mint hogy odaérnénk.


A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
freeware
2014 március 28 péntek - 09:41:48


Regisztrált tag #1460
Regisztrált: 2010 június 25 péntek - 17:01:44

Üzenetek: 195
Az új Logant melyik motorral éri meg jobban megvenni? 1,2-es vagy Tce? De még az is lehet, hogy Hyundai i20 lesz belőle, ott már nem olyan sok az árkülönbség a tce-hez képest... Legalább ezt az 1.4-es mpi motort raknák az újba is, akkor nem vacilálnék vele... 1.2-es tesztautót vezettem, de nagyon nem jött be.Főleg klímával.
Vissza az elejére
Basic
2014 március 28 péntek - 09:56:34
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2714
Mindenki visszasírja az 1.4 MPI-t...
Én az 1.2-es mortort választanám, mert az technikailag egyszerű. A Tce-től félek... Milyen lesz majd 7-8 évesen, 150 ezer km után?

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Mike
2014 április 23 szerda - 22:15:21


Regisztrált tag #2450
Regisztrált: 2014 április 22 kedd - 09:14:01

Üzenetek: 286
Kedves klubtagok!

Új tagként írok első alkalommal ide. Már egy fél éve rendszeresen olvasom a fórumokat. Hosszú morfondírozás, tesztolvasgatás, személyes megtekintés, számolgatás után megrendeltem egy Logan II MCV 1.5 DCI autót. Az egyik kollégámnak pont ilyen van, így ültem is benne, kipróbálhattam. Nagyon tetszik az autó, és mondhatom döbbenetes, hogy egyes tesztoldalakon mennyi marhaságot tudnak a tisztelt szakértők osszehordani. Két hónap múlva érkezik ha minden igaz. Addig is kérnék segítséget, javaslatokat, hogy ha megyek átvenni az autót, mi mindent érdemes tüzetesen átellenőrizni. (A szokásos adatokon kívül). Ez lesz életem első új autója...

Köszönettel,
M ike

Logan MCV II 1.5 dCi 90 Arctic
Vissza az elejére
Jumperman82
2014 április 24 csütörtök - 11:37:03
Dacia Logan MCV 0,9 Tce


Regisztrált tag #2445
Regisztrált: 2014 március 18 kedd - 11:11:26

Üzenetek: 125
Üdv Mindenkinek!
Tegnap átvettem az autómat egy Dacia Logan MCV-t 0,9 Tce motorral fehér színben. Egyenlőre teljesen pozitívak a tapasztalataim, de ígérem, hogy mindenről részletesen beszámolok. Az autót január végén rendeltem meg és egy héttel korábban érkezett a tervezetthez képest. Kaposszekcsőn vettem, mindenkinek csak ajánlani tudom őket, nagyon korrektek.
Egy valami nagyon hiányzik: a vízhőfokmérő. Valamit utólagosan be fogok építeni, erre szívesen vennék tőletek javaslatokat, hogy hova rakjam és milyen műszerrel oldjam meg.
Köszönöm!
Üdv!
Vissza az elejére
Sheme
2014 április 24 csütörtök - 13:32:58

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1002
Jumperman82 írta ...


Egy valami nagyon hiányzik: a vízhőfokmérő. Valamit utólagosan be fogok építeni, erre szívesen vennék tőletek javaslatokat, hogy hova rakjam és milyen műszerrel oldjam meg.
Köszönöm!
Üdv!


Egy ilyet szeretnél?

Kéretik nem kacarászni, pár perc alatt raktam össze az mspaint-tel. Ilyesmi nem ártana a MediaNav-ra, ugye?

Valószínűleg lesz. Bővebben a www.menavrus.com Indicators fórumában.



A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Indy
2014 április 25 péntek - 07:06:47
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Kedves Mike és Jumperman82! Üdv a klubban, gratulálok az autókhoz, remélem választ kaptok a kérdésitekre, mi pedig várjuk a tapasztalatokat a járgányokkal kapcsolatban.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Perti
2014 április 25 péntek - 20:23:50

Regisztrált tag #2452
Regisztrált: 2014 április 25 péntek - 13:49:45

Üzenetek: 2
Sziasztok!
Február óta tulajdonosa vagyok egy Dacia Logan MCV 1,2-nek.
A három hónap alatt végig garázsban volt tartva, rossz időben alig volt használva.
A motortérbe benézve a féltengelyek és egy másik alkatrész felülete teljesen rozsdás (képek mellékelve).
Nem vagyok nagy szakértő, így tőletek kérdezem, hogy ez mennyire komoly probléma és mennyire általános?
(Nem tudom, hogy átvételkor milyen volt, de nem tűnt fel a rozsda.)









Vissza az elejére
bati
2014 április 26 szombat - 10:43:31


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 795
.

Ez ilyen,de rosszabb már nem lesz.

.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Sheme
2014 április 26 szombat - 10:49:48

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1002
Mike írta ...

Kedves klubtagok!

Új tagként írok első alkalommal ide. Már egy fél éve rendszeresen olvasom a fórumokat. Hosszú morfondírozás, tesztolvasgatás, személyes megtekintés, számolgatás után megrendeltem egy Logan II MCV 1.5 DCI autót. Az egyik kollégámnak pont ilyen van, így ültem is benne, kipróbálhattam. Nagyon tetszik az autó, és mondhatom döbbenetes, hogy egyes tesztoldalakon mennyi marhaságot tudnak a tisztelt szakértők osszehordani. Két hónap múlva érkezik ha minden igaz. Addig is kérnék segítséget, javaslatokat, hogy ha megyek átvenni az autót, mi mindent érdemes tüzetesen átellenőrizni. (A szokásos adatokon kívül). Ez lesz életem első új autója...

Köszönettel,
M ike


Hi Mike!

Listával mentem most is, mint a "régi" Logan esetében átvenni a talicskát.

Hogy mire figyelj? Például nem árt, ha ketten mentek és:
- index - mind a két irányba, elakadásjelző

- féklámpák, tolatólámpa, ködlámpa elöl-hátul

- fényszóró: fénykürt, tompított, reflektor

- a helyzetjelző alaphelyzetben ég, nem lehet kikapcsolni, ez ne tévesszen meg!

- ha MediaNav-val kérted, sztm mindent el fog magyarázni a kolléga, legalábbis L. Zoltán a lényeget elmondta nekem és összefütyültette Bluetooth-on a régi Nokiámat a kocsival - más kérdés, h a 6310i NEM működik együtt, egyet csenget és bontja a vonalat

- végigkapcsolgattam a fedélzetit - 8 funkciója van

- van-e ablakmosó benne

- van-e motorolaj - ezért be se indítsd, ellenőrizd!

- a pótkerék - ha kérted - van-e, emelő, stb

- mindkét kulcs rádiósan nyitja-e

- az elektromos ablakemelő rendesen működik-e - jut eszembe, automata-e már a vezetőoldalon, mint a régi Logan-ban, vagy nem? Ez engem bosszant, h nem automata, hanem nyomni kell.

- benne van-e a kis hamutartó - olyan aranyos, nekem nagyon tetszik

- egyből indul-e?

- csúszik-e a kuplung? Behúzod a kéziféket, majd elindulsz pár métert...

- fékek - elindulsz és elengedett kormánnyal belelépsz. Nem húzhat el semerre...

- visszaáll-e középállásba a kormány menet közben? Nekem visszaállt, de egy TC-s cikkben kamuztak...

Úgy bemelegítésnek ennyi.

Amire nagyon figyelni kell: mivel nincs vízhőfokmérő - h melyik kretént zavarta, halvány púm sincs róla -, hidegen Diesel motort nem húzatunk, nem pörgetünk. Szépen gyorsíts, 1600-1700 körül elválthatsz.
Alapjáraton ne gyilkold, inkább kapcsolj vissza - az ECO gomb ezért is aranyos, mert van egy fel- / visszaváltásra figyelmeztető zöld lámpácska a fordulatszámmérőben, ez segíthet, amíg nem szokod meg, hol érdemes elváltani - kb 3 perc se kell hozzászokni, legalábbis nekem gyorsan ment.

Kell neki egy kis idő, míg bemelegszik - sajnos semmi sem jelzi, h már üzem meleg a motor.

Ja, és velkám a klábban!

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Sheme
2014 április 26 szombat - 10:55:35

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1002
Van egy jó hírem:

Klikk!

Alexander2012 kolléga úgy látszik a szívén viseli a Logan-osok vízhőfokmérő - és egyéb mérő - nélküli sorsát!

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Krogergo
2014 április 26 szombat - 10:58:08
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Ez komoly műszaki probléma. Várhatóan 1500 év alatt teljesen el fognak rohadni azok a tömör vas elemek. Vagy legalább is a régészeknek sokat kel gondolkodniuk mi az amit találtak

Műszakilag azonban semmi problémát nem okoz. Esztétikailag azonban az összes dacián ilyen ocsmányul néz ki. Annyit még megtehetsz, hogy a legalsó képen látható stiftet kiütöd, megcsiszolod, jól bezsírozod és vissza (meg a tengelyt is). Ennek majd úgy kb. 7-8 év múlva lesz jelentősége, amikor az alatta lévő gumi harang elöregszik (tipikus JH váltó probléma) és cserélni kellene, hogy ne folyjon be a víz. Sokon azonban lehetetlen, mert úgy összegyógyulnak, hogy leszerelt váltónál is amikor jól hozzáférni, többnapi rozsdaoldózás, fékfolyadékkel locsolás, melegítés, stb. csak roncsolással jönne le.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Basic
2014 április 26 szombat - 17:29:26
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2714
Hm, az a bizonyos gumiharang nálam már 1-2 éve cafatokban lóg...

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Mike
2014 április 26 szombat - 18:06:55


Regisztrált tag #2450
Regisztrált: 2014 április 22 kedd - 09:14:01

Üzenetek: 286
Sheme írta ...

Mike írta ...

Kedves klubtagok!

Új tagként írok első alkalommal ide. Már egy fél éve rendszeresen olvasom a fórumokat. Hosszú morfondírozás, tesztolvasgatás, személyes megtekintés, számolgatás után megrendeltem egy Logan II MCV 1.5 DCI autót. Az egyik kollégámnak pont ilyen van, így ültem is benne, kipróbálhattam. Nagyon tetszik az autó, és mondhatom döbbenetes, hogy egyes tesztoldalakon mennyi marhaságot tudnak a tisztelt szakértők osszehordani. Két hónap múlva érkezik ha minden igaz. Addig is kérnék segítséget, javaslatokat, hogy ha megyek átvenni az autót, mi mindent érdemes tüzetesen átellenőrizni. (A szokásos adatokon kívül). Ez lesz életem első új autója...

Köszönettel,
M ike


Hi Mike!

Listával mentem most is, mint a "régi" Logan esetében átvenni a talicskát.

Hogy mire figyelj? Például nem árt, ha ketten mentek és:
- index - mind a két irányba, elakadásjelző

- féklámpák, tolatólámpa, ködlámpa elöl-hátul

- fényszóró: fénykürt, tompított, reflektor

- a helyzetjelző alaphelyzetben ég, nem lehet kikapcsolni, ez ne tévesszen meg!

- ha MediaNav-val kérted, sztm mindent el fog magyarázni a kolléga, legalábbis L. Zoltán a lényeget elmondta nekem és összefütyültette Bluetooth-on a régi Nokiámat a kocsival - más kérdés, h a 6310i NEM működik együtt, egyet csenget és bontja a vonalat

- végigkapcsolgattam a fedélzetit - 8 funkciója van

- van-e ablakmosó benne

- van-e motorolaj - ezért be se indítsd, ellenőrizd!

- a pótkerék - ha kérted - van-e, emelő, stb

- mindkét kulcs rádiósan nyitja-e

- az elektromos ablakemelő rendesen működik-e - jut eszembe, automata-e már a vezetőoldalon, mint a régi Logan-ban, vagy nem? Ez engem bosszant, h nem automata, hanem nyomni kell.

- benne van-e a kis hamutartó - olyan aranyos, nekem nagyon tetszik

- egyből indul-e?

- csúszik-e a kuplung? Behúzod a kéziféket, majd elindulsz pár métert...

- fékek - elindulsz és elengedett kormánnyal belelépsz. Nem húzhat el semerre...

- visszaáll-e középállásba a kormány menet közben? Nekem visszaállt, de egy TC-s cikkben kamuztak...

Úgy bemelegítésnek ennyi.

Amire nagyon figyelni kell: mivel nincs vízhőfokmérő - h melyik kretént zavarta, halvány púm sincs róla -, hidegen Diesel motort nem húzatunk, nem pörgetünk. Szépen gyorsíts, 1600-1700 körül elválthatsz.
Alapjáraton ne gyilkold, inkább kapcsolj vissza - az ECO gomb ezért is aranyos, mert van egy fel- / visszaváltásra figyelmeztető zöld lámpácska a fordulatszámmérőben, ez segíthet, amíg nem szokod meg, hol érdemes elváltani - kb 3 perc se kell hozzászokni, legalábbis nekem gyorsan ment.

Kell neki egy kis idő, míg bemelegszik - sajnos semmi sem jelzi, h már üzem meleg a motor.

Ja, és velkám a klábban!



Hi Sheme!

Köszi a tippeket.

Amikor megkötöttem a szerződést a kereskedésben, rákérdeztem az eladónál, hogy ugye a beérkezett autót tüzetesen átnézik? Azt mondta a fickó, hogy természeresen töviről-hegyire átnézik, nekik is átvételi procedúra van. Ugyebár rögtön van egy vizsga is, gondolom itt a legalapvetőbb dolgokat kötelezően megnézik (index, lámpák...). De a vizsga nem terjed ki pl. a MEDIA NAV működőképességére vagy a belső tér összeszerelésének korrektségére. Inkább ezek miatt szedem össze az intelmeket.
Egyébként eddig nagyon korrekt volt az eladó.
Jó ötlet az előzetesen írásba lefektetett gondolatok. Én is ezt fogom tenni. Nagyon nincs kedvem az átvétel után két nap múlva azzal visszamenni, hogy ez vagy az nem egészen stimmel. (Vagy éppen totál rossz.)
Még sosem volt Diesel autóm, de havi rendszerességgel vezetek egy Diesel Toyota Dynát, tehát azért van valamennyi tapasztalatom.

Azonban van egy érdekes dolog. Az eladónál megkérdeztem, mibe fájna egy vonóhorog. A válasz: közel százezer Ft. Ezen eléggé meglepődtem. Azt nem értem, hogy vannak az új Daciákhoz un. választható extra csomagok, az egyikben szerepel a vonóhorog, és pár apróság. Ezt valami 75e Ft -ért hirdetik. Na most akkor mi a mennyi? Ez ügyben még telefonon érdeklődni fogok.

Üdv,
Mike


Logan MCV II 1.5 dCi 90 Arctic
Vissza az elejére
Basic
2014 április 26 szombat - 18:29:37
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2714
Amúgy mostanság mennyire hajlandóak kedvezményt adni az új Daciákra?

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Krogergo
2014 április 26 szombat - 19:34:04
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Basic írta ...

Amúgy mostanság mennyire hajlandóak kedvezményt adni az új Daciákra?


Annyira, hogy most emeltek árat pár hete.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Basic
2014 április 26 szombat - 20:20:48
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2714
Mondjuk 310-es árfolyamnál érthető...


Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Sheme
2014 április 27 vasárnap - 18:50:25

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1002
[quote]
[quote]
Mike írta ...

Kedves klubtagok!

Új tagként írok első alkalommal ide. Már egy fél éve rendszeresen olvasom a fórumokat. Hosszú morfondírozás, tesztolvasgatás, személyes megtekintés, számolgatás után megrendeltem egy Logan II MCV 1.5 DCI autót. Az egyik kollégámnak pont ilyen van, így ültem is benne, kipróbálhattam. Nagyon tetszik az autó, és mondhatom döbbenetes, hogy egyes tesztoldalakon mennyi marhaságot tudnak a tisztelt szakértők osszehordani. Két hónap múlva érkezik ha minden igaz. Addig is kérnék segítséget, javaslatokat, hogy ha megyek átvenni az autót, mi mindent érdemes tüzetesen átellenőrizni. (A szokásos adatokon kívül). Ez lesz életem első új autója...

Köszönettel,
M ike


Hi Mike!

Listával mentem most is, mint a "régi" Logan esetében átvenni a talicskát.

H
Üdv,
Mike

[/quote1398617294]

Nincs mit!

A klub azért van, h segítsük egymást. A listát azért is javaslom, mert akkor biztosan nem marad ki semmi, mindent végigpipálsz és kész.
Azért majd üléshuzatot vegyél! Mondjuk én vettem rá a közeli Tacskóban.

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!