A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Online
vendég: 29, tag: 0 ...

legtöbb 161
(tag: 0, vendég: 161) - 2014 augusztus 20 szerda - 19:24:58

Tagok: 994
Legújabb tag: Michael
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Dacia Lodgy
Oldal:   <<      
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
furugla
2017 július 21 péntek - 12:29:32
furugla

Regisztrált tag #2669
Regisztrált: 2016 március 22 kedd - 11:55:18

Lakóhely: Nagykanizsa
Üzenetek: 34
HSanyi63 írta ...

Nekem gyárilag 5750-nél szabályoz le.
Akkor valahol ott a ECU gond.
Vész üzemmódban gondolom itt sem megy 2500 fölé a fordulatszám.



Szia Hsanyi!

Ma próbáltam, 5.-ben nem ment 3500-ig sem.
Alacsonyabb fokozatban meg hol igen, hol nem.
A féklámpa kapcsolót kicserélték, de ez biztosan nem lesz orvosság.

Viszont itt valamiből kimaradtam! Mi az a vész üzemmód?
Bocs de nem is hallottam erről, és miért 2500??

Köszi

Vissza az elejére
HSanyi63
2017 július 21 péntek - 12:57:08


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 337
furugla írta ...

....
Ma próbáltam, 5.-ben nem ment 3500-ig sem.
Alacsonyabb fokozatban meg hol igen, hol nem.
A féklámpa kapcsolót kicserélték, de ez biztosan nem lesz orvosság.

Viszont itt valamiből kimaradtam! Mi az a vész üzemmód?
Bocs de nem is hallottam erről, és miért 2500??
....


Hál Istennek a részemről eddig csak olvastam és hallottam, illetve láttam a vészüzemről.
A Passat-nál írták, hogy amennyiben az ECU kritikus hibát talál valahol, akkor már nem csak azt írja ki a kijelző, hogy keresd a szervizt, hanem motor fordulatszámot is korlátoz, ott 2500 1/min volt a megadott.
Bizonyára Lodgy-nál is lehet ilyen funkció.
Nálad pontosan valami ilyesmi történik, az ECU letilt, vagy úgy érzékeli, hogy magasabb a fordulatszám, mint valójában.
Gergő biztosan tudna valami ötletet írni, de a féklámpa kapcsolója az csak extra hiba lehet.
A totalcar-n volt egy cíkk régebben, hogy néhány szenzor oxidált test vezetéke miatt a motor össze-vissza járt. Szerintem inkább szenzor gondod van. Mivel más nem írt ilyen gondról, a szoftver hibát nem tartom annyira életszerűnek, hacsak nem az ECU belső program sérült.
Szerintem a diagnosztikai géppel a program ellenőrző összeg is ellenőrizhető, de erről megint Gergő tudna írni konkrétan.


Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
HSanyi63
2017 július 21 péntek - 13:06:04


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 337
Vasi írta ...

... Ahhoz képest amennyit simogatják, elég sok kiseb - nagyob hibával jönnek ki a gyárból...


Nem vagyok hasra esve a renault minőségellenőrző rendszerétől.
A gyárból 2 nagyobb hibával jött ki az autónk, a sebesség mérő alapból kb. 15 km/h ált, és az ablaktörlők dúrván foltosan töröltek.
A nagyobb baj, hogy a veszprémi kereskedő kiszámlázott első átvizsgálást, LPG-s révén az NKH vizsgáztatta és mikor először beültem és azt mondtam, hogy rossz a műszer akkor csodálkoztak rá.
Az ablaktörlő lapátokra azt mondták, hogy biztosan az átadást követő nap romlott el az esőben!!
Szóval ha nem ment át egy úthenger az autón, akkor átmegy a minőség ellenörzésen.

Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
furugla
2017 július 21 péntek - 17:25:56
furugla

Regisztrált tag #2669
Regisztrált: 2016 március 22 kedd - 11:55:18

Lakóhely: Nagykanizsa
Üzenetek: 34
HSanyi63 írta ...

furugla írta ...

....
Ma próbáltam, 5.-ben nem ment 3500-ig sem.
Alacsonyabb fokozatban meg hol igen, hol nem.
A féklámpa kapcsolót kicserélték, de ez biztosan nem lesz orvosság.

Viszont itt valamiből kimaradtam! Mi az a vész üzemmód?
Bocs de nem is hallottam erről, és miért 2500??
....


Hál Istennek a részemről eddig csak olvastam és hallottam, illetve láttam a vészüzemről.
A Passat-nál írták, hogy amennyiben az ECU kritikus hibát talál valahol, akkor már nem csak azt írja ki a kijelző, hogy keresd a szervizt, hanem motor fordulatszámot is korlátoz, ott 2500 1/min volt a megadott.
Bizonyára Lodgy-nál is lehet ilyen funkció.
Nálad pontosan valami ilyesmi történik, az ECU letilt, vagy úgy érzékeli, hogy magasabb a fordulatszám, mint valójában.
Gergő biztosan tudna valami ötletet írni, de a féklámpa kapcsolója az csak extra hiba lehet.
A totalcar-n volt egy cíkk régebben, hogy néhány szenzor oxidált test vezetéke miatt a motor össze-vissza járt. Szerintem inkább szenzor gondod van. Mivel más nem írt ilyen gondról, a szoftver hibát nem tartom annyira életszerűnek, hacsak nem az ECU belső program sérült.
Szerintem a diagnosztikai géppel a program ellenőrző összeg is ellenőrizhető, de erről megint Gergő tudna írni konkrétan.



Köszi HSanyi!

Kicserélték a féklámpa kapcsolót, így talán az ABS gond megoldva.
A szerviz széttárta a kezét, nincs további ötletük. Sem az autó nem ír ki hibát, sem a számítógépen nem tudnak hibát leolvasni.
Marad a renault válasza, hogy szoftverhiba.

Holnap van egy Pesti utam, aztán megkeresem újra a renault-ot, majd megyek a fogyasztóvédelemhez, és a békéltető testülethez.

Itt pedig mindenképpen közzéteszem a fejleményeket, hátha másnak is szüksége lesz rá! (de ne kelljen senkinek)

Üdvözlet!


Vissza az elejére
HSanyi63
2017 július 21 péntek - 19:27:42


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 337
furugla írta ...

...
Marad a renault válasza, hogy szoftverhiba.

Holnap van egy Pesti utam, aztán megkeresem újra a renault-ot, majd megyek a fogyasztóvédelemhez, és a békéltető testülethez.

Itt pedig mindenképpen közzéteszem a fejleményeket, hátha másnak is szüksége lesz rá! (de ne kelljen senkinek)


Remélem megoldódik a problémád!
Sok sikert!

Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
robagnuk
2017 július 24 hétfő - 10:43:47


Regisztrált tag #2625
Regisztrált: 2015 november 02 hétfő - 16:46:01

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 41
Sziasztok!

Én is kaptam levelet a dci euro6 szoftverfrissítéssel kapcsolatban. Szeptemberig az autó egyébként sincs itthon, úgyhogy csak ősszel tudom elvinni, addig meg hátha lesz már tapasztalat vele...

Más: az asszony minap elég kis ívben próbált az udvarba beállni, ez lett az eredménye:



Mennyire keseredjek el? Ez simán javítható? (Nem csak a festék jött le, több helyen kicsit be is horpadt.) Kb. mennyi időbe és pénzbe fog kerülni? (remélem a casco-ból is meg tudják oldani, ha már fizetem...)

Lodgy 1.5 dCi 90 Arctic
Vissza az elejére
Sanca
2017 július 24 hétfő - 14:42:07
Duster Urban Explorer 2016 06 24


Regisztrált tag #91
Regisztrált: 2005 október 28 péntek - 16:39:53

Lakóhely: Budapest XI.
Üzenetek: 1375
robagnuk írta ...

Sziasztok!

Én is kaptam levelet a dci euro6 szoftverfrissítéssel kapcsolatban. Szeptemberig az autó egyébként sincs itthon, úgyhogy csak ősszel tudom elvinni, addig meg hátha lesz már tapasztalat vele...

Más: az asszony minap elég kis ívben próbált az udvarba beállni, ez lett az eredménye:



Mennyire keseredjek el? Ez simán javítható? (Nem csak a festék jött le, több helyen kicsit be is horpadt.) Kb. mennyi időbe és pénzbe fog kerülni? (remélem a casco-ból is meg tudják oldani, ha már fizetem...)


Sanca írta ...

Lemaradt






Nekem erre mondtak 30-35 pénzt 2 munka nappal.

Szívünk zöld fehér e két szín mindennél többet ér.
Talis képek Fónagyság Mezőkövesd
Pincehely
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<       

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2017 E-mail: -Email- Klikk!