A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Dacia Lodgy
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
Krogergo
2012 június 28 csütörtök - 09:47:11
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Toolfan írta ...

Úgy számoltam, hogy az Arctic felszereltséget vettem alapul+menetstab(85ezer) és pótkerék (15ezer). Szerintetek bele lehetne még alkudni valamit az árba????



Metál fényezést mindenképp kérj az autóhoz!!! Hosszú távra megéri, sokkal minőségibb a sima festéknél (ez nem csak a Daciára, hasnem mindenre igaz). Apróbb karcokat is könnyebben ki lehet polírozni belőle, nem fakul úgy, stb.

Ha ennyit kell várni egy autóra, meg ismerve a szalonok és az RHZ hozzáállását, nem hiszem, hogy nagyon alkudni lehetne belőle. Persze aki mer, az nyer! Próbálkozz meg a metálfény árával, vagy az üzembe helyezés költségeivel.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Toolfan
2012 június 28 csütörtök - 09:55:55
Toolfan

Regisztrált tag #1832
Regisztrált: 2012 június 18 hétfő - 16:18:49

Üzenetek: 44
Metálfényben nem igazán gondolkodtam....az elég drága extra, 120 000 FT. Reálisabbnak hittem belealkudni egy 60 ezres extrát(pl: Cd/mp3 lejátszó), vagy minimum a pótkereket.

Lodgy, Logan MCV vs. egyéb egyterűek.....keresek, kutatok
Vissza az elejére
Samu Misi
2012 június 28 csütörtök - 09:58:40
Fiat Bravo 1.4 (volt Loganom is)


Regisztrált tag #13
Regisztrált: 2005 szeptember 02 péntek - 10:40:04

Üzenetek: 34
3.5 milláért most Renault Fluence-t adnak, az nem érdekel? Lényegesen több az extra benne.
Vissza az elejére
Toolfan
2012 június 28 csütörtök - 10:35:26
Toolfan

Regisztrált tag #1832
Regisztrált: 2012 június 18 hétfő - 16:18:49

Üzenetek: 44
Samu Misi írta ...

3.5 milláért most Renault Fluence-t adnak, az nem érdekel? Lényegesen több az extra benne.



Annyiért csak hitellel adják oda!!!! Egyébként pedig egyterűeket nézegetek, szedánt semmiképpen nem vennék.

Lodgy, Logan MCV vs. egyéb egyterűek.....keresek, kutatok
Vissza az elejére
kekek
2012 június 29 péntek - 07:21:57
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3525
Tegnap volt alkalmam egy 1,6-os Actic felszereltségű Lodgy kipróbálni. Beülve láttam, hogy 21 km van benn, így több mint valószínű, hogy én voltam az első tesztvezetője (ezt megerősítette az értékesítő kérdése, amikor visszatértem, hogy milyen volt).
Azt kell mondanom, nem győzött meg ez a kis próbaút, hogy ezzel a motorral venném meg a Lodgyt (persze arra mostanság úgysincs nagy esély, hogy komolyan elgondolkodjak a kérdésen). Nem az utak bajnoka, leginkább gyorsulásban, és nem éreztem azt a nyomaték többletet, ami az én 1,4-esemhez képest elméletileg benne van. Pedig nem is sokkal nehezebb, hiszen az önsúlya csak 1090 kg. És még igazából emelkedő szakaszon nem is volt mód kipróbálni, mint ahogy nagyobb sebességtartományban sem, csak 90-100 km/ó-ig. Még nagyobb visszakapcsolásokkal se húzott, úgy ahogy gondoltam, de azért ez a motor is elegendő lesz egy nyugodt vezetési stílushoz. A pillanatnyi fogyasztást nézve, hát csodákat láttam, persze negatív irányban. Nagyon nem érzem, hogy a megadott átlagértékeket lehetne hozni vele. Persze azt is tudom, hogy még nagyon nyers volt a járgány. Első érzésre nekem hangosabbnak tűnt a beszűrődő motorhang, mind a dízelnél.
Rákérdeztem az értékesítőnél, hogy miért nem a dízel a tesztautó, azt mondja, mert a benzines után sokkal többen érdeklődnek.
Ez az Arctic felszereltség optimálisnak tűnik, persze a MediaNavi egységet "hiányolnám", ha már ilyen autóm lenne.
A munkafelvevő barátommal voltunk az úton, ő mondta, hogy most kaptak egy körtájékoztatást, hogy a sebességhatároló funkció, számítógépesen se egészíthető ki tempomattá. Persze elektromos a gázadás, így átalakítással mindenképpen megoldható, tuningolók előre.

[ Módosítva 2012 június 29 péntek - 13:24:17 ]
Vissza az elejére
Indy
2012 június 29 péntek - 07:40:42
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Jövő héten ha minden összejön, elkészítjük a klub első forgatott, filmes tesztjét Leo-val, amelynek az alanya egy egyhatos Lodgy lesz. Nagyon készülünk rá!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Toolfan
2012 június 29 péntek - 10:42:59
Toolfan

Regisztrált tag #1832
Regisztrált: 2012 június 18 hétfő - 16:18:49

Üzenetek: 44
Indy írta ...

Jövő héten ha minden összejön, elkészítjük a klub első forgatott, filmes tesztjét Leo-val, amelynek az alanya egy egyhatos Lodgy lesz. Nagyon készülünk rá!


Ez nagyon jó hír, kíváncsian várom a véleményeteket!!!! Ha valami negatív dolgot tapasztaltok, azt is írjátok meg!

Lodgy, Logan MCV vs. egyéb egyterűek.....keresek, kutatok
Vissza az elejére
Indy
2012 június 29 péntek - 10:45:10
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Toolfan írta ...


Ez nagyon jó hír, kíváncsian várom a véleményeteket!!!! Ha valami negatív dolgot tapasztaltok, azt is írjátok meg!


Meg szoktuk!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Samu Misi
2012 június 29 péntek - 11:59:07
Fiat Bravo 1.4 (volt Loganom is)


Regisztrált tag #13
Regisztrált: 2005 szeptember 02 péntek - 10:40:04

Üzenetek: 34
Krogergo írta ...

Na elmehetnek ám a ...............xxxxxxxxxx xxxxxxoooooooooooooooo!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!-ba. 600ezer Ft-ra 3 év alatt valamivel több mint 1.5Millió Ft-ot visszafizetni, vagy 5 év alatt majdnem 2millkió Ft-ot?
Bomba jó üzlet, CSAK NEM A VEVŐNEK!!! Ha én ilyen kamatra adnék valakinek pénzt, le is csuknának uzsororázás vádjával.


Nagyon szomorú és tipikusan magyar, hogy a Renault a saját finanszírozási termékét a haszonszerzésre használja fel (pofátlanul magas kamatokkal), nem pedig arra, amire való lenne: megtámogatni a Daciák értékesítését kedvező kamatokkal, vagy nead'Isten 0%-os THM-el.
Vissza az elejére
briff
2012 június 29 péntek - 12:10:57
briff

Regisztrált tag #1476
Regisztrált: 2010 augusztus 04 szerda - 14:37:03

Üzenetek: 139
Most éri meg MCV-t venni: 1%-os THM...

Vissza az elejére
kekek
2012 június 29 péntek - 13:25:10
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3525
Igen, ezt én is akartam írni, hogy ezt olvastam az MCV-ken, csak elfelejtettem megkérdezni az értékesítőt, hogyan is működik.
Vissza az elejére
Suprax
2012 június 29 péntek - 13:40:15
Suprax

Regisztrált tag #1811
Regisztrált: 2012 május 08 kedd - 19:39:30

Üzenetek: 305
Én kértem egy ajánlatot pár héttel ezelőtt. ( 1% thm)

Zárt végű lízing forint alap.( Autó a végén 0 ft-ért kerül a lízingelő tulajdonába.)

Autó MCV Arctic+ oldal légzsák , alap szín - 2 790 000 Ft
+ kb. 120 000 üzembe helyezés.

önrész : 1, 4M
hitel: 29 554 / hó 48 hónapig.

Ha jól számoltam 28 592 Ft a kamat a négy évre.

Ha nincs benne valami csalafintaság akkor ez egy igazán jó ajánlat.



[ Módosítva 2012 június 29 péntek - 13:41:39 ]

-Email-
Vissza az elejére
kekek
2012 június 29 péntek - 13:41:49
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3525
Hát ez tényleg annak tűnik.
Vissza az elejére
Toolfan
2012 június 29 péntek - 16:16:06
Toolfan

Regisztrált tag #1832
Regisztrált: 2012 június 18 hétfő - 16:18:49

Üzenetek: 44
Suprax írta ...

Én kértem egy ajánlatot pár héttel ezelőtt. ( 1% thm)

Zárt végű lízing forint alap.( Autó a végén 0 ft-ért kerül a lízingelő tulajdonába.)

Autó MCV Arctic+ oldal légzsák , alap szín - 2 790 000 Ft
+ kb. 120 000 üzembe helyezés.

önrész : 1, 4M
hitel: 29 554 / hó 48 hónapig.

Ha jól számoltam 28 592 Ft a kamat a négy évre.

Ha nincs benne valami csalafintaság akkor ez egy igazán jó ajánlat.




Na, ha ez lenne a Lodgy- ra is, nem kellene hitelt keresgélnem. Neked az 1,39 M- ra kell 4 év alatt havi kb. 30- at fizetni, nekem meg a 600ezerre kellene 4 év alatt havi 37- et!



Lodgy, Logan MCV vs. egyéb egyterűek.....keresek, kutatok
Vissza az elejére
Indy
2012 június 29 péntek - 16:24:30
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Vegyél te is MCV-t.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Krogergo
2012 június 29 péntek - 16:36:44
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
kekek írta ...

Azt kell mondanom, nem győzött meg ez a kis próbaút, hogy ezzel a motorral venném meg a Lodgyt..............
Nem az utak bajnoka, leginkább gyorsulásban, és nem éreztem azt a nyomaték többletet, ami az én 1,4-esemhez képest elméletileg benne van. Pedig nem is sokkal nehezebb, hiszen az önsúlya csak 1090 kg. ............
Nagyon nem érzem, hogy a megadott átlagértékeket lehetne hozni vele. Persze azt is tudom, hogy még nagyon nyers volt a járgány.
Első érzésre nekem hangosabbnak tűnt a beszűrődő motorhang, mind a dízelnél.
Rákérdeztem az értékesítőnél, hogy miért nem a dízel a tesztautó, azt mondja, mert a benzines után sokkal többen érdeklődnek.
.....most kaptak egy körtájékoztatást, hogy a sebességhatároló funkció, számítógépesen se egészíthető ki tempomattá. Persze elektromos a gázadás, így átalakítással mindenképpen megoldható, tuningolók előre.


-A jelenlegi Euro normák minden régebbi konstrukciójú motor ,,erejét" megölik. Persze a Loganhoz képest nagyobb kaszni is sokat fog vissza rajta, de a fő ,,bűnös" az ECU softvere. Szerintem már az is meggyőzőbb lenne, ha tudna annyit, mint az Euro 3-as kezdeti példányok. De az a legjobb, ha bejáratás után kezelésbe veszi az ATC és akkor meglesz a 100LE, meg a 148Nm.
-a fogyasztás mérőt szerintem sem érmes nézegetni. Benzines változatokban városon belül 10L felett fog az lenni.
-persze, hogy hangosabb, mint a diesel. Ez az összes eddigi Daciában így volt. A dci-kben jóval több hangszigetelő anyagot alkalmaznak, így azok utastere halkabb.
-nem csodálkozom, hogy olcsó árkategóriájú családi autóba ma már nem akarnak (Magyarországon) diesel motort. Az embereknek nincs pénze a felárra, karbantartásra főleg, és mivel sokan nem tudják rendesen használni, műszaki problémák is vannak vele. Ezt még tetézi a gázolaj egekig érő ára. Ma már sokan LPG-t akarnak. (aztán pár év múlva attól megy el mindenkinek a kedve, mert ahhoz sem értenek, tartják karban és annyi vackot szerelnek be országszerte)
-nem kell a tempomat esetén semmit sem ,,tuningolni" venni kell egy elektromos tempomat szettet, Renault-Daciás-ás elektromos gázpedál illesztő szettel, és azt beszerelni.


REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Toolfan
2012 június 29 péntek - 19:00:09
Toolfan

Regisztrált tag #1832
Regisztrált: 2012 június 18 hétfő - 16:18:49

Üzenetek: 44
Szomorúan olvasom, amit a benzinesről írtok...azért megvároma jövő heti tesztet Trabant 1.1 után talán nem lenne nagyon lomha a Lodgy 1.6- tal...2 gyerekkel amúgy sem száguldoznék!! Összehasonlítva egy lomhának mondott 1.6- os Zafiráva, ez még lomhább.

Zafira Gyorsulás (s, 0-100 km/h) 13,4
Max. teljesítmény (kW[LE]/ford.) 85(115)/6000
Max. nyomaték (Nm/ford.) 155/ 4000

Lodgy Gyorsulás: 14.5 s
Teljesítmény (max): 82 LE (61 kW) 5 000 1/min
Forgatónyomaték: 134 Nm 2800 1/min

Viszont a Lodgy könnyebb .)

[ Módosítva 2012 június 29 péntek - 21:05:11 ]

Lodgy, Logan MCV vs. egyéb egyterűek.....keresek, kutatok
Vissza az elejére
Toolfan
2012 június 30 szombat - 13:19:52
Toolfan

Regisztrált tag #1832
Regisztrált: 2012 június 18 hétfő - 16:18:49

Üzenetek: 44
Indy írta ...

Vegyél te is MCV-t.


Hát, már lassan az lesz, pedig az egész Dacia- dolog nálam a Dusterrel kezdődött, aztán lett a Lodgy, most meg a hitel-dolog miatt inkább a Logan MCV. (Viszont a Lodgy nagyon tetszik.) Év vége körül tervezem a vásárlást, lehet, hogy addig még lesz valami változás...pl. drágább lesz mindegyik, amilyen szerencsém van

Lodgy, Logan MCV vs. egyéb egyterűek.....keresek, kutatok
Vissza az elejére
Toolfan
2012 július 02 hétfő - 16:54:36
Toolfan

Regisztrált tag #1832
Regisztrált: 2012 június 18 hétfő - 16:18:49

Üzenetek: 44
Megjelent az első Lodgy- hirdetés a hasznaltauto.hu- n, és ez már Lodgy- ként van hirdetve, nem az "Egyéb" kategóriaban van!
Klikk!

Ha minden igaz, a közeljövőben az auTogram című autós műsor is tesztelni fogja a Lodgy- t.

Klikk!


[ Módosítva 2012 július 02 hétfő - 16:55:07 ]

Lodgy, Logan MCV vs. egyéb egyterűek.....keresek, kutatok
Vissza az elejére
Indy
2012 július 04 szerda - 13:24:36
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Tegnap a győri Iniciál Autóház Kft jóvoltából lehetőségünk volt egy 1.6-os Arctic Lodgy-t meggyötörni. Itt is köszönjük a lehetőséget és a nagyon készséges és gyors hozzáállást! LeO-val tegnap egy 110 km-es etapon teszteltük az autót, rögzítettünk kb. 90 percnyi kép és hanganyagot, LeO jóvoltából bizvást mondhatom hogy nagyon profi eszközökkel! Nem szeretnék most többet elárulni, még neki sem kezdtünk a kb. 10 perces videó összeállításának, de lesz, hamarosan, és ez a lényeg! Szerintem Ti is élvezni fogjátok majd!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Krogergo
2012 július 04 szerda - 14:04:17
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Szólhattatok volna, (ha már az Iniciálosok nem tudtak, pedig tegnap voltam bennt náluk segíteni) szívesen megnéztem volna én is mit tud az ,,új" lebutított 1.6MPI

[ Módosítva 2012 július 04 szerda - 14:40:20 ]

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Indy
2012 július 04 szerda - 14:17:42
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Az autót direkt nekünk hozták át egy másik telepről, neked ha akartak se tudtak volna adni. Ha jól tudom, már nincs is bent, mert vitték vissza. Itt Győrben egyelőre csak dízel van (de az meg kinek kell?)

Bocsi, de nagyon szoros volt a program, így is alig végeztünk a felvételekkel...

[ Módosítva 2012 július 04 szerda - 14:21:33 ]

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Krogergo
2012 július 04 szerda - 14:43:45
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Itt van az még
Megyek ,,tanulmányozni", meg elmegyek kerülök vele, aztán utána viszik el Óvárra.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Indy
2012 július 04 szerda - 14:47:38
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Hát akkor hajrá!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Sheme
2012 július 04 szerda - 15:52:03

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1002
Profi felszerelés... de szeretnék ilyeneket magamnak iiiis! Külső miki, rendes, nagy kamera, stb.

Felpakolhatnátok azon kivágott részeket is, amikor elvicceltetek valamit, vagy valami vicces dolog történt.

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
LeO
2012 július 04 szerda - 16:31:55


Regisztrált tag #1
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:04:24

Üzenetek: 11
Nem volt külső miki, ezek sajna ilyen cuccok.

A kocsi nekem bejött, nem mondanám hangosnak, futómű csendes, tart, ugyanakkor nem vészesen feszes vagy dobál. A motor, hát igen, alapmotor. Mozog vele az autó, nem túl hangos, előzni kicsit szuicid, tankolni meg hű (2 literes DTI vektrám van 5,3-6,4 között van a fogyi...). A tér kellemes és nagy, vezetni a motort leszámítva jó, pakolni jól lehet, takarítani meg egyszerűnek tűnik. Összességében, ha nem sajnálnám a pénzt új autóra, megvenném magamnak (csak is dízelt, 7 üléssel)
Vissza az elejére
Krogergo
2012 július 04 szerda - 20:23:16
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Én is kipróbáltam, amit ti. Benzint hagyhattatok volna benne, tankolnom kellett, de legalább elér a kútig

A próba előtt alaposan megnéztem, kívül belül. Ennél is teleszkópos a motorháztető. A motornál nincsenek nagy újdonságok. Ebben volt klíma. Ami újdonság viszont, hogy már ebben is elektrohidrauliukus a szervókormány, mint a korábbi dci klímás Dacia típusokban. Ez egy nagyon ,,finoman" működő szerkezet, érezni is vezetés közben. (hátránya, hogy szinte biztos, hogy törik a legkisebb sérülésnél is, és horror ára van).
A motortér szinte üres az MPI esetén. A motorvezérlő elektronika a bal torony belső falára került, teljesen takaratlanul. Így a legügyetlenebb autótolvajnak is kb. 5 másodperc rádugni a sajátját
Vezetni könnyű. Jó a kuplung, állítható kormány és ülés magasság. 5 sebességes váltó (meghagyták a régi 5 sebességes JH váltót) jó fokazatokkal. A fék jó és hatásos, de elég érdekes hangot ad. Mind ha a ciceregne valami fékezéskor. (nem a kerekek felől, a motortérből jön).
A motornak 300egynéhány megtett km-el elég nyers hangja van.
Ami azonban a legszomorúbb: Ezzel a motorral közlekedésre alkalmatlan!!!!!!!! A mai környezetvédelmi normák teljesen megölték ezt a motort (irány az ATC, új softver kell bele). És ne gondoljatok arra, hogy sportosan akartam menni. Zsúfolt városi, majd kevésbé forgalmas elővárosi forgalomban kényelmesen kocsikáztam, egyedül, de bekapcsolt klímával. Elinduláskor nem fullad meg. viszont utána, akármelyik sebességi fokazatban, akár mennyire nyomom a gázt, akár padlózok is (ez érdekes, mert van a pedálnak egy olyan állása, amikor az átlag felhasználó azt hinné az a vége, aztán nagyobb erő hatására bemegy még kb. 2 cm-et, és érezni is, hogy az elektronika változtatna valamit, mindha több ,,kraftot" adna) nem történik semmi! De ezt úgy higgyétek el, hogy tényleg semmi! A fordulatszám mérő alig kúszik felfelé, hiába próbálnék gyorsítani teljes gázzal, a megindulás legkisebb érzéke sincs, sem 3, sem 4, sem 5ezres fordulatnál. (az én régi Euro+-asom, chiptuninggal, 3500-nál kilő mint a golyó, és alatta is szépen megy) Több régi gyenge autó (régi 1.5d Corsa, Maruti!, 1000-es Susuki, 1.2 Fabia) mögött sem tudtam tartani a forgalom ritmusát. (pedig azok sem nyomták neki)
Szóval ezzel a motorral ilyen formában garantáltan közlekedési akadály lesz! Előzni még városban sem lehet vele, nem hogy főúton.
,,A lelke mélyén" valahol megvan benne a papíron szereplő LE, mert autópályán ha fényévnyi idő után kigyorsult 130km/h-ra, akkor bírja tartani. De olyan az elektronika, mint ha direkt ,,megfelezné" a lóerőket, a jó CO kibocsátás érdekében nem enged annyi üzemanyagot a motornak, mint as régebbiek. Ennek ellenére a fogyasztási adat horrorisztikus lett, 11,2L/100km a nem egész 30km alatt. Ugyan ilyen vezetési stílus, klímahasználat, és forgalom mellett (azért az átlagnál ezek valóban rosszabb körülmények voltak) az én 1.6MPI-m LPG-ből eszik 9.5L-t.
Ami az úttartást illeti, ezt is szokni kell. Még a Logannál is jobban billegős, agreszívabb kanyarvételnél rögtön tolja az elejét. A mini klubtalálkozón tesztelt fullos dci-t, amin 16-os kerekek voltak, teljesen más érzés volt vezetni, az jóval stabilabb volt.
A kényelem és a rugózás azonban teljesen rendben van! És ami tetszett még benne, hogy ennél a jóval olcsóbb, kevésbé felszerelt modellnél sem volt puritán a belső. Ez is halk volt, jók voltak az illesztések, halk volt, megvolt a műszerfal tetején a fedeles tároló,komfort index, stb. Szóval nem volt hiányérzete az embernek.

Összeségében szerintem egy jó, kényelmes, és igenis igényes (hiába szólják le sok helyen) autó! Azonban én csak is diesel motorral ajánlom. Benzinmotorral chiptuning után is csa a ,,közlekedésre alkalmas" kategória lenne, ráadásul iszonyatos fogyasztással. Ezen a gázosítás sem sokat segítene anyagi szempontból.
Aki ez utóbbin gondolkodik, ekkora méretű autó esetén, annak inkább az MCV-t ajánlom, az használható benzin motorral is.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
bati
2012 július 04 szerda - 20:34:45


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 795
Egy fontos kérdés!
Ebben is csak a szélvédő közepéig töröl a jobbos ablaktörlőkar?

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Krogergo
2012 július 05 csütörtök - 00:10:36
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Nem tudom, mert azzal voltam elfoglalva, hogy nem e rövid az 5. fokozat. (nem rövid, épp annyit kell tolni a váltókaron, mint a többinél ja meg a motor sem forog sokat)

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Indy
2012 július 05 csütörtök - 07:20:16
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Krogergo írta ...

Én is kipróbáltam, amit ti. Benzint hagyhattatok volna benne, tankolnom kellett, de legalább elér a kútig


Mi is üresen kaptuk, tankolnunk kellett.

Szerintem elég jól összefoglaltad az autót, bár azt gondolom, hogy kicsit azért nem ennyire borúlátó a helyzet, ami az autó teljesítményét illeti. Szerintem el lehet autózgatni vele, 3000-től azért (nyomatékcsúcs: 2.800) előjön némi kraft. A magas fogyasztás pedig semiképpen nem az Euro5 miatt van. Én simán elképzelhetőnek tartom hogy egy ECU szoftverfrissítés enyhíthet a helyzeten. Az MCV-ben is Euro5-ös 1.6 MPI van, mégsem eszik ennyit. Megnézted mennyi az önsúlya annak a batárnak amit tegnap vezettél: 1.090 kg, szenzációs!

Bezzeg amikor egy Pug 308-ról írnak és előkerül a súly, áradoznak hogy 60 kg-al könnyebb mint az elődje. Bakker, a Lodgy-nak ha Ford S-Max lenne, akkor 1.700 kg lenne az önsúlya.


Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Krogergo
2012 július 05 csütörtök - 13:05:22
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Én nem éreztem semmit 3000-től sem (biztos hazavitted a lóerőket belőle ). Ez volt a furcsa, az MPI-nek nem ilyennek kellene lennie. Magas fordulatszámokon nagyon virgoncnak kellene lennie. Az elinduláskori nyomaték az megvan épp úgy mint az enyémben, de valahol 1500körül ,,elveszik" az is. Az ennél magasabb fordulatszám tartományban jelentkező nyomaték hiányt jól tükrözi pl. hogy a Logan simán, erőlködés és rángatás nélkül elmegy 5.-ben ott, ahol a Lodgy nem. Pedig azonos a súly, és 50km/h-nál a légellenállásban sincs olyan nagy eltérés.
Azzal teljes mértékben egyetértek, amit írtál, hogy egy softver frissítés (vagy inkább egy teljes csere) jelentősen orvosolná a problémát. Verseny autó akkor sem lenne, de akkor legalább már az átlag családos embernek elég lenne az átlag hétköznapokra.

Amivel még kezdhetnének valamit (jó gyorsan, mielőtt sokat eladnának a Lodgy-ból, az a futómű). Az először tesztelt 1.5dci jóval ,,feszesebb" volt, jobban feküdte az utat, mégis kényelmes, döccenőkön is komfortos volt. Szóval úgy kb. olyan, mint amilyennek a mai autóknak lennie kell. Terhelésnél (7 személy, de csomagok nélkül) azonban annak is rettenetesen megült a hátulja, majdnem ,,koppon" volt álló helyzetben is. Ezzel szemben az 1.6MPI motorral szerelt Lodgy sokkal ,,imbolygósabb" , hirtelen, szinte kiszámíthatatlanul alulkormányozottá válik. Más karakterisztikájú rugók kellenének bele, esetleg erősebb szilentek. (mivel ez csak 5 személyes volt, ráasdásul egyedül voltam, a nem tudtam megnézni, mennyire ül le a hátulja terheléskor) Aztán ha ezzel sem oldódik meg a probléma, akkor épp úgy a 16-os kerekek, mint a jól felszerelt dci esetén. (még ha később jóval drágább rá a gumi, akkor is)
Ezek után amúgy elképzelni nem tudom, hogyan merik rá rakni a 14-es virsli gumis kereket nálunk, hogyan kapott engedélyt az NKH-tól? (mikor azok azt a metró kocsit sem engedik üzembe helyezni, ami máshol a világ minden részén megfelel)

Ezektől eltekintve azonban egy nagyon jó autó. Ha ilyet vennék (de nem fogok ) a fenti leírtakat pár 10ezerből orvosolni tudnám. Új softer az ATC műhelyében, előre pedig bontott gyári rugók egy dci MCV-ből (megegyezik)

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Indy
2012 július 05 csütörtök - 13:28:30
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Krogergo írta ...

Amivel még kezdhetnének valamit (jó gyorsan, mielőtt sokat eladnának a Lodgy-ból, az a futómű). Az először tesztelt 1.5dci jóval ,,feszesebb" volt, jobban feküdte az utat, mégis kényelmes, döccenőkön is komfortos volt. Szóval úgy kb. olyan, mint amilyennek a mai autóknak lennie kell. Terhelésnél (7 személy, de csomagok nélkül) azonban annak is rettenetesen megült a hátulja, majdnem ,,koppon" volt álló helyzetben is. Ezzel szemben az 1.6MPI motorral szerelt Lodgy sokkal ,,imbolygósabb" , hirtelen, szinte kiszámíthatatlanul alulkormányozottá válik. Más karakterisztikájú rugók kellenének bele, esetleg erősebb szilentek. (mivel ez csak 5 személyes volt, ráasdásul egyedül voltam, a nem tudtam megnézni, mennyire ül le a hátulja terheléskor) Aztán ha ezzel sem oldódik meg a probléma, akkor épp úgy a 16-os kerekek, mint a jól felszerelt dci esetén. (még ha később jóval drágább rá a gumi, akkor is)


Én a futóművet sem látom ennyire rossznak. Alaposan megrángattam az autót (jávorszarvas teszt féle) és uralni lehetett. A derékszögű kanyart is simán bevette ~40-el, úgy, hogy nem csúszott ki és a hátulja sem tört ki. Szerintem jóindulatú az autó. A fogyasztásos problémánkat pedig jeleztem az RH-nak!

[ Módosítva 2012 július 05 csütörtök - 13:46:14 ]

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Köhike
2012 július 05 csütörtök - 13:42:56
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
Most már csak az 1.2 tce maradt mint titkos befutó.....

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
Köhike
2012 július 05 csütörtök - 13:46:02
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
Valahol titkon bíztam benne, hogy ezzel az 1.6-os MPI-vel megüti az 1.4-es logan szintjét de ezek szerint igen csak elmarad tőle.

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
Köhike
2012 július 05 csütörtök - 13:47:35
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
Ja és már előre látom, hogy ezzel próbálja majd az összes autós lap lejáratni a kocsit....

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
Indy
2012 július 05 csütörtök - 13:50:05
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Köhike írta ...

Ja és már előre látom, hogy ezzel próbálja majd az összes autós lap lejáratni a kocsit....


Úgy néz ki az eddigi infóim alapján, hogy vannak olyan Lodgy-ik is, amelyeknél jó a fogyasztás! Szóval úgy néz ki hogy tényleg szoftveres gond lesz!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Krogergo
2012 július 05 csütörtök - 16:05:30
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Indy írta ...

Krogergo írta ...

Amivel még kezdhetnének valamit (jó gyorsan, mielőtt sokat eladnának a Lodgy-ból, az a futómű). Az először tesztelt 1.5dci jóval ,,feszesebb" volt, jobban feküdte az utat, mégis kényelmes, döccenőkön is komfortos volt. Szóval úgy kb. olyan, mint amilyennek a mai autóknak lennie kell. Terhelésnél (7 személy, de csomagok nélkül) azonban annak is rettenetesen megült a hátulja, majdnem ,,koppon" volt álló helyzetben is. Ezzel szemben az 1.6MPI motorral szerelt Lodgy sokkal ,,imbolygósabb" , hirtelen, szinte kiszámíthatatlanul alulkormányozottá válik. Más karakterisztikájú rugók kellenének bele, esetleg erősebb szilentek. (mivel ez csak 5 személyes volt, ráasdásul egyedül voltam, a nem tudtam megnézni, mennyire ül le a hátulja terheléskor) Aztán ha ezzel sem oldódik meg a probléma, akkor épp úgy a 16-os kerekek, mint a jól felszerelt dci esetén. (még ha később jóval drágább rá a gumi, akkor is)


Én a futóművet sem látom ennyire rossznak. Alaposan megrángattam az autót (jávorszarvas teszt féle) és uralni lehetett. A derékszögű kanyart is simán bevette ~40-el, úgy, hogy nem csúszott ki és a hátulja sem tört ki. Szerintem jóindulatú az autó. A fogyasztásos problémánkat pedig jeleztem az RH-nak!



Ez ugye nem fizetett hirdetés az RH-tól?
Kicsit furcsállom amit írtál. Ültél már elég sokszor az autómban. Hiába tökéletes állapotú, a konstrukciónak köszönhetően jóval billegősebb, instabilabb, mint a Megene I autód. Ráadásul a tesztelt Lodgyn márkás Continental gumik voltak, az én Loganomon meg csak gyári Debica (igaz újszerű, 6-7mm profil)
Én nem csináltam sem ,,rénszarvas tesztet" sem egyéb durva manővert. Próbáltam vele úgy menni, és olyan körülmények között, illetve ugyan azon a városi-elővárosi urakon, illetve az ipari parkban, ahol a sajátommal is gyakran megfordulok. És erre alapoztam a véleményem. Ahol az átlag autónál instabilabb Loganommal simán befordulok a kereszteződésben lendületesen 2.-ban, vagy nagyobb körforgalomban 3.-ban, ott ez a Lodgy többször is megcsúszott! Majdnem 40 fokban, tök száraz, jó minőségű aszfalton, a Continental gumival (már bekopott direkt meg is néztem). Ráadásul úgy, hogy az oldaldőlés nem is volt jelentős. Erről jut eszembe, ebben mind ha az ülés oldaltartása sem lett volna olyan, mint a dci-ben, vagy az autómban (habár az enyém már ki van ülve). Ez lehetséges?

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Indy
2012 július 05 csütörtök - 16:21:51
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Szó sincs semmiféle fizetett hirdetésről, remélem annyira ismersz.

Szerintem jóindulatúan videlkedett a Lodgy, a durva belengetést pedig kipróbáltam, az a derékszögű kanyar pedig az ipari-parki behajtó (körforgalom utáni első) ahol te is szoktál szerintem bejönni. Azt nem mondom hogy nem lehet kihozni a sodrából (odáig semmi kedvem sem volt elmenni, mert én írtam alá a papírokat , de hétköznapi körülmények között kezes jószág és nem kell vele szándékosan ilyen manőverekbe bonyolódni. Nem lesz borulékonyabb egy VW Caddynél, az biztos.

Szer.: az ülésre nem emlékszem, szerintem kényelmes székek vannak benne.

[ Módosítva 2012 július 05 csütörtök - 16:23:06 ]

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Krogergo
2012 július 05 csütörtök - 23:37:19
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Ismerlek, csak viccnem szántam. (meg úgy sincs az RH-nak annyi pénze )

Felborulni nálam sem akart. Épp az volt a meglepő, hogy nem is hatott rá nagy kereszt irányú erő, amikor megcsúszott az eleje, mert a kaszni nem is nagyon dőlt oldalra.

Nekem semmilyen papírokat nem kellett írni. Csak bementem, és a kezembe adták a kulcsot (közben mondták, hogy 100ezres önrészes Casco van rajta), meg elmondták merre áll az autó. Visszaérkezés után már rakták is trélerre. Az adataimat meg felírták egy tesztvezetéses táblázatba. (olyanra, mint amikor Duster-ozni voltunk a Rába-Ringen)

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Indy
2012 július 06 péntek - 08:17:29
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Tettem fel a Galériába néhány képet, amin együtt szerepel a Lodgy és a Dokker.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Krogergo
2012 július 06 péntek - 12:20:08
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Ma a 82-es főúton láttam egy hófehér, cseh rendszámos Lodgy-t. Nem volt felmatricázva. Vajon az már nem tesztautó, hanem egy eladott volt az új, boldog tulajdonosnál?

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Indy
2012 július 06 péntek - 13:10:33
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Szerintem inkább a cseh Renault flottába való volt...

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Toolfan
2012 július 06 péntek - 21:07:09
Toolfan

Regisztrált tag #1832
Regisztrált: 2012 június 18 hétfő - 16:18:49

Üzenetek: 44
Amit eddig az 1.6- osról írtatok, elszomorít...a Logan MCV 7 szem. 1.6 105 LE- s benzinmotorral jobb vételnek tűnik, extrákkal kijön 3,4 M Ft- ból, és most 1% a THM:) Van olyan jó a Lodgy, hogy ezt felül tudja múlni????

Lodgy, Logan MCV vs. egyéb egyterűek.....keresek, kutatok
Vissza az elejére
Krogergo
2012 július 07 szombat - 00:22:07
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Toolfan írta ...

Amit eddig az 1.6- osról írtatok, elszomorít...a Logan MCV 7 szem. 1.6 105 LE- s benzinmotorral jobb vételnek tűnik, extrákkal kijön 3,4 M Ft- ból, és most 1% a THM:) Van olyan jó a Lodgy, hogy ezt felül tudja múlni????


Röviden és tömören: NEM!!! Max ha vágysz a kipörgés gátlóra és a menetstabilizátorra, 7 colos kijelzős 2DIN-.es gyári rádióra.
De sokáig már nem lehet gondolkodni rajta,mert az MCV-t nem fogják gyártani. Így aki rászorul, annak marad a Lodgy drágábban (vagy más a konkurenciától)



REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Toolfan
2012 július 12 csütörtök - 12:45:41
Toolfan

Regisztrált tag #1832
Regisztrált: 2012 június 18 hétfő - 16:18:49

Üzenetek: 44
Krogergo írta ...

Toolfan írta ...

Amit eddig az 1.6- osról írtatok, elszomorít...a Logan MCV 7 szem. 1.6 105 LE- s benzinmotorral jobb vételnek tűnik, extrákkal kijön 3,4 M Ft- ból, és most 1% a THM:) Van olyan jó a Lodgy, hogy ezt felül tudja múlni????


Röviden és tömören: NEM!!! Max ha vágysz a kipörgés gátlóra és a menetstabilizátorra, 7 colos kijelzős 2DIN-.es gyári rádióra.
De sokáig már nem lehet gondolkodni rajta,mert az MCV-t nem fogják gyártani. Így aki rászorul, annak marad a Lodgy drágábban (vagy más a konkurenciától)

Sokat olvasom a Logan MCV tartóstesztet és eszembe jutott Gergő hozzászólása a Lodgy- ról. Ha családi autót szeretnénk magunknak, fontos a biztonság. Kérdés, hogy érdemes- e ezért inkább Lodgy- t venni, ami talán biztonságosabb, pláne kipörgésgátlóval. A konkurencia autói 4-500 kilóval nehezebbek, a karosszériájuk talán merevebbek, biztonságosabbak. A többi dolog nem érdekel, a 7"- os navi nem kápráztat el, de a biztonság egy 7 szem. családinál már fontos tétel.

Új teszt a Lodgy- ról:

Klikk!

(Ez a felszereltség 1.6MPI- vel tetszene )

Az 1.6 MPI- ről lesz még teszt felrakva??? Említettetek föntebb valami ilyesmit videóval, részletes teszteléssel...



Lodgy, Logan MCV vs. egyéb egyterűek.....keresek, kutatok
Vissza az elejére
Indy
2012 július 12 csütörtök - 13:12:31
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Toolfan írta ...


Az 1.6 MPI- ről lesz még teszt felrakva??? Említettetek föntebb valami ilyesmit videóval, részletes teszteléssel...


Lesz, előbb vagy utóbb. Itt mindenki szivességből dolgozik, nem pénzért. A forgatás megvolt, az utómunkálatokat LeO csinálja, amikor van rá ideje.


Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!