Nem vagyok nagy hozzáértő... mit okoz a lambda szonda probléma? Már ketten is írtátok.
Hibajelzést ad. Motorvezérlés, keverék képzés, EGR szelep vezérlés (ahol van). Tehát sok mindenhez köze van.
Szia! Igen nàlam az 1.6-os motornàl adta meg magát a szonda,azt mondtàk,hogy túl érzékeny volt az euro 6 miatt Szép estét! Írnál erről bővebben? Mi volt a jelenség . Garanciás volt még, hány km-körül volt.?
Nem vagyok nagy hozzáértő... mit okoz a lambda szonda probléma? Már ketten is írtátok.
Hibajelzést ad. Motorvezérlés, keverék képzés, EGR szelep vezérlés (ahol van). Tehát sok mindenhez köze van.
Szia! Igen nàlam az 1.6-os motornàl adta meg magát a szonda,azt mondtàk,hogy túl érzékeny volt az euro 6 miatt Szép estét! Írnál erről bővebben? Mi volt a jelenség . Garanciás volt még, hány km-körül volt.?
Szia! 20.000 km-nél ( egy éves volt, garanciális természetesen ) egy autópályás kigyorsításnál megjelent a sárga motordiagnosztikás jelzőfény,és úgy is maradt. A szerviz egyszer kiütötte a kódot, majd a következő eseménynél szó nélkül cserélték, azóta beletettem 35.000-et gond nélkül., hozzáteszem, hogy a jelzett hiba ellenére a motor működésénél problémát nem tapasztaltam ( gyorsult, nem rángatott ). Szép napot!
[ Módosítva 2019 február 07 csütörtök - 09:39:29 ]
Szeptember 30-án rendeltük meg, ma vettük át a Lodgy-t. Anyukám szerint ők sem vártak ennyit a Dacia-ra 1981-ben Ami érdekesség: már Android Auto van a Medianav-ban. Holnap tesztelem kicsit.
Ami érdekesség: már Android Auto van a Medianav-ban. Holnap tesztelem kicsit.
Ha nem a legfrisebb 13-as softver van rajt, először azt frissítsd le. Aztán a telefondre legózz egy apk. file segítségével Android Auto alkalmazást, mert a google tojik ránk, és Magyarországon nem letölthető Play Áruházból. Összekötöd a telefonod a medianavval adatkábellel, aztán mehet a buli. Ha meg nincs kedved használni, épp úgy működik, mint az előző Medianav készülékek. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Köszi, ezek megvoltak. Végül csak kipróbáltam az androidos részt, de nem volt zene, csak a pendrive-on, úgyhogy a Medianav-os részt használtam, de az is elég jó.
Erre is lesz okosság? Jó lenne, ha pl. ott is lenne hőmérséklet.
Azt hiszem rövidesen meg fog nőni itthon a kereslet a Lodgykra: "Elindítják a nagycsaládosok autóvásárlási programját. 2 és fél millió vissza nem térítendő támogatást ad a kormány." (... legalább 7 üléses autóra)
Megelőztél! Klassz lenne egy olyan vérfrissítés, mint a Dusternél. Nincs erről valamilyen belsős infótok? (Mármint, hogy várható-e ilyesmi.)
Erre is lesz okosság? Jó lenne, ha pl. ott is lenne hőmérséklet.
Egy plusz Renault elektronika utólagos beépítésével megoldható, ami a Daciákban nincs benne (kivéve a Duster2). Csináltam hozzá csatlakozót, így csak rá kell dugni az OBD csatlakozóra. Ezzel mutat külső hőmérsékletet, DrivingEco menüt a fedélzeti számítógép adatokkal. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Azt hiszem rövidesen meg fog nőni itthon a kereslet a Lodgykra:
"Elindítják a nagycsaládosok autóvásárlási programját. 2 és fél millió vissza nem térítendő támogatást ad a kormány." (... legalább 7 üléses autóra)
ahhoz gyerekeket is kell gyártani.... meg később felnevelni útba indítani a nagy betüs életbe
Jelentem részemről májusra az első fele teljesítve. Mármint a "gyártás" már megvolt, addigra fog napvilágot látni a harmadik. És talán a többi pontban sem járunk annyira rossz úton, bár még sok van hátra.
Egyébként pont mostanában tanakodtunk feleségemmel, hogyha visszamegy majd dolgozni lehet kellene egy második autó, de pont az a gondunk. hogy 3-mal már Lodgy lenne nyerő, de MCV mellé Lodgy meg felesleges lenne. Hát most annyi eldőlt - ha mire aktuális lesz a téma még él ez a szabály - hogy Lodgy lesz a következő, max. az MCV helyet cserél egy "sima" Logannal. Meglátjuk. Egyelőre nagyon szeretjük a Logan MCV-t.
Ez tök jól hangzik, erre még visszatérek. Csak ne az ország másik végén lennél...
Krogergo írta ...
Egy plusz Renault elektronika utólagos beépítésével megoldható, ami a Daciákban nincs benne (kivéve a Duster2). Csináltam hozzá csatlakozót, így csak rá kell dugni az OBD csatlakozóra. Ezzel mutat külső hőmérsékletet, DrivingEco menüt a fedélzeti számítógép adatokkal.
Ha nem a legfrisebb 13-as softver van rajt, először azt frissítsd le. Aztán a telefondre legózz egy apk. file segítségével Android Auto alkalmazást, mert a google tojik ránk, és Magyarországon nem letölthető Play Áruházból. [/quote1549893792]
Lehet, hogy hülyeség, amit írok, de egy külhoni honlapon olvastam, hogy az új generációs MediaNavok 1.0.12.8, vagy 1.0.13.1 jelzésű szoftverrel jönnek ki és állítólag az 1.0.13.1 a legfrissebb. Már csak az a kérdés, hogy ez vonatkozik-e a Daciára is, vagy csak a Renaultra. Ja, és azt is írják, hogy az LG a hardveren is variált valamit, plusz, hogy nem WinCE operációs rendszert futtat a készülék, hanem Linux alapút. Android Auto apk-t pedig itt érdemes megnézni: Klikk!, a legfrissebb verzió január 17.-i, csak ki kell totózni, hogy melyik verzió a legalkalmasabb az adott telefonra.
Alapvetően csak egyféle MediaNav-ot gyártanak, mindegy, hogy Daciába vagy Renaultba kerül. Persze vannak különböző HW-konfigurációk (többféle előlap, DAB-tunerrel vagy nélkül), illetve szoftveres konfigok...
A 4. generáció ARM processzoron és Linux operációs rendszeren fut.
Amúgy Gergő is a 13-as szoftvert említette. A régi MNE verzió 9.1.3-nál tart, az MNEv2 10-es főverziótól indult, most tart a 10.13.1-nél.
[ Módosítva 2019 február 11 hétfő - 17:50:42 ] MediaNav Evolution 1.0.13.2, külsőhőmérséklet-
kijelzés, Eco2-képernyő, tolatókamera, Wake, Renault színséma | korrigált fogyasztás- és üzemanyagszint-kijelzés, hűtővízhőmérséklet-
kijelzés a műszeregységben | külső/belső csomagtartóperemvédő LZP | 4 x Osram Night Breaker Unlimited | 4 x Osram Diadem Chrome | fekete LED-es oldalsó indexek | LED-es 3. féklámpa | 2 x 3 lámpás belső világítás + 6 x Osram 2850WW | rendszámtáblatartó LZP Neutral + 2 x Osram Cool Blue Intense | 2. csomagtérvilágítás + 2 x Osram 2850WW | 4 x Sinuslive SL-135c | első ablaktörlő: porlasztó fúvókák, Bosch Aerotwin 60/50 cm lapátok, 2 x 55 cm törlőkar, bajuszkapcsoló 4 törlési intervallummal | hátsó ablaktörlő: Bosch Aerotwin 39 cm lapát, VW törlőkar, Xantia fúvóka, automatikus törlés kikapcsolva | Mercedes B-osztály 20 cm-es antenna | köpenyes ajtózárnyelvek | Scénic rugós kapaszkodók | gumikéder a szélvédő és a tető között | toronycsapágyvédő sapkák | állandó műszeregység- és kesztyűtartó-világítás | motortérszigetelés | visszapillantó tükör magasabban rögzítve | Lodgy szemüvegtartó
A "mókás" csak az, hogy (a képeket nézve) a v2 külsőleg semmiben sem különbözik pl. az enyémtől (legalábbis az előlapot tekintve, ami látszik) mégis más a belseje. A másik, hogy anno azt híresztelték, hogy a 2018. júliusa után gyártott autókba v2 lesz, ennek ellenére csak a Duster II. kapta meg, az én szeptemberi gyártású MCV-mbe még a régi "buta" verzió került. Hiába, a spórolás, meg a raktárkészlet kisöprése előbbre való... Őszintén szólva jobban örültem volna annak, ha mondjuk tudnám a Waze-t futtatni a MNE-n, mint az elavult térképes butított iGo-t. Tudom, hogy lehet "okosítani", de azért valahol egy kicsit nonszensz, hogy vásárlás után egyszeri frissítést enged a naviextras, utána meg fizess, ha friss térképeket akarsz. Október elején vettem át az autót, frissítettem rajta mindent, mégis 2017 Q4-es térképek kerültek rá. A következő frissítés persze utána érkezett, de azt már nem is hagyta, hogy letöltsem, hiába volt 90 napon belül. Nagyon népművészeti agyagedény (gy.k. ***) ez a hivatalos rendszer És igen a kicsillagozott szó k-val kezdődik és öcsög-gel végződik
Nagyon népművészeti agyagedény (gy.k. ***) ez a hivatalos rendszer
Nem éri meg jobban egy sima kínai androidos izét venni? Arra rá lehet rakni a tolatóradart? Ismerős kocsijában láttam ilyet, Spotify, Waze meg minden, ami kell. Meg persze kérdés az is, hogy kormányról vezérelhető-e...
Van egy olyan gyanúm, hogy nemsokára megjelennek itt a fórumon a Lodgy iránt érdeklődő 3+ gyermekes családapák. Ez a belengetett 2,5 millás támogatás erősen erre az autóra van kihegyezve... Tetőablakos Logan
Azért az a 2,5 millió nem teljesen úgy van, mint ahogy alapból gondolná az ember. Ez a maximális összeghatár, de az autó árának 50%-át teheti csak ki, azaz a Lodgy-nál már mindjárt nem is jár a 2.5 millió. De még így sem kevés.
Már van 3 nagylányom 43-37-26 évesek ők beleszámítanak a kedvezménybe vagy így 63 évesen neki kell állnom gyerekeket gyártani? Én még benne lennék... d az asszony húzná a száját...... ha ezt másik alomba oldanám meg.
Nekem 1.0.13.1 a verziószám. A térkép viszon 2018 Q2, ez az utolsó?
Igen, ez a legújabb szoftver verzió a 4. generációs Medianavra. És gyárilag a 2018.Q2 a legújabb elérhető térkép. De ezen még sok minden nincs rajta. A 2018.Q3 amit szoktam telepíteni mostanában, + egy kupac új dologgal, VÉDA stb. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
Nagyon népművészeti agyagedény (gy.k. ***) ez a hivatalos rendszer
Nem éri meg jobban egy sima kínai androidos izét venni? Arra rá lehet rakni a tolatóradart? Ismerős kocsijában láttam ilyet, Spotify, Waze meg minden, ami kell. Meg persze kérdés az is, hogy kormányról vezérelhető-e...
A kínai csoda Androidps készülékektől nem kell sokat várni. Tudásra sokkal nagyobbak , mint a gyári medianav fejegység. De kb. 2 év után kuka, rádió vételi képessége vidéken borzalom, hangminősége eléggé változó, függően attól melyik kínai gyársarokban ki rakja össze. Súlya is jóval könnyebb, mint agyári, pedig az is pille súlyú. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet) vagy Messenger-en: Krogergo Medianav Loganos,minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a PÜ kimenő postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi.
A kínai csoda Androidps készülékektől nem kell sokat várni. Tudásra sokkal nagyobbak , mint a gyári medianav fejegység. De kb. 2 év után kuka, rádió vételi képessége vidéken borzalom, hangminősége eléggé változó, függően attól melyik kínai gyársarokban ki rakja össze. Súlya is jóval könnyebb, mint agyári, pedig az is pille súlyú.
Ez valahol várható is, ha az ember csak a mai droidos telefonok élettartamát veszi alapul... Jó esetben két évig, ha bírják, ami meg minőségileg jó és tovább bírja, annak az ára is olyan...
Nagyon népművészeti agyagedény (gy.k. ***) ez a hivatalos rendszer
Nem éri meg jobban egy sima kínai androidos izét venni? Arra rá lehet rakni a tolatóradart? Ismerős kocsijában láttam ilyet, Spotify, Waze meg minden, ami kell. Meg persze kérdés az is, hogy kormányról vezérelhető-e...
A kínai csoda Androidps készülékektől nem kell sokat várni. Tudásra sokkal nagyobbak , mint a gyári medianav fejegység. De kb. 2 év után kuka, rádió vételi képessége vidéken borzalom, hangminősége eléggé változó,...
Nekem elsőre nagyon megtetszett:
Support Torque Pro (OBD2 & Car), you can connect a ES350 Bluetooth OBD2 Scanner Tool to use this function.
Ezt nem nagyon értem: telepítve van a készülékre a Torque Pro? Mert ha igen, akkor ugye szívemnek - és pénztárcámnak - oly kedves kijelzéssel indíthatná a napomat. (Hadd ne ecseteljem, melyik lenne az.)
De miért nem így van írva:
Torque Pro installed, you can connect a... to see your vehicles data on the fly.
Amint RSDönCI írta, mi várható a készüléktől, jobban elbizonytalanodtam, mint szűzlány a diszkó WC-jében.
Szóval nálam egyelőre marad a gyári MediaNAV! A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Blue dCi 115 Stepway 4749000.- 16"-os könnyűfém keréktárcsák 100000.- Metálfényezés 135000.- Hátsó elektromos ablakemelő 40000.- Fűthető első ülések 50000.- Tolatókamera 50000.- Pótkerék 30000.-
ez így miért nem jó a kétésfélmilla duplájának? ha összejött volna annó a harmadik gyálek, a nagyjából egymillás mcv-met már felpótolnám a kétésfélig. de nem jött össze.
gylaci írta ...
Azért az a 2,5 millió nem teljesen úgy van, mint ahogy alapból gondolná az ember. Ez a maximális összeghatár, de az autó árának 50%-át teheti csak ki, azaz a Lodgy-nál már mindjárt nem is jár a 2.5 millió. De még így sem kevés.
Ebben igazad van, Lodgy-ból is pillanatok alatt össze lehet konfigurálni egy 5 milliósat és akkor már jár is a 2,5 millió, de egy 3,7 milliósra "csak" 1,85-öt igényelhetsz. Bár engem ez nem fog érinteni, esetleg ha visszamenő hatállyal is bevezetik.
Ebben igazad van, Lodgy-ból is pillanatok alatt össze lehet konfigurálni egy 5 milliósat és akkor már jár is a 2,5 millió, de egy 3,7 milliósra "csak" 1,85-öt igényelhetsz. Bár engem ez nem fog érinteni, esetleg ha visszamenő hatállyal is bevezetik.
Ebben igazad van, Lodgy-ból is pillanatok alatt össze lehet konfigurálni egy 5 milliósat és akkor már jár is a 2,5 millió, de egy 3,7 milliósra "csak" 1,85-öt igényelhetsz. Bár engem ez nem fog érinteni, esetleg ha visszamenő hatállyal is bevezetik.
Várjuk meg a végét!
A CSOK igénylése is rendkívül nehézkes volt, a 4 gyerek után bővítésre járó 2,75M is nagyon szigorúra volt fogva, elidegenítési tilalom, önrész nem lehet hitelből, ha van másik adott értékű ingatlan, nem jár stb. Csodálkoznék, ha ez egyszerűbb lenne. Olyasmi szabályokra számítok, h ha már van max X éves 7 személyes, nem jár, eladni nem lehet, az államra engedményezett Casco stb.
Én sem számíttattam be a régit, az ott ígért ár háromszorosáért vitték el háztól, meghirdetéstől számított két héten belül. Szerintem az Ignis-ek is kelendőek a használtak között, felénk egyre többet látok.
Én sem számíttattam be a régit, az ott ígért ár háromszorosáért vitték el háztól, meghirdetéstől számított két héten belül. Szerintem az Ignis-ek is kelendőek a használtak között, felénk egyre többet látok.
Regisztrált: 2018 szeptember 13 csütörtök - 08:35:32
Üzenetek: 1
Hali. Van egy Lodgy-m 130000 km-rel, néha a váltót 1-s fokozatból nehéz kivenni, valamint nehéz hátramenetbe kapcsolni. Ez másnak is probléma? A szerelő szerint amíg nem állandó a probléma nem lehet tudni biztosan mi a gond. Van ötlete vagy tapasztalata valakinek?
Kicsit nehézkesen indul a kapcsolatunk... Hallottam valami zörgést hátulról, gyanúsítottam gyereket, övcsattot, emelőt, kiraktam mindenkit és mindent, de nem szűnt meg. Végül visszamentem, a szervizes 5 méter után mondta, hogy ő is hallja. Egy délelőttöt nézegették, most ott tartunk, hogy megrendelék a hátsó teleszkópokat cserére.
Kicsit nehézkesen indul a kapcsolatunk... Hallottam valami zörgést hátulról, gyanúsítottam gyereket, övcsattot, emelőt, kiraktam mindenkit és mindent, de nem szűnt meg. Végül visszamentem, a szervizes 5 méter után mondta, hogy ő is hallja. Egy délelőttöt nézegették, most ott tartunk, hogy megrendelék a hátsó teleszkópokat cserére.
Ilyen nekem is volt: a pótkerékrögzítő csavar nem volt meghúzva rendesen, amiatt zörgött. Gondolom nálad más a baj, mert ezt azért a szervizben csak észrevették volna... Lodgy 1.5 dCi 90 Arctic
Sziasztok, Köszönöm hogy itt lehetek köztetek. Nagy valószínűséggel veszek egy Lodgy Arctic szalonból. Ezért is csatlakoztam a csoporthoz hátha találok és kapok jó tanácsokat...