A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Problémák, megoldásaik
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Mindent a váltóról!
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
Indy
2006 január 30 hétfő - 16:43:14
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9670
A képet nem én csináltam, (szokásos román-angol-magyar procedura), de mostmár alánézek én is ha tehetem. Elnézést mindenkitõl hogy felborzoltam a kedélyeket, de biztosan fedéllel együtt volt a fordítandó szövegben.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Köhike
2006 január 30 hétfő - 16:55:17
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
Nekem nincs sebváltózáram......

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
maszületett
2006 január 31 kedd - 10:45:02

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
Köhike! Köszike a választ! Akkor valószínűbb, hogy Indy jön mindenkinek egy utángyártott váltófedéllel...
Vissza az elejére
kincsleső
2006 január 31 kedd - 11:02:50
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Akkor hogyan van ez? Még nem akadt senki, akinek lenne burkolata?
Vissza az elejére
kozsi
2006 február 02 csütörtök - 10:04:47
Vendég

Hermes01:
"Én már régebben leírtam, hogy elõre szólni kell nekik, így elkerülhetõ a kétszeri szervízlátogatás!"


Valóban mondtad, hogy szóljunk: Alul-felül kenjék meg! Ez így szép és jó, de hol van pontosan az az alu-felül. Mert ha én ezt mondtam volna a szervízben, akkor úgy néztek volna rám, mintha sosem láttak volna még Logant, és legfeljebb visszakérdeztek volna... Éppen hallottam amint egy Kango-tulajt röhögtek... Hiába hozta sokadszorra vissza, mert az akkumulátor lemerült, nem találták a hiba forrását. Persze a tulaj ekkor már joggal érezte úgy, hogy már segítséget kér, bement hát a helyi Tsz-be és megkérdezte a gépszerelõk véleményét, akik azt mondták, lehet az izzítógyertyák izzítanak folyamatosan, ezért van a akku-krach. Persze hangosan röhögtek a szervízben, amikor a tulaj elõállt azzal, amit a Tsz-ben mondtak. Ettõl függetlenül sokadjára sem találták a hiba okát.
A nagy derű ellenére szeretném így utólag megkérdezni tõlük, hogy láttak-e mostanában New Holland vagy John Deere traktorokat belülrõl. Talán komolyabb elektronika van bennük, mint egy full-extrás Lagunában...
Vissza az elejére
maszületett
2006 február 02 csütörtök - 11:03:02

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
kozsi!

Ebben igazad van. Nagy flash lehet bemenni a szervízbe egy John DEERE-el és ráíratni a munkalapra, hogy gyengült a klíma és a műholdas navigáció néha megtéveszti a robotpilótát.

És ez most komoly.
Vissza az elejére
Hermes01
2006 február 02 csütörtök - 11:30:29

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
kozsi!

Én is 2x vittem vissza a váltó nyikorgása miatt anno... Másogik alkalommal mondták, hogy alulról is mekenték, most már jó lesz. Gondolom elõször csak az utastérben, a váltókar alatt nyomták tele szilikonzsírral!
Vissza az elejére
Cefi
2006 március 16 csütörtök - 13:50:36
Vendég

Sziasztok!

Én volnék a már többször hiányolt Dacia műszakis (tulajdonképpen a Dacia vevõszolgálatos a RH-n belül).

A váltórudazatos kérdéssel kapcsolatban:

Megnéztem a technikai utasítást, elvileg MINDEGYIK autón KELL lennie burkolatnak alul, ugyanis az egy hõvédõ lemez (nyilvánvalóan a kipufogó miatt).

Ráadásul, a váltórudazat házát is csak egyféle cikkszámon lehet rendelni, ami tartalmazza a hõvédõ lemez felfogatásához az M8-as talpas anyákat.

A másik gyakran felvetõdõ kérdés a váltóból jövõ zaj. Ahogy többen is leírtátok, más típusoknál nem jelentkezik, mivel sűrűbb olajat használnak (sõt, a VW-nél a fogaskerekek fogszöge szemre is meredekebb), ezért tompábbak a hangok. A hígabb olaj télen kevésbé dermed, ezért hidegen is puhábban lehet kapcsolni a váltót. A Renault a kényelemnek nagy figyelmet szentel, valószínűleg ezért használ hígabb olajat.

Üdv. Mindenkinek!
Vissza az elejére
Köhike
2006 március 16 csütörtök - 13:59:47
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
Hello Cefi. Kaphatunk egy képet róla? Mert nekem ugyanolyan a rudazat, mint az Indy által feltett képen.
[ Módosítva 2006 márc 16 cs, 14:17 ]

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
Huba
2006 március 16 csütörtök - 14:13:45
Vendég

Cefi írta ...
Sziasztok!

Én volnék a már többször hiányolt Dacia műszakis (tulajdonképpen a Dacia vevõszolgálatos a RH-n belül).

A váltórudazatos kérdéssel kapcsolatban:

Megnéztem a technikai utasítást, elvileg MINDEGYIK autón KELL lennie burkolatnak alul, ugyanis az egy hõvédõ lemez (nyilvánvalóan a kipufogó miatt).

Ráadásul, a váltórudazat házát is csak egyféle cikkszámon lehet rendelni, ami tartalmazza a hõvédõ lemez felfogatásához az M8-as talpas anyákat.

A másik gyakran felvetõdõ kérdés a váltóból jövõ zaj. Ahogy többen is leírtátok, más típusoknál nem jelentkezik, mivel sűrűbb olajat használnak (sõt, a VW-nél a fogaskerekek fogszöge szemre is meredekebb), ezért tompábbak a hangok. A hígabb olaj télen kevésbé dermed, ezért hidegen is puhábban lehet kapcsolni a váltót. A Renault a kényelemnek nagy figyelmet szentel, valószínűleg ezért használ hígabb olajat.

Üdv. Mindenkinek!

Szia! Akkor a kinyomott kuplungnál ezért nincs hang? Nem a kinyomócsapágy? Azóta két szerelõ is meghallgatta, de mindenki a kinyomócsapágy hibáját mondta-természetesen hozzátették, hogy így még sokat elmehet... Kicseréltessem vagy ne? Azt állítják, ha kicserélik akkor is lesz zörgés. Mintha egy dízel csettegne elõl ,persze azért annyira nem hangos, csak a zaj jellegét próbáltam érzékeltetni. Várom válaszod...
Vissza az elejére
kincsleső
2006 március 16 csütörtök - 14:38:10
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Kedves Cefi!
5000km van az autómban, december óta van meg (szóval eddig csak télen mentem vele) - eléggé zajosnak találom, úgy általában. Tkp. az is várható(?), hogy a külsõ hõmérséklet növekedésével még zajosabb is lesz...
Van esetleg olyan adalék, amit a gyártó is elfogad és jót is tesz a váltónak?
Egyáltalán, van valami álláspont, gyakorlat az ilyen-olyan adalékokkal kapcsolatban?

[ Módosítva 2006 márc 16 cs, 14:41 ]
Vissza az elejére
kozsi
2006 március 16 csütörtök - 17:33:45
Vendég

Cefi, minden rendben van úgy ahogy mondod, de miért van az, hogy egyik autóban erõsebb a hang, a másikban gyengébb??? (Azoknál biztosan lényegesen halkabb, akik sokszori körbeírás után sem tudják, hogy pontosan mire is gondoljanak)
Vissza az elejére
Huba
2006 március 17 péntek - 07:33:18
Vendég

Cefi! Várom válaszod! Köszi!
Vissza az elejére
Cefi
2006 március 20 hétfő - 17:16:39
Vendég

Sziasztok!

Bocs, a hétvégén nem értem rá belesni a fórumba!

Huba!

Szerintem nem valószínű, hogy megoldaná a problémádat a kinyomócsapágy cseréje. Lehet, hogy onnan is érkezik hang, hiszen egy pici játéka mindíg van a szerkezetnek. Ez az ára a puha kuplungnak. Ülj be egy VW-be és utána elkezhetsz gyúrni a jobb vádlidra, hogy olyan erõs legyen, mint a bal.

Keresek az adatbázisban váltóadalékot.

Köhike!

Próbálok vhonnan "kilopni" egy képet (inkább rajzot) vhonnan. Az a baj, hogy az alkatrész-adatbázis Macintosh alatt megy, ami - mint tudjuk - nem kompatibilis a PC-vel. Viszont innen szép nyerni.

Üdv. Mindenkinek!
Vissza az elejére
légfék
2006 március 20 hétfő - 17:23:19
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Cefi!
Az enyémen 1 hete cserélték,és elhallgatott.Mondjuk lehet,hogy némi zsírt is tettek ide-oda,de fõ a végeredmény,a csendes üzem

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Cefi
2006 március 20 hétfő - 18:16:13
Vendég

légfék!

A zsírzás sok mindenre megoldás lehet. A csere nem feltétlenül. És itt arról volt szó.

Nyilván egy masszív gépzsír kisebb holtjátékot enged, mint egy finom műszerolaj. Kicsit sarkítva a dolgot.
Vissza az elejére
légfék
2006 március 20 hétfő - 20:56:57
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Tudod azért ez még nem tántorított el a Daciától,viszont nem mertem figyelmen kívül hagyni a zajt,így nyugodtabb lettem,mégiscsak garos a kocsi

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Huba
2006 március 21 kedd - 08:02:47
Vendég

Cefi írta ...
Sziasztok!

Bocs, a hétvégén nem értem rá belesni a fórumba!

Huba!

Szerintem nem valószínű, hogy megoldaná a problémádat a kinyomócsapágy cseréje. Lehet, hogy onnan is érkezik hang, hiszen egy pici játéka mindíg van a szerkezetnek. Ez az ára a puha kuplungnak. Ülj be egy VW-be és utána elkezhetsz gyúrni a jobb vádlidra, hogy olyan erõs legyen, mint a bal.

Keresek az adatbázisban váltóadalékot.

Köhike!

Próbálok vhonnan "kilopni" egy képet (inkább rajzot) vhonnan. Az a baj, hogy az alkatrész-adatbázis Macintosh alatt megy, ami - mint tudjuk - nem kompatibilis a PC-vel. Viszont innen szép nyerni.

Üdv. Mindenkinek!

Köszi!
Holnap kicserélik. Aztán meglátjuk. Egyébként nekem egyre hangosabbnak tűnik...
Vissza az elejére
Köhike
2006 március 21 kedd - 09:19:21
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
Köszi elõre is a képet. Azért utána fogok én is járni, és megnézek több kocsit is, hogy azoknál mi a helyzet.

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
Huba
2006 március 21 kedd - 10:46:11
Vendég

én már ültem másikban is ami zörgött. õt is zavarta...
Vissza az elejére
Cefi
2006 március 21 kedd - 11:52:27
Vendég

Sziasztok!

Félreértés ne essék, nem óhajtok senkit lebeszélni a Loganról, sõt!

De érdemes összehasonlítani a piacon kapható, sokszor jóval drágább autókon használt megoldásokkal.

Viszont az megnyugtatásul szolgálhat, hogy nem tudunk erõátvitelben keletkezõ meghibásodásról. Mióta a kocsit gyártják, nem módosították ezeket az alkatrészeket, sõt elõtte sem, pedig a Cliókban, Twingokban elég sok ilyen JH1-es és JH3-as váltó fut.

Egyébként megnéztem, hogy milyen segédanyagok felhasználását javasolja a Renault:

A Molykote BR2 típusú zsírt ajánlják a kinyomócsapágy vezetõperselyének kenéséhez. Ez 1 kg-os kiszerelésben rendelhetõ (a cikkszáma: 77 01 421 145), ára 6361 Ft+ÁFA. Viszont egy darabig kitart

Üdv. Mindenkinek!
Vissza az elejére
légfék
2006 március 21 kedd - 11:56:37
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Jó de míg garos a kocsi addig ha lehet,ez a költség ne engem terheljen már!Viszont bíztató,hogy a váltó egy bepróbált darab,a Renault-tól nem is vártunk mást

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Huba
2006 március 21 kedd - 13:48:43
Vendég

Holnap du. beszámolok mit működtek...szerintem vhogy megoldják, hogy ne zörögjön. Megkérdezem, hátha beavatnak vmibe.
Vissza az elejére
Huba
2006 március 21 kedd - 13:50:11
Vendég

Cefi írta ...
Sziasztok!

Félreértés ne essék, nem óhajtok senkit lebeszélni a Loganról, sõt!

De érdemes összehasonlítani a piacon kapható, sokszor jóval drágább autókon használt megoldásokkal...

Üdv. Mindenkinek!

Mikre gondolsz?
Vissza az elejére
Cefi
2006 március 21 kedd - 14:04:33
Vendég

Bármire, aminek 4 kereke van.
De ha tételesen gondolod, akkor pl.
Suzuki, Chevrolet, Skoda, Seat, Fiat
hasonló méretű gyártmányai.

Csak zárójelben jegyzem meg, hogy a Chevrolet Aveo 1 csillagot kapott a törésteszen, az induló ára meg 200.000-rel magasabb, mint a Logané, ami - mint tudjuk - 3-at.
Ilyesmikre lehet számítani...

Vissza az elejére
Huba
2006 március 21 kedd - 14:13:25
Vendég

De én a megoldásokra gondoltam. Fabia egyébként már régebben 4*-ot teljesített, és így a többi POLO klón is...A szuki is jól *-ozódik mostanában. Én azt hittem valami technikai megoldásra hívnád fel a figyelmünket. Én még semmi ordenálé okosat nem találtam a Loganomban. Pedig sok új és lényegesen drágább autóim voltak a közelmúltban, de azokból tudnék ilyet sorolni bõven. A Logan meg amennyibe került annyit is tud... Félreértés ne essék! Én szeretem, de nem a különlegessége miatt...
[ Módosítva 2006 márc 21 k, 14:14 ]
Vissza az elejére
Cefi
2006 március 21 kedd - 14:34:41
Vendég

Nem vitaindítónak szántam. Csupán arra akartam célozni, hogy minden márkának megvannak az olykor zavaró sajátosságai.

A Suzuki váltója pl. 100-nál úgy remeg, mint egy 120-as Skodában, ráadásul a Logan tizedannyira sem zajos.

A VW kuplungja sokkal keményebb, sõt még vmi idióta rendszert használnak az automatikus holtjáték-állításhoz.

A Fiatok váltóját minden autós újság szidja.

De legalább mindegyik jóval drágább, mint a Logan.

Üdv. Mindenkinek!
Vissza az elejére
Huba
2006 március 21 kedd - 14:42:43
Vendég

Bocsi, de a "sokkal keményebb" kuplungot én cáfolnám. Szerintem minimális a különbség, ha egyáltalán ez érezhetõnek nevezhetõ. Új Golfok, Borak Polok, Fabiak, Passatok, Audik... egész seregét vezetem nap mint nap, (benzin, diesel egyaránt) de ezt még nem tapasztaltam. Ettõl függetlenül egyetértek azzal, hogy mindben van vmi zavaró. Engem az építkezésem elõtt fõleg az áruk zavart!
Ettõl függetlenül a vitát én is értelmetlennek találom...
Köszi!
[ Módosítva 2006 márc 21 k, 14:49 ]
Vissza az elejére
Cefi
2006 március 21 kedd - 15:27:40
Vendég

Tényleg nem azért jelentkeztem, hogy vitázzak értelmetlen dolgokról, de ezt még el kell, hogy meséljem:

Nemrégiben vezettem egy A3 1.8 turbót, elég új (800 km van benne), utána pedig nem sokkal egy Fabia Kombit. Mind a kettõbõl a Loganba visszaülve elsõre majdnem kirúgtam a padlólemezt. Érzésre szinte beesett a kuplung.

Tényleg nagyon puhának tűnt...
Vissza az elejére
Huba
2006 március 21 kedd - 15:38:54
Vendég

Azzal azért gondolom egyetértesz, hogy nyilvánvaló ha egy szerkezet erõsebb (nagyobb, így a rugók is) mivel nagyobb erõk átvitelére tervezték, nagyobb is lesz a pedálerõ. Nem tudom versenygépekben ültél-e már, de azokban pl. határozottan nagy erõre van szükség a pedál ( vagy kar ) mozgatásához. (már amelyikben még van ilyen) De én ezt sp. normál, utcai használatra szánt személyautóknál nem éreztem. De legyen. A minimális különbséget elismerem, ugyanakkor nem is hiszem, hogy ez egy ugyanolyan erõs szerkezet lenne. Az egyik márkaszervíz állítása szerint a kuplungszerkezetet ezeknél a gépeknél tárcsával együtt 100-120e-nél cserélik. Amelyekrõl én beszéltem ugyanezt csak 200-250e-nél teszik meg.
Vissza az elejére
kincsleső
2006 március 21 kedd - 15:57:07
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Cefi!
Múltkor már kérdeztem, attól tartok elvész itt a nagy kavalkádban, ezért megismételném: én eléggé zajosnak tartom a váltót, úgy ahogy van, nem érzem-gondolom, hogy vmi meghibásodás lenne, ilyen és ... A kérdésem az volt (miután itt fölmerült az is, hogy másmilyen olajjal esetleg kisebb a zaj), hogy az erre a célra forgalmazott adalékok közül van-e olyan, amit a gyártó "elvisel", netán ajánl? Vagy esetleg - ha saját szakállamra teszek bele adalékot - lehet belõle garanciális bonyodalom...?
Vissza az elejére
Cefi
2006 március 21 kedd - 17:10:20
Vendég

Sziasztok!

Huba!
Persze, nyilván nagyobb teljesítményhez erõsebb kuplung tartozik, ahhoz pedig - elvben - nagyobb pedálerõ (bár az furcsa, hogy 180 lóerõs Audi és az 55 lovas Fabia után is ugyanannyival tűnt puhábbnak a Logan). Nincs jelentõsége. Az, hogy hány km-enként kell kuplungot cserélni, fõleg menetviszonyok és vezetési stílus függvénye.

kincslesõ!
Csak egyféle, 75W 80-as váltóolajat ajánl a Renault, adalékot egyáltalán nem. Lehet, hogy sűrűbb olajjal halkabb lenne váltó, illetve bármilyen olyan beavatkozástól, ami a kihajtótengelyt befeszíti, de elõfordulhat, hogy az valamilyen egyéb igénybevétellel járna együtt.

Mindenesetre a RH nem javasolja semmilyen adalék ill. sűrűbb olaj alkalmazását.

Üdv. Mindenkinek!


Vissza az elejére
kincsleső
2006 március 21 kedd - 17:26:49
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Köszönöm Cefi....
Vissza az elejére
Cefi
2006 március 21 kedd - 17:38:25
Vendég

Azért ne legyél annyira letörve... :musik
Vissza az elejére
kincsleső
2006 március 21 kedd - 18:16:12
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Nagyon nem vagyok letörve..., no meg, tkp. a RH vagy a gyártó álláspontja nem is lehet igazából más, ha alaposabban belegondolok...

Na jó, akkor megyek a Papamacihoz, aszem...

Vissza az elejére
Huba
2006 március 23 csütörtök - 08:43:45
Vendég

Köszi!
Holnap kicserélik. Aztán meglátjuk. Egyébként nekem egyre hangosabbnak tűnik...
[/quote]
Kicsrélték... nem mondtak semmit. Valamennyit halkult, most már tényleg csak a váltó zörgését lehet hallani. DE JOBB LETT! viszont megkenték szerintem a váltórudazatot is, meg a kuplung bowdenjét. Könnyebben járnak. Ennyi!
Vissza az elejére
kincsleső
2006 március 23 csütörtök - 08:50:55
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Azért íme, vannak jó hírek!
Ennyi elég is egyelõre, nem?
Vissza az elejére
Huba
2006 március 23 csütörtök - 08:56:32
Vendég

én tovább nem erõlködöm ezzel a "problémával"? az tuti. nem hiszem, hogy egy autó olyan hosszú ideig maradna meg nálam, hogy ebbõl gondom legyen. a következõ meg még nem tudom milyen lesz!
Vissza az elejére
Tpe
2006 március 23 csütörtök - 13:19:16
Torreádor piros Laureate 2005.06.09.


Regisztrált tag #67
Regisztrált: 2005 október 06 csütörtök - 10:10:22

Üzenetek: 387
Üdv!

Elkezdte nem bevenni a "hátramenet"-et. ( Kb. csak minden harmadikra sikerül betenni.

Holnap reggel viszem olajoztatni, remélem megoldja.

Vágvölgyi László - JND-193 - 1.4 MPI
Vissza az elejére
macilka
2006 március 24 péntek - 07:25:26
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Hali!Ez izgi Tpe!Sikeres volt a "műtét"?
Vissza az elejére
Sanyi
2006 március 24 péntek - 07:36:00
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Üzenetek: 1142
Hé! Valahol azt írtam, hogy ha a Logannak csak annyi baja lesz kb 50ezer alatt mint azén öreg TLX-emnek, már jó. Ezeket a "Problémák..." oldalakat olvasva, kezdek aggódni. Lehet hogy elvesztegetem az idõt a kombit várva, és inkább vegyek mást?

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
Tpe
2006 március 24 péntek - 12:57:04
Torreádor piros Laureate 2005.06.09.


Regisztrált tag #67
Regisztrált: 2005 október 06 csütörtök - 10:10:22

Üzenetek: 387
Hétfõn lesz az olajozás. Eddig ha reggel bementem, mindig fogadtak, de ma éppen vizsga nap van és csak idõpontot tudtam egyeztetni.

De várom a hétfõ reggelt!

Vágvölgyi László - JND-193 - 1.4 MPI
Vissza az elejére
SANK
2006 március 25 szombat - 07:30:51
Ambiance,torreádorpiros


Regisztrált tag #24
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 12:24:27

Üzenetek: 108
Sanyi írta ...
Hé! Valahol azt írtam, hogy ha a Logannak csak annyi baja lesz kb 50ezer alatt mint azén öreg TLX-emnek, már jó. Ezeket a "Problémák..." oldalakat olvasva, kezdek aggódni. Lehet hogy elvesztegetem az idõt a kombit várva, és inkább vegyek mást?

Én is elplvastam a "problémák" oldalt, és nagyon csodálkozom, erõltetettnek látom, fõleg azért, mert én szinte egyiket sem tapasztaltam. Nyikorgot a váltó, megkenték, punk-tum, nincs más. A többi kitaláció ! Bármelyik tipusra leírhatóak. Ettõl még nyugodtan vegyél ilyen tipust ))


István
Vissza az elejére
légfék
2006 március 25 szombat - 08:56:21
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Kedves SANK!
A problémák megítélése részedrõl furcsán hangzik,nem hinném,hogy a leírtak csak azért mert téged még nem érintettek, nem léteznének.Ahhoz viszont tényleg nem óriásiak,hogy ettõl elkedvetlenedjünk.
Viszon t amit a többiek leírnak,és gondnak tartanak,tiszteletben tartandó dolog,mert nem a nagyotmondás van mögötte,hanem az autóinkért,és az ezzel járó vonzatokért való aggódás

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
eutiches
2006 március 25 szombat - 10:30:49
Vendég

Sank, ha azokra a problémákra gondolsz, amit én szedtem össze román oldalakról, s annak nem hiszel, mert nálad nem fordultak elõ, az még korántsem jelenti azt, hogy azok a valóságban nem léteznek. Több ezer, vagy akár több száz autó tulajdonosának véleményét tükrözik, ellentétben ezzel az oldallal, ahol jó esetben is 30-40 tulajdonos mondja el tapasztalatait. Aztán nem szabad megfeledkezni azon hibajelenségekrõl, amelyekkel a tulajdonosok nem fordulnak szervizhez, hanem otthon orvosolják. Ilyen lehet például a különbözõ nyöszörgés, váltóakadozás stb., ami nem jelenti az autó működésének korlátozásait. Ne feledjük: a logan kispénzű embereknek szánt autó, rengeteg kompromisszummal. Amikor tervezték, ezt tartották szem elõtt és azt, hogy otthon is szerelhetõ legyen. Ami viszont megnyugtató: mindeddig semmi komoly probléma nem merült fel, legalábbis nem olyan, ami komoly típushibára utalna. Szívesen ajánlanám a román fórumok olvasását, de hát a nyelvi akadályok miatt ez kivitelezhetetlen.
Vissza az elejére
kincsleső
2006 március 26 vasárnap - 18:41:54
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Megint elõveszem a "van fedél - nincs fedél" a váltórudazaton témát. Tegnap rendesen alánéztem az autónak: nem igazán tudom elképzelni, hogyan lehet oda fedelet szerelni, nincs erre a célra kiképezve semmi..., legalább is én nem láttam. Ha megnézitek az Indy által korábban föltett fényképet (dec.21. 15:35), láthatjátok. Ha csak nem valami "bepattintós" megoldás van, mert annak a képen is látható 2db hengeres nyúlványnak a szerepét sem tudtam kideríteni...
De akadt más rejtély is számomra: ennek közelében a kipufogócsövön van egy gumibak!. A gumibak lemzbõl készült tartója rá van hegesztve a csõre, de aztán az egész lóg a levegõben: nem csatlakozik semmihez, vannak rajta csavarok anyákkal, de azok sem csatlakoznak semmihez. Ez csak úgy ott van: mintha itt hiányozna egy rögzítés a fenéklemezhez, vagy mi a csuda??? Azt hiszem, Cefi számára lesz ez egy kellemes feladvány....
(Fényképezt em, de nem igazán jók a képek, de azért eljuttatom Indynek, ha sikerül feljavítanom õket.)
[ Módosítva 2006 márc 26 v, 19:51 ]
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!