légfék! Én egy éves szervizen voltam és azt mondták hogy nem kell fizetni.A kormánynál nyekereg valami azt meg állapitották hogy cserélni kell valamit.Gariban cserélik de már egy hete várom a hivásukat hogy mikor mehetek.Kiváncsi lennék,hogy melyik szervizbe jártál és az nem reklám ha leírod. Szívünk zöld fehér e két szín mindennél többet ér. Talis képekFónagyságMezőkövesd Pincehely
Sanca! Az általam látogatott szervíz a Renault-Kelet-pesti szalonja,ami a XVII-ker Pesti úton található,majdnem szemben a rákoskeresztúri Tesco-val.Remélem nem ide jársz,mert nekem eddig csak pozitív benyomásom van róluk,szeretném,ha nem omlana össze az így is eléggé szkeptikus bizalmam,amit beléjük helyeztem.Azért kérlek,ha nem teher Számodra,akkor írd meg,Te mely szervízbe jársz,illetve majd referálj arról,mi nyikorgott a kormánynál,lehet többünket érdekel majd,és a megoldás mikéntje is!Elõre is köszi!!!!!!!!!!
Csaó!!!!!!!!!!!!!!! Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Felhívom a figyelmeteket, hogy a szervízeknek külön topikjuk van és az ITT található! Legyetek kedvesek a szervízek dícséretét (vagy szidását) ott folytatni, a topikra vonatkozó szabályok betartásával. Köszönjük! Logan 2.0BLOGolok
Szia Indy!Igazad van,és bocsi,valahogy majd korrigálom,illetve legközelebb oda írom,addig is ha gondolod,és kérhetem,a nem ide szóló írásom helyezd át légyszíves a megfelelõ topikba!
Hali! Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Köszi a bíztatást,remélem nem kell évente nyálaztatni,de most jól esik vele váltani,ettõl csak mégjobban csípem a vasat Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Én egy hete vittem váltó nyikorgás miatt. Azt mondták, hogy a gumiharangnál nyikorog ahogy hozzé ér a váltó. Nem tudom mit csináltak vele de ugyan úgy nyikorog. Úgyhogy mérges vagyok egy kicsit. Lassan már zsírba kéne áztatni a kocsit, hogy semmi ne nyikorogjon.
Szerintem lusták voltak belekenni az illõ mennyiséget,a gumiharang nem tud olyan zajt kiadni mint ami a váltóból jött!Csapj az orrukra!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!! Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Sziasztok.Szeretnék váltózárat beszereltetni és azután érdeklõdök,hogy vannak tapasztalatok arról,hogy milyet érdemes berakatni?Ja és mindezt mennyiért??? Szívünk zöld fehér e két szín mindennél többet ér. Talis képekFónagyságMezőkövesd Pincehely
Köszönöm az infót,nincs képed,hogy,hogy néz ki? Ja és még egy kérdés szakszervizben rakták be vagy külsõ vállalkozás csinálta?! [ Módosítva 2005 dec 12 h, 21:40 ] Szívünk zöld fehér e két szín mindennél többet ér. Talis képekFónagyságMezőkövesd Pincehely
Regisztrált: 2005 szeptember 15 csütörtök - 11:24:35
Üzenetek: 268
Renault szervíz rakta be. Klikk! Elég sok fajta váltózár van: Multi-lock, Bear-lock, Diamond-lock. Most hirtelen ennyi jutott eszembe. Általában a különbözõ Renault szervízek különbözõ típusokat szerelnek be. A ceglédi Daciában Defend Lock van. Az autolopasvedelem.lap.hu-n sztem meg van az összes létezõ váltózár honlapja. Van egy autólopásos fórum: Klikk! Itt találsz tanácsokat is!
<span class='smallblacktext'>[ Módosítva 2005 dec 13 k, 07:07 ]</span> koroland
Nekem mul-t-lock van benne. A szalonban már ezzel vettem át. Úgy 70.000 huf környékén lehetett beszerelve. Állítólag a legjobb a piacon. Az a fajta amit már nem kell kivenni, csak 180 fokban fordítani a kulcsot. Elégedett vagyok vele.
Aki saját maga szeretné megszüntetni a váltó nyikorgását amikor egyesbõl kettesbe teszi, az másszon a kocsi alá! Középtájt talál egy kis fehér dobozt, vegye le a fedelét és kenjen zsírt a rudazat köré. Segítségül egy kép, hogy mit keressetek:
Indy! Ha ez a kép elõbb fent van,akkor a fene sem õrült volna bele,hogy mi nyöszörög!De nagyon köszi,azt hiszem nem csak egyedül én örülök neki,hogy tudom,ha ismétlõdik nem kell kuncsorognom a szervízben,még ha mégoly készségesek is! <span class='smallblacktext'>[ Módosítva 2005 dec 21 sze, 15:57 ]</span> Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Indy! Nagyon jó ez a kép mert a szervizben nem csinálták meg hanem azt mondták,hogy ez egy zárt rendszer nem lehet meg kenni.De most majd én megcsinálom.A WD-40 nem jó? Szívünk zöld fehér e két szín mindennél többet ér. Talis képekFónagyságMezőkövesd Pincehely
Szerintem a zsír jobb mert nem folyik el, ott marad ahová kened, de ha akarod kipróbálhatod WD-40-el is. Majd számolj be a tapasztalatodról! Logan 2.0BLOGolok
Rövid távon jó a wd-40 is,de ha igazán jót szeretnél tenni,akkor egy adag csapágyzsírt keverj el egy kis wd-40-nnel,és azzal ápold le,csodákra képes/egyszer egy ablaktörlõmotor kelt újra életre,a megszorulás után tõle/.Ha nekem kennem kell,biztos így oldom meg! Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Ez a zaj olyan, mintha a nyelestengelyen megforogna a csapágy - nem tudom pontosabban megfogalmazni, aki látott már ilyet, tudja mire gondolok. A Classic modellnél is volt ilyen, soha semmi bajom nem volt vele.
Itt is észrevettem, sztm semmi gáz nem lesz belõle.
A km óra igenis csal. Minden autónál úgy 6-10%-ot fölfelé. Tehát 1.4-es nél 5-ben, 110-et mutat, 3000-ret forog a fõtengely, a tényleges sebesség valahol 100-103km/h között van. Ausztriában "berongyoltam" valamelyik Dorf-ba, óra szerit 55-tel, a helyiségnévtábla után kivillant, hogy 52 km/h, tehát alacsony sebinél annyit nem csal. A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
szerintem is csal, de nem csak a Logané. Kia Pregióval is ezt tapasztaltam, a különbség 6Km-el többet mutat. 4 db útszéli mérõ értékeire alapozom ezt a véleményemet. Már csak az a kérdés, hogy melyik a pontos
Indy:
Tényleg nagyon jó a kép . Nekem is megkenték a szervizben tegnap elõtt, így már csak az 5 és a R nyikorog . Hiába a jó munkához idõ kell, na meg kétszer visszamenni. Inkább felveszem a játszós ruhámat, és alámászok, majd én kenek erre is- arra is!
Van otthon egy Würth-ös lánc-sprém. Állítólag az azért jó, mert nem szedi magára a port.
Sheme! Szerintem itt valami más hangról van szó. Az amit mondasz nekem is megvan, és a réginél is... De az szerintem egy teljesen természetes hang. És nem kopogás, meg nyöszörgés, hanem inkább valami más..... Nem tudom leírni. Az itt említett zaj, ami meg a rudazattól jön valami más. Bár nekem még nem jelentkezett. R12TS - 1975 Logan 1.4 MPI - 2005 Thalicska - 2002 Berlina - 1995 Clio 2 1.2 Galériám
Váltó nyikorgással kapcsolatban. Másodjára végre sikerült megcsinálniuk. Azt mondták a szervízben, hogy a kollega biztos rossz helyen zsírozta. Jobb mint új korában. Úgyhogy mindenkinek javaslom addig vigye vissza mig meg nem csinálják. Elvégre inyenes míg van garanciánk!
Indy írta ... Aki saját maga szeretné megszüntetni a váltó nyikorgását amikor egyesbõl kettesbe teszi, az másszon a kocsi alá! Középtájt talál egy kis fehér dobozt, vegye le a fedelét és kenjen zsírt a rudazat köré. Segítségül egy kép, hogy mit keressetek:
<span class='smallblacktext'>[ Módosítva 2005 dec 22 cs, 08:57 ]</span>
Indy! Amit a képen látunk az a lemez lebontása után látható, vagy a képen az a lemez is látható, ami lebontandó?
Ezt azért kérdezem, mert az én FULL FAPADOM, mintha gyárilag ilyen lenne alulról. Tehát nincs nagyon milyen levehetõ lemez. Szerintem. Bár csak egyszer néztem alá, amikor a 15.000-esen voltam.
Passz. Szerinem akkor max enélkül szállították, mert mindig ráláttam akocsira, evleg nem is volt indokolt egyszer sem az eltávolítása. Lehet, hogy a fapadon ez sincs, hogy alacsony lehessen az ára?
Az enyémen sincs nemilyen lemez!!!!!!! Tök olyan mint a képen amit Indy tett fel. R12TS - 1975 Logan 1.4 MPI - 2005 Thalicska - 2002 Berlina - 1995 Clio 2 1.2 Galériám
Ja, pedig Laureate..... Tudna valaki egy olyan képet is feltenni, ahol az a bizonyos lemez rajta van??? R12TS - 1975 Logan 1.4 MPI - 2005 Thalicska - 2002 Berlina - 1995 Clio 2 1.2 Galériám
Frankón megvan. De biztos, hogy van rajta doboz??? Mert ugyebár onnan jön ki a rudazat, és ha lenne alatta valami védõ ***, akkor az azár egy mocsarasabb út során telemehet ganéval, és akkor jönne el aza pont a váltó életében, hogy a rudazat megszorul. R12TS - 1975 Logan 1.4 MPI - 2005 Thalicska - 2002 Berlina - 1995 Clio 2 1.2 Galériám
huhhh! maszületett, ezt megúsztam! (De, tényleg, írd már be, ha nem titok, hogy milyen az autód... nem torreádor és nem 466-ra végzõdik a rendszám????)
Én is sokat kínlódtam a váltónyikorgás miatt. A 15 ezresen kentek valamit, de nem találták el, mert továbbra is nyikorgott. Egy hét múlva viszavittem, mostmár tökéletes, öröm vele váltani. Szerintem nem érdemes otthon kenegetni, megcsinálják a szervízben, csak szerintem nem mindég találják el elsõre (vagy nem ott kenik ahol nyikorog). István
Indy írta ... Én még soha nem néztem a kocsi alá, de érdekes hogy ti nem találtok a dobozon fedelet... A doboz benne a karral azért ugye megvan?
Hát nem Te csináltad a képet? Nem néztél a kocsi alá? Vannak dolgok, amiket néha nem értek meg elsõre. LSZI segíts!!!
Ettõl függetlenül... Pénteken ismét volt alkalmam alánézni. A váltórudazat így néz ki az enyémen az tutista - mint a képeden - mindenféle lemezeltávolítás nélkül is.
üdv
maszületett
u.i. Azért rúd, meg ilyenek vannak... Ha lefotóznád a kedvünkért a lemezeddel együtt is, akkor azért lehet, hogy közelebb kerülnénk a megoldáshoz...
Köhike! Van sebváltózárad? Csak azért kérdezem, mert mivel már azzal vettem át, ezek szerint mégis volt rá alkalom, hogy eltávolítódjon az a lemez az én kis SNOOPY-m aljáról...
Ezzel a fedéllel (burkolattal) kapcsolatban én a múlt héten beírtam vagy 2 üzenetet, nincsenek meg (hát már az ezzel kapcs. üzenetek is elvesznek?) Akkor megismétlem, hátha vki-t megnyugtat: megnéztem én is, az enyémen sincs burkolat... (De, lehet, hogy nem is baj: legalább nem gyűlik össze benne a kosz...???)