A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Online
vendég: 25, tag: 0 ...

legtöbb 161
(tag: 0, vendég: 161) - 2014 augusztus 20 szerda - 19:24:58

Tagok: 1018
Legújabb tag: KNIGHT797
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Problémák, megoldásaik
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Autógáz
Oldal:   <<      
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
Coritex
2017 február 22 szerda - 21:37:17
Coritex


Regisztrált tag #2648
Regisztrált: 2016 február 08 hétfő - 10:57:37

Lakóhely: Győr
Üzenetek: 443
Vagy nem értenek hozzá.

Logan MCV 0,9TCe Exception

Vissza az elejére
HSanyi63
2017 február 22 szerda - 22:06:31


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 362
bati írta ...

A landi felett már eljárt az idő, vannak sokkal korszerűbb rendszerek is.A dacia bolondbiztosra törekedett,ha rossz akkor cseréld drágán.


Azért is érdekes ez, mert mindenhol ez volt a legolcsóbb szett, egy lengyel létezik még, hasonló árkategóriában.
Nekem utólagos beépítésűnél olyat javasoltak, ahol 500Ekm-s garancia van a befecskendezőkre, de az 400EFt ++-volt.


Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
HSanyi63
2017 február 22 szerda - 22:08:27


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 362
net91 írta ...

Úgy látszik ezt a kis 0.9 Tce motort nem szeretik, vagy nem bíznak benne.



Hát még szerintem benzinesben sincs életútja ezeknek a motoroknak.

Az meg külön kérdés, hogy LPG-s verzióban is Start/Stop rendszer van-e....

Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
HSanyi63
2017 március 10 péntek - 19:34:07


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 362
A "gyári" utólagos LPG rendszer most megadta magát 96802km-nél, tartály mágnesszelep nem nyit.
Szerencsére pont időben, még él a garancia.
A Dacia/Renault annyira nics felkészülve, hogy a garanciális javításhoz Franciaországból jön az alkatrész.
Most egy picit kb. 5000 km-t benzinezek.
A Szegedi F+ autóklinika a bevallása szerint felkészüld a Dacia Landi rendszerek javítására, karbantartására. Majd kipróbálom a 100.000 -s karbantartásnál.

[ Módosítva 2017 március 10 péntek - 19:36:18 ]

Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
bati
2017 március 10 péntek - 21:12:52


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Lakóhely: Jh.
Üzenetek: 721
Esélyes,hogy csak ki kellene takarítani, mert a trutyitól szokása megragadni.
Egy ilyen szakmunkához a szerviz nem lehet felkészülve,inkább alkatrészt cserél.
Ja, mert a garanciára lehet fogni.


.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Weboldal
HSanyi63
2017 március 10 péntek - 21:51:05


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 362
bati írta ...

Esélyes,hogy csak ki kellene takarítani, mert a trutyitól szokása megragadni.
Egy ilyen szakmunkához a szerviz nem lehet felkészülve,inkább alkatrészt cserél.
Ja, mert a garanciára lehet fogni. .


Jó, hogy lehet látatlanba is javítani....
Egyébként esélyes, hogy a mágnesszelep adta meg magát, vagy a köre, nem csak a diag szerint, hanem mert minden előjel nélkül szünt meg a gázüzem.
Nem induláskor, nem átkapcsoláskor, hanem Melk mellett 120-s sebességnél.
Egyébként mindegy, mert tényleg garanciában javítják...

[ Módosítva 2017 március 10 péntek - 21:51:44 ]

Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
bati
2017 március 10 péntek - 22:16:37


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Lakóhely: Jh.
Üzenetek: 721
HSanyi63 írta ...

Jó, hogy lehet látatlanba is javítani....


Ezt melyik márkaszerviz tudja?
De ez is bizonyítja,hogy az lpg szívás.

.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Weboldal
HSanyi63
2017 március 11 szombat - 01:04:58


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 362
bati írta ...

De ez is bizonyítja,hogy az lpg szívás.


Van aki így gondolja.....

Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
bati
2017 március 11 szombat - 10:06:36


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Lakóhely: Jh.
Üzenetek: 721
Ha esetleg így járnék, akár azt is kiszámolhatnám,hogy 5000 km benzinnel 108 eFt-ba kerülne.
Gázzal 60eFt-ba. A javítás 5eFt körül lehe,t ha cserélni kell a szelepet.(jaj,de akkor a garancia!!! )
Tehát, 43eFt az ingyenes, garanciális alkatrészcsere.Ami ki tudja meddig lesz jó,de biztos nem lesz már garanciás ha ismét szórakozik.
Természetesen tekintsünk el attól,hogy ez szívás.


.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Weboldal
HSanyi63
2017 március 11 szombat - 12:38:48


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 362
bati írta ...

Ha esetleg így járnék, akár azt is kiszámolhatnám,hogy 5000 km benzinnel 108 eFt-ba kerülne.
Gázzal 60eFt-ba. A javítás 5eFt körül lehe,t ha cserélni kell a szelepet.(jaj,de akkor a garancia!!! )
Tehát, 43eFt az ingyenes, garanciális alkatrészcsere.Ami ki tudja meddig lesz jó,de biztos nem lesz már garanciás ha ismét szórakozik.
Természetesen tekintsünk el attól,hogy ez szívás. .


Szerencse, hogy van olyan fórum társ, aki tisztában van vele, hogy mindenkinél okosabb és nyugodtan lehülyézheti a másikat, mert a többiek úgy sem képesek gondolkodni.

Tudom nem gondolná bati, de rákérdeztem a gáz műhelyben is, ahol a megnézést azonnalra vállalták, de a javítást, cserét nem.

Apró adalék a nagyon tudománytalan bati féle számításhoz, hogy 1-3 napon belül vissza kellett mennem egész Dániáig, ha nem akartam 500-800€ bukni.

Persze a matekjának nem ez a fő buktatója.
Ő 60000 Ft-t számítolt 5000 km-re, ami 1200Ft/ 100 km-s LPG költséget jelent. A benzin árát is alá lötte természetesen, biztos nem itthon tankol és nem ismeri a Lodgyt.
Sem az üzemanyagkútak árai, sem a Lodgy fogyasztása nem támasztja alá a légből kapott számokat, mert nézzük miből fog állni az 5000km-s út: 850km Magyaroszág, 700km Ausztria, 3000km Németország és 500km Dánia, amit talán német tankolással meg tudok oldani
Költségek:
LPG: 210Ftx9,5Lx8,5 + ,699€x9,5L X7+ ,589€X9,5Lx35 = 92097 Ft közelítőleg
Benzin: 371Ftx7Lx8,5 + 1,159€x7L X7+ 1,359€X7Lx35 = 142896Ft közelítőleg
Lehet ez sem pontos számítás, habár az üzemanyag költség különbség nem 43EFt, hanem 50 799Ft.

Bizonyára annyit erősödött a Forint, hogy 50799Ft több mint az 500-800€.

Szóval az építő jellegű hülyézés előtt jobb, ha gondolkodik a szerző, nehogy forduljon a kocka.



Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
bati
2017 március 11 szombat - 13:21:47


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Lakóhely: Jh.
Üzenetek: 721
Először is a saját példámat írtam az arányok miatt.
A személyeskedést meg be lehet fejezni!
Már nem először szólok!

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Weboldal
HSanyi63
2017 március 11 szombat - 14:17:46


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 362
bati írta ...

Először is a saját példámat írtam az arányok miatt.
A személyeskedést meg be lehet fejezni!
Már nem először szólok!


Pont erre utaltam, hogy a személyeskedést befejezheted.
Nem kell mindenkinek beszólnod, fogadd el, hogy más is gondolkodik.
A tanács az jöhet, de azt nem adtál, hogy pl. hol lehet szerinted szervizelni, kit ajánlasz stb.
CSAK BESZÓLTÁL, úgy hogy nem ismerted az egész történetet!!!
Akkor Te is viseld el a beszólást.


Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
HSanyi63
2017 március 11 szombat - 17:33:04


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 362
A Szegedi Dacia márkakereskedés ügyfelese mondta, hogy kereslet hiányában az Eu6-s SCe100 LPG-t ismeretei szerint nem forgalmazzák majd.
Viszont decemberben úgy adtak el egy 1.6-s Lodgy-t, hogy átadás, vizsgáztatás előtt beszereltették a gázt.
Elmondása szerint a RH hivatalos garancia korlátozást is adott az autóhoz, ami csak a szívó csövet érintette konkrétan.
Nem szólt a korlátozás a hengerfejre, vagy más fődarabra.
papírt nem láttam, csak az értékesítő így tájékoztatott.
Azt is hozzátette, hogy nem volt egyszerű, majd egy hónap volt az átfutás.
Ha itt van a tulaj, akkot légyszíves írjon pár szót a gépről.

Köszi!

Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
Indy
2017 március 12 vasárnap - 11:39:05
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Lakóhely: Gyõr
Üzenetek: 9588
HSanyi63 írta ...

bati írta ...

Először is a saját példámat írtam az arányok miatt.
A személyeskedést meg be lehet fejezni!
Már nem először szólok!


Pont erre utaltam, hogy a személyeskedést befejezheted.


Kérlek fejezzétek be a marakodást (mielőtt elfajulna a vita)! Batinak most igaza van, nem ő kezdett el személyeskedni. Köszönöm!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Weboldal
HSanyi63
2017 április 05 szerda - 23:25:57


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 362
A gáztartály mágnesszelepének tekercsét március 23.-án sikeresen kicserélték.
Nem is kellett 30 napot várni az alkatrészre.
Annak, aki nem ismerné a rendszert, a tekercs nem megbontható, csak cserélhető.

Viszont az autóval sikeresen teljesítettem 4931 km-t benzinnel, főleg autópályán 120km/h sebességgel ahol lehetett, 6,99L/100km-s átlagfogyasztással, ami számomra elfogadható.
Gázzal azért olcsóbb.


[ Módosítva 2017 április 05 szerda - 23:27:37 ]

Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
HSanyi63
2017 április 05 szerda - 23:31:49


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 362
A behúzó tekercs





Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
Helosz
2017 április 06 csütörtök - 05:26:44

Regisztrált tag #2721
Regisztrált: 2016 július 28 csütörtök - 20:06:59

Lakóhely: Szolnok
Üzenetek: 52
HSanyi63 írta ...

A gáztartály mágnesszelepének tekercsét március 23.-án sikeresen kicserélték.
Nem is kellett 30 napot várni az alkatrészre.
Annak, aki nem ismerné a rendszert, a tekercs nem megbontható, csak cserélhető.

Viszont az autóval sikeresen teljesítettem 4931 km-t benzinnel, főleg autópályán 120km/h sebességgel ahol lehetett, 6,99L/100km-s átlagfogyasztással, ami számomra elfogadható.
Gázzal azért olcsóbb.



Ennyi legyen a legnagyobb bajod. Amúgyis írja a leírás,hogy benzinnel is kell menni néha hoszabb ideig. Így most ezt is letudtad egy időre. Viszont felmerült egy kérdés. Az lpg -s rendszer a földfelszin alatti parkolóból kivan tiltva. Eddig ez stim. Kivéve,ha van valami biztonsági szelep a rendszerben. A kérdésem meg az lenne,hogy ez az az alkatrész,ami kinyitja a jogi kiskaput?


[ Módosítva 2017 április 06 csütörtök - 05:28:00 ]
Vissza az elejére
bati
2017 április 06 csütörtök - 11:14:09


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Lakóhely: Jh.
Üzenetek: 721
Helosz írta ...



Ennyi legyen a legnagyobb bajod. Amúgyis írja a leírás,hogy benzinnel is kell menni néha hoszabb ideig. Így most ezt is letudtad egy időre. Viszont felmerült egy kérdés. Az lpg -s rendszer a földfelszin alatti parkolóból kivan tiltva. Eddig ez stim. Kivéve,ha van valami biztonsági szelep a rendszerben. A kérdésem meg az lenne,hogy ez az az alkatrész,ami kinyitja a jogi kiskaput?


2003 óta csak olyan rendszerrel szerelt átalakítást engedélyeznek ami megfelel azENSZ-EGB előírásnak,vagyis "E" jeles.
Erre reagálva, gyorsan ,10 év után, 2013 őszétől engedélyezi egy BM. rendelet a parkolást,
Ha az üzemeltető is úgy akarja.


.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Weboldal
HSanyi63
2017 április 06 csütörtök - 17:54:21


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 362
Helosz írta ...

Ennyi legyen a legnagyobb bajod...
... A kérdésem meg az lenne,hogy ez az az alkatrész,ami kinyitja a jogi kiskaput?


Tényleg ez volt az első 100Ekm EGYETLEN baja.

A multi szelep és a mágnes szelep teljesen biztonságossá teszi a gáztartályt, DE!
A BM és KPM rendeletek ellenére a parkolóházak tulajdonosa dönti el, kit enged az építményében parkolni.
A leg elrettentőbb példa erre a Veszprémi, EU-s pénzből épített parkoló házacska, ami föld feletti, emeletes garázs, Vasoszlop fallal, egy "domb" oldalában, az LPG-s autó mégi ki van tiltva.
http://www.veszpremkukac.hu/wp-content/uploads/2016/02/nemrekl%C3%A1mozott%C3%A1remel%C3%A9s.jpg
Mikor kérdeztem miért, azt a jogos választ kaptam, hogy csak, mert a tulajdonos így döntött.

Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
HSanyi63
2017 április 06 csütörtök - 17:55:21


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 362
HSanyi63 írta ...

Helosz írta ...

Ennyi legyen a legnagyobb bajod...
... A kérdésem meg az lenne,hogy ez az az alkatrész,ami kinyitja a jogi kiskaput?


Tényleg ez volt az első 100Ekm EGYETLEN baja.

A multi szelep és a mágnes szelep teljesen biztonságossá teszi a gáztartályt, DE!
A BM és KPM rendeletek ellenére a parkolóházak tulajdonosa dönti el, kit enged az építményében Jó példa erre a Veszprémi parkoló házacska, ami föld feletti, emeletes garázs, Vasoszlop fallal, egy "domb" oldalában, az LPG-s autó mégi ki van tiltva.
http://www.veszpremkukac.hu/wp-content/uploads/2016/02/nemrekl%C3%A1mozott%C3%A1remel%C3%A9s.jpg
Mikor kérdeztem miért, azt a jogos választ kaptam, hogy csak, mert a tulajdonos így döntött.



Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
HSanyi63
2017 április 06 csütörtök - 17:59:43


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 362
Helosz írta ...

Ennyi legyen a legnagyobb bajod...
... A kérdésem meg az lenne,hogy ez az az alkatrész,ami kinyitja a jogi kiskaput?


Tényleg ez volt az első 100Ekm EGYETLEN baja.

A multi szelep és a mágnes szelep teljesen biztonságossá teszi a gáztartályt, DE!
A BM és KPM rendeletek ellenére a parkolóházak tulajdonosa dönti el, kit enged az építményében.
Jó példa erre a Veszprémi parkoló házacska, ami föld feletti, emeletes garázs, Vasoszlop fallal, egy "domb" oldalában, az LPG-s autó mégi ki van tiltva.
http://www.veszpremkukac.hu/wp-content/uploads/2016/02/nemrekl%C3%A1mozott%C3%A1remel%C3%A9s.jpg
Mikor kérdeztem miért, azt a jogos választ kaptam, hogy csak, mert a tulajdonos így döntött.
Ja, az üzemeltető: "VKSZ" Veszprémi Közüzemi Szolgáltató Zrt., vagyis önkormányzati cég.....

Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
Jim74
2017 április 07 péntek - 06:57:32

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Lakóhely: Kerepes
Üzenetek: 175
HSanyi63 írta ...

Helosz írta ...

Ennyi legyen a legnagyobb bajod...
... A kérdésem meg az lenne,hogy ez az az alkatrész,ami kinyitja a jogi kiskaput?


Tényleg ez volt az első 100Ekm EGYETLEN baja.

A multi szelep és a mágnes szelep teljesen biztonságossá teszi a gáztartályt, DE!
A BM és KPM rendeletek ellenére a parkolóházak tulajdonosa dönti el, kit enged az építményében.
Jó példa erre a Veszprémi parkoló házacska, ami föld feletti, emeletes garázs, Vasoszlop fallal, egy "domb" oldalában, az LPG-s autó mégi ki van tiltva.
http://www.veszpremkukac.hu/wp-content/uploads/2016/02/nemrekl%C3%A1mozott%C3%A1remel%C3%A9s.jpg
Mikor kérdeztem miért, azt a jogos választ kaptam, hogy csak, mert a tulajdonos így döntött.
Ja, az üzemeltető: "VKSZ" Veszprémi Közüzemi Szolgáltató Zrt., vagyis önkormányzati cég.....


Ha az alábbi cikk megfelel jelenleg is a valóságnak, akkor a Veszprém-i parkolóházba is behajthatsz, mert a kihelyezett tábla nem felel meg a KRESZ előírásainak.

Klikk!

Más kérdés, hogy érdemes-e leállni vitatkozni adott esetben a biztonsági őrrel a jogszabályokról...

[ Módosítva 2017 április 07 péntek - 06:58:10 ]
Vissza az elejére
HSanyi63
2017 április 07 péntek - 12:56:05


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 362
Jim74 írta ...

...Más kérdés, hogy érdemes-e leállni vitatkozni adott esetben a biztonsági őrrel a jogszabályokról...


Vitatkozni nem, de beszélgetni bementem, mert az első időkben kimondottan kedvező volt a parkolási díj a városközpontban.
Kedvesen végig hallgattak, bólógattak és végül kijelentették, hogy NEM.
Az sem hatott meg őket, hogy nem is mélygarázs az épület.
Nem érdekli őket semmilyen rendelet, törvény, itt nem lehet parkolni LPG-vel.
Parkolja a falon kívüli régi parkolókba sokkal magasabb költségen.
Mondjuk a probléma megoldás kölcsönös keresésének ezen lezárása után én sem foglalkoztam vele, Veszprém nem nagy város, kb. 800 m távolságra parkoltam ingyéé.
Németországban sok vasoszlopokkal kialakított parkolóház van 2-4 színttel, ott semmi gondom nem volt.

Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
Krogergo
2017 április 07 péntek - 13:00:21
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Lakóhely: Győr
Üzenetek: 5965
Szabálytalan, de nekem soha nem volt kint az autóm szélvédőjén az LPG-s matrica, még műszaki vizsgára sem. Soha nem reklamált érte senki, így nem is látszik, hogy LPG-s.
Azért a kesztyűtartóban van egy piros LPG matrica, ha valamelyik hatóság egyszer szólna érte.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb, nincs időm írni) vagy telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Weboldal
HSanyi63
2017 április 07 péntek - 13:04:42


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 362
Krogergo írta ...

Szabálytalan, de nekem soha nem volt kint az autóm szélvédőjén az LPG-s matrica, még műszaki vizsgára sem. Soha nem reklamált érte senki, így nem is látszik, hogy LPG-s.
Azért a kesztyűtartóban van egy piros LPG matrica, ha valamelyik hatóság egyszer szólna érte.




Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
bati
2017 június 14 szerda - 11:57:47


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Lakóhely: Jh.
Üzenetek: 721
bati írta ...

Henrik írta ...

Sziasztok!
Pár napja vettem egy Logan MCV-t, benzin/gáz.
Van-e különbség gázkút és gázkút között, nem az árra gondolok, hanem minőségi különbségre.
Tankoltam már noname kúton és MOL-on is. Én nem vettem észre különbséget, gondolom vannak itt tapasztaltabb gázosok

Köszönöm: Henrik

.
Csak az árban van különbség,és még az előre csomagolt is ugyanolyan.
Sőt, adalékkal sem vettem észre változást.

.

Módosítanom kell,mert csak kíváncsi voltam az adalékra.
Az első mért szakasz után 129 l / 1932 km lett.
Ez nálam -0,6 l / 100km.
Csendesebb injekorok,meg rugalmasabb motor csak hab a -n

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Weboldal
Krogergo
2017 június 14 szerda - 14:13:19
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Lakóhely: Győr
Üzenetek: 5965
Mit tettél bele ha szabad kérdezni? Visszaolvasva nem találtam semmit.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb, nincs időm írni) vagy telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Weboldal
HSanyi63
2017 június 20 kedd - 13:06:03


Regisztrált tag #2495
Regisztrált: 2014 november 05 szerda - 09:26:23

Lakóhely: Veszprém
Üzenetek: 362
bati írta ...

Módosítanom kell,mert csak kíváncsi voltam az adalékra.
Az első mért szakasz után 129 l / 1932 km lett.
Ez nálam -0,6 l / 100km.
Csendesebb injekorok,meg rugalmasabb motor csak hab a -n


Milyen adalékot raktál az autógáz rendszerhez és hogy?
Ha nem túl drága a rendszer, lehet érdemes elgondolkodni rajta.


Dacia Lodgy B/LPG tulaj vagyok.


Blogom



Vissza az elejére
boxtif
2017 szeptember 13 szerda - 10:49:01


Regisztrált tag #2657
Regisztrált: 2016 február 25 csütörtök - 11:40:37

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 27
Amióta betették a gázt, minimálisan, de csöpögött a toldásnál a hűtőfolyadék. Nem volt vészes, havi 2 deci. Kicseréltem az elosztótól a csövet, de nem az volt a ludas. A végén kivettem a motortól a fűtőradiátorhoz vezető csövet. A cső nem volt sérült, viszont a *** T elosztó, ovális a két nagyobbik végén kerek helyett. Kapott folyékony gumit, és másik bilincset. A végső megoldás a T elosztó cseréje lesz, persze 24-16-24 milliméteres, kell rendelni valahonnan. Vicces, hogy kétféle minőségi bilinccsel sem tömített, olyan merev a cső.
Vissza az elejére
Krogergo
2017 szeptember 13 szerda - 19:22:28
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Lakóhely: Győr
Üzenetek: 5965
Nekem meg még azóta sem volt időm vízcsövet keresgélni, annyi a meló. De akkor így már tárgytalan is.
Ezért furcsállottam én telefonban is, hogy minek vízcsövet cserélni, egy bilincsnek meg kell fogni.
Páhiban a Molnár autógáztól tudsz rendelni normális fém T elosztót, aminek a középső ága kisebb átmérőjű. .

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb, nincs időm írni) vagy telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Weboldal

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<       

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2017 E-mail: -Email- Klikk!