A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Problémák, megoldásaik
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Mindent az utastérről! II.
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
Basic
2010 december 22 szerda - 11:35:28
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2714
DOLMAR írta ...

Meglepném magam karácsonyra egy méretpontos gumiszönyeg szettel.


Nekem amúgy a gyári van (de nem tudom a számát, a krogergo porrá tört régi autójából örököltem). Az kifejezetten tartós, minőségi.

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Basic
2010 december 22 szerda - 11:41:21
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2714
Indy írta ...

Küldj egy alvázszámot, lehet priviben is. Én azzal kezdeném.


Van az MPI-hez gyári elektromos fűtésrásegítés?
Akarok egy ilyet, még jobb téli autó lenne a járgány
Be lehet azt utólag buherálni?

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
kectam
2010 december 23 csütörtök - 08:20:51
Vendég

Van gyári is, de csak az Orosz piacra gyártják. Írtam egy CSM-et ezzel kapcsolatban, ha megfelel a "majdnem" gyári, akkor azt elolvashatod.

CSM - Ülésfűtés
Vissza az elejére
Krogergo
2010 december 23 csütörtök - 16:32:07
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6482
Kectam Basic nem ülésfűtésre gondolt. Hanem a műszerfal alatti szellőzőrendszerbe integrált elektromos rásegítésűre.

Nem kell buherálni, megvan a helye, simán beépíthető. Viszont az alapkivitel 75A-s generátora és az akkumulátorod nem biztos, hogy örülni fog neki.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Gábrieltaxi17
2010 december 23 csütörtök - 20:01:09
1.5 dCi 68 LE Laureate Arctic gyöngyszürke metál 2006. 07. 20. EBG-674 TAXI


Regisztrált tag #700
Regisztrált: 2007 március 11 vasárnap - 11:26:34

Üzenetek: 451
[quote]
Meglepném magam karácsonyra egy méretpontos gumiszönyeg szettel.

DOLMAR! Ez már Karira nemigen jön meg.
Én a Riderauto. hu-n rendeltem meg, 3 cm. magas pereme van, és szerintem jobb, mint a gyári, mert a magas peremen kívül strapabíróbb anyagból van, és a hátsók beljebb érnek az első ülések alá.



Élj úgy, hogy ha lepereg elõtted az életed filmje, érdemes legyen végignézni!
Vissza az elejére
Waquarnew
2010 december 23 csütörtök - 21:46:38


Regisztrált tag #1110
Regisztrált: 2008 szeptember 16 kedd - 20:55:46

Üzenetek: 500
Gumiszőnyeg szett? Hümmm. Nekem pl. olyan "hótálcák" vannak benn, amiket anno még a "lengyelpiacon" vettem az 1500-as ladámba az oroszoktól . No, az aztán tényleg tartja a havat, latyakot, vizet egyaránt. Kb. 4 mm vastag és 4 centis pereme van. Ja, és van hozzá felpatentolható rész is, ami a pedálok alá csúszik be. Nos ezek vannak elől, hátra pedig az OBI-Praktiker-Tesco stb által kínált "univerzális" gumiszőnyegek ELSŐ! darabjait raktam . Ezek beérnek rendesen az ülések alá is. Plusz a "kardánalagútra" ráterítettem egy a fenti univerzálisok hátsó szőnyegét is, így nem a gyári padló lesz latyakos, amikor az aprók végigszambáznak a kocsin
Vissza az elejére
kekek
2010 december 27 hétfő - 10:23:14
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3524
Waquarnew írta ...

Gumiszőnyeg szett? Hümmm. Nekem pl. olyan "hótálcák" vannak benn, amiket anno még a "lengyelpiacon" vettem az 1500-as ladámba az oroszoktól . No, az aztán tényleg tartja a havat, latyakot, vizet egyaránt. Kb. 4 mm vastag és 4 centis pereme van. Ja, és van hozzá felpatentolható rész is, ami a pedálok alá csúszik be. Nos ezek vannak elől, hátra pedig az OBI-Praktiker-Tesco stb által kínált "univerzális" gumiszőnyegek ELSŐ! darabjait raktam . Ezek beérnek rendesen az ülések alá is. Plusz a "kardánalagútra" ráterítettem egy a fenti univerzálisok hátsó szőnyegét is, így nem a gyári padló lesz latyakos, amikor az aprók végigszambáznak a kocsin


A hátsó rész nekem is teljesen hasonlóan van megoldva, csak pluszként alatta vannak még a gyári hátsó darabok.
Vissza az elejére
Indy
2010 december 28 kedd - 10:24:00
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Krogergo írta ...

Kectam Basic nem ülésfűtésre gondolt. Hanem a műszerfal alatti szellőzőrendszerbe integrált elektromos rásegítésűre.

Nem kell buherálni, megvan a helye, simán beépíthető. Viszont az alapkivitel 75A-s generátora és az akkumulátorod nem biztos, hogy örülni fog neki.


Deceballusnak is:



Ott van a képen a jobb oldalon lent. Ha beülsz az autódba, bal oldalon keresd meg a csatlakozóját a középkonzolon. Ha látsz ilyet, akkor van benne. Áramfelvétele 1500W.


Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Deceballus
2010 december 29 szerda - 09:09:34
Vendég

Ok, kösz!
Vissza az elejére
Basic
2010 december 29 szerda - 12:11:41
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2714
Hú, 1500W azért kemény:-) Azért a helyét megnézem majd (a benzines limóban tuti nincs).

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
willmenn
2010 december 29 szerda - 15:32:50



Regisztrált tag #75
Regisztrált: 2005 október 08 szombat - 11:02:19

Üzenetek: 2297
Azért 1500W az 12V-on 125A. Ahhoz már 16mm2 kersztmetszetű kábel kell minimum. Ha látsz ilyen vastag kábelt akkor van, ha nem, akkor nincs!

Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Vissza az elejére
Krogergo
2010 december 29 szerda - 20:00:42
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6482
Én is hasonlót számolgattam, csak nem 12 hanem 13.6V-al. De akkor is sok az Amper igény. Főleg, hogy a jobban felszerelt benzinesekben is csak 98A-os a generátor. A fapadosban pedig csak 75.
Ha ráérek megnézek a műhelyben egyet, valóban 1500W-ot fogyaszt e, és milyen kábelek csatlakoznak rá. Ha jól emlékszem több saruja van, tehát pár adott fokozatban szabályozható.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Basic
2010 december 29 szerda - 21:22:37
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2714
Ez amúgy a dízel kombikban szokott lenni?
Mi vezérli? A fűtéstekerő mechanikus, nem?

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Krogergo
2010 december 31 péntek - 11:32:55
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6482
Nem csak MCV-ben. Az összes dci és 16V-s Daciában.

Ma megnéztem egy ilyen fűtő panelt. 12V-on 900W-os Valeo Made in Germany
12 Volts CTP J77 900W
J77 F667211Z-C
06T131 MO573
feliratok találhatóak rajta. A csatlakozójában 5 saru van. Kábelköteget és kapcsolási rajzot még nem néztem, hogy mi szabályozza.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Indy
2010 december 31 péntek - 12:57:19
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Krogergo írta ...

Ma megnéztem egy ilyen fűtő panelt. 12V-on 900W-os Valeo Made in Germany
12 Volts CTP J77 900W
J77 F667211Z-C
06T131 MO573
feliratok találhatóak rajta. A csatlakozójában 5 saru van. Kábelköteget és kapcsolási rajzot még nem néztem, hogy mi szabályozza.


Hm, 900W? A gyári adatbázis 1500-at ír! Lehet hogy van kétféle, nem is néztem. Papíron Deceballus 1.6 MPI autójában nincs...


Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
bati
2010 december 31 péntek - 13:22:02


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 795
A fűtés teszten is jól szerepelt a Dacia.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Indy
2010 december 31 péntek - 13:41:40
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Ez elég érdekes teszt... Renault Koleos 2.0 dCi, 18 perc, mi? Van benne kiegészítő fűtés, pár perc és jön a meleg... Na meg hogy teszteltek, beindították és hagyták alapjáraton keteygni, amíg el nem érte a 22C-ot? Nagyon életszerű szituáció.

Ha elindultak volna vele, akkor a Sandero is hamarabb nyomta volna a meleget mint 10 perc!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
légfék
2011 január 01 szombat - 14:54:50
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Teljesen szubjektív,mintaértékű adatokat nélkülöző "tesztek"mennek.Marketing az egész.És ez szomorú....Ezzel az erővel a hallottam a szomszédom barátjától adatok is hitelesek

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Sanderizer
2011 január 01 szombat - 14:54:57
Vendég

Búék mindenkinek!Már egy ideje foglalkoztat,most megkérdem: ilyen rásegítő fűtést nem lehet összetákolni egy megomlott ülésfűtés-szálból? Vagy máshonnan származó hőellenállásból,amit aztán a szivargyújtóról lehetne működtetni? Nekem igazából csak azért kellene,mert gyakori a -20,-25 fokos hideg és belülről fagy be a szélvédőm.Tehát összeraknék egy ruhaszárító- féleséget,amit a légbeömlőre telepítenék.Elképzelhető?
Vissza az elejére
Krogergo
2011 január 01 szombat - 22:38:17
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6482
Mióta kemény mínuszok vannak, én hosszabbítóval 230V-os hősugárzóval fűtöm fel indulás előtt az utasteret. 15 perc alatt olyan hőmérsékletű lesz, hogy a 9 hónapos fiam is be tudom ültetni kabát nélkül, és én is tudok kényelmesen pólóban/pulóverben vezetni.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
maszületett
2011 január 02 vasárnap - 12:05:39

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
lehet, hogy a benzinesbe egy kisebbet is elegnek taltak, ami teljesen logikus is lenne. Sot, egyenesen meglep, mert nem gondoltam volna hogy ezen a szinten is lehet talalkozni ezzel a fontos extraval benzines kocsi eseteben. Ha vennek egy 1.6 16 V Dustrt akkor abban is lenne ilyen elvileg?
Vissza az elejére
Krogergo
2011 január 02 vasárnap - 19:59:29
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6482
Valószínűleg lenne, mert a többi 16V-s Daciában is van.
Amit én írtam, hogy 900W-os, az a korábbi Dci-mben volt.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Minosz
2011 január 03 hétfő - 14:22:20

Regisztrált tag #948
Regisztrált: 2007 december 29 szombat - 10:00:25

Üzenetek: 61
Én arrra lennék kivncsi, hogy vajon mire aktiválódik ez a beépített elektromos rásegítő fűtés? Valaki írta asszem korábban, hogy a fűtést kell hozzá "max" állásba tekerni, de a gépkönyvben egy betűt sem olvasni erről...
Vissza az elejére
maszületett
2011 január 03 hétfő - 15:37:27

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
Krogergo írta ...

Valószínűleg lenne, mert a többi 16V-s Daciában is van.
Amit én írtam, hogy 900W-os, az a korábbi Dci-mben volt.


Akkor lehet,hogy légköbméterre mérték ki. Sandero + Logan ==> 900 watt, MCV + DUSTER ennél erősebb fáűtésrásegítés...
Vissza az elejére
nlaca
2011 január 07 péntek - 19:48:53

Regisztrált tag #1369
Regisztrált: 2010 január 23 szombat - 13:29:17

Üzenetek: 99
Minosz írta ...

Én arrra lennék kivncsi, hogy vajon mire aktiválódik ez a beépített elektromos rásegítő fűtés? Valaki írta asszem korábban, hogy a fűtést kell hozzá "max" állásba tekerni, de a gépkönyvben egy betűt sem olvasni erről...

Én is ...
Vissza az elejére
Indy
2011 január 12 szerda - 15:46:33
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
maszületett írta ...

lehet, hogy a benzinesbe egy kisebbet is elegnek taltak, ami teljesen logikus is lenne. Sot, egyenesen meglep, mert nem gondoltam volna hogy ezen a szinten is lehet talalkozni ezzel a fontos extraval benzines kocsi eseteben. Ha vennek egy 1.6 16 V Dustrt akkor abban is lenne ilyen elvileg?


Így néz ki:



Ha jól vettem ki, akkor a középkonzolban van egy elektronikus termosztát hőmérsékletérzékelővel, és az szabályozza a kisegítő elektromos fűtés ki és bekapcsolását, összhangban a hűtővíz hőmérsékletével.


Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Deceballus
2011 január 12 szerda - 20:44:45
Vendég

Két fokozatú és 900 W-os, elég komplikált vezérlése van. Még nem tudtam megnézni, hogy benne van-e az autóban vagy sem, mert nem lehet oda belátni csak esetleg ha befekszem a pedálok alá/elé. Ott pedig most elég nagy a kosz. Ahogy tapogatóztam, nem találtam semmiféle stekkert - ezek szerint lehet hogy nincs benne. De akkor honnan jön az égett szag?
Vissza az elejére
Krogergo
2011 január 13 csütörtök - 11:45:19
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6482
Deceballus írta ...

Két fokozatú és 900 W-os, elég komplikált vezérlése van. Még nem tudtam megnézni, hogy benne van-e az autóban vagy sem, mert nem lehet oda belátni csak esetleg ha befekszem a pedálok alá/elé. Ott pedig most elég nagy a kosz. Ahogy tapogatóztam, nem találtam semmiféle stekkert - ezek szerint lehet hogy nincs benne. De akkor honnan jön az égett szag?



A középkonzolban nem találtam semmiféle termosztátot ami kapcsolhatná. De még csak egy kapcsolót sem, amit a terelőlapát üzemeltetne. Most már engem is marhára érdekel mi vezérli, utána fogok járni.
A másik ami érdekes: A fűtőpanel 4 fokozatát akárhogyan kötöttem-kapcsolat össze órák hosszatt millió variációban, sehogyan sem tudtam vele kompletten 15-16A-nél többet felvetetni. Ez 14.1V-al számolva is csak 225W. Ráírva pedig 900W. Vagy úgy gondolták a gyárban, hogy 4x225W=900W ? Ezt nem illik így összeadni. Mértem a hőmérsékletét is: 102 foknál nem ment feljebb, kiszerelt asztalon lévő állapotban, hűtés nélkül. Amint viszont egy picit is tüdőből ráfújtam (ez semmi egy szellőző ventilátorhoz képest), 65-70 fokra csökkent vissza a hőmérséklete. És hosszú másodpercek kellettek fújás nélkül, mire visszamelegedett. Tehát hatása így a gyakorlatban észrevehetetlen lenne. Biztos én használtam rosszul, mert a DCI-ben valóban fűt, csak nem tudom hogy.

Deceballus fenntartom korábbi véleményem, ami szerint a te autódban nincs ilyen. Az egereknek pedig mond meg, hogy ne a szellőzőrendszeredben füvezzenek Egyrészt füstszag lesz, másrészt hallucinációt okoz
Amúgy sajnos a helyére nem látni be, és kitapogatni is elég macerás. Ott ugyanis már egy függőleges fém merevítő megy fel a padlólemeztől a műszerfal alatt húzódó vascsőből lévő keresztmerevítő rendszerbe. A szellőzőventilátor fokozat ellenállásától (ami még jól látható és hozzáférhető) lejebb, és az autó hátulja (azaz a váltókar) felé. Esetleg ha a szellőző box, és e közé a fémprofil közé (alulról-oldalról, a pedálok felől) egy műanyag vonalzót bedugsz, azzal ki lehet tapogatni. Ha akad, akkor annak a stekkerében és kábelkötegében.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Indy
2011 január 13 csütörtök - 11:57:45
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Krogergo írta ...

A középkonzolban nem találtam semmiféle termosztátot ami kapcsolhatná. De még csak egy kapcsolót sem, amit a terelőlapát üzemeltetne. Most már engem is marhára érdekel mi vezérli, utána fogok járni.


Talán ez segít:



A 4-el jelölt lenne az...


Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Krogergo
2011 január 13 csütörtök - 15:45:00
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6482
Megnéztem. A helyzet tovább fokozódik.......
Az ábrán látható 4-es ,,kütyü" , de még a 3-as sem látható. Semmi helye, nyoma, előkészítése, helye stb. nem látszik. Még az a darab műanyag sem, ahova a fenti ábrán a kettőt összekötő kábel van bepattintva.
Viszont a fenti ábrán jól láthatóan nincs bennt ez a fűtő panel. Egybe fröccsöntve van a helye, közepén az öntési csonk maradvánnyal, úgy, ahogy a valóságban is kinéz. Ez a kép jobb alsó sarkánál lévő hosszukás, ,,izé"

Erős a gyanúm, hogy ennek az ábrának semmi köze a Daciához! Véletlen nem egy benzines, digitális klímás ClioIII vagy Modus-ról van az ábra? Ugyanis a 4-es valóban egy hőszenzor lehet. Aminek jelét a hűtővíz, és a belső radiátor nem befolyásolja. Ugyanis a klíma belső hőcserélője után, de a fűtés radiátor (vizes) előtt van. Így amit levegőt a szellőző ventilátor rányom a szenzorra, az vagy a kinti vagy a belső visszakeringetett levegő lehet, ami a klíma hőcserélőn is keresztül megy.
Tudom így leírva bonyolult. Viszont az egészet kézben tartva, forgatva, élőben egyszerűbb, jobban látható.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
kondorbp
2011 január 13 csütörtök - 20:46:22
1171. Bp. XVII.kerület


Regisztrált tag #896
Regisztrált: 2007 október 21 vasárnap - 02:48:48

Üzenetek: 507
Ki tud olcsón felső polcot?

Szívesen segítek neked banki ügyekben, ha írsz vagy hívsz, mert bankban dolgozok. kondorosiz@gmail.com
Ha rám jelzel és kiírja a számot, akkor visszahívlak. Hívj bátran!
06 - 70 / 618 - 2474, -Email-
" Gazdaságos és racionális választás, sznobizmus nélkül : Logan 1,5 dci Logan "

Vissza az elejére
Deceballus
2011 január 14 péntek - 10:08:35
Vendég

Ezen az oldalon: Klikk! látható a csatlakozó helye (az első fénykép), ha minden igaz, és egy kissé lennebb ott a bekötés vázlata, amit nem teljesen értek, mert nincs meg hogy mit jelentenek a számok. Állítólag két relé, egy 40 és egy 70 amperes kapcsolgatja a két fokozatot.
Ahogy tapogatóztam, nincs olyan csatlakozó az autómban.
Vissza az elejére
kectam
2011 január 16 vasárnap - 06:58:55
Vendég

kondorbp írta ...

Ki tud olcsón felső polcot?


Ez inkább adok-veszek topic. Egyébként a vadi új gyári polc 30000 forint. Keresd Gergőt.
Vissza az elejére
Indy
2011 január 17 hétfő - 08:36:08
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Krogergo írta ...

Megnéztem. A helyzet tovább fokozódik.......
Az ábrán látható 4-es ,,kütyü" , de még a 3-as sem látható. Semmi helye, nyoma, előkészítése, helye stb. nem látszik. Még az a darab műanyag sem, ahova a fenti ábrán a kettőt összekötő kábel van bepattintva.

Erős a gyanúm, hogy ennek az ábrának semmi köze a Daciához! Véletlen nem egy benzines, digitális klímás ClioIII vagy Modus-ról van az ábra? Ugyanis a 4-es valóban egy hőszenzor lehet. Aminek jelét a hűtővíz, és a belső radiátor nem befolyásolja.


Nem, ez 1.6-os MCV ábrája.


Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
candi11
2011 január 30 vasárnap - 21:44:35
candi11


Regisztrált tag #586
Regisztrált: 2006 október 22 vasárnap - 12:01:04

Üzenetek: 1612
ezért szeretem a logant mert könnyű a kárpitokat a fürdőkádban tisztítani Klikk! Klikk!

Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával
Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is!
Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatna Klikk!
Vissza az elejére
Indy
2011 január 31 hétfő - 09:12:50
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Miért nem mostad le magasnyomásúval ott bent az autóban, kiszerelés nélkül? Tudod, ahogy az autós újságírók szokták javasolni.

[ Módosítva 2011 január 31 hétfő - 09:13:06 ]

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Basic
2011 január 31 hétfő - 12:28:35
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2714
Azért Candi képei közül egyértelműen a légzsák nélküli full fapad belsőtér fotója a legtutibb:

Klikk!



Kár, hogy itthon nem forgalmazták
Asszem ezekben hátsóablak fűtés meg hátsó fejtámla sincs...


PS: Szóval ha a jövőben valaki lefapadozná az autómat, emlékezzen e képre


Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
szikixxa
2011 február 17 csütörtök - 11:32:53

Regisztrált tag #1380
Regisztrált: 2010 február 11 csütörtök - 08:00:26

Üzenetek: 55
sziasztok.

szoval nagyon zorog a muanyag boritas ami a kormany es a muszerfal kozott van ,a ket csillagcsavart lent mar meghuztam de semmi .

Gondolom valami patentos megoldas van ott megneztem a szerviz leirasban ott se ir mast csak hogy kell le illetve visszatenni.

Valaki piszkalta mar ? valami otlet ? nem szednem szet csak ugy .
Vissza az elejére
Krogergo
2011 február 17 csütörtök - 12:52:42
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6482
A kormányoszlop burkolatra gondolsz?

Azt 2db jó hosszú, 25-ös torx fejű csavar tartja. A csavar az alsó burkolattól a bajuszkapcsoló konzolon át megy a felső burkolatba. Az alsó burkolat műszerfal felőli végén van egy nagyobb pöcök, ami a műszerfalba akad be. Itt esetleg tud zörögni, tekerd be vásznas ragasztó szalaggal. A felső burkolaton vannak még fülek-kampók, amik az alsó burkolatba akadnak be. De itt csak akkor tud zörögni, ha szerelésnél letörte valaki. Tehát ezen a burkolaton más nem tud zörögni.
Alatta esetleg a bajuszkapcsolók tartó konzolja, ha kilazult a csavarja (ehhez le kell szedni a légzsákot és a kormányt is). Vagy a rázkódástól a gyújtáskapcsoló vagy a bajuszkapcsolók valamelyikének a kábele és hozzá a műszerfalhoz.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
szikixxa
2011 február 18 péntek - 09:12:26

Regisztrált tag #1380
Regisztrált: 2010 február 11 csütörtök - 08:00:26

Üzenetek: 55
koszonom a kimerito tajekoztatast ,most megyek ki a parkoloba es kapom szet .
Vissza az elejére
szikixxa
2011 március 05 szombat - 11:53:12

Regisztrált tag #1380
Regisztrált: 2010 február 11 csütörtök - 08:00:26

Üzenetek: 55
sziasztok

lenne 1 dilemmam amit mar a belter topicba is betettem de ide is beirnam ,hatha nem lessz bunti.

szoval a szervizbol ajanlottak eredeti logan ulleshuzatot kb 12500 ft-ert ujonnan termeszetesen
a problema csak az hogy az en loganom oldallegzsakos is de ezen a huzaton se hely kihagyva se matrica nincs tehat nem oldallegzsakosra valo .

bevalaljam megis ? szamit ez egyaltalan figyelembe veve a legzsak erejet ha nyillik?
tanacsot valaki tudna adni esetleg ,remelem gyakorlati tapasztalata azert senkinek nincs a temaban.
Vissza az elejére
légfék
2011 március 05 szombat - 12:37:43
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Az oldallégzsákos autókhoz az általános"típusra" készült huzat csak akkor jó,ha a megfelelő helyen "kikönnyítették" a varráskor.Lévén amennyiben működésbe lép,és egy nem erre a célra kiképzett huzattal kerül szembe,szerintem a funkcióját sem tökéletesen látja el.
Gyakorlati kipróbálásban még 'hálisten nem volt részem....

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Indy
2011 március 05 szombat - 18:20:40
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
szikixxa írta ...

szoval a szervizbol ajanlottak eredeti logan ulleshuzatot kb 12500 ft-ert ujonnan termeszetesen
a problema csak az hogy az en loganom oldallegzsakos is de ezen a huzaton se hely kihagyva se matrica nincs tehat nem oldallegzsakosra valo .


Ha eredeti az üléshuzat, a szalonban tudniuk kell, hogy jó ez oldallufis autóhoz! Ha más nem, küldj nekem egy cikkszámot, megpróbálom kideríteni. Tényleg, a 2008-as szedán Loganhoz már lehetett oldallégzsákot rendelni?


Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
szikixxa
2011 március 05 szombat - 19:48:26

Regisztrált tag #1380
Regisztrált: 2010 február 11 csütörtök - 08:00:26

Üzenetek: 55
jaj bocsanat el felejtettem irni hogy ez ugye Erdelyben Van szoval eredeti a szalonbol de nem tudok ilyesmiket megkerdezni mert ez nem hivatalos ajanlat lenne , ertitek ugye.
a cikkszamon gondoltam en is de nincs a csomagolasan ,sztem jottek olyan autok amihez adtak ilyet promoba es nem kerult fel ra aztan meg feketen probaljak eladni az ottaniak .
Amugy az en szedanom a felig rancfelvart PHASE 1,5 nek hivom en ezeket asszem 2008-ban gyartottak csak mielott megjelent a phase 2 az igazi rancfelvart a lenyeg hogy igen a fullos prestige nek van 4 legzsakja vagyis oldalt is 2.
Vissza az elejére
szikixxa
2011 március 05 szombat - 19:50:27

Regisztrált tag #1380
Regisztrált: 2010 február 11 csütörtök - 08:00:26

Üzenetek: 55
elnezest az ekezet es vesszo hibakert de akadozik nalam a gep a net meg minden .
Vissza az elejére
candi11
2011 március 05 szombat - 19:51:28
candi11


Regisztrált tag #586
Regisztrált: 2006 október 22 vasárnap - 12:01:04

Üzenetek: 1612
szikixxa Aradon ott van a üléshuzatos és nagyon profik

Klikk!

Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával
Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is!
Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatna Klikk!
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!