A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Problémák, megoldásaik
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Mindent a motorról!
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Ez a téma zárolva
Szerző Üzenet
légfék
2007 szeptember 24 hétfő - 11:30:03
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Nekem is volt,néha felfelé ugrált....Megoldás:Mióta a vízpumpát cserélték jóval ritkább a jelenség/kontakt spray-re nem reagált/

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
kincsleső
2007 szeptember 24 hétfő - 20:59:02
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
oTo problémája a hőm.-jelzéssel ugyanígy jelentkezett, megoldotta... Úgy ~június táján részletesen beszámolt róla....
Vissza az elejére
eutiches
2007 szeptember 24 hétfő - 21:21:02
Vendég

Maszületett!
Öcsém Loganjában (Ambiance 1,4) kb. 6 hónapos korában jelentkezett az általad leírt jelenség. A végeredmény: a motor tömítése nem volt tökéletes. Mire szervízbe jutot minden olajas lett és ezért kicsértélték a tömítést, vezérműszíjat, feszítőgörgőket és a generátor szíjat is. Mindezt garanciában 15000 km-nél.
Vissza az elejére
Köhike
2007 szeptember 25 kedd - 11:25:48
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
De nekem nem felfele megy hanem leesik a hünérséklet szint. Aztán felmegy 4 -re a normális megszokott szintre. Én valami kontakt hibára gyanakszom, de nem a ECT-szenzornál, mert ot csekkoltam már. A vízszint tökéletes, és mm-se hiányzik belöle. Nem keringés, és tömítés probléma, hanem vagy műszerfal, vagy jeladó vagy fene se tudja de nem mechanikus, hanem elektromos eredetü.

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
morzsi
2007 szeptember 25 kedd - 11:29:27
Vendég

Akkor a temosztátnál lévő jeladó a gond huzdle a csatlakozot és dugd vissza lehet hogy elég neki ezis és meg javul.
Vissza az elejére
légfék
2007 szeptember 25 kedd - 11:30:42
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Kérdezz MCV-Tomitól,ha igaz PÜ-ben csevegtem vele ilyesféléről akkoriban

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
maszületett
2007 szeptember 25 kedd - 15:55:17

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
eutiches!

Nagyon közönöm a reflektálást! Be is jlentkezem iziben, mert nem szeretném, ha megugran a vezműszíj emiatt. Érdekes, hogy szerintem azért jelentkezhetett, mert állandóan a legfelső értékre töltik az olajat a szervízben. Jó volna, ha valaki olvasná az illetékesek közül és elhitetné a szerelőkkel országszerte, hogy elég a 3,2 liter motorolaj akkor is, ha szűrőcsere is van. (Tudom, hogy mindig van az is!)

Nem biztos, hogy összefügg, de nekem ez az érzésem. Mindig csurig töltik, pedig még kérem is, hogy figyeljenek oda, de nam várják meg, amíg mind lefolyik... Nameg vékonyabb olajat is vettem, lehet, hogy ez is közrejátszott. Remélem gariban cserélik, mert méltatlan SNOOPY-hoz az, hogy taknyos legyen, bár itt az ősz!

üdv,

maszületett

u.i. Aki nem tudja mire is írt eutiches, annak, írom, hogy valahol erszti az olajat Snnopy, és a generátorszíj szépen elteríti a motortérben...
Vissza az elejére
Huba
2007 szeptember 26 szerda - 06:25:44
Vendég

Biza, maszületett siess, mert a RH 80.000 után aligha áll sokat a "garis" javításokból...
Vissza az elejére
Indy
2007 szeptember 27 csütörtök - 10:55:32
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Felső holtponti jeladó: Egy olyan elektronikai eszköz, amely jelzi a befecskendező rendszernek, hogy a dugattyú a felső holtponthoz ért, lehet kérem bespriccelni. A felső holtponti jeladó a váltó tetején a motor felöli oldalon található. Két hatlap fejű csavar tartja és egy műanyag csatlakozó van beledugva. A motor jobb oldali végén van a lendkerékház tetején...kicsit le kell hajolni és meglátjátok. Az ára kb. ~9.000 Ft. Így néz ki:





Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
légfék
2007 szeptember 27 csütörtök - 13:20:57
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Főni!
Ez ugyanaz,mint amit fentebb írtam,7500 körüli árral

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
maszületett
2007 szeptember 28 péntek - 15:57:30

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
Huba írta ...

Biza, maszületett siess, mert a RH 80.000 után aligha áll sokat a "garis" javításokból...


Huba Barátom!

79.450 km-nál megcsinálták gariban! Remélem jó is lett, teszt a mai és a holnapi napon... (Baján túl és vissza)

eutiches!
Köszönöm mégegyszer, jó volt a megérzésed, nálam is ezeket cserélték, a feszítőgörgő kivételével. Valószínűleg, ha elsírom magam, azt is kicserélik, de lenyeltem a könnyeimet, és elcsukló hangon annyit mondtam, ááááááhhhh, jaj nekem, szegény fejemnek, bocsáss meg SNOOPY, de most nem veszek belég egy új feszítőgögőt!

Ami a gondokat nálam okozta: Fő gond:
Főtengely első szimering adta meg magát. (Ez alul van)
Ékszíj, vezérműszíj terítette az olajat, ezért nem volt megállapítható, hogy a vezérműtengely szimeringje milyen állapotban van, ezért cserére ítálték, teljesen jogosan... (vezérműtengely kimeneti szimering)

Más! A szelepállításról tud, hallot már valaki valamit? Kell? Nemkell? Mikor? Miért? Ki?

üdv,

maszületett

Vissza az elejére
eutiches
2007 szeptember 28 péntek - 17:08:19
Vendég

Szívesen maszületett!
A szelepállításról volt már szó itt, valamelyik topikban.
Vissza az elejére
morzsi
2007 szeptember 28 péntek - 17:42:11
Vendég

Elvileg nem kell meg gyakorlatban sem ha nem hallod hogy kegyeg vagy csattog,örülök hogy igy összejött.
Vissza az elejére
Sanyi
2007 szeptember 30 vasárnap - 18:42:50
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Üzenetek: 1142
Tegnap a faterral takarítgattuk az ótót. Én az üléshuzatokat húzogtam le, Ő a géptérben törölgetett. Egyszercsak megkérdez, mi ez a kütyü? A motor jobb oldalán, a váltó felől jön felfelé egy fekete cső, rajta a tetején egy sárgás hengeres műanyag izé. Nos én nem tudom. Valaki?

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
kincsleső
2007 szeptember 30 vasárnap - 19:37:51
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Sannyi, az a váltónak a szellőző-csöve (a sárga egy szelep, nyugodtan megnézheted alaposabban): ezen keresztül tud kiegyenlítődni a hőmérsékletváltozás stb. miatt előálló nyomásváltozás a váltóban. A szelep egy pici akadályt képez, tehát csak egy kis túlnyomás (vagy egy kis vákum) esetén nyit, azért, hogy az olaj minél kevesebbet érintkezzen "friss" levegővel (amiből pl. vízpára csapódhat ki)....
Vissza az elejére
Huba
2007 október 01 hétfő - 06:16:09
Vendég

Nálam nemrég amikor szelepfedéltömítést cseréltek, megcsinálták a szelephézagállítást is. De szerintem ezért ne szedesd le a szelepfedelet...
Vissza az elejére
Sanyi
2007 október 01 hétfő - 10:19:53
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Üzenetek: 1142
Köszönöm kincsleső a kimerítő választ. Sejtettem hogy valami szelelő, de még ilyet nem láttam eddigi verdáimban. (csak a kartergázcsövet vezettem egyszer hátra agg P125-ömön, mikor már több olajat evett mint benzint). Kezemben az A2 új száma, benne afelmérés a márkálról. nem túl jó helyen áll a renyó, csak azon röhögök, az értéktartásnál a suzisok túlértékelik verdájukat . Holott mivel abból a legtöbb, alig lehet eladni. Kazai szomszédcsávó-hareom nagy dilemmával küzd. Most vett a nyáron tizenéves 5-ös 2.5TD bömöse helyett egy S60-as D5-ös Volvót, de nem jön be neki motorikusan. Így most azon agyal, mégis a bömbinél köt ki. Sz@r neki. Mondjuk én is pácban lennék ha tízmilláért kéne verdát választanom, főleg így hogy fingom sincs azokhoz az ótókhoz. Mennyivel egyszerűbb volt a húszéves TLX után isteníteni a logant. Ha majd lesz egy kis időm sajnálom is.

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
run
2007 október 01 hétfő - 16:05:50
run


Regisztrált tag #641
Regisztrált: 2007 január 09 kedd - 19:28:10

Üzenetek: 208
Sziasztok !
A fáradt (használt) olajjal mit lehet tenni környezetbarát módon? Már több évi összegyült, és megválnék már tőle. Régen itt a váci Mol kuton be lehetett önteni egy lyukon (valószinűleg egy tartályba) , de már nincs ilyen.

Logan\'s Run
Vissza az elejére
kincsleső
2007 október 01 hétfő - 16:22:10
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Én úgy tudom, hogy a lakossági "hulladék-udvarokban"l le lehet adni....

hulladékudvar

[ Módosítva 2007 október 01 hétfő - 16:31:15 ]
Vissza az elejére
légfék
2007 október 01 hétfő - 17:14:08
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Pedig a benzinkutaknak kötelező átvenniük,bár ismeretem szerint van ahol környezetvédelmi termékdíj ellenében történne

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Indy
2007 október 01 hétfő - 17:14:53
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
run írta ...

Sziasztok !
A fáradt (használt) olajjal mit lehet tenni környezetbarát módon? Már több évi összegyült, és megválnék már tőle. Régen itt a váci Mol kuton be lehetett önteni egy lyukon (valószinűleg egy tartályba) , de már nincs ilyen.


Ha te is eco2 akarsz lenni, cseréltess olajat a márkaszervizben, ahol az anyag-, és munkaköltség horribilis árában benne foglaltatik a fáradtolaj szakszerű elhelyezése.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
willmenn
2007 október 02 kedd - 09:07:20



Regisztrált tag #75
Regisztrált: 2005 október 08 szombat - 11:02:19

Üzenetek: 2297
Ha nem te viszed az olajat. Különben 300 pénz literenként

Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Vissza az elejére
Sanyi
2007 október 02 kedd - 09:17:34
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Üzenetek: 1142
Én vittem az olajat, de ilyen tétel nem szerepel a számlán. run kend fel a kerítésre!

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
maszületett
2007 október 02 kedd - 10:14:03

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
Eddig nekem sem számították fel..
Vissza az elejére
run
2007 október 02 kedd - 10:39:47
run


Regisztrált tag #641
Regisztrált: 2007 január 09 kedd - 19:28:10

Üzenetek: 208
kincslesõ írta ...

Én úgy tudom, hogy a lakossági "hulladék-udvarokban"l le lehet adni....

hulladékudvar


Ez szép és jónak tünik csak az a baj hogy csak Budapesti cimeket látok és ugye az ország nem csak Pestből áll ja és nem láttam a felsorolásban a fáradt olajat .

Kenjem a kerítésre ? Hú vagy 10 flakonnyi (4l-es), és mit szólna a szomszéd ha a háza falára kenném mert az van ott

Na tovább keresek.

Logan\'s Run
Vissza az elejére
run
2007 október 02 kedd - 10:47:58
run


Regisztrált tag #641
Regisztrált: 2007 január 09 kedd - 19:28:10

Üzenetek: 208
Indy írta ...

Ha te is eco2 akarsz lenni, cseréltess olajat a márkaszervizben, ahol az anyag-, és munkaköltség horribilis árában benne foglaltatik a fáradtolaj szakszerű elhelyezése.


Ja. És a sz@r olajuk. Lásd éveleji nyűgeimet a váci Tamás Renaultos szörnyű szervizes tapasztalataimat. Ahová természetesen azóta sem tettem be a lábam (kocsim) és nem is fogom
Azota már két ismerőst is találtam akik oda jártak szervizre és mindkettőnek totál trapa lett a kocsijuk . Megane, amit nagy kegyesen a szerviz pár milla fejében lecserélt Cliora. Jó biznic nem !!

Logan\'s Run
Vissza az elejére
dhrbikes
2007 október 02 kedd - 11:19:32
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
Az FKF mint a neve (Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt.) is mutatja nyilván Budapesten tevékenykedik, de biztos van a nagyobb városokban hasonló intézmény. Célszerű a hulladékelszállítással foglalkozó helyi erőknél érdeklődni.

Vissza az elejére
Huba
2007 október 02 kedd - 13:12:12
Vendég

Főkefe? Máshol is megoldják, de az egyszerűség kedvéért érdeklődhetsz benyakutakon és szervizekben is, legfeljebb jelképes összegért beveszik!
Vissza az elejére
run
2007 október 02 kedd - 14:08:50
run


Regisztrált tag #641
Regisztrált: 2007 január 09 kedd - 19:28:10

Üzenetek: 208
Olaj lepasszolás megoldva. Másik MOL kútnál le lehetett önteni.

Logan\'s Run
Vissza az elejére
hopofo
2007 október 03 szerda - 12:51:40

Regisztrált tag #162
Regisztrált: 2006 február 15 szerda - 12:23:18

Üzenetek: 133
Vízpumpa és vezérműszíj cserélve garanciában a pumpa csöpögése miatt. A hiba mcv tomi tájékoztatása szerint (ő szerelte, a munkafelvevő szerint itt szegeden ő a dacia specialista) kopás a tömbszelencénél.
Vissza az elejére
légfék
2007 október 03 szerda - 13:31:23
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Robi!
Kezet is foghatunk!Nálam csak a gyanú merült fel,de ezzel együtt is!És ez újfent Tomiék műhelyét Dícséri!!!!!!

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
dhrbikes
2007 október 03 szerda - 14:33:15
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
Én most készülök hozzájuk menni Szegedre (Bp-ről) azt hiszem megéri, ha normális szerelő foglalkozik az autóval!

Vissza az elejére
Atis
2007 október 10 szerda - 09:17:23
Vendég

Sziasztok!

Tegnap érdekeset csinált apám gépsárkányának motorja. Indításnál durrant egyet, és lerúgta a légszűrőház fedelét, amitől a fordulatszám az egekbe ugrott és üvöltött a moci max fordszámon... ;( (valahogy húzta a légszűrőfedél a gázbowdent)
Járt már valaki így???

Atis
Vissza az elejére
Indy
2007 október 10 szerda - 09:39:29
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Igen, járt, csak most nem emlékszem hogy ki.

Szerk.: meg is van, Yaska autója csinálta.

[ Módosítva 2007 október 10 szerda - 09:40:48 ]

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Atis
2007 október 10 szerda - 10:23:49
Vendég

Köszi Indy!

Megírom majd én is a fejleményeket!!!

Atis
Vissza az elejére
oTo
2007 október 10 szerda - 14:41:38
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Véletlenül az indításkor nem lett neki gáz adva? Ilyen esetekben motoroknál is előfordul, hogy a gázállás miatti dúsabb és több keverék visszadurran a szívótorokba.

Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
willmenn
2007 október 10 szerda - 18:53:19



Regisztrált tag #75
Regisztrált: 2005 október 08 szombat - 11:02:19

Üzenetek: 2297
Tudomásom szerint ez csak akkor lehetséges, ha szívószelep még nyitva tartozkodik a robbanás időpontjába. Vagyis, nagyon nagy az előgyújtás, vagy egyébb helyről kap szikrát!

Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Vissza az elejére
Atis
2007 október 11 csütörtök - 11:35:15
Vendég

Hát, hogy nyomva volt e a gázpedál, azt nem tudom, mivel apám vezette (volna) a gépet. Én is úgy tudom, hogy nagy előgyújtás okozhat ilyet...
Azóta járt nála (apámnál) az assistance és annyi történt, hogy visszanyomták a légszűrőház fedelét, és frankón indult a gép. A veszett pörgést meg azért csinálta, mert a gázbowdent húzta valahogy a légszűrőház fedele (vagy valami ilyesmi). Úgy tudom talán ma viszi a gépet szervízbe, de legjobban az aggaszt, hogy valamitől visszapofázott a motor, és az valószínű nem javul meg a légszűrőház fedelének cseréjével...
Vissza az elejére
Logan.1965
2007 október 11 csütörtök - 21:14:13
Sepsiszentgyörgy

Regisztrált tag #663
Regisztrált: 2007 február 06 kedd - 21:45:06

Üzenetek: 114
Romániában elég gyakran előforduló hiba volt ez. Volt rá példa, hogy kigyult az autó. Emiatt néhány autót vissza is hívtak és újratanították az agyát ezeknek. Elsősorban hidegindításnál fordul elő a jelzett hiba. Eröltesd a számítógépes vizsgálatot, ha esetleg nem akarnák elvégezni.
Vissza az elejére
WKOVACS
2007 október 12 péntek - 09:19:03

Regisztrált tag #61
Regisztrált: 2005 október 01 szombat - 15:38:21

Üzenetek: 224
A kérdésem az hogy a számitógépes vizsgálatot illetve a szükséges beállitásokat csak a szakszervi tudja elvégezni,vagy más szerviz is? Természetesen a garancia időn tul.
Vissza az elejére
morzsi
2007 október 12 péntek - 09:42:03
Vendég

Általában sajnos igen mert minden gyárt mánynak más a csatlakozója még véletlenül sem egyezik,de vannak olyan magán szerelők akik ezt már orvosolták és be szereztek olyan kábelt,csak kérdezgetni kell hogy kiaz és akkor már nem kell szerviz.
Vissza az elejére
Atis
2007 október 12 péntek - 14:46:34
Vendég

Na most már 3x-ra szúrom el a fórumbeírást, de beírom mégegyszer!!!!

Szóval volt apum a szervízben. Közölték vele, hogy egyértelműen szakszerűtlen szerelés miatt törtek le a légszűrőház fedelének fülei, és ne etesse őket ilyen mesével... Ezek után jött a panaszkönyv kitöltése, némi emelt hangú anyázás (hál' Istennek nem voltam jelen...) végül benéztek a légszűrőfedél alá, majd közölték, hogy nem jól vezeti apu a kocsit, azért kormos a légszűrőház!!!
Szóval ez van most... székesfehérvári márkatársak vigyázzatok!!!
További fejleményekről még beszámolok!
Üdv!

Atis

ui: Logan.1965! Köszi az infot! Sejtettem, hogy ilyesmi áll a dolog mögött, de így már borítékolható a comp hiba.
Vissza az elejére
kincsleső
2007 október 12 péntek - 16:48:36
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Te jó ég! Ilyen van még 2007-ben???

Meg kellene tudakolni a T. Szerviztől, konkrétan hogyan kell úgy "vezetni" egy autót, hogy a légszűrő kormolódjon? nagyon érdekelne, mert akkor vszleg nagyon takarékos lesz az üzem, hiszen, ha itt "pufog ki", akkor a kipufogó felől szív, azon keresztül meg nem fogy a benzin!!!
Vissza az elejére
légfék
2007 október 12 péntek - 17:38:16
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Ez még újításnak is komoly lenne...Ebbe a szervízbe se tenném be többé a lábam

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
szancsi
2007 október 20 szombat - 16:53:55
Vendég

Dízelesek figyelmébe!
Arra lettem figyelmes hogy a túrbó nyomócsövének az egyik csatlakozása olajos. Laza volt a bilincs. Széthuztam a csővet, a túrbó után és elég olajosnak találtam a belsejét. Ekkor ért a meglepetés. Beindítottam a verdát elkezdtem emelni a fordulatot, 3000-ig semmi (persze a motor üzemmeleg volt) aztán elkezdte köpködni az elf 5w-40-et.
Egyébként olajfogyasztásom nincs.
Kiváncsi vagyok a többi loganos kollégának is hasonloképpen viselkedik-e a túrbója?
Vissza az elejére
oTo
2007 október 20 szombat - 22:12:09
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
Ezt a módszert úgy nevezik, hogy Természertkárosítás. Nem tudom, hogy van-e itt a fórumon természetvédelmi emberke, de az tutti, ha valaki rá tudja bizonyítani... 50.000 pénznél kezdődik az ajándékozás!


Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!