A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Dacia Duster
Oldal:   <<      
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
efg021
2018 június 04 hétfő - 00:37:44

Regisztrált tag #2981
Regisztrált: 2018 április 04 szerda - 09:56:19

Üzenetek: 8
Van valami uj info a megerkezesrol azoknak akik uj Dustert rendeltek? Meg mindig szemptember korul fognak megjonni? Kereskedesben nem igazan tudtak segiteni ebben a kerdesben, hatha valakinek van infoja itt.


Emlitettek itt korabban hogy lesz Android Auto frissites, arrol van valami hir? Kb 8 orszag Renault ugyfelszolgalatanak irtam de igazabol nem tudtam meg tobbet.
Vissza az elejére
Krogergo
2018 június 04 hétfő - 08:47:42
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6340
Az Android Auto a medianvon nem softveres frissítés lesz, hanem a medianav 4. generációja. Renaultokban várhatóan ősszel debütál, szerintem mire Daciákban hozzánk ér, az később lesz.
Amúgy az Android Auto-tól sem kell olyan túl sokat várni, nem azt fogja jelenteni, hogy teljesen tükrözöd a mobilod, és azt csinálsz amit akarsz.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb mint naponta sok üzenetre visszaírni, mindenkit hívni fogok amint időm engedi) vagy MUNKAIDŐBEN , telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Iszy56
2018 június 04 hétfő - 12:19:44
Kolozsvar


Regisztrált tag #1915
Regisztrált: 2013 január 17 csütörtök - 22:55:11

Üzenetek: 668
Apropo. RO forumon jelzik, hogy az uj Dusteren eggyes muszerorak ( szeria fuggo ) + kormanyon levo gombok a kozponti szamitogep blokkolasahoz vezethetnek, ami a kijelzest illeti. A problemarol tudnak a gyarban keresik a softos megoldast.
Vissza az elejére
Krogergo
2018 június 04 hétfő - 12:28:16
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6340
Nem csak Romániában, már mindenhol, Magyarországon is jelzik a hibát. Ha napon áll az autó, a kormánykerék jobb oldali küllőjén lévő gombok, amik a fedélzeti számítógépet léptetik a km óra műszeregységen, ,,lefagynak" , nem léptetnek, és törlik az addigi értékeket. (átlagfogyasztás, megtehető út, stb. stb.)
Jobb lett volna ha meghagyják az előző modellben lévő ablaktörlő kapcsoló, aminek a végén volt ez a gomb, és akár a clio intervallumos ablaktörlő kapcsolóját is be lehetett rakni.
Szét kellene szednem egy ilyen új dustert, megnézni, hogy felfogatás ügyileg passzol e bele a régi fajta kapcsoló, akkor pár kábellel megoldódna a fedcomp probléma is.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb mint naponta sok üzenetre visszaírni, mindenkit hívni fogok amint időm engedi) vagy MUNKAIDŐBEN , telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
efg021
2018 június 04 hétfő - 22:49:39

Regisztrált tag #2981
Regisztrált: 2018 április 04 szerda - 09:56:19

Üzenetek: 8
Krogergo írta ...

Az Android Auto a medianvon nem softveres frissítés lesz, hanem a medianav 4. generációja. Renaultokban várhatóan ősszel debütál, szerintem mire Daciákban hozzánk ér, az később lesz.
Amúgy az Android Auto-tól sem kell olyan túl sokat várni, nem azt fogja jelenteni, hogy teljesen tükrözöd a mobilod, és azt csinálsz amit akarsz.



Tudom mit csinal az AA, foleg a Google Maps miatt akarnam.
Vissza az elejére
Iszy56
2018 június 05 kedd - 09:58:29
Kolozsvar


Regisztrált tag #1915
Regisztrált: 2013 január 17 csütörtök - 22:55:11

Üzenetek: 668
Azzal a maps - al csak nyugisan. Ket turista autos rekedt nyakig sarba nalunk a hegyekbe mert, mapsz utan mentek es az a LEGROVIDEBB jaratlan utakra terelte oket. Ok meg csak mentek fel a hegyre mert ugy mondta a telefon.
Vissza az elejére
efg021
2018 június 05 kedd - 19:03:36

Regisztrált tag #2981
Regisztrált: 2018 április 04 szerda - 09:56:19

Üzenetek: 8
Iszy56 írta ...

Azzal a maps - al csak nyugisan. Ket turista autos rekedt nyakig sarba nalunk a hegyekbe mert, mapsz utan mentek es az a LEGROVIDEBB jaratlan utakra terelte oket. Ok meg csak mentek fel a hegyre mert ugy mondta a telefon.



En meg nem csalodtam benne, elvitt ahova menni akartam. Meg hat ugye ingyenes a gyari navival ellentetben.
Vissza az elejére
RayD
2018 június 06 szerda - 07:28:47
RayD


Regisztrált tag #2659
Regisztrált: 2016 március 07 hétfő - 12:52:10

Üzenetek: 435
Iszy56 írta ...

Azzal a maps - al csak nyugisan. Ket turista autos rekedt nyakig sarba nalunk a hegyekbe mert, mapsz utan mentek es az a LEGROVIDEBB jaratlan utakra terelte oket. Ok meg csak mentek fel a hegyre mert ugy mondta a telefon.

Ez szerintem a legtöbb navinál összejöhet, ha legrövidebb útvonalat kér az ember és még mondjuk a földutakat is engedélyezi.
Egyszer 2012-ben a Toszkánában engem is megviccelt az igo. Hát összetettem a két kezem mikor a domb tetején elértünk az aszfaltozott útra. És az még egy viszonylag normálisabb földút volt.

Vissza az elejére
Krogergo
2018 június 06 szerda - 08:57:51
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6340
Dacia medianavjánál csak a leggyorsabb útvonalat szabad választani, mert különben megszivat, értelmetlen helyeken akar rövidíteni.
Aztán ha a leggyorsabbal nem arra küld, amerre mi szeretnénk, akkor meg be lehet adni neki a köztes pontokat.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb mint naponta sok üzenetre visszaírni, mindenkit hívni fogok amint időm engedi) vagy MUNKAIDŐBEN , telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
macilka
2018 június 08 péntek - 09:12:58
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2836
AdBlue a motorokban
Vissza az elejére
efg021
2018 június 13 szerda - 01:19:56

Regisztrált tag #2981
Regisztrált: 2018 április 04 szerda - 09:56:19

Üzenetek: 8
Nem lenne rossz

Vissza az elejére
macilka
2018 június 22 péntek - 10:41:07
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2836
Figyelitek hol jelent meg a cikk?
Vissza az elejére
Sheme
2018 június 22 péntek - 11:17:40

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 955
macilka írta ...

AdBlue a motorokban


Erről írtam feljebb egy fél gondolatot.

De ahogy a közös kolléga írta, az Euro6b programmal agyon-nyomorított motor később megbosszulja magát. Meg ugye akiknem frissítették a vezérlő-software-t a gépén, "csökkent" nyomatékot, valamivel magasabb gázolajfogyasztást tapasztaltak.

Valahol olvastam, ha nagyon közel tudnák tenni a részecskecsapdát a leömlőhöz, akkor annak 200C-kal magasabb lenne a hőmérséklete, ami kapásból elégetné a befogott kormot és egyéb részecskéket, plusz, mintha a NOx-ot is erősen csökkentené.

Szerintem elérték a befecskendező-technikában a határt. A végtelenségig nem lehet növelni a befecskendezési nyomást, nem lehet a furatszámot sem emelni a befecskendező fejében.

Amivel szerintem még lehet "játszani", talán az égéstér kialakítása: a dugattyú pofájának módosítása, az égéskamra felső részének másféle alakja.(Nem jut eszembe a pontos megnevezése, de mindenki érti: ahová "felnyomja" a dugattyú magát.)

Mondjuk egy dolog még hasznos lehet: kéne egy hosszabb utolsó fokozat a váltóba. 130km/h-nál nem 2400 körül forogna, hanem 2200 körül, de ki tudja? Néztem, a Loncsiban óra szerint 120-nál 2000-t forog a főtengely. A Logan-ban miért nem lehet ugyan ezt megtenni? Igaz, ott 260Nm-van 200/220 helyett. Valószínűleg ez is számít.

De talán ha csökken az autópályás fordulatszám, ár decit csökken(?) a fogyasztás, ezzel együtt a szennyezés.

Mondom, talán...

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Iszy56
2018 június 22 péntek - 13:58:55
Kolozsvar


Regisztrált tag #1915
Regisztrált: 2013 január 17 csütörtök - 22:55:11

Üzenetek: 668
' Nem csak Romániában, már mindenhol, Magyarországon is jelzik a hibát. '


Meg nincs megoldas. A Continental rajta van, es keresik a megoldast.
Vissza az elejére
Krogergo
2018 június 22 péntek - 23:29:58
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6340
Sheme írta ...

Valahol olvastam, ha nagyon közel tudnák tenni a részecskecsapdát a leömlőhöz, akkor annak 200C-kal magasabb lenne a hőmérséklete, ami kapásból elégetné a befogott kormot és egyéb részecskéket, plusz, mintha a NOx-ot is erősen csökkentené.


Ha eljössz, meg is mutatom. A tiéden még az autó alatt van, az enyémen már a motorblokk hátulján a tűzfal és a motor közt. Mindez a Lodgyban úgy néz ki, hogy egy részét felül a tűzfal is takarja az előre nyúló szélvédő miatt. Így míg az Euro5-öset röhögve körbe lehetett szerelni, az Euro6-osban akár egy rosszabb helyen lévő csatlakozó sérülés, vagy szakadt vákum cső miatt lehet kikapni a motort.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb mint naponta sok üzenetre visszaírni, mindenkit hívni fogok amint időm engedi) vagy MUNKAIDŐBEN , telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<       

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!