Van valami uj info a megerkezesrol azoknak akik uj Dustert rendeltek? Meg mindig szemptember korul fognak megjonni? Kereskedesben nem igazan tudtak segiteni ebben a kerdesben, hatha valakinek van infoja itt.
Emlitettek itt korabban hogy lesz Android Auto frissites, arrol van valami hir? Kb 8 orszag Renault ugyfelszolgalatanak irtam de igazabol nem tudtam meg tobbet.
Az Android Auto a medianvon nem softveres frissítés lesz, hanem a medianav 4. generációja. Renaultokban várhatóan ősszel debütál, szerintem mire Daciákban hozzánk ér, az később lesz. Amúgy az Android Auto-tól sem kell olyan túl sokat várni, nem azt fogja jelenteni, hogy teljesen tükrözöd a mobilod, és azt csinálsz amit akarsz. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Apropo. RO forumon jelzik, hogy az uj Dusteren eggyes muszerorak ( szeria fuggo ) + kormanyon levo gombok a kozponti szamitogep blokkolasahoz vezethetnek, ami a kijelzest illeti. A problemarol tudnak a gyarban keresik a softos megoldast.
Nem csak Romániában, már mindenhol, Magyarországon is jelzik a hibát. Ha napon áll az autó, a kormánykerék jobb oldali küllőjén lévő gombok, amik a fedélzeti számítógépet léptetik a km óra műszeregységen, ,,lefagynak" , nem léptetnek, és törlik az addigi értékeket. (átlagfogyasztás, megtehető út, stb. stb.) Jobb lett volna ha meghagyják az előző modellben lévő ablaktörlő kapcsoló, aminek a végén volt ez a gomb, és akár a clio intervallumos ablaktörlő kapcsolóját is be lehetett rakni. Szét kellene szednem egy ilyen új dustert, megnézni, hogy felfogatás ügyileg passzol e bele a régi fajta kapcsoló, akkor pár kábellel megoldódna a fedcomp probléma is. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Az Android Auto a medianvon nem softveres frissítés lesz, hanem a medianav 4. generációja. Renaultokban várhatóan ősszel debütál, szerintem mire Daciákban hozzánk ér, az később lesz. Amúgy az Android Auto-tól sem kell olyan túl sokat várni, nem azt fogja jelenteni, hogy teljesen tükrözöd a mobilod, és azt csinálsz amit akarsz.
Tudom mit csinal az AA, foleg a Google Maps miatt akarnam.
Azzal a maps - al csak nyugisan. Ket turista autos rekedt nyakig sarba nalunk a hegyekbe mert, mapsz utan mentek es az a LEGROVIDEBB jaratlan utakra terelte oket. Ok meg csak mentek fel a hegyre mert ugy mondta a telefon.
Azzal a maps - al csak nyugisan. Ket turista autos rekedt nyakig sarba nalunk a hegyekbe mert, mapsz utan mentek es az a LEGROVIDEBB jaratlan utakra terelte oket. Ok meg csak mentek fel a hegyre mert ugy mondta a telefon.
En meg nem csalodtam benne, elvitt ahova menni akartam. Meg hat ugye ingyenes a gyari navival ellentetben.
Azzal a maps - al csak nyugisan. Ket turista autos rekedt nyakig sarba nalunk a hegyekbe mert, mapsz utan mentek es az a LEGROVIDEBB jaratlan utakra terelte oket. Ok meg csak mentek fel a hegyre mert ugy mondta a telefon.
Ez szerintem a legtöbb navinál összejöhet, ha legrövidebb útvonalat kér az ember és még mondjuk a földutakat is engedélyezi. Egyszer 2012-ben a Toszkánában engem is megviccelt az igo. Hát összetettem a két kezem mikor a domb tetején elértünk az aszfaltozott útra. És az még egy viszonylag normálisabb földút volt.
Dacia medianavjánál csak a leggyorsabb útvonalat szabad választani, mert különben megszivat, értelmetlen helyeken akar rövidíteni. Aztán ha a leggyorsabbal nem arra küld, amerre mi szeretnénk, akkor meg be lehet adni neki a köztes pontokat. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
De ahogy a közös kolléga írta, az Euro6b programmal agyon-nyomorított motor később megbosszulja magát. Meg ugye akiknem frissítették a vezérlő-software-t a gépén, "csökkent" nyomatékot, valamivel magasabb gázolajfogyasztást tapasztaltak.
Valahol olvastam, ha nagyon közel tudnák tenni a részecskecsapdát a leömlőhöz, akkor annak 200C-kal magasabb lenne a hőmérséklete, ami kapásból elégetné a befogott kormot és egyéb részecskéket, plusz, mintha a NOx-ot is erősen csökkentené.
Szerintem elérték a befecskendező-technikában a határt. A végtelenségig nem lehet növelni a befecskendezési nyomást, nem lehet a furatszámot sem emelni a befecskendező fejében.
Amivel szerintem még lehet "játszani", talán az égéstér kialakítása: a dugattyú pofájának módosítása, az égéskamra felső részének másféle alakja.(Nem jut eszembe a pontos megnevezése, de mindenki érti: ahová "felnyomja" a dugattyú magát.)
Mondjuk egy dolog még hasznos lehet: kéne egy hosszabb utolsó fokozat a váltóba. 130km/h-nál nem 2400 körül forogna, hanem 2200 körül, de ki tudja? Néztem, a Loncsiban óra szerint 120-nál 2000-t forog a főtengely. A Logan-ban miért nem lehet ugyan ezt megtenni? Igaz, ott 260Nm-van 200/220 helyett. Valószínűleg ez is számít.
De talán ha csökken az autópályás fordulatszám, ár decit csökken(?) a fogyasztás, ezzel együtt a szennyezés.
Mondom, talán... A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Valahol olvastam, ha nagyon közel tudnák tenni a részecskecsapdát a leömlőhöz, akkor annak 200C-kal magasabb lenne a hőmérséklete, ami kapásból elégetné a befogott kormot és egyéb részecskéket, plusz, mintha a NOx-ot is erősen csökkentené.
Ha eljössz, meg is mutatom. A tiéden még az autó alatt van, az enyémen már a motorblokk hátulján a tűzfal és a motor közt. Mindez a Lodgyban úgy néz ki, hogy egy részét felül a tűzfal is takarja az előre nyúló szélvédő miatt. Így míg az Euro5-öset röhögve körbe lehetett szerelni, az Euro6-osban akár egy rosszabb helyen lévő csatlakozó sérülés, vagy szakadt vákum cső miatt lehet kikapni a motort. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
A Megane árlistájában láttam, hogy az 1.6 Sce-t kifutó motorváltozatként jelölték meg. Tudjátok hogy esetleg mi lesz helyette, illetve, hogy ez vajon a Dusterre is érvényes lesz? Feltételezem a Dusterben is ugyanez motor kapható, és előbb utóbb akkor erre is érvényes lesz a csere. Bár gondolom valami turbósat fognak berakni, akkor viszont két opció is kilőve a listámról, ha egyszer cserélem a Logant... Logan MCV 2 Facelift, 0.9 Tce, Arctic
A Megane árlistájában láttam, hogy az 1.6 Sce-t kifutó motorváltozatként jelölték meg. Tudjátok hogy esetleg mi lesz helyette, illetve, hogy ez vajon a Dusterre is érvényes lesz? Feltételezem a Dusterben is ugyanez motor kapható, és előbb utóbb akkor erre is érvényes lesz a csere. Bár gondolom valami turbósat fognak berakni, akkor viszont két opció is kilőve a listámról, ha egyszer cserélem a Logant...
Én úgy tudom nem lesz több szívó benzines. Az 1.3 tCe váltja. Logan 2.0BLOGolok
Jelenleg elég viccesen néz ki a motorpaletta. TCe már kivéve az árlistából dCi megjelölve, hogy már csak készletről. SCe-ről meg most írjátok, hogy meg fog szűnni.
Csinálhatnának a Nissan Leaf 2-ből egy Dacia emblémás olcsóbb változatot (de ugyan olyan műszaki tartalommal). REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Klikk! itt a hiba. Megvan a javitott kozponti-szamitogep szoft. Ujra kel telepiteni szervizben. Jo kapcsolat kel. Tobb esteben a hiba megszunt. Van ket drb visszajelzes ( RO es F ), hogy sikertelen volt a telepites elso nekifutasbol.
Sziasztok, aki vett hivatalos tartozekot Dusterre, nektek mennyi volt a szervizkoltseg a felrakashoz? Nalam 32 ezer lenne egy elso parkoloradar beszerelese.
Sziasztok, aki vett hivatalos tartozekot Dusterre, nektek mennyi volt a szervizkoltseg a felrakashoz? Nalam 32 ezer lenne egy elso parkoloradar beszerelese.
Ha a 8201701559 cikkszámú utólagos első radar szettre gondolsz, amit a Duster 2-höz lehet venni, ne tedd!!! Már más is panaszkodott, hogy egy kalap ..... túl érzékeny, ha kell ha nem visít mint a malac.
A 8201701592 cikkszámú utólagos első kameráról (szintén Duster 2-höz) szintén rossz véleménnyel van, aki vett ilyet. Ez egy kínai vacak, amit a Renault csomagolt. Köze nincs a gyárilag az autóval együtt megvehető multiviev kamera rendszerhez. Akinek ilyen kamera lett előre beszerelve, annak a videójel elosztó box miatt gyalázatos minőségre romlott le a gyárilag már az autóban lévő tolatókamera képe is. (kikötve az utólagos elsőt, helyreáll a rend). Facebookon írta nekem a srác, hogy már 2-őt is vett belőle, még sem jó. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Sziasztok, aki vett hivatalos tartozekot Dusterre, nektek mennyi volt a szervizkoltseg a felrakashoz? Nalam 32 ezer lenne egy elso parkoloradar beszerelese.
Ha a 8201701559 cikkszámú utólagos első radar szettre gondolsz, amit a Duster 2-höz lehet venni, ne tedd!!! Már más is panaszkodott, hogy egy kalap ..... túl érzékeny, ha kell ha nem visít mint a malac.
A 8201701592 cikkszámú utólagos első kameráról (szintén Duster 2-höz) szintén rossz véleménnyel van, aki vett ilyet. Ez egy kínai vacak, amit a Renault csomagolt. Köze nincs a gyárilag az autóval együtt megvehető multiviev kamera rendszerhez. Akinek ilyen kamera lett előre beszerelve, annak a videójel elosztó box miatt gyalázatos minőségre romlott le a gyárilag már az autóban lévő tolatókamera képe is. (kikötve az utólagos elsőt, helyreáll a rend). Facebookon írta nekem a srác, hogy már 2-őt is vett belőle, még sem jó.
Multiview lesz a kocsiban, en a menetrogzito kamerara (8201713925 ) gondoltam ami a szelvedon lesz. Koszi az infot a radarrol, a felleporol tudsz valamit mondani? Ezeken kivul meg a szurke Sport Packot, a sarvedoket, easy flexet es a kerekjarati vedoelemeket, szeltereloket meg talan oldalvedoket szeretnem megvenni majd ra.
Fiúk a 14 utáni Dusternek be lehet hajtani a tükreit? Már úgy értem üzemszerűen. A logan tükreit is sikerült egyszer kézszer, nem szándékosan, szerencsére baj nélkül. A patkánynak a denevér az angyal!
Az enyémen gond nélkül beszoktam hajtani ha olyan helyen állok meg. Szívünk zöld fehér e két szín mindennél többet ér. Talis képekFónagyságMezőkövesd Pincehely
Miert kapnak az arabok/indiaiak/del amerikaik sokkal igenyesebb Renault valtozatot a lecsupaszitott europai Dacia Dusterhez kepest? Arban sincs igazabol nagy kulonbseg, nemertem.
Mert ott nem Dacia, hanem Renault van. A Renault pedig feljebb pozícionált márka, mint a Dacia. Ha itthon is Renault-ot veszel, az szebb,igényesebb lesz mint a Dacia, több extrával. Az, hogy ezt a típust nem forgalmazzák, az a piaci körülményeknek köszönhető. Délamerikában el tudják adni drágán Renaultnak, Európában nem lehetne. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Mert ott nem Dacia, hanem Renault van. A Renault pedig feljebb pozícionált márka, mint a Dacia. Ha itthon is Renault-ot veszel, az szebb,igényesebb lesz mint a Dacia, több extrával. Az, hogy ezt a típust nem forgalmazzák, az a piaci körülményeknek köszönhető. Délamerikában el tudják adni drágán Renaultnak, Európában nem lehetne.
De nem adjak el dragan, ez a legfurcsabb benne. Egy full extras orosz Kaptur ami a Duster ruszkirenault valtozata olcsobb mint itt egy fullos Duster, ugyanez a helyzet Mexikoban, adott penzert jobbat kapnak azok az orszagok mint Europa, szerintem ennek nem igy kellene lenni.
Indiaban pl 5 millio forintnak megfelel rupia a 110 lovas automata valtos duster amibe meg hatulra is jutott kartamasz
A Kaptur a Captur orosz változata, nem a Dusteré. Oroszoknál is van Duster, persze Renault emblémával. Annak az árát kell a Dacia Dusterhez hasonlítani, a Kapturt meg a Renault Capturéhez.
Magyarország
on is olcsóbb az alap Renault Captur mint a fullos Dacia Duster.
Az meg, hogy mi melyik piacon mennyibe kerül, rengeteg dologtól függ, ne is kezdjünk bele.
[ Módosítva 2018 július 20 péntek - 14:07:29 ] MediaNav Evolution 9.1.3, külsőhőmérséklet-
kijelzés, Eco2-képernyő, tolatókamera, Wake, Renault színséma | korrigált fogyasztás- és üzemanyagszint-kijelzés, hűtővízhőmérséklet-
kijelzés a műszeregységben | külső/belső csomagtartóperemvédő LZP | 4 x Osram Night Breaker Unlimited | 4 x Osram Diadem Chrome | fekete LED-es oldalsó indexek | LED-es 3. féklámpa | 2 x 3 lámpás belső világítás + 6 x Osram 2850WW | rendszámtáblatartó LZP Neutral + 2 x Osram Cool Blue Intense | 2. csomagtérvilágítás + 2 x Osram 2850WW | 4 x Sinuslive SL-135c | első ablaktörlő: porlasztó fúvókák, Bosch Aerotwin 60/50 cm lapátok, 2 x 55 cm törlőkar, bajuszkapcsoló 4 törlési intervallummal | hátsó ablaktörlő: Bosch Aerotwin 39 cm lapát, VW törlőkar, Xantia fúvóka, automatikus törlés kikapcsolva | Mercedes B-osztály 20 cm-es antenna | köpenyes ajtózárnyelvek | Scénic rugós kapaszkodók | gumikéder a szélvédő és a tető között | toronycsapágyvédő sapkák | állandó műszeregység- és kesztyűtartó-világítás | motortérszigetelés | visszapillantó tükör magasabban rögzítve | Lodgy szemüvegtartó
A Kaptur a Captur orosz változata, nem a Dusteré. Oroszoknál is van Duster, persze Renault emblémával. Annak az árát kell a Dacia Dusterhez hasonlítani, a Kapturt meg a Renault Capturéhez.
Magyarország
on is olcsóbb az alap Renault Captur mint a fullos Dacia Duster.
Az meg, hogy mi melyik piacon mennyibe kerül, rengeteg dologtól függ, ne is kezdjünk bele.
Egy full Kaptur 5 millio egy full Captur itt majdnem 7 millioig is felmehet, azert hasonlitottam a dusterhez merta Kaptur Dusterre epul. Egy fullos kulonleges kiadasu orosz Duster 4x4 is csak 1 millio rubel, kicsit tobb mint 4 millio forint. Suzukinal ugyanez van a Vitaraval es Scrossal, Kinai verziok szebbek belul, csak nemertem hogy ha azokra a piacokra lehet kerni feher belsovel itt miertnem oldjak meg akart felarert azokat amit ok megkapnak alapbol.
Miert kapnak az arabok/indiaiak/del amerikaik sokkal igenyesebb Renault valtozatot a lecsupaszitott europai Dacia Dusterhez kepest? Arban sincs igazabol nagy kulonbseg, nemertem.
Lehet hogy kevesebb az adó, meg az egyéb rárakódó költség.(forg.-ba helyezés, honosítás, regisztráció, rendszám, az adókat nem sorolom, sok helyet foglalna) A felszereltséget gondolom a piac igényeihez szabják.
Miert kapnak az arabok/indiaiak/del amerikaik sokkal igenyesebb Renault valtozatot a lecsupaszitott europai Dacia Dusterhez kepest? Arban sincs igazabol nagy kulonbseg, nemertem.
Lehet hogy kevesebb az adó, meg az egyéb rárakódó költség.(forg.-ba helyezés, honosítás, regisztráció, rendszám, az adókat nem sorolom, sok helyet foglalna) A felszereltséget gondolom a piac igényeihez szabják.
Mennyibe kerulhet feher szinure gyartani azt a muanyag elemeket? Biztos vagyok benne hogy 75 ezres valaszthato extrava tennek siman megerne akkoris, szerintem inkabb lustasag a gyarto reszerol, ahogy azis hogy nem elerheto hatso kartamasz.