A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Problémák, megoldásaik
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Mindent a motorról! III.
Oldal:   <<      
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
run
2018 november 24 szombat - 10:06:04
run


Regisztrált tag #641
Regisztrált: 2007 január 09 kedd - 19:28:10

Üzenetek: 208
Mert fele anyyiért megkaptuk a szenzort, meg minusz a munkadíjjuk.Hiába 2 perces meló, azért fog a cerkájuk! Na meg amúgy is az aknában voltunk 2 napig, egy kis futómű nagygenerál miatt (lengőkarok,kormányösszek ötők,stabilizátorszilente k..stb). Amúgy tényleg már eltünt a hibajel, de most hozok össze egy OBDII cuccost, majd azzal meg lesz oldva "minden".

[ Módosítva 2018 november 24 szombat - 10:09:38 ]

Logan\'s Run
Vissza az elejére
Iszy56
2018 december 08 szombat - 15:11:53
Kolozsvar


Regisztrált tag #1915
Regisztrált: 2013 január 17 csütörtök - 22:55:11

Üzenetek: 748
E heti cserenk: turbo vezetek ( ? ) 1500 Di. Eleg razos.

Vissza az elejére
Iszy56
2018 december 08 szombat - 15:13:03
Kolozsvar


Regisztrált tag #1915
Regisztrált: 2013 január 17 csütörtök - 22:55:11

Üzenetek: 748
+

Vissza az elejére
Gera07
2018 december 09 vasárnap - 19:58:40


Regisztrált tag #2880
Regisztrált: 2017 július 20 csütörtök - 10:06:23

Üzenetek: 27
Bocs,ha rossz helyre írom.
Olyan problémám van,hogy műszerfalon a vízhőfok nem megy 2 csíknál feljebb. Hidegen indítás után nincs egy csík se,aztán egyből 2 jelenik meg és annál tovább nem megy. Termosztát cserélve lett már. Nem oldotta meg a problémát. Mi lehet még a gond?

Dacia Logan 1.4 MPI Laurate
2005
Vissza az elejére
Krogergo
2018 december 10 hétfő - 12:11:20
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6592
Ha a termosztátod már jókor nyit-zár (ami egyáltalán nem biztos, hiába új, olvass vissza a témában a klubbon, bati is én is írtunk eleget róla, cikkszámmal is) akkor vízhőfok jeladó. Csak ne Facet és társai olcsó kacatot tegyél bele, mert nem lesz jó.
Mivel a vízhőfok jeladó 2 körös, 1 a motorvezérlőnek és az OBD csatira, másik a műszerfalnak, én azzal kezdeném, hogy diagnosztikai műszerrel megnézném melegedés közben mit mutat a kettő, egyformák e.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
aggeus90
2019 január 02 szerda - 12:32:27

Regisztrált tag #3049
Regisztrált: 2018 november 29 csütörtök - 16:48:29

Üzenetek: 2
Sziasztok!
2014es gyártmányú Dacia Logan II 1.2 75 le benzines 4 hengeres benzines motorban milyen gyári gyertya van? Köszönöm előre a választ
Vissza az elejére
Vojni
2019 január 13 vasárnap - 20:44:02

Regisztrált tag #3063
Regisztrált: 2019 január 04 péntek - 15:09:21

Üzenetek: 1
Sziasztok!
Van egy 1.6 benzines (SCe 100) Lodgym és teljesen véletlenszerűen elkezd rángatni. Ilyenkor erőtlen is és rengeteget fogyaszt. 100-110-nél 14 liter fölött. Volt már valakinek hasonló tapasztalata? A Dacianál kezdenek elég tanácstalanok lenni. Az első alkalommal - bár hibalámpa nem gyulladt ki - a gépben benne volt a hátsó lambdaszonda hibája. Ezt kicserélték, de kb. 50km után újra jelentkezett a hiba, ugyanazzal a hibakóddal. Újraprogramozták a befecskendezést, de megint csak 50-100km kellett, hogy előjöjjön a dolog. Viszont most már a hibajelző lámpa is kivillant. Az autó egyébként 1,5 éves, 15ezer km-rel.
Vissza az elejére
Krogergo
2019 január 14 hétfő - 08:11:45
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6592
aggeus90 írta ...

Sziasztok!
2014es gyártmányú Dacia Logan II 1.2 75 le benzines 4 hengeres benzines motorban milyen gyári gyertya van? Köszönöm előre a választ


Gyáriból egyfajta van Bemész a márkaszervizbe, és olyat fogsz kapni, autósboltban nem.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Krogergo
2019 január 14 hétfő - 08:16:48
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6592
Vojni írta ...

Sziasztok!
Van egy 1.6 benzines (SCe 100) Lodgym és teljesen véletlenszerűen elkezd rángatni. Ilyenkor erőtlen is és rengeteget fogyaszt. 100-110-nél 14 liter fölött. Volt már valakinek hasonló tapasztalata? A Dacianál kezdenek elég tanácstalanok lenni. Az első alkalommal - bár hibalámpa nem gyulladt ki - a gépben benne volt a hátsó lambdaszonda hibája. Ezt kicserélték, de kb. 50km után újra jelentkezett a hiba, ugyanazzal a hibakóddal. Újraprogramozták a befecskendezést, de megint csak 50-100km kellett, hogy előjöjjön a dolog. Viszont most már a hibajelző lámpa is kivillant. Az autó egyébként 1,5 éves, 15ezer km-rel.


Szia!
Ha a lámpa is világít, akkor az egyértelmű hiba, azzal kell kezdeni. Aztán attól függetlenül lehet még más is. Meg kérdéses az üzemanyag, hol mire van használva, stb. Ha egy szerviz, akinél ott az autó, és nem tudja megoldani, akkor arra látatlanban itt az interneten nem fogsz olyan választ kapni, amivel érdemben is mennél valamire. Keress másik szervizt, és írj az RH-nak is.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
bati
2019 január 14 hétfő - 20:56:45


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 809
aggeus90 írta ...

Sziasztok!
2014es gyártmányú Dacia Logan II 1.2 75 le benzines 4 hengeres benzines motorban milyen gyári gyertya van? Köszönöm előre a választ


CHAMPION REA8MX ,de semmi jelentősége nincs.


.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
aggeus90
2019 január 16 szerda - 20:31:38

Regisztrált tag #3049
Regisztrált: 2018 november 29 csütörtök - 16:48:29

Üzenetek: 2
bati írta ...

aggeus90 írta ...

Sziasztok!
2014es gyártmányú Dacia Logan II 1.2 75 le benzines 4 hengeres benzines motorban milyen gyári gyertya van? Köszönöm előre a választ


CHAMPION REA8MX ,de semmi jelentősége nincs.
.


köszi a segítségedet
Vissza az elejére
gylaci
2019 január 30 szerda - 10:43:33

Regisztrált tag #2997
Regisztrált: 2018 május 28 hétfő - 15:19:24

Üzenetek: 62
Az 1.5 dCi motor fordulatszámánál hol lehet az a bizonyos piros mező (vagy lehatárol és kész)? Az órán ez a spórolás jegyében lemaradt. Már fáj a szemem a keresgéléstől de nem találok róla semmit.
Vissza az elejére
RayD
2019 január 30 szerda - 12:34:51
RayD


Regisztrált tag #2659
Regisztrált: 2016 március 07 hétfő - 12:52:10

Üzenetek: 527
gylaci írta ...

Az 1.5 dCi motor fordulatszámánál hol lehet az a bizonyos piros mező (vagy lehatárol és kész)? Az órán ez a spórolás jegyében lemaradt. Már fáj a szemem a keresgéléstől de nem találok róla semmit.

4000-nél tuti nem érdemes tovább pörgetni
De 2500-nál sem, mert onnantól már nem nagyon nő az erő és a nyomaték már csökken.

Klikk!

[ Módosítva 2019 január 30 szerda - 12:36:04 ]

Vissza az elejére
gylaci
2019 január 31 csütörtök - 07:00:43

Regisztrált tag #2997
Regisztrált: 2018 május 28 hétfő - 15:19:24

Üzenetek: 62
Köszi a diagramot! Én csak annyit találtam hogy bejáratás alatt nem érdemes 2500 fölé forgatni, de hogy mi az a tartomány ami esetleg már károsan is hathat a motorra (piros mező) ilyet nem. Bár sosem járok padlógázzal, így igazán nem befolyásol.
Vissza az elejére
Jim74
2019 február 16 szombat - 09:34:27

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 287
Sziasztok!

1.2 Tce Dokkerrel (kb. 25ezer km van benne) kapcsolatban szeretnék az alábbi jelenségről érdeklődni.
Eddig, ha ráadtam a gyújtást, elég erős búgó hang hallatszódott az üzemanyagtartály felől, ami 2-3 másodperc múlva megszűnt. Gondolom az üzemanyag szivattyú beindult, majd leállt.
Egy pár napja ez a búgó hang nagyon, szinte alig hallhatóvá változott, és mintha kicsit nyöszörgős lenne (de lehet, hogy a nyöszörgést csak beképzelem).
Minek a jele lehet ez a jelenség? Kellene aggódnom, menjek azonnal szervizbe?
Előre is köszönöm a segítséget.
Vissza az elejére
macilka
2019 február 16 szombat - 13:07:34
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2883
Mivel garanciális vidd szervizbe,aggódjanak ők!
Vissza az elejére
Jim74
2019 február 16 szombat - 18:43:12

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 287
Köszönöm a választ. Ezt fogom tenni, csak gondoltam körbekérdezek, hogy merjem-e így használni vagy sem.
Aztán úgy döntöttem, hogy használom, aztán, ha megáll valahol útszélén, akkor hívom az assistance-t.
Nem vagyok nagyon szerencsés ezzel az autóval...
Amikor megérkezett, kiderült, hogy a kormányon a varrás ki van bomolva. Mehettem vissza két hét múlva, hogy kicseréljék.
Az hátsó ajtó jobb oldali szárnya nem volt jól beállítva, jól be kellett vágni, hogy rendesen becsukódjon. Beállították.
A jobb oldali tolóajtóban a kilincs bovdene nagy melegben megnyúlt és nem lehetett kinyitni. Bovden csere, a gyári centikkel volt hosszabb, mint amire kicserélték, állítani már nem lehetett rajta.
Szintén a jobb oldali tolóajtó el kezdett zörögni. Nagy nehezen sikerült lokalizálni a probléma forrását és beállítással sikerült orvosolni.
Most a bal oldali kezdte el ugyanezt.
A jobb oldali ajtókárpitban mély hangoknál elkezdett berezonálni valami.

A szerviz előtt le a kalappal, mert mindig nagyon kedvesen, segítőkészen álltak a problémákhoz.
Az a baj, hogy ennyi pénzért, ilyen egyterűt nem kapok semelyik másik márkánál...
Vissza az elejére
macilka
2019 február 17 vasárnap - 11:35:47
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2883
Ha meg vagy elégedve a szervizzel,akkor egy okkal több hogy meglátogasd őket.
Én nem reszkíroznék,mert milyen hívni az assistanceot hívni pl.gyerekkel hátul?
Megpakolva vidékről hazafelé kajával és alapanyagokkal...
De hát Te tudod,a Te döntésed.
Vissza az elejére
Jim74
2019 február 17 vasárnap - 16:59:01

Regisztrált tag #2521
Regisztrált: 2015 január 15 csütörtök - 10:04:35

Üzenetek: 287
Már írtam nekik, hogy mikor tudnának a jövő héten fogadni.
Inkább rászánom azt az 1-2 órát, mint valahol az út szélén várjam a sárga angyalt...
Vissza az elejére
atiska001
2019 február 26 kedd - 10:00:07

Regisztrált tag #1154
Regisztrált: 2008 november 18 kedd - 15:27:13

Üzenetek: 2
Érthetetlen a hibajelenségem, nem tudom valakinél jelentkezett-e már ilyen. Hosszabb motorfékezés után, feljebb kapcsolva, gázt adva húzni kezd, majd kb. 1másodperc után erős rántást, kihagyást produkál. FHP jeladó, gyújtókábelek már cserélve. 1.4 MPI, 2006.
Vissza az elejére
bati
2019 február 26 kedd - 14:37:26


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 809
.

Üzemanyag probléma.Lehet szivattyú,koszos benzin vagy injektorok - tisztítókúra kell neki.


.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
atiska001
2019 március 04 hétfő - 14:53:10

Regisztrált tag #1154
Regisztrált: 2008 november 18 kedd - 15:27:13

Üzenetek: 2
Köszi a választ, akkor szétszedem majd a rendszert, átmosom tiszta benzinnel, hátha kosz akadozik valahol.
Vissza az elejére
bati
2019 március 04 hétfő - 16:30:46


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 809
Kár az időt pazarolni rá,mert nem lesz jobb.
Én adalékkal kezdeném.


.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
balamber3
2019 március 14 csütörtök - 10:17:09

Regisztrált tag #2682
Regisztrált: 2016 április 26 kedd - 08:35:37

Üzenetek: 14
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy tapasztalt-e már valaki olyat, hogy az alapjárat hideg motornál időnként elkezd ugrálni.Ez teljesen kiszámíthatatlanul jelentkezik.
Egy kis idő után visszaáll, és már ok. minden.

Köszi!
Vissza az elejére
bati
2019 március 14 csütörtök - 16:13:29


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 809
.

igen


.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Iszy56
2019 március 15 péntek - 10:56:49
Kolozsvar


Regisztrált tag #1915
Regisztrált: 2013 január 17 csütörtök - 22:55:11

Üzenetek: 748
Az 1,2 benzines motorrol:

Klikk!
Vissza az elejére
RayD
2019 március 21 csütörtök - 17:33:57
RayD


Regisztrált tag #2659
Regisztrált: 2016 március 07 hétfő - 12:52:10

Üzenetek: 527
Sziasztok!

Euro6 dCi90 termosztát: az normális, hogy 78°C foknál nyit?

A héten jött meg Kínából az OBDII-es Bluetooth kütyü, gondoltam tegnap rövidebb, ma hosszabb úton (Bp-Salgótarjánb-Bp.) megnézem mit mond a hűtőfolyadék hőfokára.

Egyszer láttam 82°C-ig felmenni, egyszer 80°C-ig és ma a legvégén többször 79°C-on, de rendszerint 77-78°C-on volt a hőfok miután bemelegedett. Gond lehet a termosztátommal,. vagy ez az EURO 6 betegség része, csak korábban 82°C-okról esett szó?

[ Módosítva 2019 március 21 csütörtök - 18:45:52 ]

Vissza az elejére
Krogergo
2019 március 21 csütörtök - 21:25:31
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6592
Mindegyik ilyen, megnyugodhatsz. Ha regenerál a részecskeszűrő, akkor szokott felmenni kb. 86 fokig.
Annyira nem melegszik az a Dci, hogy nekem a klímázós időszakot kivéve egész évben fent van az alsó hűtőmaszk takaró. Még plusz 15 fokban, autópályán 140-150-el tolva, vagy városi dugóban állva se megy feljebb a hőfok ennél a 79-82 foknál.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
RayD
2019 március 22 péntek - 07:59:03
RayD


Regisztrált tag #2659
Regisztrált: 2016 március 07 hétfő - 12:52:10

Üzenetek: 527
Köszönöm a felvilágosítást.
Hűtőmasz k takarót 2 tél után idén én is beszereztem, majd figyelem még a hőmérőt, hogy mikor lesz ideje levenni, de egyelőre hidegek a reggelek és nemigen szoktam 120-nál jobban tolni, mert ritkán sietős annyira és ráadásul attól megfájdul a zsebem.

[ Módosítva 2019 március 22 péntek - 07:59:21 ]

Vissza az elejére
Krogergo
2019 március 22 péntek - 08:36:12
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6592
Én is figyelem a hőmérőt folyamatosan. Még a 0.9Tce-nél sem kellett levennem. Igaz azzal csak 30km-es körön belül mozgok.
Addig is véd a kavicsoktól, télen sós létől. Meg ezek a mai klímahűtők annyira sérülékenyek, hogy egy nagyobb bogártól deformálódnak. Tehát amikor csak lehet, jó ha fent van.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<       

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!