A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Problémák, megoldásaik
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Mindent a gumikról! II.
Oldal:   <<      
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
lajo
2018 július 05 csütörtök - 20:41:41


Regisztrált tag #2958
Regisztrált: 2018 február 19 hétfő - 13:21:55

Üzenetek: 56
Belinkelek két fájlt, amelyekkel meg lehet jeleníteni a keréknyomást és -hőmérsékletet telefonon a Torque Pro alkalmazásban. Direkt (jeladós) keréknyomásellenőrző rendszerrel rendelkező 2. generációs Daciákkal működik. Indirekt TPMS-sel nem próbáltam, de lehet, hogy azzal is. Elvileg Duster2-vel is működnie kell.

Ha még nem létezik, létre kell hozni a ".torque" könyvtárban egy "vehicles" és egy "extendedpids" könyvtárat, és bemásolni az elsőbe az "UCH.tdv"-t, a másodikba az "UCH TPMS.csv"-t.

Ezután a Torque Pro-ban jobbra fent ki kell választani az "UCH" profilt. Aztán balra lent a fogaskerékre kattintani, aztán "Settings" -> "Manage external PIDs/Sensors", jobbra fent a három pontra kattintani, "Add predefined set" és beimportálni az UCH-s PID-eket.

Ekkor hozzá lehet adni a kijelzőhöz a 4 keréknyomást és -hőmérsékletet: "Realtime information" -> fogaskerék -> "Add display" -> Wheel pressure 1-től 4-ig ill. Wheel temperature 1-től 4-ig.

UCH TPMS.csv

UCH.tdv





MediaNav Evolution 9.1.3, külsőhőmérséklet- kijelzés, Eco2-képernyő, tolatókamera, Wake, Renault színséma | korrigált fogyasztás- és üzemanyagszint-kijelzés, hűtővízhőmérséklet- kijelzés a műszeregységben | külső/belső csomagtartóperemvédő LZP | 4 x Osram Night Breaker Unlimited | 4 x Osram Diadem Chrome | fekete LED-es oldalsó indexek | LED-es 3. féklámpa | 2 x 3 lámpás belső világítás + 6 x Osram 2850WW | rendszámtáblatartó LZP Neutral + 2 x Osram Cool Blue Intense | 2. csomagtérvilágítás + 2 x Osram 2850WW | 4 x Sinuslive SL-135c | első ablaktörlő: porlasztó fúvókák, Bosch Aerotwin 60/50 cm lapátok, 2 x 55 cm törlőkar, bajuszkapcsoló 4 törlési intervallummal | hátsó ablaktörlő: Bosch Aerotwin 39 cm lapát, VW törlőkar, Xantia fúvóka, automatikus törlés kikapcsolva | Mercedes B-osztály 20 cm-es antenna | köpenyes ajtózárnyelvek | Scénic rugós kapaszkodók | gumikéder a szélvédő és a tető között | toronycsapágyvédő sapkák | állandó műszeregység- és kesztyűtartó-világítás | motortérszigetelés | visszapillantó tükör magasabban rögzítve | Lodgy szemüvegtartó
Vissza az elejére
Basic
2018 július 12 csütörtök - 20:17:50
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2710
Készülnek az új téli papucsok

Kidobtam a régi gumikat, elvittem a rozsdás, randa fekete felniket, és egy homokfúvás, ezüstre porfestés akció után így jöttek vissza.
Veszek négy új téli gumiabroncsot, és felrakom majd a kerekeket meztelenül (=a felesleges dísztárcsa nélkül) az autóra.

Lehet, hogy télig szerzek még négy kis fekete kupakot a csavarok közé, mint amilyen a román fapadokon, vagy a kisfurgon Kangookon volt...



Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Krogergo
2018 július 12 csütörtök - 23:16:14
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6413
Nekem a porfestett felnikről nincs túl jó tapasztalatom. Idővel válni fog le nagy darabokban.
Tudom, pepecs munka, de én biztos lefújtam volna homokfúvatás után 3 doboz felni ezüsttel, az tartósabb.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Basic
2018 július 13 péntek - 05:45:57
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2710
Ez nem hangzik jól...
Na mindegy, majd meglátjuk, pár telet talán kibír.

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Basic
2018 július 21 szombat - 21:30:35
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2710
Elkezdtem téligumikat nézegetni. Lehet, hogy Nexen lesz (vagy nem). Megfizethető, a teszteredményei egész jók, szóval vállalható kompromisszumnak tűnik...

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Szita
2018 július 22 vasárnap - 11:17:17
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 244
Basic írta ...

Elkezdtem téligumikat nézegetni. Lehet, hogy Nexen lesz (vagy nem). Megfizethető, a teszteredményei egész jók, szóval vállalható kompromisszumnak tűnik...

Igazából aug vége, szeptember az akció kezdete.(szokott lenni ingyenes szállítás 4db esetén, vagy a közeledben személyes átvétel) Ilyenkor a DOT számra kell figyelni. Hankook-ot merem ajánlani. (Icept RS2) Ár-értékben jó. De ha sokat mész hóban-jégen, Vredestein-t használtam már, szuper. (igaz hogy drága) Még dícsérték az Apollót. Vredestein termék, ár-értékben ez is nagyon jó.( állítólag kicsit jobb mint a Hankook) És a Kleber új gumija is jó a tesztek szerint.


[ Módosítva 2018 július 22 vasárnap - 14:10:55 ]
Vissza az elejére
Decker
2018 július 31 kedd - 11:05:50

Regisztrált tag #3011
Regisztrált: 2018 július 30 hétfő - 15:20:09

Üzenetek: 1
Sziasztok!! Hamarosan egy Sandero Stepway tulajdonosa leszek, eddig egy fapados Suzukit hajtottam amiben nem volt még ez a keréknyomás ellenőrző rendszer. A kérdésem az lenne, hogy az új autón is elfogadott/megoldható, hogy nem veszek egyelőre felnit a téli abroncsnak, a gyári felnin (FlexWheel) csak a gumik lennének cserélgetve. A konkrét kérdésem a szelepben van-e valami érzékelő ami sérülhet-e a gumicserekor, vagy sem.
Vissza az elejére
Vasi
2018 július 31 kedd - 15:21:23


Regisztrált tag #2709
Regisztrált: 2016 június 28 kedd - 07:14:39

Üzenetek: 523
Decker írta ...

Sziasztok!! Hamarosan egy Sandero Stepway tulajdonosa leszek, eddig egy fapados Suzukit hajtottam amiben nem volt még ez a keréknyomás ellenőrző rendszer. A kérdésem az lenne, hogy az új autón is elfogadott/megoldható, hogy nem veszek egyelőre felnit a téli abroncsnak, a gyári felnin (FlexWheel) csak a gumik lennének cserélgetve. A konkrét kérdésem a szelepben van-e valami érzékelő ami sérülhet-e a gumicserekor, vagy sem.

Most direkt, vagy indirekt lesz a rendszer azt nem tudom. De ha lesz a "kerékben érzékelő" , akkor minden csere -bere kockázattal jár. ( Jó szakember kell.) A gumi sem örül a le - fel tornának.

Nyugaton a helyzet változatlan!
Vissza az elejére
Basic
2018 július 31 kedd - 17:37:59
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2710
Szerintem nem lesz jeladó a kerekeiben, a legújabb Sandero-k már az ABS-jelből (vagy miből) számolgatják, hogy stimmel e a guminyomás.


Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Vasi
2018 július 31 kedd - 18:22:18


Regisztrált tag #2709
Regisztrált: 2016 június 28 kedd - 07:14:39

Üzenetek: 523
Basic írta ...

Szerintem nem lesz jeladó a kerekeiben, a legújabb Sandero-k már az ABS-jelből (vagy miből) számolgatják, hogy stimmel e a guminyomás.


Ki tudja, hogy milyet találnak a raktárban!

Nyugaton a helyzet változatlan!
Vissza az elejére
Szita
2018 július 31 kedd - 21:32:59
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 244
Vasi írta ...

Basic írta ...

Szerintem nem lesz jeladó a kerekeiben, a legújabb Sandero-k már az ABS-jelből (vagy miből) számolgatják, hogy stimmel e a guminyomás.


Ki tudja, hogy milyet találnak a raktárban!

Nekem szó szerint ezt mondta a kereskedő: "Olyan lesz benne, amilyen a raktárban van. Ha megjön, meglátjuk az ajtón."
Vissza az elejére
Vasi
2018 augusztus 01 szerda - 03:23:49


Regisztrált tag #2709
Regisztrált: 2016 június 28 kedd - 07:14:39

Üzenetek: 523
Szita írta ...

Vasi írta ...

Basic írta ...

Szerintem nem lesz jeladó a kerekeiben, a legújabb Sandero-k már az ABS-jelből (vagy miből) számolgatják, hogy stimmel e a guminyomás.


Ki tudja, hogy milyet találnak a raktárban!

Nekem szó szerint ezt mondta a kereskedő: "Olyan lesz benne, amilyen a raktárban van. Ha megjön, meglátjuk az ajtón."

Na! Tessék!

Nyugaton a helyzet változatlan!
Vissza az elejére
dezso
2018 augusztus 13 hétfő - 19:28:04


Regisztrált tag #2639
Regisztrált: 2016 január 13 szerda - 11:14:02

Üzenetek: 52
Sziasztok!
Hétvégén sikerült egy kicsit jobb minőségű úton többet menni a két hete átvett mcv-vel. Eddig is gyanús volt, hogy egy kicsit ráz 85-nél és felette, de a faluk közti sz.. utakon nehéz bármit is észrevenni. Mikor hazaértünk megvizsgáltam kicsit a gumikat. A jobb első(az alsó képen) a legcsunyább, mintha kiszabdalt volna valami a gumi mintájából darabokat. A bal elsőn is látszik. A két hátsó hibátlan. Kumho ecowing gumikkal szerelt az autó.
Mit szóltok hozzá? Volt valakinek ilyen vagy hasonló problémája?



Vissza az elejére
Szita
2018 augusztus 13 hétfő - 20:19:32
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 244
dezso írta ...

Sziasztok!
Hétvégén sikerült egy kicsit jobb minőségű úton többet menni a két hete átvett mcv-vel. Eddig is gyanús volt, hogy egy kicsit ráz 85-nél és felette, de a faluk közti sz.. utakon nehéz bármit is észrevenni. Mikor hazaértünk megvizsgáltam kicsit a gumikat. A jobb első(az alsó képen) a legcsunyább, mintha kiszabdalt volna valami a gumi mintájából darabokat. A bal elsőn is látszik. A két hátsó hibátlan. Kumho ecowing gumikkal szerelt az autó.
Mit szóltok hozzá? Volt valakinek ilyen vagy hasonló problémája?





Hát esetleg Gergő hozzá tud szólni. Én még nem láttam ilyet. Esetleg ha van normális gumisod, érdemes lenne beszélni vele. Hátha tudja mitől lessz ilyen. Kumho van a családban, szerintem ennyire nem sz@r.
Vissza az elejére
gylaci
2018 augusztus 13 hétfő - 21:00:25

Regisztrált tag #2997
Regisztrált: 2018 május 28 hétfő - 15:19:24

Üzenetek: 23
Lenne egy nagyon hülye kérdésem. Inkább itt nézzenek annak mint egy kereskedésben. A gyárból kigördülő autókat kizárólag nyári gumival szerelik? Nem érdekli az évszak őket, első a "költséghatékonyság"? Ha egy előregyártottnál nem is, de egy rendeltnél azért lehet tudni mikor kerül a vevőhöz, és úgyis a kértek alapján rakják össze. Habár Afrikában meg tél sincs, ott ez nem gond.
Vissza az elejére
bati
2018 augusztus 13 hétfő - 22:31:07


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 782
dezso írta ...

Sziasztok!
Hétvégén sikerült egy kicsit jobb minőségű úton többet menni a két hete átvett mcv-vel. Eddig is gyanús volt, hogy egy kicsit ráz 85-nél és felette, de a faluk közti sz.. utakon nehéz bármit is észrevenni. Mikor hazaértünk megvizsgáltam kicsit a gumikat. A jobb első(az alsó képen) a legcsunyább, mintha kiszabdalt volna valami a gumi mintájából darabokat. A bal elsőn is látszik. A két hátsó hibátlan. Kumho ecowing gumikkal szerelt az autó.
Mit szóltok hozzá? Volt valakinek ilyen vagy hasonló problémája?





.
Egy futómű állítás reférne.
Miért kellet ennyit várni? Ez nem kicsit rázhat....

.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
dezso
2018 augusztus 13 hétfő - 23:00:20


Regisztrált tag #2639
Regisztrált: 2016 január 13 szerda - 11:14:02

Üzenetek: 52
bati írta ...

dezso írta ...

Sziasztok!
Hétvégén sikerült egy kicsit jobb minőségű úton többet menni a két hete átvett mcv-vel. Eddig is gyanús volt, hogy egy kicsit ráz 85-nél és felette, de a faluk közti sz.. utakon nehéz bármit is észrevenni. Mikor hazaértünk megvizsgáltam kicsit a gumikat. A jobb első(az alsó képen) a legcsunyább, mintha kiszabdalt volna valami a gumi mintájából darabokat. A bal elsőn is látszik. A két hátsó hibátlan. Kumho ecowing gumikkal szerelt az autó.
Mit szóltok hozzá? Volt valakinek ilyen vagy hasonló problémája?





.
Egy futómű állítás reférne.
Miért kellet ennyit várni? Ez nem kicsit rázhat....

.


Gondolod, hogy ez futómű gond??
Vissza az elejére
Szita
2018 augusztus 13 hétfő - 23:51:55
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Üzenetek: 244
gylaci írta ...

Lenne egy nagyon hülye kérdésem. Inkább itt nézzenek annak mint egy kereskedésben. A gyárból kigördülő autókat kizárólag nyári gumival szerelik? Nem érdekli az évszak őket, első a "költséghatékonyság"? Ha egy előregyártottnál nem is, de egy rendeltnél azért lehet tudni mikor kerül a vevőhöz, és úgyis a kértek alapján rakják össze. Habár Afrikában meg tél sincs, ott ez nem gond.

Mivel nálunk nem kötelező a téli, ezért átadja nyárival. Esetleg megrendelésnél kell próbálni kialkudni egy garnitúra télit. Csak úgy mint a piacon!
Vissza az elejére
bati
2018 augusztus 14 kedd - 00:09:08


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Üzenetek: 782
dezso írta ...


Gondolod, hogy ez futómű gond??


.
Nem gondolom.
A belső felét radírozza, az összetartás nem jó.


.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Basic
2018 augusztus 14 kedd - 21:00:13
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2710
Nem lehet, hogy ezt nem a futómű hibája, ha nem egy elpörgetett kerék okozta? Mondjuk valami beton feljárón, ahol nem akart felmenni a járgány, és azon az oldalon eldifferált, vagy valami ilyesmi. Vannak hosszanti karcok is a gumin.

[ Módosítva 2018 augusztus 14 kedd - 21:00:38 ]

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
dezso
2018 augusztus 14 kedd - 21:22:33


Regisztrált tag #2639
Regisztrált: 2016 január 13 szerda - 11:14:02

Üzenetek: 52
Nem volt ilyen eset. Holnap megyek szervizbe, meglátjuk.
Vissza az elejére
dezso
2018 augusztus 15 szerda - 21:57:47


Regisztrált tag #2639
Regisztrált: 2016 január 13 szerda - 11:14:02

Üzenetek: 52
Jó estét!
Megvolt a szerviz. Kicentírozták a kerekeket az elsőket hátra rakták. A jobb elsőre kellett 10g súly, a többi jó volt. Lefényképezték a hibás gumikat elküldik a rh-nak, a választ tudjuk......
A hiba megszünt most nem ráz.
A szerviz korrekt volt bent voltam végig a szervizben beszélgettem a szerelővel. Egyenlőre ennyi, reméljük itt lezárul a dolog.
Egyenlőre megfigyelés alatt tartom a gumikat, reméljük nem lesz további probléma.
Vissza az elejére
Sheme
2018 augusztus 16 csütörtök - 12:46:49

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 988
lajo írta ...

Belinkelek két fájlt, amelyekkel meg lehet jeleníteni a keréknyomást és -hőmérsékletet telefonon a Torque Pro alkalmazásban. Direkt (jeladós) keréknyomásellenőrző rendszerrel rendelkező 2. generációs Daciákkal működik. Indirekt TPMS-sel nem próbáltam, de lehet, hogy azzal is. Elvileg Duster2-vel is működnie kell.


Besza-behu...!

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Sheme
2018 augusztus 16 csütörtök - 12:52:34

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 988
dezso írta ...

Sziasztok!
Hétvégén sikerült egy kicsit jobb minőségű úton többet menni a két hete átvett mcv-vel. Eddig is gyanús volt, hogy egy kicsit ráz 85-nél és felette, de a faluk közti sz.. utakon nehéz bármit is észrevenni. Mikor hazaértünk megvizsgáltam kicsit a gumikat. A jobb első(az alsó képen) a legcsunyább, mintha kiszabdalt volna valami a gumi mintájából darabokat. A bal elsőn is látszik. A két hátsó hibátlan. Kumho ecowing gumikkal szerelt az autó.
Mit szóltok hozzá? Volt valakinek ilyen vagy hasonló problémája?






Dezső!

Most nem azért, h a szaporát rád hozzam, de a második képen, szemből, jobbról a második hosszanti profil jobb oldalánál mintha kicsipkézett lenne a gumi felülete. Magyarul lemorzsolódott róla a futófelület külső részének egy-két mm-e.

Remélem mindenképpen, kifogás-nyafogás nélkül azonnal lecseréled vatta új gumikra mind a négy gumidat! Nem keveset futott, alig használt vackokra!

Fékkel, gumival, üzemanyagokkal NEM szórakozunk, h ráér, mert NEM ér rá!

Ha nem vagy önjelöl cipőkészítő - gy.k.: Schumacher -, valamint télen nem vagy rákényszerítve, h használd a talicskád városon kívül, szvsz valamilyen négy évszakos gumi bőven megteszi.

(Nekem immár 5. éve Vredestein Quatrack 3-as abroncsok vannak fenn a szekéren. Azért szeretem, mert nagyon kiszámítható. Egyrészt kanyarban nem egyből csúszik meg, hanem van egy elég széles sáv, amikor érzed, h kúszik a kocsi, nem alattomosan megfarol. Persze ehhez elég nagy állatnak kell lenni, h elérje az ember.

Télen meg úgysem megyek ki vele a sós hóba, nehogy már elrohasszam a karosszériát. Azt a pár napot meg úgyis kibírom - alig van már tél, sajnos.)

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
DQM
2018 augusztus 16 csütörtök - 13:22:45


Regisztrált tag #2471
Regisztrált: 2014 július 23 szerda - 09:08:34

Üzenetek: 170
dezso, nem írtad, volt-e futóműállítás?! Ha nem, előjön a hiba megint 80-nál. Egy idő múlva.
Vissza az elejére
dezso
2018 augusztus 16 csütörtök - 21:16:29


Regisztrált tag #2639
Regisztrált: 2016 január 13 szerda - 11:14:02

Üzenetek: 52
Jó estét!
A terv a következő, megvárom a téli szezon elejét. Akkor mindenképp kell gumit venni, hogy milyet azt még nem tudom(jól hangzik ez a négy évszakos dolog, köszi Sheme). Addig kiadja magát az első gumin, hogy mi a helyzet a futóművel. Október elejéig még biztos bele megy kb 1500km. Ha gond lesz megyek vissza gariba.
Futómű állítás nem volt, a szerviz szerint ez nem futómű gond.....
A rázást szerintem megoldotta a 10gr súly amit a jobb első(ami mosta jobb hátsó) kerékre tettek.
Az autó most tünetmentes egyenlőre, persze két hátsó gumim kuka.

Vissza az elejére
Kovy81
2018 szeptember 04 kedd - 12:14:20

Regisztrált tag #3020
Regisztrált: 2018 szeptember 03 hétfő - 07:06:51

Üzenetek: 2
Sziasztok!

Látom másnak is volt már ez problémája. Nekem az eladó volt paraszt mikor néztük az autót volt pótkerék tartó meg minden. Amikor elhoztam nagy naívan nem néztem meg és itthon már nem volt se pótkerék sem emelő. Pótkerék lenne is de tartó és emelő mindenképp kellene Lodgy 1.2 TCE 2013-as hoz. Aki tud bármi megoldást kérem írjon! Bármilyen megoldás érdekel. Ha csak egyben van pótkerékkel is jöhet.
Vissza az elejére
Sheme
2018 szeptember 04 kedd - 14:49:44

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 988
Kovy81 írta ...

Sziasztok!

Látom másnak is volt már ez problémája. Nekem az eladó volt paraszt mikor néztük az autót volt pótkerék tartó meg minden. Amikor elhoztam nagy naívan nem néztem meg és itthon már nem volt se pótkerék sem emelő. Pótkerék lenne is de tartó és emelő mindenképp kellene Lodgy 1.2 TCE 2013-as hoz. Aki tud bármi megoldást kérem írjon! Bármilyen megoldás érdekel. Ha csak egyben van pótkerékkel is jöhet.


Szíjjazunk!

Valahol hátrébb...

Megtaláltam!

Nem csak neked, de hátha másnak is jól jön a lista, ami nem lehet teljes a 2017-től beszerelt vackok miatt - pl TMPS, vagy mi a rák.

Kattints ide a listához!

Ha legközelebb autót veszel, nyomtasd ki, átvételkor talán jól jöhet!

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
77Gabesz
2018 szeptember 16 vasárnap - 22:40:36


Regisztrált tag #2987
Regisztrált: 2018 május 03 csütörtök - 13:50:06

Üzenetek: 14
Halihó!

Idei Logan MCV II acélfelni mérete érdekelne. Én erre gondolok: 4x100, R15, középfurat: 60, ET: 40 szélesség 6J -->eltaláltam?

Annyi karakter van a felnin, nehezen megyek el rajta....

Köszi előre is a segítséget.

Gabesz

Dacia Logan MCV 2 1.0 Arctic (2018/06) 4,9-5 l/100 km.
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<       

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!