A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Online
vendég: 26, tag: 1 ...
Gera07 olvassa forum.php

legtöbb 161
(tag: 0, vendég: 161) - 2014 augusztus 20 szerda - 19:24:58

Tagok: 1097
Legújabb tag: kamubobi
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Vélemények az autóról, nem csak Loganosoktól III.
Oldal:   <<      
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
Basic
2018 január 14 vasárnap - 10:12:28
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 2624
Szegény ember terepjárója.



Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
DQM
2018 január 14 vasárnap - 12:10:04


Regisztrált tag #2471
Regisztrált: 2014 július 23 szerda - 09:08:34

Lakóhely: Erdőkertes
Üzenetek: 143
Legjobb kétkerekű terepjáró!

Megtalált egy másik Logan Gödöllőn parkoláskor.



Vissza az elejére
Basic
2018 január 24 szerda - 18:33:53
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 2624
Praktikus autó...



Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Krogergo
2018 január 24 szerda - 21:23:31
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Lakóhely: Győr
Üzenetek: 6283
Ahol a panel erkélyen tyúkot, nyulat tartanak, ott nem is csodálkozok az ilyen képen se.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb mint naponta 20-30 db üzenetre visszaírni, mindenkit hívni fogok amint időm engedi) vagy telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Weboldal
Basic
2018 február 04 vasárnap - 10:52:45
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 2624
Namíbia




Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Basic
2018 február 04 vasárnap - 10:59:49
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 2624
Ugyanott (aktuális vezess.hu-s cikkből lopva).



Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
macilka
2018 március 19 hétfő - 07:40:19
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 2820
Lövésem sincs hogy hová kéne ezt tenni...Te voltál Sheme?
Vissza az elejére
Sheme
2018 március 19 hétfő - 21:12:37

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 934
macilka írta ...

Lövésem sincs hogy hová kéne ezt tenni...Te voltál Sheme?


Igen.

Természetesen eszem ágában sincs magyarázkodni, de azt tudnod kell, miért is kértek fel a vezessesek. Azért, mert egy másik cikkben írtam, h sokan nem használják az indexet pl kanyarodásnál, körforgalom elhagyásánál, képtelenek többsávos körforgalomból szabályosan kihajtani - ezért is vezették be pár helyen a turbó-körforgalmat -, váll-fül közé szorított telefonnal hadakoznak, miközben vezetnek, nem ismerik a jobbkéz-szabályt, stb. stb.

Aztán páran azon rugóztak, h 30 helyett 32-vel mentem. Bumm... meg h 70-nel mentem 50 helyett - ja, csak nem vették észre azt a táblát, ami 70.

Igaz, amikor nekem oktatták a KRESZ-t, akkor a lakó-pihenő övezetben 30-cal lehetett menni, nem 20-szal, mint most.

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Weboldal
Krogergo
2018 március 19 hétfő - 23:00:49
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Lakóhely: Győr
Üzenetek: 6283
Sheme jól jártak veled! Ha én vittem volna el őket egy körre, abból nem lett volna szép újságcikk. Megjegyzéseim nem bírnák a nyomdafestéket, meg lehet jobban kapaszkodtak volna, mint te anno, amikor siettem a Logan1-el

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb mint naponta 20-30 db üzenetre visszaírni, mindenkit hívni fogok amint időm engedi) vagy telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Weboldal
Lodgydiesel1212
2018 március 20 kedd - 09:15:05


Regisztrált tag #2751
Regisztrált: 2016 október 05 szerda - 13:48:00

Lakóhely: Tahitótfalu
Üzenetek: 27
Sheme, nem volt semmi gázt azzal a tesztvezetéssel. Amiket felróttak hibának egyik sem volt olyan, ami közvetlenül veszélyeztette volna a forgalom többi résztvevőjét. A szentendrei úton a jelzett részeken senki nem megy 50-el, ebben a környezetben az 50 sokkal veszélyesebb jobban"megzavarja" a többieket. Ahol meg 50-el mentél a magasabb sebesség helyett ott nem voltál egyedül, hanem alkalmazkodtál a sávodban előtted haladók tempójához. Egyetértek azzal, hogy nem ezekkel a hibákkal van a baj, hanem a meggondolatlan nem körültekintő és agresszív vezetőkkel. Ezek alapján néha velem is

István

Vissza az elejére
Sheme
2018 március 21 szerda - 08:14:32

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 934
Krogergo írta ...

Sheme jól jártak veled! Ha én vittem volna el őket egy körre, abból nem lett volna szép újságcikk. Megjegyzéseim nem bírnák a nyomdafestéket, meg lehet jobban kapaszkodtak volna, mint te anno, amikor siettem a Logan1-el


Megtiszteltetés számomra, h a Logan I(nterceptor)-ral vittél egy kört!

Azóta is emlegetem azt a Mondeo kombis emberkét, akit úgy otthagytunk 140-ről gyorsulva, mint eb a szaharát!


Gondolom azóta megtanulta, h ha egy bizonyos autót lát, ne arcoskodjon!

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Weboldal
Sheme
2018 március 21 szerda - 08:15:55

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 934
Lodgydiesel1212 írta ...

Sheme, nem volt semmi gázt azzal a tesztvezetéssel. Amiket felróttak hibának egyik sem volt olyan, ami közvetlenül veszélyeztette volna a forgalom többi résztvevőjét. A szentendrei úton a jelzett részeken senki nem megy 50-el, ebben a környezetben az 50 sokkal veszélyesebb jobban"megzavarja" a többieket. Ahol meg 50-el mentél a magasabb sebesség helyett ott nem voltál egyedül, hanem alkalmazkodtál a sávodban előtted haladók tempójához. Egyetértek azzal, hogy nem ezekkel a hibákkal van a baj, hanem a meggondolatlan nem körültekintő és agresszív vezetőkkel. Ezek alapján néha velem is


Köszi!

Gondolom olvastad a hozzászólásokat. Ilyenkor mindig előjönnek a kötekedők, hiába mondtam, nem a vezetés a lényeg, hanem az index (nem) használata és a többi...

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Weboldal
Basic
2018 március 29 csütörtök - 07:29:44
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 2624
Pár napja kitakarítottam az autót, és felraktam a nyárigumis felniket.
Iszonyatosan erősen sózhattak idén, feltűnően rozsdásabbak a fékdobok, a motortérben pár cucc, stb, mint múlt ősszel. Lemostam róla gőzborotvával mindent, amit csak tudtam, csillog-villlog a járgány.
Átlépte az autó futásteljesítménye a 190 ezret, szóval ha minden jól megy, nyáron elérjük az értékfelező 200 ezres álomhatárt.
Annyira szeretem ezt a rozsdás vackot...




Tetőablakos Logan

Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<       

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2017 E-mail: -Email- Klikk!