A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Vélemények az autóról, nem csak Loganosoktól III.
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
Indy
2008 július 24 csütörtök - 16:14:43
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Visszaolvastál? Közben szerkesztettem.

Egész pontosan akkor a Cw=
A Cw érték a légellenállási együtthatót jelenti. A legtöbb kiadványban az autók aerodinamikai tulajdonságaival összefüggésben adják meg. Összehasonlító értékként a testek alaki minőségét jellemzi, a test méretére való tekintet nélkül. A Cw értéket különböző tényezők befolyásolják, többek között a karosszériaforma (limuzin, kombi vagy csapott hátú). A kisebb nyílások és hézagok csökkentik a levegő örvénylését, és alacsonyabb légellenállási együtthatót eredményeznek. Az alváz kialakítása is befolyásolja a légellenállást. Minél kisebb a Cw érték, annál kedvezőbben van az autó áramlási szempontból megépítve. Az aerodinamikáról csak a Cw érték és az autó homlokfelületének (az elölnézet kivetítése egy sík felületre) megadása esetén lehet pontos képet alkotni. Egy kis autónak, bár esetleg egy nagy limuzinnál rosszabb Cw értékkel rendelkezik, a kisebb homlokfelülete miatt mégis kisebb lehet a légellenállása.


[ Módosítva 2008 július 24 csütörtök - 16:16:31 ]

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Deceballus
2008 július 24 csütörtök - 16:17:47
Vendég

Ok, de a Cw nem csak a homlokfelület geometriájától függ, hanem a test valós, 3D formájától: egy vízcsepp forma elölről is és hátulról is kör keresztmetszetű, mégis a két irányban két cw-vel számolhatunk. Sőt, mi több, a körlap, a henger, a gömb, a kúp mind kör formájúak, ha megfelelő irányból nézed, megis mindegyiknek más a cw-je.
Az MCV mögött biztos, hogy nagyobb örvények keletkeznek, mint a szedán, meg ráadásul a Sandero mögött, így szerintem a cw is ebben az irányban csökken.
Vissza az elejére
kincsleső
2008 július 24 csütörtök - 16:22:20
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Folyamatosan olvasgatom vissza a szerkesztéseket most már... Kezdem kapisgálni a félreértést: én a légellenállás tényezőjéről (Cw, Cd) beszélek, Indy pedig egy autó légellenállásáról..... No, ez utóbbi a Cw-nek és a "homlokfelület"-nek a szorzata (és a levegő tulajdonságai pluszban....)
Vissza az elejére
Deceballus
2008 július 24 csütörtök - 16:27:50
Vendég

Bocs, hogy közberotyogtam, írás közben nekiálltam beszélgetni, így az utóbbi öt bejegyzésről lemaradtam.
De akkor már kiegészíteném Kincslesőt:
a légellenállás = cw x homlokfelület x sebesség négyzete x közeg sűrűsége / 2.
A pontos képlet talán nem is olyan fontos, csak annyi, hogy a légellenállás a sebesség négyzetével arányosan növekedik és az arányossági tényező a test alakjától függ. Nem tartom kizártnak, hogy mivel mindig "levegő" a közeg (autónál) a cw-ben benne van a sűrűség/2 tényező is .
Vissza az elejére
kincsleső
2008 július 24 csütörtök - 16:32:35
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Ezt az összefüggést Indy is bemásolta, csak máshogy értelmezi...
A Cw-ben nincs benne a levegő sűrűsége, mert az kissé változó... (függ a hőmérséklettől, magasságtól, nedvességtartalomtól, stb.). Pont ez a lényeg: alkotnak egy alaktényezőt, ami csak és kizárólag az autóra jellemző....
Vissza az elejére
Deceballus
2008 július 24 csütörtök - 16:40:40
Vendég

Igen, a fizikában ez így is van. De ha az autókról beszélünk, akkor esetleg hasznos az arányossági tényezőbe ez a mérnöki számítások szempontjából kb. állandó faktort is beleszőni.
Összehasonlítá sként, az igazi cw az "áramvonalas testre" (csepp alak) cw 0.04, a domború oldalával előre haladó félgömbre 0.3, a csúcsával előre haladó kúpra meg 0.4.

[ Módosítva 2008 július 24 csütörtök - 16:41:48 ]
Vissza az elejére
kincsleső
2008 július 24 csütörtök - 16:52:24
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Amikor általában társalgunk az autókról, akkor még ez a pontosság is "sok"..., de gondolj arra, amikor a fejlesztő mérnökök bibelődnek azzal, hogy pl. egy "jobb autónak" a Cw-jét levigyék: sok kis lépés kell hozzá, ki kell mérni, hogy tudtak-e pl egy megváltoztatott kilinccsel 1-2 századnyit elérni... (Az a mérnöki gyakorlat, amit emlegetsz, kicsit kezd régi lenni: amikor kialakult, még logarléccel számoltak-tunk )
Vissza az elejére
Deceballus
2008 július 24 csütörtök - 17:06:45
Vendég

Kincsleső, amit leírtál, mind igaz, de szerintem csak egy Porsche, Ferrari vagy Lancia esetében fognak ezzel bíbelődni: a szélcsatornakísérletek egyáltalán nem olcsó dolgok. Szerintem Logannal ez szóba sem jött, különben is nem nagy sebességekre tervezték az autót.
Vissza az elejére
kincsleső
2008 július 24 csütörtök - 17:22:09
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Értsem úgy, hogy mást jelent a Cw egy Logan és mást egy Porsche esetében...? Nyilván nem... De szerintem ezt kár tovább ragozni, benne van a szakirodalomban, definíciószerűen hogyan értelmezik...
Én visszakanyarodnék az eredeti kérdéshez: kizárt dolognak tartom, hogy a Logan szedán, az MCV és a Sandero Cw - tényezője azonos legyen. Ez nyilván valami elírás (jó esetben... )
Viszont mégiscsak érdekelne, hogy valójában mekkorák ezek az értékek?
Vissza az elejére
Deceballus
2008 július 24 csütörtök - 17:29:55
Vendég

Nem, csak azt, hogy a Logan cw-jén szerintem nem dolgoztak semmit (takarékos tervezés volt, ugye?)
A "Letöltések" között van az összehasonlító tanulmány (Excelben), abban a 0.36-os adat szerepel.
Itt az áll, hogy bizonyos trükkökkel csökkentették 0.29-re: Klikk! (románul)
Most mennem kell, majd még megnézem a dolgokat.
Vissza az elejére
Deceballus
2008 július 24 csütörtök - 20:32:55
Vendég

Szóval abban a cikkben az áll, hogy spojler került az első lökhárító alá, légterelő a csomagtartó peremére és valami örvénykeltők a hátsó ablak felső sarkainak tájékára.
Hát ha ez a pár apróság ilyen nagyszerű, akkor miért nem szériatartozék? Talán a csomagtartón újabban valóban van egy olyan dudor, de nem olyan hangsúlyos.
Vissza az elejére
Indy
2008 július 24 csütörtök - 20:38:43
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
A fogyasztás csökkenés jó részéért a speciális befecskendezésű motor volt a felelős, megtalálod a hírek között a részleteket...

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
kincsleső
2008 július 24 csütörtök - 20:59:46
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Sőt, egy kicsit előtte is már eszmecserézett a "bázis" az eco2-n: Klikk!
Vissza az elejére
Lala
2008 július 24 csütörtök - 21:17:47
'07.08. MCV1.5dCi Lau '73.04. Skoda S110L


Regisztrált tag #761
Regisztrált: 2007 május 31 csütörtök - 19:53:08

Üzenetek: 250
Már csak azért sem lehet egy szedán és egy MCV Cw-je azonos, mert az MCV teteje magasabb valamivel (cirka 10-15 cm-rel).
Vagyis a homlokfelület is nagyobb és ettől (is) függ a Cw...

[ Módosítva 2008 július 24 csütörtök - 21:18:30 ]

Lala
- Dacia Logan MCV 1.5dCi Laureate
Vissza az elejére
Basic
2008 július 25 péntek - 11:30:37
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2714
Amúgy 2 hétig Németországban voltam (Bréma, Hamburg, Berlin környéke). Sokkal több ott a Logan mint itt. Rengeteg MCV, pár limuzin és még pár feliratos meg befóliázott kisfurgont is láttam Berlinben.
Láttam Dacia szalonokat, ki volt plakátozva a Sandero.
Persze Németországban (főleg ezekben a korábban nyugati tartományokban, mint Hamburg) nagyon nagy a szegénység, és nem is autós ország, szóval érthető, hogy ott nem ciki a Dacia

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Deceballus
2008 július 25 péntek - 19:42:46
Vendég

Ma a szervízben voltam, sárvédőív és sárhányó ügyben. Felszerelve elöl-hátul 370 RON - olcsóbban is meg lehetne úszni, azonban íveket MCV-re nem kaptam sehol, ami meg szedánra volt, az valami utángyártott cucc és az illesztése nem olyan megbízható. Különben is valamilyen öntapadós dologgal szerelik fel.
Na de nem ezt akartam mondani, hanem azt, hogy beleültem egy faceliftes Laureate kiszerelésű szedánba: hát mit mondjak, nem ájultam el.
Ami egyedüli látványos különbség az ajtók belső borítása. Most már nem egy darab, de fölöttébb otromba.
A sörnyitó életnagyságban nem is olyan borzasztó.
Sandero sajnos nem volt kiállítva, így abba nem tudtam beülni.
Vissza az elejére
Indy
2008 július 25 péntek - 20:31:34
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Nekem tetszik az új ajtóborítás. A régire inkább mondanám hogy otromba.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Deceballus
2008 július 25 péntek - 22:56:07
Vendég

Láttad közelebbről? Pont olyan darabos, ráadásul az illesztések sem valami kidolgozottak. Szerintem a zörejek új forrása lesz. Kályhafestékkel van bevonva a fogantyúja. A fogantyú miatt nem tudsz olyan kényelmesen felkönyökölni reá.
A szalonban megnéztem még néhány Reneault modellt, van olyan, aminek nagyon hasonlít az elvi megoldása a Logan I.-hez, mégis azt kultúráltabb pofával dobták piacra. Így az ablakemelők gombjai meg az elektromos tükrök joystickje ott vannak azon a vízszintes felületen.
Vissza az elejére
Indy
2008 július 27 vasárnap - 17:12:57
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Még nem, de hamarosan beugrom a szalonba és meglesem. Képen jobban néz ki, az biztos...

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Basic
2008 július 29 kedd - 23:02:45
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2714
Ma azt mondta a csajom, hogy a Dácsia a szegényember autója, és adjam végre el, vegyek valami normálisat
Továbbá szerinte büdös és ronda
Amikor jeleztem neki, hogy hát erre én most nem költenék, mondta, hogy vegyek valami régebbi "normálisat" az árából.

Azonnal elherdálom féláron a J-s rendszámú, 3 éve újonnan vett autómat, és veszek egy 1995-ös kiscsilliót futott alig törött gittládát az ötödik tulajdonosától, hadd lássa az utca embere, hogy nem vagyok akárki

Azt hittem, már beletörődött, de úgy tűnik, nem...
Na mindegy, elég rossz kártyái vannak e témában...


PS: Amúgy érdekes, hogy amikor meleg van, valóban még mindig kicsit büdik a műanyagok a belsejében.

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Krogergo
2008 július 29 kedd - 23:37:47
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Szegény, jól leírtad magd előtte a Logannal. Azért azt vésd a fejébe (akár kalapáccsal és vésővel ), hogy nem az autó teszi az embert, ez olyan tinilányos viselkedés.
És miért a szegény ember autója? Ez sem az autón múlik. Ha szerinte vennél egy másikat akkor több pénzed lenne? Valószínű inkább kevesebb. Amikor én készpénzre újan vettem a Daciát, jóval több pénzem volt, mint később amikor mercivel jártam. De az embereknek pont a fordítottja jött le, mert úgy látszik 500000Ft-os 20 éves mercivel (tragaccsal) nagyobb divat járni, mint új Logannal.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Deceballus
2008 július 30 szerda - 07:51:02
Vendég

Hát igen. Meg volt az a vicc is, amikor a Trabi belemegy a Mercibe, aztán a tulaj siránkozik, hogy egész élete munkája ment tönkre ebben a balesetben. Mire megkérdi a mercis, hogy miért kell ilyen drága autóval járni?!
Mellesleg a nejem is kapálózott a Logan ellen, de kombi kellett (inkább neki, mint nekem). Erre mondtam, hogy egy darabig még jó nekem az 1310-es, addig gyűjtögesse ki azt a maradék 5000 eurót, ami hiányzik egy nevesebb, de szerényebb márkához.
Vissza az elejére
kectam
2008 július 30 szerda - 08:13:41
Vendég

Nálunk nem volt vita, mondtam az asszonynak: vagy ez, vagy semmi.
A többit tudjátok
Kétszer ennyi pénzért tudtunk volna csak venni más 7 személyes autót.
Vissza az elejére
Sanyi
2008 július 31 csütörtök - 08:01:53
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Üzenetek: 1142
Autócsere= Pénzvesztés, zsákbamacska, járulékos költségek.....
Barátnőcse re= Ujdonság varázsa kissebb költséggel...(a változatosság gyönyörködtet)

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
Krogergo
2008 július 31 csütörtök - 09:16:33
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
A közös tulajdonságot kihagytad utóbbi variaciónál is van zsákbamacska

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
macilka
2008 július 31 csütörtök - 09:35:57
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Akkor marad a megszoksz vagy megszöksz verzió...
Vissza az elejére
jakuza
2008 július 31 csütörtök - 09:36:10

Regisztrált tag #770
Regisztrált: 2007 június 13 szerda - 15:56:04

Üzenetek: 86
Szia Gerő, ill. Mindenki!
Ide írhatok a kocsiról?

Már eladtam a Logant, de szerettem!! Most Indyt követve Meganeozom
Vissza az elejére
Indy
2008 július 31 csütörtök - 09:48:32
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Persze.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
jakuza
2008 július 31 csütörtök - 10:37:59

Regisztrált tag #770
Regisztrált: 2007 június 13 szerda - 15:56:04

Üzenetek: 86
Ok, akkor ugorjunk neki! Csak a hasonlítások miatt utolsó autóim: ClioII dCi 82 Azure(4,5), Logan 1,4(6,8) Ambi., ClioII 1,9 dTi 94 Tech Road(5), Thalia 1,4 98 RT(7,2). Zárójelben az átlagfogyijuk nálam.
A Clio III Grandtour TCE Expression lassan 3 hónapja van nálam. 3200 km-nél tartunk, úgyhogy bejáratás részemről lezárva...:-))
Karosszéria, belső: nagyon sokat nőtt, el sem akarják hinni, hogy Clio. Belül elöl hatalmas minden irányban, orbitális első szélvédővel. Hátul is kb Logan, csak a lábtér kisebb pár centivel. A világos(drapp) belső nagyon szellős és elegáns. Minden kézre esik. Csomagtér nagyon jó, bár a sportos hátfal miatt magas dolgot nem nyel el(90 literes hűtő csak fektetve fért be).
Futómű: sokkal lágyabb, nagyautósan hibaelnyelő, hasonlít a Loganéhez. Kanyarban viszont mégis szinte sportos, eddig nem vettem észre, hogy a kombiság miatt bizonytalan lenne.
És akkor a lényeg, a TCE!:-)). Nem is tudom mit írjak, annyira a hatása alatt vagyok. Kezdjük azzal, hogy normális haladással(4000-ig) teljesen néma(igaz a futómű +kasztni is!), lehúzott ablaknál meg olyan kis morgós-sportos-fütyülős!: -) Az kicsit furcsa, hogy párszor lefulladtam vele induláskor, talán gyenge az alapjárati nyomaték(1149 ccm!, Trabi biztosítás!!). Aztán utána jön az élvezet! Mert élvezet vele minden perc, legyen az nyomatékból dieselesen autózva, vagy szabályzásig tépve repülni. Úgy kell elképzelni, mintha egy 1,5 dCi-t(valahol a 70 és 86 lovas közöttit) kereszteztek volna egy 1,6 110 lovas benzinessel. Simán lehet vele 1500-2000 között elváltva dinamikusan közlekedni, aztán 4000 fölött átvált 1,6-ra, aztán szinte felszáll. Turbólyuk szinte 0. Kicsit hosszabb a 4.-5., mint az 1,4 16v-ben, 4-ben 190 a vége, 5-ben 130-nál 3500-at pörög. 6300-nál szabályoz. Saját mérés két személlyel 0-100. 11 sec(gyári 11,4). Az még érdekesség, hogy a Totalcarosok 113 lovat, az Autó Teszt az ATC-nél 108 lovat és 159(!!!) Nm-t mértek!
Saját mérések 2 személlyel: 60-100: 3.:7,4 4.:11 5.:14 80-120: 3.:7,7 4.:10,9 5.:15,3 100-140: 4.:11,5
Fogyasztás: Eddigi tankolásaim átlaga kb 6,8 liter. Nagyrészt közúton 100-120, kevés város, sok faluban ugrálás, 20% ereszd el a hajamat. Szabályokat betartva flvakkal tarkított zalai utakon 5,8-6,1 körül eszik. A 90 nem tetszik neki, ugyanannyit(5-6) eszik 110 körül is. Szóval normálisan hajtva6-6,5 az átlaga(ebbe azért állatkodás is belefér néha, meg 100-110 utazó), nekem most 300 km-rel a tankolás után 7,6, de az éjjel a Feleségem vittem kórházba(50km faukon kívül 140-180) +tesztek+végsebesség körüli autózás.
Bocs, ha hosszú volt. Ha kérdés van, szívesen válaszolok! Népítéletben " a kis turbócombi" az enyém.

Üdv: Barnabás

Már eladtam a Logant, de szerettem!! Most Indyt követve Meganeozom
Vissza az elejére
Krogergo
2008 július 31 csütörtök - 14:21:06
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Örülök, hogy jól választottál, és elnyerte tetszésed. Ezt a kis méregzsák TCE-t beletehetnék a Daciákba is, olcsóbb felárért mint amibe a dieselek kerülnek. Szerintem nagy igény lenne rá.
Feleségeddel nem tudom mi történt, jobbulást neki! Máskor azért a száguldást bízd a mentőkre, az biztonságosabb. És hiába érsz előbb a korházba mint a mentő, az orvosok először ugy is a mentővel szállított beteget látják el először.

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
jakuza
2008 augusztus 01 péntek - 08:57:57

Regisztrált tag #770
Regisztrált: 2007 június 13 szerda - 15:56:04

Üzenetek: 86
A teszt+végsebesség máskor volt! Azért nem hívtam mentőt, mert Vas-, Zala-,és Veszprém-megye határán lakunk, de Vas-ban, így a mentő Celldömölkre, vagy Szombathelyre vitte volna. Mi viszont Zegre járunk dokihoz, ott is fog szülni.
Szerencsére nincs baj, csak a Kislány a fejével úgy megnyomta a hugyvezetékét, hogy a bal veséjén lett egy kis tágulat, aztán begörcsölt. Mi persze azt hittük, megindult a szülés. Elvileg szept. 8-án jön a Picúr!:-)
A felár Ren-ban nem sok, 300 ezerrel olcsóbb a TCE, mint a 70dCi, 500-zal meg a 86 dCi-nél!

Már eladtam a Logant, de szerettem!! Most Indyt követve Meganeozom
Vissza az elejére
jakuza
2008 augusztus 05 kedd - 07:46:49

Regisztrált tag #770
Regisztrált: 2007 június 13 szerda - 15:56:04

Üzenetek: 86
Morzsi!!! Nem szép dolog kihamuzni az ablakon, mikor egy "vírtezstvír" megy Mögötted!!:-)) Vagy a "majdnem" orosz titkosügynököknél ezt szabad??:-)))))

Már eladtam a Logant, de szerettem!! Most Indyt követve Meganeozom
Vissza az elejére
kondorbp
2008 augusztus 10 vasárnap - 21:02:07
1171. Bp. XVII.kerület


Regisztrált tag #896
Regisztrált: 2007 október 21 vasárnap - 02:48:48

Üzenetek: 507
Na, a kamasz gyerekeim a kocsi megvétele előtt szörnyűlködtek, hogy Dácsiát akarok venni. Meg hogy Ő abba be nem ül. Most meg állandóan veszekednek, hogy ki ülhet a 3. sorba. De nem kicsit. Sosem utaztam még ott, de ők mennyire szeretik ! Még mosogatni is hajlandóak, hogy ővék lehessen egy utazás alkalmával.
Aztán meg van, hogy nem akarnak kiszállni a kocsiból. Meg nagyokat alszanak benne.
Nagyon megszerették a kocsit.
Viszont sok klubtag nem nagyon ír a népitéletbe. Miért? Nem kerül semmibe és megoszthatod az elégedettségedet.


Szívesen segítek neked banki ügyekben, ha írsz vagy hívsz, mert bankban dolgozok. kondorosiz@gmail.com
Ha rám jelzel és kiírja a számot, akkor visszahívlak. Hívj bátran!
06 - 70 / 618 - 2474, -Email-
" Gazdaságos és racionális választás, sznobizmus nélkül : Logan 1,5 dci Logan "

Vissza az elejére
trucsi
2008 augusztus 11 hétfő - 22:07:04


Regisztrált tag #874
Regisztrált: 2007 szeptember 22 szombat - 18:40:31

Üzenetek: 419
Én sem írtam még. Fogok biztosan, de kb. 9000 km-után nem érezném megalapozottnak. Én ha népitéletet olvasok mindig inkább a több km-t vezetetteket részesítem előnyben.

MCV 1.5dci
Vissza az elejére
kondorbp
2008 augusztus 11 hétfő - 23:18:29
1171. Bp. XVII.kerület


Regisztrált tag #896
Regisztrált: 2007 október 21 vasárnap - 02:48:48

Üzenetek: 507
Meg lehet írni kevés km-rel is, aztán később tudod módosítani több km-nél!

Szívesen segítek neked banki ügyekben, ha írsz vagy hívsz, mert bankban dolgozok. kondorosiz@gmail.com
Ha rám jelzel és kiírja a számot, akkor visszahívlak. Hívj bátran!
06 - 70 / 618 - 2474, -Email-
" Gazdaságos és racionális választás, sznobizmus nélkül : Logan 1,5 dci Logan "

Vissza az elejére
kincsleső
2008 augusztus 11 hétfő - 23:27:35
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Sőt, vannak sokan, akik anélkül írnak véleményt a Loganról (legalábbis az ottani hozzászólásokban), hogy akár egyetlen km-t is mentek volna vele...
Vissza az elejére
trucsi
2008 augusztus 12 kedd - 06:36:17


Regisztrált tag #874
Regisztrált: 2007 szeptember 22 szombat - 18:40:31

Üzenetek: 419
Lehet hogy igazatok van, bár én korrektebbnek érzem a hosszú távú tapasztalatok leírását. Mert azért valjuk be egy 1 éves autóval azért komoly gond nem lehet, vagy ha igen az már elég gáz.
Mindazonáltal én szeretm a loganomat, jövő héten meglesz a 10000-dik km, akkor majd írók a népítéletbe.

MCV 1.5dci
Vissza az elejére
légfék
2008 augusztus 12 kedd - 07:13:19
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
kincslesõ írta ...

Sőt, vannak sokan, akik anélkül írnak véleményt a Loganról (legalábbis az ottani hozzászólásokban), hogy akár egyetlen km-t is mentek volna vele...



Na pont jelesen ezért nem írok a népítéletbe semmit.Nem vitatkozni,és politizálni,pláne anyázni járok csvegő fórumokba/mert járkálok néha/.Itt a klubon bőven elég ami zajlik.Ja meg hát a mottómban is ott az igazság...

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
kekek
2008 augusztus 15 péntek - 08:00:54
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3525
Néztem most a dacia.hu oldalt, hát elég elszomorító az ottani tájékoztatás.

Hírek, újdonságok között legfrissebb a dízel 86 LE MCV megjelenése. Sanderóról egy szó sincs, s arról se, hogy a szedánt direktben már nem árulják. (Sandero persze azért szerepel az oldalon).
...!?
Vissza az elejére
macilka
2008 augusztus 15 péntek - 08:10:58
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Igen szerepel.Árakkal- színekkel- felszereltséggel.
A Dacia oldala mindíg ilyen volt,az élet előbbre járt náluk... (
Vissza az elejére
Indy
2008 augusztus 15 péntek - 08:17:13
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Át kellene irányítani hozzánk a Dacia.hu-t, felvállalnánk azt a néhány információ közzétételét, nem?

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
ZL Gergow
2008 augusztus 15 péntek - 08:37:08
Logan 1.4MPi Ambiance

Regisztrált tag #887
Regisztrált: 2007 október 11 csütörtök - 17:55:48

Üzenetek: 1250
Indy írta ...

Át kellene irányítani hozzánk a Dacia.hu-t, felvállalnánk azt a néhány információ közzétételét, nem?

Így is közzé van téve.
Amúgy nem lenne rossz, ha a Renault támogatná a klubot, mert a Dacia.hu-nak nem sok értelme van.
Vissza az elejére
hobby2
2008 augusztus 15 péntek - 13:37:10
ÜT Laureate1,4 2004.12.02 Gyöngyszürke


Regisztrált tag #42
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 21:00:53

Üzenetek: 2416
Azt hiszem ezt a támogatást nem fogjuk zsebre tenni
Vissza az elejére
dhrbikes
2008 augusztus 15 péntek - 14:11:38
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
Klikk!

Épp most csökkentették az árát, még jó, hogy eladtam, két hónapja áll bent a kereskedésben.

Vissza az elejére
maszületett
2008 augusztus 15 péntek - 15:00:41

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
Fog az még ennyit minimum... Majd ősszel, talán...
Vissza az elejére
Basic
2008 augusztus 15 péntek - 15:34:16
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2714
Jujj, rossz nézni ezeket az egy milla alatti árakat...

[ Módosítva 2008 augusztus 15 péntek - 15:34:38 ]

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!