Ha ettől bárki magasabbat mond, viheti. Az eredeti 1,5 hetes időlimiten is bővítettek, innentől 2 hétre, csak le kell foglalózni. Indy, ha komolyan érdekel, hívj fel (06 20 66 125 99)
Nagyon baráti árnak tűnik egy ilyen különlegességért
ugye nem csipkelőcc'!?!lol
nekem még ennél is alacsonyabb árat ajánlottak fel, mint búfelejtőt. Bajban is vagyok a dilemmával, hogy meló nélkül bele merjek-e vágni 1000 millió évre történő vásárlással:((... ezt az opciót még meg kell rágnjam, de aludni is kék majd Sárga MCV fekete lökősökkel
Doni az élet nem a jó ajánlatokkal van kikövezve. Ragadd meg az alkalmat, mert többet ilyen nem lesz! Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Akkor most másik helyre mész dolgozni, vagy munkanélküli leszel? Utóbbi sajnálatos eset, és ilyen esetben az autó sokad rangú dolog. Én nagyon ellenzem a hitelt, sok buktatója van. És naponta beszélek olyan emberekkel, akik szívnak miatta, mert összetörött az autójuk. Viszont kivételek mindig vannak, ez az eset szerintem annak számít. Ha teheted, ne hagyd ki! Ilyen lehetőséged nem hiszem, hogy gyakran lesz. Ha lesz egy jó munkahelyed egy tisztességes fizetéssel, biztos bánni fogod, ha kihagyod. Az az autó gyakorlatilag még újszerű, előbb mernék megvenni egy ilyet, mind egy bemutató vagy szalon autót. És az új ára 4millió körül volt. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb mint naponta 20-30 db üzenetre visszaírni, mindenkit hívni fogok amint időm engedi) vagy telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Nagyon baráti árnak tűnik egy ilyen különlegességért
ugye nem csipkelőcc'!?!lol
nekem még ennél is alacsonyabb árat ajánlottak fel, mint búfelejtőt. Bajban is vagyok a dilemmával, hogy meló nélkül bele merjek-e vágni 1000 millió évre történő vásárlással:((... ezt az opciót még meg kell rágnjam, de aludni is kék majd
Nem csipkelődöm, hanem pont arra akartam rávilágítani, hogy ez annyira jó ár, hogy érdemes rajta elgondolkodnod mégis. Ilyen alkalom nem lesz még 1x
Nem tudom jó helyre írok-e, ha nem, akkor bocsánat, majd a modik úgyis áthelyezik. Szóval én még nem írtam ide, most írnék néhány szót magamról. 38 éves vagyok, Szolnok megyében élek, autóbuszt vezetek civilben. Igazság szerint eszembe nem jutna új autót venni, de most adódna egy lehetőség, hogy új autó vásárlására kapnék 900 000 forint vissza nem térítendő támogatást, mivel van egy mozgáskorlátozott kislányom. Egy full fapad Dacia MCV-re gondoltam, 1,6-os nyolc szelepes motorral. Ez most Acces változatban 2 390 000 forint, plusz 100000 a forgalomba helyezés ára. Magasabb felszereltségi szintet nem akarok, mert így nem kellene hitelt felvennem. Ráadásul úgy vagyok vele, hogy ami nincs a kocsiban az nem romolhat el sem. Azért is választanám ezt a motort, mert ez jól működne gázüzemben, mivel úgyis elgázosítom. Nyilván ugrik a garancia, de nem baj, legalább nem kell márkaszervízbe hordani súlyos tízezrekért. Most azért olvasgatom ezt az oldalt, mert próbálok tájékozódni, milyenek ezek az autók, mik a tapasztalotok tulajdonosi szemszögből. A mai dízelekkel igazából elég sok baj lehet, drága a javítás, inkább választanám ezt a kicsit elavult, de bevált motorkonstrukciót. Ezt itthon is lehet javítani, egy vezérléscsere sem ördöngősség, 300 000 kilométerig meg normális használat mellett egy nyolcszelepes benzinesnek más baja nem lehet. Van még időm a vásárlással, lehet, hogy csak január után jön össze, de addig nézelődök, olvasgatok. Itt sok hasznos információt olvastam már. Bocs, ha kicsit hosszú voltam.
Ha megengedheted magatoknak, akkor a full fapad helyett legalább egy Ambiance felszereltségűt vegyél.Kényelmesebbé és halkabbá teszi az autózást. Nem csak az a pár különbség van, amit a katalógusok megemlítenek, és amire úgy gondol a tulaj, hogy úgy is be lehet rakni utólag (pl központizár). Az a 100 000Ft üzembehelyezés elég húzós! Nyugodtan mond meg nekik, hogy megvan az a feléből is, és még így is szép hasznuk van rajt. Vagy csináltasd meg te magad. Az autóhoz minden papírt oda kell adniuk (műszaki adatlap, reg adóról papír, stb.) Az 1.6MPI valóban igénytelen, de strapabíró, otthon karbantartható motor. És szereti a gázüzemet is. Jelenleg ilyet hajtok én is. Ha bármi műszaki kérdésed van, vagy tudni szeretnél valamit, engem bátran felhívhatsz, segítek.
REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb mint naponta 20-30 db üzenetre visszaírni, mindenkit hívni fogok amint időm engedi) vagy telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Saját tapasztalatom (mely nem biztos, hogy általánosítható, nem biztos, hogy mérvadó!) alapján azt tanácsolnám, hogy klíma nélkül ne végy új autót. Ha az MCV-nek is olyan rossz a hőszigetelése, mint a Logan szedánnak (én ezt ismerem konkrétan), akkor nagyon szükség lehet rá, főleg, ha valami sötétebb színűt veszel... Nálam úgy alakult, hogy épp nem tudtam klímásat venni (sokat kellett volna akkor várni rá), megalkudtam magammal, aztán utólag mégiscsak beszereltettem...
Köszönöm szépen a felajánlást, ha élesbe fordul a dolog, valószínűleg élni fogok vele. Az a helyzet, hogy ezt így talán hitel nélkül össze tudnánk hozni, de a full fapad után következő verzió már négy vagy ötszázezerrel drágább. Az extrafelszerelések jelentős része számomra értéktelen, mivel soha nem volt 11 évesnél fiatalabb autóm, sőt inkább 15-25 közötti kocsik voltak a Wartburgtól a 244-es Volvón át az 1000-es Suzukiig. Ezekkel bejártuk az egész országot, néhány külföldi országot is. Ezt csak azért írtam, hogy az igényeim nem túl nagyok. Meg aztán addig nyujtózkodj...A forgalombahelyezési javaslatodat megfogadom, kiváncsi leszek mit szólnak hozzá.
kincsleső!
Köszönöm neked is a hozzászólást, a klímával ugyanez a helyzet, egy nyitható tetőablakot inkább szeretnék.
Szia! Az"addig nyújtózkodj" kitétellel maximálisan egyetértek.De a dízelekkel kapcsolatos infókat cáfolnám.Ha vigyázol rá(értsd:nem ukrán kannás gázolajat tankolsz) átlagos használat mellett nem lesz vele gond. És ha új autót veszel semmiképp ne hagyd ki a klímát és a szervót,inkább gyűjts még egy kicsit. Nekem is ez az első új dízel klímás autóm,előtte időrenben visszafele:Nissan Almera(2 db) Lada2111,Volga,Wartburg.
Akkor nekem se hiányzott a klíma,ma már el se tudnám képzelni nélküle az életet.(Pont mint a mobiltelefon:D)
Mennyit fogyaszt az autód? Csak azért kérdezem, mert nekem két gázos autóm van. Az egyik egy 1000-es Swift, meg egy malacorrú Passat kombi. A Swiftet ne hasonlítsuk a Daciához, de a Passat már tömegre kb akkora lehet. Nekem a Passat 1,8-as motorral 8,5-9 litert fogyaszt gázból. Ez 220 forintos gázárral számolva 1870-1980 forintot jelent 100 kilométerenként. A Daciának is el kell mennie ennyivel, de egy jól beállított szekvenciális gázrendszerrel szerelve inkább kevesebbel.
Nos eljutotam arra a pontra ahol el kell adnom az automat sajnos na de most mibe szeretnék tanácsot kérni a bank 2 havi nem fizetés után fel mondta a szerzödésem és ki adta egy külsös cégnek, kaptam egy hetett hogy adjam el az autot mondjuk ezt nem ök ajánloták fel söt elöbb el zárkoztak, merrt nem adhatom el jelszoval , adig elég nagy arcal voltak mig meg nem kérdeztem hogy miért mert ha el adom akor ki fizetem a teljes tartozásom, erre azt mondták hogy hát igy lehett de ha nem akor le kell adnom és napi pár száz forintér ök vigyáznak rá mig ki nem fizetem az adoságom, na etöl tarot hogy menyi az a napi pár száz és hogy nem e lesz átt verve a fejem hogy a végén akora öszeg lesz le számlázva hogy az autom értéke nem fogja fedezni. kérdésem az volna hogy valaki tud e konkrétumott hogy mitt csináljak mert azzal is rémizgetek hogy ki vonják ök a forgalomból: Ezt meg tehetik ?? néhányí adat az automrol a Tartozásom 1500 svájci frank még 6 honapom volna hátra durván 2005 április,14 benzin laurate metál kék 1012000 kilométerel ha valakit érdekell el adom neki árat ne kérdezzetek mert azt se tudom http://turabakancs.rcmizse.hu A természet minden esetben megbosszúlja pusztítóját "stunci"
El kell, hogy keserítselek. Ezt a ,,történetet" te már mindenképpen bebuktad (mivel a bank felmondta a hitelszerződést). Egyetlen esélyed van: Azonnal kp.-ben kifizetni a fennmaradt tartozást. (meg az egyéb jókora járulékos költségeket) Az ilyennek az szokott a vége lenni, hogy a tulajdonosnak se autó, se pénz, csak egy jó nagy, ,,nyakába varrt" adósság. Sógor-koma-jóbarát (bank, behajtó cég, autó kereskedő) pedig jót ,,kaszálnak" belőle.
Tömören és röviden: Már akkor is ,,jól" (ha az autó nélküliséget lehet annak nevezni) jársz, ha valaki olyat találsz, aki az autóért cserébe kifizeti az összes fennmardt tartozást, és egyéb költségeket. Valószínű ez szintén autókereskedő lesz. De így legalább csak az ő zsebe telik meg. (nem még másik két piaci szereplőé, úgy, hogy a te zsebedből is kivesznek)
[ Módosítva 2011 október 04 kedd - 20:33:23 ] REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb mint naponta 20-30 db üzenetre visszaírni, mindenkit hívni fogok amint időm engedi) vagy telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Mivel a hitelszerződés részleteit nem ismerjük, arról nyilatkozni, hogy kivonathatják-e a forgalomból, nem lehet. Valószínűleg jogszerűen megtehetik. Én két lehetőséget látok, így kapásból, de az első valószínű nem járható, pedig az lehetne a célszerűbb. Valahonnét szerezni, annyi pénzt, amivel ki tudod fizetni a bankot. Az egyéb költségekkel együtt (felmondási, zárási díj) szerintem közel 500 eFt-ot kellene fizetned, de ezt a napi árfolyam is jelentősen befolyásolhatja. Igazából ez lenne a legjobb megoldás, még akár agy gyorskölcsön felvételével is, de a hehelyzetedben ez nem fog menni. Vevőt ebben a helyzetben és főleg ilyen gyorsan nem nagyon fogsz találni, csak kereskedést. Az meg a helyzetedet látva csak jó nyomott áron fog veled foglalkozni. A felszereltségedre nem emlékszem, de szerintem úgy 600-700 eFt között kaphatsz érte. Ő tudja úgy intézni, hogy belőle kifizeti bankot, és fennmaradót megtarthatod. Magánszemél
yből, sajnos ennyi előleget kicsikarni nem lehet, és a mostani piacon vevőt találni is nagyon nehéz.
A harmadik a banknak történő visszaadás, de azt tényleg próbáld meg elkerülni.
Mivel a hitelszerződés részleteit nem ismerjük, arról nyilatkozni, hogy kivonathatják-e a forgalomból, nem lehet. Valószínűleg jogszerűen megtehetik.
............
.csak kereskedést. Az meg a helyzetedet látva csak jó nyomott áron fog veled foglalkozni. Ő tudja úgy intézni, hogy belőle kifizeti bankot, és fennmaradót megtarthatod.
A harmadik a banknak történő visszaadás, de azt tényleg próbáld meg elkerülni.
A környékünkön egy csomó Suzukit kivontak így a forgalomból, tehát valószínű lehetséges. Amelyik az utcán parkolt, arról még a rendszámot is leszedték. (aztán ha nem adta vissza a tulaj az autót, elvitték trélerrel)
Annyira naiv ne legyen senki, hogy azt higgye, a kereskedő még pénzt is fog a zsebébe tenni ezek után. A kereskedők nagyrészt bizományos értékesítést folytatnak. (erre itt nincs idő) Amelyik autóba pedig ,,beleteszik a pénzüket" attól extra profitot várnak el.
A banknak már nem tudja visszaadni, csak a behajtó cég telephelyére bevinni. REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb mint naponta 20-30 db üzenetre visszaírni, mindenkit hívni fogok amint időm engedi) vagy telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
1 dolog lehetséges ha van casco megtörni a B oszlopnál és akkor talán jól ki tud szálni Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is! Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatnaKlikk!
Két havi részlet elmaradása miatt a bank felmondta a szerződést? És nem akart tárgyalni, átütemezés, mitomén? És már csak kb. 350.000 Ft tartozásod van feléjük?
Kötözködni minden szón lehet, az könnyű. De úgy láttam, mintha igazából a segítségkérésre javaslattal nem sokan álltak elő, persze nehéz is ebben a helyzetben már.
A törés felmerülhet bennem is, de az ebben a halyzetben már nagyon veszélyes. Pár százezer forintért, ami a gyakorlatban még talán annyi se lenne (nem sok lehet az Eurotax értéke az autónak), kockáztatni... Hát, nem tudom.
[ Módosítva 2011 október 06 csütörtök - 12:48:12 ]
Félő, hogy a bank "a szerződés szerint" jár el.... Valahol a mikrobetűs részben valószínűleg ott lesz minden. A Casco szerintem nagyon kétséges dolog: az én szerződésemhez szépen odacsatolták, hogy a hitelező az "engedményes"....
Én arra gondolok (tipp), hogy tárgyalni kell velük, mert csak úgy maguktól nem fognak eltérni a szerződéstől . Ezt egyetlen banki ügyintéző nem kockáztatja indok nélkül. Viszont elképzelhető, hogy a bank számára is előnyösebb megoldást lehet találni, mint az, hogy viszi az autót....
[ Módosítva 2011 október 06 csütörtök - 13:17:47 ]
A Casco szerintem nagyon kétséges dolog: az én szerződésemhez szépen odacsatolták, hogy a hitelező az "engedményes"....
Kincsleső szerinted kinek kell a fennmaradó összeg???? Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is! Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatnaKlikk!
Nem akarok okoskodni, mert sohe nem voltam ilyen helyzetben (nincs szerencsére hitel az autón), de szerintem egy ilyen régi Logan egy banknak púp a hátára, inkább pénzt akarnának. Szóval talán érdemes lenne leülni velük tárgyalni, hogy nem lehet e kicsit elnyújtani a maradék kis pénz törlesztését... Tetőablakos Logan