A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Vélemények az autóról, nem csak Loganosoktól I.
Oldal:       >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Ez a téma zárolva
Szerző Üzenet
Indy
2005 szeptember 07 szerda - 09:58:11
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Általános csevelyfórum
[ Módosítva ]

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Samu Misi
2005 szeptember 07 szerda - 13:56:09
Fiat Bravo 1.4 (volt Loganom is)


Regisztrált tag #13
Regisztrált: 2005 szeptember 02 péntek - 10:40:04

Üzenetek: 34
Tudja valaki mennyibe fog kerülni a dízel Logan? Vagy csak mennyi felára lesz a benzineshez képest?
Vissza az elejére
maszületett
2005 szeptember 07 szerda - 16:05:54

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
Szió!

Szerintem senki nem tudja / MA!

Viszont a Renault Thalia (Tán comfort) 1.4 és 1.5 dci közötti difi mértékadó lehet. Ez úgy emlékszem 300.000 Huf. (Értelemszerűen a diesel a drágább!)

Én ennél kisebb mértékű eltérésre számítok. pl. Északafrikában olyan olcsó a benzin, hogy nincs nagyobb értéke egy dízel autónak, + relatíve kihegyezett dízel a dci, ezért hozzá jó diesel üzemanyag is kell. Több országban emiatt nem lesz hivatalosan forgalmazva. Nálunk természetesen igen.
Vissza az elejére
Indy
2005 szeptember 18 vasárnap - 10:10:18
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Tegnap jöttem meg egy nagyobbacska túráról (~1000 km). Az autó kitűnõen muzsikál, a motor egyre szívesebben veszi a fordulatot, persze szigorúan betartva az elsõ ezer km-re elõírt kímélõ üzemmódót. (Most 2000 km van az autóban). Van némi keserű tapasztalatom az autóstársak iránt, fõúton is volt aki levillogott az útról, 2x2 sávoson, pedig nekem abban a sávban kellett maradnom, mivel csak onnét lehetett balra kanyarodni. Nah, mindegy... Sokan csak azért elõztek meg sokszor veszélybe sodorva magukat (mivel én is nyomtam neki rendesen ), hogy túl legyenek már ezen a nyomorult Dacián. Sajnáltam õket.

Egy olyan útszakaszon, ahol viszonylag jó minõségű volt az aszfalt, legnagyobb meglepetésemre egy olyan 40-50 cm széles, kb. 30 cm mély kátyúba botlottam 80km/h-ás sebesség mellett, sajnos nem tudtam kikerülni, így a bal elsõ kerékkel telibe kaptam. Már felkészültem a legrosszabbra (vesezúzódás, fútómű leszakadás, stb...), de mintha semmi se történt volna egy kis döccenésen kívűl. (szerencsére nem fékeztem) Utána rögtön félrehúzódtam, megnéztem a kátyút meg az abroncsot, de semmit sem láttam, utána vezettem olyan 300 km-t, eddig lekopogom nincs gond.

Más: pénteken tankoltam (48 liter fogyott 790 km alatt) egy LukOil nevű kúton. Kellemesen csalódtam, nagyon korszerű kútoszlopok, minõségi környezet és olcsó üzemanyag. 284 HUF volt egy liter. Ez valami orosz kút ugye?

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Indy
2005 szeptember 19 hétfő - 17:00:48
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
A Logan sebességmérõjérõl néhány szó, kiegészítve Leo hírét: a GPS készülék (Meridian Platinum, szóval elég jó cucc ) +- 0.2 km/h-ás pontossággal mér, bár hitelesített mérésre egyik GPS sem alkalmas. A készülék konstans 8-10 km/h-ás sebességkülönbséget mért a Logan sebességmérõjénél, vagyis az autó ennyivel mutatott többet. Konkrét példával: ha 110-el mentünk az óra szerint, akkor valójában "csak" 100-102 km/h között autóztunk. A Logan sebességmutatójának, valamint a mi figyelmünknek a megoszlása a két műszer között okozza a 8-10 km/h eltérést, valamint érdekes módón alacsonyabb sebességfokozatban (70 km/h-ig) az eltérés alacsonyabb, vagyis nem tudunk ennél pontosabb értékkel szolgálni. Ez talán annak is köszönhetõ, hogy a Logan sebességmérõje önmagában sem elég pontos...

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Kovács
2005 szeptember 20 kedd - 10:45:36
Vendég

Kedves Indy!

A sebességmérõ tévedésérõl csak annyit, hogy ez minden autónál teljesen általános (általában 5-10%-ot csalnak felfelé). A tévedés pedig mindíg %-ban mérhetõ nem km/h-ban. Ezért van az, hogy 70-nél kevesebbet csak, mint 120-nál. Egyébként ehez nem kell GPS, mert a km kövekbõl és a számlálóból könnyen kiszámolhatod, hogy mennyivel (természetesen %-ban) több a számlálón a megtett út, mint a valós (ezzel a gyártók egyértelműen a tulaj által mért"kedvezõbb fogyasztás" miatt manipulálnak, és természetesen a "magasabb" végsebesség miatt, ergo a tulaj elégedettebb)

Üdv: Tamás
Vissza az elejére
Indy
2005 szeptember 20 kedd - 11:14:23
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Kedves Tamás!

Köszönjük a kiegészítést, légy üdvözölve a fórumban!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Phoere
2005 szeptember 20 kedd - 14:59:56
Vendég

Sziasztok Loganosok!

Üdvözlet a Mégane Klubból! Sok sikert a klubélethez és kellemes, balesetmentes autózást kívánok!
Vissza az elejére
Phoere
2005 szeptember 20 kedd - 15:05:25
Vendég

A sebességmérõ csalásához egy rövid megjegyzés: nem igazából az ügyfél becsapása a cél. Egyszerűen törvényi elõírás, hogy a sebességmérõ nem muathat kevesebbet a valós sebességnél. Különben gyorshajtásnál arra hivatkozhatna a soför, hogy a műszer szerint lassabban ment.
Az műszakilag belátható, hogy tökéletesen nem lehet belõni a műszert. Így a biztonságos pozítiv eltérés miatt meglehetõsen fölé kell lõni. Akár olyan mértékben is, hogy ha a tulaj gumiméretet vált az autóján, akkor is teljesüljön a felfelé csalás.

A Mégane esetében is ilyen mértékű eltérés van, amikor 140-et mutat a műszer, GPS-szerint 131-gyel megy az autó.
Vissza az elejére
Indy
2005 szeptember 20 kedd - 15:28:15
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Azt hiszem, ez valahol érthetõ is. Bennem is motoszkált egy ilyenfajta magyarázat... A minap a Balaton mellett egy utcára telepített sebességmérõ 58 km/h-át mutatott, gyorsan a sebességmérõre pillantva olyan 63-65 km/h-ás sebességgel utaztam.

[ Módosítva 2005 sze 20 k, 15:30 ]

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
maszületett
2005 szeptember 20 kedd - 16:37:56

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
Csak remélni tudom, hogy a kilóméterszámláló (megtett út hossza) pontos!!! A kisebb fogyasztást elõidézendõ nem volna fer ezt is manipulálni gyárilag...

A hozzászólásomat Kovács hozzászólása indikálta.

Egyébként csal az óra, nem is keveset. Zavar is rendesen!
Vissza az elejére
LeO
2005 szeptember 20 kedd - 18:11:21


Regisztrált tag #1
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:04:24

Üzenetek: 11
Phoere írta ...
A sebességmérõ csalásához egy rövid megjegyzés: nem igazából az ügyfél becsapása a cél. Egyszerűen törvényi elõírás, hogy a sebességmérõ nem muathat kevesebbet a valós sebességnél. Különben gyorshajtásnál arra hivatkozhatna a soför, hogy a műszer szerint lassabban ment.
Az műszakilag belátható, hogy tökéletesen nem lehet belõni a műszert. Így a biztonságos pozítiv eltérés miatt meglehetõsen fölé kell lõni. Akár olyan mértékben is, hogy ha a tulaj gumiméretet vált az autóján, akkor is teljesüljön a felfelé csalás.

A Mégane esetében is ilyen mértékű eltérés van, amikor 140-et mutat a műszer, GPS-szerint 131-gyel megy az autó.


Azért ez nem minden autóra jellemzõ...
Vissza az elejére
hobby2
2005 szeptember 20 kedd - 22:42:52
ÜT Laureate1,4 2004.12.02 Gyöngyszürke


Regisztrált tag #42
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 21:00:53

Üzenetek: 2416
Sziasztok! 2004 decemberben vettem az 1,4-es Logan Laureate-t. Eddig 8000 km-t tettem meg, ebbõl fele két németországi út volt. Nagyon jól viselkedett az autó, semmi gond nem volt vele, és a fogyasztással is meg vagyok elégedve: 6 liter de az autópályán 130-140 tempóval haladtam. Ha jól tudom nem ezen a sebességen mérik az ideális átlagfogyasztást. Kényelmesnek bizonyúlt, nem volt fárasztó a vezetése. Egyszóval meg vagyok elégedve vele.
Vissza az elejére
Hermes01
2005 szeptember 21 szerda - 22:19:35

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Én is tavaly decemberben vettem az 1.4-es Logan Laurate-t.Közel 12 000km-t tettem bele. Eddigi leghosszabb utam Sopron-Gyöngyös-Sopron volt pihenõ nélkül. Úgy szálltam ki a Loganból, mintha csak a szomszéd utcából jöttem volna vele. Nagyon meg vagyok elégedve a Logannal.
Vissza az elejére
Phoere
2005 szeptember 22 csütörtök - 22:14:52
Vendég

stefanits!

Csak az eltérés mérteke változik, de az iránya állandó és mindig létezik. Tény, ez az eltérés nem tartozik a kevesek közé, pl. a 15-ös kerekekkel szerelt G-Astrában kisebb.
Vissza az elejére
Indy
2005 szeptember 23 péntek - 08:47:56
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Bár a szavazás eredménye nem reprezentatív, de elég ritka a kék színű (tengerész és azúr) Logan...

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
maszületett
2005 szeptember 23 péntek - 13:41:35

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
Indy írta ...
Bár a szavazás eredménye nem reprezentatív, de elég ritka a kék színű (tengerész és azúr) Logan...



Hát igen. Nekem kék lenne, ha a párom engedte volna. Mondjuk fehérbõl sincs sok eleddig...
Vissza az elejére
BANDIta
2005 szeptember 24 szombat - 21:53:05

Regisztrált tag #55
Regisztrált: 2005 szeptember 24 szombat - 21:04:52

Üzenetek: 4
Sziasztok!

Én január végén egy 1997-es évjáratú 1.4-es Megane-t (250 000 km) cseréltem egy Laurete-re.
14 000 km-nél tartok több hosszabb úttal a hátam mögött.
Cak megerõsíteni tudom: kényelmes. (Pl.: Dubrovnik-Kaposvár 3 gyerekkel és az asszonnyal + tetõboksz+520 l pakk, akb 850km 11,5 óra volt 4 átmozgató, frissítõ megállással.
Persze nem a formatervezés csúcsa (asszonyosan érett fenekét a mai napig nem szoktam meg , bár csak akkor zavar, ha egy Logan megy elõttem ), de nem is a formájáért szeretjük...de azt már elõttem elmondtátok.
Vissza az elejére
dhrbikes
2005 szeptember 25 vasárnap - 18:55:42
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
az enyém kék!

igazából sok szín tetszik autókon, de a Daciából csak az égei kéket veném meg, ahogy tettem is.

Vissza az elejére
tildy
2005 szeptember 26 hétfő - 21:22:22
Vendég

Sziasztok Új vagyok még itt, de jöttem érdeklõdni Mai nap néztünk párommal egy logan laureatet. Nagyon tetszik, hogy ilyen hatalmas belülrõl , könnyen kezelhetõnek, letisztult formavilágúnak tűnik
Amiért viszotn megszólaltam az az, hogy tudnátok-e képet műtatnia műszerfal világításról (éjszakai), illetve aki hitelre vette, emg tudná-e nekem modnani, hogy milyen finanszírozással vásárolta meg, és kb. mennyit fizet, stb, stb. Várom mielõbbi válaszotokat.
Üdv: Egy (remélhetõleg leendõ) Loganes
Vissza az elejére
pityeesz
2005 szeptember 27 kedd - 07:14:27
Vendég

Mi egy Ambiance kivitellel vettük a Logant. 400.000-et fizettünk be és 84 hónapra 20.000-25.000 ig terjedõ törlesztõ részletekkel fizetjük, ahogyan a Svájci frank és a Forint ingadozik. A harmadik év végén pedig megvásárolható az autó a fenmaradó összegért, kamat nélkül.

Sok sikert az autóhoz.
Vissza az elejére
pityeesz
2005 szeptember 27 kedd - 07:18:47
Vendég

Megpróbálok Éjszakai képet is szerezni a műszerfalról és az autómról is.
A gyögyházszürke metált ajánlom nagyon szép színe van és mindenki megbámulja. Persze a többi szín sem rossz, de nekem ez tetszett meg és a családomnak is ez jött be a leginkább.

Vissza az elejére
tom
2005 szeptember 27 kedd - 07:39:26
Vendég

Tildy
Laureate vettünk 2004. decemberben 996 EFt fizettem be 84 hónapra 20-21 EFt havonta a forint és a Svájci frank ingadozásától függõen. Harmadik évben ugyan az érvényes mint a pityeesz hitelénél.
Remélem te is Logan boldog tulajdonosa leszel! Helo
Vissza az elejére
tildy
2005 szeptember 27 kedd - 08:35:25
Vendég

tom , pityeesz: köszia válaszotokat. Nektek van egyébként benne légkondi? Érdemes bele kérni?
Vissza az elejére
Indy
2005 szeptember 27 kedd - 08:43:13
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Én egy jól felszerelt gyöngy-szürke Laureate-et vettem klímával és utaslégzsákkal. A klíma akkor akciós volt, 100.000 HUF-ba került a duplája helyett. Én 1.5 millát fizettem be, 800.000 a hitelem, havi 1516 ezret fizetek 6 évre, de én "kivásárolhatom" 4 év után kamatmentesen.

Klímát pedig érdemes venni bele! Az egész család élvezi, hogy nem kell nyáron megfulladni benne, fõleg a kisfiam.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
pityeesz
2005 október 01 szombat - 10:44:19
Vendég

Tildy!

Az 1.4-es motor légkondival és fõleg úgy hogy tele is van utasokkal és csomaggal, nem igazán nyerõ ötlet. Mindenképpen nõ a fogyasztása. Lehet hogy kellemes de szerintem ha a dinamizmus árára megy a kellemes levegõ akkor ne rendelj bele légkondit.
Egyépként az enyémben nincs és nem is kell. Lehúzom az ablakot és nem beszélve arról hogy a megfázás lehetõsége is nagyobb légkondival mint nélküle.
Vissza az elejére
tildy
2005 október 01 szombat - 13:48:14
Vendég

Pityesz: köszönöm az infókat.
Jövõhéten kipróbáljuk egy ksi tesztútra egyik fórumtárs loganjét.
Úgy néz ki ezüst laureate lesz:)
Jó lenne:D
A cd lejátszót már meg is vettük bele (mp3as grundigot:) (remélem csatolja a filet:)

Szal szeretnénk kipróbálni vétel elõtt, mert hiába jön be eddig nagyon, az azért mégiscsak más. Páromnak pl az új suzuki swift is tetszett, de beleültünk,., azt oylan volt mint egy börtön. A pedálok is túl közel voltak, stb. Abszolút nem tetszett utána már neki se, pedig elõtte imádta.
Vissza az elejére
LeO
2005 október 02 vasárnap - 08:01:11


Regisztrált tag #1
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:04:24

Üzenetek: 11
pityeesz írta ...
Tildy!

Az 1.4-es motor légkondival és fõleg úgy hogy tele is van utasokkal és csomaggal, nem igazán nyerõ ötlet. Mindenképpen nõ a fogyasztása. Lehet hogy kellemes de szerintem ha a dinamizmus árára megy a kellemes levegõ akkor ne rendelj bele légkondit.
Egyépként az enyémben nincs és nem is kell. Lehúzom az ablakot és nem beszélve arról hogy a megfázás lehetõsége is nagyobb légkondival mint nélküle.


Elég nagy sületlenség ez így; a légkondninak van egy rakás haszna, pl nyáron lehet vele jó közérzettel felhúzott ablakkal közlekedni (pl nyári csúcsforgalomban kifogod a dugót és nem akarod a kipufogógázt szívni, de megsülni sem akarsz), télen vagy esõs idõben percek alatt az összes belsõ ablakról nyomtalanul ledobja a legmakacsabb párát is pár perces használat után (páraleválasztó funkció), és az autó esetleges eladása során nagyon jól fog jönni.

Az egynégyes egyhatos motorok mindegyikén észre lehet venni, ha működik. Eddigi tapasztalataim szerint ezen motorok alacsony fordulaton a nyolc szelep ellenére nagyon nyomatékszegények, a klíma forgatásához viszont nyomaték kell. Én biztosan megvárnám a dízelt, amellett, hogy jobb érzés vezetni (A katalógusban levõ teljesítmény és nyomaték adatok nem tudják visszaadni a dízellel autózás élményét, pl a lapos nyomatékgörbét, az indulásnál nem kell gázt adni csak leszállsz a kuplungról és a nyomaték felviszi az emelkedõn az autót, légkondit alig lehet észrevenni a dinamika csökkenésen és a fogyasztáson, jobb eladhatóság és értéktartás, öt liter alatti fogyasztás nyáron kondival vegyesben, télen 5,2 kondival vegyesben (clio) [Az üzemanyagok ára nem csökkenni fog ]).
Vissza az elejére
tildy
2005 október 02 vasárnap - 15:15:18
Vendég

Dugóban -vagy várható dugóban, pl. csúcsforgalom- eleve felesleges az embernek kocsival mennie:(

Akkor már inkább motorral:D
Arról nem is beszélve , mennyire nem gazdaságos a dugóban járatni a klímát:(

hunluigi írta ...
Az elmaradhatatlan Tildy avatar...

Hunluigi: még szép hm.. jovo het vege fele raersz akkor , hogy megmutasd nekünk a "csodát"?
<span class='smallblacktext'>[ Módosítva 2005 okt 02 v, 21:51 ]</span>
Vissza az elejére
hunluigi
2005 október 02 vasárnap - 20:43:17
Vendég

Az elmaradhatatlan Tildy avatar...
Vissza az elejére
pityeesz
2005 október 03 hétfő - 07:22:49
Vendég

LeO!

Most akkor igazam van, vagy igazam van?

Egyik mondatodban cáfolod a másikat. Ugye, hogy az 1.4-es és 1.6-os motorok nem igazán bírják a légkondit.
Vissza az elejére
hunluigi
2005 október 04 kedd - 18:05:32
Vendég

tildy írta ...
Dugóban -vagy várható dugóban, pl. csúcsforgalom- eleve felesleges az embernek kocsival mennie:(

Akkor már inkább motorral:D
Arról nem is beszélve , mennyire nem gazdaságos a dugóban járatni a klímát:(

hunluigi írta ...
Az elmaradhatatlan Tildy avatar...

Hunluigi: még szép hm.. jovo het vege fele raersz akkor , hogy megmutasd nekünk a "csodát"?

OFF:Persze hisz megbeszéltük... Elérhetõségeim a PH!-n az adataimnál
Vissza az elejére
LeO
2005 október 05 szerda - 06:10:33


Regisztrált tag #1
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:04:24

Üzenetek: 11
pityeesz írta ...
LeO!

Most akkor igazam van, vagy igazam van?

Egyik mondatodban cáfolod a másikat. Ugye, hogy az 1.4-es és 1.6-os motorok nem igazán bírják a légkondit.


Annyit mondtam, hogy a dízel jobban bírja, nem azt, hogy az 1,4-1,6 nem bírja.
Vissza az elejére
pityeesz
2005 október 05 szerda - 07:15:41
Vendég

LeO!

Jó legyen igazad. De azért jó lenne ha értelmeznéd amit írsz, fõleg a második bekezdés két elsõ mondatát.
Vissza az elejére
LeO
2005 október 05 szerda - 12:17:30


Regisztrált tag #1
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:04:24

Üzenetek: 11
Próbáld részletesebben kifejteni mit nem értesz, mert én nem értem mi nem érthetõ azon amit leírtam.
Vissza az elejére
pityeesz
2005 október 05 szerda - 13:28:11
Vendég

LeO!

Mivel ezen motorok alacsony fordulaton a nyolc szelep ellenére nagyon nyomatékszegények, a klíma forgatásához viszont nyomaték kell.
Ha nincs nyomaték akkor az autó nem bírja a terhelést klímával, tehát klíma nélkül bizonyára dinamikusabb az autó.

Én errõl beszélek.
Vissza az elejére
Indy
2005 október 05 szerda - 14:36:55
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Természetesen dízellel jobb párosítás a klíma, de szó nincs arról, hogy akár az 1.4-es vagy az 1.6-os motor ne bírná el. Jobban od kell lépni neki, esetleg visszakapcsolni. Én nem vennék új autót klíma nélkül...

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Hermes01
2005 október 13 csütörtök - 22:34:00

Regisztrált tag #23
Regisztrált: 2005 szeptember 07 szerda - 08:28:30

Üzenetek: 282
Ha valakit érdekel! Alkalmam volt beszélni a soproni Loganos taxissal. 54000-t pakolt bele, természetesen nagyrészt városi forgalomban.
Kifeküdtek a teleszkópjai!! Holnap cserélik gari-ban.
Aki kevesebbet megy a kocsijával, annak érdemes a garancia lejárta elõtt ellenõriztetni õket!!!
<span class='smallblacktext'>[ Módosítva 2005 okt 14 p, 21:06 ]</span>
Vissza az elejére
tildy
2005 október 18 kedd - 11:32:12
Vendég

Valakitõl ezt olvastam egy fórumon:

"Nekünk Loganunk van, és nem borul, de nem is mondanám stabilnak, biztonságosnak. Elég gyenge futóműve van. Jah és kátyús úton úgy rázza a kocsit hogy a belsõ műszerfal csörögcsattog, mintha szét akarna esni.
Egy kicsit elkapkodtunk a választást, nálunk a Logan es a Lada L110 volt a talonban. Rosszul döntöttünk."

Én úgy tudom elég jó futóműve van a logannek, és pont, hogy bírja a kátyus utakat. szerintetek igazat mond, vagy csak kamukázik az illetõ? (Esetleg nincs is loganje, csak le akarja járatni
Vissza az elejére
hunluigi
2005 október 18 kedd - 12:27:49
Vendég

tildy írta ...
Valakitõl ezt olvastam egy fórumon:

"Nekünk Loganunk van, és nem borul, de nem is mondanám stabilnak, biztonságosnak. Elég gyenge futóműve van. Jah és kátyús úton úgy rázza a kocsit hogy a belsõ műszerfal csörögcsattog, mintha szét akarna esni.
Egy kicsit elkapkodtunk a választást, nálunk a Logan es a Lada L110 volt a talonban. Rosszul döntöttünk."

Én úgy tudom elég jó futóműve van a logannek, és pont, hogy bírja a kátyus utakat. szerintetek igazat mond, vagy csak kamukázik az illetõ? (Esetleg nincs is loganje, csak le akarja járatni

Szerintem meg definiálni kéne akkor a jó futóműt... a vélemény mindíg egyedi és szubiektív. Szerintem egy autót nem igazán lehet egzakt módon bemondásra minõsíteni. A fenti anomáliák nálam nem jelentkeznek vagy a kadett futómű volt nagyon rossz, és fel sem tűnik... mindenesetr volt szerencsém egy fokuszt hajtani a multhéten jó 600 km-n keresztül, és egyedül ami feltünt az a mélyebb ülléspozició, és a "puhábnak" tűnõ futómű. (szándékosan írtam puhábbat mert késöbb a loganba visszaülve rá kelett jönnöm hogy az össz különbség a futómű zaja) de bizony a fokusz futóműve akkor is jobban bejött. + ami még feltünt a visszaülés után a himbálózás (így már valóban elismerem hogy van neki), de errõl az elsõ 5 km után meg is feledkeztem...
Vissza az elejére
Indy
2005 október 18 kedd - 12:30:32
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Valóban "hajós" a viselkedése, de rossznak semiképpen sem mondanám. Nekem Clióm volt elõtte, annál kényelmesebbnek és komfortosabbnak tartom a Logan futóművét. Nem feszes, ezért kanyarokban billeg, de cserébe jól siklik a rossz utakon. Én szeretem.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Tpe
2005 október 18 kedd - 13:17:09
Torreádor piros Laureate 2005.06.09.


Regisztrált tag #67
Regisztrált: 2005 október 06 csütörtök - 10:10:22

Üzenetek: 387
Voltak a DACIA-k rallyn is. Ott ezt írták:

"És ami külön öröm volt számomra, hogy a futóműve az eddig használt elõfutó autók közül a legjobb, fogalmazhatnék úgy is, hogy utcára az egyik legjobb futóművel van felszerelve a DACIA.
Erõs, masszív, magas építésű és abszolút alkalmas erre a célra is."

Itt a cikk ha valakit érdekel:
http://www.duen.hu/hir.php?o=hirek&id=837
Meg egy rövid hír róla:
http://www.vezess.hu/hir.php?idx=5934

Vágvölgyi László - JND-193 - 1.4 MPI
Vissza az elejére
Longwild
2005 október 19 szerda - 15:35:17
Vendég

Sziasztok! Lattam regebben ugyan -de ebben a topikban valaki megemlitette a szineket...
Nos kerdes: Nincs itt a clubban valaki huvosvolgy kornyekerol egy feher vagy egy szurke logannal?
(pusztan erdeklodom mivel szoktam oket letni;) )
<span class='smallblacktext'>[ Módosítva 2005 okt 19 sze, 15:35 ]</span>
Vissza az elejére
Longwild
2005 október 19 szerda - 23:02:51
Vendég

Jah es meg1: sokan irtatok mar a fedcomp nevu kutyurol? Errol tudna valaki 1 kepet feltenni? vagy egy linket adni ahol lathatnam ezt?
Vissza az elejére
hunluigi
2005 október 20 csütörtök - 08:54:43
Vendég

Longwild írta ...
Jah es meg1: sokan irtatok mar a fedcomp nevu kutyurol? Errol tudna valaki 1 kepet feltenni? vagy egy linket adni ahol lathatnam ezt?

semmi extrára ne számíts csak a szokásos adatokat tólja... nagyon látnivaló nincs! A + az alaphoz képest, hogy több adatot jelenít meg (számszerint aszem hetet) meg + 1 gomb a ablaktörlõ bajuszkapcsoló végén.
Vissza az elejére
Longwild
2005 október 23 vasárnap - 09:47:05
Vendég

Utananeztem kicsit az autonak... na nem hivatalos helyeken, hanem egyeb forumok stb stb...
Kicsit elgondolkodtatoak az infok: valoban 48m a fekut 100rol? Ez valoban 10-20%al tobb mint egy masik uj autoe? Ez vajon minek koszonheto? A gyari gumiknak? Ha lecserelem vmi markas franyesz gumira akkor javul ez az ertek? Esetleg utoleri a tobbi auto fekutbeli teljesitmenyet?
Raadasul ez az 1,6 abs el volt...
Nos kezdesnek ennyi... Remelem megelenkul kicsit a forum ezzel kapcsolatban...
Esetleg valaki le tudna merni ennek a valosagtartalmat ?

Es meg valami: regebbi tesztek kommentjeiben talaltam h NY EU ban a biztositasi toresteszten -amit 15km/h as sebesseggel hajtanak vegre- a porsche 911 el egy kategoriaba kerult... Ha versenykepesen akarjak forgalmazni ny eu ban akkor meg kell erositeni egyes pontokon a kasztnit... Ez az elmult bo fel evben megtortent mar? Vagy meg mindenki ezt az autot veszi?

Nah udv...
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:       >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!