A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Online
vendég: 21, tag: 0 ...

legtöbb 161
(tag: 0, vendég: 161) - 2014 augusztus 20 szerda - 19:24:58

Tagok: 994
Legújabb tag: Michael
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Problémák, megoldásaik
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Gyakori típushibák és megoldásaik
Oldal:   <<      
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
Krogergo
2014 november 14 péntek - 00:33:41
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Lakóhely: Győr
Üzenetek: 5862
Igen, az haldoklik. Használd pár napig a pótkulcsot, és figyeld mit produkál.
Tudom kényelmetlen,mert az nem távkapcsolós. Ez utóbbiban csak egy transponder chip van. Ezeknek nagyon ritkán lesz baja. Ha ezzel is szórakozik, akkor nem kulcs, hanem immo érzékelő gyűrű, stb. hiba.

A távirányítós kulcsban nem egy külön transponder van, hanem a nyák lapra van integrálva a chip + egy tekercs. Ez utóbbit szokták tönkre tenni amikor kőműves kalapáccsal, glettvassal, bicskával, meg a jó ég tudja mivel szétszedik a kulcsot elemcsere miatt. Ugye te nem a mozdonnyal mentél át rajta?

Nyári leállás miatt július 21.-től zárva vagyok. Nyitás augusztus 21.-től, részben megújult műhellyel, frissebb technikával.
REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb, nincs időm írni) vagy telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Weboldal
Sanyi
2014 november 15 szombat - 10:14:19
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Lakóhely: Miskolc
Üzenetek: 1064
Tudomásom szerint még nem volt cserélve a kulcsban az elem. De ez nem számít semmit, mert a faterom nem köt mindent az orromra. A nyáron kipofoztattam a verda hátsó fertályát, az általad küldött lemez segítségével. Szép lett. Múlt héten apám közölte, a jobb hátsó ajtón elfojt a javítófesték. Pár nap múlva esett le, miért is kelett a festék??? Hát azt már nem fűzte hozzá, hogy valami oszloppal meghúzta az ajtót, még a védő műanyagcsík is eltört, de ezt már magamnak kelett észrevennem. Úgyhogy az autónkkal minden megtörténhet, sőt az ellenkezője is, úgy hogy én nem tudok róla. Kössz az infót, ki fogom próbálni!

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
Basic
2014 november 15 szombat - 10:27:42
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 2424
Apám is folyamatosan meghúzza a Škodáját, és utána ha kiszúrom, bekamuzza, hogy nem ő volt.
Onnan lehet tudni, hogy megint csinált valamit, hogy a parkolóban egy koszos ronggyal törölgeti az autó valamelyik sarkát...

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Sanyi
2014 november 16 vasárnap - 09:59:06
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Lakóhely: Miskolc
Üzenetek: 1064
Nálunk is ez van, mindig más a hibás. Elé ugrott a kertkút, Benőtte az oszlopot a gaz, és sötét is volt, meg hogy anyám nem kiabált neki hogy ott a kapuoszlop. És még sorolhatnám. Éssakkor elő a javítósprével, ami természetesen más szinű, de most még ráadásul csúnyán megfolyt, és mire észrevette, már rászáradt. Csütörtökön kimentem, és lecseréltem a kerekeket, Ő volt a TIM-em. Ha nem figyelek oda, felrakatta volna velem a nyári pótkereket, amit kivettem a helyéről. (Nekünk ugyanis van téli pótkerekünk is, mert én barom rábíztam a téligumivásárlást, és 5-öt vett.)

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
Basic
2014 november 16 vasárnap - 18:05:22
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 2424
Na, nálunk poooontosan ugyanez folyik...:-)

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Indy
2014 november 19 szerda - 10:32:02
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Lakóhely: Gyõr
Üzenetek: 9575
Basic írta ...

Na, nálunk poooontosan ugyanez folyik...:-)


Nálunk is.

Na de majd 20-30 év múlva, ha megérjük, más fogja ide írni ugyanezt. Rólunk.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Weboldal
Sanyi
2014 november 26 szerda - 10:02:51
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Lakóhely: Miskolc
Üzenetek: 1064
Hali! Múlt hét szerdán jött az autóm. Mindjárt vettem a pótkulcsot, ahogy Gergő javasolta. Mindjárt nem is akart indulni, ekkor okosan be a pótkulcs, semmi! Kb 6-odikra a főkulccsal beindult. Azóta nálam van, majd mindennap használom, és megy mint az álom. Igaz az ékszíj mostanság is nyikkan, nem lehet kiszámítani mely fordulatszámon, és még néha melegen is, egy visszaváltáskor. Lehet hogy le kéne cserélni, mert tapintásra sem hasonlít a régihez, rideg műanyagszerű. Bár csak hideg, nyirkos, párás időben teszi, szóval mostanság mindig. o

[ Módosítva 2014 november 26 szerda - 10:04:12 ]

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
Roppy
2015 január 13 kedd - 19:56:01


Regisztrált tag #561
Regisztrált: 2006 szeptember 11 hétfő - 18:26:30

Lakóhely: 5515 Ecsegfalva Vasút út 8/a
Üzenetek: 144
Sziasztok!

Találtam egy orosz oldalt, amin sok érdekes dolgot lehet vásárolni, megosztom hátha valakit érdekel: Klikk!
Vissza az elejére
Weboldal
pufi05
2015 január 17 szombat - 08:51:14
Szentlörinc Liliom u. 12


Regisztrált tag #719
Regisztrált: 2007 április 01 vasárnap - 14:42:57

Lakóhely: Szentlörinc
Üzenetek: 375
hálo! valaki árulja el h hol keresem azt a hibát hogy világit a hhátso ködlámpa viszajelzöm a müszerfalon mikor meg nyomom a féket merre keresem a hibát? köszike


KYW-344
Vissza az elejére
bati
2015 január 17 szombat - 10:48:00


Regisztrált tag #783
Regisztrált: 2007 június 28 csütörtök - 18:20:54

Lakóhely: Jh.
Üzenetek: 706
.
A kereső segít:
Klikk!



.

"Az autózás kaland."
Vissza az elejére
Weboldal
Iszy56
2015 január 17 szombat - 21:04:15
Kolozsvar


Regisztrált tag #1915
Regisztrált: 2013 január 17 csütörtök - 22:55:11

Lakóhely: Kolozsvar
Üzenetek: 535
Test hiba vagy a dupla szalu izzo rossz beallasa a lampatestbe.. Erdekes hogy ez a hiba vegig kiseri a Daciat egesz eleten. A Temsvar-i ELBA gyartotta annakidejen a lampakat. A Dusternel lengyel gyartmany, csak remenykedek.
Vissza az elejére
kekek
2015 január 19 hétfő - 06:27:11
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 3455
Ez sajnos testvér betegség is, a Renault tulajok is sokszor szembesülnek ezzel.
Vissza az elejére
zacsi99
2015 augusztus 25 kedd - 11:20:57

Regisztrált tag #2474
Regisztrált: 2014 augusztus 02 szombat - 18:56:38

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 7
Sziasztok,

A segítségeteket szeretném kérni: 1 éves Lodgy-m van és néhány hete jelentkezett ez a hiba: ha jobbra indexelek, a kanyarodás befejezésével még hármat indexel balra is. Legalábbis ezt látom bent ülve a visszajelzőn.
Tapasztalta tok már hasonlót? Esetleg hátsó lámpa testhiba? Ahogy visszaolvastam a fórumot, sok esetben ez volt a gond.
Előre is köszi.
Sanyi
Vissza az elejére
willmenn
2015 augusztus 29 szombat - 13:59:32
ÜT - Laureate 1,4 Gyöngyszürke 2005.május 18.



Regisztrált tag #75
Regisztrált: 2005 október 08 szombat - 11:02:19

Lakóhely: Oroszlány
Üzenetek: 2267
Van alapból komfort index az autódon? Mert ha van, lehet hogy amikor vissza vált a kar, kicsit túl fut, és kapcsolja a balra-át is.

Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Vissza az elejére
szasza85
2017 január 05 csütörtök - 15:10:47

Regisztrált tag #2767
Regisztrált: 2016 november 07 hétfő - 13:22:32

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 8
Sziasztok!

Egy MCV 1.5 DCI tulaja vagyok, elméletileg van a kocsiban visszagurulás gátló, gyakorlatilag soha nem fedeztem fel ilyesmit. Másnál működik esetleg? Pl.: Élessaroknál a domb közepén is simán visszagurul, ha engedem, nem fogja meg 2 másodpercre ahogy működnie kellene. Ezen felül pedig parkolásnál, vagy nagyon alacsony sebességnél rálépve a fékre hallatszik egy "puffanás" szerű hang a motortérből, mintha valami kipukkanna odabent? Lehet köze egymáshoz?
Vissza az elejére
Sanca
2017 január 05 csütörtök - 20:21:12
Duster Urban Explorer 2016 06 24


Regisztrált tag #91
Regisztrált: 2005 október 28 péntek - 16:39:53

Lakóhely: Budapest XI.
Üzenetek: 1375
Nekem a dusterban működik nagyon jó szeretem.

Szívünk zöld fehér e két szín mindennél többet ér.
Talis képek Fónagyság Mezőkövesd
Pincehely
Vissza az elejére
berkesandras
2017 január 07 szombat - 21:18:52

Regisztrált tag #2773
Regisztrált: 2016 november 23 szerda - 10:06:46

Lakóhely: Budapest
Üzenetek: 6
Sziasztok! Egy 1.5 hónapos Dacia Lodgy (1.6 Arctic) boldog tulajdonosa vagyok. Kérdésem: a kuplung határozott benyomására és felengedésére jelentkező, a hungarocellre emlékeztető nyöszörgő hang mitől lehet? Találkozott már hasonlóval valaki?
Vissza az elejére
Szita
2017 január 07 szombat - 23:03:06
Szita


Regisztrált tag #2777
Regisztrált: 2016 november 29 kedd - 09:16:12

Lakóhely: Baranya
Üzenetek: 67
szasza85 írta ...

Sziasztok!

Egy MCV 1.5 DCI tulaja vagyok, elméletileg van a kocsiban visszagurulás gátló, gyakorlatilag soha nem fedeztem fel ilyesmit. Másnál működik esetleg? Pl.: Élessaroknál a domb közepén is simán visszagurul, ha engedem, nem fogja meg 2 másodpercre ahogy működnie kellene. Ezen felül pedig parkolásnál, vagy nagyon alacsony sebességnél rálépve a fékre hallatszik egy "puffanás" szerű hang a motortérből, mintha valami kipukkanna odabent? Lehet köze egymáshoz?


Nekem nincs visszagurulás gátló (ma teszteltem tövig nyomott fékkel) Artic 1.2 MCV facelift elötti 2016.11-havi.
Vissza az elejére
Mani
2017 március 18 szombat - 15:40:56

Regisztrált tag #780
Regisztrált: 2007 június 26 kedd - 17:13:04

Lakóhely: Kajászó
Üzenetek: 83
Sziasztok. Nem tudom, mennyire típushiba, de nekem már másodjára ment tönkre a nyomásszabályozó szelep a dCi motorban. Az első 150 000-nél volt, akkor gyári alkatrészt tettek bele. Idáig ment is rendben, de mégsem bírt ugyanannyit, most, 267 ezernél ez is megadta magát. A hibajelenség csak annyi, hogy egyik nap még minden rendben, megy a motor mindenféle érzékelhető hiba nélkül, leállítom, majd másnap nem indul, csak teker.
A kellemetlen az egészben a váratlanság, vagyis hogy nem lehet rá számítani. Azaz hogy most már számítok rá, csak nem biztos, hogy a motor kibír még 100 ezret. A kérdés, hogy ez csak nálam fordult elő, vagy más is tapasztalta? Mert ha ez nem véletlen, és az alkatrész élettartama ilyen jól meghatározható, akkor esetleg a Renault előírhatná mondjuk 100 ezrenként a cserét, és nem kellene vonszolni a vasat a szerelőhöz.
Vagy már az is csoda, hogy ennyit kibírt egyáltalán? Más probléma eddig még nem volt vele.
Vissza az elejére
Krogergo
2017 március 19 vasárnap - 21:40:57
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Lakóhely: Győr
Üzenetek: 5862
Nincs szerencséd (vagy felejstd már el azt az Auchan kutat ). A legtöbben az autó teljes élettartama alatt nem kell kicserélni.

Nyári leállás miatt július 21.-től zárva vagyok. Nyitás augusztus 21.-től, részben megújult műhellyel, frissebb technikával.
REKLÁM BETILTVA Aki szeretne, továbbra is megtalál itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet, minden esetben kérek telefonszámot is, nekem így gyorsabb, nincs időm írni) vagy telefonon. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
Weboldal

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<       

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2017 E-mail: -Email- Klikk!