A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Dacia Logan változatok
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
légfék
2006 február 16 csütörtök - 18:58:34
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Nyugtával dícsérjük a napot!A logan megjelenésekor még kizárólag a volt keleteurópai területeknek szánták,aztán valaki rájött,hogy máshol is eladható a kontinensen./lásd a franciákat,olaszokat,néme teket stb/
Ha erre gondolok,hamarosan jópárféle verzió lesz ,építhetik át a dacia-szalonokat!

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
eutiches
2006 február 16 csütörtök - 19:24:06
Vendég

légfék, én sem tartom elképzelhetetlennek a hatchback európai forgalmazását. Mint tudjuk: pénz beszél, kutya ugat. Ha sok az érdeklõdõ, szerintem itt is forgalmazni fogják. Vagy kitudja?
Vissza az elejére
Sheme
2006 február 17 péntek - 08:37:22

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1002
Köszi a fordítást!

Most jut eszembe, a dCi-k így vannak a tesónál:

65Le/ 160Nm
82Le/180Nm(?)
100Le/200Nm(?)
106Le/ 240Nm

Azt hiszem ez utóbbi ennek az 1461ccm-es dCi-nek a legkihegyezettebb változata. No egy ilyet bepakolni a kombiba egy 6 "fokos" váltóval, nem lesz ellenfele a Logan-nak... - azért senki se várjon egy Mondeo 2.0TDCi alázásra...
Viszont lehet, hogy 4-4,5liter gázolajjal vegyesben is simán el lehet menni vele.

Klikk!

Itt a lényeg:
RENAULT CLIO Dynamique Plus 2005
Motor
1461 cm3 soros 4 hengeres dízel
86 LE @ 4000 rpm
200 Nm @ 2000 rpm
5 seb. kézi váltó

Kombinált fogyasztás
4,4 l/100 km

Gyorsulás 0-100 km/h
12,7 mp

Végsebesség
174 km/h

Namost ha ez így átjönne a Logan kombiba, az lenne a nyerõ páros!

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
légfék
2006 február 17 péntek - 08:40:15
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Arra a 6-os váltóra a benzineseknél is beneveznék...

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
kekek
2006 február 17 péntek - 09:08:40
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3525
Egy biztos, a képen látható modell nem a végleges. A tervezõmérnökök további átalakításokra készülnek, melynek a célja az autó külalakjának harmonikussá tétele.


Tehát a cikk (eutiches köszi a fordítást) alapján tehát joggal remélhetjük, hogy nem ilyen lesz az 5 ajtós változat. Bár, ha csak Brazíliában lesz...
Vissza az elejére
eutiches
2006 február 17 péntek - 10:32:28
Vendég

Sheme és légfék! Egyelõre nem hiszem, hogy az erõs dízel bekerülne a Loganba. Egyszerűen azért, mert ennek a motornak ára van, s a Logan elsõdlegesen olcsó autó akar maradni. 2. Ha beleteszik, akkor azzal a Thalianak/Clionak csinálnak belsõ konkurenciát. Talán két-három év múlva, amikor ez a motor már elavultnak számít. Egyelõre dízelváltozatban csak a 85 lóerõs jöhet szóba.
Vissza az elejére
eutiches
2006 február 17 péntek - 10:36:52
Vendég

Kekek! Annak alapján, amit olvastam/fordítottam radikális módosításokra nem kell számítani. Az autóra vonatkozó adatokat a román autósújságok vezetõi mondták el, akiket nagy valószínűség szerint a gyár behívott, megmutattak nekik az autó prototípusát, de lelkükre kötötték: sokat nem szabad elárulni róla. Véleményem szerint ezzel a piacot tesztelik. De azt sem tartom kizártan, hogy a majadani potenciális vásárlóréteg jelenlegi tiltakozása miatt változtatnak majd az autó formáján. Mert egy autó kedvezõ ára még nem jelenti feltétlenül a sikert.
Vissza az elejére
Sanyi
2006 február 17 péntek - 11:43:45
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Üzenetek: 1142
Felmérés-ide, tesztelés-oda, nekem már kiva a tököm Dáciáékkal! Vagy Renyóékkal?! 2004-ben arról volt szó, hogy a három kaszni egyszerre jelenik meg. Erre még mindig variálnak, engem meg a fene esz meg, a kombiért! eutiches jól elvette a kedvem azzal a beszólásával, hogy csak jövõre jön a kombi. Viszont a "legtöbb példányszámban eladott" autós újság novemberre igéri a hazai megjelenését. Ahogy már jeleztem ebbe én beledilizek, sõt azon kaptam magam, hogy az Opel 24-órás akcióját lesem. Ennek már szövõdménye lesz. A pénzem ugyan gyűlik, de a türelmem fogy. Tényleg! Van olyan hogy Opel klub? Na jó csak vicceltem, nehogy leszúrjatok. Mindenesetre gratula eutichesnek, és szivesen fogadok minden hírt tõled is a kombiról. Legfejjebb majd õsszel kimegyek Nagyváradra nyálat csorgatni. Van ott eggyáltalán Dacia szalon?

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
légfék
2006 február 17 péntek - 12:21:39
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Sanyi!
Úgy tudom van szalon,de ne keseredj el,az idõ Neked dolgozik!

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
eutiches
2006 február 17 péntek - 12:41:05
Vendég

Sanyi! minden nagyvárosban van szalon. A kombi romániai forgalmazása elõtt már biztosan lesz róla konkrét kép is: nemsokára beindulnak majd a nagy autókiállítások, s biztosan ott lesz valamelyiken.
Gondodat pedig megoldhatod úgy is, hogy átjösz ide, vásárolsz egyet, s beíratod ott, Magyarországon
Vissza az elejére
Sanyi
2006 február 17 péntek - 12:50:40
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Üzenetek: 1142
Hát úgyérzem inkább ellenem! Valami nagyon nemjó! A munkámat 30-40-éves mozdonyokon végzem, az ótóm is a 19-et tapossa, ráadásul azzasszony is 37-ben. Valamin változtatni kéne! Azzasszony szerint legegyszerűbb, ha engem cserél le,csak még nem ajánlottak értem semmit. Szóval kedvenc bandámat idézve:"Az élet a legjobb méreg!"

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
légfék
2006 február 17 péntek - 12:53:06
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Sanyi!Állj a sarkadra,az asszonyért kapsz 2db.18,5-éves nõszemélyt,aztán a többi már megy magától....

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Sheme
2006 február 17 péntek - 12:54:38

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1002
Sanyi!

Novembertõl nálunk is árulni fogják a Kombi Logan-t! Türelem, Kombi Logan-t terem...

A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Sheme
2006 február 17 péntek - 12:57:47

Regisztrált tag #80
Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16

Üzenetek: 1002
eutiches írta ...
akit érdekel, a mellékelt linken a 65 lovas dizel nyomatékgörbéje található. Én ugyan nem értek hozzá, hasznát sem tudom venni, de a hozzáértõknek inyencség lehet. Jó szórakozást.
Klikk!



Ez azt jelenti, hogy kb 1300-2500-ig forgatva a motort, az jóval több erõt ad le, mint pl az 1.4-es benzines leterhelve nem fog behalni... És ez jóóóóó!


A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Vissza az elejére
Sanyi
2006 február 17 péntek - 13:01:21
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Üzenetek: 1142
Köszi eutiches! Én még csak arra figyeltem gel, hogy minden városnévtábla után ott Metró, és a Macki táblája is. Én meg közben lejárom a lábam egy jó micsért! Egyébként mondassz valamit, a TLX-emet úgyis valszeg kiviszem, mert ott még ára van. Csakhát minket megölnek a regadóval, nemigen érné meg behozni tõletek. Már rég akartam tõled kérdezni! Befejezték már nálatok az E60-as felújítását? Lehet hogy a nyáron kimennék Szovátára Pl.

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
eutiches
2006 február 17 péntek - 13:18:21
Vendég

Sanyi! Az E60-ast befejezték, mindehol lehet menni, csak éppen nem érdemes. Éppen most olvastam, hogy az E60 a legveszélyesebb út Romániában, azon történik a legtöbb baleset. Szóval csak óvatosan és okosan. Amúgy most õsszel adták át Balavásár és Szováta közti szakaszt (kb 30km), és elkészült a Parajd Gyergyószentmiklós közti szakasz is. Kitűnõ műút lett belõle, és nagyon szép. kb 40 km erdõ és szerpentin. A Balavásár és Szováta közti szakaszra még nem került fel a koptatóréteg, de így is kitűnõ. Sajnos, azóta a balestek száma is megsokszorozódott. Szinte minden héten meghal valaki. A gyalogosok a leginkább veszélyeztetettek, mert az autók óriási sebeséggel száguldoznak.
Vissza az elejére
dhrbikes
2006 február 17 péntek - 18:02:00
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
Kezd betörni a "demokrácia" oda is a kopasz mercisek-bmw-sek formájában?

Vissza az elejére
eutiches
2006 február 17 péntek - 18:35:16
Vendég

dhrbikes sajnos, igen
Vissza az elejére
Indy
2006 február 21 kedd - 10:49:39
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Lehet tovább vitatkozni: új hírek. Vélemények?

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Köhike
2006 február 21 kedd - 11:08:31
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
Én megmondtam......

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
kekek
2006 február 21 kedd - 12:37:39
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3525
Azért ez a cikk sem tartalmaz több konkrétumot, inkább az eddigiek rövidített összefoglalása. Úgyhogy tovább reménykedhetünk.
De ha a fejlesztõk esetleg rákattintatnának a klubunkra, lehet, hogy teljesen másban gondolkodnának...
Vissza az elejére
maszületett
2006 február 21 kedd - 14:05:06

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
Bocsi mindenkitõl de direkt idézek az Indy által betett link mögötti cikkbõl:

"A jelenlegi egyfajta, ötajtós karosszériaváltozatból és két benzinmotorból ( 1.4 literes 75 lóerõs és 1.6 literes 90 lóerõs) álló kínálat egyrészt néhány hét múlva kibõvül az 1.5 dCi erõforrással, másrészt új változatok is jönnek."

Ha tudnék kiemelni, az ötajtós (!) szót emelném ki. Namost a cikkíró vagy nem ért a kocsikhoz, vagy még nem látta a jelenleg forgalmazott Logant! Mindkét lehetõség igen elkeserítõ, siralmas, szánalmas.

A cikk többi részét már el sem olvastam...

üdv

maszüle tett
Vissza az elejére
légfék
2006 február 21 kedd - 15:38:02
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
És ezektõl születnek meg az olyan kritikák,ami alapján dönt az autós-ujság olvasója....Vagy csak lusta volt megnézni,vagy valóban birka

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Stephen-J
2006 február 21 kedd - 15:54:02
Vendég

Tényleg tragikus! Eszméletlen, milyen emberek határozzák meg mások vásárlási szokásait!

Belegondoltam, milyen lehet, ha valaki - gyanútlanul - keresi az ötödik ajtót a Loganon! (A cikk elolvasása után, bármelyik hozzá nem értõvel megeshet ilyen...) Na az állát biztos a földrõl kellene összeszedni!
Vissza az elejére
Köhike
2006 február 21 kedd - 16:12:22
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
Mondjuk az a5 oldalán nem sok épkézláb cikket lehet olvasni a Loganról, amiben ne fikáznák vagy egyéb.

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
Köhike
2006 február 21 kedd - 16:15:55
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
Ja és mondjuk szerintem elég *** dolog a Favorithoz hasonlítani, mert ugyebár műszaki színvonaluk köszönõ viszonyban sincs. Talán a Fabiaval. A Favorit OHV motorja és egyebek azért nem nagyon tudják amit a Logan. Ja és a Fabia 1.4 MPI motorja is ugyanaz az õsrégi Skoda motor.

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
Köhike
2006 február 21 kedd - 16:20:58
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
Ja itt az egyetlen objektív cikk amit idáig találtam a Loganról!

Klikk!

Olvassátok el és szerintem senki sem fog háborogni.
Az összes többi mind lehúzza.
<span class='smallblacktext'>[ Módosítva 2006 febr 21 k, 16:21 ]</span>

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
légfék
2006 február 21 kedd - 17:17:38
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Köhike!
Kösz a cikket,rémlik valaha már olvastam.Van elmentve egy kis filmecském is a Loganról,szerintem igazából az is korrekt volt!

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Tpe
2006 február 21 kedd - 17:37:30
Torreádor piros Laureate 2005.06.09.


Regisztrált tag #67
Regisztrált: 2005 október 06 csütörtök - 10:10:22

Üzenetek: 387
Stephen-J írta ...
Tényleg tragikus! Eszméletlen, milyen emberek határozzák meg mások vásárlási szokásait! ....


Én hiszek a saját tapasztalataimnak. Kedvesemmel körbejártunk, kipróbáltuk, és utána már tojtunk más véleményére, és a hülye lehúzó cikkekre, mivel szerintünk nekünk ez volt a legjobb választás. Aki meg újságból választ új autót, annélkül, hogy szánna rá egy kis idõt és körűlnézne, annak vagy nagyon sok pénze van, vagy mindenben a "médiára" halgat.

Vágvölgyi László - JND-193 - 1.4 MPI
Vissza az elejére
Sanyi
2006 február 21 kedd - 18:29:16
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Üzenetek: 1142
Igazatok van! Én a "legtöbb példányszámban eladott újságot" járatom, de a többit is olvasom a neten. Azt vettem észre hogy valszeg nagyon befojásoló tényezõ a Totalcar által csak hiéna-izmus ként emlegetett dolog. Ugyanis többször beugrik, hogy amit a Logannál lefikáztak az más modelleknél tetszetõs, "kategóriajellemzõ" vagy netán bocsánatos bűn. Pl ami nagyon bennem van, a szellõzõbeömlõk, vagy a magas far, vagy a csak kulccsal nyilló csomitartó. De amitõl leszakad az arcom, hogy nagyobb kategóriás verdák tengelytáv- utastérméretére, amik kissebbek a loganénál áradoznak , míg a logannál azt mondják "kissebb családoknak kényelmes". Hányok már tõlük! A szevízciklusokról nem is beszélve! Évek óta figyelem az ÉV AUTÓJA nyerteseit. Arra jöttem rá, hogy a kimondhatatlan Itáliai, Talján, és Olasz formatervezõktõl elájul a szaksajtó, aztán a negbízhatósági-minõségi statisztikákon mégis a sereghajtók! Vagy nézz meg egy új 5-ös vagy7-es Bömit! Röhej! Ahogy általam még becsült Totalcar-os mondta, "hasonlít a daciák maszek polux csomitartójára" Láttátok az új Suzi reklámot a kerékbilincses emberrel? Szánalmas!

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
légfék
2006 február 21 kedd - 19:49:29
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Nézzük a jó oldalát!Mindenki izlése és erszénye szerint választhat a jobbnál jobb Logan-modellek közül/Utopisztikus gondolat/.Az ötajtós is vonzhat embereket,mivel nem egyforma az elképzelésünk az ideálisról.És ami szintén nem elhanyagolható:ennek révén lassan de biztosan növekszik a tagság is!

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Stephen-J
2006 február 21 kedd - 20:24:29
Vendég

Ha jó árat találnak ki az ötajtósnak, szerintem viszonylag kapós lesz! De ehhez másfél milla körüli alapár kell! Ja! És nem ártana, ha az 1.4-es ferdehátú jobban felszerelt modellje is meglenne kétmillióból! Így biztosan kelendõ lenne.
Az a baj, hogy túl sok a feltételes mód, s nem hiszem, hogy mindez megvalósul... Bár, ki tudja?!
Vissza az elejére
Samu Misi
2006 február 22 szerda - 09:03:24
Fiat Bravo 1.4 (volt Loganom is)


Regisztrált tag #13
Regisztrált: 2005 szeptember 02 péntek - 10:40:04

Üzenetek: 34
Én is azt gondolom, hogy kb. 5000 euró lenne elfogadható alapárnak az 5-ajtós esetében. Szerintem Európában nem is fogják forgalmazni...
Vissza az elejére
Stephen-J
2006 február 22 szerda - 15:08:55
Vendég

Igen, hallottunk már olyan információkat is, hogy Brazíliában (vagy -nak) fogják gyártani, s Európában nem is fogják értékesíteni. Persze minden akkor biztos, ha már megtörtént...
Vissza az elejére
eutiches
2006 február 22 szerda - 15:51:21
Vendég

Samu Misi, stephen-J a román cikkben írták, hogy Braziliában fogják gyártani, Braziliának.
Vissza az elejére
légfék
2006 február 22 szerda - 16:04:21
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Na most kezdhetünk aggódni,hogy mi nem kaphatunk ha mégis megtetszik!
<span class='smallblacktext'>[ Módosítva 2006 febr 22 sze, 16:04 ]</span>

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Stephen-J
2006 február 22 szerda - 19:38:34
Vendég

Én is ezen aggódok: Mi lesz, ha megtetszik, de nem vehetem meg!!!
Vissza az elejére
willmenn
2006 február 22 szerda - 19:59:55



Regisztrált tag #75
Regisztrált: 2005 október 08 szombat - 11:02:19

Üzenetek: 2297
Ne aggodjatok! Annak idején a bogár WV 1303-at is Braziliában csinálták, mégis került ide is annak aki akarta. Ha nem is Mo.-ba de az EU-ba bíztosan lessz! Onnan meg csak egy ugrás! vi

Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Vissza az elejére
Stephen-J
2006 február 22 szerda - 20:14:22
Vendég

Ez már egészen megnyugtató! Ki tudja mit hoz a jövõ...
<span class='smallblacktext'>[ Módosítva 2006 febr 22 sze, 20:15 ]</span>
Vissza az elejére
légfék
2006 február 23 csütörtök - 08:31:27
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Mondtam,még az elején,hogy akár a híresztelt/de sosem látott/1.1-es motorral legalapabbként 1.5-milláért sokan elnéznék groteszkre sikerült formáját!

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Köhike
2006 február 23 csütörtök - 09:57:26
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
Egyébként mint már korábban is írtam az x90-es projekben szerepelt anno 1.2-es motor is. Lehet, hogy ez fogja megkapni mondjuk a lassan kifutó 1.2 60 lovast???

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
légfék
2006 február 23 csütörtök - 10:03:47
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Azért írtam az 1.1-est,mert pár cikkben tavaly még volt róla szó,de sem romániában,sem máshol nem látszik,hogy forgalmaznák.Viszont elképzelhetõ,hogy a legyártott cuccok kifutására jó lehetõség a Logan-projekt

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Indy
2006 február 23 csütörtök - 10:35:14
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Köhike írta ...
Egyébként mint már korábban is írtam az x90-es projekben szerepelt anno 1.2-es motor is. Lehet, hogy ez fogja megkapni mondjuk a lassan kifutó 1.2 60 lovast???


Ha így lesz, akkor azzal a motorral nagyon jól járunk (de csak az aki nem versenyzõ-típus), mert tartós, nagyon megbízható és keveset eszik! Egy Clióban hajtottam ezt a motort közel 100.000 km-en keresztül hiba nélkül, nagy megelégedéssel!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Köhike
2006 február 23 csütörtök - 11:14:46
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
Én legalább is valahol olvastam ilyesmit. HOgy amikor elkezdték az X90-es projectet, akkor 1.2-es is a motorválaszték között volt.

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére
Indy
2006 február 23 csütörtök - 11:15:59
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Köhike írta ...
Én legalább is valahol olvastam ilyesmit. HOgy amikor elkezdték az X90-es projectet, akkor 1.2-es is a motorválaszték között volt.


A Thaliába is bekerült az 1.2 16v. Az is nagyon jó motor.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Köhike
2006 február 23 csütörtök - 12:28:03
Köhike


Regisztrált tag #38
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45

Üzenetek: 1114
Mondjuk szerintem a 1.4 8V-tõl azért elmarad. Kevesebb a nyomatéka és sokkal pörgõsebb, ami ugyebár az élettartamra is kihat. Ja és ami nyomatéka van azt sokkal nagyobb fordulaton adja le. Egyébként tényleg nem rossz. Egy Clio-ba. És fõnyeremény egy Twingo-ba. De szerintem a Thalia már kicsit sok neki. Ki kellene próbálni.

R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!