A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Problémák, megoldásaik
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Mindent a fogyasztásról!
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Ez a téma zárolva
Szerző Üzenet
FTibi
2009 február 02 hétfő - 12:31:27
Vendég

Az olcsóbb, mint nálunk a LukOlil... 241Ft Helyi MOL 244Ft.

A sima OMV és a sima MOL Szekszárdon is egyforma, 246 Ft . Régebben (az üzemanyagesés előtt) a helyi LUkoil 10-12 Ft-ta olcsóbb voplt a szekszárdi MOL-nál, és 5 Ft-ta a helyinél.

[ Módosítva 2009 február 02 hétfő - 12:38:35 ]
Vissza az elejére
kectam
2009 február 02 hétfő - 12:42:29
Vendég

Én is mindig OMV Carrera 95-öt tankolok. A céges kocsinak oda van kártyája és minőségben szerintem toppon van.
Vissza az elejére
Mazsola
2009 február 02 hétfő - 12:47:30


Regisztrált tag #300
Regisztrált: 2006 június 08 csütörtök - 07:25:08

Üzenetek: 801
Jó cég az ahol engednek "prémiumüzemanyagot" tankolni... Ez azért a legtöbb helyen nem így van.

Vissza az elejére
kectam
2009 február 02 hétfő - 12:56:18
Vendég

Igazából 6 forint a különbség, viszont tényleg jobb minőség. Gondolom ennyit megér nekik.
Vissza az elejére
Indy
2009 február 02 hétfő - 13:04:08
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Már attól tisztább a motor (és a hidrotőkék) hogy a kén nem rakódik le, mert nincs benne. A motortisztító adalékról nem is beszélve! Ha rendszeresen nem is, de javasolt néha ilyet tankolni.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Mazsola
2009 február 02 hétfő - 13:09:02


Regisztrált tag #300
Regisztrált: 2006 június 08 csütörtök - 07:25:08

Üzenetek: 801
"Mit ad Önnek és autójának üzemanyagunk?
A környezeten túl autójáért is sokat tehet, ha a MOL motorbenzineket használja!

Használatukkal a teljes üzemanyag-ellátó rendszer tisztán tartható, a tanktól a befecskendezőkön át a szívószelepekig.
Ebből következően a motor megtartja újkori rugalmasságát, gyorsulását.
Tartós használatuk esetén még a régi lerakódások is fellazulnak a tankból, szelepekből. "


Ezért én nem adok plusz pénzt, ha a MOL-nál alapból benne van.

kectam!
Nálunk egész egyszerűen nem tudod kifizetni az üzemanyagkártyával.

Vissza az elejére
Indy
2009 február 02 hétfő - 13:13:10
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Mazsola írta ...


Ezért én nem adok plusz pénzt, ha a MOL-nál alapból benne van.


Ha náluk benne van, akkor másoknál is akik tőlük veszik. Viszont a MOL alapbenzin nem kénmentes, ha nincs kén az jó a motornak és a katalizátornak is!


Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Mazsola
2009 február 02 hétfő - 13:17:43


Regisztrált tag #300
Regisztrált: 2006 június 08 csütörtök - 07:25:08

Üzenetek: 801
Biztos, hogy jó, de azért maradok ennél. "...kén az kéne bele..."

Vissza az elejére
FTibi
2009 február 03 kedd - 13:06:20
Vendég

Meg tudjátok mondani, melyik fordulatszám tartományban a leggazdaságosabb a Logan fogyasztása? Mert pl a Samara gazdfaságossági mutatója 50-nél jobb értéket mutatott 3.-ban, mint 4.-ben. Pedig a motor jobban pörgött.
Vissza az elejére
Indy
2009 február 03 kedd - 13:08:35
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Szerintem a nyomatékcsúcson a leggazdaságosabb: 3.000 f/p-en.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Deceballus
2009 február 03 kedd - 19:24:48
Vendég

Itt van egy görbe: Klikk! . Nem Logané (de D1300-ra megvan egy könyvemben), viszont általában így néznek ki a dolgok. Az mpg rövidítés miles per gallon, ami fordítottan arányos az errefele használatos L/100 km-rel.
Nos, a görbe magasabb része a gazdaságos. Ez nem csak a fordulatszámtól, hanem a sebességtől is függ, ugyanis a légellenállás meg a gördülési ellenállás is (ez utóbbi a gumik torzulása miatt) növekedik a sebességgel.
Tehát itt nemcsak a motor adatait kell figyelembe venni.
Valahol olvastam, hogy a legmagasabb fokozatban a legalacsonyabb sebességgel a legkisebb a fogyasztás.
Vissza az elejére
maszületett
2009 február 03 kedd - 19:39:01

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
FTibi!

Én a 3500 RPM-re tippelnék. Én úgy érzem ott érzi legjobban magát a motor folyamatos haladásnál. (Ez 119 km/h)
Egyébként jellemezően a legtöbb autó optimális sebessége az a sebesség, amit a km/h mutató, függőleges állásnál mutat. Ez a Logannál 110 km/h-s érték, ami valójában 102 km/h, ami emlékeim szerint az Indy által megjelölt 3000-es rpm-en "gerjed".

Vissza az elejére
csemilajos
2009 február 03 kedd - 20:57:24
Dacia Logan No.1


Regisztrált tag #318
Regisztrált: 2006 július 13 csütörtök - 17:35:56

Üzenetek: 843
Érdekes!!!! Édesapám is mindíg igy határozta meg a motor legkönnyebb munkavégzésének, és legtakarékosabb fogyasztásának fordulatszámát! Az idő ezt nálam igazolta! Bár még elmondhatnám neki!

\"Egyiptom őslakói a múmiák\". !
Vissza az elejére
Deceballus
2009 február 03 kedd - 21:29:29
Vendég

Egy darabig 3000 fölött váltottam vissza, aztán visszavettem 2000-re (városban). Hosszú átlagban kb egy literes a megtakarítás, de ebben városon kívüli, továbbra is 3000 fölötti váltásos menet is van.
Ahogy nézegettem a fogyasztást, ha éppen gurul az autó, akkor a legkisebb. Az pedig távol áll a 3000-es tartománytól. A fedkompomban nincs pillanatnyi fogyasztás, ezt rövidebb szakaszokon mért átlagokból láttam.
Vissza az elejére
Indy
2009 február 04 szerda - 08:10:19
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Deceballus írta ...

Itt van egy görbe: Klikk! . Nem Logané (de D1300-ra megvan egy könyvemben),


Itt viszont a Logan 1.4-es motorjáé van, nyomatékcsúcs 3.000-en!




Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
kectam
2009 február 04 szerda - 10:40:05
Vendég

Szerintem meg pont a nyomatékcsúcs alatt a leggazdaságosabb. Én 2850 körülre tenném a leggazdaságosabb fogyasztást.
Vissza az elejére
Basic
2009 február 04 szerda - 11:27:12
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2714
Indy írta ...

Szerintem a nyomatékcsúcson a leggazdaságosabb: 3.000 f/p-en.

Az az 1.4 MPI-nél ötödikben milyen sebesség lehet?

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
Indy
2009 február 04 szerda - 11:31:23
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
95-100 km/h között (?)

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Deceballus
2009 február 04 szerda - 12:12:04
Vendég

A nyomatékcsúcs nem esik egybe a hatásfok-görbe maximumával. A hatásfok-görbét nem igazán szokták megadni, helyette inkább a fajlagos fogyasztás szerepel.
A kettő nem ugyanaz, de legalábbis nem kellene ugyanaz legyen, mert az előbbi a motor, az utóbbi az autó jellemzője.
Mindezek mellett téves lenne azt gondolni, hogy az autó a legjobb hatásfokot jelentő fordulatszámon működtethető a leggazdaságosabban. Az üzemanyagból valóban ott keletkezik a legnagyobb hasznos teljesítmény, de egyáltalán nem válik a gazdaságosság javára az ha a nagy sebesség miatt ennek tekintélyes része a légellenállás és a súrlódás legyőzésére fordítódik.
A minap láttam a TV-ben egy műsort, amiben egy sportkocsit (úgy rémlik, valami olasz járgány volt) próbáltak gazdaságosan vezetni. A vezető kikapcsolt minden csingilingit és 1800 körül tartotta a fordulatszámot. Így emlékezeteim szerint csak 8 L/100 km körül volt a fogyasztás, a "normális" 20 helyett. Na, és nehogy azt mondjátok, hogy egy sokezret pörgő dögös motor ilyen alacsony fordulatszámon adná le a max. nyomatékot vagy teljesítményt!
Vissza az elejére
Deceballus
2009 február 04 szerda - 12:18:11
Vendég

Amit még ehhez hozzátehetnék: kb. sík, nagyon enyhén emelkedő terepen állandó sebességgel, ötödik fokozatban éppenhogy gurulva (tehát 1200 ford/perc környékén) 4 L/100 km körüli átlagfogyasztás jött ki, ez pedig egy be nem járatott 1.6-os benzinmotortól szép teljesítmény volt. Azóta nem ismételtem meg a produkciót, de bejáratott motorral most biztos kevesebb jönne össze.
Vissza az elejére
ZL Gergow
2009 február 04 szerda - 14:07:09
Logan 1.4MPi Ambiance

Regisztrált tag #887
Regisztrált: 2007 október 11 csütörtök - 17:55:48

Üzenetek: 1250
Basic írta ...

Az az 1.4 MPI-nél ötödikben milyen sebesség lehet?


90km/h az 2500 F/p a 3000F/p az olyan 100+- 1-2
Az előző tankolást 90%-ban úgy mentem, hogy városban 2000f/p 4.-ik, városon kívül 2500f/p 5.-ik.
2500-nál mindig elváltva. Így jött ki 5,8-as fogyasztás. Amúgy 6.2-7 liter.

[ Módosítva 2009 február 04 szerda - 14:10:27 ]
Vissza az elejére
Basic
2009 február 05 csütörtök - 00:16:16
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2714
ZL Gergow írta ...

Basic írta ...

Az az 1.4 MPI-nél ötödikben milyen sebesség lehet?


90km/h az 2500 F/p a 3000F/p az olyan 100+- 1-2
Az előző tankolást 90%-ban úgy mentem, hogy városban 2000f/p 4.-ik, városon kívül 2500f/p 5.-ik.
2500-nál mindig elváltva. Így jött ki 5,8-as fogyasztás. Amúgy 6.2-7 liter.



Na, most este kipróbáltam - 1.4 MPI, 3000 F/p az nálam 110 km/h

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
ZL Gergow
2009 február 05 csütörtök - 09:49:45
Logan 1.4MPi Ambiance

Regisztrált tag #887
Regisztrált: 2007 október 11 csütörtök - 17:55:48

Üzenetek: 1250
Na akkor annyi, én csak tippeltem
Vissza az elejére
Basic
2009 február 05 csütörtök - 13:55:28
1.4 MPI (2005)


Regisztrált tag #851
Regisztrált: 2007 augusztus 31 péntek - 12:15:57

Üzenetek: 2714
ZL Gergow írta ...

Na akkor annyi, én csak tippeltem


10%-ot tévedtél, az belefér

Tetőablakos Logan

Vissza az elejére
maszületett
2009 február 05 csütörtök - 18:59:31

Regisztrált tag #14
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 12:32:13

Üzenetek: 1322
Basic írta ...

Indy írta ...

Szerintem a nyomatékcsúcson a leggazdaságosabb: 3.000 f/p-en.

Az az 1.4 MPI-nél ötödikben milyen sebesség lehet?


Kereken 102 km/h.

Megnéztem, de már nincs fent a dacia.hu-n a váltóáttételezése. Ott volt megadva régebben, hogy 1000 Rpm-né ötödikben mennyit gurul az 1.4-es az ő áttételezésével. olyan 33,89 vagy valami ilyesmi volt. Ezt csak 3x kell venni és kiadja azt a számot, ami emlékeim szerint 102 km/h. Az óra ekkor 110-et mutat, de ez természetes...

Régebben a mindent a váltótól topic elején asszem beírtam ezt a motorfordulathoz tartozó sebességeket, 500 rpm-enként..
Vissza az elejére
kincsleső
2009 február 05 csütörtök - 19:20:14
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Igen, beírtad, én meg kimásoltam, aztán máshol is előkerült, most akkor legyen itt újra:

Az 1000 f/p-hez tartozó sebességek a kböző fokozatokban:

1. 7,24 km/h
2. 13,18 km/h
3. 19,37 km/h
4. 26,21 km/h
5. 33,94 km/h


[ Módosítva 2009 február 05 csütörtök - 19:21:12 ]
Vissza az elejére
candi11
2009 február 05 csütörtök - 19:29:04
candi11


Regisztrált tag #586
Regisztrált: 2006 október 22 vasárnap - 12:01:04

Üzenetek: 1612
Maszületett van egy kis probléma az elméleteddel!!!
Kijött a logan 14" 156/80 gyári gumimérettel és 15" 185/65 gyári méretekkel, 2 mm külömbség van fordulatonként a 15" javára fordulatonként ami egy kilométer alatt 2.5248 métert jelent.
A 14" kerék 100 km tesz meg valósan ami a 15" kerék megtesz 102.5 km-t ugyan annyi kerékfordulaton ennyit jelent ez a csekély 2 mm
ezért nem lehet tudni hogy menyit mutat pontosan a ambiance és a laurate órája, mert mindeni csak tippel

Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával
Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is!
Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatna Klikk!
Vissza az elejére
kincsleső
2009 február 05 csütörtök - 19:44:21
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
candi11 írta ...

Maszületett van egy kis probléma az elméleteddel!!!
Kijött a logan 14" 156/80 gyári gumimérettel és 15" 185/65 gyári méretekkel, 2 mm külömbség van fordulatonként a 15" javára fordulatonként ami egy kilométer alatt 2.5248 métert jelent.
A 14" kerék 100 km tesz meg valósan ami a 15" kerék megtesz 102.5 km-t ugyan annyi kerékfordulaton ennyit jelent ez a csekély 2 mm
ezért nem lehet tudni hogy menyit mutat pontosan a ambiance és a laurate órája, mert mindeni csak tippel


Azt hiszem, ezt érdemes lenne újra-számolni... (ha fontos a pontos érték...)
Vissza az elejére
candi11
2009 február 05 csütörtök - 19:47:07
candi11


Regisztrált tag #586
Regisztrált: 2006 október 22 vasárnap - 12:01:04

Üzenetek: 1612
újra számolva is annyi

Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával
Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is!
Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatna Klikk!
Vissza az elejére
Deceballus
2009 február 05 csütörtök - 20:30:18
Vendég

Így első ránézésre és a számítások ellenőrzése nélkül is úgy tűnik, hogy 100,25 km kellene ott álljon.
A megadott méretekkel rendelkező gumi átmérője nem biztos hogy annyi, amennyi a számok alapján kellene legyen. Ez a téligumi nagyobb átmérőjénél jött elő, mikor is Kincsleső egy megfelelően nagy sublert kívánt. Nos, egy olyan subler került, a tavaszi nagy gumiátültetésnél kiderülnek a pontos átmérők.
Vissza az elejére
ZL Gergow
2009 február 05 csütörtök - 20:31:04
Logan 1.4MPi Ambiance

Regisztrált tag #887
Regisztrált: 2007 október 11 csütörtök - 17:55:48

Üzenetek: 1250
kincslesõ írta ...

Igen, beírtad, én meg kimásoltam, aztán máshol is előkerült, most akkor legyen itt újra:

Az 1000 f/p-hez tartozó sebességek a kböző fokozatokban:

1. 7,24 km/h
2. 13,18 km/h
3. 19,37 km/h
4. 26,21 km/h
5. 33,94 km/h



ha jól emlékszem ezek benne vannak a dacia.hu-ról letölthető technikai leírásban is
Vissza az elejére
candi11
2009 február 05 csütörtök - 20:38:50
candi11


Regisztrált tag #586
Regisztrált: 2006 október 22 vasárnap - 12:01:04

Üzenetek: 1612
deceballus számolj utánna pontosan a 14 " és a 15" gyári méretekkel
oszd le 100 km nagysággal és a sok 2 mm a végén 2.5 km

Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával
Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is!
Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatna Klikk!
Vissza az elejére
Deceballus
2009 február 05 csütörtök - 21:01:17
Vendég

Talán kezdhetjük ott, hogy a pontos méretek 185/65 R15 és 185/70 R14. Átmérőben közöttük nem 2, hanem 6.85 mm különbség van, az előbbi a nagyobb. Ha a kisebbet fogadjuk el pontosnak, akkor a csalás annak átmérőjével számítva 100 x 6.85 / 614.42 = 1.11 %.
Azaz 100 km/h helyett csak 98.89 km/h-t mutatna az óra, illetve a megtett 100 km helyett csak 98.89 km-t számolna a fedkomp.
De ez valahogy nem így van, mert 100 helyett 105-öt mutat az enyém, és a sebességmérő is legalább 5%-ot csal.
Vissza az elejére
csemilajos
2009 február 05 csütörtök - 21:03:41
Dacia Logan No.1


Regisztrált tag #318
Regisztrált: 2006 július 13 csütörtök - 17:35:56

Üzenetek: 843
candi11 írta ...

deceballus számolj utánna pontosan a 14 " és a 15" gyári méretekkel
oszd le 100 km nagysággal és a sok 2 mm a végén 2.5 km


Petya! ezt sztem, csak igy ránézésre elmatekoltad! Az nagyon sok lenne!! Az átváltással leht valami baj!!!!350 m körüli érték valósnak tűnik a 2.5 km nagyon sok lenne 10.000 kimre jó csak ugy saccolva!



\"Egyiptom őslakói a múmiák\". !
Vissza az elejére
candi11
2009 február 05 csütörtök - 21:04:54
candi11


Regisztrált tag #586
Regisztrált: 2006 október 22 vasárnap - 12:01:04

Üzenetek: 1612
leirom ponositva és levezetve


[ Módosítva 2009 február 05 csütörtök - 21:06:03 ]

Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával
Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is!
Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatna Klikk!
Vissza az elejére
csemilajos
2009 február 05 csütörtök - 21:19:33
Dacia Logan No.1


Regisztrált tag #318
Regisztrált: 2006 július 13 csütörtök - 17:35:56

Üzenetek: 843
kiváncsian várom! most fáradt vagyok utánaszámolni, de soknak tűnik, nem kicsit, viszont nagyon!

\"Egyiptom őslakói a múmiák\". !
Vissza az elejére
csemilajos
2009 február 05 csütörtök - 21:23:44
Dacia Logan No.1


Regisztrált tag #318
Regisztrált: 2006 július 13 csütörtök - 17:35:56

Üzenetek: 843
csak globálisan 1m-es kerületet számolva is 1km az ugye 1000 m. ha egy fordulatot 1 m-nek veszünk! / ennél több ez bizti/ akkor 1000x2mm=2000mm. ami ugye 2 egész méter vag elmatekoltam valamit én is?

\"Egyiptom őslakói a múmiák\". !
Vissza az elejére
candi11
2009 február 05 csütörtök - 21:24:16
candi11


Regisztrált tag #586
Regisztrált: 2006 október 22 vasárnap - 12:01:04

Üzenetek: 1612
1000 fordulat után a gyári 14" kerék 165/80R14 halad 987 métert, a 15" kerék 185/65R15 halad 1010 métert
1 km 2.5m
10km 25m
100km 250m
Igazad volt kedves Lajos elnéztem egy vesszőt
ebből leveszünk kb 10% pörgést

[ Módosítva 2009 február 05 csütörtök - 21:26:29 ]

Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával
Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is!
Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatna Klikk!
Vissza az elejére
csemilajos
2009 február 05 csütörtök - 21:32:34
Dacia Logan No.1


Regisztrált tag #318
Regisztrált: 2006 július 13 csütörtök - 17:35:56

Üzenetek: 843
Hát igen a VESSZŐ z fontos

\"Egyiptom őslakói a múmiák\". !
Vissza az elejére
Deceballus
2009 február 05 csütörtök - 21:37:24
Vendég

No, ez még most sem jó, a vesszőt csak kapásból mondtam, a számítás ellenőrzése nélkül.
Az 185/65R15 kerék átmérője 621.28 mm, kerülete 1951.7 mm (pi x D). Tehát 1000 fordulat 1951.7 m-t jelent.
A forgalmimba váltó méretnek nem 165/80R14, hanem 185/70R14 van beírva, szerintem ez lehetett a régebbi divatú méret.
A fórumon elhangzott, hogy az MCV-re nem jó a 14 collos felni, a forgalmim szerint mégis...

[ Módosítva 2009 február 05 csütörtök - 21:37:48 ]
Vissza az elejére
candi11
2009 február 05 csütörtök - 21:43:30
candi11


Regisztrált tag #586
Regisztrált: 2006 október 22 vasárnap - 12:01:04

Üzenetek: 1612
Attól hogy a Bocskorosok elirták a forgamidat arról nem tehetünk de viszont az Mcvre rámegy a 14" felni mert az egyik ismerősömnek van rajta ja és még a 13" kerék is felmegy a jobb hátsókerékre / igaz meghülyitette az ABS-t /

Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával
Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is!
Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatna Klikk!
Vissza az elejére
Deceballus
2009 február 06 péntek - 11:43:11
Vendég

Megtörténhet, de szerintem inkább a gumi szélességéhez igazíthatták a váltóméretet.
Vissza az elejére
Mazsola
2009 február 06 péntek - 12:47:29


Regisztrált tag #300
Regisztrált: 2006 június 08 csütörtök - 07:25:08

Üzenetek: 801
Biza nagyon jól mutatna egy MCV 165-ös körömcipőben...

Vissza az elejére
légfék
2009 február 08 vasárnap - 16:39:07
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
185/70 gumival biztos,hogy jött ki a gyárból Logan?

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
candi11
2009 február 08 vasárnap - 16:45:38
candi11


Regisztrált tag #586
Regisztrált: 2006 október 22 vasárnap - 12:01:04

Üzenetek: 1612
Bélám bulgáriába 14" kerékkel elég sok jött ki mert én is nézegettem

Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával
Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is!
Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatna Klikk!
Vissza az elejére
légfék
2009 február 08 vasárnap - 17:00:15
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Kissé rendhagyó,de elhiszem.......

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!