A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Vélemények az autóról, nem csak Loganosoktól II.
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Ez a téma zárolva
Szerző Üzenet
Deceballus
2008 május 11 vasárnap - 17:22:01
Vendég

Én egy összecsomagolt háromszemélyes kerti hintaszéket nyomtam bele a minap, átlósan éppen belefért, kb. 2 m hosszú dobozban volt. Az egyik hátsó ülést fel kellett hajtanom, persze.
Vissza az elejére
candi11
2008 május 11 vasárnap - 18:43:53
candi11


Regisztrált tag #586
Regisztrált: 2006 október 22 vasárnap - 12:01:04

Üzenetek: 1612
én a motort nem Daciával hanem Renault Masterrel hordom
szerintem tágasabban elfér
és egy kérdés mennyi idő volt mire behelyezted és megfelelően rögzitetted

Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával
Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is!
Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatna Klikk!
Vissza az elejére
trucsi
2008 május 11 vasárnap - 18:58:02


Regisztrált tag #874
Regisztrált: 2007 szeptember 22 szombat - 18:40:31

Üzenetek: 419
Én sem hordom vele csak most vettem és haza kellett vinni valahogy. Kb. 10 perc alatt betettük és rögzítettük, ugyanis csak a tükröket kellett leszerelni, és egy falapra felállítottuk sztenderre. Így teljesen stabilan állt, valamint kéoldalt kikötöttük.
Mivel ez az autónk van ill. apámnak egy opel zafira de a látszat ellenére ebben tágasabb a hely így ezt a megoldást választottuk.
Nem volt rossz döntés.

MCV 1.5dci
Vissza az elejére
SDavid
2008 május 11 vasárnap - 20:48:51
Vendég

Sziasztok!

Bár jelenleg egy öreg Audit hajtok, már hónapok óta álmodozom arról, hogy nemsokára befizetek egy Logan MCV-re. Mivel a Dacia csak egy-két hónapja került a látóterem fókuszába (s azóta olvastam róla rengeteg szépet és jót), nagyon megörültem, hogy pont mostanában lesz esedékes a modellfrissítés. Az viszont kicsit lelombozott, mikor kiderült, hogy se 4x4, se új motorok nem várhatók ebben a szériában. Pedig egy icipicit erősebb dízel és a négy kerék meghajtás... Hmmm... Ha ezt a két dolgot még beleálmodom az MCV-be (és ha ez nem dobja meg 6-7százezernél többel az árát), kész az álomautó. Legalábbis nekem. (Na jó az álomautó: Audi Allroad Quattro 3.0 TDI, de az elérhetetlen)

Szóval a kérdésem, hogy tudtok-e valamit a 4x4-es Loganról? Lesz, nem lesz? Egyes pletykák 2009-es megjelenést emlegetnek, máshol 2009-es modellévről sustorognak... Szerintetek? És motorkínálatban mire számíthatunk? Vannak még kis dízeljei a Renault-nak? Szerintetek mit tesznek majd az új Loganokba?

Várom ötleteiteket! Minden jót!
Vissza az elejére
trucsi
2008 május 11 vasárnap - 21:36:59


Regisztrált tag #874
Regisztrált: 2007 szeptember 22 szombat - 18:40:31

Üzenetek: 419
Hát 4*4-es mcv nem tudom mikor várható, de a diesel motort én nem érzem túl gyengének.( Ha mégis a tuning fórumban olvass utánna mit lehet még kihozni belőle).
Egy 105 lovas zafirához képest is rendesen megállja a helyét, bár az benzines.

MCV 1.5dci
Vissza az elejére
ZL Gergow
2008 május 12 hétfő - 08:33:14
Logan 1.4MPi Ambiance

Regisztrált tag #887
Regisztrált: 2007 október 11 csütörtök - 17:55:48

Üzenetek: 1250
Hehe, egyszerre két helyen Klikk!

[ Módosítva 2008 május 12 hétfő - 08:34:01 ]
Vissza az elejére
Deceballus
2008 május 12 hétfő - 19:42:28
Vendég

SDavid, 4x4-es egyelőre csak kísérleti stádiumában létezik, szerintem 2 éven belül nem lesz belőle semmi.
Dieselmotorból meg két fajta is van, az erősebb kb. az 1.6-os benzinessel áll egy szinten. Kalkuláld bele a dieselért fizetett felárat, gyakoribb szervízelést és a drágább üzemanyagot, és akkor kiderül, hogy melyik éri meg.
Ha meg tuningolni is akarsz, akkor inkább a diesel alkalmasabb arra.
Vissza az elejére
jakuza
2008 május 13 kedd - 08:24:06

Regisztrált tag #770
Regisztrált: 2007 június 13 szerda - 15:56:04

Üzenetek: 86
Nos, ahogy ígértem, megosztom az élményeimet. Nem tudom, itt jó helyen van-e, ha nem, akkor bocsi!

Pénteken a megbeszélt időben egy pezsgő és egy csokor(Feleségemnek) kíséretében átadták a kocsit.

Most sok mindenről fogok elég hosszan írni, mert elég sok a változás.

Karosszéria:

Nagy. Lehet a világos belső miatt, de főleg elől nagyon hatalmas tér, nagyautós. Minden ajtó , stb 2x vastagabb, mint Clio II-n. Ülések mármár németesen kemények. Formára nem is igazán kombi a kupés hátsó miatt. Külön hatalmasnak tűnik, parkólóban már nem. Nagyon átlátható, kivéve tolatáskor, bár nem vészes. Csomagtartó nagyon jó, praktikus a dupla fedél.

A török barátaim szerintem a tetőrúd fényezése mellett még 2 ajándék extrát adtak: változtatható műszerfalvilágítás+ablakt örlő intervallumállító.

Futóm ű:

Eszméletlen komoly lett. Semmi zaj, zörgés, dobálás. Középkategóriás érzés. Igaz jobban is dől kanyarokban, de az ER 300-asok tapadnak. Fékek szokásosan jók, talán jobban adagolhatók.


Már eladtam a Logant, de szerettem!! Most Indyt követve Meganeozom
Vissza az elejére
jakuza
2008 május 13 kedd - 08:24:38

Regisztrált tag #770
Regisztrált: 2007 június 13 szerda - 15:56:04

Üzenetek: 86
Folytatás.



Motor:

Megmondom őszintén, előtte sokat védtem ezt a motort(főleg dieselek ellen), pedig nem is nagyon ismertem a tesztút szinte semmit nem adott vissza a képességeiből.

Na most egy egész 7vége, és jó 300 km után a következő a véleményem a még bejáratós motorról:

Végy egy 80-90 lovas 1,5 dCi-t, egy kb 1,5 100 lovas 16v benzinest, add össze, oszd el kettővel=TCE

Először is néma. Ha 2-esnél nagyobb hangerőn szól a rádió, nem lehet hallani semmilyen fordulatnál, sebességnél sem!

Bármely sebességben kb 1300(!!!!!!)-tól megindul, és kb 3300-ig úgy megy, mint a dCi(!!!!!!!!!!). Ez komoly, hisz abból ültem át!!!!!. Aztán onnan(3300) úgy megindul, hogy alig bírom elvenni a gázt...... Azért szinte mindig sikerült, csak egyszer ugrott fel 4000-ig 3-ban....

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a derékszögű kanyarokat simán lehet 3-ból megoldani, és a kigyorsítás dinamikus lesz.

Annyi még, hogy van egy pici turbólyuk, kb 1800-2000 között. Pl 5-ben 50-ről jól elgyorsul, aztán 70-80-között gyengül. Viszont 90-ről 5-ben nagyon erősen lép, szinte 1az1-ben dCi.

Fogyasztásom kb 40-es átlaggal(országút tartós 110, +sok város, sok falusi szaladgálás, viszont mindenhol dinamikusan!!) eddig kerek 7 liter. Ugyanígy bejáratáskor a Thaliám 10-et evett. Én elégedett vagyok.

Kérdezzetek, ha valamit kihagytam!


Már eladtam a Logant, de szerettem!! Most Indyt követve Meganeozom
Vissza az elejére
Krogergo
2008 május 13 kedd - 23:39:02
Krogergo


Regisztrált tag #331
Regisztrált: 2006 augusztus 01 kedd - 18:40:26

Üzenetek: 6484
Amikor tesztvezetni voltam, az erőt én is éreztem. Alacsony fordulaton erejével meghazudtolja a mai dieselmotorokat is. Nem sokkal éreztem gyengébbnek a clioban az 1.2 TCE-t, mint apám meganjában az 1.9dci-t. És barátom 1.6-os H Astrája sem képes olyan brutális kigyorsításokra, mint az a pici 1.2-es turbós motor.
A fogyasztásod remélhetőleg a jövőben is így alakul, neked jobban hiszek, mint az újságíróknak, akik 9-10 L-el ilyesztegetnek. Ők a ,,kíméletes" vezetési stílusukkal általában mindenből 2L-el többet hoznak ki, mind amiket én adott autóknál tapasztaltam. Pedig én is tudom, hogy a padlólemez csak azért van az autóban, hogy ne tudjuk tovább nyomni a gázpedált

REKLÁM BETILTVA Aki szeretne továbbra is megtalál MUNKAIDŐBEN telefonon vagy itt a klubbon PÜ-ben (adatlapomon Privát üzenet), minden esetben kérek telefonszámot is, írásban nem tudok válaszolni mert tele a postaláda. Mindenkit hívni fogok amint időm engedi. Hozzászólásaim nagy része műszaki jellegű, és a felvetett problémákra segítség. Előfordul, hogy én árulok, vagy keresek valamit. Kéretik a HOZZÁSZÓLÁSAIMAT NEM SZÉT OFF-olni ( a fórumszabályzatnak megfelelően) az csak az épp aktuális hozzászólásban érintett(eknek) szól. Köszönöm!
Vissza az elejére
carlieapa
2008 május 14 szerda - 06:33:29


Regisztrált tag #233
Regisztrált: 2006 április 09 vasárnap - 17:32:20

Üzenetek: 1091
Az újság írók 9-10 literjét a sógornőm túlszárnyalta 2 literrel! 2000 km után érték el a 9 literes átlagot,gyenge városi forgalmi viszonyok között.
A fentiek figyelembe vételével jakuza igen elégedett lehet a hét literes átlaggal!

Képeim
Vissza az elejére
jakuza
2008 május 14 szerda - 11:12:11

Regisztrált tag #770
Regisztrált: 2007 június 13 szerda - 15:56:04

Üzenetek: 86
A 7 liter tegnap 6,8-ra csökkent, 200 km-t mentem zalai mellékutakon, rengeteg falu, emelkedő, kanyar, útjavítás, falvak között 110-120(95 km 1 óra alatt..). Pont úgy tudom vezetni, mint a 82 lovas dCi-met előtte, csak csendesebb, alacsonybbról(1200-1300!! !!!!) húz, és nem fogy ki belőle az erő. Kíváncsi leszek, mit csinál 4000 fölött. Bár nagyon nem lesz rá szükség, mert simán lehet vele tempósan menni 1500-2500 között.
Fogyiról annyit, hogy eddig mindegyik autómmal a gyári fogyit tudtam tartani, pedig nem 90-nel járok. Én mindig azt mondom, azonos autónál az fogyaszt kevesebbet, amelyiknél később kell fékbetétet cserélni!!!
ClioII: 98800 km-nél MINDEN alkatrész gyári( fékbetétek is!!), csak egy bal hátsó csapágy cserélve
Thalia I: 90000 km-nél MINDEN alkatrész gyári(fékbetétek is!!!)

Már eladtam a Logant, de szerettem!! Most Indyt követve Meganeozom
Vissza az elejére
willmenn
2008 május 14 szerda - 20:22:23



Regisztrált tag #75
Regisztrált: 2005 október 08 szombat - 11:02:19

Üzenetek: 2297
Én pár hivatásos söförrel beszéltem, de mind azt mondotta, hogy a diezel nagyon jól húz alacsony fordulaton, de aztán ............
Csak idéztem a klasszikusokat.

Mond meg ami kikívánkozik belőled, nehogy belebetegedj! Én is ezt teszem, már amikor merem.
Vissza az elejére
Deceballus
2008 május 14 szerda - 20:59:20
Vendég

Yesss, forma 1-es dieselt sem igazán fogunk látni....
Vissza az elejére
morzsi
2008 május 14 szerda - 21:55:01
Vendég

Jakuza nekem a fogyim 4.9L/100km vegyesbe zalai utakon átlag sebesség 89.7km/h utfelujitás 20km lakotterület és minden ami itt megtalálható ez a dizel.
Vissza az elejére
morzsi
2008 május 14 szerda - 21:55:51
Vendég

Azért van egy kis remény hogy dizel F1 autót lássak.
Vissza az elejére
macilka
2008 május 15 csütörtök - 07:30:38
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Új tunningod lesz morzsi???
Vissza az elejére
jakuza
2008 május 15 csütörtök - 09:17:27

Regisztrált tag #770
Regisztrált: 2007 június 13 szerda - 15:56:04

Üzenetek: 86
Morzsi!
Azért a két átlagsebesség(50-89) között elég nagy különbség van. És nekem a szalonból kihozás óta 6,8 az átlag, Zalában sokkal kevesebb volt. Meg 500 valahány km van benn. Az a jó 1 literes fogyasztásdifferencia a TCE és a dCi között pedig lófing lesz a 40-60 Ft-tal drágább gázolaj miatt! És akkor nem beszéltem a hangról, rezonanciáról, stb.
Azzal, hogy 2011-ig egész EU-ban 40%-kal emelni kell a gázolaj jövedéki adóját, jól kicsesztek a dieselesekkel. Rájöttek, hogy mivel Európában(főleg nyugaton) már több a diesel, ezzel lehet keresni. Meg persze a TDI-k füstölése jó pár embert megölhet évente......

Már eladtam a Logant, de szerettem!! Most Indyt követve Meganeozom
Vissza az elejére
Lala
2008 május 15 csütörtök - 11:05:51
'07.08. MCV1.5dCi Lau '73.04. Skoda S110L


Regisztrált tag #761
Regisztrált: 2007 május 31 csütörtök - 19:53:08

Üzenetek: 250
Pár észrevétel a 68 lovas dízel + 7személyes MCV összeállításról:

- városi forgalomban még nem éreztem, hogy erősebb motor kellene, igaz ha haladni akarsz, érdemes "kihúzatni" úgy 3500-ig, ha csak haladni, akkor 2500-nál nyugodtan el lehet váltani (így használva télen
6,2 nyáron 5,7 körüli fogyasztást mértünk; ez úgy 3-4ekm átlaga)

- országúton 110-120-ig egészen jól mozog, utána már nem gyorsul olyan vehemensen (itt mondjuk már ötödikben van, mert a negyediknek kb itt a vége) autópályán 120-150 között autózva a múlt hétvégén 6 literes fogyasztást regisztráltunk Bp-Miskolc-Bp cirka 500km. 3 felnőtt, 3 kisgyerek + egy felnőtt súlyának megfelelő cucc)
- ami érdekes: úgy vettem észre, hogy nincs értelme alapjárattól padlógázzal gyorsítani, ilyenkor mintha sokkal lomhább lenne, mint egy jól kivitelezett, a fordulatszámnak megfelelően folyamatos pedállenyomásnál. Ezt más is észrevette már? Vagy csak nálam jelentkezik?

- autópályán a nagyobb emelkedőkön azért szépen esik vissza a sebesség (pl. Miskolc felől jövet Gyöngyösnél 140-ről 130-ra, Gödöllőnél 130-ról 120-ra) hiába lendül neki az ember és tapossa padlóra a pedált (ugyanakkor Gyöngyösnél egy Suzuki Swift II 1.3-as az alján elment mellettem elég szép sebességkülönbséggel, aztán a felénél beértem és a tetejénél járva ő még csak a 3/4-énél tartott; győzött a nyomtaték )

- szintén autópályán sík részen elérhető az autóval a 160km/h (term. az óra kijelzése szerint, ez ugye szinte biztos, hogy több a valós sebességnél), ennél feljebb azonban nem megy és itt már az enyhe keresztszelet és más autók légörvényit is nagyon érezni.
A kellemes és biztonságos sebesség 120-130 km/h környékén van (szerintem!)

Kíváncsi vagyok mások véleményére és tapasztalataira is, ha van kedvetek írjatok!

Rakodhatóság:
- 2 személlyen a Tuskóban vásárolható 6 fokú 3 részes alulétra simán elfér az utastérben, akár 4 db is
- szintén 2 személlyel a párom hazahozott az osanból:
  • 1 hintát (2 ülőkés + egy mérleghinta szeűség)

  • 1 db előteres babaházat dobozaiban (kb 2mx2mx80cm)

  • 1 db gyerek műanyag ülőkét (egy asztal két oldalán 1-1 paddal

  • + 1 hétvégi bevásárlás cuccait


- 5 személlyel befér 3 összecsukott babakocsi, 4 napra való cucc (akinek van gyereke, tudja mi mindent kell bepakolni), 2 db kisszekrény , + 1 monitordoboznyi CDlemez

És még lehetne sorolni, mimindent szállítottunk már, amire azt mondtuk először, hogy ez nem fog beférni


[ Módosítva 2008 május 15 csütörtök - 11:10:57 ]

Lala
- Dacia Logan MCV 1.5dCi Laureate
Vissza az elejére
SDavid
2008 május 15 csütörtök - 11:59:29
Vendég

Halihó!

Gyors kérdés: Nyomtatok már "gyorsulási versenyt" üresen, a csúcs dízel és a csúcs benyósok között?? Mondjuk 100-ig, vagy 120-ig? Biztos megkereshetném a hivatalos adatokat, de engem a valós élményetek jobban érdekelne!
Vissza az elejére
jakuza
2008 május 15 csütörtök - 12:21:05

Regisztrált tag #770
Regisztrált: 2007 június 13 szerda - 15:56:04

Üzenetek: 86
SDavid!
Igaz a kaszni Clio G.T., de szerintem az most itt nem lényeg.
Szóval: 1000 m állórajttal:
106 LE dCi: 31 sec
100 LE TCE: :31,2 sec
86 LE dCi: kb 33 sec
68 LE dCi: kb 34 sec

Ez kb 170-180 km/h(amelyik megy annyit).

Már eladtam a Logant, de szerettem!! Most Indyt követve Meganeozom
Vissza az elejére
jakuza
2008 május 15 csütörtök - 12:27:14

Regisztrált tag #770
Regisztrált: 2007 június 13 szerda - 15:56:04

Üzenetek: 86
De pl nyomtam gyorsulást egyazon úton/körülmények között a Clio II.-mel(82 LE dCi), és a Loganemmel(1,4 MPI 75 LE), és nagy különbség csak 140-től van, addig csak 1-2 másodperccel vezet a dCi. Pl 130-ig dCi 15 sec, MPI 17 sec.
160-ra dCi 26 sec, MPI 30 sec.

Már eladtam a Logant, de szerettem!! Most Indyt követve Meganeozom
Vissza az elejére
SDavid
2008 május 15 csütörtök - 12:34:12
Vendég

Hmmm... Érdekes.
Köszi a gyors választ, Jakuza!
Vissza az elejére
ZL Gergow
2008 május 15 csütörtök - 14:50:04
Logan 1.4MPi Ambiance

Regisztrált tag #887
Regisztrált: 2007 október 11 csütörtök - 17:55:48

Üzenetek: 1250
Kinek menniy volt eddig a max, amit kihozott az autójából? Én 170km/h-nál tartok az 1.4MPI-vel. Tovább nem ment, mert jött a kanyar. Ti?
Vissza az elejére
Lala
2008 május 15 csütörtök - 15:29:56
'07.08. MCV1.5dCi Lau '73.04. Skoda S110L


Regisztrált tag #761
Regisztrált: 2007 május 31 csütörtök - 19:53:08

Üzenetek: 250
160km/h, rövidtávon töküres autópályaszakaszon. Mert azért a család miatt nem száguldozom... egyedül meg még nem jártam olyan helyen, ahol meg lehetett volna zavarni.


Lala
- Dacia Logan MCV 1.5dCi Laureate
Vissza az elejére
jakuza
2008 május 15 csütörtök - 15:42:37

Regisztrált tag #770
Regisztrált: 2007 június 13 szerda - 15:56:04

Üzenetek: 86
1,4 MPI : 4-ben 160, 5-ben sík úton 165-170, nagyon hosszú nekifutással 180, de alig 4000 feletti fordulaton:-))

Már eladtam a Logant, de szerettem!! Most Indyt követve Meganeozom
Vissza az elejére
macilka
2008 május 15 csütörtök - 16:47:15
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Óra szerint 175,de ha lett volna még idő,ment volna még feljebb.De asszony kérdezte hogy most hová is sietünk???
Vissza az elejére
kincsleső
2008 május 15 csütörtök - 17:41:07
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Nekem is mutatott már 180-at a sebességmérő egy darabig, aztán..., végetért a lejtő...
Vissza az elejére
légfék
2008 május 15 csütörtök - 18:13:02
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Tavaly pünkösd,M7,egy Suzuki tolni kezdett a Tatabánya alatti részen,itt 4800-on 5.-ben megvolt a 180,de kb 2-3 km alatt visszalassultam,a józan ész és a sajnálat győzött.Pedig tán még ment volna.Csak most azt nem tudom,hogy itt a sportszűrő betétem benne volt avagy sem.És az akkori tankolásomra se voltam büszke,300 város 300 országút ami 150-160-on volt,és a 8-litert megitta

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Feri
2008 május 15 csütörtök - 19:27:24

Regisztrált tag #161
Regisztrált: 2006 február 14 kedd - 16:59:08

Üzenetek: 276
Ahhoz,hogy 180-at mutasson az óra nem kell lejtö.M1 hosszu lejtőn rá lehet fektetni a mutatót az utolsó vonalra 200 után.
Ezekből azértékekből legalábbis nálam le kell vonni a 10%-ot.
Vissza az elejére
csemilajos
2008 május 17 szombat - 01:06:20
Dacia Logan No.1


Regisztrált tag #318
Regisztrált: 2006 július 13 csütörtök - 17:35:56

Üzenetek: 843
gyilkosok!!!

\"Egyiptom őslakói a múmiák\". !
Vissza az elejére
candi11
2008 május 17 szombat - 10:36:58
candi11


Regisztrált tag #586
Regisztrált: 2006 október 22 vasárnap - 12:01:04

Üzenetek: 1612
Lajos nem vagyunk gyilkosok ezt az autónak tudnia kell
igaz megvolt az eredménye de azzal foglalkozzon az új tulaj

Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával
Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is!
Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatna Klikk!
Vissza az elejére
csemilajos
2008 május 17 szombat - 19:56:12
Dacia Logan No.1


Regisztrált tag #318
Regisztrált: 2006 július 13 csütörtök - 17:35:56

Üzenetek: 843
Tudja is, mert jó, csak sajnálom a szerkezeteket mikor ilyeneket olvasok! Ezt Te is tudod nagyon jól! Én is megpróbáltam már! De olvasni ezeket a sebességeket egy általam igen megbizható, CSALÁDI autóról nem szeretek, mert az autó nálunk családtag, és szeretjük, ápoljuk! Néha ugyan az ember kénytelen tőle a nagy átlag felett kívánni, de akkor is sajnálom! Ez csak nem bűn? Egyébként meg láttam a talin ! ahonnan hol is voltál? / a szemöldököt, nem rossz ! mit kóstál? Azt mondta főni, hogy Te fogsz tudni árat mondani!

\"Egyiptom őslakói a múmiák\". !
Vissza az elejére
candi11
2008 május 18 vasárnap - 09:40:00
candi11


Regisztrált tag #586
Regisztrált: 2006 október 22 vasárnap - 12:01:04

Üzenetek: 1612
Kedves Lajosom sajnos esküvőre kellett menni
ráadásúl men tudtuk otthagyni az egész ceremóniát mert szarul festett volna a dolog ézért 3 logannal kevesebben voltatok lent
aha összejön a 30 fő akkor megcsináltatom és 3000 Ft +postaköltség lessz az ára mivel le kellett gyártani a szerszámot a fröccsentéshez

Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával
Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is!
Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatna Klikk!
Vissza az elejére
csemilajos
2008 május 18 vasárnap - 16:52:56
Dacia Logan No.1


Regisztrált tag #318
Regisztrált: 2006 július 13 csütörtök - 17:35:56

Üzenetek: 843
Akkor hajrá! Indivel csináltass közvélemény kutatást! és ha érdemleges akkor jelentkezési lehetőséget! Én jelentkezem rá, vagy érte!!!

\"Egyiptom őslakói a múmiák\". !
Vissza az elejére
Sanyi
2008 május 19 hétfő - 14:29:45
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Üzenetek: 1142
Nekem az ótóban szokott lenni túlsebesség jelző. Nem beépített, hanem mobil.
Szóval azzassszzony. Régebben nem volt aktív, és ótópályán néha 160-al kavartam, de májusegytől beélesedett a "műszer". Ha 140-et mutat az óra, fejcsóválás, afölött már akusztikus jel:" nem szeretnék csekket kapni!" Csak aszt sajnálom, hogy a talin ezt nem propagáltam, lehet több pontot kapott volna a verda a versengésben. Nem lett volna fer a többiekkel szemben.

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
macilka
2008 május 19 hétfő - 22:39:31
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Ó,ilyen nekem is van,az enyém már 130-nál automatikus!De már sok éve.
Vissza az elejére
légfék
2008 május 20 kedd - 09:00:42
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Ezek a "felszerelések"riasztó gyanánt is komolyak.....

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
Sanyi
2008 május 20 kedd - 09:56:01
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Üzenetek: 1142
És arra is rájöttem, a jányom miatt sok ponttól estem el a versenyen. (benne ült a kocsiban)

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
candi11
2008 május 21 szerda - 23:24:07
candi11


Regisztrált tag #586
Regisztrált: 2006 október 22 vasárnap - 12:01:04

Üzenetek: 1612
akkor most ki hordja a nadrágot?????????????

Hülyével ne állj le veszekedni, mert lehúz a szintjére, és megver a rutinjával
Nem birkózok disznóval, mert mindketten szarosak leszünk és a rohadék még élvezi is!
Ja és a /fekete/ BÁRÁNYok hallgatna Klikk!
Vissza az elejére
dhrbikes
2008 május 25 vasárnap - 19:50:16
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
Pár részlet az autócserémről:

A Logant 850e Ft-ért számítják be az új autóba, 3,5 éves, 94500 km-rel, pár extrával, pl benne hagyom a hifit, van rajta vonóhorog, szervókormány, benzin-gázos, viszont egyszer összetörtem az elejét és csúnyán fényezték le. Nem tudom, hogy reális-e (szerintem picit alacsony az ár) de ha így veszít az értékéből, akkor lehet, hogy jobban jártam, mintha megtartom.

Vissza az elejére
Indy
2008 május 26 hétfő - 09:30:01
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Ez gusztstalanul alacsony ár és nem tükrözi az autó szabadpiaci értékét. Add el te magad, én a Cliómat 150-el drágábban adtam el mint amennyiért a szalon bevette volna a Loganba.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
trucsi
2008 május 26 hétfő - 13:59:46


Regisztrált tag #874
Regisztrált: 2007 szeptember 22 szombat - 18:40:31

Üzenetek: 419
Apám 2 éves nissanját 1,9 m-ért akarták beszámolni az új autóba, 2 héten belül 2,3-ért eladtuk.
Minegy milyen típus gusztustalan árat tudnak mondani.
Javaslom fontold meg a mit Indy is írt.

MCV 1.5dci
Vissza az elejére
dhrbikes
2008 május 26 hétfő - 16:42:41
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
Jövő hét közepéig még eladó, nálam van, de ha addig nem jelentkezik senki, akkor megy be a kereskedésbe! Sz*r ajánlat, de Bp környékén a kutyának sem kell Dacia. Már egy ideje hirdetem és még egy telefonáló sem volt.

Vissza az elejére
morzsi
2008 május 26 hétfő - 17:18:58
Vendég

dhrbikes írta ...

Jövő hét közepéig még eladó, nálam van, de ha addig nem jelentkezik senki, akkor megy be a kereskedésbe! Sz*r ajánlat, de Bp környékén a kutyának sem kell Dacia. Már egy ideje hirdetem és még egy telefonáló sem volt.




Ne add fel elöbb utóbb be repül a madár a kalitkába. :

[ Módosítva 2008 május 26 hétfő - 17:19:44 ]
Vissza az elejére
kectam
2008 május 26 hétfő - 17:59:28
Vendég

írta ...

A Logant 850e Ft-ért számítják be az új autóba, 3,5 éves, 94500 km-rel, pár extrával....

Remélem nem a Tied volt múlt héten szerdán a Budakalászi kereskedésben felméretni.
Ha 850-ért veszik is be legalább 1 milla körül fogják kitenni, annyiért még talán Te is el tudod adni.
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!