A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Fórumok
A Dacia tudásbázis :: Fórumok :: Általános eszmecsere - Új téma indítása elõtt nézz körül! :: Vélemények az autóról
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Utazásaink Logannal
Oldal:       >>  
Moderátorok: Indy, hobby2, willmenn, kekek
Szerző Üzenet
dhrbikes
2006 szeptember 24 vasárnap - 14:55:43
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
Ide várjuk az utazásokról készült beszámolókat, egy feltétel van, hogy -os utazás legyen.

Vissza az elejére
Indy
2006 szeptember 24 vasárnap - 15:03:11
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Én még sohasem jártam Görögországban, mesélj kérlek, mit láttál arrafelé? Nagyon szeretek utazni, jövõre tervezek egy franciaországi utat -al természetesen!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Sanyi
2006 szeptember 29 péntek - 15:07:33
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Üzenetek: 1142
Hát leírom dióhélyban ápr. 24-tõl az autó meglététõl tett útjainkat. Az elsõ családi kiruccanás szűkebb hazánkban a Bükk hegységben zajlott, május elsején. Az útirány K barcika-Sajóvelezd- Sajómercse-Borsodbóta- Sajóvárkony-Sáta- Nekézseny-Csernely- Szilvásvárad. Mivel az idõ elég csepergõs volt, nem sétáltunk be a Szalajka-völgybe, hanem folytattuk utunkat. Hazafelé Bélapátfalva-Balaton- Borsodnádasd-Ózd-Bánréve- K barcika Útvonalat választottuk. Ezek többsége alsóbbrendű hegyi utak, csodálatos tályakon. Itt szokták megrendezni, pl az Eger rally gyorsaságik egy részét. Ez csak szolid 120 km-volt, de már kezdtem érezni az autót, és rájöttem, stabilabb, és gyorsabb a TLX-nél. Második utunk ugyi május 13-a, a fergeteges Logan tali, Pusztavacs. Odafelé Miskolc-M3-ason Füzesabony, és onnan a 31-esen Nagykáta-Tápióbicske- Pilis-Albertirsa- Pusztavacs. Eme sík utak számomra mindig kellõ mérgelõdéssel telnek, és még Petõfit is szoktam emlegetni közben. Sosem fogom megérteni miért nem lehet a büdös pusztába egyenes és széles utat építeni. Vagy irigységbõl tették azt asok "S" kanyart bele, ha szerpentinre nem is futja? Pusztavacsról Pestre mentünk, és másnap haza az M3-on. Itt a nagysebességű utazást élveztem 140-es tempóval, néha 150-160-as elõzésekkel én voltam az utak császára, csak egy-két Merci, és Audi hagyott ott, de azok nagyon. Újabb 430 km a számlálóba. Harmadik hosszabb utunk már a Mátrába vezetett. Elõször elmentünk Dédestapolcsány- Szilvásvárad -Eger-Bogácsra, itt a fürdõnél kiraktuk az õseimet. Aztán vissza Eger-24-es útonMátraháza-Kékestetõ. Lehet hogy én egy elfogult BAZ.megyei vagyok, de a TV toronyból a kilátás minden pénzt megér. Mátrafüredre akartunk tovább menni, de valami futóverseny miatt le volt zárva az út. Ezért elmentünk Galyatetõ-Mátraszentimre felé, hogy majd Bagolyirtás után lefordulva Károlytáró-lakótelep felé, Gyönygyösoroszi felé megkerüljünk. Azóta is relytély, hogy egyes térképeken jelzett, másokon nem lévõ Bagolyirtás utáni balra leforduló út hol leledzik, de mi nem találtuk, így visszamentünk Mátraházára. Mivel addig a futóverseny is befelyezõdött tovább Gyöngyös, és a 3-ason vissza Mezõkövesd- Bogács, majd az õsöket felvéve Mezõkövesd-Miskolc- Kbarcika. Mondanom sem kell ezen útszakaszok egy magamfajta hegybuzi számára valóságos orgazmus, és itt azért már a kb 300 km-alatt kellõképpen bele is habarodtam a járműbe. Julius 08-án irány a Balcsi! Fõvárosunkig az M3-on a már leírt stilusban, aztán be a haverékhoz Rákospalota kertvárosba. Mikor õk is nagynehezen be tudták csukni a SuziWR+ ajtaját a cuccoktól, irány Fonyód-Alsóbélatelep az M7-esen. Mivel kollégám bizonyos anyagi, meg mittudomén milyen eszement elvek szerint 110-120-al döcögött elõttem, annyi megaláztatásban volt részem ezen útszakaszon amit csak hazafelé az M3-ason tudtam kiheverni nagynehezen. Lent az üdülõben az én szépségem állt kint a kapu mögött, ezért azzal szaladgáltunk horgászni, boltba ide-oda. Nagykanizsai kirándulás is került a programba. Ígyaztán mire 16-án hazaérkeztünk pont egy ezres ment újfent bele, és sajnos elsõ sérülését is elszenvedte, Fonyódon a SPAR parkolóban valami marha berepesztette a bal hátsó lámpabúrámat. Basszus!!! Majd egy hónap kissebb kiruccanásai után elérkezett a várva várt próba, Erdélyben. 08. 12-én indultunk, õseimmel 5 fõre kiterhelve, teli csomitartó, és a visszaútra felkészülve, tetõbox. Miskolc-35-ösön Debrecen-Berttyóújfalu- 42-es Ártánd-Nagyvárad- Kolozsvár. Innen életem eggyik nagy baklövéseként a 16-oson Szászrégen,és a 153-ason Szováta. Amennyivel rövidebb lett volna ez az útvonal sokkal több idõbe került a gyalázatos minõsége miatt. Erre mondják hogy járt utat járatlanért... Szovátai hadiszállásunkról tettünk pár túrát. Bözödújfalu-Segesvár- Székelyudvarhely-Parajd. Majd Csíkszereda-Tusnádfürdõ- Szent Anna-tó, és visszafelé fel Hargitafürdõre. Persze a kihagyhatatlan Bucsintetõ- Gyergyószentmiklós- Gyilkos-tó-Békásszoros, és a Békás-tározói túra sem maradhatott ki. Mondanom sem kell kiéltem magam, és az autó lóerõit a szerpentineken. Mivel nagyon is élveztem és nyomtam is neki, sikerült az átlagfogyit még 6.9-re ie felsrófolni. Hazafélé már a jól ismert Turda-Marosvásárhely- Kolozsvár útvonalat választva jöttünk 19-én, és erre amit idõben nyertünk azt a határon a Magyar vámosok voltak szivesek elcseszni, a 2.5-óra átjutással. Sajnos az út során az autó ismét sérüléseket gyüjtött. Én marha már elsõ nap Szovátán felmentem egy patkára, ami mögött még nem volt járda, így a jobb elesõ kerék mögötti küszöböt csúnyán felütöttem. A Szélvévõ jobb alsó sarkában lett egy kb 1cm-es karc, egy felverõdõ kõtõl. A jobb elsõ sárvédõ rejtélyesen megkarcolódott a lökhárító találkozásánál, amit csak itthon a lemosás után vettem észre. Mindent összevetve újabb 2200km-ment a számlálóba. Most 11569 van benne 2370-tõl a többit jórészt én tettem bele. Eddig simán és hiba nélkül ment az autó és az egész család odavan érte. Hát ennyi, és attól tartok ezeket figyelembevéve ez a verda kétszer annyit fog futni évente mint az eddigiek, hiába a jót könnyű megszokni! Most küldtem a Klubba néhány képet Erdélyi utunkról, holnap már bizonyára a gariban lesz megtekinthetõ!


Galéria


[ Módosítva 2007 szeptember 04 kedd - 11:55:05 ]

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
macilka
2006 szeptember 29 péntek - 15:58:56
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Képek sajna nincsenek,de kedvencünkkel az idén a tavalyi sikeren felbuzdulva jártuk meg a Bp-Pozsony-Brno-Prága- Karlovi Vary-Kynsperk utat.Ez csak oda 850 km.Rengeteg szépség van arrafelé,várak-meseszép kisvárosok.Helyreállítva vagy helyreállítás alatt.Kynsperk a német határtól kb.30 kilométerre,így néhányszor rövid idõre oda is átmentünk.Csehországban kevés Logant láttunk,de mind visszaköszönt!Pedig nem is klubtagok. Sok csoda van arrafelé,pl.Loket.Képzelj étek el,mentek a Mátrában szűk kis hegyi úton a fák a kocsi tetejét söprik.Egyszercsak egy híd ami egy várba vezet.A vár dombon,körülötte a várnép házai.A falakon kívül a domb körül patak a szélesebb fajtából.Mint egy jó értelemben vett Disneyland.És nincs túristaözön,maguknak hozzák helyre.A kedvencünk jól viseli magát azóta is,hiba nélkül megy.14 hónaposan 21 800 km-t mentünk.Csatlakozom Sanyihoz a jót könyű megszokni,ez egy hosszútávra is nagyon alkalmas kényelmes utazóautó!
Vissza az elejére
dhrbikes
2006 október 03 kedd - 22:05:28
dhrbikes

Regisztrált tag #16
Regisztrált: 2005 szeptember 06 kedd - 13:21:12

Üzenetek: 1182
Görögország 2006.09.15 - 2006.09.23

Szeptember 15-én pénteken 20 órakor indultunk Görögországba, egy rövidke nyaralásra. Nem akartam repülõvel menni, mert úgy gondoltam túlságosan helyhez lennénk kötve így az autós utazás mellett döntöttünk (bár nem kevés vita volt a repcsi vs. autó ügyben )

Csak tankolni, meg autópályákat fizetni álltunk meg, illetve egy parkolóban pihentünk egy kicsit a szerbeknél. Az autópálya nagyon drága (összesen kb 23000 Ft volt a szerb szakasz) és vacak arrafelé, de legalább az üzemanyag olcsó. (az autógáz 110-120 Ft/l, a benzin is olcsóbbnak tűnt mint itthon) az útvonal oda és vissza is azonos volt, Budapest - Novi Sad – Belgrád – Nis – Skopje – Katerini (egy irányba kb. 1100 km) késõbb ugyanez hazafelé is. Szombaton 12 óra körül érkeztünk meg, nekiláttunk szállást keresni, a negyedik „zimmer feriben” Olympic beach nevű részén a városkának találtunk is szállást 85 euroért 7 éjszakára.
Mivel nem vagyunk tengerparton punnyadó típusok, ezért úgy gondoltuk, hogy meglátogatunk ottlétünk alatt néhány nevezetességet.
Szerencsé re nem volt minden nap meleg és napos az idõ, így megérkezésünk utáni napon vasárnap elmentünk Thessalonikibe (oda-vissza kb. 100 km), kellemes hely, Görögös/mediterrán nyüzsgéssel. Sok ókori rom illetve emlék, templom található itt, rengeteg kávézó és egy nagy ókori múzeum is van a városban.

Hétfõn a Meteora kolostorokat néztük meg (kb. 300 km), ezeket hatalmas sziklaoszlopokra építették, régen csak kötélen lehetett feljutni rájuk. Sok régi szép műalkotást láttunk, és bepillantást nyerhettünk a régi szerzetesek életébe.

Keddet és szerdát jelöltük ki hogy megnézzük Athént (oda-vissza+mászkálás kb. 1000 km) Egy éjszakát így nem Paraliában töltöttünk. Az útikönyv szerint „lehet csendes szállást is találni Athénban” ezen mi átsiklottunk, de párom eszébe is jutott rögtön amikor elõször felébredt gyakorlatilag egész éjjel (és nappal is természetesen) száguldoznak a tuningolt gyorsasági motorokkal, éjjel 2 körül jött a szemetes autó, majd hajnalban kutyák kezdtek ugatni a kis utcákban. Emellett nagy hatással volt ránk a város, a szállásról a tengert és hatalmas luxushajókat láttuk, és pont az egyik metró végállomása mellett laktunk így Athént egy 24 órás tömegközlekedési jeggyel be tudtuk járni. Akropolisz, múzeumok, parlamenti õrségváltás, amit sikerült ezen rövid idõ alatt megnézni. Jellemzõen mindig különbözõ tavernákban ettünk ez a legkisebb étterem jellegű vendéglátó-ipari egység feléjük, Athénban kicsit elegánsabb helyeken, de akárhol megéheztünk, tudtunk valami finomat enni. jellemzõen 15 és 50 euro között volt kettõnknek egy étkezés, helytõl és mennyiségtõl függõen, de ebben fõételek, italok, frappé (jegeskávé) és itt-ott desszert is benne volt.

A csütörtök és a péntek a tengerparti nyugalomról szólt (szerencsére nem tudtunk az itthoni eseményekrõl ) pont jó idõ volt ezeken a napokon 30 fok feletti hõmérséklettel. Lehetett fürdeni, olvasgatni, koktélokat inni a tengerparton.

Szombaton pedig reggel láttuk, hogy felhõs lett az ég, így összepakoltunk és indultunk haza.

Amúgy a járgány hibátlanul ment végig, 120-160-nal az autópályákon és az összesen majdnem 4000 km-en nem volt kimutatható olajfogyasztás sem (54000-57960 km!) Most nagyszerviz következik, szigorúan ismerõs segítségével otthon

Képek és néhány kiegészítés hamarosan!


Vissza az elejére
Indy
2006 november 07 kedd - 20:08:37
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Lajos (nounous) Brüsszelben járt és küldött pár képet nekünk.


Galéria

[ Módosítva 2007 szeptember 04 kedd - 11:55:28 ]

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Indy
2007 március 20 kedd - 12:21:19
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Aki gyakran jár Erdélyben, megmondaná milyenek az utak mostanában arrafelé? Elsõsorban a Nagyvárad-Kolozsvár- Hargita-Brassó útvonal érdekelne, valamint a Hargita-Békás-szoros is. Köszi elõre is!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
stunci
2007 március 20 kedd - 12:36:49
Lajosmizse


Regisztrált tag #218
Regisztrált: 2006 március 27 hétfő - 22:17:06

Üzenetek: 368
indy Hát én néha szoktam arra járni.
Az utak ha föutakat nézzük akkor szerintem a magyar uthálozat az elég ramaty.
Nagyvárad uthálozata most let taeljesen fel újitva Kolozsvárik mintha tükrön mennél ojan sima, Kolozsvár után keresztül a feleki tetön csodálatos út, A feleki tetöröl lefelé menet torda irányába biztos vagyok benne hogy 150 alá nem fogod engedni a verdát 4 sávos TÖKÉLETES út A békási szoros viszont a gyilostotol kissé dadogos hasonlitanám a régi 5 re vagy inkábbsoroksári útra, De a látvány kárpotol mindenért, Öszegzés képenn ha magyarba szeretnéd meg tenni azt a távot kivétel autopája akkor egyáltalán nem roszabb az ut erdélybe söt szerintem jobbak. De viszont azt se feledjük hogy erdélybe CSAK a föutvonalak jók Ha le térsz néhány melékutra akkor a 30 tempot nem haladod meg.
De a leg meg nyuktatobb hogy a autonk nagyon birja. meg merem kockártatni hogy szerintem azokra az utakra voltak ki találva. És ha ki mész erdélybe akkor van egy nagyon fontos dolog amire nagy szükséged van, foto aparát és nagyon sok memoria kártya ha digitális kütyüd van ha pedig filmes fényképezöd van akkor vogyél ki vagy 50 tekercs filmet, hid el nem tulzok

http://turabakancs.rcmizse.hu A természet minden esetben megbosszúlja pusztítóját "stunci"
Vissza az elejére
Indy
2007 március 20 kedd - 13:19:38
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Köszi stunci, már 5x jártam Erdélyben, legutóbb 2004-ben, most olyanokat kalauzolok akik még nem jártak ott. Fényképezõt viszek.

Szerk.: 2004-ben Kolozsváron 2 óra alatt jutottam keresztül, az átvezetõ út darabokra volt szedve...
[ Módosítva 2007 márc 20 k, 14:31 ]

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Indy
2007 április 02 hétfő - 09:43:40
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
A hétvégét Budapesten töltöttem, ami nagyon ritkán esik meg, mint ahogy az is, hogy gyalog sétálja a fõvárosban. Táncháztalálkozón voltam fent és a Vasúttörténeti parkban is. Odafelé egyetlen Logant láttam, egy román rendszámú 1.5 dCi Ambiance-ot, szinte végig mögöttem jött Gyõrtõl egészen az M0-ás körgyűrűig, egyszer elõzött csak meg félúton, de beragadt a külsõ sávban, láthatóan jól megnézte az autómat.

Ami megdöbbentett a nagy városban, az a forgalom mértéke gyalogos szemmel és orral. A Népstadion elõtt a keresztezõdésben nem mertem levegõt venni, akkora volt a por és a bűz. A szállodában nagyon rosszul aludtam, a forgalom állandó volt egész éjjel, minden tiszteletem azoké, akik ezt naponta elviselik. Hívtak mér többször is Pestre dolgozni, de azt hiszem ezek után nem kívánok ott élni.

Hogy valami pozítiv dolog is legyen, a vasútkiállítás nagyon szép volt, én is meg az egész család nagyon élvezte, érdemes ellátogatni oda!

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
macilka
2007 április 02 hétfő - 10:50:14
Laureate 1.4 MPI torreádor piros.légkondi


Regisztrált tag #189
Regisztrált: 2006 március 06 hétfő - 13:29:58

Üzenetek: 2866
Mi tegnap Visegrád- Esztergom.Esztergomban láttam az Alfás tali Otthagyott óriásplakátját.Négy Logannal találkoztunk,mindenki villogott mindenkinek.Megértelek Indy!Az említett keresztezõdés Pest egyik legproblémásabb helye.
Vissza az elejére
Sanyi
2007 április 02 hétfő - 13:06:24
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Üzenetek: 1142
Nem tudom aktuállis-e még Indy, stuncinak igaza van. Tavaly voltam erdélyben, az utakat építik, újítják. Két számjegyű útnál kissebbrendűn ne nagyon menj, de mi pl a kolozsvár-Szászrégen- Szováta útszakaszon szoptunk nagyot, az gyalázatos!

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
hobby2
2007 április 02 hétfő - 21:06:06
ÜT Laureate1,4 2004.12.02 Gyöngyszürke


Regisztrált tag #42
Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 21:00:53

Üzenetek: 2416
Sanyi. Jártál a szülõvárosomba, Szászrégenben? Sajnos tényleg nagyon rosszak arra az alsóbbrendű utak!
Vissza az elejére
Indy
2007 április 03 kedd - 09:12:11
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Azon gondolkodom hogy alufelnivel kimerészkedjek e ilyen utakra, szeretnék minnél többet megmutatni a többieknek... Én a Loganommal szeretnék menni, de épenséggel apám Meganjával is mehetnénk.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
légfék
2007 április 03 kedd - 09:17:25
Ambiance 1.4 Torreádorpiros;Renault Espace 1,9 dci Expression


Regisztrált tag #90
Regisztrált: 2005 október 22 szombat - 20:45:07

Üzenetek: 3909
Fõni!Ha van lemezfelnin gumid,akkor inkább azzal menj.Az E60 romániai folytatása/1-es,13- as,stb/és a fõközlekedési utak akár jobbak is mint itthon.De a 3 jegyű számozású,és a megyei utak közt van ahol csak lépésben tudsz haladni,és az is megviseli a kocsi kerekeit,amiken így mész át néhol

Isten nagyon kedvelheti az idiótákat...Másképp mért teremtett volna belőlük ilyen sokat? o
Vissza az elejére
stunci
2007 április 03 kedd - 09:20:41
Lajosmizse


Regisztrált tag #218
Regisztrált: 2006 március 27 hétfő - 22:17:06

Üzenetek: 368
Hát igen ezért tartok én is az alufelnitöl. Szivem szerint nagyon tetszene egy alofelnis logan.de az erdélyi hegyi utak ahl szoktam járni még a disztárcsámat is haza vágták. szerintem ha az alufelnim járna igy akkor sziv infartust kapnék. indy szerintem ha ijen hejekre indulsz akor inkább ted visza az acél felniket persze ha még meg vanak.

http://turabakancs.rcmizse.hu A természet minden esetben megbosszúlja pusztítóját "stunci"
Vissza az elejére
Indy
2007 április 03 kedd - 09:25:52
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Megvannak, csak éppen téligumi van rajtuk...

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Sanyi
2007 április 03 kedd - 16:58:27
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Üzenetek: 1142
Nyugi Indy, nemtom mi az uticélod, de pl egy kimerítõen tartalmas bemutatóba mondjuk egy ilyen körút: Határtól függõen, délrõl, vagy északabbról indulva, Nagyvárad-Kolozsvár- Tordai szoros. Másnap: Marosvásárhely- Szováta(medve-tói fürdés)-Parajd(sóbánya). Harmadnap:Bucsintetõ- Gyergyószentmiklós-Békás- szoros (gyilkos-tó)-vissza, 12-esen Csíkszereda-Tusnádfürdõ (Szent Anna-tó) Negyedik: Brassó-Bran(Drakula vára) akár Barcarozsnyói vá(Rásnov), és az 1-esen hazafelé indulva Brassótól kb 30km-re Persány (persani) elõtt a dombtetõn egy ki strand, ott motel régimódi, de piszokul olcsó kétágyas faházakkal. 2005-ben kb 400huf\fõ, és van vagy tizenöt. Végül, de nem utolsóként: Nagyszeben- Vajdahunyad vára- Déva, és haza. Még ha egy nappal lazábbra is tervezed, ebben ugye sokminden benne van. Ezek az utak, fõleg a délerdélyiek nagyon jók, kivéve-ahogyan stunci írta a békási egy kicsit odafigyelõs, de ahogyan haladnak az útfelújításokkal lehet hogy már az is jobb. Tavaly míg Sovátán voltunk, és onnan csavarogtunk el, 5 nap alatt Székelyudvarhelytõl, Sovátáig jutottak. (kb 50km). Három szakasszal éjjel-nappal húzták az aszfaltot, baromi szervezetten. Nálunk nem látni ilyet.

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
Indy
2007 április 03 kedd - 17:17:59
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
A Hargitán fogunk letáborozni, onnan csillagtúraszerűen kívánjuk megnézni a Gyilkos-tavat és a Békás-szorost, Brassót és a Drakula-várat, valamint a Szent Anna tavat, más nem nagyon fog beleférni, egy napot szánunk mindegyikre, minden nap visszatérünk a hargitai szállásunkra. Köszi Sanyi, kicsit megnyugtattál, a Logannal megyünk (nem hiányzik nekem hogy lerobbanjunk a Rönyóval). :kalolka

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
stunci
2007 április 03 kedd - 18:18:16
Lajosmizse


Regisztrált tag #218
Regisztrált: 2006 március 27 hétfő - 22:17:06

Üzenetek: 368
és mikor írunk a pitesti kalandjainkrol??

http://turabakancs.rcmizse.hu A természet minden esetben megbosszúlja pusztítóját "stunci"
Vissza az elejére
Nyirati
2007 április 03 kedd - 19:00:44
Nyirati


Regisztrált tag #687
Regisztrált: 2007 március 02 péntek - 20:20:45

Üzenetek: 1076
Az én ugy gondoltam ha jövöre lessz ilyen program benevezek.(és mikor írunk aPitesti kalandjainkról)

Soha nem elég!
Vissza az elejére
Sanyi
2007 április 04 szerda - 09:25:50
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Üzenetek: 1142
Én jövõre feltétlenül Constancába megyek, mégpedig a transz-fogarason át, és ott fent elltöltve egy napot. Ezéven egy jó cimbim terelet el ettõl, mondván nézzük mán meg a görög tengerpartot, míg el nem sivatagosodik. Így június 19-én irány Neos marmaras. Megpróbálok sok szép fotót csinálni ott a verdáról....is. Indy! A Hargita az Hargitafürdõt jelent, ahol a mofeta van? No oda fel az út egy kissé változatos. Aszfalttal indul, majd betonos, és a végén fent murvás-salakos, gödrös, de nem vészes.Mindenesetre az ilyen csillagtúrák teszik a km-ert a verdába. Nekem is így volt. Jó utat! Szó szerint!

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
kekek
2007 április 17 kedd - 22:18:37
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3525
Én egy nem szokványos Loganos utazásról írok most.
Ma délután az Orczy térrõl kiautóztam a Budaörsi útra a Baumgartnerhez, ott egy kis ügyintézés, majd onnét tovább a Fóti Corához hajtottam. Ami igazán nem szokványos ebben az útban, hogy mindezt pontosan 50 perc alatt sikerült teljesítenem. Aki ismeri pestet és a hétköznapi forgalmát, annak sokat mondhat ez az út, aki meg nem, annak akár városnézésnek se lett volna utolsó. Pl.: Üllõi út, Nagykörút a Combinóval, Petõfi híd, Metróépítés, Alagút, Lánchíd, Szabadság tér, Kossuth tér, Vidámpark.
A fedcomp a következõ adatokat produkálta (reggel tankoltam, a délutáni indulás elõtt csak néhány száz métert tettem meg).
Út hossza: 33,1 km, elfogyott üzemanyag: 2,1 l, fogyasztás: 6,4!!!, átlagsebesség: 36,2 km/h.
Nem rossz!
Vissza az elejére
Indy
2007 május 02 szerda - 20:39:39
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Kolozsváron keresek szállást egy éjszakára, magyarul beszélõ, megbízható helyek elõnyben.

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
Logan.1965
2007 május 03 csütörtök - 22:34:12
Sepsiszentgyörgy

Regisztrált tag #663
Regisztrált: 2007 február 06 kedd - 21:45:06

Üzenetek: 114
A Hargitán átvezetõ út lényegesen jobb lett, most Udvarhelytõl Csíkszeredáig fel van újítva az út. Ugyanígy Balavásárhely-Szováta- Parajd-Udvarhely szakaszon.
Vissza az elejére
Logan.1965
2007 május 03 csütörtök - 22:39:13
Sepsiszentgyörgy

Regisztrált tag #663
Regisztrált: 2007 február 06 kedd - 21:45:06

Üzenetek: 114
Sanyi, a Hargita a Székelyudvarhely és Csíkszereda között található hegyvonulat, Hargita-fürdõ pedig a hegyen található üdülõtelep, amely hosszas elhanyagoltsága után feléledni látszik. A Madarasi Hargita pedig Udvarhely közelében található, Fenyédtõl Gyergyószentmiklós felé térve. Zetelakáról megközelíthetõ. Tamási Áron írt sok szépet róla.
Vissza az elejére
eutiches
2007 május 04 péntek - 08:31:56
Vendég

Logan.1965 írta ...
A Hargitán átvezetõ út lényegesen jobb lett, most Udvarhelytõl Csíkszeredáig fel van újítva az út. Ugyanígy Balavásárhely-Szováta- Parajd-Udvarhely szakaszon.


Igen, úgy van. Baróti születésű lévén sokat járok arrafele, és azt a szakaszt csak ajánlani tudom. Ha Erdély azon részén jártok, semmiképpen ne hagyjátok ki, csodálatos élmény, a forgalom sem nagy és gyönyörű a táj is.
Ellenben, amit feltétlenül kerüljetek az Arad-Szeben útvonal. Óriási a teherforgalom.
[ Módosítva 2007 máj 04 p, 09:11 ]
Vissza az elejére
kekek
2007 május 04 péntek - 11:47:29
ÜT-gyöngyszürke Laureate1,4 2005.11.11


Regisztrált tag #146
Regisztrált: 2006 január 31 kedd - 09:04:30

Üzenetek: 3525
Logan.1965 írta ...
Sanyi, a Hargita a Székelyudvarhely és Csíkszereda között található hegyvonulat, Hargita-fürdõ pedig a hegyen található üdülõtelep, amely hosszas elhanyagoltsága után feléledni látszik. A Madarasi Hargita pedig Udvarhely közelében található, Fenyédtõl Gyergyószentmiklós felé térve. Zetelakáról megközelíthetõ. Tamási Áron írt sok szépet róla.


Vajon létezik-e még Zetelakán az a jó kis étterem, ahol anno annyi finom pisztrángot ettünk!

(egyébként hajrá ZETE!!! - ma este Pécsen!)
Vissza az elejére
Tom_
2007 május 13 vasárnap - 09:12:21
Dacia Logan Ambiance Arctic 1.4 MPI 2005. július


Regisztrált tag #201
Regisztrált: 2006 március 11 szombat - 08:01:00

Üzenetek: 247
Sziasztok! Ma reggelre derült ki, hogy úgy néz ki júliusban megyünk majd a Logannal Olaszországba, Milánó mellé a tengerhez Már nagyon várja az egész család

DACIA LOGAN by Renault
Vissza az elejére
kincsleső
2007 május 13 vasárnap - 09:49:09
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
kekek írta ...
]

Vajon létezik-e még Zetelakán az a jó kis étterem, ahol anno annyi finom pisztrángot ettünk!



Hát senki nem tudja a választ erre a fontos kérdésre??
Vissza az elejére
eutiches
2007 május 13 vasárnap - 11:32:58
Vendég

biztosan megvan, de soha nem voltam ott, és nem is tudtam létérõl. Kielégítõ a válasz Kincslesõ?
Vissza az elejére
kincsleső
2007 május 13 vasárnap - 11:54:45
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Biztosan....
Vagy nem.... Egyelõre még csak az világos, hogy egy ember van, aki nem tudja..., lehet, h valaki mégis, akkor nincs a "senki nem".....
Vissza az elejére
eutiches
2007 május 13 vasárnap - 16:44:22
Vendég

kincslesõ írta ...
Egyelõre még csak az világos, hogy egy ember van, aki nem tudja..., lehet, h valaki mégis, akkor nincs a "senki nem".....


Nem vagy te mérnök? Mert csak a mérnökök tudnak ilyen idegesítõen aprólékosan gondolkodni. Volt mérnök szobatársam, onnan tudom. Ha valami könnyűnek tűnt a filológusoknak, azt biztosan elbonyolította.
[ Módosítva 2007 máj 13 v, 16:48 ]
Vissza az elejére
kincsleső
2007 május 13 vasárnap - 16:51:34
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
eutiches! Ha vki Budapestrõl Románián keresztül autóval el akar jutni a bolgár tengerpartra (pl. Albena), Te milyen útvonalat tanácsolnál neki? (Nem feltétel, hogy Zetelakán lakmározzon a pisztrángból..., sõt, általában véve - elsõ lépésben- a többi látni-élveznivalót kihagyva, csak a minél kellemesebb utazást tartva szem elõtt) ?
Vissza az elejére
kincsleső
2007 május 13 vasárnap - 16:55:05
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
eutiches írta ...
kincslesõ írta ...
Egyelõre még csak az világos, hogy egy ember van, aki nem tudja..., lehet, h valaki mégis, akkor nincs a "senki nem".....


Nem vagy te mérnök? Mert csak a mérnökök tudnak ilyen idegesítõen aprólékosan gondolkodni. Volt mérnök szobatársam, onnan tudom. Ha valami könnyűnek tűnt a filológusoknak, azt biztosan elbonyolította.
[ Módosítva 2007 máj 13 v, 16:48 ]


Igazad van, elbonyolítottam, ....szóval: van Zetelakán finom pisztráng, vagy nincs?

:musik
Vissza az elejére
KÉTLOGAN
2007 május 13 vasárnap - 18:26:38
kétlogan

Regisztrált tag #597
Regisztrált: 2006 november 10 péntek - 19:41:41

Üzenetek: 31
SZIA KINCSLESÕ!ÉN 3X VOLTAM ALBENÁBA ROMÁNIÁN KERESZTÜL.AZ IDÉN IS MEGYEK.HA SZERETNÉL PONTOS UTVONALAT AMIT MÁR ÉN IS MEGJÁRTAM SZÓLJ,SEGITEK.

Kovacs Zoltán
Vissza az elejére
eutiches
2007 május 13 vasárnap - 18:27:34
Vendég

Arra, hogy Zetelakán van-e jó pisztráng, továbbra sem tudom a választ. De az utazási ajánlatnak most nézek utána
Vissza az elejére
eutiches
2007 május 13 vasárnap - 18:45:35
Vendég

Megnéztem. Szóval, a legrövidebb út igaz, hogy Szeben-Vöröstoronyi szoros és utána Bukarestig autópálya, de rendkívül zsúfolt. Ez a szakasz a Budapest-Bukarest teherforgalom kedvenc útvonala. Gyönyörűszép, de rendkívül forgalmas, kanyargós, alig lehet elõzni, a kamionok konvojban haladnak.
Az ajánlatom: Nagyvárad - Kolozsvár - Marosvásárhely- Segesvár - Brassó - Ploiesti - Bukarest - Giurgiu - Ruse . Az utóbbi útvonal erdélyi szakasza sem a csendességérõl híres, de éjszaka könnyedén át lehet menni. Szép is (igaz messze elmarad Udvarhely-Zetelaka környékétõl), kanyar is van benne bõven, a Kárpátok is feledhetetlen látványt nyújtanak, meg ott vannak a híres román üdülõtelepek (Sinaia, Predeal). Egyszóval ez a két lehetõség van, én az utóbbit ajánlom. Ha éppen itt vagyok K-váron, még bónuszként egy csésze kávé, pohár bor is kikerül.
[ Módosítva 2007 máj 13 v, 18:47 ]
Vissza az elejére
kincsleső
2007 május 13 vasárnap - 19:13:12
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
No, akkor egy dolog biztos: a legjobb útvonal Kváron keresztül vezet! Kösz eutiches!
KÉTLOGAN: nagyon érdekel a személyesen "tesztelt" útvonal. Vedd úgy, hogy "szóltam" - akár PÜ-ben is, de gondolom, másokat is érdekel (az most mindegy, hogy pont Albena-e a végcél, mondjuk úgy, hogy a Napospart a derék buleszoknál.... )
Vissza az elejére
KÉTLOGAN
2007 május 13 vasárnap - 20:13:28
kétlogan

Regisztrált tag #597
Regisztrált: 2006 november 10 péntek - 19:41:41

Üzenetek: 31
SZIA KINCSLESÕ!EUTICHES ELSÕ ÚTVONALÁT ÉN IS KIPRÓBÁLTAM ÉS TELJESEN IGAZA VAN:FORGALMAS TELE KAMIONNAL KANYARRAL.A MÁSODIK VERZIÓT NEM ISMEREM,IGY NEM TUDOK RÁ MIT MONDANI.ÉN EGY HARMADIKAT AJÁNLOK AMIT MÁR KÉTSZER MEGJÁRTAM,IGAZ NEM LOGANNAL,MERT MÉG NEM VOLT AKKOR,DE AZ IDÉN IS EZT VÁLASZTOMMNINCS NAGY HEGY,JÓ AZ ÚT,BÁR TAVALY JAVITOTTÁK PÁR HELYEN DE NORMÁLIS TEMPÓBA LEHET AUTÓZNI RAJTA.A TÁJ GYÖNYÖRÜ.SZÓVAL AZ ÚTVONAL A KÖVETKEZÕ: GYULA-VARSÁND HATÁRÁTKELÉS,ARAD , TEMESVÁR , LUGOJ , DOBRETA-TURNU SEVERIN ,CRAIOVA , ALEXANDRIA , GIURGIU-RUSSE HATÁRÁTKELÉS , SUMEN , VÁRNA . HA BÁRMIBEN SEGITENI TUDOK KÉRDEZZ NYUGODTAN

Kovacs Zoltán
Vissza az elejére
Sanyi
2007 május 13 vasárnap - 20:40:39
Sanyi


Regisztrált tag #108
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 19:46:48

Üzenetek: 1142
Kincs az elsõ kérdésem, miért nem a román tengerpart. kevésbé nyüzsi, árban jobb, és garantált *** part. Ha érdekel leírom részletesen a 03-04-es nyaralásunkat. Jövõre is tuti ott, Constanca. Nevadar fogunk kikötni. Viszont mindenesetre van egy másik útvonaljavaslatom Brassóig. Kevésbé szerpentines, igaz emiatt nem is oly látványos, viszont jobban haladsz! Szélesebb utak, kissebb szintkülömbségekkel, és minõségi út. Nevezetesen: Nagyvárad-E79 BRAD-Déva-E68 Sebes-Sibiu-Fogaras- Brassó. Kb ugyanaz a táv, csak gyorsabb. Onnan én ugyi Constanca felé mentem, ezért Bulgárba nemtudok ajánlani utat.

A patkánynak a denevér az angyal!
Vissza az elejére
kincsleső
2007 május 13 vasárnap - 21:10:53
Logan 1,4 MPI Laureate, 2005.12.15.

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2005 december 04 vasárnap - 20:04:04

Üzenetek: 3701
Kösz, fiúk, gyűlnek a hasznos infók...
Eléggé ötletszintű a dolog még, sõt, a valószínűbb változatban talán inkább a fiamék lesznek az érintettek... Bulgária azért, mert '90-ben jártunk Albenán (a gyrekek akkor voltak 10, 12 évesek) és akkor jó volt..., szóval nosztalgia is... Ha meg én is megyek, akkor Rusze-t biztosan útbaejtenénk valahogy, mert ott meg dolgoztam egy kis ideig, az is kellemes volt...
Vissza az elejére
oTo
2007 május 13 vasárnap - 22:54:54
Loganizer / Méganizer


Regisztrált tag #253
Regisztrált: 2006 április 27 csütörtök - 09:23:27

Üzenetek: 1503
KÉTLOGAN írta ...
SZIA KINCSLESÕ!EUTICHES ELSÕ ÚTVONALÁT ÉN IS KIPRÓBÁLTAM ÉS TELJESEN IGAZA VAN:


Kétlogan... az a "caps lock" minha beragadt vóna...
Tedd meg légy szíves, hogy ódalbarúgod!


Az élet harc. Délelõtt az éhséggel , délután az álmossággal .
Vissza az elejére
Tom_
2007 május 14 hétfő - 09:29:34
Dacia Logan Ambiance Arctic 1.4 MPI 2005. július


Regisztrált tag #201
Regisztrált: 2006 március 11 szombat - 08:01:00

Üzenetek: 247
valaki járt már Olaszországban Milánó környékén közületek? Egy jó útvonal érdekelne engem is oda

DACIA LOGAN by Renault
Vissza az elejére
Indy
2007 május 31 csütörtök - 17:01:54
root - ex_1.4 MPI Laureate - Scénic 1.6 16v



Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2005 augusztus 29 hétfő - 21:20:14

Üzenetek: 9672
Hol érdemes megvenni az úthasználati díj befizetését igazoló matricát Romániában és mekkora a pontos összege és idõtartama?

Logan 2.0 BLOGolok
Vissza az elejére
eutiches
2007 május 31 csütörtök - 18:39:28
Vendég

Indy, erre a kérdéscsoportra nem tudok válaszolni. Sajnálom.
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:       >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!