A Dacia tudásbázis
Üdvözlet
Felhasználónév:

Jelszó:



[ ]
Új prototípust lőttek a kémek
Régóta tervezgetik a Daciánál, hogy piacra dobnak egy, a Sanderónál kisebb és olcsóbb városi autót. Erről már mi is többször is hírt adtunk, de leginkább csak kitalált, számítógépes grafikával tudtuk illusztrálni ezeket a beszámolókat. Most úgy tűnik, eljutott a dolog a kivitelkezésig, sőt, a prototípusok már javában róják is az utakat. Az alábbi felvételeken is egy, erősen a Sanderóra hajazó autót láthatunk, emelt hasmagassággal, ami akár megtévesztő is lehet. Az oldalsó visszapillantó tükrök nem illenek a képre, valamint a mérete sem tűnik jelentősen kisebbnek, mint a Sandero. A hírek szerint nem is az európai piacot célozzák meg az autóval, hanem a leginkább a dél-amerikait, az autón is egy kimaszkolt Renault embléma található. Izgatottan várjuk a fejleményeket!



Írta Indy - 2014 november 19 szerda - 10:49:50 Nyomtatóbarát változat
Hozzászólás
Írta Köhike - 2014 november 19 szerda - 19:09:42
Válasz erre Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45
Hozzászólás: 305
Nagyon hiányzik a modellek közül egy olcsó kis városi. Bomba siker lenne egy twingo méretű kisautó.
R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Írta Iszy56 - 2014 november 19 szerda - 21:37:43
Válasz erre Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2013 január 17 csütörtök - 22:55:11
Hozzászólás: 34
Hat az asszony nagyon varja.
Írta Köhike - 2014 november 19 szerda - 22:19:52
Válasz erre Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45
Hozzászólás: 305
Egyébként ebből tényleg lehet, hogy brazil vagy indiai autó lesz sajnos. Igazából jelenleg nincs olyan olcsó motorjuk ami gyártásban van és teljesíti az uniós követelményeket. D-s motort tudok elképzelni benne, viszont abból a d4f drága, az a költségek miatt elképzelhetetlen, a d7f meg már nincs és euro 4 volt a maximum amit tudott. Abba is hagyták az európai gyártást. A többi meg ezeknél mind mind jóval drágább illetve erősebb. És a d-s motorokat mintha nem is ott gyártanák, hanem valahol máshol, ami szintén drágítja. Szóval ebből az autóból mi biztosan nem kapunk. Pedig nagyon kellene egy kicsi olcsó városi autó, mert a mostani minik már vetekednek egy jól felszerelt Logan árával. És nem feltétlenül adnak szerintem itthon ki annyit egy kisautóért, holott igény lenne rá biztosan.
R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Írta Köhike - 2014 november 19 szerda - 22:25:17
Válasz erre Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45
Hozzászólás: 305
Persze ott van a Sandero mint olcsó 5 ajtós, de azért az sem olyan kicsi. Főleg mivel elég széles egy ilyen minihez képest, ami a parkolásnál azért sokszor hátrány.
R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Írta Köhike - 2014 november 19 szerda - 22:38:34
Válasz erre Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45
Hozzászólás: 305
A termékportfólióban szerintem a Lodgy-val követtek el baklövést. Meg kellett volna hagyni az MCV-t úgy ahogy van, 5 és 7 személyes változatokban, és a Lodgy helyett inkább egy ilyen szuperminit kitalálni, és gyártani európai piacra. Hirtelen túl sok lett a böszme nagy autó. A Logan se kicsi, a kombiról nem is beszélve, a Dokker is egész nagy. De volt is nemrég egy cikk, hogy ezt ők is érzik, hogy nem a legjobb. Kérdés, hogy beáldozzák-e valamelyiket egy ilyen kisautóért. Az új MCV viszonylag jól megy. Dokker szintén. Marad a Lodgy ugye, amiért meg elsősorban felhúzták azt a bazinagy gyárat Marokkóban, és a gyártására kiképeztek egy rakás embert Afrikában. Szóval nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a dolog vége.
R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Írta Sheme - 2014 november 20 csütörtök - 10:02:00
Válasz erre Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16
Hozzászólás: 535
Tetszik ez az orr, és az sem rossz, h egy ablaktörlő van a szélvédőhöz - tisztára, mint a 190 Merga!

A magam részéről nem játszik, mert nem szeretem a sejhaj nélküli kisautókat és azt sem, h nincs tér körülöttem.

Természetese n ha valaki megengedheti magának, akkor a családban második, mint szaladgálós autót a városba, vagy cégeknek, mint céges kisautót állni a dugóban... (Bocs, h Bp-ből indulok ki.)

Vidéken talán más a helyzet, ott elszaladgálni a gyerekért az oviba, apuért a kocsma elé, mert négykézláb billeg a vízelvezető árok partján, nos remek!

Motorikusan elég bele az 1.1-es agyonfojtott benzines, mint ami a Logan-ban van. Bár azt nem tudom, mit szól hozzá szegény, ha bekapcsolják rá a légkondit, gondolom nem posztolja ki sehová, h kínlódik...
A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Írta Sheme - 2014 november 20 csütörtök - 10:04:50
Válasz erre Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2005 október 15 szombat - 19:28:16
Hozzászólás: 535
(Nem tudom szerkeszteni a hozzászólásomat, Dear Admin...! Légyszi' tegyél valamit!)

Amit szerettem volna hozzáírni, h kissé Seat Ibiza-s hátulja lett.

@Köhike:
A régi MaCiVé nekem még mindig tetszik, ha gyártásban marad, akkor a mostanira nem lett volna szükség - de, mert egyébként nagyon pofás lett!
A Logan nem presztízsautó: egyszerűen feleslegesnek tartok ugyan azokért az alkatrészekért 2-3x annyi pénzt költeni.
Írta Iszy56 - 2014 november 20 csütörtök - 10:16:52
Válasz erre Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2013 január 17 csütörtök - 22:55:11
Hozzászólás: 34
Na ha filozofalunk...
A Dacia beharangozta mar hogy a kovetkezo kis auto lessz, es ha a diri azt mondta hogy 2 evenkent uj model....
A kepek erdekesek, persze nagyon sokat torzit a szog a kodosites...szerintem a fenyo koszorus kepek abrazoljak a legjobban az uj kisautot...
A Renault marketing filozofiajanak is megfelel ha emlekeztek kb egy evel megjelenes elott megjelennek a kem kepek, igy volt ez a Duszter ota minden modelel.
Es meg annyit hogy egy verbeli ipari fotos,kem nem teszi fenyo koszoruba az arujat...szoval tenyleg dacia-renault marketing szaga van...tehat valami lessz belole.
Ami a motort illeti...volt, van ( ? ) egy egyesseg a Mercedeszel ami a motorfejleszteseket illeti. A Merci a kisteherbe betette a renault motort ...most a Renaulton van a sor....
Írta Köhike - 2014 november 20 csütörtök - 11:16:20
Válasz erre Válasz: Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45
Hozzászólás: 305
Ott van az a 3 hengeres szörnyeteg amit a mercedestől érkezik a twingoba. Na azt ne akarjuk bele. Én nem vagyok a D rajongója, de annál egy d7f sokkal jobb motor. Kevesebbet fogyaszt, egyszerűbb. Ráadásul szerintem azt ebbe berakni nehéz is lenne, mivel az a smart twingo részére kifejlesztett kifejezetten padlómotor, ez az autó meg ahogy nézem orrmotoros.
R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Írta Köhike - 2014 november 20 csütörtök - 11:17:26
Válasz erre Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45
Hozzászólás: 305
A hátsó futóműből egyértelműen látszik. Az ott egy sima csatolt lengőkar.
R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Írta Iszy56 - 2014 november 20 csütörtök - 21:08:59
Válasz erre Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2013 január 17 csütörtök - 22:55:11
Hozzászólás: 34
Pedig en a smart motrara saccoltam.
Írta Köhike - 2014 november 20 csütörtök - 21:48:18
Válasz erre Válasz: Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45
Hozzászólás: 305
Ez szerintem D7F vagy D4F lesz. Esetleg D4D, de az itt nem kapható. (nem, nem a toyota féle ). Kíváncsi leszek.
R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Írta Iszy56 - 2014 november 21 péntek - 14:24:53
Válasz erre Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2013 január 17 csütörtök - 22:55:11
Hozzászólás: 34
Mert Braziliarol is szo volt:
' Összesen 30 milliárd dollárt fordítanak brazíliai gyárépítésekre 2018-ig a világ legnagyobb autógyártói. A beruházások a helyi piac kiszolgálását célozzák, Brazíliában ugyanis szélesedik a középosztály tábora – írja a Világgazdaság Online. .

Írta Köhike - 2014 november 21 péntek - 14:31:39
Válasz erre Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45
Hozzászólás: 305
Nem fogunk mi ebből kapni sajnos. Esetleg később ha szerencsénk van.
R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Írta Forma1 - 2014 november 22 szombat - 07:34:11
Válasz erre Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2013 március 27 szerda - 10:18:59
Hozzászólás: 8
@köhike Ne bántsd a Lodgyt, mert az a legjobb autó.
Véleményem szerint a Sandero-nál kisebb egérkamion, csak második autónak való.
Írta Köhike - 2014 november 23 vasárnap - 09:18:57
Válasz erre Válasz: Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45
Hozzászólás: 305
Nem bántom, de van 3 nagyon hasonló a modellek közt. Ilyen kicsi második autó meg pont nincs.
R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Írta Köhike - 2015 május 21 csütörtök - 13:46:19
Válasz erre Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45
Hozzászólás: 305
Klikk!
Megvan...... Ő volt az.
R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Írta Köhike - 2015 május 21 csütörtök - 14:07:16
Válasz erre Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2005 szeptember 20 kedd - 14:54:45
Hozzászólás: 305
Klikk!
R12TS - 1975
Logan 1.4 MPI - 2005
Thalicska - 2002
Berlina - 1995
Clio 2 1.2
Galériám
Írta nemist - 2015 augusztus 31 hétfő - 13:25:41
Válasz erre Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2007 december 20 csütörtök - 18:51:05
Hozzászólás: 5
Van új infó róla?
Írta Roppy - 2015 szeptember 26 szombat - 16:27:37
Válasz erre Új prototípust lőttek a kémek

Regisztrált: 2006 szeptember 11 hétfő - 18:26:30
Hozzászólás: 41
Klikk! <- jó lenne, ha megkapná a 'sörnyitós' emblémát és beevickélhetne a kontinensünkre......

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned. Jelentkezz be, vagy kattints ide a regisztrációhoz
Minden védjegy © a tulajdonosaiké, minden más tartalom © a Daciaklub.hu közösségé! Dacia Klub Magyarország ©2005-2018 E-mail: -Email- Klikk!